Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Nie my się nie wtrącamy do polityki
acotopo  12-04-07, 09:56 Zgłoś
+ 925 -
Dodano: 2012-04-07, 09:56:34   przez: acotopo
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 925  Zgłoś nadużycie
253
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Co to będzie
  •  Równość społeczna w/g Morawieckiego
  •  Ktoś tu ma większe kompleksy
  •  Wyjaśniona poza
Ukryj komentarze(274)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
szatano999
    Ocena: 21 (glosow:39)
2012-04-12 14:47:38
Do Boga się módlcie ...a nie do znaczków na ołtarzu..jeszcze wzywających do nienawiści...przykazań nie znacie????

pmcoollee
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-04-18 21:27:38
Ja tam wierze i sie tego nie wstydze , w dupie mam tvn i wyborczą.

rumun12
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-04-18 20:46:08
Oglądajcie TVN tam wam powiedzą na pewno o tym że Tusk oddał w prezencie amerykanom gaz łupkowy, o tym że zadłużył Polskę w 4 lata na ponad 3 miliardy złotych, o bardzo korzystnej umowie jaką podpisał na dostawy gazu z Rosji na 30 lat za który Polska będzie płacić najwięcej w Europie,

rumun12
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-04-18 20:48:53
poprawka 300 miliardów a nie 3 miliardy, i że połowa polityków to ludzie o wątpliwym pochodzeniu(przeważnie żydzi albo niemcy którzy sobie pozmieniali nazwiska na polskie )

foczka255
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-04-25 19:32:54
Ludzie o wątpliwym pochodzeniu? Większych bzdur nie czytałam...

xerty
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-04-18 20:41:29
do baru wszedł alkoholik, pedofil, ksiądz i złodziej, a to dopiero pierwszy klient dzisiaj

mateuszekMM
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-04-18 18:48:22
Kto jest za tuskiem jest debilem i ćwokiem z łysą pałą i downem !!!!!!!!!!!!!

kefir71
    Ocena: -6 (glosow:6)
2012-04-18 18:27:37
Czym się różni ksiądz od złodzieja? Złodziej nie gwałci dzieci.

julice
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-04-18 18:05:09
A co jest złego w tym że kościół miesza się do polityki przecież od tego jest żeby upomnieć że coś jest nieetyczne . Nierozumiem tego najazdu na kościół i nie dziwię się że przekreślają tvn same tam gówno ostatnio rzygać się chce jak się niektóre programy ogląda:)

kefir71
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-04-18 18:25:19
Klechy niech siedzą w swoich kruchtach i trzymają się z daleka od polityki i naszych dzieci.KK to największa organizacja przestępcza na świecie.

qMisiekp
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-18 17:56:03
Nie zauważyliście że to przeróbka? -Doklejony po prawej kawałek Kościoła -Przyklejona kartka na krzyżu -Nierówno ułożony dekalog -Wogóle większość z kartek robiona...

Zboczeniec666
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-04-16 15:50:51
Niechęć do tvn i szczekaczki Szechtera nie oznacza angażowania w politykę. Gorzej z ludźmi deklarującymi się jako apolityczni a czytający w autobusie Wybiórczą. A dla tych co są zbyt tępi żeby zakumać: to to samo.

lordosmc
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-04-15 16:37:15
ZWH/FWS to nawet katolicy po Grecku pisza? kryzyss ludzie kryzys...

well
    Ocena: -2 (glosow:14)
2012-04-15 01:52:22
TVN i WYBORCZA nigdy nie mówią ani nie będą nam mówić prawdy. Kłamią nam prosto w oczy robiąc z Tuska bardzo dobrego premiera.

endrju007
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-04-16 09:46:24
to dobrze, że Trwam i Radio Maryja głoszą prawdę, równość i miłość bliźniego...

mroziu1978
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-04-18 19:00:03
Może na prawdę żal mówić ale tylko tam chociaż po części dowiesz się prawdy.

mroziu1978
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-22 21:58:45
Poprawiam swój komentarz. Nie żal mówić, dobrze mówić tam dowiesz się prawdy a gazeta wyborcza tak cię udupi tak cię otumani że się w końcu posrasz endrju. pozdrawiam.

aletrab
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-04-14 22:06:45
od dawna wiadomo we TVN i GAZETA rzetelnymi mediami nie są. Ksiądz też człowiek i jak każdy człowiek ma prawo się temu przeciwstawiać .

marcinz10
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-04-14 20:56:00
To krzyż '' oazowy'' ruchu Światło Życie (FOS ZOE) zapisane greką.

miki73
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-04-14 12:46:00
Moja Parafia wPłocku,ks.Łebkowski to nawiedzony gość.Za kościołem jest duży zarośnięty park.Jako małolaci, zamiast w niedzielę do kościoła,to do parku na fajki.Wtedy on(jeśli nie prowadził mszy o tej godzinie)siedział w krzakach robił zdjęcia i rozdawał potem starym. Jego charakter nadaje się do KSW

pejopejo
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-04-13 19:18:35
a co jest napisane na krzyżu i po jakiemu? to chyba jakaś niepolska wiara

Maryyyjusz
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-04-13 17:28:23
komentarz usunięty przez moderatora

KozaK71
    Ocena: -5 (glosow:11)
2012-04-13 15:42:42
nie rozumie co ma gazeta w i tvn z polityka wspolnego ? bardziej przypomina to reklame radia i rydzyka a z polityka ( temat ) nie ma nic wspolnego

italiana81
    Ocena: 14 (glosow:18)
2012-04-13 15:13:06
ale redtube nie pokazali czyli jest ok;)

zer0space
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-04-13 11:54:21
Eeee no nie jest źle :) Zabraniają tylko jednej gazety i jednego programu TV :)

mroziu1978
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-18 19:01:35
No tych najgorszych :P

Joszo
    Ocena: 9 (glosow:17)
2012-04-13 11:33:58
Nikt do ch*ja pana wacława nie będzie mi mówił w co mam wierzyć, co oglądać. Takie szopki już wiele razy były odstawiane, kościół zarabia, nie płaci podatków i mydli ludziom oczy że niby wszystko dla Boga... banda złodziei w czarnych sukienkach.

xBoski
    Ocena: -6 (glosow:34)
2012-04-13 10:53:55
Zgadzam się z tym zdjęciem uważam że na TV trwam można się dowiedzieć więcej prawdy a TVN manipuluje ludźmi jak chce. Oglądam obie telewizje i uważam że społeczeństwo nie ma często własnego zdania lesz jak zauważyłem cytuje wypowiedzi z TVN itp.

Per4wers
    Ocena: -1 (glosow:15)
2012-04-13 14:26:03
No to widzę na twoim przykładzie ze Tv trwam tez dobrze manipuluje ludźmi ;d ale wg czujesz się zmanipulowany ? pewnie nie ;d ale to najlepsza oznaka zmanipulowania !!;d

xxxADI1989xxx
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-04-13 10:48:58
spalić na stosie ch**a który to stworzył

miedziakmiedziak
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-04-13 10:43:23
przykro patrzeć.......

mipa
    Ocena: 13 (glosow:25)
2012-04-13 10:39:43
kościól to zwykłe przedsiębiorstwo do zarabiania forsy ,maja cennik usług, a podatków nie muszą płacić

aletrab
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-14 22:10:20
jak zwał tak zwał ale czy politycy się czymś innym wyróżniają?

szpaq83
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-04-13 10:14:44
wydżampował swój ołtarzyk

womack
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-04-13 08:15:42
Nie ma to jak doprowadzić do sytuacji, w której ludzie myślący inaczej niż mainstream nakazuje, jedyne co będą mogli zrobić, to wystawić taki ołtarzyk, po czym ich obśmiać. Machina propagandy rozpędzona do nadświetlnej.

skejt187
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-04-13 07:54:09
ojciec dyrektor wszystkim kreci..

