Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Specjalnie konto założyłem żeby to pokazać. Licze na was...
marek2354  12-03-22, 09:15 Zgłoś
+ 2465 -
Dodano: 2012-03-22, 09:15:17   przez: marek2354
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 2465  Zgłoś nadużycie
282
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(159)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
przesladofca
    Ocena: 15 (glosow:19)
2012-03-27 21:38:15
wina człowieka bo stać tam nie powinien

el_loco83
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-13 15:29:43
wieśniak chodzi o to że winą obarczono kierowcę autobusu a tak naprawdę wina jest po stronie pajaca Kownackiego! występuje w TV a nasza wiejska policja od razu się spuszcza i jego głaszcze. Ubiłbym takich psów. Forza

lulek-tm
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-05 23:46:07
A to przypadkiem nie Adam Kornacki ?

exploreremg
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-04-07 22:33:53
Wk..... mnie to gadanie bez sensu zupełnie. Facet zrobił naprawdę wiele na rzecz bezpieczeństwa na polskich drogach, polskiego sportu motorowego, a banda głupków, którzy co drugi dzień wyprzedzają na pasach wytykają gościowi, że drzwi nie zamknął. To jest właśnie polska, tfu, wiocha

Scaleop1990
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-04-04 13:06:19
a temu fajfusowi to nie karny k*tas tylko zabrac auto i prawo jazdy myśli że ma fure to mu wszystko wolno ... Druga policja !!

zdarciuch
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-03 00:01:41
jeszcze to walkujecie...

Bamborini
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-02 15:54:48
A widziałem to w chyba Faktach ;)

artimus31
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-02 00:48:18
wina pogody to była... za słabo wiało :):):)

magdzioszka
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-04-01 11:50:06
No nie wierze... mam w dupie kolesia, więc go nie bronię, ale bez przesady... Polacy mają to do siebie (nie mowie, ze wszyscy), że nie przestrzegają przepisów ruchu drogowego... ile to razy widać jak się zatrzymują w miejscach, które nie są dozwolone do zatrzymywania się, już nie mowiac o innych...

magdzioszka
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-04-01 11:51:54
... wykroczeniach, po prostu uczepiliście się kolesia, bo jest znany i zdarzyła mu się wpadka.. gdyby nie bylo urwanych drzwi i szumu, nawet nikt by nie zwrocil uwagi gdzie się zatrzymał... masakra ludzie ile w was jadu.

marvicio
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-04-01 01:32:27
Po pierwsze niech kazdy obronca typka ze zdjecia porobi sobie chocby testy na prawo jazdy, a dowie sie kto ma racje i po problemie. Zgadzam sie z przedmówcą bo napewno kierowca busa dostal od producenta niezle w lape zeby przyznal ze to jego wina bo lepiej dac gosciowi niz awanturowac sie z wlascici

olllo0009
    Ocena: -16 (glosow:20)
2012-03-31 08:37:35
wszyscy jesteście "KUTASY"karne poprostu zazdrościcie takiej bryki i laski na siedzieniu obok POPROSTU JESTEŚCIE PEDAŁY

papa78
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-04-02 12:22:03
No jest, czego zazdrościć bryka pożyczona a laska taka sobie, bo tapeta na kilogramy kładziona – wieśniaku dla ciebie 126p i spojlery to już Ferrari heheheheheeh

luki1980x
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-03-30 18:56:01
ja bym mu na czole wytatulowal tego ku.asa zeby wszyscy widzeli jaki z niego lamus!!!

loponez
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-03-30 14:26:50
stawiam litra każdemu kto zrobi jak Kornacki i nie dostanie mandatu!! A dla wszystkich pseudospecjalistów w dziedzinie prawo ruchu drogowego: otwarcie drzwi nastąpiło gdy autobus już był w ruchu! Nie ma znaczenia gdzie stoi auto, otwarcie drzwi stworzyło zagrożenie bezpieczeństwa ruchu drogowego!

magic1948
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-06 00:59:01
Ale nie jechał, lecz stał ! Kierowca autobusu, gdy ruszał, powinien był się upewnić. Jak się zatrzymam na środku skrzyżowania, to można we mnie wjechać? Nie! Ja dostanę kwita, ale nie będę winnym kolizji. Czy naprawdę tak wielu osobom to trudno zrozumieć?

stranger
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-30 13:35:59
Zacznijmy od definicji przystanku. Wg prawa o ruchu drogowym, przystanek - miejsce zatrzymywania się pojazdów transportu publicznego, oznaczone odpowiednimi znakami drogowymi (Art. 2, pkt 13). Definicja ta została wprowadzona do przepisów przez k.d. z 1997 roku, przystanki służą dla pojazdów wykonuj

makrelka
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-03-30 13:04:44
pieprzeni polscy pseudocelebryci!

