Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Jak nas oszukują...
Rumbax3  12-03-25, 16:08 Zgłoś
+ 868 -
Dodano: 2012-03-25, 16:08:44   przez: Rumbax3
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 868  Zgłoś nadużycie
161
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(93)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
serczer
    Ocena: 17 (glosow:23)
2012-03-31 14:41:28
No to niech jeszcze pokaze ,ze rolka papieru toaletowego Regina jednak sie konczy.W reklamie "nigdy sie nie konczy". To bedzie szok!

Arturekocurek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-04-10 16:01:02
Trzeba być idiotą, żeby nie widzieć jak zmieniają ujęcia kamery, a to na pewno znaczy, że nabierają płynu nie raz, ale ma wyglądać na raz, a ten tu się spuszcza z talerzykami jakiegoś pseudo oleju.

dragi84
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-04-18 10:11:30
fairy jest lepszy do nakładania silikonu między płytki i do łączenia rur plastikowych lepiej wchodzą :)

wiedzma2010
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-27 15:51:35
Ha ha ha nie ten olej wlał na talerzyk ;D Super łamacz mitu :))

asia805
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-10 10:51:21
a poza tym tłuszcz na wodzie zawsze się rozstąpi pod wpływem każdego płynu ;)

farelo
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-04-06 15:44:11
noo, tylko że w reklamie był tłuszcz, czyli roztopione masło, czy margaryna, a nie olej. gratuluję.

miiilosz
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-04-05 22:46:13
Tusk chyba pisze scenariusze do tych reklam ;d

Siusiaczek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-03 21:12:38
komentarz usunięty przez moderatora

Marcinpok89
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-04-03 16:03:47
Cos w tym jest ale niestety różnica jest kolosalna w myciu fairy.

amper20
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-03 00:37:35
TO NIESAMOWITE!!! dzięki Tobie nigdy już nie kupię Fairy!! Ani nigdy nie obejrzę Twoich filmików dla prostych Polaków z ciemnogrodu zwanego Polską

ahahahaha
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-04-02 23:32:26
Dobrze gada. Polać mu

arnicool
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-02 22:04:28
wiochmen... jak ma coś robić niech robi to dobrze... mógł dać stary olej w duzej ilosci np z frytkownicy bylo by widoczne jak na reklamie i w tedy zrobić te doświadczenie. Efekt byłby pewnie ten sam co tutaj ale widać wyrażniej by było

kondi75
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-04-02 17:32:09
plamę oleju trzeba rozlać na wodzie tręmpy kretynie

Kolo1910
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-04-02 17:01:30
Zamulony koleżka, won od P&G

marxxes
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-04-02 16:52:14
Podobają mi się eksperymenty tego kolesia

sqqa
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-04-02 16:00:11
Ameryki nie odkrył. To zaczyna być nudne... Wiadomo, że to są reklamy i chcą dobrze na tym wyjść.

piotr9262
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-04-02 15:23:14
jak dla mnie wiocha to ten film bo to powinien byc olej wylany na wodę a nie olej na czysty tależ :)

palcia_1990
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-04-02 14:24:07
Jak dla mnie fairy jest najlepszy. Gościu widocznie nie zmywa.

paurom1922
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-04-02 11:05:57
Heh, jakby zmywał naczynia codziennie to by wiedział że Fairy jest jednak najlepszym płynem do mycia naczyń;)

kuklara
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-01 22:06:30
hehe brawa dla autora!!!!!!!!!!!! proponuję jeszcze obnażyć proszki do prania, vanisha, konserwy i tuńczyka w kawałkach! też ściema, aż boli!

ksiezniczkanna
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-04-01 21:09:24
Gdyby pogromca mitów nie zapomniał o wodzie, to może Fairy miałby szansę sie wykazać:)

fioua
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-01 18:19:15
Jak dla mnie dobrze zrobione, można by pokusić się o zabarwienie tłuszczu, żeby lepiej było widać efekt, a właściwie brak efektu :D

bombol11
    Ocena: -8 (glosow:10)
2012-04-01 16:58:03
yyy czy wy nie widzicie ze to farba ?? to widac z polowy ja kupuje fairy i bnapewno nie jest az tak zolty i gęsty dbil a niego

piowe
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-04-01 14:42:28
jaca_za dobrze pisze "Zastosuj tłuszcz z wodą a efekt murowany, tak jak w reklamie.sprawdź a dopiero oceń." Tak samo zadziała sama woda posypana pieprzem i kropla płynu do mycia naczyń, z tego co pamietam to chyba jeszcze w podstawowce to było na fizyce a chodziło o napięcie powierzchniowe

