Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Oczywiście nie ma to jak szpan kasą na necie : )
niewiadomocoxd  12-03-24, 20:12 Zgłoś
+ 701 -
Dodano: 2012-03-24, 20:12:30   przez: niewiadomocoxd
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 701  Zgłoś nadużycie
1
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nie wolno
  •  Mam nadzieję że dożyje takich czasów
  •  Pamiętaj słowa matki
  •  Dziewczyna o tym jak dotknęła Justina Biebera
Ukryj komentarze(113)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
ImpacT
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-03-25 03:29:43
majac taka kase co tydzien, zaskakujacy jest ten burdel w ogrodzie...

mircus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-25 01:09:30
Tyle zarobil za zbudowanie w tydzien tej piaskownicy w tle.

chujekchujek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-03 22:48:48
na jego miejscu bym sie nie chwalil kasa;D pewnie w leb jzu dawno dostal;d

KONOP30
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-07-19 17:23:15
Pewnie cała wieś składała się na tą fotkę....xD

ariiko
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-07-13 09:15:55
dobra oddaj juz rodzicom ich 2roczny zarobek.

Dexter100
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-10 15:01:56
SZEF NA MATERIAŁY DAŁ :)

Pietrova
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-07-07 21:14:37
Pieniądze z ,,Euro biznesu" się nie liczą...

maciek007i
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-29 14:08:45
Sprzedal wiesniak pole i kozaczy kasa ;)

gumol007
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-06-26 18:28:45
zapewne sprzedał swoje 15 letnie auto.

kilov
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-06-26 16:11:06
Gdzie tyle płacą za przesiewanie tego piasku w tle ????

BiaLy12555
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-26 13:04:17
Zapewne spadek po ojcu a teraz kozaczy na necie

rodrigez10101988
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-25 23:56:22
Krecha Na auto

astro3000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-25 20:31:35
komentarz usunięty przez moderatora

SweetJohn
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-25 20:06:05
stary sprzedał 5 hektarów ziemi rolnej to teraz dzieciak szpanuje kasa... wiocha

only.fun
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-06-24 16:34:55
A żeby tą kur** okradli i by było wpier*** od tatusia za jego kasę. Co za rasowy burak. Fotka idealna na wiocha.pl Ode mnie wielki plus

juusttynnkaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-24 15:01:01
chyba oszczednosci zycia :)

bammus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-24 14:22:31
musiał strasznie dużo gałganów opierd***ć:D

Uriel89
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-06-24 10:15:25
Moze nie powinien sie chwalic ale wasza reakcja tez nadaje sie na ten portal, nie wszyscy zarabiaja po 1500zł miesiecznie. Ech, zazdrosny narodzie ... ;)

zuza16
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-11 13:03:37
coś Ty on nie zarabia tyle, znam tego kolesia. On jest żałosny i chwali się byle czym .. nie ma szału ale na wiochę się nadaje .

wojtachupakosc
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-24 05:49:56
tygodniowa wypłata!? chyba kredyt rodziców.heheheh

Chester2107
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-06-24 04:09:17
komentarz usunięty przez użytkownika

zgzzzix
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-24 01:32:41
informacje dla złodzieja ?

HadesZcS
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-23 23:40:55
no właśnie beznadziejna okolica burdel, trawnik zaniedbany i to plastikowe krzesło.Yhy chyba roczna wypłata.

mystycpizza
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-23 23:39:08
a ty siegnij po slownik

sasuko
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-23 23:11:16
to niech sobie muzg za nia przeszczepi

Lukas_244
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-23 22:21:43
komentarz usunięty przez moderatora

trixx2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-23 21:19:12
hhahhahhaa a na kostkę brukową nie stać??

babicz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-06-23 17:52:08
Widzę, że tatuś sprzedał auto.

emilos24
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-23 14:10:13
tą kasę do zdjęcia zbierał ponad 3 lata hahaha

dzwiadek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-06-23 14:07:12
Chyba mu kostke ukladaja pod domem, tata wzial kredyt a synek foty strzela

blue_bird
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-06-23 13:50:01
taaa, a zamiast basenu ma piaskownicę! ;)

borek_PL
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-23 11:01:43
i pojechał kupić 6 ton miału na zime....

migotek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-23 10:36:59
lepiej byś sie swoim IQ pochwalił a nie kredytem

GIDEON76
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-06-23 07:11:15
Kredycik się wzięło,na dokończenie budowy :)

uzurpatorek
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-06-23 01:53:42
kasa tatusia który dopiero co dom stawia... :P

wito8205
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-23 01:01:23
Mama wzięła kredyt na 7 lat, kupimy sobie daewoo tico!!!Będzie wożenie!!!!

