Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
kujawiak01  12-05-19, 13:57 Zgłoś
+ 1408 -
Dodano: 2012-05-19, 13:57:17   przez: kujawiak01
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1408  Zgłoś nadużycie
156
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Motywacja
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
  •  Biedna kobieta, woła o pomoc
  •  Taka prawda
Ukryj komentarze(108)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
shark7
    Ocena: 22 (glosow:28)
2012-05-25 18:38:27
To nie są stereotypy że takie dziewczyny są puste...One naprawdę takimi są.

kirsten72
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-22 11:03:09
Biedna babcia, grymas na jej twarzy mówi wszystko..

alex8989
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-18 11:38:32
To jest zdjęcie z psychiatryka.

Wypatrywacz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-16 00:15:08
Nie wiem czego nie ogarniacie kurewką trzeba się urodzić to jest po prostu sposób bycia.

Riddic
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-14 22:46:24
Pusta czy nie ale mogę się założyć że przeruchał by ją nie jeden obecnych tu

kondzio93jp
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-06-07 12:59:03
hah takie tam w domu starców:P

Rescourer
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-06-01 12:26:17
A szarpali by jak reksio szynkę...

NOcoTYpierdolisz
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-06-01 11:34:17
komentarz usunięty przez moderatora

Ewcia55555
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-06-01 11:32:55
Pustak

wolnekonopie
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-01 10:47:59
komentarz usunięty przez moderatora

wolnekonopie
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-01 10:46:40
komentarz usunięty przez moderatora

miska1234
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-05-30 12:57:07
w końcu blondyna nie? :)

lapka16
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-06-01 12:17:51
Nie ;/ człowieku to że ktoś ma blond włosy nie oznacza że jest głupi. a tak wgl. To ona ma odrosty co oznacza że wcześniej musiała mieć np. czarne , czy brązowe włosy. Więc kulturalnie proszę żebyś sobie podarował te chamskie teksty na temat blondynek , ja również jestem blondyną i taka nie jestem.

agaciulekxd
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-06-01 18:38:57
ma odrosty, bo jej mózg jeszcze walczy :' D

Hemingway
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-05-27 20:05:54
Można i tak się reklamować.....ale czy jest co?? :/

camaieu
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-05-27 09:40:22
'takie tam u umierającej babci w szpitalu'

Niezapominajka
    Ocena: 17 (glosow:17)
2012-05-27 01:19:44
"Ja przed przeszczepem mózgu"

BestDziuniaEver
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-27 01:03:37
komentarz usunięty przez moderatora

kilofek
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-05-26 23:07:36
Biedna babcia *-* Została wygoniona przez wnuczke nawet z szpitalnego łozka.

pro6kar
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-06-01 10:54:44
Trzeba by było najpierw go mieć... a ona chyba..znaczy na pewno go nie ma...

najana667
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-26 19:26:57
komentarz usunięty przez moderatora

klaudia135
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-05-26 19:26:16
Babcia już pracowała w jej wieku,a ona będzie pracować do jej wieku.

metiu6
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-05-26 16:16:18
Młoda dziewczyna nie zdaje sobie sprawy że kiedyś też taka będzie , oczywiście jak dożyje !!!

Aguszka1995
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-05-26 13:07:34
ona też się leczy , tylko to już przegrana sprawa

BJK2012
    Ocena: 10 (glosow:10)
2012-05-26 11:49:04
Ogladając tą fote wstydzę się tego ze jestem tej samej płci co ona.

pyzavader
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-05-26 10:17:45
Babcia tez taki lekki skwarek :D i nawet dziubek zrobila ;p

turamir
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-05-26 09:22:38
widać że słodka idiotka którą popierdala pół miasta ;] he he

beetlejuicee
    Ocena: -6 (glosow:14)
2012-05-26 08:44:28
ale trzeba przyznac jest dobra

astro3000
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-05-28 12:29:25
no zgadzam sie :)

CALIBRA20
    Ocena: -16 (glosow:20)
2012-05-26 08:41:10
a może ta dziewczyna leży na tym oddziale?? nie pomyśleliście o tym?? zdarzają się sytuacje że młodzi ludzie leżą ze starszymi.

