Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
cabrio  12-05-17, 20:48 Zgłoś
+ 820 -
Dodano: 2012-05-17, 20:48:42   przez: cabrio
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 820  Zgłoś nadużycie
149
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
  •  Bez komentarza
  •  Dzisiejsza Rzeczywistość
  •  To skandal!!! Jak drogi mogą komukolwiek służyć?
Ukryj komentarze(93)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
szczeryyy11
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-05-23 19:17:29
Moim zdaniem no nie jest zadna wiocha poprostu oni sie wyglupiaja i tyle :)

michal.czapski.3
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-25 20:22:49
ciekawe czy byscie byli tacy cfani jak by ktos wam z takiej wiatrowki przypi.... bo ja osobiscie wiem co to potrafi i nie niechcial bym urwac z takie sprzetu sam mam lidera 320 m\s wylotowa i by czlowieka na wylot przeje ....

Liwia88
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-06-15 20:56:41
zajebista fotka!!! mają poczucie humoru ;) NIE MA WIOCHY!

roman321
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-06-14 17:00:32
a moim zdaniem chlpaki robili brame weselna ;) zadna wiocha

marlena1975
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-14 13:36:43
frajerzy ... za długie spodnie, i pistolety - wiatrówki z rynku od ruskich.

trixx2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-31 22:23:02
ja zające z czym poważniejszym ganiam ;p

raczka-82
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-30 20:32:48
gangsta paradise.

patryk123hg
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-30 19:02:59
Gitarowa fota xD

tigerae
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-30 18:51:58
aaaaaaaahahahahahahahahahahahahaha Jeb*łem hahahhahahaha

paula191197
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-05-30 17:28:21
duzo osób się wygłupia a niektórzy uważają to za jakąś wiochę, robią fotki do jaj a wszyscy myślą że to na poważnie

ludziem
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-05-30 13:42:02
Takie pier**lenie ... A podjechali by ci pod chate to byś z domu nie wyszedł , albo sie targnął ;p

zamachOOwiec
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-05-27 12:24:55
Ciekawe czy sie wykompali chlopaki do zdjecia:P:) Miazga uh ah oh Wiejskie wieski.... Pozdrawiam Cala wiejska "GANGSTE" bMw na gaz i od zIomka na dodatek:0

Ridik85
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-05-26 21:28:55
przez takich debili bmw ma sławę samochodu wieśniaka niedowartościowani chłopcy z małym "kalibrem" he he he

diablo1190
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-26 09:20:57
gangsta wieś;DDD

dimas72
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-26 03:56:24
Men in Black

bojan123123
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-05-25 17:46:27
Tata co ty tu robisz !!! Przepraszam za mojego tate ;/

abdool
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-25 17:43:06
Ten w środku wygląda jakby był doklejony.

kamilandone
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-05-25 14:36:47
oczywiście wieśniackie lusterka niby z mpakietu muszą być ;D

Made-In-Poland
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-25 13:57:57
Prawie jak Combat18

mufasa997
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-05-24 21:15:20
wg mnie to brama weselna sam podobna robiłem :)

maateuszfm
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-24 19:43:34
niech im ktoś powie, że się znają jak kura na jajku, bo ja już nie mogę!

licz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-24 19:08:02
Prawie jak mafia ...

Szydercza
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-24 17:26:09
pierwszemu z prawej dałabym się spałować, haha. fota zrobiona dla jaj a Wy na siłę chcecie zrobić z tego wiochę..-.-

air_jordan_show
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-24 15:59:56
komentarz usunięty przez moderatora

AAngelaa1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-24 12:05:40
Nie znam sytuacji, ale wydaje mi się, że to przebranie "dla jaj", na potrzeby nakręcenia śmiesznego filmiku do studniówki albo jak ktoś wcześniej wspomniał zatrzymania pary młodej w drodze na wesele. A to, że przy okazji ktoś zrobił zdjęcie i się dobrze bawił to żadna wiocha, to NORMALNE!

pulok123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-24 11:19:35
i klasyczne e36 za 2 tys zł za nimi ;)

mati321
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-24 10:39:32
Ha ha ha oglądając to zdjęcie na fb bodajże pomyślałam o wiosce a tu proszę. Chłopaki po maturze. GARWOLIN he.

jasiaaa18
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-05-24 10:18:49
przez chwilę myślałam, że to kopydołki czy jak to się tam mówi.. :P

manieklol
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-05-24 09:04:40
oh god why...czemu ludzie są takimi idiotami...