Michalwasu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-22 23:40:39
chyba roczna ta wypłata bujna wyobrażnia

lukewawa6
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-06-22 23:14:30
oddaj kase rodzicom i wracaj do piaskownicy

karina777
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-06-22 23:03:07
jezu .. kolejny idiota.. panowie NIE O TO NAM CHODZI.!!!!

miszcz82
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-06-22 22:50:57
komentarz usunięty przez użytkownika

arixi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-22 22:36:34
weźmie taki kredyt w banku a później się chwali że tyle w tydzień zarobił -.-

DariuszJaworzno
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-22 22:32:22
To biegnij szybciutko do lekarza i zmień leki, może ci się jeszcze uda wyjść na ludzi

mazzi17
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-22 22:23:27
Też mam drukarke w domu i sie nie chwale

Lola90009
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-06-22 22:14:04
Chłopie każda galerianka twoja teraz x D

bonifacq
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-06-22 22:11:58
Ten Kredyt będziesz spłacał przez 15 lat

maximax
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-22 21:46:32
komentarz usunięty przez użytkownika

strzygulka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-22 21:13:38
Sorry koleś, ta kwota nie wystarczy Ci na zakup użytecznego mózgu.

drLOUBITCH
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-06-22 21:01:43
Taki absurd i ja mogę zrobić.

Niedzwiedzbeer
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-06-22 20:54:33
stary dostał kredyt na hipoteke.

Elber1989
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-22 20:52:56
To nie burdel tata, to zwykla dziwka :)

mipa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-22 20:41:16
chyba sprzedali ten dom

L4jkasz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-22 20:37:43
komentarz usunięty przez użytkownika

norman136136
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-06-22 20:27:45
nom tygodniowa wypłata zeby tyle w tydzien zarobic to niewiem chyba 10 lodów dziennie musi opier..

szulcik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-06-22 20:23:33
taka kasa cotygodniowa ??? Chyba niemca czochra po lewym jajku ???

falszywy-mesjasz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-22 19:59:41
jak kolezka wyzej w providencie wziete fotka zrobiona a raty trzeba placic ;)

gibon_1234
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-22 19:47:43
NAstepny lubiacy robote pod latarnia ;PP Jak dobrze dupy daje to w tydzien da rade tyle wyciagnąc a teraz sie reklamuje jak to on dobrze daje ;PP

gofa84
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-06-22 19:34:57
Nerkę sprzedał i szpanuje kasą;-)

surver
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-22 19:31:15
Jaką ma dużą piaskownicę

esman1972
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-06-22 19:25:32
tatu sprzedal ciumgnik

bogusb123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-06-22 19:14:15
Nie wiedziałem ze męska dziwka tyle potrafi zarobic.

bogusb123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-22 19:12:33
komentarz usunięty przez użytkownika

Chev-Chelios
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-06-22 19:10:43
Następny niema co innego pokazać jak sajgon przed chatą i nieswoją kabone.

SsijPaznokcia
    Ocena: -5 (glosow:5)
2012-06-22 19:06:09
CO SIĘ CZEPIACIE KOLESIA WY IDIOCI WIOCHMENI BEZ SZKOŁY, ZAZDROŚCICIE MU HAJSU TO WSTAWIAJĄ NA WIOCHĘ ZAL, MA TO MA CO WAS TO INTERESUJE A ZE SIĘ CHWALI TO JEGO SPRAWA !!!!!!!!!!!!

Sebb31
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-06-22 18:58:36
analizując to proste zdjęcie można zapytać: skoro ma tyle kasy to dlaczego podwórko wygląda jak "wysrane z dupy"..... mając taką gotówkę jaką niby pokazuje powinien siedzieć w pałacu :D

PancerneSerce
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-22 18:53:20
Nie widzę większego sensu w upublicznianiu tego rodzaju fotek. Szpan, lans...zwał jak zwał, ale to do końca nie tłumaczy zamysłu bohatera owej fotografii.

mkkm
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-06-22 18:42:51
to jest twoja wypłata, a co dajesz dupy na A2

Marsyllia727
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-06-22 18:22:14
a teraz pochwal się ile lat masz na spłatę...

hainate
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-06-22 18:19:52
Oskar na wiocha.pl ... znając go to mógł to nawet sam wstawić.

Domel40671
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-06-22 18:04:16
PROV..ENT go wspomógł ???

asiek890
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-06-22 17:49:24
A z drugiej strony "monopol"

evertos
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-06-22 17:11:46
kazdy kto ma szmal raczej sie z tym kryje a ten debil rownie dobrze moze napisac ze to jego dniowka i tak nikt mu nie uwierzy

tomekjoka
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-06-22 16:49:54
Oskar Sasin ze Stężycy. Wiek 19 lat. Pozer. Tyle !

Szczena75
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-06-22 16:34:07
Sprzedal traktor...

mkkm
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-06-22 18:44:58
i zbiera na rozrzutnik gnojówki

jebaczos
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-22 16:33:09
3300 PLN da się doliczyć, pewnie jest wiecej, wątpie że tyle zarobi w 2 tygodnie, tym bardziej że jego wygląd nie wskazuje na wiek wyższy niż ok 23 lata wiec jest po technikum/liceum najwyżej... Twraz nasuwa się pytanie: "GDZIE ON PRACUJE ?!?!?!"

crazybread
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-06-22 16:21:12
Daliby mu kredyt, chyba kopa. Ten gosc to biedak. Zaden majetny facet nie pokazuje kazy. Nie w ten sposob.

masterg
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-22 16:09:56
komentarz usunięty przez moderatora