Rafer29
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-03-29 23:42:05
i. Jak kolizję mógł spowodować pojazd nie będący w ruchu? To co sfilmowała ekipa TVN Turbo świadczyło tylko i wyłącznie przeciwko kierowcy autobusu. Zad mu zaszedł i przyhaczył. Jego wina. Autobus nadjechał przy otwartych drzwiach art 45 nie ma zastosowania.

Rafer29
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-03-29 23:38:31
Widać dzieci nie znają się na PRD, a pieprzą. Nie zatrzymali się na przystanku, a w pobliżu. Nie wiem czy zauważyliście że odległość od autobusu była znaczna (drzwi można było otworzyć bez zahaczania o autobus). Kierowca autobusu wykonał manewr skrętu i nie zachował ostrożności. Trochę podstaw dziec

lougramm
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-12 14:06:04
Sam sie nie znasz, odleglosc od przystanku musi byc wieksza niz 15m, w tym wypadku widac ze stal blizej. Pamietaj o tym jak ci tato do cikleczento poprowadzic kiedys.

dm16
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-29 13:48:44
chodziło o wyłudzenie odszkodowania od ubezpieczalni ponieważ to b.drogie auto a kierowca autobusu dostał $

lougramm
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-29 10:37:20
Od kiedy to mozna zatrzymywac sie na przystanku?

Banditen
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-29 01:15:00
kierowca autobusu przywalił ale ma zato niezapomniany autograf

lazarus001
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-28 23:48:07
Jak dla mnie to ta cała sytuacja to zwykła ustawka. Program nie cieszy się wielką popularnością i coś trzeba było zrobić, by zwiększyć oglądalność.

quba69
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-28 22:48:00
do polsatu wysłac!

PanHaczyk
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-03-28 20:50:24
Gość ze zdjęcia to pała, burak i gamoń. Zresztą widać...

olllo0009
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-31 08:43:16
A TWOJA STARA ROBI LASKI MAŁPOM W ZOO

evertos
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-28 20:38:06
dla mnie to porazka ze kierowca autobusu dostal mandat chociaz osobiscie nienawidze tych ludzi.ale tez trzeba sie zastanowic czy mozna drzwi otworzyc?to tak jak zmienic pas i nie spojrzec w lusterko

magic1948
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-06 01:00:43
To akurat zupełnie co innego. Tutaj OBA pojazdy stały, natomiast jak zmieniasz pas ruchu, to się poruszasz.

pablo1982wawa
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-03-28 18:06:27
do M1CLAY19 nie rzucaj się bo nie masz racji, jeśli masz otwarte drzwi i ktoś w nie przywali jest jego wina niezależnie gdzie parkuje.Kierowca autobusu też wiedział że zawinił inaczej by mandatu nie przyjął. A Ty w dupie masz co innego chyba :)

bugmenot123
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-03-28 22:35:05
Gościu, co Ty gadasz za głupoty?! Jeżeli otwierasz drzwi i ktoś w nie przywali, to jest twoja wina niezależnie od niczego. Jak możesz z taką pewnością pisać takie bzdury?!

q1q2w3e4r
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-03-29 10:50:05
Boże, błagam, aby ten użytkownik nigdy nie dostał prawka! Wina kierowcy bana byłaby wtedy, gdy ten samochód byłby prawidłowo zaparkowany! A ten był nie dość, że zatrzymany na przystanku, czyli na drodze, to na dodatek kierowca musi zachować ostrożność wsiadając/wysiadając.

magic1948
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-06 01:02:54
@q1q2w3e4r: A ja mam nadzieję, że Tobie prawko odbiorą. Nie ma znaczenia gdzie auto jest zaparkowane. Jak w nie wjedziesz, to TY jesteś winnym kolizji! Tamto auto (lub raczej jego kierowca) dostanie mandat za zaparkowanie w miejscu niedozwolonym itp itd.

UNTERWEGER10
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-28 16:54:49
Nawet Kapitan ślimak bije tego ćwoka na głowe.Aha i w dupie mam minusy od sympatyków tego programu.

