Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Wyjątkowa sesja weselna...
superbohater  12-04-04, 21:11 Zgłoś
+ 574 -
Dodano: 2012-04-04, 21:11:17   przez: superbohater
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 574  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(125)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Ouuuu
    Ocena: 28 (glosow:34)
2012-07-16 11:26:00
Cosplay... Niech niektórzy zaczną odróżniać wiochę od costiume play...

czarna1281
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-02 08:51:10
to jest kadr z pornola w roli głównej z żółtymi kukiełkami zaraz ją o ten pomnik walnie i zerżnie

filcu
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-23 22:37:01
mi tam sie podoba .. dlaczego niby wiocha ? -,-' ? jakby byl amerykanin, zssr'czyk, czy straznik teksasu to by bylo ok ? rasisci.

moniczka1996
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-07-20 09:58:36
Jeśli nie wiecie co to Cosplay, to zastanówcie się za nim coś na ten temat tu wrzucicie -.-"

sky_devil
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-07-19 09:07:04
Kiedy myślisz, że już wszystko widziałeś, pojawi się japończyk...

lalunia34
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-07-18 18:01:52
Jeśli nie rozumiecie zdjęcia to nie wrzucajcie go od razu na wiochę -.-

Pasioooooo
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-07-18 16:30:09
No więc właśnie.... Co to ma do wiochy?, niech niektórzy ludzie się zastanowią w ogóle co wrzucają i przede wszystkim na co .....

vego1985
    Ocena: 11 (glosow:15)
2012-07-18 12:18:58
Fajny Cosplay Chii Chobits i postać z Hellsinga Ultimate :)

shadow666
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-07-19 00:49:50
w pełni się z tobą zgadzam ale jak widać nie brakuje debili którzy nie wiedzą co to cosplay

YumiHarajuku
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-07-18 09:33:55
To jest cosplay, a nie wiocha! MINUS!!!

sqrwigron
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-18 07:55:38
komentarz usunięty przez użytkownika

Venbar
    Ocena: -5 (glosow:11)
2012-07-18 07:55:04
Gwoli ścisłości to mundury SS odznaczały się najwyższą starannościa wykonania i wyglądały zawsze na najbardziej bogate i eleganckie. Też bym sobie zrobił taką sesje na moim ślubie :)

sqrwigron
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-07-18 07:54:25
Adolf Hitler tworząc wizerunek przywłaszczył sobie swastyke ponieważ przyciągała wzrok i uwage, obecnie w Polsce jak i niektórych krajach symbol jest zakazany ale np. w Azji oznacza szczęście i pomyślność, więc nie myślcie że jak ma ją na ramieniu to jest nazistą.

hellknight
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-07-18 09:38:25
Tak? A ja niżej zadałem pytanie, co oznacza swastyka na mundurze SS? Szczęście i powodzenie w miłości? Bzdury, swastyka na planie X wyrysowana w białym kole i czerwonym tle to swastyka NAZISTOWSKA. Ja sam używam swastyki ale tylko jako symbol mojego przywiązania do kultury słowiańskiej.

Kanashimanaide
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-07-17 23:15:19
Chii jest śliczna, ale...

szajba24
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-17 19:34:49
Co wy gadacie kostium SS z czasów 2 WW żadna swastyka oznaczająca szczęście no i oczywiście ten żelazny krzyż hinduski :D oj niedouczeni wiedza gdzie biją tylko nie w tym kościele.

phantasmagoria666
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-07-17 17:26:09
Ładny cosplay :) Absolutnie nie ma u wiochy.

jaboljabol23
    Ocena: -6 (glosow:8)
2012-07-17 14:43:32
To jest właśnie Korea, jakbyś się ich zapytał kim był hitler i co on zrobił to by Ci powiedzieli, że nie wiedzą kto/co to, przez co robią z siebie kretynów, pajacując w tak pedalskim stroju

Mrmrmr
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-07-17 15:45:01
tępaku, sfastyki nie wymyślił hitler i to nie jest symbol nazizmu tylko to jest chiński znak oznaczający szczęście, pomyślność i urodzaj. Jedynym pajacem jest ten, który p***oli jak potłuczony o czymś nie mając o tym pojęcia

Max74
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-07-17 19:57:34
Raczej jest to symbol hinduski i tam jest najbardziej popularny.

