Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
A w zakrystii liczarka do banknotów-absurd i komercja
acer326  12-04-29, 20:08 Zgłoś
+ 1081 -
Dodano: 2012-04-29, 20:08:38   przez: acer326
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1081  Zgłoś nadużycie
251
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dziewczyny efektownie zakończyły imprezę
  •  Kiedy Twoja dziewczyna ma lęk wysokości
  •  Jeszcze troszkę i Macierewicz
  •  Uczciwa konkurencja
Ukryj komentarze(255)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Fibraxin
    Ocena: 12 (glosow:18)
2012-05-06 10:06:21
Ksiądz ruszył z piskiem opon, nie zdążył uciec kot. Zachaczył światłem o słupek i wyrżnoł bokiem w płot........... Ach płaczą parafianie co widzieli wypadek ten. Toyota dużo kosztuje znów trzeba dać na msze :)

Zazz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-03 20:52:27
zarabianie na czarno xd

wikisiara
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-05-10 20:42:29
Kościół przy klasztorze Braci Oblatów.. Dokładnie Święty Krzyż za Kielcami :) no cóż skoro Oblatów jest duuuużo to i aut musi być. Najlepsze jest to, że jak wrzuci się monetę to lampka sie zapala a druga gaśnie. No tak dla każdego wierzącego się musi zapalić :)

NecroBitch
    Ocena: -5 (glosow:5)
2012-05-08 22:47:42
Tak jesteś debilu, wysłałam komenta przed chwilą a ty lub heheh ''przybrane'' twoje drugie konto musiało mnie zminusować, bój się półmózgu bo jesteś żałosny

haxxa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-07 22:32:59
komentarz usunięty przez moderatora

Krzysiek_28
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-05-07 20:14:56
zenekben Ciebie chyba od dziecka kropidłem ksiądz po głowie napier.. ! Lol ale tępy buc !

kaza2
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-05-07 16:48:54
w częstochowie to samo

basianeczka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-05-07 10:54:49
u nas tez jest taki tylko z inna prosba bodajze do Matki Boskiej.

omcio
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-05-07 09:57:20
to chyba w Końskowoli pod Puławami. W sobotę byłem tam na ślubie i właśnie coś takiego było... masakra...

Gawron364
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-05-07 07:03:14
czy to nie Łowicz przypadkiem wiem że podobne było

krzysko100
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-05-07 06:03:21
fragment- ZChN zbliża się- Piersi a w niemczech w kościołach zamiast rzucić monete czy banknocik zainstalowali transmitery na karty platnicze

luka29.82
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-05-06 21:19:59
zlodzieje żerują na ludzkiej głupocie ,zacofaniu i zabobonach

malgolina
    Ocena: -3 (glosow:13)
2012-05-06 16:48:00
Moja ś.p. ciocia mówiła mniej więcej tak: trzeba dawać na ofiarę,bo ksiądz się za nas pomodli...Mnie też nie podoba się takie tłumaczenie,ale trzeba wziąć pod uwagę fakt,że głównie starsi ludzie byli w latach swojego dzieciństwa uczeni religii,wiary, traktowania księży i wszystkiego co ma związek...

malgolina
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-05-06 16:52:11
...z Kościołem, z szacunkiem dla tej instytucji, bogobojnością,autorytetem...zupełnie inaczej niż dzisiaj.To nie było zacofanie,taki był wtedy pogląd na to wszystko,ludzie mieli inną mentalność,inne wartości (łącznie z księżmi). I trudno wyplenić takie przekonania ze starszych osób.

malgolina
    Ocena: -4 (glosow:12)
2012-05-06 16:56:03
Tyle lat wierzyli w to,co im wpajano od dzieciństwa,więc jeśli kogoś to boli,niech po prostu nie oburza się tak bardzo i nie daje na ofiarę. Niestety u niektórych "moherów" nawiedzenie to (jak to fajnie ujęła Moxie), przerodziło się w wojnę na przekleństwa i opluwanie niezgadzających się z

malgolina
    Ocena: -4 (glosow:12)
2012-05-06 16:57:11
...z tym, ale to głębszy problem. Problem dla psychoanalityka. Koniec :)

Made-In-Poland
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-05-06 15:56:36
Znając życie i patrząc na obecne realia to pewni już gdzieś są ;)

AnonimowyPremier
    Ocena: 8 (glosow:16)
2012-05-06 15:45:18
Ciekawe kiedy postawią automaty do molestowania...

Made-In-Poland
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-05-06 14:52:23
W dzisiejszych czasach kościół a religia to zupełnie coś innego.

KozakNaObcasach
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-12 17:46:30
Dokładnie.

lancetnik
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-05-06 12:13:31
zlikwidować te maszyny hazardu !!! wrzuciłem i zapaliła się nie ta lampka o której myślałem, ściemaaa, nic nie wygrałem... a poważnie, kto chodzi niech na darmozjadów płaci, JA POŚREDNIKÓW NIE POTRZEBUJĘ!!!! TYLE...

pikus93xx
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-05-06 11:44:29
Ale czy ktoś was zmusza żeby wrzucić 1,2,5 zł? ? ?. to jest "Ofiara" - jak nie chcesz to nie wrzucasz.. proste?!..;d a krytyke kościoła zachowaj dla Siebie. :)

Fibraxin
    Ocena: 12 (glosow:18)
2012-05-06 10:06:21
Ksiądz ruszył z piskiem opon, nie zdążył uciec kot. Zachaczył światłem o słupek i wyrżnoł bokiem w płot........... Ach płaczą parafianie co widzieli wypadek ten. Toyota dużo kosztuje znów trzeba dać na msze :)

tomharr
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-05-06 09:52:42
kościół Św Józefa Toruń o ile nie myle. Kościół pod opieką ojca dyrektora..........

klacska
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-05-06 09:45:16
zajebiste, postawie sobie przed domem kapliczke i taki automat i mam ciagly dochodzik;)

antony
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-05-06 08:54:36
jeszcze jedno jak ktoś nie chce to nie płaci kiedyś płaciło się dziesięcinę czyli jak parobek wychodował 10 świń to jedna musiał oddać dla państwa a teraz trzeba 900 zł na zus i ine ubezpieczenia jest jeszcze podatek w towarach np benzynie bez tej akcyzy to benzyna kosztowała ok2,90

rudazielen
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-05-06 02:59:21
a większość ludzi i tak się dalej nabiera na to kościelną manipulacyjną gadkę :))

Wiochmeen4
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-05-06 02:07:01
Zgadzam się z poniższymi komentarzami [ Niektórymi ] Ale ... Nie chcesz ??? Nie płać . [takie moje zdanie]

jetischimalajuf
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-05-06 00:59:01
yebać kombinerqi!!!