crazybread
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-13 05:57:19
komentarz usunięty przez moderatora

boroko
    Ocena: 3 (glosow:15)
2012-04-13 05:33:01
ciemnogrod i zacofanie tyle powiem o "niektorych " w naszym narodzie ;/

aledajer
    Ocena: -26 (glosow:48)
2012-04-13 02:08:08
Zgwałciłbym Jezusa

Jemiol52
    Ocena: 1 (glosow:17)
2012-04-13 09:57:42
Lecz sie idioto!!

paczek1b
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-04-17 00:07:59
idiota!!

oczywisto
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-04-13 00:44:38
Informacje duszpasterskie: Dla wierzących czytających Wyborczą i oglądających TVN, w sprzedaży przed kościołem krzyż w połowie z zepsutego drewna.

jodek-potasu
    Ocena: 2 (glosow:24)
2012-04-13 00:22:00
gdzie widzicie tu politykę? to normalne, że w kościele odradzają oglądania i czytania tego co nawołuje do złego poprzez formułowanie opinii(gazeta wyborcza np. do aborcji i eutanazji). I gdzie tu polityka? Przecież kościół też nie pozwala oglądania pornosów. Jakoś jakby było skreślone redtube to nik

jodek-potasu
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-04-13 00:23:28
ogo by to nie zdziwiło...

crazybread
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-04-13 02:41:53
ja bardzo lubie pornosy. Ksieza powinni miec zony, i tez powinni ogladac pornosy.

Joszo
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-04-13 11:32:49
Panie Jodku lecz się pan katolu

DamianTIger
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-04-13 14:33:02
komentarz usunięty przez moderatora

mroziu1978
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-22 21:59:59
Joszo do zobaczenia za tydzień na mszy w kościółku "katolu" :)

dario96500
    Ocena: -2 (glosow:38)
2012-04-12 23:25:47
Ludzie przestanie oglądać TVN (tusk vision network): do tych co krytykują to zdjęcie. Włączcie mózgi, o ile w ogóle je posiadacie. Ruski tvn serwuje wam gotową papkę żebyście nie musieli myśleć.

lucy123
    Ocena: 2 (glosow:32)
2012-04-12 23:46:23
Tobie za to kościół robi papkę z mózgu. Trzeba mieć swój rozum i kierować się sobą. Ani kościołem ani telewizją.

hrabiakopyt
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-04-13 00:22:43
Używajcie mózgu... to na pewno wystarczy... no dobra u nie których może tak:)

jodek-potasu
    Ocena: -1 (glosow:15)
2012-04-13 00:33:19
Kościół ma teraz taki wpływ na to c się dzieję, że mega trafnym(albo raczej trefnym) określeniem jest to, że robi komukolwiek papkę. Papkę za to robią media takie jak gazeta i tvn i inne. Są wszędzie i wszędzie manipulują. Zupełnie oddzielając się od spraw kościelnych. Pokazują świat zakłamany - tyl

jodek-potasu
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-04-13 00:35:00
tylko od jednej strony. I nie mamy na to wpływu, że wszyscy zaczynają mówić tym samym językiem. a kłamstwo powtarzane 1000x staje się pseudoprawdą...

crazybread
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-13 02:47:19
komentarz usunięty przez moderatora

aletrab
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-14 22:15:24
nie trzeba chodzić do kościoła ba nie trzeba być nawet wierzącym by zauważyć ze niektóre media robią ludziom sieczkę z mózgu.

kefir71
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-19 01:17:47
Przedawkowałeś Tv Trwam?

mytek1
    Ocena: 5 (glosow:13)
2012-04-12 23:19:03
zdjecie troche nie trafione bo nie ma tam znaczka zadnej partii tylko media. Lecz nie zmienia to faktu że kościół wtrąca się do polityki co jest głównym przesłaniem wiochy.

adriansad
    Ocena: 2 (glosow:18)
2012-04-12 23:03:13
jak bede chcial polityki, to włącze tv, a nie pójde do kościoła. WIOCHA na MAX

Nazi_BoY
    Ocena: 2 (glosow:18)
2012-04-12 22:22:59
Płock, parafia " Górki" proboszcz to Ksiądz Łebkowski. w sumie to naprawdę mnie to nie dziwi. Ten "człowiek" jest chory na głowę.

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-13 07:46:51
jednak Płock jest popularny ostatnimi czasy :) hehhehehee

armani7
    Ocena: 7 (glosow:21)
2012-04-12 22:06:36
mam dosc Kosciola! mam dosc Smolenska ! mam dosc Matki Malej Madzi! mam dosc Pana Premiera !! mam dosc Pana Prezesa !!

jodek-potasu
    Ocena: -9 (glosow:13)
2012-04-13 00:39:33
zagranica czeka z otwartymi ramionami, nikt Ci nie każe tu mieszkać. Doniu jeszcze będzie trzymał kciuki. W końcu skoro nie mamy tu zielonej wyspy, to zgodnie z prawem Mahometa:) powinniśmy jechać tam:) Doniu mówił, że ma być Polaków 18 mln będzie jednego mniej.

Caliente85
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-04-12 22:02:36
Dobitne przesłanie...

Przemolob
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-04-12 21:57:44
Nie, kościelna.

voytek77
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-04-12 21:56:40
Szczerze mówiąc, to po tym zdjęciu nie rozumiem, co to ma wspólnego z polityką...? Już rozumiem... nic wspólnego nie ma! :)

jodek-potasu
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-04-13 00:42:11
Powiem, Ci co ma:) wszyscy w końcu wiedzą, że TVN jest PO a gazeta Palikota - o! i już jest politycznie. Szkoda tylko, że nie pamietają o tym jak mają trzeźwo ocenić sytuacje.

VooDoo
    Ocena: -2 (glosow:26)
2012-04-12 21:53:38
Ja tu nie widze nic dziwnego... skoro media i prasa walczy z kosciolem do kosciol walczy z nimi...

jadziuniaxxl
    Ocena: 8 (glosow:28)
2012-04-12 22:44:53
A kościół powinien w ogóle z kimś walczyć?

jodek-potasu
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-04-13 00:45:27
no tak, po co walczyć? Walneli w jeden policzek to nadstawiaj drugi, aż Cię ubiją! Nie ma to jak dobre zrozumienie Pisma świętego. Kościół ma prawo walczyć o swoje owce, szukając ich. Jeśli widzi, że coś jest złe, ma prawo o tym mówić. Niezależnie jaka jest to tematyka. Ma taki obowiązek i już. Tylk

jodek-potasu
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-04-13 00:46:27
tylko głupcy myślą inaczej i zarzucają kościołowi, że robi coś co nie powinien

plony
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-04-12 21:46:03
Od kiedy GW i tvn to polityka ? ;]

paranoya
    Ocena: -4 (glosow:12)
2012-04-12 21:33:59
niedługo trzeba będzie się spodziewać z oglądania TVNu

billy22
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-04-12 21:38:40
widać że nie często się spodziewasz...

Podlasiak1977
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-04-12 22:00:02
paranoya,niedlugo spodziewasz sie kupic dekoder czy jak?:)

paranoya
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-04-12 22:02:16
SPOWIADAĆ HAHAHAHA ;p

jarosz91
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-12 21:07:51
komentarz usunięty przez moderatora

Phizo
    Ocena: 6 (glosow:26)
2012-04-12 20:45:27
Oczywiste jest że kościół nic nie powinien dostawać od państwa ale jeżeli jakaś pi*rdolona krytyka polityczna czy inne jeb*ne lewacki organizacje dostają w ch*j kasy z budżetu mimo że g*wno robią tylko o aborcji, gejach i nowym wspaniałym świecie gadają to czemu kościół ma tej samej kasy nie dostać

tazziqi
    Ocena: -6 (glosow:10)
2012-04-12 21:28:04
Zmiana finansowania partii,prawo ostatniej koszuli,nowelizacja kodeksu cywilnego.Poczekajmy do następnych wyporów,po czym będziemy rozliczać z obietnic.Komisja przyjazne państwo,ok70nowych ustaw weszło w życie,lecz było to zaPO.Dla niektórych tylko,dla innych aż.

tazziqi
    Ocena: -3 (glosow:19)
2012-04-12 21:29:17
Nie oceniaj potrzeb innych ludzi wyłącznie przez swój pryzmat.Aborcja i invitro jest bardziej potrzebna niż mogło by Ci się wydawać.Czytaj portale,zainteresuj się polityką po czym krytykuj.

plony
    Ocena: 6 (glosow:16)
2012-04-12 21:48:41
Moim zdanie skoro chcą opodatkować kościół to państwo powinno oddać majątki kościelne, które komuniści zabrali, ale przecież o tym nikt nie wspomni... Tylko to czym jeździ Rydzyk i krypto pedofili księzy.