Iguuch
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-07-17 11:19:10
nie widzę tu wiochy

mw-i-k
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-17 10:58:30
komentarz usunięty przez moderatora

crazybread
    Ocena: -10 (glosow:18)
2012-07-17 08:17:09
taki kostiume play = zryte łby. to napewno Japonia. Pozniej laska narznie gosciowi na patelnie, a on kapucyna wywali, umoczy go w majonezie i na glos falszujac, zaspiewa jakas stara piosenke Elvisa Presleya. Japonia.

Dango
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-07-17 12:39:12
Ale brednie

hellknight
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-18 09:39:49
komentarz usunięty przez moderatora

blahhh
    Ocena: 2 (glosow:14)
2012-07-17 03:34:24
Przecież to nie jest wiocha lol... Swastyka w naszym kraju i wielu innych jest kojarzona z nazistami. Jak widzicie na zdjęciu jest para azjatycka. W Azji swastyka jest kojarzona GŁÓWNIE ze szczęściem. Podsumowując: inny rejon + inne sposób kojarzenia znaków = brak wiochy, dziękuję.

Dango
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-07-17 12:41:58
A większość Polaków patrzy przez samych siebie jako naród uciśniony. Z tym się zgadzam. Ale ciągle tak żyć nie można.

heo1
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-07-17 13:47:39
Fajne brednie wymyślasz, przecież jest w mundurze żołnierza SS. Może i znak szczęścia ale nie w takim połączeniu.

hellknight
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-07-17 16:11:52
Hahahaha a co oznacza mundur SS w Japonii? Swastyka = szczęście, to może mundur SS = powodzenie w miłości? xD co za idioci

Dango
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-07-18 22:43:04
hellknight przraza mnie takie myslenie Polakow. Jak to mozliwe, ze wy naduzywacie stereotypow i obrazacie inne narodowsci az milo, a jak sie Polaka nazwie pijakiem i zlodziejem i w ogole przestepca to juz jest bulwers bo to 'steteotypowa i krzywdzaca ocena"?

hellknight
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-07-19 20:16:27
A gdzie ja Ci tu koleżanko pojechałem po żółtych? Zadałem pytanie, skoro w Japonii swastyka oznacza szczęście (tu masz rację, ale ich swastyka jest na planie + i ma kropki) to co oznacza mundur SS? Widzisz, chyba brak Ci argumentów.

Max74
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-07-19 20:55:45
Ona tak zawsze. Na pytanie nie odpowie bo argumencików brak a w zamian oskarża o wszystkie grzechy świata i o brak przecinków.

Century94
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-07-16 23:41:19
Ta laska ma strój Chii (Eldy) z serii Chobits.

Century94
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-16 23:40:14
komentarz usunięty przez użytkownika

Century94
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-16 23:38:34
komentarz usunięty przez użytkownika

tasior777
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-07-16 21:53:30
a wiecie, że mundury dla nazistów projektował Hugo Boss? i to nie jest kit

czarkson
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-07-16 23:16:13
No i dlatego źle się w nich nie prezentują ;) A zobacz sobie w tym czasie np. anglików. Fuszera.

Maupajoke
    Ocena: -6 (glosow:10)
2012-07-16 20:23:15
Japończycy muszą mieć oddzielny internet

niuunaixd
    Ocena: 7 (glosow:17)
2012-07-16 20:05:42
Boze wlasnie zamieszczenie takiego zdjecia Cosplay jest najwieksza wiocha.. nie wiem jak ono moglo sie tu znalesc na Głównej,,,

Hans_KloC
    Ocena: -7 (glosow:9)
2012-07-16 19:21:16
zważcie na to ze znak swastyki głównie jest kojażony z nazistami ale jak ktos kumaty to pogrzebie i zobaczy ze ma on calkiem inne znaczenia .