Roublar
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-03-28 16:23:37
A wiec tak ,wina jest po obu stronach,ale jedno wam powiedziec musze.Kierowcy autobusu niezwalnia to ze jest na przystanku autobusowym zeby popatrzec w lusterka i 70% jego winy jest i powinien dostac dozywocie( wg.polskiego prawa.) A jakby tam wasza matka z dzieckiem przechodzila ,xD dobrze jest pop

Piotras1985
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-03-28 22:01:41
to sie kur..a nie stoi na zatoczce tylko w miejscu do tego wyznaczonym na przystanku. jak dla mnie ewdientna wina tego barana. a drzwi mogl szerzej otworzyc...

migp
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-03-28 14:45:41
Pieprzona łajza ponad prawem!

dieselnagaz77
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-03-28 12:31:29
Kierowca autobusu też dupa,bo mógł nie przyjąć mandatu tylko rozstrzygnąć sprawę w sądzie.

pablo1982wawa
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-28 18:14:03
W sądzie by przegrał, kierowca autobusu wiedział że to jego wina inaczej by kwita nie przyjął.Inna sprawa że drugi kwit powinien być dla dziennikarzyny za zatrzymanie w miejscu niedozwolonym.

paula_1516
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-03-28 10:28:00
Cała prawda o polskim prawie. WIocha!

donferdek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-28 09:49:28
Ku**s kontrolonany!

bula2011
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-28 09:43:13
Debilizm pogania debilom niestety...

tomson1988
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-03-28 07:54:37
oglądałem ten filik wczesniej i mialem niezly ubaw jak ten pajac na zdjeciu po tym zdarzeniu powiedzial ałała:) nie wiedzialem tylko ze dojdzie do tego ze wina bd po stronie autobusu(absurd).. gdzie my zyjemy zeby policja nie znala prawa i taki pajac nie bd obciazony za te drzwi od maserati... wioch

magic1948
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-04 01:39:26
Wytłumacz mi proszę, bo nie rozumiem. W którym momencie stwierdzasz, że Policja prawa nie zna?

sniegu71
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-28 06:17:22
A od kiedy można zatrzymywać się na przystanku?

tolalola
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-28 04:26:54
Albo nie mieli odpowiedniego ubezpieczenia albo by nie podnieśli im opłaty za ubezpieczenie aut wypożyczanych. Na pewno dogadali się z kierowcą (oczywiście za $) bo on dostanie tylko mandat, a z oc miejskiego autobusu muszą zapłacić;] w innym wypadku kierowca musiał być idiotą przyjmując mandat

Marcinio77
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-28 03:53:06
Ode mnie też kciuczek. Nie dość, że dziennikarzyna nie potrafi parkować, to jeszcze niszczy nie swoje auto. A zapłaci kto? Bogu ducha winny kierowca, który ma dużo mniej mamony, niż ten mydłek z ekranu. ;/

Equilibrium
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-28 00:37:16
karnego ku**sa powinien dostac na czolo...

sebaelo
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-28 00:16:14
komentujący który mówi że nie ma jaj wymiata:D hahaha dawno się tak nie uśmiałem :D

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-27 23:47:12
no wiocha ... taka piekna bryczke zniszczyc oj nieladnie ...

pakus1986
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-27 23:14:35
Dostał mandat kierowca autobusu bo.....znał przepisy!!

PETERGRIFFIN
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-03-27 22:05:30
W swietle prawa wina kierowcy autobusu niestety, ale najgorszy jest fakt ze nasze gwiazdy nie poczuwaja sie ze to poniekad one przyczynily sie do tego zdarzenia.Gdyby mieli odrobine honoru to sami zaplacili by za te dzwi bo wkoncu nie zarabiaja sredniej krajowej jak kierowca autobusu i stac je

Crazy_Thug
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-03-27 21:51:19
zapomniales jeszcze dodać zakaz wjazdu w zatoke autobusową ale ze mandat dostal kierowca autobusu to wcale sie nie dziwie. policja ledwo zna kodeks drogowy i obowiazujace przepisy, nie mowiac juz o innych ustawach, wiec czego sie po nich spodziewac

magic1948
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-04 01:41:40
Na szczęście wyrastają takie orły polskiego prawa jak Ty i wszystko zmierza ku lepszemu. Wytłumacz mi proszę, dlaczego uważasz że Policja ledwo zna kodeks drogowy?

radekx11
    Ocena: 8 (glosow:12)
2012-03-27 21:51:07
To jest największy palant jakiego kiedykolwiek widziałem!!! Jak lecą programy z nim to je niestety wyłączam bo jak widzę takiego "fachowca" to mnie krew zalewa !!!

zorro99
    Ocena: 8 (glosow:12)
2012-03-27 21:43:50
Kutasa to ja bym mu w mordę włożył za to że nie mam jaj aby się przyznać do winy!

renata251986
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-27 23:26:28
Kolego jak ty napisałeś ,że nie masz jaj? A do tego chcesz kutasa mu do mordy wsadzić? Nie rozumiem komentarza;p Pomyłka co?

wgrxxx
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-03-27 21:26:34
człowiek nie powinien stać w miejscu które jest przeznaczone dla ruchu pojazdów mechanicznych.

