Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
pannaY  11-05-08, 12:37 Zgłoś
+ 892 -
Dodano: 2011-05-08, 12:37:57   przez: pannaY
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 892  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  WTF!!! Hahaha. No Comment
  •  W temacie
  •  Uczciwa konkurencja
  •  Chamstwo i debilizm na polskiej drodze
Ukryj komentarze(152)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
QbialutkaQ
    Ocena: 24 (glosow:40)
2011-11-28 14:26:23
dobry towar nie potrzebuje reklamy Kolego:))

mareczek421
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-28 16:54:22
Podwawelska.

Mskowal16
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-26 21:18:01
ale ma pytę...mniam

diablicaxxxx
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-12 20:30:00
miss mokrych slipek:)

blondynka2011
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-18 23:11:01
mega fiut gagagag

gorzatka19
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-12-03 22:41:07
ech, zadne dziwactwo. Odpowiedni tryb zycia, i Wacek sam rosnie jak na drozdzach, np. cwiczenia tez na to wplywaja

corben
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-12-03 01:28:10
to wacek, czy przepuklina? :-X

xPinacoladax
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-12-03 01:20:41
dobrze wyposażony ; ))

glorify
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-02 21:23:37
no to grubo^^.

ewelinkie88
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-01 22:43:12
wOOw ale ma falusa haha tam wsadzil cos innego albo mamy doczynienia z lekkim dziwadzctwem... tactics wymiata

PoleDancer
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-12-01 21:06:56
Ktoś zna jego adres?

falka21
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-01 18:40:22
dobrze że go sobie na plecy nie zarzucił:DDD

evuniaj8
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-12-01 02:11:02
ło,ALE SPRZECIOR MA :D

p.fajny
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-11-30 16:01:18
fajny jest ;d

czarna_9100
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-11-30 14:01:52
Ale Pyta! ;o Pyta prawdziwa! Jaja wypchane ;D

DanaScully
    Ocena: 5 (glosow:9)
2011-11-30 10:16:43
zgadzam się z przedmówcami. dzisiaj nie brakuje pustych lalek w tym kraju. wszystko łykają jak młode pelikany.

DanaScully
    Ocena: 2 (glosow:10)
2011-11-30 10:12:02
wypchany jak nic, przecież to widać. ale i tak Fox Mulder ma większego. :P

tcqtcq
    Ocena: 3 (glosow:9)
2011-11-30 01:56:04
Taka rzeźba to nie wiocha... :P

Jamaicaqua
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-11-29 22:34:45
:) dajcie mi do niego numer to zadzwonię CIACHO!

juszczurs
    Ocena: -4 (glosow:12)
2011-11-29 21:09:57
orgazm po 1 min.. ahh.. ;**

QbialutkaQ
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-11-30 18:27:06
dokładnie:D ach:P

tehya
    Ocena: -3 (glosow:15)
2011-11-29 19:33:52
Fajny kutas. Autorka 'wiochy' zdeczka zakompleksiona. Albo jeszcze dziewica.

rzygamtecza16
    Ocena: 2 (glosow:12)
2011-11-29 19:26:43
jakto pisze meska czesc narodu na wiocha RUCHŁABYM :DD

happy_mala
    Ocena: 3 (glosow:13)
2011-11-29 18:33:52
ajajaja brAŁabym :D .... gorącą kapiel z nim :D

djexide
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-11-29 17:49:59
2 kiełbasy :D w gacie i jest sie czym chwalic xD

asia23
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-11-29 17:43:59
hahaha ciekawe co sobie wsadził w te gacie, bo co jak co ale penis to to na pewn o nie jest :DDD

tehya
    Ocena: -4 (glosow:8)
2011-11-29 19:35:43
widocznie żadnemu facetowi na twój widok nie stawał, stara.

paulasis
    Ocena: 7 (glosow:17)
2011-11-29 17:07:59
zajebisty... powiem, tak z lozka bym go nie wypuscila dopoki by mi sie nie znudzil!

viciu080
    Ocena: -5 (glosow:7)
2011-11-29 18:54:14
Czyli za dwie minuty?