Max74
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-07-16 21:09:24
Naprawdę ? Co Ty nie powiesz.

fearsometickler
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-07-16 21:15:59
Ty weź słownik i w nim pogrzeb zanim coś napiszesz. Przede wszystkim napisz coś odkrywczego, albo przynajmniej ciekawego

Hans_KloC
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-07-16 19:18:31
kuzwa zarąbiste heh gratulacje za pomysł jakbym miał okazje sam taką bym sobie strzelił tylko faktycznie gosc troche niepasuje do kostiumu ale reszta ok :)

superbohater
    Ocena: 0 (glosow:16)
2012-07-16 19:18:08
Do wszystkich którzy twierdzą, że to nie jest złe bo to jest: Cosplay, bo to "przyjazna" swastyka buddyzmy czy innego g*wna... NIE! To jest znak, który kojarzy się milionom ludzi ze śmiercią, głodem, torturami i innym ścierwem jakie zafundowali temu światu naziści...

Dango
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-07-16 22:22:21
Zgadzam się. Ale weź pod uwagę ze swastyka nie została stworzona przez Hitlera i miała zupełnie inną role. To on ją przerobił.

hellknight
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-07-16 22:58:44
Tak, spoko, ale przebieranie się na nazioli, robienie sobie zdjęć w nazistowskich mundurach a potem tłumaczenie że to nie wiocha tylko cosplay TO JUŻ JEST WIOCHA. Ciekawe co by było jak ja bym taki cosplay sobie zrobił 1 września, nie poleciałyby na mnie hejty?

Dango
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-07-17 12:43:50
Ponawiam pytanie: Aktor, który ubiera mundur nazisty i robi sobie zdjęcia z fanami (na planie) lub innymi aktorami, to też przebieraniec i wiocha? A kto Ci broni ubrać mundurek szkolny i zrobić sobie zdjęcie na 1 września?

hellknight
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-07-17 16:14:32
Dango, zwykle aktor ma za zadanie przekazać coś w filmie, ukazać np. zło nazistów, dlatego w filmie aktor nosi niemieckie umundurowanie, zabija ludzi itd. Nie widzę jakiegokolwiek przesłania w sesji zdjęciowej w mundurze SS, choćby to był jakiś cosplay, mam to gdzieś

Max74
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-07-17 18:23:45
Ciekaw jestem jaka byłaby reakcja w Japonii, gdyby ktoś ochrzcił sobie samolot imieniem "Enola Gay" ?

Dango
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-07-17 21:09:13
Max to tylko tacy jak ty spinacze, katole i hejterzy mają takie problemy. Większość Polski i większość świata umie się godzić z przeszlością i wyciągać wnioski. Tacy jak ty nie. Skad wiesz, ze ten mundur nie mial za zadanie przedstawic tego zla? A zdjecie zrobiono w "przerwie"?

hellknight
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-18 09:43:11
Dobrze, to ja wejdę do muzeum pamięci żydów w mundurze SS, krzyknę "Jeabać Żydów" i "Heil Hitler", a jak mnie capnie policja to powiem że ja tylko robiłem inscenizację. Z pewnych rzeczy się nie kpi, po prostu, argumenty typu "Skąd wiesz że" są na podstawie podstawówki,

hellknight
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-18 09:45:58
kiedy ktoś nie potrafi czegoś wyjaśnić/udowodnić to zwala odpowiedzialność na drugą stronę, to argument typu "Nie udowodnię Ci że Boga nie ma, ale to TY udowodnij MI że wasz Bóg istnieje.". Więc wybacz Dango, ale jak dla mnie masz max. 13 lat i jarasz się Japonią bo to takie modne i cool.

Max74
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-07-18 18:00:58
@hellknight rozwaliłeś mnie z tym muzeum ;) Podejrzewam, że po czymś takim policja nie zdążyłaby Cię aresztować.