HICube08
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-04-01 13:43:26
Co następne Permen?

pepee774
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-04-01 12:25:06
komentarz usunięty przez moderatora

sylwia9280
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-04-01 12:08:15
Brawo.Więcej takich filmów.

jaca_za
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-04-01 08:32:34
Zastosuj tłuszcz z wodą a efekt murowany, tak jak w reklamie.sprawdź a dopiero oceń.

szulcik
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-04-01 08:11:08
za dobry tłuszcz uzył ... :)

Sindsoron
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-04-01 07:16:18
idioto, pomijając kwestię prawdziwości reklamy, jak chcesz żeby tłuszcz Ci się rozstąpił jak nie ma w czym? trzeba było nalać wody jeżeli już bawisz się w mądrego naukowca.

wpolak
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-04-01 06:53:51
facet dobrze pokazuje pogromca reklam.... bo ludzie łykaja jak kaczki co nowego to do sklepu a okazuje sie ze tansze produkty niczym sie nie roznia , fakt płacimy słono za marke ....

kojotowski
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-04-01 06:38:50
A wiecie co fairy znaczy z angielskiego ? :)

NaprawimyTo
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-04-01 00:03:16
dlaczego on jest na wiosce ? ;\

kazikZ1959
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-04-01 00:21:33
Bo ktoś to k....a musiał pokazać !!

NaprawimyTo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-28 23:02:46
no to może nie tutaj tylko w jakimś odpowiednim dla tego miejscu ?

monikaaa
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-03-31 23:07:24
to jest dla mnie najbardziej idiotyczna reklama! nie neguje jakosci plynu, ale w jaki sposob jest to przedstawione? przeciez to nie mozliwe, wiadomo, ze robia z ludzi idiotow, ale na to chyba nikt się nie nabierze.

grzes85
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-04-01 15:27:14
Widać, że zmywanie naczyć to obcy dla Ciebie temat.

monikaaa
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-04-01 23:44:25
Uzasadnij może dlaczego twierdzisz, że obcy? Bo nie wiem za bardzo na jakiej podstawie stawiasz taką tezę.

Chita10
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-31 22:22:45
Według mnie filmik był zwyczajny, zakończenie było nawet fajnie wykonane :)

Coralles
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-03-31 22:17:04
CO z tego że droższy, mniejszy, a w dzisiejszych czasach wszystko co małe jest lepsze...

Szydercza
    Ocena: -7 (glosow:19)
2012-03-31 22:06:55
Akurat Fairy to świetny płyn do naczyń i w porównaniu z tymi za 70gr naprawdę wydajny...poza tym, co facet wie o sprzątaniu i zmywaniu :x? i może i mnie jakiś "maczo men" zminusuje,ale prawda jest taka,że to właśnie Wy 'postawiliście' kobietę w kuchni.

blackxdevil
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-03-31 22:18:50
Daje plus wiec chyba nie jestem maczomenem :D

Dzwonu91
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-03-31 23:42:08
Brawo:D I o to chodzi:D Nie daj się!

Szydercza
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-05 19:19:11
hahaha ;d

damjan515
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-03-31 21:58:45
tylko jak pokazywal to w talezu powinien byc zolty kolor a nie woda.

pawlak109
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-03-31 21:51:06
Fairy Tail to nie jest "Bajeczka" tylko ogon wróżki Ps: Japońskie Anime :D

Szydercza
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-03-31 22:09:21
Fairy tale- z ang. bajka. Nie zapisał tego nigdzie, więc nie wiem skąd ten "tail" znalazłeś.

l-dabek
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-03-31 20:57:53
Gość robi dobrą rzecz,ale niech spróbuje z igłami a nie z bambusowymi patyczkami.

spadohron
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-03-31 20:22:12
staram sie nie ogladac reklam,dla mnie jest to czas na kibelek lub nastawienie czajnika ale gosc trafil w 10 ,super i czekamy na wiecej

skorupkoss
    Ocena: 10 (glosow:14)
2012-03-31 20:10:19
moim zdaniem gościu jest w porządku i pokazuje buby jakie nam wkręca Chajzer!!!!