szyszka_stg
    Ocena: -14 (glosow:16)
2012-03-27 21:08:36
wina kierowcy autobusu bo nie spojrzał w lusterka... a jakby tam stał człowiek a nie byłoby tych drzwi to też byłaby wina tego który tam stał czy kierowcy autobusu??

przesladofca
    Ocena: 15 (glosow:19)
2012-03-27 21:38:15
wina człowieka bo stać tam nie powinien

anty_red
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-03-27 22:23:30
A od kiedy człowiek może stać na środku drogi?

nikepol
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-27 21:00:35
popieram

pyzavader
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-27 20:44:19
Za

mantor21
    Ocena: -16 (glosow:22)
2012-03-27 20:39:54
Masz racje , ale podczas otwarcia drzwi nie doszło do żadnej kolizji z autobusem ! gdyby kierowca autobusu momentalnie nie skręcił w lewo nie doszło by do kolizji! Mógł ocenić to że podczas skrętu tył autobusu zachodzi w bok ! Wasze komentarze obrażające Adama Kornackiego są żenujące i świadczą o wa

paczo11
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-27 20:23:34
tak wam powiem że to wszystko było ustawione no w końcu tvn!

mashhit
    Ocena: -14 (glosow:16)
2012-03-27 20:08:10
Z tym że to nie on tylko ta idiotka zostawiła otwarte drzwi to może odwalcie się od chłopa bo jest w porządku...

Anetis
    Ocena: 12 (glosow:12)
2012-03-27 20:47:28
Obejrzyj sobie filmik, a dopiero później się wypowiadaj. Socha po wyjściu z samochodu zamknęła za sobą drzwi, tylko ta picza Kornacki zamiast szybko wsiadać, to sobie jeszcze mikroport poprawiał.

Maroko44
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-27 19:49:12
Wiadomo, każdy mądry otwiera na tłoczonej ulicy drzwi od strony drogi i jeszcze koło przystanka. pff

Ramuelek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-27 19:43:59
Podaje pzrepisy. 1. art. 90 kodeksu wykroczen i art. 49 ust. 1 pkt 9 Prawa o ruchu drogowym ( mandat 100 zł ) . 2. Art. 94 kodeksu wykroczen i art. 71 ust. 2 Prawa o ruchu drogowym. ( mandat do 500 zł ) 3 . Przepis 86 par 1 kod. wykr. i art. 45 ust. 1 pkt 3. ( mandat do 500 zł )

M1CLAY19
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-03-27 19:43:50
Kornacki na razie to największy przypał sezonu.. ciężko go będzie pobić , wysoko ustawił poprzeczkę :)

Ramuelek
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-03-27 19:40:08
Kierowca Maserati powinien otrzymac trzy mandaty. 1 . Za zatrzymanie pojazdu w miejscu przystanku autobusowego , za brak legalnych tablic rejestracyjnych oraz za otwieranie drzwi zagrazajace bezpiecznstwu. Dlaczego nie dostał mandatu ?

tolalola
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-28 04:30:07
A jakby to wyglądało gdyby dostał mandat na wizji:D musieli coś wykombinować;)

libik
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-03-27 19:39:52
Wyksztalcony jak wiekszosc znas i co z tego wlasnie widac!Q

grog
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-03-27 19:39:47
Na skrzyzowaniu z sygnalizacja swietlna mozna jechac na zielonym, ale to nie znaczy, ze jesli na przejsciu idzie sobie gamon na czerwonym to mozna go rozjechac

tolalola
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-28 04:33:30
nie "można" tylko "trzeba" go rozjechać;] wtedy nigdy tego już nie zrobi jeśli się dobrze postarać:)

uap1984
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-03-27 19:39:23
1 . Niezalegalizowane tablice rejestracyjne , 2. Jazda Bus-pasem , 3. Zatrzymanie pojazdu na przystanku , 4. To co napisane na zdjęciu winowajcy , 5 . Trzeba być lekkomyślnym żeby tak postąpić ? Na Pana Kornackiego chyba podziałał urok Pani/Panny Sochy bo to stary wyga i dziwie się że tak wyszło ...

Vroxan
    Ocena: -2 (glosow:14)
2012-03-27 19:31:18
Autobus stał gdy on wchodził do samochodu.. więc upewnił sie czy nie zagraża.. a wina kierowcy autobusu bo to on sie nie upewnił czy może włączyć sie do ruchu czy nie.. Kornacki nie jest jasnowidzem i nie wiedział czy autobus zaraz ruszy czy nie.. nikt nie mógł tego wiedzieć! Więc skończcie z takimi

gucior_bs
    Ocena: 5 (glosow:13)
2012-03-27 19:40:16
Szkoda ze otworzył te drzwi jak stodołe, po drugie jakim prawem zatrzymuje sie na przystanku autobusowym??? Wina jego Ewidentna!!! Karnego kutasa powinien mieć na twarzy!

