Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Jak dla mnie centralna klapa...
only.fun  12-05-27, 16:05 Zgłoś
+ 975 -
Dodano: 2012-05-27, 16:05:00   przez: only.fun
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 975  Zgłoś nadużycie
97
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Big News
  •  ZUS zabrał rentę niewidomemu bo dorobił za dużo.
  •  Jeszcze troszkę i Macierewicz
  •  Co to będzie
Ukryj komentarze(49)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
KOBIETA2012
    Ocena: 12 (glosow:18)
2012-06-04 11:37:19
Jak dodałam to zdjęcie w kwietniu to od razu zostało odrzucone. Tu proszę dodano 27 maj i trafiło na główną. Jaka "sprawiedliwość" Wiocha!

drakkar4
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-30 22:14:14
co za denna obleśna baba hehehehe wiocha na całego

dragons86
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-06 17:59:33
Ja ta trujący bluszcz z batmana

sylwiapp
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-06 00:04:36
Moze tak wyraza to ze ma jeszcze wianek dziewiczyAle tak serio nie wiem co autor mial na mysli;))

yazz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-05 23:25:57
narzeczona.Frankestaina..hehehehehe

Izaa2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-05 19:42:43
Bardzo pikne brwi. Podkreślają oczy, i NA PEWNO ktoś zwróci na to uwagę

DestructoBITCH
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-06-05 19:21:40
Nie wiem czemu ale chce mi się rzygać jak na nią patrzę

drLOUBITCH
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-06-05 23:33:18
A mi się chce rzygać jak czytam te twoje nędzne wypociny.

BigZiom
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-05 13:06:01
elf!

Paciaa172
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-06-05 07:25:57
czyżby DEMETER? :P

szulcik
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-06-05 07:15:34
jaka kretynka trzeba byc ,zeby brwi sobie zgolic ...

BigZiom
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-06 10:01:53
trzeba być taką kretynką, która goli sobie brwi...

blue_sky4
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-06-05 04:16:25
Tam z boku na szybie wisi jej podobizna.

PasteszKrufXD
    Ocena: -6 (glosow:6)
2012-06-05 01:47:42
to jest hyba rzyt ;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD *U@%*@U*%$)@$*@&@)$@$

ta_pineska
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-06-04 22:51:22
Ta wiadomość zarobi dla Ciebie około 15.000 zł! Zamykając ją "wyrzucasz" 15.000 zł. Nie przejmuj się, że tekst jest trochę długi! Warto go przeczytać! Wystarczy poświęcić jednorazowo tylko 20minut !!!! Po pierwsze nie za nic, bo wkład wynosi 5 zł (lub równowartość np. 1,5 euro lub 2 do

nataleczka667
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-06-04 22:39:45
bylo ze 100 razy, admin to duuuupaaa

raflo997
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-06-04 20:32:04
Dodałem to samo zdjęcie w marcu i dalej jest u mnie w poczekalni,a tutaj główna,Modek wieśniaku jak pilnujesz

MasterOfBukkake
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-06-04 20:43:53
zachowuj sie kulturalnie jak sie publicznie wypowiadasz jak ja

krasawica911
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-06-04 21:12:46
własnie raflo bo bana ci walnie modek i po ptakach

MasterOfBukkake
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-06-05 18:46:22
modek nie ma ptaka

drLOUBITCH
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-06-04 20:23:41
Klapa to mało powiedziane.

ufka912
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-06-04 20:06:36
sUPER

akira85
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-06-04 19:36:11
Wygląda jak młoda Baśka

SxSweet
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-06-04 19:11:31
zamiast lisci sa same pąki:d

lulu0000
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-06-04 18:50:45
haha chciala zeby wygladaly jak marycha, no ale coz, chyba komus talentu zabraklo ;p

BigZiom
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-06 10:04:01
chyba tobie trochę mózgu zabrakło...

