Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Ale patrzeć na ten wandalizm nie mogę.
biegaczka  12-04-15, 20:24 Zgłoś
+ 1552 -
Dodano: 2012-04-15, 20:24:44   przez: biegaczka
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1552  Zgłoś nadużycie
29
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(144)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
anna-maria-1
    Ocena: 13 (glosow:15)
2012-04-24 12:01:59
Niewierzący też są ludzmi i są chowani na cmentarzu.

asasyn18
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-13 22:30:28
komentarz usunięty przez moderatora

ukazz2211
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-05-07 18:20:01
za co ty cioto wcisnales minusa, ty to zrobiles?

ukazz2211
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-05-05 22:50:15
zal to jest ludzi ktorzy te groby odwiedzaja...

asasyn18
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-05-13 22:31:48
lecz się, poprostu się lecz... żałosna prowokacja z twojej strony, alo nieprawdopodobna głupota...

Izusia2009
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-23 21:17:12
Debil jakich mało . Nie jak zwrócić uwagi na siebie.

adslpow
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-05-03 15:50:02
jesteś debilem czy tylko udajesz?

adslpow
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-05-03 15:51:35
komentarz do użytkownika kubione

calm84
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-05-01 19:47:32
żal mi ludzi którzy zamiast mózgu mają styropian niszczenie miejsca spoczynku to tak jak by myśleli że są nie śmiertelni a szacunek dla zmarłych to więcej niż tylko dbanie o dobry wizerunek grobu bo ten który nie żyje nie wstanie żeby się obronić przed bez mózgiem ...

kubione
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-04-29 17:01:31
jak to wiatr pewnie

sexxx
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-29 08:46:10
Każdy umrze i musi być pogrzebany, lub poddany kremacji.

takipanxd
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-28 16:58:02
masakra po prostu ;/

julia931
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-28 12:20:33
komentarz usunięty przez moderatora

ygrek1977
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-04-28 08:19:40
Co to ma wspólnego z wiarą!!!

biegaczka
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-04-29 00:42:19
No trochę ma.

martuna
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-04-26 19:43:03
Nie trzeba być wierzącym, żeby mieć szacunek do zmarłych...

zabijasty
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-04-26 13:00:34
komentarz usunięty przez moderatora

Wredzio24
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-26 08:34:46
to co się na tych cmentarzach dzieje to szkoda słów

kotah22
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-04-25 22:34:03
Co ma wiara do bycia chowanym na cmentarzu... -.-

ajmegerl
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-04-25 22:05:41
u nas, to 'przynajmniej' tylko kwiatki z doniczek wyrywają...

JeStEmZaJeBiStAxX
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-25 19:07:13
no masakra jak tak mozna :/

agi2701
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-25 18:50:14
komentarz usunięty przez moderatora

sweetkotek
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-04-25 14:49:35
Ciekawe, jak oni by się czuli jak ktoś by zniszczył grób ich bliskich

rbk17
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-25 21:22:21
No akurat ci wandale pewnie mieli by to gdzieś. Zjawisko jednak nie jest żadną nowością, takie coś było od zawsze.

marecki1974
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-04-25 11:39:38
żal, tylko tyle :(

przecinek_kropka
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-04-25 11:12:24
a co tu ma do rzeczy wiara? nieważne jakie wyznanie, szacunek zmarłym się należy

odbytszatana
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-04-25 10:33:58
zrozum że zmarli na prawde mają to w dupie daleko, debilizm co to zrobił to inna piłka

Izusia2009
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-23 21:19:43
Ale może ich rodziny nie mają tego w dupie ? Zapłacili za pomnik i jakim prawek ktoś go niszczy ?

LOCO87
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-04-25 10:32:42
pewnie na bramie cmentarza nie było zakazu picia alkoholu.. a po alkoholu rózne rzeczy mogą uderzyc do głowy tutaj mamy przykład pudzian fazy!

mexgusta
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-25 10:15:59
to nie chodzi o wiarę, tylko o szacunek, którego nie mają osoby, które do zrobiły... tyle takich osób w Polsce, a potem się dziwić, że politycy mają nas w dupie...

BellaRosa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-25 09:09:17
Tu nawet nie chodzi o wiarę ( choć ja akurat jestem wierząca) ale o zwykły brak kultury i szacunku dla zmarłych i ich rodzin!!!