tr00l
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-05-26 01:14:59
lol

welcometopoland
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-05-26 01:07:06
Szkoda mi tej pani obok :(

Diabliczka88
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-05-26 00:38:12
hmm.. może laska dla szpanu wkradła się do szpitala i strzeliła sweet focie??

routen
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-05-25 23:55:10
Wnusia babcię w szpitalu odwiedziła.Rzeczywiście niesłychanie trudno to ogarnąć.

xaxdxrxixaxnx
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-05-25 23:03:52
ale się spięła;p

maciek-h1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-05-25 22:48:07
Jagna

AdrianAdamski
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-05-25 22:44:09
To ja myślałem że jestem debilem bo same 3 - 4 dostaje ale takiego czegoś bym nie wymyślił Ahh ta Polska mi tylko szkoda tamtych ludzi

meritum
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-05-25 22:26:21
skwara się zatrzasnęła na solarze i wylądowała na oddziale z poparzeniem :] a każda okazja do strzelenia słitaśnej foci z tripu jest dobra ;)

BestDziuniaEver
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-25 22:17:09
komentarz usunięty przez moderatora

robert2361
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-05-25 21:50:07
ty nie ogarniasz a ja bym ja ogarna hehe

ona_1989
    Ocena: 6 (glosow:16)
2012-05-25 21:49:59
bo cierpieniem takich laleczek jest myśl że mogą w szpitalu być nieumalowane... a tak wogóle to brzydka z twarzy jest, myśli że nadrobi ciałem... i pewnie nadrabia, bo pusta lala pustym frajerom się spodoba...

kichu63
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-05-25 20:58:54
Przyjęta na odział Pustogłowia....

drLOUBITCH
    Ocena: 16 (glosow:24)
2012-05-25 20:36:59
Z jednej strony chorzy ludzie w szpitalnej scenerii, z drugiej pusta blondyna ubrana jak zdzira na szpitalnym łóżku. Całość tworzy dość szokujący kontrast.

zaldbag
    Ocena: -10 (glosow:20)
2012-05-25 20:30:44
Po co Wy się tak rozpisujecie? Przecież nic nie wiecie o tym zdjęciu...

frakjaw
    Ocena: 1 (glosow:13)
2012-05-25 21:47:13
A ty wiesz?Więc nie wyskakuj z takim tekstem.

FunnyGuns
    Ocena: -4 (glosow:12)
2012-05-25 20:28:49
Nie ma to jak prostytuckie pokolenie :d jeszcze tylko matki tej dziwki brakuje !

Violll
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-05-25 19:35:35
komentarz usunięty przez moderatora

zoltanka
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-05-25 18:55:32
Przezwyczaja sie,bo patrzac na nia to za niedlugo moze te lozko na dluzej zajac.

shark7
    Ocena: 22 (glosow:28)
2012-05-25 18:38:27
To nie są stereotypy że takie dziewczyny są puste...One naprawdę takimi są.

isia21
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-05-25 18:18:46
No rzeczywiście... Wspaniałe miejsce sobie wybrała żeby się powyginać i pochwalić wdziękami. Tylko pogratulować... ;/

alma
    Ocena: 10 (glosow:18)
2012-05-25 18:06:18
szkoda babci

hedonizm2
    Ocena: -7 (glosow:17)
2012-05-25 17:26:17
a moze ona jest pacjentką? przeciez nie ma wymogu lezenia w pizamie

mikhaela88
    Ocena: -1 (glosow:15)
2012-05-25 17:25:39
Nie wierzę .. Jak można być aż taką kretynką ? Do tego ten ubiór, brak po prostu słów.

pardia
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-05-25 16:55:48
przykro mi patrzeć na starszych ludzi w szpitalu...

kirer2
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-05-25 16:35:46
moze wolontariuszka-daje wszystkim bezplatnie.....

Szczepan09
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-05-25 16:27:04
komentarz usunięty przez moderatora

rusofil
    Ocena: -11 (glosow:27)
2012-05-25 16:06:43
Ale to tępe i bez gustu...

v.i.p.1
    Ocena: 1 (glosow:17)
2012-05-25 15:54:42
Wygląda zdrowo!

