Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
FameMonster  11-05-08, 13:42 Zgłoś
+ 425 -
Dodano: 2011-05-08, 13:42:12   przez: FameMonster
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 425  Zgłoś nadużycie
3
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Rzuciła się na niego, więc ją szybko uspokoił
  •  Nie drażnij strażnika
  •  PROSTO
  •  Kościół to zacofanie?
Ukryj komentarze(24)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Artakons
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-06-18 13:15:33
To jest tzw. Chłopak na baterie xP

Franek92
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-13 18:03:39
SEKS WYSZCZUPLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gugulka
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-13 04:36:14
spragnionego, napoic

Maths
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-19 23:25:32
po pierwsze przynajmniej ma przyjaciół w odróżnieniu od większości z was po drugie było do szkoły chodzić troszkę anatomii poznać, to nie kości tylko światłocień (trudne słowo na dziś),

hrabipotem
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-12 10:12:44
Oj tam oj tam ;)

zenobia71
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-25 01:00:46
nigdy niewiadomo kiedy będzie potrzebny

kaiser
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-24 10:11:06
Ciekawe jaka "przyjaciolke" zabral na piwo bohater drugiego planu.

korytnt2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-20 14:18:24
upsss...chyba coś jej wypadło:D

posraniec
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-18 17:09:51
ale ma dziwną rurkę do tego piwa....

MaarQo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-18 16:57:13
więcej sie jej mieści w torebce niż mi w pokoju

Krasnal5
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-18 15:17:37
Czego to kobieta nie ma w torebce

suspect
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-06-18 14:51:44
To jest figurka niemieckiego żołnierza zawiniętego w kokon

basetla72
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-06-18 14:41:14
Po raz setny widze to foto w necie. ludzie dodaja tu obrazki z googli czy co? Jak sie dodaje normlanie znalezione wiochy na face lub nk to nie wchodza na główna a takie juz popularne wchodza...

ewcias
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-06-18 13:36:57
No i nie kończy za wcześnie, to lepsze niż facet :D

Artakons
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-06-18 13:15:33
To jest tzw. Chłopak na baterie xP

Lcaseidefensis
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-18 12:14:36
wygląda na fake

b1801r
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-06-18 11:57:50
omg to kości na klatce piersiowej??:O

Kurvinox
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-18 11:07:51
Mogę śmiało powiedzieć że laska ma niezły sprzęt :)

bedegryzla
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-18 09:44:00
Heh, super przyjaciel. ;D zawsze gotowy do pomocy. :D Nigdy nie krytykuje, nie ocenia, zawsze słucha i jest bezinteresowny. :D

kazikZ1959
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-18 09:35:25
Coś mocno spracowany ten sprzęt .

bydgoszc17
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-18 09:32:29
Może też by się napił???

siusiak
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-05-08 21:59:05
chciałby zobaczyc to jak sobie go całego wkłada

fanatyczka1908
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-05-08 17:44:46
a co ona mu robiła ze mu tak kolorki poschodziły ?? xD

owcanadachu
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-05-08 15:57:55
Jakiś posiniaczony ten przyjaciel... biedaczek :)

abwww
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-05-08 14:33:32
A to facet czy babka?


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400