Anetis
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-03-27 20:55:47
Art 49.p9 ZABRANIA SIĘ ZATRZYMANIA POJAZDU … w odległości mniejszej niż 15 m od słupka lub tablicy oznaczającej przystanek, a na przystanku z zatoką – na całej jej długości

michuflk
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-03-27 19:12:46
Po pierwsze Adam Kornacki to wykształcony człowiek, po drugie to szanowna Pani Socha zaparkowała samochód w ten sposób, a po trzecie to według naszego szanownego i jakże mądrego prawa samochód który jest zaparkowany (bez względu na to czy właściwie czy nie) nie może spowodować kolizji w ruchu miejsk

hopek20o
    Ocena: 5 (glosow:15)
2012-03-27 19:02:30
Łapa w góre , nie od dziś wiadomo , że Kornacki to idiota.

ArchDelux
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-03-27 18:46:34
A czego spodziewać się po takim baranie z TVNu? Szkoda, że w ogóle dajecie mu zarabiać oglądając te programy i telewizję w ogóle ;) Ale coż, każdy ma swoją głowę...

piotrek4343
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-03-27 18:05:43
Karny kutas za całokształt!

pablo1982wawa
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-03-27 18:02:35
do galka00 przeczytałem ten art. tyle że nie ma tutaj zastosowania bo to kierowca jest winny a nie marny dziennikarzyna. marek2354-autor wrzucił artykuł który nie pasuje do tej sytuacji, oczywiście dziennikarz powinien też otrzymać kwita, a co do mądrzenia zacznij myśleć a nie gadać głupoty !!!

vestax86
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-03-27 17:44:28
a to ze tego typa pol Polski motoryzacyjnej nie trawi i nie lubi to chyba wszystkim wiadomo.

vestax86
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-03-27 17:43:27
dolacze sie do dyskusji , ta przesiadka miala miejsce na przystanku autobudowym (zatoczce) ? bo tam jest wiata przystankowa. jesli tak to dziwne ze tylko kierowca zostal ukarany. mnie uczyli na prawku ze na przystankach, zatoczkach sie nie mozna zatrzymywac.

saphatov
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-03-27 17:12:21
PAblo z wawy ma racje. Kierowca autobusu MUSI zachowac bezpieczna odlegosc i zachowac szczegolna ostroznasc, niewazne co ten pajac z tv robic czy sral czy umieram. Takie jest prawo... troche szkoda kierowcy autobusu bo wiem jaka to stresowa praca a jeszcze dodatkowe nieprzyjemnosci..

pablo1982wawa
    Ocena: 2 (glosow:14)
2012-03-27 16:48:49
95% komentujących nie zna przepisów ruchu drogowego,ale karnymi k...tasami to na lewo i prawo rzucają.Przejrzałem wszystkie wpisy i 2 komentujących oprócz mnie prawidłowo oceniło sytuacje, a co z resztą?????!!!!! Z góry dziękuję za minusy od debili którzy nie znają przepisów :)

galka00
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-03-27 17:07:33
komentarz usunięty przez użytkownika

pablo1982wawa
    Ocena: -10 (glosow:20)
2012-03-27 16:27:02
Oczywiście że sprawcą kolizji jest kierowca autobusu- nie zachował bezpiecznej odległości, miałem taką samą sytuacje na drodze i policja mi przyznała rację. Faktem jest że program i prowadzący jest do dupy. Co do komentujących no cóż zajrzyjcie do kodeksu drogowego on nie gryzie.

Papryka87
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-03-27 17:11:16
A od kiedy mozna sie zatrzymywac na zatoczce dla autobusow... nie dosc ze wj**al sie przed autobusem na zatoczke gdzie utrudnil juz ruch . To jeszcze chamsko zamieniajac sie miejscami wsiadl do auta i cholera wie na co czekal z tym zamknieciem drzwi...

pablo1982wawa
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-27 18:04:56
Papryka87 winny jest kierowca autobusu co nie znaczy że dziennikarzyna nie powinien dostać kwita

M1CLAY19
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-03-27 19:36:47
Ty masz Qurwa leb w dupie.Jaka bezpieczna odleglosc? Ile kilometrow?Przeciaz byla bezpieczna odleglosc dopuki ta pala drzwi nie otworzyla.Predzej to wyglada na swiadome dzialanie Mr.Maserati.

