Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
galAnonimaty...  12-04-11, 03:38 Zgłoś
+ 883 -
Dodano: 2012-04-11, 03:38:46   przez: galAnonimaty...
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 883  Zgłoś nadużycie
214
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Powrót do domu w poniedziałek rano
  •  Dziewczyna o tym jak dotknęła Justina Biebera
  •  Imprezka na świeżym powietrzu..
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
Ukryj komentarze(70)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
adachoo9
    Ocena: 5 (glosow:15)
2012-04-11 08:22:02
Kur.. co za oblech.

witawu
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-09-29 15:29:05
Przecież to słynny jasnowidz Jackowski :D

lenovolenovo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-21 14:01:30
haha ja pierd... podobny jest do mojego nauczyciela od matematyki :D

WomenMedium25
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-04-18 19:03:55
MAM ROZOWE SZPILKI Z KOKARTKAMI CHCESZ KOCHANY

macgeb
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-18 06:44:12
Haha rozpirdalają mnie goście z tribalami,wiocha na 100%

AVELila69
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-17 20:11:36
Szkoda,że szpilek nie ubrał^^

Czupur82
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-04-17 20:05:12
qtva...wygląda jak dżdżownica

sznurki3
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-17 19:18:00
Jackowski??? O tego ze na wiochę trafi nie przewidział?

damjan515
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-17 17:49:04
To jest jednak prawda. Gdy człowiek jest coraz starszy to coraz mocniej głupieje.

TheSpidey120
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-17 16:10:24
@AzbestowyDzban zamkniesz w końcu ryj?

AzbestowyDzban
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-22 22:04:26
a wyku.rwić ci z liścia pieprzony karaczanie?????

ZLozySzydercow
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-17 14:55:21
Jemu to się musiał już chyba wtedy film urwać. . .

evertos
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-17 09:09:40
przeciez teb oblech juz tu byl

Sarciia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-17 08:59:39
Sexi ;dd

tomeksobolew
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-04-17 08:47:29
To chyba Putin jest, tak z twarzy.

insan3
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-17 07:44:18
Kazdy z nas ma jakies fetysze ale nie oszukujmy sie to juz przesada, a nie wspomne juz o wrzucaniu takich fotek do internetu.. to juz zenada.

paczek1b
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-17 00:16:11
pier.olony stary zbok...

paranoya
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-16 23:28:09
teraz to juz na bank nie zasne..

Resident66
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-04-16 23:12:45
a potem taki na ulicy się wozi i udaje wielkiego macho ...

Nala1309
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-04-16 22:40:34
Ale bikini ma ladne

uvoi
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-16 22:29:37
Wodogłowie ma, że taki "zabawny"? ;P

makaveli190885
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-16 22:28:06
pewnie z więzienia zostały stare nawyki :-)

bobo25
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-16 22:20:03
nie ma siurka stopy jak golum

Nie-Dla-Tensora
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-04-16 22:10:39
komentarz usunięty przez użytkownika

SerduszkowyAdolf
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-04-17 01:16:12
Nie-dla-Tensora piszecie jak jakiś zaprogramowany cyborg i robicie identyczną wioche jak Tensor. Przestaje was popierać (A-J).

banunek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-05-03 00:31:12
Zakładacie konto żeby spamować kolesiowi, który nic wam nie zrobił.Po prostu brawo. I kto tu życia nie ma ja się pytam?

mietek19900
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-16 21:55:01
Palce ma zajebiste

marecki005
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-16 21:46:21
jest róż jest git

zucho91
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-04-16 21:45:29
Do tej fotki doskonale pasuje powiedzenie: "Głowa siwieje, dupa szaleje. Wiocha na maxa.

fafik86
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-04-16 20:42:24
Gdzie jego męskość...obleśny;p

maleoregealibi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-16 20:37:57
oj cycuszki też niemałe:)

wiochman75
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-04-16 20:14:34
Co za idiota.

drLOUBITCH
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-16 19:55:18
Gargamel.

achaja1
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-04-16 19:53:58
Wyraz twarzy to ma ma taki,jak by mu się bardzo chciało, a ktoś toaletę zajął.

mietekfox
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-04-16 19:41:00
ale ch.j brzydki!!!!

amirez
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-16 18:47:24
chyba się porzygam...

pablo1123_74
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-16 18:45:33
komentarz usunięty przez moderatora

east17
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-16 18:31:30
czy to Putin????