agentka201
    Ocena: -4 (glosow:6)
2011-11-29 15:51:40
a ja myślę,że to skarpetki:)

jennyschecter
    Ocena: -17 (glosow:21)
2011-11-29 13:52:30
jestem kobietą, wiele już widziałam i powiem wam coś: po 1 - fail, po 2 - obrzydliwe, po 3 - wolę kobiety

wuju896
    Ocena: 1 (glosow:13)
2011-11-29 20:00:40
Pewnie masz małe cycki... Koniec :P

jennyschecter
    Ocena: 4 (glosow:10)
2011-11-30 08:36:47
dziecko skończ najpierw szkołę, potem będziemy dyskutować. przypuszczam, że nigdy nie miałeś dziewczyny, bo masz jakiś uraz. dlatego teraz wszystkim kobietom piszesz, że mają małe piersi. koniec

xmoniax_b
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-11-29 13:28:53
Oooo :)

Anusiak88
    Ocena: -7 (glosow:9)
2011-11-29 13:20:04
eee tam bez podniety,duży nie znaczy lepszy - mały ,chudy ale wariat ,bo grunt to wiedziec co zrobić z tymi centymetrami xD

dusiadbwa
    Ocena: 7 (glosow:13)
2011-11-29 12:55:02
ojeeja... Cóż za okaz męskości... hehe. No i czemu wiocha? no może dlatego że wrzuca takie fotki na portal ale przyznajcie panie że ma się czym pochwalić ::)

Kaino8
    Ocena: 6 (glosow:20)
2011-11-29 12:05:34
Masakra... Coś Wam się na oczy rzuciło, a tym laskom co by "ruchnęłyby" to i dodatkowo na głowę... Jego własny jest niżej na normalnym miejscu, a ten bok slipek został po prostu czymś wypchany, to nawet kształtu penisa nie ma, chyba że "biedak" cierpi na jakąś rzadką chorobę...

h4cker
    Ocena: 2 (glosow:14)
2011-11-29 12:51:55
Dobrze gadasz! :) ale i tak Cię zminusują ponieważ dla innych to "okaz"... świadczy to tylko o poziomie inteligencji i wiedzy osób komentujących...

aganella
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-11-29 11:56:34
anakonda 3 wielki powrót

aaniolek52
    Ocena: 3 (glosow:15)
2011-11-29 11:08:29
Eee kobiety ogarnijcie się...nie zawsze "duży" oznacza lepszy;)mówi się też "mały ale wariat";D

kolorowanka1987
    Ocena: 1 (glosow:9)
2011-11-29 09:47:28
Mrau;)

mick1973
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-11-29 08:47:30
Drogie panie. Podejrzewam ,że jest to efekt wieloletnich wyrzeczeń i długich godzin na wyciągu.No chyba, że obronił karnego, to faktycznie nie ma takiego kutasa,który by nie spuchł .

Malina8807
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-11-29 08:18:04
BESTIA !!

Dzordz1916
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-11-28 23:05:49
Nie wiedziałem że tak dużo chętnych pań tu jest;)

stupidblondi22
    Ocena: -5 (glosow:17)
2011-11-28 23:05:26
WOOOOOW... aż mi się gorąco zrobiło ;p sprzęt ma świetny...;) ma ktoś do niego namiary?? albo zna login na fotka.pl?? bd wdzięczna.

sympa
    Ocena: 8 (glosow:14)
2011-11-29 00:10:42
Ja też byłbym wdzięczny ;p

aganella
    Ocena: 1 (glosow:9)
2011-11-29 11:58:28
jakby ci takim zasadził to byś się od kopa posrała

Anusiak88
    Ocena: 2 (glosow:10)
2011-11-29 13:21:33
masz super nick-taki adekwatny do poziomu jaki prezentujesz...