pelusiek
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-05-06 00:52:50
na jasnej gorze to samo...

komercjusz
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-05-06 00:33:45
"MinorumGentium" Też jestem wierzący dla tego od kiedy przeczytałem pismo święte ze zrozumieniem (tak jak uczą w szkołach) i porównałem to z tym co się dzieje w budynkach gdzie rządzi kler, nie mylić z kościołem bo jak głosi słowo boże kościół to wierni a nie budynki to już tam nie uczęszc

Grz3chu12
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-06 00:14:08
Do autora gdzie robiłeś to foto bo u mnie w kościele kiedyś identyczne stało :DDD pozdro ;)

MinorumGentium
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-05-06 00:03:52
Wielu księży to pazerne hieny i piszę to ja jako katolik ale zastanawiam się dlaczego najbardziej ujadają Ci, którzy do kościoła nie chodzą? Dlaczego tak bardzo troszczycie się o nie swoje finanse? Chcesz to płacisz, nie chcesz to nie. Proste jak drut.

zenekben
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-05-06 00:00:25
jeszcze ogrzewanie, organista, sprzątaczki, ubezpieczenia,

HEYAAAA
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-05-05 23:59:13
Ja się ciesze że nie żyje w czasach gdzie niewiernych palą na stosach i mogę publicznie powiedzieć ze nie wierze i nikt mi za to krzywdy nie zrobi

bojan123123
    Ocena: -6 (glosow:8)
2012-05-05 23:49:08
Czy ty jesteś głupi a kto zapłaci za remont kościoła i za prąd i za cały kościół debil z cb żal mi ciebie lol

witawu
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-05-06 11:11:32
Dobrze prawisz Królowo Niebieska !

Quaree
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-06 20:11:20
Jak to kto?? Ty, ja, wszyscy... z podatkow oczywiscie...

blaaakonto
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-05-05 23:30:52
co taki mały nominał ejjj wstyd wstyd bez niebieskiego do kościoła....

zenekben
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-05-05 23:34:10
jak sumienie będzie cię szrapać to i niebieski będzie za mało

kasik88
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-05-05 23:23:31
dlatego nie chodze do kościola, wszystko za kase nawet modlitwa...wstyd

zenekben
    Ocena: -6 (glosow:12)
2012-05-05 23:26:23
to jak chcesz być zbawiona ?

zenekben
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-05-05 23:16:25
haha ci głosowali nas tuska i palikota są zwalniani z prac,nie mają za co spłacać kredytów, rośnie dług i bezrobocie, jedyny ratunek w Bogu.

JackCola
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-05-05 23:14:49
Myślałem, ze to piłkarzyki na 5 zeta. Kto tam wrzuca?

gabrys69
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-05-05 23:13:00
;-)dobre co łaska a dlaczego jak my chodzimy do pracy to dlaczego nam nikt nie da co łaska ?

Deejzelka
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-05-05 23:10:23
Taak Klasztor w Tuchowie. Tam ksiądz powiedział mojemu kuzynowi że za pokutę ma wrzucić 200zł to skarbonki;)

liro
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-05 23:09:07
To jest w klasztorze w Tuchowie kolo Tarnowa.

zenekben
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-05-05 23:07:37
ciekawe że wszyscy widzą hipokryzję w Kościele a tak uwielbiają hipokrytów w rządzie, Tuska i Palikota - tutaj już ślepi są :D

malgolina
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-05-05 23:45:33
Bo na Kościół ludzie mogą przestać dawać, a na rząd i podatki nie. Każdy już zdaje sobie sprawę, że w rządzie siedzą hipokryci,ale podatki są przymusowe i jeśli ktoś się zbuntuje,poniesie tego konsekwencje.

tomaszek5800
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-05-05 23:04:59
czyli pokaz jak bardzo kochasz jezusa ...

Canstic
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-05-05 22:57:54
Zapraszam do mnie wiele ciekawych artykulów lapki w gore !! a dam rowniez ;).

marinpln
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-05-05 22:26:10
Jak widzę coś takiego kojarzy mi się jak chrystus wygania kupców ze świątyni...A oni caly czas tam wracają.

piotrek2011m
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-05-05 22:21:54
komentarz usunięty przez moderatora

Twiggy
    Ocena: 5 (glosow:13)
2012-05-05 22:02:14
Zawsze znajda sie tacy, ktorzy nie beda widziec w tym nic zlego. Oslabiaja mnie niektorzy "wierzacy". Ich "wiara" najczesciej sprowadza sie do tego, ze pojda do kosciola, bo tak trzeba, albo, bo co sasiadka powie, ewentualnie do tego, zeby rzucic na tace, bo mnie obgadaja, albo B

asasyn18
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-05-05 22:36:26
zgadzam się z tym... właśnie do tego ogranicza się ich wiara... większość z nich nawet nie czytało biblii, a ci co czytali to do rozdziału o miłosierdziu nie doszli... później pójdą sobie do spowiedzi i można świnić dalej... co za hipokryzja...

mymek39
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-05-06 00:21:20
Również się zgadzam, tylko ci "wierzący" zapominają, że katolikiem to trzeba być przez cały tydzień a nie tylko przez godzinę podczas niedzielnej Mszy Świętej. Zresztą widać tu po wypowiedziach niektórych "wierzących", jacy z nich katolicy, Wyzywanie innych, obmawianie, wykłócani

mymek39
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-05-06 00:26:51
e się, no wzór katolika po prostu. I jeszcze im się wydaje, że im więcej rzucą na tacę, tym lepszymi katolikami są:D Żałosne. Pan Bóg widzi i słyszy nas wszędzie, więc pomodlić mogę się we własnym domu, bez konieczności ponoszenia opłat z tego tytułu.

Caliente85
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-05-05 21:46:12
*urwy i złodzieje, jak chodzili sprzedawać opłatek po domach to dziadek mówi co łaska, to ja daje dyche i proszę o dwa a ten mi,że ludzie dawali po dwie dychy za jedno opakowanie... Po kiego grzyba się pytam złoty dach czy złote figuki w kościele? Kult złotego cielaka i tyle....

futrzak83
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-05-05 21:03:15
lapidarnie. ZALOSNE, KUP SOBIE WIECZNOSC,nie stac Cie? to proboszcz Ci zad!

slapslapslap
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-05-05 20:57:54
Haha, głupie pytanie, zasługuję na minusa i sory za spam xD

slapslapslap
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-05-05 20:53:38
Przepraszam was, że wrzucam posty jeden nad drugim, ale dopiero niedawno założyłem konto i nie wiem jak się piszę w odniesieniu do posta. (Jest ikonka odpowiedz, ale i tak mi się dodało powyżej). Czy ktoś mógłby mi wyjaśnić?