M1CLAY19
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-03-27 19:40:42
A bajac ze miales podobna sytuacje to stara mozesz zeby nie wyczula jak z lewizny wracasz.

razorblade
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-03-27 16:11:05
Ten koleś w ogóle jest beznadziejny. Nie umie jeździć, nie umie prowadzić programów i ten tępy wzrok...:/

Akana
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-03-27 15:50:07
widzę duże podobieństwo tego "czegoś" do tego znaczka w górnym rogu

gaaabi1992
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-03-27 15:49:03
karny kutas za otwieranie drzwi na środku ulicy "gwiazdorze" i zwalanie winy na kierowcę autobusu!!!

schredder
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-03-27 15:48:28
Przecież to normalne że nie ukarzą aktorzyny tylko bogu ducha winnego kierowce autobusu. Ja na miejscu kierowcy bym się odwołał. Nie puścił bym tego. Wielka policja-barany bez szkoły...

paczek1b
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-27 15:32:38
bo "oni" wszystko mogą;/

Johny_English
    Ocena: -15 (glosow:17)
2012-03-27 15:20:10
Przyznajcie się,żal wam d*pe ściska, że to nie wasze auto :)

biocha89
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-03-27 16:47:14
za takie gówniane auto miałbym dwa i dużo leprze auta

zuzanna25
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-03-27 15:00:59
To jest prywatnie wyjątkowy buc. Uwierzcie!

Toudisss
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-03-27 14:05:25
Debil i nic poza tym.... Nigdy go nie lubiłem a teraz to już całkiem... U mnie nawet potrójnego kutasa

micwis11
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-03-27 13:51:30
a on przypadkiem nie stał na bus pasie? powinien mandat za jazde bus pasem dostac:D

krzyhuz
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-03-27 13:41:17
p***a z tego chłopa, frajer jakich mało, jeszcze sie do winy nie przyznaje ku**s i zwala na biednego człowieka który tu nic nie zawinił.

sawprod
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-03-27 13:07:08
Chciałby być jak Clarkson, a zakrawa na żal. Smutne. Śmieszą mnie ci prowadzący chcący usilnie stworzyć drugi "Top Gear" i ich suchary. Przykro mi, że w tym kraju wina nie leży po stronie gościa, który nie umie parkować i otwiera drzwi na środku drogi...

Toudisss
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-03-27 14:06:32
Clarksonowi to on może co najwyżej sandały pucować

plony
    Ocena: -9 (glosow:11)
2012-03-27 13:02:24
Hmmmm, ale o ile mnie nie myli to Socha zostawiła otwarte, wiejący wiatr bardziej je otworzył, a dziennikarz dopóki wsiadł, to autobus zaczepił. Jak dla mnie ewidentna wina Sochy ;]

drsilence
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-27 15:08:09
Mylisz się Socha zamknęła drzwi

magic1948
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-11 03:15:30
Mylisz się jeszcze w innej kwestii. Autobus zaczepił, jak ten już był w środku. Obejrzyj filmik raz jeszcze i dokonaj wnikliwej analizy zaistniałych faktów.

miszcz82
    Ocena: 7 (glosow:13)
2012-03-27 13:02:00
komentarz usunięty przez użytkownika

dzamall
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-03-27 13:13:55
głupoty gadasz jest spoko.on powinien dostać mandat a nie kierowca autobusu.to socha i kownacki czy jak tam się nazywa staneli na przystanku autobusowym oni złamali przepisy

pablo1982wawa
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-03-27 16:30:33
wina kierowcy autobusu- zajrzyj do kodeksu

Tensor
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-03-27 12:28:01
Panie Adamie, a kiedyś pana lubiłem i miałem za równego gościa. Niestety wyszło szydło z worka.

stepienp
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-03-27 12:20:25
Autobus nie przekroczył granicy zajmowanego przez siebie pasa, granice pasa przekroczył dziennikarz otwierając drzwi.

Kaczogrod758
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-03-27 16:42:25
W pewnym sensie autobus też przekroczył bo mu tył zaszedł przy skręcie...

ursza
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-03-27 12:12:33
celebryta i myśli ,że mu wszystko wolno. popieram karnego k****a

wahoo1
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-03-27 12:06:24
Nie trawiłem nigdy tego typa, ch++j mu w wydech!

marika87
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-03-27 11:49:55
wszystko sie nagrało a mandat dostał kierowca autobusu a nie ten debil przeciez ewidentnie jego wina była

Mundzio84
    Ocena: 4 (glosow:20)
2012-03-27 11:37:11
To czy redaktor jest dobry w swoim fachu czy nie to sprawa drugorzędna, ale jeśli ten kierowca autobusu dostał faktycznie mandat, to tylko kolejny dowód na to, że w tym kraju są równi i równiejsi.