Przemolob
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-04-12 21:55:51
komentarz usunięty przez moderatora

Phizo
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-04-12 23:46:02
PO g*wno zrobiło, żadnej liberalnej reformy nie wprowadzili mimo że właśnie tego od nich wszyscy oczekiwali, bo to socjaliści jak wszyscy u władzy. A co do pryzmatu potrzeb to mam taki że skoro wszystkim zabierają to niech wszystkim dają skoro dają krytyce politycznej to mają też dawać na kościół.

Phizo
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-04-12 23:51:53
Najlepiej jak by nic nie zabierali, i nikomu nie dawali bo tylko utrzymują takie kmioty jak krytyka polityczna. Jak by przestali rozdawać pieniądze, tylko zostawili by ludowi to lud sam by dał na swój "pryzmat potrzeb". I te lewacki organizacje zbankrutowały by,a na kościół dawali by ci co

Phizo
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-04-12 23:53:25
chcą

jodek-potasu
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-04-13 00:52:23
tazziqi. 70 ustaw? mnie wystarczy niszczenie szkolnictwa(ciekawe, czy będzie takie to dla Ciebie super jak Twoje dziecko etc nie będzie umiało policzyć %) i opieki zdrowotnej(jest kwiecień, nie ma numerków z nfz do lekarzy np. laryngolog). rozkradanie pieniędzy, brak wolności słowa. umieram ze szczę

tazziqi
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-04-13 09:32:26
Nie bronię PO.Denerwują mnie jedynie wypowiedzi o nowych partiach,które nie zdążyły się jeszcze wykazać,zarzucając im nieróbstwo,przy czym starych wyjadaczy zasiadających od kilkunastu lat celowo pomijają.Nie jest dobrze,jest bardzo źle.Na temat szkolnictwa i NFZ mógłbym co nieco napisać,

tazziqi
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-04-13 09:34:15
lecz nie były by to superlatywy,jaki i portal ten nie jest odpowiedni.plony fundusz kościelny powstał w zamian za zabraną ziemie KK,według umowy państwo nie musiało zwracać nic KK,lecz mimo to i tak to zrobiło,zwróciło część ziemi,podarowało budynki i płaci emerytury.

tazziqi
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-04-13 09:35:50
Dobra otrzymane przez kościół przekroczyły już wartość zabranej ziemi.Nie jestem zwolennikiem finansowania żadnych środowisk,prawicowych,lewicowych,nie jestem zwolennikiem finansowania partii i kościoła w obecny sposób.Potrzebne są diametralne zmiany,lecz partia rządząca nie zdziała nic.

jodek-potasu
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-04-13 11:17:41
Nie uważasz, że są inne priorytety? Ja uważam, że nagonka na kościół teraz to zasłona dymna. Nikt już się nie interesuje brakiem wolności słowa, bo jest nagonka na kościół i jest mama madzi... te sprawy wzbudzają emocje, nikt nie patrzy już na sprawy poważniejsze...

tazziqi
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-04-13 13:45:26
Są sprawy ważniejsze,lecz PO nie jest skłonne zabrać się za nie.Reforma emerytalna jest fikcją,która nie ma przyszłości,ponieważ PO po raz kolejny nie wygra wyborów.Wiek może się utrzymać natomiast liczba godzin pracy znacznie spadnie,choćby ze względu na automatyzację,która jest nieunikniona.

tazziqi
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-04-13 13:47:45
Reforma finansowaniaKK może być zasłoną,lecz sięgając pamięcią w przeszłość,już 2 partie dziękiKK obiły władzę.OdcięcieKK od państwa pogrąży PiS i SP,umacniając tym samym RP.Mimo iż może być to wyłącznie gra,przychylam się ku likwidacji funduszu ponieważ uważam,że KK zdecydowanie za daleko posuwa si

foytaz
    Ocena: -6 (glosow:18)
2012-04-12 20:31:55
Kler jest gorszy od dżumy, to zaraza która toczy świat już za długo.

jodek-potasu
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-04-13 00:54:18
powiedz mi jaki ma na Ciebie wpływ ta zaraza. Do czegoś Cię zmusza? Coś zmienia? Nie sądzę.

Papillon1985
    Ocena: -6 (glosow:8)
2012-04-12 20:27:46
o ja pier..le

TheZiom
    Ocena: -6 (glosow:8)
2012-04-12 20:13:45
haha nic dodać nic ująć hahaha

Nugget
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-04-12 20:00:14
I weź potem z takimi młotami o kulturze, polityce i muzyce rozmawiaj... To wszystko jest chore i samo sobie zaprzecza [nie dyskryminować, ale jechać na gejów, inne religie, telewizję, PO, gry i metal to już wolno?].

jodek-potasu
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-04-13 00:55:56
Jeśli uważasz, że to właśnie robi kościół, to jesteś bardzo ograniczony.

Nugget
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-13 16:48:08
Nie to właśnie i nie wszyscy, ale zdarza się :/

robbyx72
    Ocena: 0 (glosow:20)
2012-04-12 18:52:39
Jaka jest najpotężniejsza mafia na świecie? Czarna....

Podlasiak1977
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-04-12 21:05:29
murzynska?????

Przemolob
    Ocena: -5 (glosow:15)
2012-04-12 22:00:23
Nie, kościelna.

damian_sz
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-04-13 05:22:29
kościoła czarnych babtystów z Bronxu?

erni3112
    Ocena: -1 (glosow:19)
2012-04-12 18:49:09
Hmm mohery:/ Niby latają codziennie do kościoła a jak przyjdzie co do czego potrafią zbluzgać i opluć:/

lucy123
    Ocena: -2 (glosow:20)
2012-04-12 18:50:51
A myślisz, że z czego one się tak spowiadają co niedziela?

tashunkewitko
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-04-12 18:41:03
Skoorvysyny

FIV7
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-04-12 18:31:36
Jakież to artystycznie głębokie... TV Trwam i Radio Maryja na wysokości Krzyża. Walące się cegły nad GW i TVN - jak wszyscy wiemy, dziełami Szatana. Lol. Autor na pewno nie miał nic złego, ani politycznego na myśli xD

Ciam-cia-ram-ciam
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-04-12 18:24:58
I znowu PŁOCK :D ahh ten łepkowski

degenerat75
    Ocena: -2 (glosow:18)
2012-04-12 17:54:36
Co ma opis do zdjęcia? Gdzie w nim polityka?

Nu89
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-04-12 17:56:28
AntyTVN i ANTYGW to nie polityka, tak?