Baner1212
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-05-05 21:35:30
Jak wiocha to zielony jak lipa to czerwony z plus minus to zamo

slapslapslap
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-05-05 20:51:00
Istnieją również niezrzeszone stowarzyszenia :) Informacją o istnieniu Boga jest chociażby Biblia. Każdy, to jest wierzący oczywiście, może czerpać informacje z tego źródła.

acer326
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-05-05 21:15:31
które tłumaczenie?jest tego kilka ,nie wszystkie są "autoryzowane"

asasyn18
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-05-05 22:40:32
może? chyba raczej powinien... a ilu wierzących przeczytało biblię? już nie zapytam o to ilu wierzących kieruje się w życiu miłosierdziem, jak nakazują nauki właśnie z biblii... bo to widać gołym okiem że niewielu... i to na tym ma polegać wiara?

acer326
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-05-05 20:46:57
ale nie jest to głupi pomysł aby ktoś kto chce przeznaczyć ten 1%np na kościół?ciekawy jestem ilu jest tak mocno wierzących?Ja przeznaczyłem na biedne pieski-one są wierne

antypedal
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-05-05 21:10:41
hehehe...czyli co?najpierw wprowadzić możliwość przeznaczenia kościołowi 1% podatku a potem znieść obowiązek rozliczenia się z fiskusem emerytów i rencistów...hehehe dobre:D

slapslapslap
    Ocena: 6 (glosow:14)
2012-05-05 20:39:25
Wiara w Boga to jedno, wiara w kościół... bez komentarza.

zenekben
    Ocena: -11 (glosow:13)
2012-05-05 20:42:37
jedno bez drugiego nie funkcjonuje, kto będzie informować o istnieniu Boga może Ty ?

porcupine
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-05-05 21:31:24
Zenek, ale KK nie ma monopolu na Boga. Wymyśliły go wszystkie cywilizacje, podobnie jak alkohol (ciekawy zbieg okoliczności, swoją drogą:).

Puchalke23
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-05-06 13:27:57
@zenekben ja jestem niewierzący ale ku*a było powiedziane ''Idźcie i głoście słowo Boże'' więc kościołem może być każdy dla każdego 31 lat masz a głupi jesteś jakbyś ze 13 miał...

zenekben
    Ocena: -10 (glosow:14)
2012-05-05 20:20:53
Ofiara 1 , 2 5 zł ale duuuuuuuuuuuuużo normalnie majątek ! :D

marinpln
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-05-05 22:32:32
nie chodzi tu o sumę lecz o fakt przymuszania do określonego działania czego nikt nie lubi jak np podatki.

jacekeslinger
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-05-05 20:05:06
Teraz za wszystko trzeba płacić w kościele a mówią co łaska. Bogactwo zaczyna się od LICHENIA

zenekben
    Ocena: -6 (glosow:8)
2012-05-05 20:23:21
Ja bardzo chętnie daje nie jestem skompcem

Rybcia123456
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-05-05 19:41:49
"Światło Wdzięczności"-w życiu nie słyszałam czegoś bardziej idiotycznego!Pfff

fredi984
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-05-05 19:39:36
UKRZYZOWAĆ ICH!!!!!!!!!!!!!!!

piotrek2011m
    Ocena: 8 (glosow:20)
2012-05-05 19:27:54
Wmawiaj poczucie bardzo wielkiej winy od najmłodszych lat i tak co niedziela, wykreuj w ten sposób, stada uległych owieczek i baranów, ciesz się dobrobytem. Skoro Bóg jest wszędzie i każdego słucha, to po co Wam ci chciwi pośrednicy, że tak zapytam wścibosko.

zenekben
    Ocena: -7 (glosow:15)
2012-05-05 19:30:38
jak trwoga to do Boga, tak samo będzie w Twoim przypadku

piotrek2011m
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-05-05 19:42:30
Jak swędzi główka to domówka, tak samo będzie w moim wypadku.

antypedal
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-05-05 20:03:58
jak swędzi cie główka to do apteki leć bo może wszy masz:D

kasagaz
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-05-05 20:26:05
zbyt ostro, obraziłeś w ten sposób wielu wieżących i praktykujących, aczkolwiek wypaczenie wiary i trakowanie ją jako dobre źródło dochodu to q-re-stwo!

antypedal
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-05-05 20:37:39
wiara jest czymś indywidualnym dla każdego człowieka tak jak dawanie na tacę też jest dobrowolne:)jak widać posługa też jest sposobem zarobkowania ale nie istotne jest tak naprawdę to ile posiadamy,tylko jak wydajemy pieniądze...pod tym względem zgodzę się że kler żyje ponad stan a to nie jest...

antypedal
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-05-05 20:39:41
...właściwe skoro wokół jest tyle biedy

piotrek2011m
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-05-05 22:01:43
Trwoga to zobaczyć na żywo mordę Piroga, a co do wiary, to był podobno taki papież Innocenty, co latał z gołym ch. jak p.nięty, i to po Watykanie panowie i panie, podobno nie odpuścił żadnej dziewicy na piotrowej stolicy, był tak jurny, że się spuszczał nawet w urny...

piotrek2011m
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-05-05 22:04:13
światłych przodków, a nawet w dupy przodowników pracy i górników na przodku. Hej, hej, hej lej na zabobon lej!

asasyn18
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-05-05 22:44:51
do kasagaz... po pierwsze wierzących pisze się przez "RZ" tak dla twojej informacji :) po drugie gdzie tu obraza? on nie obraził wiary, tylko napisał jak funkcjonuje kościół i nie jest to nic nowego... chyba każdy wie jak to działa? i zgadzam się z tym, skoro bóg jest wszędzie to po co wam

asasyn18
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-05-05 22:45:54
kościół? a za dawanie na tacę to pewnie myślicie że do nieba pójdziecie? to zwykła hipokryzja, a nie wiara... żałosne to jest...

piotrek2011m
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-05-06 00:50:32
Pozamykać mordy!!! Czego przyleźli, w końcu sam do siebie pisałem wy katolickie ścierwa@!!!YOU ALL WILL DIE!!!