suska85
    Ocena: -5 (glosow:5)
2012-03-27 11:24:00
To co p.redaktor gada na temat tego jak zakonczyła się ta historia , może nawet nie ocierać się o prawdę. Możliwe że policja stwierdziła jego winę i jemu wypisała mandat, a nie kierowcy autobusu jak on twierdzi.

hickeyek
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-03-27 11:19:42
no panie Adamie, popelnil pan gafe i zasluzony karny ku..as

kudlaty606
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-03-27 11:04:56
Pajac, gamoń, dureń, a prawko pewnie na bazarze kupił. Ewidentna wina pana pseudo redaktora. Brak zachowania uwagi. Postój na zatoczce. I o ile pamiętam to jest też przepis że nie można opuszczać pojazdu gdy jest silnik włączony.

marcik8
    Ocena: -6 (glosow:12)
2012-03-27 11:59:57
Po wszelkiej maści specjalistach od skoków narciarskich, katastrof lotniczych, mamy teraz wysyp "specjalistów" od ruchu drogowego.Szkoda tylko, że tacy niedouczeni. Nie widzą różnicy między zatrzymaniem a postojem, pojazdami w ruchu od tych nie w ruchu itd,itd. Słusznie ukarano kierowcę a

pablo1982wawa
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-03-27 16:34:20
potwierdzam marcik8 wina leży po stronie kierowcy autobusu, co zaś mnie przeraża brak znajomości przepisu ruchu drogowego u komentujących, mam nadzieje że żaden z nich nie ma prawka :(

mikebb
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-03-27 10:52:24
Na biednych nie trafilo (:

stopa251
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-03-27 10:50:59
panie redaktorze od przystanku parkujemy w odległości 15 metrów ajesli jest zatoka dla autobusów to na całej jej długości nie wolno sie zatrzymywać.autobusiarz dostał pewnie mandat za kolizje ale panu się należało wypisac za zatrzymanie w zatoce i spowodowanie zagrożenia w ruchu przez otwarcie drzwi

Mike_83
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-03-27 10:49:43
Gdzie z tą mordą do takiego auta.

xirex
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-03-27 10:46:43
Autobus był już w ruchu kiedy ten AS rozdziawił wrota na oścież.

magic1948
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-27 11:37:19
W ruchu był, ale drogowym. Natomiast co do faktu przemieszczania się - stał. Ruszył już po fakcie otwarcia drzwi.

miszcz82
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-03-27 10:35:39
komentarz usunięty przez użytkownika

hickeyek
    Ocena: -6 (glosow:12)
2012-03-27 11:18:04
haha, do piet mu nie dorastasz gamoniu

Majabanga
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-03-27 10:32:43
Karny kutas prawidłowo wręczony :)

nick-16
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-03-27 10:32:32
Widziałem ten odcinek. Nie ważne jakie auto prowadził, ważne że popełnił wykroczenie. Wiochą jest to że dziennikarz motoryzacyjny popełnił taki fatalny błąd. Mnie to trzęsie jak jakiś kolo otwiera ni z tąd ni z owąd na środku ulicy drzwi na maksa, nie patrząc na nadjeżdżające samochody...

coba
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-03-22 21:05:01
Pewnie kierowca autobusu się przestraszył i nie chciał zadzierać z 4 władzą.

coba
    Ocena: 7 (glosow:17)
2012-03-22 20:56:41
Jeden z największych wioch na tym portalu! Gratuluję i oczywiście +

zdarciuch
    Ocena: -8 (glosow:14)
2012-03-22 17:07:29
wina hrabiego ze nie mial mozgu i karny musi byc :D,autobus zachodzi przy skrecie i faktycznie autobus przypierdoczyl i to jego wina ,wkoncu auto stalo...

stepienp
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-03-27 12:23:59
Autobus nie przekroczył granicy zajmowanego przez siebie pasa, granice pasa przekroczył dziennikarz otwierając drzwi.

pma2000
    Ocena: -8 (glosow:12)
2012-03-22 15:52:12
Kolego cichy78 to że zaparkowali na przystanku autobusowym to jedna rzecz ale hrabia Kornacki otworzył drzwi gdy autobus już jechał , to co każdy sobie może otworzyć drzwi kiedy chce a i tak mandat zapłaci kierowca który przejeżdżał obok?

gihu83
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-03-27 10:47:27
Autobus nie jechał, ruszył w momencie kiedy drzwi były otwarte. Co nie zmienia faktu że Socha i Kornacki popełnili wykroczenia.

cichy78
    Ocena: -4 (glosow:22)
2012-03-22 13:41:39
żenujące są wasze komentarze. Mimo, że Kornacki nieprawidłowo zaparkował, kolizja z autobusem nie jest z jego winy. Dla wolniej myślących absurdalny przykład: Zdrowy człowiek parkuje na miejscu przeznaczonym dla inwalidy. Mogę w niego uderzyć i będzie jego wina? Bzdura!