Joanna8
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-04-25 09:03:11
a moze to wiatr zrobil ?

nowy2007
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-04-25 08:05:06
Co ma do tego wiara. Niewierzący nie chowają swoich bliskich ?

czoss
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-04-25 08:38:26
nie chowają...

Bolexy
    Ocena: -7 (glosow:9)
2012-04-25 02:50:35
wiochą to jest to że jestes kociej wiary kociarzu sp!ierdalaj do izreala zboczona dzivko

edgar01
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-04-25 03:01:31
Następny twardziel w necie pi....zda w świecie. Jednostrzałowiec...

kkosiek
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-04-25 11:24:30
przemówił Wieśniak...

ya_ga
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-25 00:32:37
Kiedyś, kiedyś tym dowcipnisiom na grobki niech sie wiejskie obórki i chlewki wywrócą

vieniu78
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-24 23:49:35
komentarz usunięty przez moderatora

nokia1322
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-24 23:35:41
komentarz usunięty przez moderatora

stefekk
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-04-24 23:31:17
jak bym złapał tych co to zrobili to bym im łapy poucinał i nogi połamał

gumibeer
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-04-24 23:18:21
Ręce chuliganom poobcinać..

kitano11
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-04-24 23:00:13
"JESTEM NIE WIERZĄCA"a co ma do wiary,poszanowanie dla zmarłych?????????????głupia piczo

edgar01
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-04-24 23:24:08
Gdybyś kretynie skończony, pało niedouczona potrafił czytać ze zrozumieniem, a w szkole uczył się o metaforach zamiast jechać na ręcznym przy redtube to byś wiedział. Zamknij więc srakę i spadaj spać.

ison1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-04-24 23:29:50
edgar01, chyba coś ci się pomyliło :P

marudnis
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-24 22:45:54
za takie coś bym ręce i nogi poobcinał ....

marinpln
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-24 22:30:10
WIEM JEDNO KTOŚ ZAROBI NA NAPRAWACH

Agaczii
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-24 22:14:17
Bo to motłoch i złodziejstwo, dla których nie ważne czy żyw, czy umarł. Powinni im łapy obcinać .. fakt, jest fakt, ale czy na wiochę ten temat? :/

mix22
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-04-24 21:06:34
dziewczyno wiara tutaj nie ma nic do rzeczy

biegaczka
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-04-24 21:12:50
Chłopaku, czytaj ze zrozumieniem i czaj najprostsze metafory - blagammmm!

gugulka
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-04-24 21:23:38
moja droga,musisz pisac "przenosnie", bo jeszcze sie na te "metafory" obrazic moze :)

biegaczka
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-04-24 21:27:31
Gugulka, posłucham Twej rady, ale popatrz dziewczyno na komenty - 3/4 nie zczaiło "przenośni". ....

edgar01
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-04-24 21:54:46
Ilość debili jaką tu widzę mnie przeraża. mix22 - włącz mózg błagam.

SpalonyMariano
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-24 20:50:51
zero szacunku dla zmarłych. Kiedyś sami będą leżeć tam gdzie oni i może się tak zdarzyć, że przyjdzie jakiś drugi debil i im najszczy na pomnik..

sanchopansa
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-24 20:26:32
obrzydzenie dla takich scen nie wynika z wiary.

szulcik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-04-24 19:41:59
wiara ,wiara ....ale cmentarz jest miejscem spoczynku zmarłych ,naszych bliskich ,znajomych ,rodziny,kolegów ,koleżanki .... Jezeli ich tak nie szanowali to dlaczego nie mieli odwagi za zycia im tego powiedziec /??? Bydlo i chamstwo !!! Rozżarzony pret w dupe i patrzec jak zdychaja !!!

kacpirss
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-04-24 19:27:31
Taki wandalizm powinien być bardzo ostro karany.Takich wandalistów w gównie powinno się topić.....

arielebay
    Ocena: -6 (glosow:6)
2012-04-24 19:22:50
komentarz usunięty przez moderatora

jacman168
    Ocena: -4 (glosow:12)
2012-04-24 19:15:51
Biegaczka...nie ma ludzi nie wierzących.Ty też wierzysz,a nawet nie wiesz o tym:)

MrPolicjant
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-04-24 20:22:32
Głupi jesteś. Nie każdy człowiek wierzy w bóstwa które nie wiadomo skąd wzięto, i na które nie ma dowodów. Do kościółka katole.

jacman168
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-04-24 20:26:21
Jestem wierzący...niekoniecznie w boga,jakiego wy sobie wyobrażacie.Do kościoła nie chodzę.

biegaczka
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-04-24 21:14:29
jacman - dzięki za CYNK.