antypedal
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-05-06 10:49:56
zmień dilera piotrek i nie pij tyle bo coś zbyt agresywny jesteś ostatnio:D

piotrppg
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-05-05 19:25:10
Powinni dać obsługę paypal podczas komunii :D

zenekben
    Ocena: -15 (glosow:15)
2012-05-05 19:33:54
ciekawe jak ty radzisz sobie z wyrzutami sumienia o ile jeszcze je masz

asasyn18
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-05-05 22:48:35
do zenekben... wyluzuj, świata nie naprawisz... i nawet nie próbuj, bo nie ma tu czego naprawiać... dobrze że ludzie widzą jak to wszystko funkcjonuje i nie dają się na to złapać... hipokryzję się tępi, a nie wspiera...

zenekben
    Ocena: -6 (glosow:6)
2012-05-05 23:05:59
hipokryzja to jest w naszym rządzie

gregory98
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-05-05 19:10:35
To w Częstochowie koło ołtarza stoi....

guido1970
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-05-05 19:02:18
Tym razem autor trafił z opisem w "dychę".W gruncie rzeczy cała ta pseudo religia to absurd i komercja do kwadratu.Nie chcę nikogo obrazić swoją wypowiedzią,zresztą nie ma chyba nic bardziej obraźliwego niż cwaniactwo kleru.

zenekben
    Ocena: -7 (glosow:9)
2012-05-05 19:06:18
cwaniactwo lewków jest jeszcze większe,

guido1970
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-06 19:54:45
Rozczaruję cię ,ale nie jestem lewakiem.Potrafię po prostu samodzielnie i niezależnie myśleć,a ty widzę masz kłopot bo nie potrafisz nawet zrozumieć tego co czytasz,cóż widać w szkole miałeś jakieś ważniejsze sprawy niż nauka.

mymek39
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-05-05 18:56:14
Pan Jezus przegonił handlarzy ze świątyni. Co obecnie robią księżna w Kościołach? Handlują sakramentami, wyciągają kasę od ludzi jak się da. I nieprawda, że Kościół utrzymuje się tylko z ofiar, jest przecież coś takiego jak Fundusz Kościelny, a fundusz ten finansuje budżet państwa! A stawianie takic

mymek39
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-05-05 18:58:58
h automatów w kościołach to już jest normalnie przegięcie! Jeszcze niedługo takie automaty będą stały przed wejściem do Kościoła, jak nie wrzucisz 5 zł, to nie wejdziesz!

totalnawiocha1
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-05-05 18:47:02
dopiero do Polski to dotarło, bo we Włoszech to już kilka lat są w kazdym kościele takie ...

kats
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-05-05 18:48:44
A to jest komatybilne z iPhone?

Darktosss
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-05-05 18:37:47
Katedra Kielce? xD

zenekben
    Ocena: -11 (glosow:13)
2012-05-05 18:32:06
Gorzej jak musisz iść do lekarza notariusza albo adwokata mechanika samochodowego, księża w porównaniu z nimi tak dużo nie biorą

guido1970
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-05-05 19:10:42
Jest wszak jeden mały szczegół,otóż wszyscy wyżej wymienieni (mniej lub bardziej ochoczo)płacą podatki,a księża nie.Po za tym działania wskazanych przez ciebie grup zawodowych coś sensownego robią,czarni niestety nie!!!

piotrek2011m
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-05-05 22:37:50
Zenek, zamknij Ty mordę swoją pełną zaszczanej komunii! Moja matka w wieku 34 lat została wdową, czworo nas było, buty nosiliśmy jedni po drugich. Jak przyjechała pomoc z Holandii, to trafiała do proboszczowych kurew zwanych "róża", a mama nie chciała dotykać rzeczy...

piotrek2011m
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-05-05 22:43:23
...których dotykały ręce, które dotykały proboszczowego fiuta! Zniszczymy Was, nienawidzę was szczerze. Mamę do tej pory proboszcz katuje za zaległe składki, bo nas czworo było na studiach i nie miała z czego zapłacić! Ja Wam zapłacę! Śmierdziele! Spłoniecie!

marinpln
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-05 22:43:58
komentarz usunięty przez moderatora

smerf88
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-05-05 18:14:36
Bóg zapłać a w kopercie minimum 50 zł musi być to jest teraz prawdziwy kościół.

smerf88
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-05-05 22:23:23
ale też kasę ma od wielkości parafii.

SpalonyMariano
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-05-05 18:02:25
komentarz usunięty przez moderatora

zenekben
    Ocena: -11 (glosow:11)
2012-05-05 18:06:58
od dawna jest tak opodatkowany że ledwo starcza na remonty, Kościół płaci podatki za ilość ludzi w danym rejonie bez związku czy chodzą do Kościoła cz nie.

zenekben
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-05-05 17:51:34
Nie generalizujmy i nie czepiajmy się tylko księży bo prawdziwych powołań brakuje nie tylko na księży ale i na polityków, lekarzy, prawników itd

zenekben
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-05-05 17:52:54
to od ludzi zależy jak Polska będzie wyglądać i czy Polska będzie bogatym duchowo intelektualnie i materialnie krajem,

zenekben
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-05-05 17:36:34
Przecież wiadomo że ateista nie wrzuci tylko wierzący

marinpln
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-05-05 22:49:38
paradoksem tej sprawy jest fakt że najbardziej boli kieszeń ateistów.Nie wiem dlaczego

wowo-s
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-05-05 17:32:39
a ja się pytam, gdzie jest "Skarbówka"???

zenekben
    Ocena: -11 (glosow:15)
2012-05-05 17:34:48
palikot od lat ma lewe dochody jakoś skarbówka go omija..

zenekben
    Ocena: -7 (glosow:17)
2012-05-05 17:29:39
to nie jest obowiązkowa opłata, przecież każdy jak chce to daje a jak nie to nie daje, chyba was jakaś wścieklizna pokąsała

Baner1212
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-05-05 20:18:32
Nie wiem czemu tyle minusów. zenekben na rację. Wiochą jest to że nawet w taki sposób wyciągają kase ale dobrze gada

kaczuszek
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-05-05 17:24:58
jestem wierzacym, ale tego nie podzielam, szczyt beszczelnosci jeb... tych ksiezy

brzydal
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-05-05 17:24:04
To Bazylika w Krzeszowie. Smutne to trochę. Bóg nie zbiera opłat za modlitwy...

Everest89
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-05-05 17:18:04
Nie no bez jaj, po 1989 Kościół stacza się na dno... Żeby nie było, zrobił dużo dobrego dla tego Kraju, zawsze jednoczył Naród w trudnych chwilach, i generalnie wspólnej religii zawdzięczamy to, że Polska wciąż istnieje, ale to co teraz oni odpier.alają woła o pomstę do nieba!

zenekben
    Ocena: -8 (glosow:10)
2012-05-05 17:26:55
nop jak wolisz palikota...