Depesz25
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-12-01 02:41:15
Nie ma nikt lachociągu namiaru do niego ;)już bys possala co? hahahah skad sie biorą takie puste pałkomaty :/

GothicEye
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-12-01 10:45:49
"pałkomaty?"- :) hahaha toż to dobre stwierdzenie jest "+" dla Ciebie Depeszu :)

Vinga2
    Ocena: 1 (glosow:15)
2011-11-28 23:01:19
Ma koleś zaganiacza XD

gori
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-11-28 22:54:45
Przepuklina ; D

iwa74
    Ocena: 1 (glosow:9)
2011-11-28 22:52:28
Fiu,Fiuuuuuuuuuuu

Emimarshall1
    Ocena: -5 (glosow:7)
2011-11-28 22:46:41
ale ma wała

h4cker
    Ocena: 2 (glosow:24)
2011-11-28 22:38:24
Dzieciaki dajecie minusy bo jesteście pewni, że ma dużego penisa... i tak jak większość tutaj chłopaków nie widziało na żywo cycków i pipki tak większość dziewczyn nie widziało penisa skoro dla was to prawdziwy fiut... przecież widać, że to ściema... minusy oznaczają potwierdzenie mojej tezy!!!

rikitana
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-11-28 22:24:27
to jest testoviron tak tylko dla wyjaśnienia :>

Dzordz1916
    Ocena: -12 (glosow:12)
2011-11-28 22:19:10
Panie które mówią że on ma się czym pochwalić zapraszam na priv ;)

xDPaLiiNkAxD
    Ocena: 0 (glosow:12)
2011-11-28 22:17:03
hmm ma sie czym pochwalić :)_

Fela99
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-11-28 22:13:34
nie wszyscy mają naturę ekshibicjonisty.. on chce to pokazuje

rene30
    Ocena: 2 (glosow:12)
2011-11-28 22:08:51
aż mu kloc przodem wylazł...

robcikLDZ
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-11-28 22:05:46
przeciez widac na dole że z fotki

Ekstrawagancia
    Ocena: -6 (glosow:10)
2011-11-28 21:55:36
zapomniałes dopisac "wypchanych" mokrych gaci.

robcikLDZ
    Ocena: 1 (glosow:9)
2011-11-28 21:48:46
wygląda troche jakby mu sie ułamał, albo miał 2 xD

GarfieldLasagne
    Ocena: -8 (glosow:10)
2011-11-28 21:47:10
Jak możecie oceniać wielkość jego przyrodzenia, skoro nie wiadomo czy ma całkowitą erekcję, czy nie?? Fajne ciało, choć jak dla mnie troszeczkę za mocno umięśnione, typowy chippendales. Jeśli to jest fotka dodana przez niego na jakiś portal to rzeczywiście wiocha, a tak to ok.

Emre112
    Ocena: 1 (glosow:9)
2011-11-28 21:28:31
Ale ma knypa...

Vinga2
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-11-28 23:03:49
he he he dobre ;D

theeminemshow22
    Ocena: 8 (glosow:18)
2011-11-28 21:26:27
mi sie tam podoba pewno dodal to ktos kto zazdrosci temu panu pełnych majtek;D

jasmen1972
    Ocena: 0 (glosow:10)
2011-11-28 21:13:27
Hmmmm:-) niezly towarrrr!

sympa
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-11-28 20:51:58
Super ;p

przemek33
    Ocena: 1 (glosow:9)
2011-11-28 20:45:48
no no masz stary zaganiacza

Ohy5
    Ocena: -6 (glosow:16)
2011-11-28 20:40:33
To "wypuklenie" ustawione do góry to puszka.. stawiam na colę 0.33 a tam w dole to cytryna. problem rozwiazany.. nie ma sie czym podniecac.. -.-

pinusia1988
    Ocena: 3 (glosow:15)
2011-11-28 20:26:14
Łooohohoho:D hehe:P ...az sie zawstydzilam;]

rambo16
    Ocena: 2 (glosow:14)
2011-11-28 19:59:27
No co by nie powiedzieć - przyrodzenie ma dorodne.

omen100
    Ocena: -18 (glosow:32)
2011-11-28 19:52:56
Boze laski sie tym podniecaja. Chyba ktos tu faceta nie ma

dziecinka88
    Ocena: 18 (glosow:30)
2011-11-28 20:11:58
jezei Twoj facet jest tak samo dorodny to looz. Reszcie sie nie dziwie:) mam faceta ale milo popatrzec...

lysergic
    Ocena: 8 (glosow:22)
2011-11-28 19:41:43
Nie schodziłabym jak cygan z czereśni!

