Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Naprawione... part 2
rokkokko  12-03-26, 22:07 Zgłoś
+ 207 -
Dodano: 2012-03-26, 22:07:29   przez: rokkokko
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 207  Zgłoś nadużycie
117
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Zielona wyspa, dobra zmiana, teraz niebo-dla kogo to
  •  Portfel mu oddał, a telefon rozwalił
  •  Jaki ten świat mały...
  •  Popieram całkowicie.
Ukryj komentarze(22)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
backoil
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-05-28 11:17:01
Ale przynudzasz

yooo1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-25 05:13:48
błotnik w gratisie wyszedł... sam tak zmontuję:)

karp25
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-02 17:42:56
to się nazywa kreatywność:)

bogdanstepien50
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-28 22:42:22
konar+taśma I JEDZIESZ DALEJ

szulcik
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-28 21:30:36
Rower sióstr zakonnych ..

mamut360
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-28 21:21:33
Ameliniowa rama...tego nie pospawasz...i nie pomalujesz :D

LargoRaven
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-28 18:19:39
dla mnie to wygląda jak by gościu musiał na szybko naprawić rower np. jechał gdzieś w terenie i mu siodełka poszło. Przecież nikt by normalnie tak roweru nie zrobił widać ze to naprawa na szybko bo w innym przypadku by obciął resztę tego drzewa

Lucia1308
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-28 18:09:28
McGayver byłby zachwycony

zakalinki
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-28 17:24:04
Rodzinkę na ramę i w drogę

krol_julian123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-28 17:21:22
przynajmniej moze jego nie ukradna

G-Phoenix
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-28 16:57:19
przynajmniej go przypiął

Kokosik019
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-28 16:10:33
Profesjonalne wzmocnienie ramy :D

NirvanaFun123456
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-28 15:06:14
:P fajny rower

radomwks
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-28 12:53:47
i to nawet trzy osobowy:D:D

FabulaYo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-28 11:59:14
Gajajahagsgdsdf

astaii
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-28 11:02:46
Oryginalny, i z błotnikiem

eMeLJey
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-28 10:54:54
A pózniej w opisie na allgro...Rower z normalnymi śladami użytkowania, karbonowa rama, 9 kg, niezły osprzęt :)

lotr123456
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-05-28 10:42:30
komentarz usunięty przez użytkownika

backoil
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-05-28 11:17:01
Ale przynudzasz

heejt
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-05-28 12:13:40
stary musisz miec bardzo smutne zycie skoro pod kazda wiocha piszez bzdury zeby wzrocic na siebie uwage. To moze byc efekt tego ze rodzice Cie po prostu nie kochali, zajeli sie kariera, wodka albo 2 dzieckiem a Ty zostales sam i nauczyles sie ze musisz pajacowac zeby wzrocic na siebie uwage.

murinforte
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-26 22:34:31
Wygląda jakby złodziej wziął rower z drzewkiem

karmelkzn
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-03-26 22:23:49
dobry tuning nie jest zły;)

przesmieszne
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-26 22:28:07
a ten jest wyjątkowo dobry


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300