Everest89
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-05-05 17:34:11
Nienawidzę Palikota synek...

zenekben
    Ocena: -6 (glosow:8)
2012-05-05 17:41:35
nie generalizuj, szeregowi księża dobrze spełniają swoją służbę, jak Kościół padnie to i Polska padnie są zdrajcy w Kościele tak jak wśród Polaków dlatego trzeba rozróżnić dobrego Polaka podobnie dobrego księdza od złych polaków a nie walić w cały Kościół.

Everest89
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-05-05 17:45:35
Nie generalizuje, to co napisałem tyczy się tych księży od liczenia i zbierania, a nie tych z powołania.

zenekben
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-05-05 17:49:21
to samo można powiedzieć o każdej grupie zawodowej np: lekarzach

zygryft
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-05-05 17:14:32
cd. do zbierania pieniędzy... Jeden wielki biznes... A ludziki co niedziele i inne święta, pędzą i rzucają takim na tace, by oni mogli jeździć coraz to nowszymi modelami aut. Do tego to jeden wielki zlepek pedofilów.... Rzygać mi się nimi chce.

zygryft
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-05-05 17:12:47
"Królestwo Boga jest wewnątrz Ciebie. I wokół Ciebie. Nie pałace zrobione z drewna i kamienia. Podziel kawałek drewna i ja tam będę. Podnieś kamień i znajdziesz mnie" (fragment apokryficznej ewangelii św. Tomasza) Dla mnie kościół i księża to zawsze była, jest i będzie organizacją do zb

zenekben
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-05-05 16:59:43
Tacy politycy jak Palikot Tusk Miller Urban chcieli by sami rządzić nie mieć żadnej konkurencji, Kościół jest nie bezpieczny bo jak zaczną zaciskać pasa to Kościół może biedny lud wziąć w obronę tak jak to było do tej pory i buntować "ciemną masę" przeciw rządowi...

hulliken
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-05-05 17:18:15
Ciekawe kiedy Polska będzie normalnym świeckim państwem, bez takich nietolerancyjnych ludzi jak ten wyżej.

szatano999
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-05-05 16:41:45
podejrzany ten automat!!!!....każda próba wygrywa....czyli każda prośba zostaje spełniona!!!!.....toż to oszustwo w żywe oczy!!!!

zenekben
    Ocena: -4 (glosow:12)
2012-05-05 16:38:53
To zwykła propaganda od Palikota i Gówno Prawda. Do fontanny też wrzuca się pieniążki np: na szczęście.

baph_omet
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-05-05 16:39:37
Pustak.

Quaree
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-05-05 19:15:30
Gdybym mial wybierac, czy wrzucic piataka Neptunowi do fontanny, czy dac na tace, to zdecydowanie wybralbym Neptuna!

zenekben
    Ocena: -8 (glosow:16)
2012-05-05 16:22:10
Caritas zbiera na chore dzieci więcej niż WOŚP owsiaka, dzięki Kościołowi.

szatano999
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-05-05 16:33:25
zbierać...zbiera....tylko się z tego w żaden sposób nie rozlicza!!!! ha ha....duża ilość kasy rozpływa się w powietrzu...a raczej w ich kieszeniach...

zygryft
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-05-05 17:17:05
Tępaku, jakoś nigy w szpitalach nie widziałam sprzętów od caritasu... z WOŚP za to tak. Więc zamilcz jak nie wiesz o co w tym wszystkim chodzi. Caritas to jest zbiórka... ale na cele kościelne.. typu nowy mercedes itp ;> Niech ta ciemna masa się w końcu ocknie!

zenekben
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-05-05 17:33:05
dzieciaku, bo Caritas nie chwali się na prawo i lewo "niech lewica nie wie co czyni prawica"

zygryft
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-05-05 17:50:59
Pewnie, że się nie chwali... bo jakby się zaczęli chwalić to by wyszło ile zabierają na potrzeby własne...

zenekben
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-05-05 17:56:01
jak by tak było to prokuratura dawno by była na głowie owsiaka i caritasu

margolcia73
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-05-06 01:25:10
ty o caritasie lepiej nic nie mów: pojechałam z dzieckiem na turnus rehab.do ośrodka prowadzonego przez caritas, warunkiem było wpłacenie darowizny w wys, 600 zł (oboziązkowa darowizna?!) dziecko w pierwszym dniu złamało rękę i musiałam wracac do domu, pieniędzy nikt nikt mi nie oddał -bo darowizna.

margolcia73
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-05-06 01:32:36
morał z tego taki, że ten twój caritas jeszcze zarobił na moim chorym dziecku- dlatego wolę dać na WOŚP bo być dzięki niej moje dziecko żyje.

szatano999
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-05-05 16:18:38
A kasa fiskalna gdzie????....A paragon gdzie????...Spasieni Żebracy żyjący w luksusach...a za "frico" Jezus próśb nie przyjmuje????!!!...strasznie interesowny jest....ciekaw jestem ile mu odpalają ze skarbonki???....

KMyL
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-05-05 16:17:36
Bo wiara to jedno, a Kościół to drugie :P

zenekben
    Ocena: -7 (glosow:19)
2012-05-05 16:09:17
zgłosiłem tę wiochę jako obraza uczuć religijnych niech inni to samo zrobią precz z lewakami i michnikami - szechterami oraz z gówno prawda ! Żołnierze Wyklęci górą !

szatano999
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-05-05 16:35:48
gdzieś zgłosił...do mamusi???....przecież to zdjęcie z kościoła..real i nie przerobione...jak to widzisz w kościele to też obraża twoje uczucia????

baph_omet
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-05-05 16:42:32
Obraza uczuć? Weź nie przesadzaj, ocknij się i wyciągnij głowę z tyłka księdza to może realny świat zauważysz. Banda złodziei w kieckach ciągnie za sobą takie barany ( oczywiście boże) na postronku które jeszcze wszystkie bezeceństwa przyklaskują.

zygryft
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-05-05 17:01:15
Zgłosił rydzykowi, niedługo będziemy mieć tutaj nalot moherów :D

damien_omen
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-05-05 17:39:24
"Żołnierze Wyklęci górą !" - ??? coś Ci się nie pomyliło ? :D

fuks12
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-05-05 16:01:21
W wyznaniu świadków Jehowy jest to kategorycznie zabronione.

fuks12
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-05-05 15:59:39
Nie ważne w jaki sposób się modlisz i czy klęczysz przed krzyżem ,obrazem czy figurką,ważne ,że swoje modlitwy kierujesz do Boga.Chrześcijanie mogą stawiać pomniki,mogą mieć medaliki,obrazy i figurki i logiczne jest to ,że się nie modlisz do tego tylko jest to symbol Twojej wiary.