Paul_finch
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-30 21:36:03
Polałem się właśnie!!!!!!!!!!! Piękne porównanie... HAHAHAHAHAHAHAHA

sonia95
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-11-28 19:14:05
Ooo matko ;o .

drLOUBITCH
    Ocena: 0 (glosow:12)
2011-11-28 19:11:41
Materiał na gwiazdora filmów porno. Z takim sprzętem miałby branie w branży.

h4cker
    Ocena: -9 (glosow:21)
2011-11-28 18:32:48
Jakiś dziwny ten vacek... ściemą zalatuję!

dasik2011
    Ocena: -8 (glosow:10)
2011-11-28 18:32:36
raczej miss napuchniętego wacka...ale omijając dolnią partie..to hmmm fajne ma ciałko od pasa w górę....mrrr

dimara
    Ocena: 2 (glosow:24)
2011-11-28 18:30:20
dałabym się wyruchać i nie wierzcie jak mówią ze rozmiar nie ma znaczenia....MA OGROMNE!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maryyyjusz
    Ocena: 6 (glosow:14)
2011-11-28 18:27:56
On mieć Pyte jak pół Halibuta :O

muffinka
    Ocena: 0 (glosow:16)
2011-11-28 18:17:43
a dla mnie to wiocha i tyle, wiec daje +

buziak8
    Ocena: 7 (glosow:21)
2011-11-28 18:10:39
ale duuuzy;) mmmm..

Fela99
    Ocena: 7 (glosow:19)
2011-11-28 17:48:32
jak ma to pokazuje .. i tyle

omen100
    Ocena: -13 (glosow:29)
2011-11-28 18:17:30
Tak? Masz cipe? Pokazuj!!!!

omen100
    Ocena: -10 (glosow:18)
2011-11-28 19:50:05
Skoro ona ma takie zdanie to zwrocilam sie konkretnie do niej dla inteligentnych to logiczne

jaskar74
    Ocena: 0 (glosow:14)
2011-11-28 17:48:24
a swoja droga dziwne dosc skad ten fiutek mu wyrasta ? z wyrostka robaczkowego ?

mic191
    Ocena: -2 (glosow:10)
2011-11-28 17:41:17
... i wielkiego stolca w gaciach

jaskar74
    Ocena: 4 (glosow:12)
2011-11-28 17:38:19
dodalem podobnego pana w podobnej pozie tylko ze 50 cio latka na tle starego pieca i szafki z lekami -co uwazalem za totalna wioche - i dostalem same minusy ,a tu prosze 332 plusiki ? trzeba miec jakies znajomosci ? czy pisac do wszystkich i prosic o lapki ?

pinkfloyd6
    Ocena: 5 (glosow:13)
2011-11-28 17:36:21
Wiocha wiochą, ale koleś może się pochwalić swoimi gabarytami :D

omen100
    Ocena: -10 (glosow:28)
2011-11-28 17:35:40
Nie jestem fanka duzych penisow;D(przecietne rzadza) zdj wiocha koles idiota

mila.maartens
    Ocena: 2 (glosow:14)
2011-11-28 17:30:31
MA SIĘ NA CZYM ,,OKO ZAWIESIĆ,, ŻE SIĘ TAK WYRAŻĘ :-) A KOLIBERKÓW JAKBY UBYŁO DO KOMENTOWANIA COOOO KOMPLEKS ŁAPIE NA WIDOK ZAJEBISTEJ PAŁY?buahahaha GRATULUJE PANNIEY

nana
    Ocena: 1 (glosow:11)
2011-11-28 17:29:22
dokladnie!!! :D jak to kolesie piszą...brałabymmm!!:D

Visenka
    Ocena: 7 (glosow:13)
2011-11-28 17:22:00
Hahah, zazdrośniki! :D Mniam, ale szkoda że twarzy nie widać, na samo ciało nie lecę, choć trzeba przyznać, że niezłe :P

WithNight
    Ocena: 2 (glosow:14)
2011-11-28 17:21:11
Ciekawe czym też to wypchał ;)

misiek948
    Ocena: 3 (glosow:21)
2011-11-28 17:13:24
w tych gaciach są raczej dwa ziemniaki, bo coś mu się oddziela..

