Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
pltrscjl  11-05-04, 18:39 Zgłoś
+ 344 -
Dodano: 2011-05-04, 18:39:48   przez: pltrscjl
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 344  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Miriam Shaded (Fundacja Estera)-fb zablokował jej
  •  Turyści w ataku.
  •  Nie wolno
  •  Bez komentarza
Ukryj komentarze(31)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
ane88Zg
    Ocena: 7 (glosow:7)
2011-05-04 19:41:29
Ogólnie zdjęcia ludzi z kondomami na łbach uważam za głupie. Ale to jest świetne! Wygląda jak kaktus xD

agadams
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-22 21:01:13
wygląda jak kaktus...

papaja123456789
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-01 20:10:58
to nie jest kondom, tylko taka gumowa zabawka a'la stonoga

kajetanchrumps
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-01 13:34:38
"Ja nie dam rady założyć kondoma na cały łeb? Ja? Prędzej mi kaktus na łbie wyrośnie, jak nie dam!"

elegancko
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-28 10:50:58
Oto Tabaluga dzielny Tabaluga zuch i chwat

Azalkmar
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-28 00:30:32
Ktoś tu nie wie jak prezerwatywa wygląda...

Bialy92
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-27 00:32:56
Koluch

Paola10034
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-27 00:23:39
orikenos

wonderwhy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-26 23:50:08
to jest juz zepsuta gumowa pilka z takimi fredzelkami tempaki. i chyba nigdy prezerwatywy na oczy nie widzieliscie.

tomgol8
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-26 23:47:59
Kolego nawet tu cie można złapać.Masakra

marekdziubak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-26 23:12:44
Szkoda że koleś sie na PS nie zna bo fajne zdjęcie z tego można by było zrobić nic tylko gume zakładać .. :P na domówce :P

Inkvisition
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-26 21:55:55
Bez wiochy - raczej dobra beka i dobra zabawa

blaj2000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-25 14:27:26
100% bezpieczenstwa, nic tylko wstawic do donicy:) fajny kaktusik. poza tym poczucie humoru jedwabise:):):) +++ za odwage i owe poczucie humoru:)

Lady_Nina
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-25 13:47:34
hehe śmieszne :P:P zdj bylo zrobione by wywołać usmiech :P:)

misss09
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-24 21:01:29
powodzenia życze

orikenos
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-06-24 20:09:06
przeciez to nawet nie jest kondom lol

mistycznyschab
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-24 18:41:43
no ojej moi koledzy czasami tez tak robią i co z tego??? po pierwsze to jest chyba jakaś piłka albo balon...

qwertyuip
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-24 18:21:42
debilu to nie kondom .... To jest balonik dla dzieci !!!

Conflagros
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-24 17:46:30
Za późno założył bo już się urodził.

PEVCIA
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-24 16:07:11
kondom-man

milkowicz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-24 16:03:09
Wygląda jak ork wiesz każdy ma różne poczucie humoru a to podchodzi pod debilizm :P

bobek388
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-06-24 15:45:37
oj co to za glupota przeciez nie uzywany kondom a ja sam tak zakladalem, koles ma humor i tyle

thedarma97
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-24 15:28:39
koszulka pod kolor skory haha

XXXAdaXXX
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-06-24 13:30:26
nom fajny chłopak ten w tle :D

Pauleex
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-06-24 13:02:44
ten z tyłu jaka powaga , ja na jego miejscu bym miała polew jak nic :D

Malis
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-24 12:19:39
Nie rozumiem, jak można punktować zdjęcia, które świadczą po prostu o humorze.

patryq021
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-06-24 11:37:31
Pytanie tylko kto z takim kimś będzie ten sex chciał uprawiać.

siemanko
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-05-05 21:46:27
fajny tez z tylu.

FIRE
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-05-04 22:50:48
ej prezerwatywa konkret nie wiedziałem ze takie robią.

dambol22
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-24 13:56:12
Bo takich prezerwatyw nie robią. To taka zabawka jest. Wiem, bo miałem kiedyś coś takiego. Zaje*iście sie to rozciąga.

DzieckoRydzyka
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-05-04 22:05:14
Ten nosek i oczka...no pociecha jak się patrzy :)

ane88Zg
    Ocena: 7 (glosow:7)
2011-05-04 19:41:29
Ogólnie zdjęcia ludzi z kondomami na łbach uważam za głupie. Ale to jest świetne! Wygląda jak kaktus xD


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400