BauerXL
    Ocena: -5 (glosow:15)
2012-04-24 18:18:59
Niewierząca ? Ale w co? W życie po śmierci ? W nagrobki ? W krzyże ?

klopsy555
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-04-24 18:29:57
W Boga a w co! Nie wiesz co to osoba niewierzaca? trololol -.- pomysl zanim cos napiszesz

rene30
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-04-24 17:54:41
O wy skór*ysyny zczadziałe byście w jednej chwili przeżyli cierpienia całego zycia wszystkich tych którym zakłóciliście spokój duszy.

majka11826
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-04-24 17:41:14
A co ma do tego że jesteś nie wierząca? Przecież niewierzący też mają pogrzeby tylko świeckie bez księdza, byłam na takim i nie różnił sie niczym poza tym że nie było żadnych obrządków. Trumna ,pochówek i pomnik ...

biegaczka
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-04-24 21:21:22
Błagam Cię, naucz się pisać, a w dalszej perspektywie.. myśleć... Da się zrobić?

ison1
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-04-24 23:37:08
biegaczka, o co ci chodzi? Przecież stoi jak byk "jestem niewierząca, ale...", jeśli uważasz, że to jest metafora to zachęcam do zapoznania się z tematem przed wstawianiem głupich komentarzy :) majka11826 dobrze mówi, a ty sama chyba nie wiesz o czym gadasz :p

biegaczka
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-04-24 17:07:25
Nie zawsze tak było...

tesar3
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-24 17:06:04
komentarz usunięty przez moderatora

novacaineGD
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-04-24 17:06:04
Niszczenie nagrobków jak i okradanie jest wiochą. Niestety takie widoki na cmentarzach można zobaczyć coraz częściej. Wandalizm się szerzy.

Shway
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-04-24 16:46:59
Nie masz się czym chwalić...

biegaczka
    Ocena: -4 (glosow:12)
2012-04-24 17:06:03
Poważnie?? I rozumiem, że to Ty o tym decydujesz? Hehe

kaka20023
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-04-24 16:46:24
Ja nie wyczymam jak tak można!!!

rrr33
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-04-24 16:16:44
komentarz usunięty przez użytkownika

majtek5
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-04-24 15:31:41
Aa co ma wiara do cmentarza NIewierzących pod płotem nie rzucają

elemelek123
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-04-24 14:30:09
co komus przeszkadzaja zmarli i ich pomniki???za takie cos powinna byc surowa kara dla gnojkow, ktorzy to zrobili i nie mam na mysli wiezienia zeby zyli za pieniadze podatnikow, ciezka praca w czynie spolecznym i oczywiscie pokrycie kosztow naprawy

przesmieszne
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-04-24 15:53:27
można ich ukarać zgodnie z Twoją propozycją tylko trzeba ich najpierw znaleźć

jacekw_fr
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-04-24 14:19:11
komentarz usunięty przez użytkownika

zbiczeek
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-04-24 14:41:13
To, co sugerujesz, jest wtedy, gdy ktos jest gleboko wierzacy, ale wcale nie jest religijny. Autorka napisala, ze jest niewierzaca, wiec o co innego chodzi.

biegaczka
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-04-24 15:49:16
Dokładnie zbiczeek. Dokładnie.

pontonus
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-04-24 14:16:47
a co do tego ma wiara? dlaczego robisz z nas, niewierzących jakiś kretynów, którzy nie mają szacunku do zmarłych??

biegaczka
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-04-24 15:53:05
Proszę czytać ze zrozumieniem.

biegaczka
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-04-24 21:31:37
komentarz usunięty przez moderatora

Caliente85
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-24 14:14:48
Wiocha i tyle...

lukaas927
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-04-24 14:12:52
nasuwa sie pytanie gdzie rodzice tych idiotów......