poczekalnia777
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-03-31 19:46:04
I znowu biednych zjadaczy chleba naciągają na jakiś bubel!

maksymilian45
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-03-31 19:43:19
powiem krotko. Niesamowite

porter111
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-03-31 19:17:13
Pogromca reklam.

przem
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-03-31 19:02:30
już kiedyś prał skarpety i dopierał

blackxdevil
    Ocena: -7 (glosow:21)
2012-03-31 17:34:19
Ej, bo na talerze musi być jeszcze woda! Nie zam tłuszcz! On się rozstępuje na wodzie... Masakra, przecież to oczywiste! W czym to ma się rozpuścić, skoro nie bedzie wody...

sn2f
    Ocena: 8 (glosow:16)
2012-03-31 17:42:54
Dobrze, że chociaż obejrzałeś uważnie... ehh. Polecam 0:25 jeszcze raz.

zeebee
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-03-31 18:54:50
Olej rozstąpi się na sporej warstwie, nie na cieniutkiej - teraz to ty manipulujesz.

sn2f
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-17 21:07:43
A... no tutaj już dochodzimy do pytania, które można usłyszeć w 0:30 filmu. :) Ja obstawiam, że odpowiedź brzmi NIE.

soadXD
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-03-31 17:07:40
jakie ciało, aaa :D

jusek88
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-03-31 16:49:51
Uwielbiam tego chłopaka! Ach! :)

PrawdziwyWiesniak
    Ocena: 11 (glosow:13)
2012-03-31 16:43:46
Dobra myślę, że jest gotowy na Smoleńsk :)

popolupo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-31 16:03:40
Nasyp pieprzu na wodę i zrób to jeszcze raz. :)

paranoya
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-03-31 15:52:50
co w tym dziwnego, każda reklama to sciema

Docent_666
    Ocena: 15 (glosow:15)
2012-03-31 15:48:29
Ciekawe jak rozgryzie cud przemiany w reklamach SNICKERS'a :)

WD-40
    Ocena: 11 (glosow:11)
2012-03-31 15:39:51
prawdziwy pogromca mitów :)

xNelx
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-03-31 15:29:40
Ten gosciu jest swietny pokazuje prawde i zawstydza tych którzy produkuja badziewia a placimy tylko za to ze plyn do naczyn nazywa sie Fairy ;d

bleblezuza
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-31 15:00:10
A co do samej reklamy, wiadomo, że ściema. Każda reklama kłamie. Żadna rewelacja.

bleblezuza
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-03-31 14:51:36
Moje doświadczenia z płynem z lidla na zawsze mnie wyleczyły z rezygnacji z fairy. Bo fairy jest dużo lepszy, wydajniejszy, co za tym idzie wcale nie jest dużo droższy. A jako kura domowa nie będę sobie paru groszy żałować na płyn do mycia naczyń.

MaxPower13
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-31 14:50:29
a ten co bawi sie w pogromce reklamowych mitów ? to jego kolejny film i jestem na + :)

prezesuni069
    Ocena: -10 (glosow:16)
2012-03-31 14:48:00
miedzy prawda a Bogiem to nie ma nic wspolnego z ta reklama jezeli dzieci neo chodzilyby na fizyke to by wiedzieli co to jest napiecie powieszchniowe gdzie detergent faktycznie robi roznice. ale pozdro dla kolesia co moze 6 klas ukonczyl ^^

kumok91
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-03-31 15:16:19
"powieszchniowe" ciekawe co to takiego..

serczer
    Ocena: 17 (glosow:23)
2012-03-31 14:41:28
No to niech jeszcze pokaze ,ze rolka papieru toaletowego Regina jednak sie konczy.W reklamie "nigdy sie nie konczy". To bedzie szok!

wojn007
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-03-31 14:15:44
Polać mu oby więcej takich filmów, więcej kompromitacji zmyślonych i udawanych reklam.

marian19926
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-03-31 14:15:11
taaa ten to już się do wszystkiego przypier**la, tak jak by innych problemów w kraju nie było, niech zlustruje rząd za głodowe pensje i emerytury +67..pozdro

Clueless
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-03-31 13:38:21
Yeaaa, pogromca mitów ;)

vinciq
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-03-31 13:30:06
Człowieku trochę oleju w głowie jeśli już robisz coś takiego! W reklamie tłuszcz pływa na wodzie!!!