zygryft
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-05-05 17:18:37
"Królestwo Boga jest wewnątrz Ciebie. I wokół Ciebie. Nie pałace zrobione z drewna i kamienia. Podziel kawałek drewna i ja tam będę. Podnieś kamień i znajdziesz mnie" (fragment apokryficznej ewangelii św. Tomasza) Symbol srymbol... Idź się pomodlić nad jezioro.. na to samo wyjdzie.. prz

zygryft
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-05-05 17:20:17
Przy okazji zaoszczędzisz pieniądze... a i nikt bredni ci do łba tłuc nie będzie;>

Krzysiek_28
    Ocena: 4 (glosow:18)
2012-05-05 15:58:48
Normalne :D Religia zawsze była dla idiotów !

zygryft
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-05-05 17:21:58
Idioci Cię już minusują... ;pp

acer326
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-05-05 15:51:08
wiocha to jest -miała być na głównej -dupa-

StachTraktorzysta
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-05-05 15:48:33
módlmy sięęęęęęęę, abyśmy mieli więcej pieeenięęęęęędzyyyyyy. -wyyyysłuuuuchaj nas paaaaaanieeeee. mówiąc "my", mam na myśli nas księży, a nie was hołotę. -aaaaaaameeeeeeeen.

zygryft
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-05-05 17:23:05
Tak jak mówisz. Amen.

witawu
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-05-05 15:48:07
I pomyśleć, że jeszcze są tacy co twierdzą, że szczęście bierze się z chodzenia do kościoła.

komercjusz
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-05-05 15:43:50
"fuks12" Wiem że Jezus nas kocha , dla tego w swych słowach zabronił nam stawiać sobie ołtarzy i pomników, zabronił też modlić się do figurek i obrazów,

baph_omet
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-05-05 16:43:54
O tym mówi usunięte drugie przykazanie z dekalogu, bo przecież wszystko przerabiają by tylko dało się zarobić.

pierce8965
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-05-05 15:43:34
Jak to powiedział marilyn manson ,,... W dzisiejszych czasach kościół staje sie biznesem..."

Krzysiek_28
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-05-05 15:55:44
Religia od pokoleń była biznesem :/ Za dużo trawy jarał i stąd te dziury w głowie ^^

fuks12
    Ocena: -7 (glosow:15)
2012-05-05 15:36:42
Nie jest to rozkaz debile tylko dobrowolna ofiara,jak nie masz ochoty to nie wrzucaj.I po co te głupie komentarze.Tyle w temacie.Wiocha dla was.Jedna złotówka wdzięczności na upiększenie domu Pana Jezusa jest niczym w porównaniu do tego jak On Was kocha.

zygryft
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-05-05 17:25:38
Upiększenie domu pana jezusa? Haha... ;> Chyba na wymiane auta dla plebana :D Ocknij się ciemna maso.. Ciągną z ludzi ile się da.. Jestem w szoku, że ludzie jeszcze się tak dają! Poza tym, gdybyś troche poczytał.. "Królestwo Boga jest wewnątrz Ciebie. I wokół Ciebie. Nie pałace zrobione z d

zygryft
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-05-05 17:26:59
z drewna i kamienia. Podziel kawałek drewna i ja tam będę. Podnieś kamień i znajdziesz mnie" Więc o jakim domie jezusa tu bredzisz? ;>

Puchalke23
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-05-05 17:31:28
O chłopie łeb to Ty już masz nieźle zlasowany.

Quaree
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-05-05 19:03:54
komentarz usunięty przez moderatora

Puchalke23
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-05-05 19:09:52
Quaree Wyrwałeś mi to z ust. W pełni się z Tobą zgadzam.

diabeuek
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-05-05 15:35:01
Niech dodadzą jeszcze opcję "zgadnij która świeczka się zapali, a wygrasz 5 zł., a wszyscy hazardziści do kościoła zostaną ściągnięci (podstępem, he, he...

Psiapsiolek
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-05-05 15:32:08
LOL. To sie chyba nazywa "wiara". Ten powód dla którego wrzucają tam czarnym kasę.

komercjusz
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-05-05 15:17:26
Nie maja już kogo łupić, wojny krzyżowe i mordowanie w imię nawracania nie przejdzie w dzisiejszych czasach , a pracować po co jak masy (ciemne) przyniosą,

elkomaro
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-05-05 15:17:12
to juz nie ma co łaska?

ferdal
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-05-05 15:17:04
Księża na księżyc !

Arakiel666
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-05-05 15:01:33
KK sekta w sekcie

woojtas93
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-05-05 15:00:23
A przypadkiem to nie są Chęciny?

douchebagss
    Ocena: -21 (glosow:27)
2012-05-05 14:53:18
Ja tu zadnej wiochy nie widze ksieza tez musza z czegos zyc

Skrapi0
    Ocena: 11 (glosow:19)
2012-05-05 15:07:49
Księża nie "żyją" z tych pieniędzy, tylko kupują nowe samochody, nie bądź naiwny.

douchebagss
    Ocena: -5 (glosow:11)
2012-05-05 15:24:38
no wlasnie o tym mowie

Skrapi0
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-05-05 17:11:10
No chyba nie -.-

Puchalke23
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-05-05 17:40:09
Każdy musi z czegoś żyć i dlatego każdy do roboty jeśli ją ma i zapier**ala. Ps. zastanawiało was kiedyś dlaczego po skończeniu seminarium nie ma bezrobotnych? czarne ku**stwo

Puchalke23
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-05 17:43:04
Każdy musi z czegoś żyć i dlatego każdy chodzi do roboty jeśli ją ma i zapier**ala. Ps. zastanawiało was kiedyś dlaczego po skończeniu seminarium nie ma bezrobotnych? czarne ku**stwo

antypedal
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-05-05 20:11:08
każdy orze jak może...skrapi0 nie tylko księża kupują nowe samochody.pochwal się wszystkim kim Ty jesteś..może jakimś urzedniczyną co łapówki bierze?żadne grabie nie grabią od siebie...rozejrzyj się wokoło nie musisz w kościele złodziei szukać Ty lepiej w kościele poszukaj Boga..:)pozdrawiam

Skrapi0
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-05-06 11:26:04
Tak się składa, że ja jestem marną studenciną. Kiedyś chodziłam na oazy i wiem, co poza ołtarzem potrafi się dziać. Już nigdy nie będę ich bronić. Kolega ma rację, dlaczego po seminarium nie ma bezrobocia? Po każdych studiach powinno tak być. A nie jest.