Tensor
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-04-24 14:11:22
Gdybym doszedł do władzy stworzyłbym rewolucję. Powstałyby specjalne obozy, które z czasem wzbudzały tyle kontrowersji co Strefa 51. Do tego obozu trafialiby więźniowie, którzy brutalnie gwałcili, mordowali. Miejsca dla kiboli i wandali również by nie zabrakło

Tensor
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-04-24 14:15:45
W tych obozach delikwenci zostawaliby poddawani karze, która wymierzana byłaby adekwatnie do czynu, którego dopuścił się klient. Różne eksperymenty medyczne, gotowanie w oleju, aż skóra odejdzie od kości. Do takiego obozu nikt by nie chciał trafić

Tensor
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-04-24 14:18:30
Byłby spokój. Spadłaby przestępczość w naszym kraju. Za kradzież itp. standardowa kara. Obóz byłby zarezerwowany tylko dla najgorszych z każdej grupy.

zbiczeek
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-04-24 14:37:07
Hahaha - "Gdybym doszedł do władzy stworzyłbym rewolucję." Kolejnosc rozwiazywania zadan Ci sie popier tego.

kingala111
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-04-24 14:09:14
moi wujkowie którzy nie mieli dzieci postanowili sobie za życia zrobić nagrobek ,żeby nie robic pózniej nikomu problemu i wydali ta niego kupe kasy a pózniej ktoś go włas nie tak załatwił, pierwszy raz widziałam łzy w oczach wujka. przykre

shark7
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-04-24 13:56:31
Czemu w naszym cholernym prawie nie ma kary ciężkich robót?..resocjalizacja przez ciężką pracę powinna być a nie przez luksusy w więzieniu.Dla takich ludzi żadna kara wrócić do luksusów - ale wrócić do ciężkich robót wielu by nie chciało.

biegaczka
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-04-24 16:33:05
I wszyscy by na tym zyskali Shark.

reddevil_PL
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-04-24 13:56:18
A co ma wiara wspólnego z niszczeniem nagrobków????????????

noone1
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-04-24 13:41:43
Kurde co za debile to zrobili. Wiecie ile kosztuje nagrobek? Jesli jakas babcia opiekowala sie nagrobkiem swoich rodzicow i ktos to zniszył to ona musi czuc sie masakrycznie. Wątpie zeby miala pozniej na nowy nagrobek ktory teraz kosztuje kilka tysiecy. Takich powinno sie wieszać, serio.

lolek778
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-04-24 13:33:48
to zrobili chyba jacyś sataniści,albo ludzie o mózgach wielkości orzecha laskowego.

SzatanianPotasu
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-25 00:02:08
Co za debil, hahaha! Dowiedz się co to satanizm.

Paaulisia1992
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-04-24 13:16:07
Kur**a co za patologia! Zmarli powinni wychodzić z grobów i straszyć takich gnojów! Może wtedy by się nauczyli miec trochę szacunku do zmarłych!

michhalmch
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-04-24 13:09:24
Wiocha zgadzam się ale nie rozumiem tytułu!? co ma wiara do szacunku dla zmarłych?? To co niewierzący nie szanuje zmarłych??? ????? ???? ????? ????? odpowiedzcie mi!!

Ghghgh
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-04-24 12:53:24
Dlaczego osoby niewierzące są od razu atakowane przez katolików? Chore, zacofane państwo. Osoba, która czci Odyna, Zeusa czy kolorowe krasnoludki w niczym nie jest gorsza od chrześcijan. Każdy wierzy w to, co chce i nic wam do tego.

WD-40
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-04-24 12:49:22
poszczuł bym takich cerberem

groh
    Ocena: -4 (glosow:12)
2012-04-24 12:42:29
jesteś nie wierząca a i tak na cmentarzu chrześcijańskim pewnie wylądujesz a na domiar krzyż sobie postawisz z Jezusem

biegaczka
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-04-24 21:23:32
Na bank debilu, POSTAWIĘ SOBIE KRZYŻ JAKO NIEWIERZĄCA, JA pier... CO ZA LUDZIE... Idź się przewietrz.

uchovolka
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-04-24 12:41:21
co ma wspolnego niewiara z wandalizmem... totalna bdura. wandalizm to wandalizm.. zwłok nie zbeszczscili... a i pewnie zmarli jakos szczegolnie tego nie odczuli bo juz dawno sa w Niebie albo smaza sie za swoje przewiniena w Piekle!1

biegaczka
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-04-24 21:25:36
Daj minusa i spadaj. Na takich nie ma siły. Na takich jest ten absurd. Nie ma Cię.