antyJP
    Ocena: 3 (glosow:13)
2011-11-28 16:57:59
Jakiś jego znajomy albo była dziewczyna z zawiści dodali to tutaj. :D Ja tutaj wiochy nie widzę. :D

zuzankag
    Ocena: 14 (glosow:24)
2011-11-28 16:56:08
uuu..nareszcie coś dla nas:)

TAJEMNICA111
    Ocena: 7 (glosow:13)
2011-11-28 16:45:35
ma czym to się chwali :D mmm :D

zajacpoziomkaa
    Ocena: 14 (glosow:18)
2011-11-28 16:43:05
mmm w końcu trochę i dla nas, a nie tylko cycki i dupa :P

evelineczka
    Ocena: 11 (glosow:21)
2011-11-28 16:35:53
Oj ruchnęłabym i to kilka razy jakby dał rade ;p

johnny1502
    Ocena: 7 (glosow:29)
2011-11-28 16:20:59
Koleś po prostu ma przyrodzenie i chciał się pochwalić.No wyszło mu. Wiochy nie ma...zazdrosne wieśniaki.

MrsZemsta
    Ocena: 2 (glosow:12)
2011-11-28 16:42:54
chciałam coś takiego napisać ;))

MySszkaa18
    Ocena: -1 (glosow:9)
2011-11-28 16:18:55
mmmmm ;)

ooolivka
    Ocena: 4 (glosow:18)
2011-11-28 16:15:38
cóż może nie jestem tym "stałym głupolem" , ale ruchałabym hahahahahahahaha

monelcia
    Ocena: 1 (glosow:15)
2011-11-28 16:10:57
Dla mnie również, to nie jest wiocha :)

johnny1502
    Ocena: -3 (glosow:15)
2011-11-28 16:08:09
Koleś po prostu ma przyrodzenie i chciał się pochwalić.No wyszło mu. Wiochy nie ma...zazdrosne wieśniaki.

gossipgirl331
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-28 15:54:34
Chyba zimną wodą się polewał :P

saskia_88
    Ocena: -2 (glosow:14)
2011-11-28 15:53:30
Zawsze przy takich fotkach jeden stały głupol pisze "ruchnąłbym" teraz zaniemógł czy co? :P

misttic
    Ocena: 9 (glosow:21)
2011-11-28 16:12:48
ruchnęłabym :)

saskia_88
    Ocena: -2 (glosow:8)
2011-11-28 20:51:47
Bardziej miałam na myśli inteligenta płci męskiej, który by to napisał, bo co absurd to od by "ruchał". Ale podzielam Twoje zdanie jako kobieta :P

Siersciuchowy
    Ocena: 7 (glosow:15)
2011-11-28 15:39:21
Jedyne, co mi teraz przyszło na myśl... Penisa ma tak grubego jak rękę ;f Musiałem to napisać ...

Agusia9115
    Ocena: 2 (glosow:8)
2011-11-28 15:33:29
Ciałko od pasa w górę super ;) ale od pasa w dół to jakiś mutant ;p

cotca
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-11-28 15:13:49
mrrrau :)

edekkk
    Ocena: 9 (glosow:13)
2011-11-28 15:13:30
można takiego zamówić na allegro?;)

abdool
    Ocena: 9 (glosow:11)
2011-11-28 15:08:08
Chyba mister dużej pyty.

KOottkaa
    Ocena: 3 (glosow:17)
2011-11-28 14:54:34
klaudusssia92 super ciałko ? tego ch*ja to ma chyba jakiegoś zmutowanego

anik84
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-28 14:52:42
łoohohoohh...hoho

PyskatyDzieciak
    Ocena: -3 (glosow:11)
2011-11-28 14:47:56
Żałosne, niektórym ludziom się coś popier*oliło...

pacekk
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-11-28 14:36:05
no i pokazał się z najlepszej strony...

steras1981pl
    Ocena: 18 (glosow:22)
2011-11-28 14:05:42
jezeli to nie jest kawalek martadeli,to szacun

bakalu
    Ocena: -7 (glosow:9)
2011-11-28 14:04:43
Może się tak obsikał...

karoootkaaa
    Ocena: 10 (glosow:22)
2011-11-28 13:48:30
jak dla mnie to nie wiocha, chwali się tym co ma :P