Dango
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-07-18 22:47:37
hellnight mam 21 lat i meza Japonczyka a Japonia sie jaralam jak mialam 10 lat. Jest roznica wejsc do muzeum i sie tak zachowac, gdzie to miejsce to pamiec o tych ludziach i ich cierpieniu, a co innego ewentualny film. Masz 15 lat ze nie rozumiesz?

Dango
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-07-18 22:49:07
Nie oceniaj swoja prymitywna miara innych ludzi. To ze twoi znajomi i dziewczyna sie tak zachowuja nie znaczy, ze tak robia wszyscy. Zmien towarzystwo albo zacznij myslec samodzielnie.

Tescosatan
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-07-16 19:03:29
Lepsza taka niż te wszystkie pastelowe g*wna bez pomysłu, które zazwyczaj się ludziom serwuję na dobry początek nowego życia. Żeby już zawsze było tak beznadziejnie, wszystkiego najlepszego.

Cinek2102
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-16 18:21:38
trochę to głupie ten skośny nie pasuje do tego munduru

NiecoCyniczna
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-07-16 17:30:14
Tak, tak. Swastyka może i ma też pozytywne znaczenie, ale na pewno nie na takim kostiumie.

hetera
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-07-16 22:57:37
Pozytywne znaczenie ma swastyka rysowana raczej na zasadzie krzyża (czyli "+" a nie tak "x") prawo lub lewo skrętna. Symbolem szczęścia NIE JEST swastyka prawoskrętna rysowana pod kątem 45 st, umieszczona w białym kole na czerwonym tle. To jest swastyka nazistowska (li i jedynie)

HDdhjfgnd
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-07-16 17:30:07
Powtórzę jeszcze raz to co już pisali inni... COSPLAY!

metiu6
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-07-16 17:09:34
Trzeba przyznać że mundurki to Niemcy mieli super !!!

VincentSharpe
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-07-16 15:41:06
No wałaśnie to cospaly anie wiocha.

miedziakmiedziak
    Ocena: -7 (glosow:9)
2012-07-16 15:25:58
albo to jakaś sesja pseudo"artysty"...albo idiotów lubiących rozgłos...przypomina mi się sesyjka znakomitej aktorki Sandy Bullock,która urządziła sobie taką przebierankę ze swastyką w tle ze swoim mężem fotki wyciekły do prasy i Sandra oberwała trochę po głowie...bardzo głupie pomysły...

Troglodytae
    Ocena: -6 (glosow:8)
2012-07-16 15:07:26
Ja wohl, Ja wohl, ich liebe alkohol! HEHEHEHEHEHEE!!!!!!

piotr7845
    Ocena: -7 (glosow:11)
2012-07-16 14:45:22
za mało ludzi wymordowali niech sie ubiora w swoje mundury do dzisiaj maja czynne obozy koncetracyjne

Isane
    Ocena: 8 (glosow:16)
2012-07-16 13:36:24
@Ouuuu ma racje żadne wesele a cosplay... jeżeli nie umiesz rozróżnić wstawiający tego typu fotki lepiej w ogóle nie wstawiaj !

krzysjarzyna1
    Ocena: -8 (glosow:10)
2012-07-16 13:15:28
Azjaci...

mauser
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-16 12:56:19
Zgadzam się bardzo dobra replika, a to są "patki" nie belki. Ta po prawej stronie przedstawia stopień w tym przypadku SS-Untersturmführer (podporucznik), a ta po lewej przynależność do korpusu, dywizji, lub innej formacji ss Od razu dodam że nazizmu nie popieram...