antypedal
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-06 20:03:26
bylo trzeba iść do seminarium a nie narzekać:)

mipa
    Ocena: 10 (glosow:14)
2012-05-05 14:42:03
daj Chrystusowi 2 zł to ci grzech daruje, księża upodlają tą wiarę

Blondi997
    Ocena: -21 (glosow:27)
2012-05-05 14:35:54
wiocha dla gościa który wrzucił tą fotke

ferdal
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-05-05 15:05:13
Wiocha dla ciebie za wiochowy koment

kermitttt
    Ocena: 10 (glosow:12)
2012-05-05 14:34:28
Taki fliper dla moherków.

szatano999
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-05-05 16:38:17
zawsze wygrywasz!!!!

wisnia0307
    Ocena: -15 (glosow:25)
2012-05-05 14:32:21
te pieniądze nie są dla księdza tylko na remonty kościoła albo upiększanie świątyni

Arakiel666
    Ocena: 10 (glosow:16)
2012-05-05 14:59:05
hahahaahahhahahahahaha

biegaczka
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-05-05 15:09:17
Nie no,piz..gam.

adslpow
    Ocena: 10 (glosow:10)
2012-05-05 15:10:29
chyba sobie kpisz, to forsa na dziwki, a oni włączą ci "światełko wdzięczności", qrwa jaka hipokryzja

Tewani
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-05-05 18:46:04
wisnia - ty tak na serio w to wierzysz ?!

Fernando_Gomez
    Ocena: -8 (glosow:16)
2012-05-05 14:15:28
idioci, wiochą to jest wrzucanie takiego czegoś. Prośby można składac bez lampek, ale jak ktoś chce już wykorzystac taki mały "bajer" jak ta lampka to musi zapłacic (ofiara- sam decydujesz ile) Pieniądze sie wrzuca dlatego że kościól tez ponosi koszty za te lampki, a gdyby nie było opłaty

Quaree
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-05-05 18:56:43
A gdyby nie bylo oplaty to by musieli obpuscic lakierowanie jednego z trzech ferrari. Biedactwa -.-

margolcia73
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-06 01:04:22
Pomyśl tylko czy Panu Bogu potrzebne są takie lampki? Przecież Jezus wyrzucił handlarzy ze świątyni a teraz co się dzieje wystarczy popatrzeć na Licheń czy Częstochowę: Niedziela a księża i zakonnice otwierają swoje kramy z dewocjonaliami a na kazaniu krzyczą ,że markety otwarte.

bardzo_dobrze
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-05-05 14:08:45
Nie masz kasy...nie proś o nic Chrystusa...Proste, no nie? Tak, żenada...i koszyczek i skarbonka...

dyskoteka
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-05-05 13:47:48
To nie jest czasami w Gliwicach?

krasda
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-05-05 15:00:15
to jest niedaleko wrocławia ... bylem w tym kosciele gry zwiedzalem piekny wroclaw, rzecz jasna ani grosza nie wrzucilem ;)

seba597
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-05-05 15:00:37
jak w Gliwicach, jak w co 3. kościele takie coś jest..

biednybelfer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-05 17:46:17
Ostatnio widziałem coś podobnego w Asyżu więc nie jest to tylko nasza domena...

Quaree
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-05 18:54:33
W Gdansku jest podobnie, tyle ze tam kupujesz swieczke za 5zl i mozesz ja smialo odpalic w imie "milosierdzia bozego"(celowo z malej) ;]

kylo413
    Ocena: -9 (glosow:15)
2012-05-05 13:42:34
kapłani też ludzie, odzywają się same chytrusy co tak samo by robili na ich miejscu, dla mnie to wiocha oceniać ogół na podstawie jednego przypadku!!!!

Skrapi0
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-06 11:37:23
Gdyby to był tylko jeden przypadek to nie wzbudziłby takiego poruszenia. Zauważ, że w większości kościołów albo ksiądz wymyśla "remonty", które nigdy się nie odbywają, albo pobiera opłaty za byle gówno, za coś co powinno być darmowe. Chyba, że Bóg pobiera opłaty za modlitwy.

Tensor
    Ocena: 9 (glosow:27)
2012-05-05 13:33:18
Róbcie ze swoimi pieniędzmi co chcecie, ale ja nie wrzuciłbym tam złamanego grosza. Wolę tą symboliczną kwotę przeznaczyć na pomoc dla biednych dzieci.

antony
    Ocena: -9 (glosow:13)
2012-05-05 13:31:37
narzekacie na kk , to jest ludzi kasa i mogą robić co chcą z nią ja się śmieje z tych co palą papierosy ile oni dopiero wyrzucają kasę w błoto

kiryl
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-05-05 13:28:19
mi sie wydaje ze to jest w pratulinie ;)

utorra
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-05-05 13:21:20
Ta wiocha droczy widzowie trwa nieprzerwalnie od roku 0 AD czyli od narodzin Chrystusa, gdyż kościół manipuluje wiernymi by płacili za usługi dla ducha, bo który ksiądz da Ci ślub za strawę... etc.

piotrek2011m
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-05-05 13:18:19
Jak się zapali rząd poziomo lub po skosie-wygrywasz odpust zupełny.

Mundzio84
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-05-05 13:09:09
Prośby za pieniądze.A to ciekawe.Przypomina mi to pojazdy dla dzieci w centrach handlowych, tyle tam jak wrzucisz to 2zł, to przynajmniej sprawisz radość dziecku.Oczywiście każdy robi co chce ze swoją kasą, ale próba wyciągnięcia jej od zdewociałej babci w ten sposób jest wymysłem chorego człowieka.

maxfeel
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-05-05 13:02:13
''Zapalam światło wdzięczności'' :D haahhahaha :D

agciams
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-05-05 12:59:47
kazimierz dolny??? ja własnie tam takie coś widziałam, przykre jest to że babcia wyglądająca na bardzo biedną podeszła i wrzuciła....

LG1967
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-05-05 12:28:48
A gdzie miejsce na banknoty i do wydawania reszty?