niko987
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-04-24 12:29:34
a co to ma wspólnego że jestes niewierząca i tak pewnie sobie krzyżyk zamówisz żeby dobrze wygladać

fwio
    Ocena: -8 (glosow:10)
2012-04-24 12:22:38
jesteś niewierząca, ale przed spodziewaną śmiercią pewnie zabożnie się nawrócisz, czyż to nie dziwne???

edgar01
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-04-24 12:24:46
A ty co jasnowidz jakiś, z katolicką wiedzą tajemną?

Mundzio84
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-04-24 12:29:02
Każda religia ma to do siebie, że próbuje nam uświadamiać rzeczy, które dzieją się po śmierci.Każda też sprowadza się do tego, że uczy człowieka, że jeśli będzie postępował zgodnie z jej zasadami, czeka go raj, a jeśli nie - męka.Dlatego tyle starszych ludzi chodzi do kościoła.Głównie ze strachu.

Geralt3443
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-04-24 14:50:38
Bardzo dobrze pokazujący rzeczywistość komentarz Mundzio. Dlatego właśnie jestem niewierzący. Ludzie poprzez wszystkie te religie tłumaczą sobie rzeczy, których nie rozumieją, które są dla nich obecnie niemożliwe do racjonalnego wytłumaczenia.

Geralt3443
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-04-24 14:54:21
Tylko niech nikt z wierzących nie bierze sobie tego do serca, ja tylko mówię jak widzę obecną rzeczywistość. Jeśli wiara jest dla kogoś ważna to ok ja nic nie mam do takiej osoby.

Geralt3443
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-04-24 14:56:06
Jedynie wkurzają mnie właśnie takie mohery, które niby takie wierzące, a nagrzeszyły w życiu czasami dużo więcej niżeli taki ateista (nie mylić z satanista, bo to znacząca różnica)

AngelFullOfSin
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-04-24 15:52:45
Jestem wierząca, ale uważam że nie ma religii, która mogłaby ocalić człowieka od zła, nie ważne jak długo będzie klęczał na kolanach. Każdy z nas może to zrobić sam, będąc dobrym człowiekiem.

biegaczka
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-04-24 21:34:33
TAK fwio - Jestem niewierząca, a przed śmiercią się nawrócę, weź spłyń, ale bardzo daleko, ok? Na takich debili nie mam siły.

lulotek88
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-04-24 11:43:45
prostactwo, chamstwo, GRZECH i tyle w tym temacie.

anna-maria-1
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-04-24 11:30:52
Jestem wierząca wiem jedno takie rzeczy wyprawiają dzieci ludzi wierzących,banda wychowanych w dobrobycie szczyli którzy nie zostali nauczeni szacunku do żywych niby czemu mają szanować umarłych.Sami mają bliskich którzy umarli,biła bym ich a potem rodziców że ich nie nauczyli życia w społeczeństwie

biegaczka
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-04-24 21:39:26
Anno, mario - To teraz poczytaj kto najbardziej drze pyska pod tym absurdem. To jest największy ABSURD !!!

anna-maria-1
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-04-24 23:07:20
biegaczko,jedyny morał jaki co niektórzy z tego absurdu wyciągneli to to że jakaś tam niewierząca podważa ich wiarę,a przeciesz niewierzący to czyste zło wcielone.Żaden z nich się nie przyzna że wina w dużej mierze leży po wierzących stronie,bo to w kwesti wierzących tłumaczyć swojm dzieciom co jes

anna-maria-1
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-04-24 23:15:38
co jest dobre a co złe Widzisz ludzie myślą że kogoś kto nie wierzy w Boga chowa się pod płotem.Jestem katoliczą ty ateistką i tak naprawdę chodzi nam o to samo aby nasi bliscy znajomi mogli spoczywać w spokoju.