Dango
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-07-16 12:35:02
Wystarczy zdjąć swastykę i belki (o ile to są belki) SS i mundur rewelacja. Nikt by się nie zorientował, że to nazistowski. Poza tym swastyka w Japonii jest używana także jako symbol buddyzmu.

hetera
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-07-16 12:43:04
Taka kopnięta o 45 st. umieszczona w białym kole na czerwonym tle? Czy raczej taka bardziej tradycyjna?

mauser
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-07-16 12:58:08
Zgadzam się bardzo dobra replika, a to są "patki" nie belki. Ta po prawej stronie przedstawia stopień w tym przypadku SS-Untersturmführer (podporucznik), a ta po lewej przynależność do korpusu, dywizji, lub innej formacji ss Od razu dodam że nazizmu nie popieram... Odpowiedz

Dango
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-07-16 14:20:31
No nie, oczywiście, że nie, ale nie popadajmy w skrajności. Mnóstwo ludzi, którzy widzi swastykę reaguje zgorszeniem i złością. Bo wszystkim się kojarzy z Hitlerem, a to nie prawda, aby miał on...monopol na taki symbol. Patki, masz racje z pewnością. przepraszam nie znam się :)

mauser
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-07-16 16:46:40
@Dango słowo "odpowiedz" nie chcący mi się wkleiło do tekstu, jak kopiowałem posta

hetera
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-07-16 16:47:36
Mnie się tylko ta jedna z nazistami kojarzy. Bo to jest ichnia. Wszystkie inne tworzone na bazie krzyża prostego i lewoskrętne są "niewinne". ;)

Max74
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-07-16 18:12:19
Rzeczywiście, tylko gimbus nie zorientowałby się, jaki to mundur.

Dango
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-07-16 21:08:00
@mauser a nie szkodzi :) Nie zauważyłam wcześniej. I tak bym odpowiedziała :) Więc nie czuj się w żaden sposób winny, że mnie zmusiłeś czy coś takiego ;)

lordigoros
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-07-16 12:34:28
wanda co Niemca nie chciała

hellknight
    Ocena: -2 (glosow:14)
2012-07-16 12:29:26
Ja tu widzę wiochę w postaci nazistowskiego munduru, jeżeli was to nie razi i wam to nie przeszkadza, to uprzejmie proszę moderatora o usunięcie mojego profilu, gdyż z takimi idiotami kontaktować się nie chcę.

Dango
    Ocena: 11 (glosow:15)
2012-07-16 12:32:12
To tylko Cosplay. Jak w filmach o II Wojnie Światowej Polscy aktorzy grają Nazistów i noszą mundury nazistowskie to też są idiotami? Trzeba umieć odróżnić rzeczywistość od fikcji.

hetera
    Ocena: -6 (glosow:12)
2012-07-16 12:45:27
Jak dla mnie co innego odgrywanie w jakimś celu a co innego robienie sobie z tego zabawy... Takie zwykłe przebieranki jakoś mi się nie podobają.

Dango
    Ocena: 7 (glosow:13)
2012-07-16 14:21:57
No a w jakim celu się gra nazistę? Dla zarobku i dla widza. Tak samo może działać cosplay. W ten sposób można nawet uczyć historii. Co jest ciekawsze niż suche fakty z podręcznika

Max74
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-07-16 18:08:10
Przebierając się w nazistowski mundur uczę się w ten sposób historii ? To jak się przebiorę za lekarza to medycyny przy okazji się nauczę.

Dango
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-07-16 21:13:33
Max w Polsce jest fajne powiedzenie: Być...niż ustawa przewiduje. Pasujesz do tego. Młodzież lepiej zapamiętuje to co widzi niż to co słyszy od nauczyciela i z książki. Jak myślisz po co są też organizowane różne inscenizacje walk? By zainteresować historią w ciekawy sposób i jej się uczyć.

Max74
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-07-16 21:32:19
Inscenizacje a nie paradowanie. Subtelna różnica

Dango
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-07-16 22:24:43
To teraz udowodnij, że ubranie munduru nazisty nie było częścią inscenizacji. Bo co? Bo sobie zrobił zdjęcie z "panną młodą?" Bo w tle nie widać innych?