Huzar1
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-05-05 12:24:49
"zapalam swiatlo wdziecznosci" az sie smiac chce jak to slysze!Ksieza chwytaja sie wszystkiego byle kase od ludzi wyrwac

ania1974
    Ocena: -6 (glosow:18)
2012-05-05 12:14:37
widać, że gówno wiesz o tym i do czego to służy a wstawiasz. I jeszcze jedno, ciekawe gdzie ty widziałeś taką liczarkę, bo jakoś wątpię żebyś do kościoła chodził a już na pewno to ministrantem nie jesteś!

stars1992
    Ocena: -10 (glosow:14)
2012-05-05 12:20:56
Bardzo dobrze napisalas. Ja jestem juz kilkanasice lat lektroem i powiem Wam ze nic takiego nie mna, gdybyscie co kolwiek wiedzieli o tym ile dana parafia wydaje pieeniedzy na przerozne cele w ciagu miesiaca to byscie sie mogli wypowiadac.

lykke8
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-05-05 12:14:28
Kościół to jeden wielki syf, zamiast się modlić ludzie przychodzą na pokazy mody albo te wszystkie babcie które u progu śmierci dopiero żarliwe zaczęły się modlić gdyż boją się śmierci,wszystko po to aby zaklepać sobie przytulne niebo, przykre.

windykator84
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-05-05 12:10:56
Ja tam nie wspieram kościoła.Pracuje na siebie i moich bliskich.Nie mam zamiaru dawać nic złodziejom w sukienkach!

lolo1lolo1
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-05-05 12:07:40
jestem tylko ciekaw ilu na ten moment jest ksiezy z powolania.. brak podatków, pogrzeby, śluby i chrzty a i tak zawróca starszym ludziom w głowach że kasy potrzebują bo w biedzie żyją..

liidiia
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-05-05 12:06:54
aby biznes na każdym kroku.. porażka. Zabiłeś człowieka wrzuć monete będziesz rozgrzeszony ... :D

faziol
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-05-05 12:05:15
Jestem katolikiem i wiem że to następny sposób na wyciągniecie kaski przez księży a co do wpisu kolegi z dołu - chłopie od kiedy w Polsce mamy konkordat to i kase z naszych podatków też dostają

Arystokratka7
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-05-05 12:03:36
Światełko wdzięczności - no tak, bo być wdzięcznym w dzisiejszych czasach oznacza płatność za każdą przysługę. Dzięki podobnym przekazom, np. galerianki nie myślą o współżyciu z miłości a z "wdzięczności" do bliźniego. Wszak kościół wskazuje nam drogę "jak żyć"? A żyć trzeba wg 1

Arystokratka7
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-05-05 12:05:22
wg 10 przykazań, które kościół interpretuje na swój opłacalny sposób.

baph_omet
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-05-05 14:31:21
Nie tylko interpretuje ale i zmienił bo był dla niego niewygodny.

kodex
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-05-05 12:02:47
oni juz wstydu nie maja!

antypedal
    Ocena: 1 (glosow:17)
2012-05-05 11:58:04
jakbym był pewny że moje prośby będą wysłuchane to bym wrzucił zeta i poprosił o wygrana w totka i o to żeby wszystkie pedały stały się hetero:D.....oh jaki ja wspaniałomyślny jestem:D

ksawery942
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-05-05 13:14:20
nie wspaniałomyślny, tylko głupi

miskoziolek
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-05-05 14:01:40
tak,tak...lekarz kazał przytakiwać żeby nie uświadamiać cię w twojej chorobie:D

antypedal
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-05-05 14:04:27
ksawery sam jesteś głupi pedale

pawwlo4
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-05-05 11:50:40
Jestem wierzącym ale jak widzę takie coś to.... Nie mogę zrozumieć...

murinforte
    Ocena: 4 (glosow:14)
2012-05-05 11:45:31
Jednoręki bandyta

NecroBitch
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-05-08 22:04:16
komentarz usunięty przez moderatora

bandziorino
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-05-05 11:45:23
ta cała sekta to super wiocha dla całej polski

Baner1212
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-05-05 11:40:19
To nie w Płocku czasami??

Nailaa
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-05-05 17:00:28
też mi się tak zdaje ;d

Baner1212
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-05-05 20:20:56
Mi się nawet bardzo zdaje że to tam :P masz Plusa że jesteś z okolic

Nailaa
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-05-06 14:57:29
to napewno w Katedrze :D

Jemiol52
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-05-05 11:35:25
Ja widziałem cennik księdza za śluby, pogrzeby itd. Przybity gwoździem do drzewa:/

Mariusz8703aaaaa
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-05-05 11:33:35
to tylko w Polsce ksiądz to tylko od tych babci starych bierze rentę i mało tego molestuje dzieci

trvjontax
    Ocena: 1 (glosow:13)
2012-05-05 11:29:18
Nie rozumiem w czym problem nie chcesz to nie wrzucasz nikt ci nie karze. A tak się akurat składa, że kościół utrzymuje się głównie z ofiar więc jak ktoś czuję potrzebę by wrzucić 2 zł to jego sprawa i nikt nie może mieć o to pretensji.

Bialamamba
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-05-05 13:06:52
Myślę, że tu nie chodzi o ofiarę, tylko o sprowadzenie jej do poziomu automatu z napojami

porcupine
    Ocena: 9 (glosow:15)
2012-05-05 11:26:46
Tak sobie myślę, że Kościół to fenomen, jeśli chodzi o przedsiębiorczość. Handlują towarem który nie istnieje, zarabiają na tym fortunę, a na dodatek nie płacą podatków.

grog
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-05-05 11:25:28
kazdy sposob jest dobry na golenie owieczek

Bialamamba
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-05-05 11:25:24
Ciekawe czy mają w ofercie abonament...

mat857
    Ocena: 5 (glosow:13)
2012-05-05 11:22:00
A ja do kościoła nie chodze bo ostatnio stał się łapczywy na kase .

porcupine
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-05-05 11:28:32
"Ostatnio", powiadasz? Poczytaj sobie o trwającym całe wieki procederze płatnych odpustów.

ogigia89
    Ocena: 5 (glosow:17)
2012-04-29 21:08:52
To żenujące... żenujące.. A jeszcze większa żenadę i głupotę przedstawiają ci , którzy wrzucają tam te monety.. Nie odkupi się grzechów za pieniądze IDIOCI!!!

Spirol04
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-05-05 11:39:50
Noż k*rde! Przecież wiara nie korzysta z tego w roli spełniacza życzeń, ale po to, aby wspomóc kościół, a zapalenie takiej świeczki daje mega satysfakcje. Zresztą to stary wynalazek...co tu rozprawiać;/

porcupine
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-05-05 12:13:32
Papieże mieli na ten temat zupełnie inne zdanie :D Chyba nie chcesz kłócić się z własnym Kościołem, co?

leviatra
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-05-05 12:45:30
Sam jesteś żenujący wyskakując z tym tekstem! Gdzie na tym zdjęciu masz cokolwiek na temat odkupienia grzechów za pieniądze!

damien_omen
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-05-05 17:29:21
To po kiego każą tam wrzucać pieniądze jak nie w celu odkupienia ?

Dazoon
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-04-29 20:46:40
Za zeta tylko drobne prośby :/


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0700