Leplek
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-05-25 15:42:22
komentarz usunięty przez moderatora

seebeeck
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-05-25 15:38:21
no ja też.. jak można chryzantemy chorej babci przynieść

crazybread
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-05-25 15:35:01
moze pacjent co robi zdjecie zamowił sobie dziunie zeby mu flaczki pochuśtała w kiblu, i oto zdjecie pamiatkowe. niepomyślał nikt o tym?

bobasekk
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-05-25 15:24:37
przyszłam na odwiedziny wujaszku

mojenowekonto67
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-05-25 15:20:34
komentarz usunięty przez moderatora

gaabryskaa
    Ocena: 6 (glosow:14)
2012-05-25 15:15:08
poszla sie leczyc jednak lekarze stwierdzili ze juz za pozno...;P

MINTOR
    Ocena: 6 (glosow:14)
2012-05-25 15:10:23
Przyszła na operację wymiany mózgu bo obecny przestał działać.

Driv3r_pl
    Ocena: 8 (glosow:18)
2012-05-25 14:47:45
Ona czeka na operację głowy bo mózgu to nie ma.

DaRia.dR
    Ocena: -10 (glosow:20)
2012-05-25 14:47:23
Podobają mi się jej włosy ;oo

Kolo1910
    Ocena: 8 (glosow:20)
2012-05-25 14:36:34
Ojejujeju...pomyliła tylko oddział, chciała na psychiatryczny...

Jimmi
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-05-25 14:32:18
Babcia zapewne też nie ogarnia

Medica
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-05-25 14:05:30
Za takie coś grozi prokuratura ona nie miała prawa robić zdjęć w szpitalu, a zwłaszcza chodzi tu o pacjentów, którzy są w tle.

WerciX
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-05-25 13:58:12
Jak dla mnie to to jest brak kultury, żeby przychodzić do szpitala i przy chorych ludziach się tak pokazywać!!!

minales
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-05-25 13:29:58
brzuch wciagniety, klata wypieta, napinka i przeginka jest.

gregorb
    Ocena: -16 (glosow:18)
2012-05-25 13:19:54
Kompozycja zdjęcia jest mówi odbiorcy bardzo dużo: modelka chce przekazać odbiorcy taką myśl: pacz!!.... paczysz!?? ... dzisiaj wyglądam TAk, a za 50 lat będę wyglądać jak moja babcia. I czego tu nie ogarniać??? Bardzo inteligętne zdjęcie.

ivan72
    Ocena: 0 (glosow:16)
2012-05-25 13:13:19
poszła dziewczyna leczyc się na nogi bo na głoe to zapuzno

whatever91
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-05-25 13:22:38
a nawet ZA PÓŹNO*

imperator2012
    Ocena: -9 (glosow:15)
2012-05-25 12:53:28
Zajebista wnusia przyszła do szpitala z sucharkami dla babci hehehe mała jest odlotowa :P:P:P

Hervorragorn
    Ocena: 5 (glosow:15)
2012-05-25 12:43:47
Wzięli ją na odział bo nie wiedzą jaka choroba dopadła jej mózg.

frakjaw
    Ocena: 7 (glosow:15)
2012-05-25 12:41:59
Prostytutka w szpitalu.Ciekawe co jeszcze wymyślą?

porcupine
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-05-25 12:41:22
Ale śmieszne buty.

kuki06
    Ocena: -9 (glosow:11)
2012-05-25 12:29:40
Ja też nie ogarniam ale...??? może idąc tokiem rozumowania blondi -to "Chciała nam ukazać mistrzynie 2 planu" no ale może...???:-D

keska-k1
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-05-25 14:31:45
Chorą osobe? dla mnie to jest nie do ogarnięcia, że są tacy ludzie. Znieczulica. kiedyś jak będzie chodziła do kogoś bliskiego w ciężkim stanie to inaczej spojzy na swoj debilizm. PUSTA LASKA.

rafal4001
    Ocena: -7 (glosow:17)
2012-05-25 12:23:21
wam to już nic sie nie podoba

Lola90009
    Ocena: 3 (glosow:19)
2012-05-25 12:21:19
Ona przyszła do babci czy sie po lansować? ;/. jeszcze ubrała sie jak ku*rwa to tego szpitala chyba starym babkom na złość.