Max74
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-17 18:16:52
Wiesz doskonale, że nie masz racji ale brniesz dalej. Co oni odgrywają - zamach na Kutscherę ? Nie przypominam sobie, żeby w tym uczestniczyła panna młoda. Zresztą Japończycy byli sojusznikami Hitlera, więc sentyment pozostał jak widać.

tuboosh
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-07-17 18:31:39
To troszkę bardziej skomplikowane, niż powiedzieć, że byli sojusznikami. Raczej hm.. "konkurencją". Ale podobnie jak z Niemcami, współcześni Japończycy nie mają nic wspólnego z II wojną i tamtymi czasami, więc nie ich osądzać. Podobnie jak dzisiejsi Rosjanie to NIE sowieci:)

Max74
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-07-17 19:00:19
Panie tuboosh. Oś Berlin - Tokio - Rzym. Europa dla Niemiec i Włoch a wschodnia Azja dla Japonii. Uzgodniono wzajemną pomoc polityczną, wojskową i gospodarczą. Faktem jest też, że to dzisiaj zupełnie inny kraj i inni ludzie.

sysia19944
    Ocena: 5 (glosow:15)
2012-07-16 12:09:13
yyyy ku*rwa ja w tym wiochy wogóle nie widze... no ale cóż...

kamdamoro
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-07-16 12:01:55
i gdzie tu jest k*rwa wiocha?! młody człowieku wez sie zastanow za nim wrzucasz coś na wiochę a Ty moderatorze myśl o tym co wrzucasz na główna...-,-

maximax
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-07-16 11:44:46
komentarz usunięty przez użytkownika

Ouuuu
    Ocena: 28 (glosow:34)
2012-07-16 11:26:00
Cosplay... Niech niektórzy zaczną odróżniać wiochę od costiume play...

Dango
    Ocena: 3 (glosow:19)
2012-07-16 12:30:44
Miałam dokładnie to samo napisać.

NiecoCyniczna
    Ocena: -9 (glosow:15)
2012-07-16 17:34:26
I co z tego, że cosplay? Symbol kojarzony wyłącznie z cierpieniem milionów ludzi, a on dla zabawy się ubierał i po co? Nie można było innego kostiumu założyć, tylko akurat taki, który prowokuje do przywalenia w r*j?

Dango
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-07-16 22:21:00
Więc dlaczego nie "przywalasz" w ryj aktorom w filmach czy serialach o tej tematyce?

NiecoCyniczna
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-07-17 14:15:51
Aktorzy grają role w filmach, nie ubierają się po to żeby zrobić sobie głupawe zdjęcie tylko po to by wcielić się w rolę, odegrać ją i zarobić pieniądze. Nie widzisz różnicy pomiędzy ubieraniem się dla zabawy (zdjęcie), a ubraniem kostiumu do spektaklu/filmu?

Dango
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-07-17 21:10:56
Ale jaki masz dowód, że to tylko przebieranie a nie przerwa między, np kręceniem filmu? Niewiele Japońskich produkcji trafia na Europejski rynek. Jak aktorzy w zbrojach zrobia sobie zdjecie w przerwie miedzy scenami to też są źli, bo to głupawe przebieranki?

NiecoCyniczna
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-07-18 12:30:13
Chyba sama nie wierzysz w głupoty, które wypisujesz. Widać, że psychofanka Japonii się znalazła, bo uparcie twierdzisz, że wszystko na tym zdjęciu jest w porządku, a swastyka to symbol szczęścia. Tak, na pewno, zwłaszcza na mundurze SSmana ;)

Max74
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-07-18 17:51:45
Esesman ze swastyką to szczęśliwy esesman ;-)

Dango
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-07-18 22:54:09
Nie obrażaj mnie dziecino, w przeciwintwie do ciebie ja mam pojecie o Japonii bo na codzien zyje w tym kraju. Ja po prostu mam rozum - Nie oceniam wedlug wlasnej, miary bo nie wiem jaka jest gdzies sytuacja. Masz prymitywne myslenie to twoj problem. Nie moj.