Hm-ciekawa-sprawa
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-06-04 18:44:47
Rypać system ! I popieram popieram w dupolencje!!!! KOBIETA2012 Lepiej Ci?

mike5
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-06-04 17:45:54
Ładne chwasty :D

nika1141
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-04 17:18:51
komentarz usunięty przez moderatora

Toomoo92
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-06-04 16:39:48
"Całe życie z wariatami" haha komedia. Chciała być sexy, a wyszło, jak zawsze...

Hercules
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-06-04 16:32:51
Każda wariatka ma w głowie kwiatka ;)

smieszka7
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-06-04 16:25:56
wzorowala sie na obrazku z tylu :)

niedamrady6632
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-04 16:17:27
komentarz usunięty przez moderatora

ewcik877
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-06-04 16:02:09
Pani wygląda po prostu kwitnąco

TrevorRockclife
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-06-04 13:26:50
komentarz usunięty przez moderatora

cienkibolek
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-06-04 13:15:31
Musiała by maskę p-gaz założyć, aby się upiększyć, żaden makijaż, ŻADEN nie uratuje takiej twarzy :D

Tewani
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-06-04 15:37:56
twarz jak twarz, tego się nie wybiera

ossc
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-06-04 13:14:25
Prosiłem już by nie wrzucać zdjęć kibli na główną..

dianusiatosuka
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-06-04 12:37:17
Wiosenne dziewcze.

KOBIETA2012
    Ocena: 12 (glosow:18)
2012-06-04 11:37:19
Jak dodałam to zdjęcie w kwietniu to od razu zostało odrzucone. Tu proszę dodano 27 maj i trafiło na główną. Jaka "sprawiedliwość" Wiocha!

menton
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-06-04 12:40:55
Ja w styczniu dodałem kolaż z między innymi tym zdjęciem. Dalej "leży" w poczekalni. Także Kobietko nie przejmuj się ;)Wiocha.pl to też często wiocha.

graszka424
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-06-04 13:56:48
Ja tego zdjecia nie dodawalam ale tak czy inaczej bylo juz kiedys na glownej:)

klisza08
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-06-04 15:18:55
chamstwo autora powyzszego absurdu polega glownie na tym ,ze WIDAC przed dodaniem na wioche podobne,badz takie same foty,ktore juz kiedys tu byly.Ktos,kto ma honor nie pcha sie z buciorami.Nie chce nikogo oskarzac,ale cos mi sie wydaje,ze moze kumple Admina i sam Admin "podbieraja" je dla

klisza08
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-06-04 15:21:36
siebie?Widac na Wiosze juz od dawna,ze pewne zdjecia ktore nie powinny byc na glownej "swieca" tu po pare razy".

zbiczeek
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-06-04 16:43:38
Od siebie dodam, ze nigdy nie popelnilem proby dodania tutaj jakiegos tzw absurdu, ale gdyby jakims zrzadzeniem losu jednak do tego kiedys doszlo, to ciezko jest mi wyobrazic sobie, ze sprawdzam wszystkie jakie byly dodane kiedykolwiek wczesniej. Kilka(dziesiat,set) tysiecy? Niby jak?

menton
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-06-04 19:15:22
zbiczeek Jak sam powiedziałaś: nigdy nie dodawałeś absurdów. Więc nie wiesz, że przy próbie dodania jakiegoś zdjęcia jest ono porównywane ze wszystkimi zdjęciami na głównej, poczekalni i archiwach a użytkownik dostaje informacje że jest już takie zdjęcie ale i tak może je dodać (z wyjątkiem zdjęć

menton
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-06-04 19:17:22
z archiwum). Więc tak jak Klisza08 to ujął: autor pcha się z buciorami.

BigZiom
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-06 10:07:29
komentarz usunięty przez moderatora

familimen
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-06-04 11:33:39
rozumiem że różni ludzie mają różne gusta, mi się niestety to coś (makijaż?? :O_o) nie podoba... nie rozumiem dlaczego co niektóre kobiety zamiast zadbać o siebie się tak oszpecają, albo czarne solary jak stwór z podziemi albo pomalowane jak pisanka.. może dlatego że jestem facetem..hmm..

johns51
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-05-27 18:34:46
Poczuła wiosnę


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400