MINTOR
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-04-12 18:32:54
@degenerat75 nie wiem czy zauważyłeś, ale TVN i GW są tak jakby trochę za PO. Trwam i Radio Maryja - za PISem.

jodek-potasu
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-04-13 00:57:57
no coooo tyyyy w końcu tvn i gaaazeta kreują się na takie "bezstronne" media... sama prawda jak nic

lucy123
    Ocena: 7 (glosow:25)
2012-04-12 17:52:27
W naszym kraju już dawno nie ma religii chrześcijańskiej, jest pseudo religia, która jest wykorzystywana do omamiania podatnych na to ludzi. Ktoś skapnął się, że "wiara" równa się władza i wtedy prawdziwe chrześcijaństwo prysło w niepamięć. Przeciętny katolik nie zna nawet podstaw biblii..

lucy123
    Ocena: 6 (glosow:22)
2012-04-12 17:54:50
.. a księżą się w dupach poprzewracało, za wszystko chcą kasę. A najwięcej do powiedzenia mają na tematy o których nie mają zielonego pojęcia. Prawdziwy wierzący chrześcijanin nie powinien przekraczać progu kościoła .

bacabaca
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-04-12 18:28:18
kościół katolicki ma tyle wspólnego z chrześcijaństwem co Australijczyk z Eskimosami...polecam książkę Petera de Rosa...pokazał KK od wewnątrz...

MINTOR
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-04-12 18:29:32
A czy kiedykolwiek gdziekolwiek było prawdziwe chrześcijaństwo? Chrześcijanie od zawsze nie trzymali się praw które sami sobie stworzyli. Jest przykazanie nie zabijaj. A kto chodził na krucjaty?

lucy123
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-04-12 18:39:22
Bacabaca właśnie o to mi chodziło, tylko się rozpisałam za bardzo. MINTOR, ja tam nie wiem, żyje dopiero 25 lat, a jakieś 10 mam dojrzałe myślenie. Jak było kiedyś, to można tylko przypuszczać, bo nawet filmy dokumentalne nie zawsze prawdę Ci powiedzą.

jodek-potasu
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-04-13 01:03:48
Ludzie to ludzie. Nie powinno się tak brutalnie generalizować. Szczególnie jak z kościołem ma się kontakt tylko medialny, kiedy media są nastawione na jazd po kosciele na dobra sprawe najlepiej jest zaczac od oceniania siebie a nie od mowienia"chrzescijanstwo nie istnialo nigdy"

lucy123
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-04-13 01:33:13
Czytaj ze zrozumieniem, nikt nie mówi , że chrześcijaństwo nie istniało a , że nigdy ludzie nie postępowali według zasad chrześcijaństwa. Ja jestem ateistką, ale gdybym była wierząca, kościół byłby ostatnim miejscem do jakiego bym poszła.

jodek-potasu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-13 11:27:41
oczywiście czytanie pomiędzy linijkami to za dużo. muszę powtórzyć dokładnie to co powiedzieliście? Czy może to, że "prawdziwych Chrześcijan nie było nigdy" będzie lepszym opisem? tak jak mówiłam, ludzie to ludzie, każdy popełnia błędy, ale taka okrutna generalizacja jest poniżej poziomu.

jodek-potasu
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-04-13 11:31:42
Sama mówisz, że jesteś ateistką. Powiedz mi skąd tak świetnie znasz kościół? Ja mogę Ci podać miliony przykładów ludzi, którzy byli lub są prawdziwymi chrześcijanami, ty możesz mi podać miliony przykładów ludzi którzy nimi nie są. Czy to świadczy o braku chrześcijan? To tak jakby mówic ze matka Tres

jodek-potasu
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-04-13 14:10:10
że matka Teresa nie była Chrześcijanką. Zawsze znajdą się osoby które są złe i które są dobre w tym co robią.

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-04-12 17:47:01
oooooooooo masakra !!!!!!!! Jakis ostro nawiedzony !!!

M1CLAY19
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-04-12 17:37:10
Ze zacytuje: "PRZEBUDZCIE SIE".......Chyba nikt nie ma tyle nienawisci do drugiego czlowiek ile maja pasterze wasi.

piotrek2011m
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-04-12 17:35:39
Warci są siebie! Dwie kaczki i ich trybuni: łase na kasę ojce redaktory i wołki matołki, co zamiast mecze komentować, to kuper liżą namiętnie. Kraj nam rozbijają, dezorganizują, dzielą nas w imię władzy, synekur. Nawet rocznicy nie potrafią godnie uczcić, po trupach świeżych maszerują dziarsko!

ringus136
    Ocena: 8 (glosow:20)
2012-04-12 17:02:59
Z BRUDASAMI NIE WYGRACIE NA NECIE ZAPAMIĘTAJCIE TO! 11 LISTOPADA POKAZALIŚMY GDZIE SĄ ICH LEWACKIE SZEREGI NASZĄ LICZBA! CHWAŁA WIELKIEJ POLSCE!

doradca
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-04-12 17:05:54
komentarz usunięty przez moderatora

foreveryoung2
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-04-12 16:57:33
to jest w koscie w plocku parafia tzw"GÓRKI"

mick1973
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-04-12 16:52:50
komentarz usunięty przez użytkownika

paczek1b
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-04-12 16:46:03
a ja GóWna nie lubię

Michu.z
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-04-12 16:42:49
Nie wiem czy ktoś zauważył ale Gazeta, TVN, Radio Maryja i TV Trwam to media a nie partie polityczne...

Debilo
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-04-12 17:24:09
Jesteś tak głupi czy tylko udajesz :)? Proszę Cię, nie widzisz jak TVN i GW manipulują? zresztą TV trwam nie jest lepsze :) Ludzie zacznijcie myśleć samodzielnie a nie łykacie wszystko co wam "wolne media" podadzą jak na Tacy:);]

Michu.z
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-04-12 22:35:55
@Debilio, ja się chłopaczku odniosłem do faktu że komentarz autora nie ma nic wspólnego ze zdjęciem które zamieścił. Nie odniosłem się w żaden sposób do samych mediów tam zamieszczonych. Osobiście sam nie czytam GW ani nie oglądam TVN bo podobnie jak Ty nie lubię manipulacji...

doradca
    Ocena: -16 (glosow:32)
2012-04-12 16:14:53
Nie widzę na tym zdjęciu niczego złego. A na pewno żadnej polityki. TVN i Wyborcza nie lubią katolików, więc w ten oto sposób ktoś wyraził swoje poglądy i dał do zrozumienia że nie ogląda propagandy. Co wam w tym przeszkadza?

jurek1102
    Ocena: 2 (glosow:16)
2012-04-12 16:53:49
A od kiedy to ołtarz jest do tego miejscem ? Oj masz ty z sobą problem ...

doradca
    Ocena: -7 (glosow:13)
2012-04-12 16:56:25
Przecież to jest jakiś prywatny ołtarzyk, zapewne zrobiony specjalnie do zdjęcia :) Ty chyba ołtarza nie widziałeś:) Gwarantuję ci, że na żadnym innym tego nie ma. Wszystko ze mną w porządku.

tygrysisko130588
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-04-12 16:57:16
Z tego co widzę, to nie ołtarz ;) Zdaje się,że to ciemnica z triduum paschalnego.

jodek-potasu
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-04-13 01:06:26
tu nie chodzi tylko od "nie lubienie" ale o poglądy które krzewią tvn i gw. Stad ich obecnosc

C-e-n-z-o-r
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-04-12 16:11:32
To musi być Toruń...

uap1984
    Ocena: 11 (glosow:19)
2012-04-12 16:11:24
Jeszcze kilka pokoleń i zniknie ten wrzód .