AgaTomek2011
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-22 15:51:22
kredyt wzia i szpanuje

Rybcia123456
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-22 15:40:31
Może amputowali Mu obie nogi,a to jest odszkodowanie?

adolf206
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-06-22 15:37:33
znam kilku ludzi ktorzy rzeczywiscie sa bogaci i zaden z nim nie obchodzi sie w ten sposob z pieniedzmi...

byne
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-06-22 15:18:45
drzewo zamieniło się w strusia, ze wstydu schowało koronę w piach... heheh

szakal89bdg
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-22 15:18:29
Pewnie obciagal szefowi;d

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-22 13:48:53
Sprawdziłem to zdjęcie w google grafice w wyszukiwaniu obrazami. Żadne NK się tam nie pokazało, czyli fota stamtąd nie pochodzi. Czyli żadnego podpisu pod zdjęciem nie było. Za oszustwo minus.

kubalagt
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-22 16:21:28
i tu sie mylisz bo znam tego gościa i zdjęcie faktycznie było dodane na nk niestety juz nie mam nk więc wam nie zrobie screena.

wiochman75
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-06-22 13:42:46
O matko , jeszcze jeden ?! Czyżby rozpoczął się sezon buraczany ?

ogarnijto
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-06-22 13:29:32
to ciekawe ilu ma na dzień gości, ze tak zarabia ;D

androsss
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-06-22 13:00:42
Tatko wziął providenta na nowy rozrzutnik i śpi nawalony, zrobię se zdjęcie zanim wstanie...

Markcox
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-06-22 13:27:25
a może sobie?!

dr.LOUBITCH
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-06-22 12:41:31
komentarz usunięty przez moderatora

kajtek1234
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-06-22 12:35:26
tygodniowa haha :d zależy w jakim zawodzie :D

DobraMama
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-06-22 14:54:19
W żadnym zawodzie! 1. Fotka to fałszywka - tytuł zmyślił sobie sam autor. 2. Zmyślił dość nieudolnie - bo w Pl nie ma zwyczaju płacić tygodniówek. W Pl "Matki Boskiej Pieniężnej" jest raz w miesiącu. A na fotce nie ma funtów przecież :)

PatRyShiaa
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-06-22 12:14:04
Babcia widzę sporą ma tą emeryturę ; d

brajan14
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-22 12:08:26
Nastepny co porzyczke wziol a teraz sie chwali hahaha. :)

ostrychleb
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-06-22 13:17:25
dobrze że nie pożyczkę ...

lolino
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-06-22 11:55:51
niech go ktos zapyta ile u niego tydzien ma dni

Mundzio84
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-06-22 11:54:09
Za dopisywanie rzekomego podpisu w opisie absurdu, moderator powinien go od razu usuwać.Nie ma nawet dowodu, że to było na nk.Wydaje mi się, że zrobienie screena dla nikogo nie jest problemem.

Homo_erectus
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-06-22 12:00:20
też mi się tak wydawało, ale patrząc na kolejne zdjęcia monitora zwątpiłam. Brzmi to okropnie, ale chyba jednak nie każdy potrafi zrobić screen;D

Sebrof
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-06-22 11:52:44
A później płacz, że ktoś napadł lub okradł mieszkanie:/

d_j_siwy
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-06-22 11:42:31
dorobił się na babkach...z piasku :)

agnostictac
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-22 11:32:20
Oddaj proboszczowi jego pieniążki(może faktycznie to tygodniówka)i wracaj do piaskownicy synku nim ci ją koty zapaskudzą.

kirer2
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-06-22 11:31:58
tygodniowa??a dupa go nie boli??

leszkowaty
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-22 11:28:40
komentarz usunięty przez moderatora

ster000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-22 11:27:11
już widzie jego starego jak go zobaczy w internecie:] pewnie tyra jak wół żeby chałupe dokonczyć...będzie piekło:)

zenek1992
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-06-22 11:25:05
Chyba raczej rodzice wzięli kredyt żeby ułożyć kostkę przed domem...

ster000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-22 11:20:44
komentarz usunięty przez użytkownika

tyrablanx
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-06-22 11:08:51
nie ma screena, nie ma wiochy.

DJ_lubie_wioche
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-06-22 10:54:52
znowu nie ma dowodu, że rzeczywiście taki opis był pod zdjęciem

nasit
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-22 10:53:58
kolejny idiota . . .

SeleremJestem
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-22 10:52:31
to kup sobie kibel, i posprzątaj tą kuwetę z ogródka.

IGotYouDancing
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-06-22 10:50:16
Rodzice pewnie kredyt na mieszkanie wzięli.

ImpacT
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-03-25 03:29:43
majac taka kase co tydzien, zaskakujacy jest ten burdel w ogrodzie...

Bozenka92
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-06-22 11:01:38
Ale wiesz, dla niego tydzień to jest rok. Nie każdy potrafi wszystko nazwać po imieniu :P

chmureczka20
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-03-24 21:14:34
Zrób sobie za to operacje plastycza...

luna.km
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-03-24 20:53:02
Ciekawe.. może ja też, tak jak kolega pochwalę się taką kasą.... kupioną w zabawkowym!


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500