Dominias
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-04-24 11:28:55
Można nie wierzyć w Boga, ale nawet wtedy warto żyć wg przykazań i reprezentować sobą pozytywne wartości. Trzeba sobą coś reprezentować!

lolitka66
    Ocena: -10 (glosow:16)
2012-04-24 11:06:20
jak jestes niewierzaca ta po co chodzisz na katolicki cmentarz?

anna-maria-1
    Ocena: 11 (glosow:13)
2012-04-24 12:00:00
Cmentarz jest miejscem spoczynku dla zmarłych,na cmentarzu w mojej miejscowości pochowani są ludzie różnych wiar i kultur,jest samobójca,jehowy bo tego sobie życzył,są pochowani Niemcy którzy zgineli podczas wojny,jest mogiła zbiorowa zamordowanych nikt nie sprawdzał jakiej wiary są to ludzie.

anna-maria-1
    Ocena: 13 (glosow:15)
2012-04-24 12:01:59
Niewierzący też są ludzmi i są chowani na cmentarzu.

murinforte
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-24 21:20:32
Są jeszcze cmentarze komunalne

anna-maria-1
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-04-24 22:35:05
oczywiście

anna-maria-1
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-04-24 22:43:13
Za cmentarz odpowiada gmina,a do gminy należą ludzie różnych religii

anna-maria-1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-24 23:28:43
Na szczęście u nas cmentarz należy pod gminę,zapomniałam dodać chwała ci wójcie.

turandot
    Ocena: 0 (glosow:16)
2012-04-24 11:03:41
Jak nie wandalizm na cmentarzu to śmietnik w lesie - takich zdjęć wystarczy na każdy dzień.To jest wiocha ale ile razy będzie to samo na głównej?

turandot
    Ocena: 0 (glosow:14)
2012-04-24 11:37:16
Napisałam prawdę, to zostałam zminusowana - normalka.

hetera
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-04-24 14:12:28
bo oczywistym jest , że lepiej cały czas oglądać zdjęcia dziubków, wypiętych lasek i dziwnie ubranych ludzi.

biegaczka
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-04-24 16:11:50
turandot, szanuję Twoje zdanie i to nie ja Cię zminusowałam. Choś bliższy jest mi pogląd hetery...

edgar01
    Ocena: 8 (glosow:12)
2012-04-16 21:33:35
Wiara nie ma tu nic do rzeczy. Wandalizm i penerstwo się szerzy. Wiocha!!

dianusiatosuka
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-04-16 17:21:11
Chamstwo i wandalizm.Przyczaił bym się na takich jak by zniszczyli grób bliskiem mi osoby.

biegaczka
    Ocena: -1 (glosow:15)
2012-04-16 22:09:37
Kiedyś byłam na cmentarzu zdewastowanym przez jakichś psycholi. W promieniu 200 metrów ostał się tylko 1 grób - mojego Dziadka, bo nie było na nim krzyża (Dziadek był niewierzący). Nie czułam się ani trochę lepiej z tego powodu.

pawwlo4
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-15 22:47:57
Wstyd i tyle

shark1245
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-04-15 21:20:05
co ma wiara do tego, że umrzemy i wylądujemy na cmentarzu? chyba ,ze wolisz być pochowany pod lipą... a co do tego - to jest prawdziwa wiocha.

gugulka
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-04-15 20:44:43
lepiej nie bede nic gadac,bo sie zaczne, wyrazac

LegaNord
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-04-15 20:34:15
Wiara tu nie ma nic do rzeczy bo wszyscy umrzemy a tym ktorzy to zrobili powinno sie nogi z d..y powyrywac.

biegaczka
    Ocena: 3 (glosow:17)
2012-04-15 20:39:40
Prawda. Ale nie chciałam, by mnie odebrano za fanatyczkę.

Rudol
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-04-15 20:26:54
Na tego, co to zrobił, tylko Pan Ubermensch ze swoim toporem.

biegaczka
    Ocena: -1 (glosow:17)
2012-04-15 20:29:11
Dobrze prawisz.

owad12
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-04-15 20:32:45
Taa, Uberze, łeb upier*dolić że tak elegancko powiem.

Ubermensch
    Ocena: 12 (glosow:22)
2012-04-15 20:35:34
Dla tych co zakłócają spokój duszy śmierć w gotowanym oleju.

zbiczeek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-04-24 14:52:39
Co to jest "gotowany olej"?

szulcik
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-24 19:36:50
Ubermensch Kolego POPIERAM !!!!
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Modlitwa plus
  •  W szatni
  •   Osłabienie na Mundialu
  •  Misiewicze i spółka.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500