krzeczek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-24 09:01:53
Moim zdanie to część tradycji weselnej. Chłopacy przebrali się za gangsterów by zatrzymać konwoj z niewiastą. Też tak byłem z kolegami. Zbiera się pieniądze od przejeżdżających weselowiczów i puźniej przekazuje pannie młodej.

clubrevers
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-05-24 08:42:14
haha i stare e34

maciejka851
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-05-24 07:46:07
komentarz usunięty przez moderatora

szulcik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-05-24 07:36:15
widac ze jada na wesele ..

ronnie79
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-05-24 07:04:13
Te garnitury są więcej warte niż to BMW :D

jesss7
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-05-24 01:28:32
ee tam pewnie bramę robili :D

idontgiveafuck
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-24 01:22:39
fałsz. Albo kozak z wiatrówką albo kozaki z wiatrówkami. Z Twojego opisu wynika że jest ich 3 i jedna wiatrówka

CmentarnaTancerka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-24 00:35:09
Jak dla mnie to zdjęcie ma wyśmiewać,a nie samo być wyśmiewane.. ;)

glutpwa
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-05-23 22:56:46
znam pana z tego grona ;) ciekawe co on na to :P

wojtage
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-05-23 22:20:39
dać pajacom BMW....

pastoR88
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-05-23 21:13:25
BMW - Bryka Młodego Wieśniaka

wegor72
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-23 20:30:02
faceci w czerni ( czy brać ich na poważnie)?

donRafael
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-05-23 20:28:39
Beema ma brzydkie fele z tyłu, ale ogólnie zdjęcie zarąbiste! nie wiem co to tutaj robi...

xaxdxrxixaxnx
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-05-23 20:27:55
mafia z słomkowa:)

zajcew26
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-05-23 20:00:15
Dobra stara wiesniacka piątka

szczeryyy11
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-05-23 19:17:29
Moim zdaniem no nie jest zadna wiocha poprostu oni sie wyglupiaja i tyle :)

credible
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-05-23 19:07:21
hahahahahahaha

Margos
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-05-23 18:41:35
"Zakapiory" z rozpadającego się BMW ( Bryka Młodych Wieśniaków )

wicker_men10
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-23 18:19:30
Tu nie ma co komentować opis mówi wszystko :D

Homo_erectus
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-05-23 18:05:06
a ten trzeci to chyba astmatyk

Dune
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-05-23 17:59:57
Najlepszy jest ten szrot spod znaku BMW. Szkoda marki tak brutalnie zdewastowanej przez takie frajerstwo.

shark7
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-05-23 17:51:31
"Nietykalni".

Tescosatan
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-05-23 17:45:45
Czy on ma majtki na twarzy? Dzisiaj to już sobie nie można zrobić zdjęcia dla jaj. Człowiek zapozuje, a potem się boi wstawić na NK czy na Facebooka, bo mu ktoś skopiuje, trafi na wiochę, a użytkownicy nazwą go burakiem. Albo pracodawca znajdzie i po karierze. To jest terror i to jest chore.

zarathustraa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-23 17:33:36
"No to gdzie są te Jarzębinki ??"

Atomman
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-05-23 17:23:08
I ta zdezelowana stara beta z lusterkami od M-POWER ;P

muszka1984
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-05-23 16:52:39
komentarz usunięty przez moderatora

tomaszek9292
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-23 16:08:24
Kiedyś dostałem z wiatrówki w udo. Szpital szpitalem ale boli jak skur*****

MaYkeEeL
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-05-23 15:56:55
Tyyyy autor... a jakby ci z takiej wiatrowki w d*pe strzelił, to byś 2 miesiące płakał :)

przem
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-05-23 15:44:54
dziwi mnie psychika kolesi którzy robią sobie tak durne fotki

King_Midas
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-05-23 15:38:12
po maturze chłopaki,to kozaczą

jacenty2828
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-05-23 15:36:00
Kozaki...w Bolidzie Młodego Wieśniaka...

hans84
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-23 15:30:07
komentarz usunięty przez moderatora

menuch
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-23 15:29:57
na wesele pewnie brame zrobili a wy sie podniecacie

Kaska22.12.81
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-23 15:04:55
chlopaki nie placza hahahaha...

trilho
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-05-23 14:41:13
haha i te staromodne bmw pewnie z instalacja lpg

Czupur82
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-23 13:39:54
Ich cały obiór razem wzięty kosztował mniej niż skarpetki niejedno mafiosa...

pawlittooo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-05-23 13:28:16
Ale z was debile! Przecież na 100-we ziomale robią bramę na wesele i po prostu zrobili sobie pamiątkową fotkę, wiem bo też organizowaliśmy bramę w podobnym stylu no i oczywiście opłaciło się % :D. BRAK KOZACZENIA, BRAK WIOCHY!