AzbestowyDzban
    Ocena: -8 (glosow:12)
2012-04-16 19:46:26
twój stary.

hyba
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-04-16 18:29:48
chozil pewnie po domu i spiewal "i'm sexy and i know it " xd

szulcik
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-04-16 18:22:18
jak kur..a stary pedał bo inaczej tego nazwac sie nie da!!!

AzbestowyDzban
    Ocena: -12 (glosow:14)
2012-04-16 19:47:26
podobny do ciebie. hahaha

Ariwald
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-16 18:19:43
fuu co on ma ze stopą ? ;/

Grosz123
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-04-16 18:13:30
Prawdziwy mężczyzna nie je miodu, prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły!

AzbestowyDzban
    Ocena: -7 (glosow:9)
2012-04-16 20:22:39
posikalem się ze śmiechu. :D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D zartowałem... sucharrrrrrr!!!!!!!!!!!

Bartek.pl
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-04-16 18:04:22
Ludzie gdzie tu jest wiocha . Widac po twarzy że ten gosciu jest najeb... jak szpadel i sie chyba nudzil ze swoimi kolegami . Wiec wpadli na taki pomysl dla smiechu. i to jest powód żeby fajna fotke wrzucać na wioche ?

busoni
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-16 17:59:38
komentarz usunięty przez moderatora

reckon
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-04-16 17:24:59
Pomyśleć , że taki ktoś może być dziadkiem, szanowanym pracownikiem, zaufanym sąsiadem, a gdy tylko jest sam w domu to... pokazuje prawdziwe "ja".

c8eshfs9icjwf5e
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-04-16 17:08:29
prawdziwy mężczyzna? nie widzę tu takiego.

slonecznik091
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-04-16 16:31:19
skąd się biorą takie pacany ????

Tensor
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-04-16 16:10:12
Mafiozo po godzinach.

Anielska_diablica
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-16 16:05:52
A tatuaż najbardziej pasuje ; x

nerevar
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-16 15:45:42
Nie spodziewałem się tego po Jackowskim!

niki1981
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-04-16 15:37:30
bo róż to nie kolor, róż to styl życia:)

AnIa_1989Tg
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-04-16 15:00:01
Czysty przypał ....

OczatyPl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-16 13:57:52
komentarz usunięty przez moderatora

SecuritySoldier
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-04-16 13:20:17
Ma ryj jak krzywy plemnik.

malaczarna34
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-04-16 23:55:20
Jak wygląda krzywy plemnik?

manyman
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-16 13:02:20
komentarz usunięty przez moderatora

Sulek44
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-16 12:41:31
i tacy mówią na siebie "prawdziwy facet" Total wiocha

Jemiol52
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-04-16 12:15:07
Narąbany Putin:D

bellaadonnaa
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-04-16 12:01:57
przeciez to widac, ze gosc sobie jaja robi.. ludzie, bez przesady..

hdsz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-16 11:37:35
To przecież Stumpen z Knorkator'a :)

dianusiatosuka
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-04-16 11:34:58
Na fb widziałem tego typa

Nu89
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-04-16 14:34:12
To fajnie

KrytykWiochy
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-04-16 11:30:10
Krzysztof Jackowski po godzinach.

dziwkarz
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-04-16 16:49:03
ahahaha dobre, podobieństwo uderzające:D

lowkick
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-04-11 16:57:25
A stopki ma ładnie zjechane, od szpilek pewnie

ster000
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-04-11 08:52:12
co za syf

kika1111111
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-04-11 08:22:34
Przynajmniej biustonosz ma dopasowany.

adachoo9
    Ocena: 5 (glosow:15)
2012-04-11 08:22:02
Kur.. co za oblech.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400