nick-16
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-03-27 10:35:51
Może i masz rację, ale jakoś kobieta wychodząc z samochodu wiedziała jak ma otworzyć drzwi od strony jezdni, a nasz pan specjalista, niestety musiał otworzyć je na maxa, bo on przecież taki barczysty jest ...

magic1948
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-04 01:50:31
@nick-16: Ale co to ma do rzeczy? Otworzył drzwi, owszem, ale OBA pojazdy stały. POTEM autobus ruszył i przyhaczył. Kwit za kolizję ewidentny dla kierowcy autobusu. Proponuję poczytać kodeks drogowy a nie pluć jadem tylko dlatego, że coś się komuś znanemu przytrafiło.

kenshi
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-03-22 11:03:15
kolego następnym razem jak już będziesz chciał coś wrzucić to zrób to tak byśmy nie mieli problemu z rozczytaniem textu znajdującego się na zdjęciu

lukewawa6
    Ocena: 6 (glosow:14)
2012-03-22 10:49:21
gościu sie zhańbił, nie ma honoru i odpowiedzialności za swe czyny, popsuł nie swój samochód i udaje ze to nie jego wina, bronmy kierowcy autobusu bo widac ze znalezli niewinnego "kozla ofiarnego"

pablo1982wawa
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-27 16:39:24
to nie kozioł ofiarny tylko sprawca- naucz się przepisów a potem komentuj

tylkodrift
    Ocena: 7 (glosow:15)
2012-03-22 10:31:36
Brawooo! Ja specjalnie konto założyła żeby to skomentować! Do tej pory fanka tvn turbo od tego momentu anty! Karny kutas to za mało dla takiego pajaca!!!!!

pma2000
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-03-22 10:26:14
A nasza "kochana "policja zna przepisy wzorowo trzeba im podwyższyć pensję i dać wcześniejsze emerytury o chłopaki tyrają!

magic1948
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-06 00:51:44
Ty najpierw poczytaj przepisy, żebyś je mógł wzorowo znać. Z Twej wypowiedzi wnioskuję, że nie znasz nawet podstaw. Policja ukarała WINNEGO KOLIZJI. Ekipa z tvn, też mogła dostać mandat za wykroczenie, którego się dopuścili. Ale oni nie spowodowali kolizji!

SobiX
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-03-22 10:24:16
To jest ciekawe, słyszałem, że to wina była autobusu ? bo źle stał ?! o.O no bez jaj ... wina była ewidentna Kornackiego ...

magic1948
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-03-27 11:41:49
W dupie byłęś, gówno widziałeś. Przepis, który jest tu wymieniany, odnosi się do sytuacji, gdyby otworzyli drzwi a za nimi (lub obok nich) pojazd by wtedy przyhaczył. Oni się przesiadali, gdy autobus STAŁ!!

artarus
    Ocena: 13 (glosow:35)
2012-03-22 09:35:54
Tak, kierowca autobusu dostał mandat za to że ten idiota zatrzymał się na przystanku i otworzył lewe drzwi jak auta jak stodołę !!! wg. mnie właśnie takie wrzuty powinny wchodzić na główną, a nie jakieś gówna z samosi !

piontek2307
    Ocena: 7 (glosow:15)
2012-03-22 09:34:00
Kornacki jest największym gamoniem w TVN !!!!

Luzikowo
    Ocena: 5 (glosow:13)
2012-03-22 09:25:37
na przystanku niewolno się zatrzymywać nawet zeby ktoś wysiadł

Dzemu
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-03-22 09:21:51
Obstawiam, ze on tych karnych ku*** otrzymal juz troche. Ale w koncu sfilmowane ;)

lech13133
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-03-22 09:19:15
chyba też nie wolno parkować na przystanku autobusowym.

rafal8
    Ocena: 8 (glosow:28)
2012-03-22 09:18:17
a kierowca autobusu dostał mandat!!!! zenada

magic1948
    Ocena: -4 (glosow:12)
2012-03-27 11:43:24
Żenadą jest Twój durny tok myślenia. Jak ktoś spowoduje kolizję, to należy mu się mandat. A wina była kierowcy autobusu. Natomiast ekipa z tvn też powinna dostać po kwicie za parkowanie w miejscu niedozwolonym, no i za głupotę (ale za to niestety nie ma mandatów)

pogromgimbusow
    Ocena: 14 (glosow:24)
2012-03-22 09:16:58
brawo !!!! ode mnie podwójny !!!!!!
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Zawsze na drodze znajdzie się taka menda
  •  Taaa
  •  Maszynista cicho podkrada się do dwóch dziewcząt
  •  Tytan


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500