krolowasniegu1988
    Ocena: -5 (glosow:11)
2012-05-25 12:13:38
to sie nazywa rasowa blondynka ;)

BaaQu
    Ocena: 6 (glosow:14)
2012-05-25 12:07:33
takie tam z koleżankami ze szpitala .

nena30
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-05-25 11:22:30
no cóż musiała się pochwalić nowymi butami ...

czarownica1991
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-05-25 11:22:23
Ale wytrzymała taka napompowana powietrzem:D Chociaż do zdjęcia na bezdechu :D

kasandraaa88
    Ocena: 1 (glosow:13)
2012-05-25 11:16:33
spokojnie :) za jakis czas to ona bedzie siedziala na staruszki miejscu a jakas lalunia bedzie przy niej sobie fotki strzelac...!

samzi
    Ocena: -3 (glosow:17)
2012-05-25 11:14:50
komentarz usunięty przez moderatora

allejaja
    Ocena: -8 (glosow:14)
2012-05-25 13:01:59
na tym szpitalnym lozu..

samzi
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-05-25 11:12:49
gdzie dowód że to facebook ? ŚCIEMA ! fotka z neta :)

michu8611
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-05-25 11:04:37
Podpis: "Ja przed operacją przeszczepienia mózgu" Dodano 2 dni później: "Operacja nie powiodła się" :(

szczeryyy11
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-05-25 10:57:34
chciala sie pokazac ze byla w odwiedzinach :D

krebo
    Ocena: -3 (glosow:13)
2012-05-25 10:46:03
miała trafić na odział psychiatrii ale jak widać w polsce pomyłki się zdarzają.

krebo
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-05-25 10:44:54
miała trafić na odział psychiatrii ale jak to w polskim nfz bywa pomylili się.

krzysieks1233
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-05-25 10:42:41
Ona jest chyba chora... na glowe

krzysieks1233
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-05-25 10:38:08
Ona jest chora ... ale chyba na glowe

dianusia
    Ocena: -5 (glosow:19)
2012-05-25 10:38:03
Lansować trzeba się wszędzie.

Szu_v2
    Ocena: -4 (glosow:20)
2012-05-25 10:46:33
Ty się lansujesz koło drzewa, jakie to głupie. Może przyszła do kogoś w odwiedziny.

dianusia
    Ocena: -2 (glosow:16)
2012-05-25 10:51:43
Byłam nad wodą.A ty pewnie opalasz się w ubraniu.

MARILYN_DEAD
    Ocena: 7 (glosow:17)
2012-05-25 10:52:00
komentarz usunięty przez moderatora

dianusia
    Ocena: -8 (glosow:20)
2012-05-25 10:56:06
Ty pryszczaty tensorku się nie udzielaj,bo ty tylko z wiadrem na głowie chodzisz.

Szu_v2
    Ocena: -6 (glosow:12)
2012-05-25 11:05:37
Nie musisz mi się tłumaczyć, gdzie i po co. Dobrze jednak wiedzieć, bo myslałęm, że w lesie :D

dodusia65
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-05-25 11:34:55
Diani Nie komentuj,bo gimbusi cię zjedzą.Obydwa małolaty

MARILYN_DEAD
    Ocena: -6 (glosow:8)
2012-05-25 11:35:11
komentarz usunięty przez moderatora

Szu_v2
    Ocena: -7 (glosow:15)
2012-05-25 11:40:48
Spokojnie, ludzie, to tylko lans koło drzewa, nie róbcie afery, nie warto :D PS. @dodusia, uspokój się, aż tak głodny nie jestem :p

ryju990
    Ocena: -6 (glosow:10)
2012-05-19 17:02:39
blondynka była babcie odwiedzić w szpitalu na ojomie!:D

berial666
    Ocena: -13 (glosow:19)
2012-05-19 14:41:35
Ty nie ogarniasz...a ja CHCE DO SZPITALA!!! I co godzinę wołałbym "kaczuszkę" ;)

kary1977
    Ocena: -9 (glosow:15)
2012-05-19 14:22:35
Laski na wenerycznym leżą.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600