Papaciaja
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-04-12 18:10:23
Albo i szybciej.

damian_sz
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-04-13 05:29:49
też myślę, że lewactwo wkrótce przepadnie

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-04-13 08:59:53
@damian_sz Myślę że tu chodzi o prawictwo i takich narodowców jak Ty.

damian_sz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-16 16:03:35
no proszę cię .,,

NeK6683
    Ocena: -4 (glosow:18)
2012-04-12 16:00:46
komentarz usunięty przez moderatora

zeebee
    Ocena: -9 (glosow:17)
2012-04-12 15:57:28
Powyższa dekoracja nie ma nic wspólnego z polityką, to jedynie sugestia dotycząca wyboru mediów. Reklama??

tewle
    Ocena: -6 (glosow:16)
2012-04-12 15:42:03
POznasz głupiego PO śmiechu jego ... bo Sami przyznaliście się, że tvn i Wyborcza to TYLKO POLITYKA , a nie żadna rozrywka czy wiadomości i porady dla apolityczntch ludzi, zatem teraz już nie wmawiajcie, że tvn=GW to rozrywka czy informacja zatem dla Was tvn=GW to tylko NACHALNA POlitycznie j

szatano999
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-04-12 15:44:43
to tak jakbyś napisał że kościół to tylko modlitwa..., albo radio maryjana...teraz nawet na Eurosporcie jest polityka

robcar1
    Ocena: -10 (glosow:24)
2012-04-12 15:39:13
Gorszego gówna nie widziałem Wyborcza, TVN, może jeszcze Super stacja????,Qrwa przecież przez te stacje w Polsce Polakom żyje sie jak w niewoli!!!

doradca
    Ocena: -13 (glosow:25)
2012-04-12 15:35:52
Jeżeli przeszkadza komuś Kosciół to niech do niego nie chodzi. Zajmijcie się ludzie politykami, bo to są złodzieje i kłamcy. Kościół żadnemu normalnemu człowiekowi nie przeszkadza. Chodzenie - dobrowolne, dawanie na tacę - dobrowolne.

leviatra
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-04-12 15:37:57
Ale dola z podatków niedobrowolna!I dajmy na to z podatków Nergala idzie kasa na kościół!

szatano999
    Ocena: 10 (glosow:20)
2012-04-12 15:43:09
Fundusz kościelny ...dobrowolny, oddawanie naszych ziem za bezcen- dobrowolne, zwolnienia z darowizn na kościół...czyli strata państwa...dobrowolne...jak się czegoś nie rozumie to się nie komentuje..

jurek1102
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-04-12 16:46:33
Brawo doradco od 7 boleści Mnie żaden pedofil w dzieciństwie nie molestował więc dlaczego mam potępiać pedofilii

grog
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-04-12 17:07:28
oceny z religii na swiadectwie-dobrowolne

Nugget
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-04-12 20:04:11
Sratatata, jeżeli komuś do 18 roku życia każą chodzić i do kościoła, i na religię, to co? 8-)

jodek-potasu
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-04-13 01:11:54
religia jest dobrowolna do wyboru z etyką przypominam. A większe pieniądze są codziennie zabierane przez rząd. Nie ma pracy w Polsce i nie będzie! Bo nie ma Polskich zakładów! za gaz łupkowy mamy dostać 1% kiedy nawet afrykanie dostają 30(chodzi o poziom wykształcenia, ilość pieniędzy itp.)A wy woli

jodek-potasu
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-04-13 01:14:12
wolicie pluć na kościół. Szkoda, że nie zwracacie uwagi na działalność dobroczynną, na caritas na pomoc innym. tylko generalizacja. Szczekacie tak jak papka medialna każe, jedziemy na kościół to wszyscy razem!

korsair
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-04-12 15:34:06
komentarz usunięty przez użytkownika

ElanaZKS
    Ocena: 6 (glosow:22)
2012-04-12 14:58:56
Tak na prawdę ITI i GÓWNOprawda manipuluje ludźmi i okłamują ludzi np. kibiców pokazuje tylko w złej postaci! Nie liczy się to, że robimy akcje charytatywne dla domów dziecka! Pewnie, bo po co o tym mówić, skoro krew i rozróba się lepiej sprzeda! Jasne, co złego to My! OLE, TO MY KIBOLE!

windykator84
    Ocena: -3 (glosow:19)
2012-04-12 14:55:00
Pluję na kościół.Banda złodziei

jurek1102
    Ocena: -3 (glosow:13)
2012-04-12 16:47:59
i pedofilii

Kropik13
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-04-12 14:54:29
GW i TVN to polityka.... ? Wiecie byłem niedawno na takim jednym kursie i pokazali nam jak TVN manipuluje ludźmi oraz jak wybiera niektóre zdania z kontekstu... ! Więc ja też bym TVN skreślił a co do GW się nie wypowiadam ponieważ nie czytam i się tym nie interesuje...

doradca
    Ocena: -9 (glosow:21)
2012-04-12 14:46:23
GW i TVN plują na Kosciół. Nie jest to manipulacją bo każdy ma swój rozum i nie będzie ogladał stacji, która go obraża.

szatano999
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-04-12 14:50:05
to niech nie ogląda i niech nie czyta...

jurek1102
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-04-12 16:55:48
doradca po twoich wypocinach widać że ten rozum ma jednak nie każdy

szatano999
    Ocena: 20 (glosow:42)
2012-04-12 14:43:56
Piszecie że TVN i GW manipuluje ludźmi....a czy to co widzicie na ołtarzu który jest przynależny Bogu...nie jest MANIPULACJĄ???...to chyba slepi jesteście

szatano999
    Ocena: 20 (glosow:40)
2012-04-12 14:45:44
ja tu widzę tylko wyraz NIENAWIŚCI!!! katolików...nieważne do czego...takie rzeczy nie powinny mieć miejsca w kościele...ogarnijcie się trochę

szatano999
    Ocena: 21 (glosow:39)
2012-04-12 14:47:38
Do Boga się módlcie ...a nie do znaczków na ołtarzu..jeszcze wzywających do nienawiści...przykazań nie znacie????

szatano999
    Ocena: 17 (glosow:33)
2012-04-12 14:51:09
widac nie znacie bo minusujecie...

shark7
    Ocena: 7 (glosow:21)
2012-04-12 14:52:52
..ja plusuję.

SerduszkowyAdolf
    Ocena: 7 (glosow:21)
2012-04-12 14:56:42
Wyluzuj szatano, każdego tu minusują, bo albo się znajdą jacyś radiomaryjowcy, którzy cie będą hejtować jak zjedziesz ojca dyktatora, albo fani tvnu, którzy cie zgładzą jak wspomnisz cokolwiek o kościele. a plusów to już żydy zapominają dawać.

Moxie2
    Ocena: 1 (glosow:13)
2012-04-12 14:57:56
Ja za snikersa.

baph_omet
    Ocena: 1 (glosow:17)
2012-04-12 14:58:48
szatano999 - nie widzisz że to jest jak rzucanie grochem o ścianę? Co byś nie powiedział i tak "oni" wiedzą wszystko lepiej.

Moxie2
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-04-12 15:00:00
Szatano ma dzisiaj od rana stałych wielbicieli przy sobie, nawet neutralny post kogoś bardzo boli.

szatano999
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-04-12 15:39:22
napisałem że ładna pogoda a tu -10 od razu...chyba w niebie nowe palmtopy dostali....

agnostictac
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-04-12 16:04:33
Zmienisz nick na Anielo999 to będziesz miał od katoli +10,bo niezależnie od pogody,jak nick widzą tak Cię piszą.

szatano999
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-04-12 16:08:46
jakbym się przejmował minusami to bym nie komentował ...od serca...tylko w d.. właził pod każdym absurdem...a nick..jest sympatyczny...he he

SerduszkowyAdolf
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-04-12 19:32:10
Twój nick, szatano999 jest troche sprzeczny, bo szatano to wiadomo jakie budzi podejrzenia, ale 999 jest numerem Boga (przeciwieństwem numeru szatana). To zamierzone działanie?

jodek-potasu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-13 01:20:57
nie wiem czemu uważasz, że to wyraz nienawiści. Jakby zamiast GW byłoby redtube to też nazwałbyś nienawiścią i manipulacją? I uprasza się o nie mówienie, że "z nami jak do ściany". To żenujący komentarz.

szatano999
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-04-13 10:52:23
bo ja byłem i jestem najlepszym przyjacielem boga...tylko ten cały kościół wymknął mu sie spod kontroli..i teraz trochę szydzę z niego...