Syndekurwator
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-05-23 13:00:08
komentarz usunięty przez moderatora

peepshow
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-05-23 12:59:25
Z wiatrowki dostac w dupe to nie taka przyjemnos, ale da sie przezyc, juz bardziej bym sie obawial o ta teleskopowke po prawej, mozna niezle szkody wyrzadzic czlowiekowi jak sie dobrze piznie :) Studniowka! Na stowe! Wiec milej zabawy chlopaki ;)

edin124
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-05-23 12:56:31
Poczucie humoru - niektórzy go nie posiadają.

imperek21
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-05-23 12:48:41
zdjecie z filmiku przed studniówkowego jak nic a wy robicie z tego wielkie halo - ;]

wiesio
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-05-23 12:47:09
banda pszenno-buraczana z okolicznej wiochy

jadymy_durs
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-23 23:46:42
komentarz usunięty przez moderatora

wiesio
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-05-23 12:45:34
banda pszenno-buraczana z okolicznej wiochy

lucek116
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-05-23 12:30:57
Dlaczego wszyscy wiesniacy robia zdjecia przy bmw, najbardziej zburaczone auto, a e 34 jest piekna, powinna byc sprzedawana tylko normlanym ludzi a nie takim idiota

barekasd
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-23 12:30:41
i auto za 500€ hahaha

jonasz1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-05-23 12:29:31
demka za 5 tysi , brudne buty, i kamizelka jak u kelnera

trancformation
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-05-23 12:27:33
pewnie jakis filmik przed studniowka robili:) ale jak widze napinaczy nie brakuje, to Wy tak na prawde reprezentujecie sobą wioche tymi dennymi komentarzami co niektórzy ,a nie te biedne chłopaki;d

MARILYN_DEAD
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-23 12:05:58
komentarz usunięty przez moderatora

igiq
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-05-23 11:56:41
Prawda jest taka, że jakby 99% z Was zobaczyła takich typów to by uciekała nie oglądając się za siebie.

CocaineSystem
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-05-23 12:19:24
Więc twierdzisz, że 99% ludzi to lamusy bojący się własnego cienia i innych ludzi, no więc wiedz, że ja gdybym zobaczył takich "gangsterów" na drodze to bym podszedł i zapytał czy chłopczykowi nie jest za gorąco w kominiarce i niech uważa aby do gołębi nie strzelał z tej wiatrówki...

CocaineSystem
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-05-23 12:23:02
Ale w sumie po co ja to pisze, skoro zarz przyjdzie ktoś kto mnie zna lepiej niż ja sam i wie lepiej, że to co pisze to gówno prawda o... i dobrze, że jest internet to przynajmniej pokozaczyć troszkę mogę, nie to co w życiu realnym... Ta...

Setren
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-05-23 11:48:00
Jeśli to przyszłość narodu to chyba czas zainwestować w walec drogowy.

kamillo77
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-05-23 11:43:31
widać że dla beki , lepsze to jak koleś z denkiem od słoika w uchu albo inne pedały

cupamo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-05-23 11:39:40
Ciekawe czy mają spluwę na korki?

damianppc
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-05-23 11:16:40
chłopaki jadą na zakonczenie roku, stąd te gajery

dubiduba
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-05-23 11:12:12
Duzo takich kretynow na tym swiecie jest

delicatessen79
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-05-23 10:58:56
Widząc te bojowe miny i wiatrówki, gołębie ze zdwojoną siłą srają ze strachu.

PyskatyDzieciak
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-05-18 01:02:48
Przynajmiej bmk'a jest ^^

mikede
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-05-17 22:52:55
ale zajebiste pokrowce sie z beeemy wynurzają .

killermaster
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-05-17 22:01:33
Mnie bardziej niż to zdjęcie śmieszy fakt, że ten chiński szmelc za parę złotych z bazaru został nazwany wiatrówką...

kamilsh
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-05-17 21:49:22
bez sensu foty dodajecie... widac ze to dla smiechu zrobione... pewnie chopali brame weselna robimy

MaYkeEeL
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-23 15:55:44
tak wlasnie moglo byc :) i kupa smiechu jest z tego, a nie zadna wiocha :)

tede83
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-05-17 20:59:37
mafia jak się patrzy auto na gaz i wiatrówki - strach się bać!

dantoon
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-05-17 20:51:37
komentarz usunięty przez moderatora


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500