QbialutkaQ
    Ocena: 7 (glosow:19)
2011-11-28 14:25:44
a ma czym się chwalić:D

Dzordz1916
    Ocena: -18 (glosow:26)
2011-11-28 13:43:50
Penisa ma małego, chętne panie priv 20cm ;)

QbialutkaQ
    Ocena: 24 (glosow:40)
2011-11-28 14:26:23
dobry towar nie potrzebuje reklamy Kolego:))

cividinia
    Ocena: 0 (glosow:22)
2011-11-28 13:32:30
ciacho, zero wiochy!!

omen100
    Ocena: -7 (glosow:17)
2011-11-28 17:37:10
jak twoj facet pale wywali tez nie bedzie wiochy?

cividinia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-03 16:07:03
do omen100: on nie wywalił pały to raz, a dwa: nie mowa o moim facecie, więc nie poruszaj tego tematu. Ciacho i tyle

niniel5
    Ocena: 12 (glosow:28)
2011-11-28 13:07:38
To nie wiocha, to bardzo przyjemny widok.

QbialutkaQ
    Ocena: 4 (glosow:22)
2011-11-28 12:55:42
fiju fit:D sprzęt ma:D może się nim chwalić, bo jest czym:D

Yontek72
    Ocena: 0 (glosow:26)
2011-11-28 12:54:35
Hehehe , lans na wyroby wędliniarskie ,nie ma to jak wpakować se w gacie kiełbasę krakowską .

VarieDei
    Ocena: 2 (glosow:16)
2011-11-28 12:54:35
komentarz usunięty przez użytkownika

enter69
    Ocena: -5 (glosow:17)
2011-11-28 13:29:17
mi się wydaje że to bagietka....

kasior86
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-11-28 12:54:24
mycie i pranie w jednym

Eyrene
    Ocena: 0 (glosow:14)
2011-11-28 12:51:26
wygląda jak przepuklina w pachwinie :P

maryycha
    Ocena: 9 (glosow:25)
2011-11-28 12:51:03
fajna klata,wypozażenie jest i to nie byle jakie;D dla mnie to wcale nie wiocha!

paullla17
    Ocena: -5 (glosow:19)
2011-11-28 12:55:18
tat tak wszystko fajnie tylko pomyśl ile syfów można złapać od takiej dziwki. jak w necie pokazuje to i pewnie daje na prawo i lewo. a fuj...

omen100
    Ocena: -4 (glosow:14)
2011-11-28 17:40:06
nie daje tylko bierze

maniek1231011
    Ocena: 6 (glosow:18)
2011-11-28 12:38:11
hmmm... gruby:P

wiola2030x
    Ocena: -6 (glosow:10)
2011-11-28 12:30:02
Ale ma klucha!!!!

klaudusssia92
    Ocena: 17 (glosow:31)
2011-11-28 12:13:32
co jak co.. ale ciałko ma super..:)

robert19806666
    Ocena: 4 (glosow:14)
2011-11-28 12:12:57
mi sie podoba, kocham go.rozbijanie zwiazkow to wasza zadanie czy co?????

hillevil
    Ocena: 11 (glosow:27)
2011-11-28 12:11:01
Fajne ciało, więc niech się chwali, ma czym.

Hervorragorn
    Ocena: -2 (glosow:18)
2011-11-28 11:47:19
Tak wygląda nietrzymanie moczu w nocy.

OnaJestSzalona8
    Ocena: -18 (glosow:34)
2011-11-28 11:45:23
co to, k*rwa, ma być? Żałosny facet...

buzerant
    Ocena: 15 (glosow:39)
2011-05-09 03:16:20
przynajmniej porządnie wyposażony :D

OnaJestSzalona8
    Ocena: -5 (glosow:25)
2011-11-28 11:45:51
na pewno nie w mózg

AnoukNL
    Ocena: -12 (glosow:24)
2011-11-28 12:29:32
Chyba w skarpetki

paranoya
    Ocena: -6 (glosow:42)
2011-05-08 14:54:39
o jeeeeej, jak ja nie lubię takich kolesi ;)

omen100
    Ocena: -10 (glosow:16)
2011-11-28 17:38:28
ja tez


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600