Pong_Lenis
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-18 18:37:30
Modlić? Kto w takie zabobony wierzy? xd strata czasy na bezużyteczne pierdoły

ElanaZKS
    Ocena: -9 (glosow:17)
2012-04-12 14:38:24
komentarz usunięty przez moderatora

doradca
    Ocena: -16 (glosow:30)
2012-04-12 14:32:16
Znaczki TVN i GW powinny być wrzucone na wiocha.pl bez przekreślenia. Te media manipulują ludźmi i wmawiają że Kościół jest wszystkiemu winien, a tymczasem Tusk z Palikotem kradną nam grube miliardy.

jurek1102
    Ocena: -3 (glosow:13)
2012-04-12 16:50:11
doradca co ty ćpasz ?

AMIGAnTOMEK
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-04-12 17:48:10
doradca masz niestety rację. Rząd co chwile funduje nam "tematy zastępcze" aby odwrócić uwagę od tego co istotne. A co do zdjęcia to nie widzę tam żadnych oznak polityki czy nienawiści tylko wyraz dezaprobaty dla mediów na każdym kroku jeśli tylko mogą atakujących kościół. Może miejsce na

AMIGAnTOMEK
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-04-12 17:51:54
jest niezbyt fortunne to fakt. Ciekawe że nikt nie wstawi jako wiochy znaczków typu "Wielkopolska nie czyta Wyborczej" lub transparentów nienawiści ze stadionów. Co ma stadion do polityki? Tam się idzie niby kibicować a nie politykować. Nie byłoby rozrób, to nie byłoby zakazów stadionowych

Parling
    Ocena: -11 (glosow:19)
2012-04-12 14:29:52
Gdzie tutaj polityka? Czy kościół nie ma prawa bronić katolickich mediów? Dlaczego poddajecie się TVNowskiej propagandzie zamiast myśleć samodzielnie? Nie oglądam TV Trwam, ale żaden urzędas nie będzie za mnie decydował czy mam mieć dostęp do tej telewizji czy nie! To ja będę decydował, co chcę

stepienp
    Ocena: 8 (glosow:16)
2012-04-12 14:34:58
A jaki urzędas zabrania oglądać TV Trwam? Kupujesz dekoder i antenę satelitarną i oglądasz. Jak widać sam masz problem z samodzielnym myśleniem

AMIGAnTOMEK
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-04-12 17:53:50
Sądzę że chodzi Ci o brak koncesji na nadawanie naziemne? POczytaj o tym dlaczego nie moga jej uzyskać. Ty przydzieliłbyś ja nadawcy który przez kilka lat z rzędu generuje straty? A z czego te 10 milionów zapłacą skoro są pod kreską?

doradca
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-04-12 14:26:35
Odbytszatana - niewiele masz argumentów. A politycy patrzą jak się plujesz ty i podobni tobie i myślą "niech się pozabijają a my nadal będziemy trzepać ogromną kasę i zamykać niewygodnych do więzienia":) Napuścić ludzi na kościół i nie widzą jak są okradani bez ich zgody przez polityków.

baph_omet
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-04-12 14:56:40
Twoja głupota jest wrodzona czy nabyta? Drugiego jak Ty to tylko w kk szukać, hahaha.

jurek1102
    Ocena: -5 (glosow:11)
2012-04-12 16:58:25
doradco a może byś dla odmiany coś mądrego napisał ?

odbytszatana
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-12 18:03:55
komentarz usunięty przez moderatora

Tensor
    Ocena: -2 (glosow:26)
2012-04-12 14:24:47
Jestem ateistą. Jestem niezależny. Mam wszystko i wszystkich w dupie.

SerduszkowyAdolf
    Ocena: 7 (glosow:15)
2012-04-12 14:30:16
Bardzo twórcza wypowiedz, która dużo wnosi do tej dyskusji. czyżby to był taki kryptotrolling? xD

shark7
    Ocena: 8 (glosow:14)
2012-04-12 14:39:38
Ciebie też tam wszyscy mają,nawet bardziej.

baph_omet
    Ocena: -3 (glosow:13)
2012-04-12 14:44:12
Tensor - jesteś osłem, zadufanym w sobie samum bubkiem.

Syndekurwator
    Ocena: -5 (glosow:13)
2012-04-12 16:15:14
komentarz usunięty przez moderatora

Syndekurwator
    Ocena: -3 (glosow:13)
2012-04-12 17:00:07
komentarz usunięty przez moderatora

jodek-potasu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-13 14:12:36
w cale się nie dziwie, że nie czujesz. Nie słuchasz to jak masz bbyć prowadzony? zaocznie?

odbytszatana
    Ocena: -1 (glosow:15)
2012-04-12 14:19:12
komentarz usunięty przez moderatora

odbytszatana
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-04-12 18:01:45
w tym całym gównie kościół chyba zapomniał że istnieje po to żeby prowadzić ludzi do miejsca "niebo".. czujecie się tam prowadzeni? ja nie.

doradca
    Ocena: -7 (glosow:17)
2012-04-12 14:09:53
A kim jest serduszkowy adolf że wie najlepiej co powinno być w Kościele? Może jeszcze powiesz że Kościół reklamuje wino? Ludzie nie dawajcie się manipulować, Kościół Wam nie zagraża, politycy - tak!

SerduszkowyAdolf
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-04-12 14:22:49
W Polskiej rzeczywistości Kościół nie różni się prawie wcale od polityki. Obie te rzeczy wzajemnie się przenikają: księża nawołują do popierania tych, a nie innych partii politycznych, politycy w Polsce (choć coraz mniej, ale jeszcze) liczą się z opinią kleru.

stepienp
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-04-12 14:46:51
Kościół wina nie reklamuje: na kielichu nie ma przecież etykietki czy nazwy firmy produkującej wina. Tutaj jest reklama komercyjnej TV Trwam (telewizja o. Rydzyka w przeciwieństwie do jego radia nie ma statusu nadawcy społecznego)

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-04-12 17:01:57
Ty doradco nie wiesz co piszesz Myślę że w dzieciństwie byłeś w tym kościele molestowany . Tylko że ty nie czujesz się ofiarą Tobie się to widać podobało

doradca
    Ocena: -11 (glosow:15)
2012-04-12 13:56:13
Jeżeli autor uważa, że przekreślanie TVN i GW to polityka to sam potwierdza, że są to tuby propagandowe rządu. Kościół nie ma się mieszać w politykę ale media moga tak? A ja myślałem że media mają relacjonować wydarzenia BEZSTRONNIE.

SerduszkowyAdolf
    Ocena: 5 (glosow:13)
2012-04-12 14:01:55
Nawet jeśli to nie jest polityka, to już na pewno jest to reklama. A tego też nie powinno być w kościele...

baph_omet
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-04-12 15:02:29
doradca - to kk ma się zajmować wiarą i stroną duchową, czy polityką w końcu? Media właśnie po to są by zajmowały się wszystkim. No tak, tylko tacy jak ty boją się że brudy które kk zamiata pod dywan wyjdą na jaw.

doradca
    Ocena: -11 (glosow:21)
2012-04-12 13:53:19
Gdzie tu polityka się pytam? Przestańcie manipulować ludźmi. Kościół żył sobie spokojnie i nikomu nie przeszkadzał, dawał na tacę kto chciał. A teraz nagle rządowi brakuje pieniędzy to huraa na Kościół. A to politycy tacy jak Tusk czy Palikot są odpowiedzialni za wszystko, nie Kościół.

jurek1102
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-04-12 17:04:56
I to Tusk i Palikot każą księżą dzieci molestować ? Jesteś bardzo ograniczonym dewotem

StachTraktorzysta
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-04-12 13:51:41
"Yyyyy nasze radiooooooooo yyyyyyy jest tylko radieeeeeeem, ludzi dobrej woliiiiii. taikżeeeeee, naprawdę nie wiem komu by ono mogło przeszkadzaćććććć. i ten no, yyyyyy no właśnie".

fargotex
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-04-12 13:50:40
Polityka i kościół? Ależ skąd. Szkoda tylko ,że tylko czarni tak uważają ((((

SerduszkowyAdolf
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-04-12 13:50:01
Powinni zakazać księżom wygłaszać JAKIEKOLWIEK poglądy polityczne, bo oni mają ogromny wpływ na nieuświadomionych politycznie wiernych, dla których największym autorytetem w ich miejscowości jest proboszcz, a nie władze administracyjne.