Max74
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-07-19 18:27:11
Łoł ! Dwa lata starsza to prawie jak babcia ;)

dadam
    Ocena: 15 (glosow:21)
2012-07-16 11:19:27
Cosplay na glownej, wezcie ogarnijcie.

greg197413
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-04-05 08:03:41
Ślub pod Opolem?

BlaxD
    Ocena: 17 (glosow:23)
2012-04-05 00:05:36
Pragnę zauważyć że to jest cosplay. wiec gdzie tu wiocha ?

Vladimir_Putin
    Ocena: -4 (glosow:14)
2012-04-04 23:57:56
Piękne zdjęcie, też muszę sobie sprawić taki mundur, codziennie będę w nim chodził do pracy, do kościoła, a na czole zrobię sobie tatuaż z napisem Josef_Goebbels i swastykami dookoła. Uważam, że to doskonały pomysł.

gugulka
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-04-05 00:06:44
jak cie Mosad namierzy...to bedzie koniec tej przebieranki, szanowny panie V.Putin ;)

opiekuneczka21
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-04-05 00:10:07
ja proponuje wycieczkę w mundurze np do...Jerozolimy?

Ubermensch
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-04-05 00:13:46
Witam, kolegę to ubieramy się u tego samego krawca jak widzę. Mi wystarczy tylko mundur bez udziwnień.

gugulka
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-04-04 22:49:48
no,nic dodac, nic ujac, poprostu..superbohater ;)

gugulka
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-04-04 22:57:38
no o autorze tez pomyslalam,zeby mu przykro nie bylo :)

frania3
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-04-04 21:17:55
Zdjęcie nawet urocze, pomijając jeden szczegół.

Ubermensch
    Ocena: 1 (glosow:13)
2012-04-04 21:35:33
Jaka piękna para młoda.

opiekuneczka21
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-04-04 22:44:40
wybornie pasują do obrazu nazisty szczególnie z koloru skóry...

Ubermensch
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-04-04 22:47:26
Opiekuneczka21 kręcą Cie faceci w mundurach?

opiekuneczka21
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-04-04 23:46:50
Ubermensch mnie tam kręcą różne dziwne rzeczy, z mundurem włącznie lecz nie na czele;p

Ubermensch
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-04-04 23:48:54
To opowiesz mi co Cie kręci, oprócz mundurów?

opiekuneczka21
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-04-04 23:51:03
tak oficjanie? ależ się wstydzę;)

Ubermensch
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-04-04 23:52:39
To poproszę na ucho.

opiekuneczka21
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-04-04 23:56:18
do ale cii by nikt nie słyszał;p kręci mnie żywa tętnica, jak i dziewice składane w ofierze, znasz jakąś bo zapas się skończył?

Ubermensch
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-04-05 00:01:00
Nie igraj z losem, widać że jesteś jeszcze młoda w tym świecie. Naucz sie kontrolować swoje nowe instynkty mordercze, a tętnice staną dla Ciebie otworem. Dziewice to moja działka.

opiekuneczka21
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-04-05 00:04:14
ależ kiedy tak ciężko z tym walczyć, emocje szaleją, kiedy głód sieje spustoszenie odpływa myslenie

Ubermensch
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-04-05 00:11:33
Opanowanie instynktów, inaczej długo nie pociągniesz. Emocje nie mogą zaćmić Twojej natury Opiekuneczko21.

opiekuneczka21
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-04-05 00:13:38
Ubermensch przydałby się jakiś nauczyciel który by mnie nauczył jak nie walczyć z głodem i nie skonsumować przyjaciół

Ubermensch
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-04-05 00:19:00
Jeśli Katia się zgodzi to możesz zostać moją uczennicą. Nauczę Cie wszystkiego

opiekuneczka21
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-04-05 00:20:56
wybornie:) będziesz słodki jak Caroline czy okrutny jak Damon?

Ubermensch
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-04-05 00:24:59
Będę poprostu sobą.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Napaść na oczach policjanta to nie jest dobry pomysł
  •  Dwa zdania a jaki przekaz.
  •  Jest rower
  •  W oczekiwaniu na wolna toaletę


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500