jarek3092
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-03-31 18:22:40
komentarz usunięty przez użytkownika

Lukas1290
    Ocena: 11 (glosow:15)
2012-03-31 13:18:50
A mi się podoba co on robi ;] Chciałbym widzieć minę wszystkich producentów których zawstydził :D

smiercion
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-03-31 13:02:48
nie wiem co za debile tu minusują i jaki mają w tym cel

kasiek111
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-03-31 21:00:40
Minusują ci , którzy na co dzień używają płynów do mycia naczyń i doskonale wiedzą, że powyższy test można o kant d... rozbić.

tdkbrabus
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-03-31 13:02:26
ale gość od doświadczeń i tak jest najlepszy buahahahahaah

RoryBreaker
    Ocena: -6 (glosow:10)
2012-03-31 13:02:11
klamia czy nie klamia, ja fairy lubie, dobrze mi sie nim zmywa bo jest skoncentrowany i ma mega zapach :) poza tym wracam do kuchni, bo tam moje miejsce :D

pati1727
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-03-31 13:01:08
ojejajeja odkryles Ameryke z tym ze reklamy sciemniaja ...slabo.

kadiska
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-03-31 12:42:35
w Kazdej reklamie musza troche posciemniac zeby skusic czlowieka:)) a Fairy moim zdaniem jest brd dobry bo jest mega gesty i wydajny:))te najtansza plyny do zmywania to jakby woda..:) mi taki Fairy na bardzo dlugo starcza:)

Aknyzsurk
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-31 13:08:01
Dokładnie, zgadzam się z Tobą. Przecież nie od dziś wiadomym jest, że w reklamie prawdy Ci nie podadzą;]

jzwitka
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-03-31 12:31:51
Jakby użył spracowanego oleju to by efekt zamierzony uzyskał, świerzy olej ma inną gęstość i stąd jego zdziwienie.

kasandraaa88
    Ocena: -14 (glosow:18)
2012-03-31 12:18:33
po cholere on robi w ogole te filmiki...przeciez od dawna wiadomo,ze reklamy to jeden wielki PIC NA WODE FOTOMONTAZ!!!!

TensorToBog
    Ocena: 5 (glosow:13)
2012-03-31 12:14:41
Tylko idiota wierzy w to, co pokazują w reklamie.

malgolina
    Ocena: -2 (glosow:20)
2012-03-31 12:05:13
Prawda jest taka, że gorąca woda jest niezastąpiona przy zmywaniu, a jaki będzie płyn to już sprawa drugorzędna. Miałam Fairy i płyn z Biedronki Kraft. Oba są tak samo wydajne i tak samo zmywają. Płacimy dodatkową kasę za samą markę, a nie za to, że płyn za nas umyje umyje naczynia.

niebyl2002
    Ocena: -15 (glosow:29)
2012-03-31 11:48:54
Test jest wykonany nieprawidlowo. Cienka warstwa oleju zostaje umieszczona w naczyniu wypelnionym woda. Po zanurzeniu igly z plynem tluszcz zachowuje sie dokladnie jak na reklamie. Autor testu powinien lepiej przemyslec sprawe a nie zamieszczac swoje badziewne przemyslenia w necie. FAIL

jackfromcavan
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-03-31 12:16:29
Nieprawidłowo chyba obejrzałeś ten filmik,zobacz go jeszcze raz,dokładnie słuchaj co gość mówi a potem dodaj komentarze,ok?

jahum
    Ocena: -4 (glosow:12)
2012-03-31 11:42:21
świeży olej zachowuje się inaczej niż po smażeniu itp

marcin1975rm
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-03-31 11:39:02
Twórcy reklam bazują na ludzkiej naiwności i braku znajomości prawa. Za takie oszustwo jak w reklamie z udziałem Bieleninika można zażądać zwrotu pieniędzy za zakupiony towar, którynie jest tak skuteczny jak obiecuje reklama, jednak mało kto o tym wie i jeszcze mniej osób z tego korzysta.

prorok12345
    Ocena: -9 (glosow:21)
2012-03-31 11:27:55
facet myje naczynia!!!!!!!!!
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Żeby kózka nie skakała
  •  Urodzinowy tort zmienił właściciela
  •  Jakie szczęśliwe dzieci aż miło popatrzeć
  •  Seksmisja zakończona niepowodzeniem


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400