Greggoryus
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-12 13:48:51
Wyjątek nie stanowi reguły.

Phizo
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-04-12 13:36:13
W parlamencie nie ma ani jednej partii prawicowej(Pis to pobożna lewica) W całej europie jest tyle partii prawicowych że można ich policzyć na palcach jednej ręki. Prawica to ludzie którzy nie chcą żeby ktokolwiek mógł ingerować w ich życie. Sprawcie sobie które partie w Polsce taki mają program.

skinhead77
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-12 14:54:06
Masz rację. Prawica to ludzie którzy nie chcą żeby ktokolwiek mógł ingerować w ich życie, ale sami z chęcią ingerują w życie innych.

Phizo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-12 20:52:42
Skoro lewica uważa ludzi za bydło to naturalne jest że powinna być tak traktowana. Prawicowy człowiek nie chce żeby państwo mu coś kazało robić, i nie prawdą jest żeby chciał rozkazywać innym od tego jest lewacka hołota z tvn, gw i innych socjalistycznych mediów.

Przemolob
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-04-12 13:27:16
komentarz usunięty przez moderatora

skinhead77
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-12 14:56:10
Masz rację, tylko nie zacietrzewiaj się tak.

rbk17
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-04-12 13:11:11
Jakim prawem Kościół się miesza w politykę, najpierw niech księża zostaną posłami/radnymi.

Phizo
    Ocena: -8 (glosow:16)
2012-04-12 13:05:34
GW(G*wno Prawda) i TVN to najpopularniejsze lewicowe media w Polsce, i nie ma się co dziwić że normalni ludzi ich nie lubią bo do czerwonej hołoty trzeba strzelać a nie ich nawracać. Sam bym sobie powiesił te przekreślone obrazki na oknie tylko szkoda mi dopływ światłą ograniczać.

lucy123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-04-12 18:55:06
Kogo masz na myśli pisząc "normalni ludzie"? Bo chyba nie siebie skoro napisałeś, że zamiast nawracać trzeba rozstrzelać? Niech zgadnę, katolik?

Phizo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-04-12 20:55:48
Konserwatysta + liberał = co prawda wierzący ale nie z wiary chęć niszczenia lewaków tylko z konserwatywnego przekonania, wywodzącego się z historycznych doświadczeń że im mnie socjalistyczno-komunistyczno-lewackiej hołoty na tym świecie tym lepiej.

Cinek2102
    Ocena: 9 (glosow:15)
2012-04-12 13:02:02
Kościół nie powinien wtrącać się do polityki

tazziqi
    Ocena: 6 (glosow:14)
2012-04-12 12:59:56
A więc czasy KK w Polsce dobiegają końca.Cieszę się z tego,KK jest niepotrzebnym pośrednikiem pomiędzy ludźmi a Bogiem,jest niepotrzebną instytucją,która przez własną chciwość zapomniała o ludziach.Duchowni sami prowadzą do upadku kościoła,do upadku wiary.

testowy
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-12 12:41:04
nie wiem co o tym myśleć

k73k73
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-12 12:37:45
Reklama dźwignią handlu... he he

Pablo111115
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-04-12 12:33:30
I księza się dziwią dlaczego tyle ludzi odchodzi od kościoła... Tutaj brakuje mi tylko jeszcze rozbitego samolotu...

PETERGRIFFIN
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-04-12 12:26:22
Kosciol faktycznie wcale nie ingeruje w polityke i zycie ludzi w tym kraju widac to na zdjeciu.A to ze ksieza osoby ktore niby cale zycie sa w celibacie,sa wybitnymi specjalistami od zycia w rodzinie, wychowywania dzieci i stosunkow malzenskich to bierze sie z ich troski o Nas wiernych.

jurek1102
    Ocena: 2 (glosow:18)
2012-04-12 12:20:34
I to jest jeden z powodów dla którego gardzę kościołem

doradca
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-04-12 12:16:55
widzę że od razu zleciała się ekipa od Plikmiota:) Ciągle te same nicki. Młodzi nie są głupi jak wydaje się waszemu szefowi:) Wiedzą, kto kroi naprawdę a kto tylko zbiera od chętnych. Szatano666 ze swoim lamentem o nienawiści jest śmieszny. Przeczytaj GW to zobaczysz:)

krytykant666
    Ocena: -3 (glosow:17)
2012-04-12 12:07:16
Gdzie tu polityka? Każdy, kto jest trochę w temacie wie, że w telewizji oraz prasie ostatnimi czasy często jedzie się po Kościele byleby jechać. Oczywiście nie mam na myśli spraw o których słusznie powinno być głośno, jak np pedofilia, ale nie dajmy się zwariować!

szatano999
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-04-12 12:09:55
zmień sobie nicka...te 666...bo twoj komentarz żałośnie brzmi...

krytykant666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-12 23:32:03
Mój nick, moja sprawa. Ty szatanie Ty!

eliza1975
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-04-12 12:04:08
to jest kosciol na Górkach w Płocku

szatano999
    Ocena: 10 (glosow:34)
2012-04-12 12:02:50
Przekreślone znaki TVN i Gazety Woborczej to ...JAWNE !!! nawoływanie do NIENAWIŚCI!!!...To na czym się teraz opiera ta wiara???!!!...już nie na "Kochaj bliźniego swego"???!!!...tylko na radiomaryjnej i rydzykowej papce...

szatano999
    Ocena: 10 (glosow:20)
2012-04-12 12:08:33
kiedyś były skarbonki dla ubogich, dzieci w Afryce, misje itp..teraz tylko puszki z Radiem Maryja na czele są stawiane w kosciele...człowiek z przyjemnością chodził do kościoła...teraz to tylko kasa i polityka...

jurek1102
    Ocena: 4 (glosow:24)
2012-04-12 12:24:32
Widzę że twoje wypowiedzi nie podobają się miłośnikom kościelnych pedofilii

szatano999
    Ocena: 4 (glosow:20)
2012-04-12 12:49:42
minusuja gimbusy wychowane..na snikersach proboszcza...

doradca
    Ocena: -3 (glosow:25)
2012-04-12 12:00:56
Jeżeli autor tej wrzutki uważa że przekreślanie TVN i GW to polityka, to znaczy że są to stacje polityczne. Innymi słowy - tuby propagandowe. Ale nie dajcie zrobić z Wiochy propagandy Palikota. Myślcie samodzielnie! Na wiochę z autorem!

al_muell
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-04-12 12:00:11
Gdzie to? będę wiedział, który kościół omijać szerokim łukiem.

kitowiecs
    Ocena: -3 (glosow:15)
2012-04-12 12:00:04
jak polityka wpie..rdala sie w kosciół tak kościół w polityke

tazziqi
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-04-12 13:28:01
Gdyby kościół nie wpie..rdalał się do polityki,wtedy też i polityka nie wpie..rdalała by się do kościoła.Przypominam,że to właśnie KK złamał zasady funduszu kościelnego.TV trwam, Maryja są traktowane jako media katolickie,lecz notorycznie łamią przepisy rady krajowej telewizji.

tazziqi
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-12 13:29:24
SLD i PIS pozwoliły KK dyktować warunki,i przez to też partie te były u władzy.W średniowieczu KK zbyt dużo miał do powiedzenie,a efekty ich rządów są nam wszystkim znane.Nikt,nawet katolicy,nie chciała by cofnąć się do tamtych czasów,mimo iż obecnie mogą sądzić inaczej.W szkole tego Was nie nauczą

kitowiecs
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-12 13:57:20
gdyby kościół sie nie wpie..rdalał do polityki to by już go dawno nie było nie mówie ze to wszystko co sie dzieje w kościele jest idealne bo nie jest ale to co sie dzieje w polityce jest tysiac razy gorsze, czy kościół Cie okrada ? nie wydaje mi sie możesz chodzić do kościoła albo i nie możesz...

kitowiecs
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-12 13:59:32
płacić na kościół ale nie musisz a w polityce to już odpowiedz sobie sam na to pytanie jak jest. Wiec niemów mi że źle robi kościół jeżeli broni sam siebie.

tazziqi
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-12 14:42:41
W polityce nie jest dobrze,wręcz przeciwnie.Płacić na kościół,polityków każdy musi i to uważam że należy zmienić.KK jest od Boga,od wiernych i powinien pozostać neutralny w stosunku do państwa.Potajemne sprzymierzę partii z kościołem w zamian za głosy wyborców nazywasz obroną?kogo bronią?

tazziqi
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-04-12 14:43:58
Boga,wiernych?Nie,wyłącznie swoich dóbr materialnych i ziomków.Kościół wpier się do każdej dziedziny życia,rozrywki,muzyki,pasji,nawet w sfery intymne,twierdząc że masturbacja jest grzechem,przy tym zaprzeczając człowieczeństwo i ukazując swoją hipokryzję.Traktuje ludzi na zasadzie

tazziqi
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-04-12 14:45:00
"z kościołem,bądź też przeciwko niemu"trzeciej opcji nie ma.Wiara jest sprawą indywidualną każdego człowieka,lecz w konstytucji mamy zapisaną neutralność światopoglądową.KK pragnie władzy którą kiedyś utracił i jago powiązania z Bogiem służą wyłącznie manipulacji,

tazziqi
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-04-12 14:46:01
zastraszaniu ludzi czymś,w co wierzą,uważają za wszechpotężne,jednocześnie bojąc się nieznanego.Ludzie sami wiedzą jak mają żyć i nie potrzebują wyroczni.Wierni chcą płacić?zuchwałe stwierdzenie,oni muszą ponieważ tak im wpojono.U mnie w parafii ksiądz za pogrzeb liczy sobie tys zł.

tazziqi
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-04-12 14:47:03
Pochować zmarłego gdzieś trzeba(kilka tys za miejsce na cmentarzu),a to że był katolikiem przy ceremonii obecny musi być ksiądz.Podobnie jest z ślubem,z komunią itp. Ludzie zostali celowo ogłupieni,zostali zmuszeni przyjąć obcą religię,tradycję tylko po to by KK rósł w siłę.

siak
    Ocena: 11 (glosow:15)
2012-04-12 11:49:53
jaka polityka??? przeciez tvn i wyborcza sa bezstronnymi obserwatorami rzeczywistosci :)

doradca
    Ocena: -6 (glosow:24)
2012-04-12 11:48:05
Ludzie nie dajcie się manipulować. Szczególnie młodzi!! Politycy i media próbują przekierować Wasz gniew na Kościół!! A tymczasem to oni szkodzą Polsce, nie Kościół. Myślcie samodzielnie i nie dajcie się złapać na przynętę Pana z Biłgoraja, który niedawno był ultrakatolikiem:)

doradca
    Ocena: -7 (glosow:21)
2012-04-12 11:46:26
Ale gdzie tu widzisz politykę? Czyżby młodzieżówka Palikota była tak aktywna na tym portalu? Poza tym jak polityka wyciera sobie gębę Kościołem a przekreślone media ciągle atakują Kościół, to dlaczego odmawiasz ludziom Kościoła (przypominam że to też obywatele) prawa posiadania poglądów politycznych

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-04-12 18:41:06
Ciebie doradco to musiała nawet matka nie kochać . A ten Palikot to cię chyba kręci bo tak często go przytaczasz Z tego co wiem to Palikot jest Hetero więc niestety dalej szukaj miłości w kościele .

sidv69
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-04-12 11:36:47
muszę przyznać, że ktoś tu przegiął

ssij_mi_jaja
    Ocena: 13 (glosow:19)
2012-04-12 11:24:40
to właśnie dla tego 80% młodszego pokolenia nie będzie chodziło do kościoła

Baron_Sanedi
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-04-12 11:47:37
no własnie, ja już od 2ch lat nie chodze... własnie dla tego mimo to że jestm wierzacy...

wiochman75
    Ocena: 7 (glosow:17)
2012-04-12 11:24:34
Są tolerancyjni jak Bóg przykazał. Wyborcza fuj , TVN be , a Trwam i R. Maryja cacy. MOHER-LOVE.

Dyr.RYDZYK
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-04-07 16:14:27
I fakultet z marketingu się przydał. Pieknie wkomponowane w 10 przykazań. Szczególnie w 8-kę "Nie mów fałszywego..."

saviola1
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-04-07 15:56:16
wtrącanie się do polityki czy tez nie wtrącanie to inna sprawa ale to coś co tu przygotowali to już jest totalna wiocha nie łapie jak można zrobić coś takiego i zatracić kompletnie cala symbolikę i przesłanie...

szatano999
    Ocena: 12 (glosow:34)
2012-04-07 13:18:33
Ha Ha Ha...."Od wojny , głodu , TVN i Platformy - chroń nas Panie"...brakuje mi tutaj tylko elementów smoleńskich....jakiejś radzieckiej rakiety ziemia-powietrze

jurek1102
    Ocena: -3 (glosow:33)
2012-04-07 13:23:41
A na krzyżu powinien wisieć Jarosław

jurek1102
    Ocena: -7 (glosow:29)
2012-04-07 13:39:55
A na krzyżu powinien wisieć Jarosław

Podlasiak1977
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-04-12 22:04:46
jaki Jaroslaw?

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:25)
2012-04-07 13:13:29
I to się właśnie nadaje na Wiochę

republikanin
    Ocena: -10 (glosow:24)
2012-04-07 11:32:48
niech polityka nie wtrąca się do kościoła

agnostictac
    Ocena: 6 (glosow:20)
2012-04-12 11:35:58
A może lepiej odwrotnie?

ferdal
    Ocena: 21 (glosow:53)
2012-04-07 10:59:01
Ci ludzie chcą mnie pouczać jak mam żyć.Gęby mają pełne frazesów o uczciwości i prawdomówności,a sami na potęgę kradną i kłamią,a każde qrestwo jak np. pedofilia księży próbują zamieść po dywan.

jodek-potasu
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-04-13 01:25:10
podaj przykład jak wygląda to "zamiatanie pod dywan?" z tego co wiem, a co nie co czytałam na ten temat to kościół z tym walczy i to dość poteżnie. Papież ciągle ujawnia i wprowadza nowe dekrety. Niestety ksieza to tez ludzie, tez moga byc przestepcami, pedofilia wystepuje wszedzie. To zle

jodek-potasu
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-04-13 01:26:52
wrecz bardzo zle. ale nie wolno generalizowac. To co, ja jestem naukowcem z zawodu, pani wiesia tez jest, zamordowala swojego meza to ja tez jestem morderczynia bo mamy ten sam zawod? smiech na sali...

novacaineGD
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-04-13 17:54:29
Pedofilia księży i katechetów.

jarek.osieczanin
    Ocena: -6 (glosow:10)
2012-04-07 10:23:02
brakuje internetu :D

przemek8006
    Ocena: 3 (glosow:17)
2012-04-07 10:13:47
I ktoś taki uważa się za katolika gdzie nad przkazaniami, obok krzyża są znaki radio maryja i tv trwam. BÓG ich rozliczy...!

jodek-potasu
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-13 00:29:22
nie wiem czemu się tak rzucasz? przecież to media katolickie. nikt nie każe Ci tego słuchać. Nie musisz chodzić do kościoła. Nie musisz nic robić. Naprawdę nie wiem co Ciebie tak wzruszyło? Słuchałeś chociaż coś na tym radiu czy w tej telewizji? czy może kraczesz jak reszta?


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0700