Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
rolllek  12-05-30, 21:49 Zgłoś
+ 530 -
Dodano: 2012-05-30, 21:49:31   przez: rolllek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 530  Zgłoś nadużycie
15
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Na jesienne chłody
  •  Imprezka na świeżym powietrzu..
  •  Piąteczek piątunio .
  •  Kto normalny chodzi w zimę w chodakach ?
Ukryj komentarze(98)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
buczo
    Ocena: 11 (glosow:13)
2012-06-05 10:43:10
jak dla mnie jeszcze wszystko w normie, zdjęcie mogłoby być lepsze, ale same dziewczyny są ok

milena8464
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-05 22:36:07
Buczo...Twój komentarz doskonale nadaje się na wiochę!!!

sasuko
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-06-28 20:51:04
to makijarz pernamentny dla niewtajemniczonych nie malowany tatulowany

michaljpwwa
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-06-26 12:14:22
są po prostu straszne...

kirsten72
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-06-23 12:12:58
Co za wytrzeszcz!!! Czy to aby nie tarczyca? Radzę zgłosić się do lekarza...

ona_1989
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-06-22 22:59:50
nie byłyby takie złe gdyby nie ten przesadzony i okropny makijaż... i co to za moda na te brwi, nie ogarniam tego po co je tak malować... a najlepsze jest ich całkowite golenie i rysowanie ich na nowo...

ona_1989
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-22 22:58:20
komentarz usunięty przez użytkownika

afc1215
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-06-19 20:55:05
Sam byś do nich mówił, że są piękne, jakby Ci któraś gałeczkę polerowała...

BekazWas
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-06-15 12:40:43
dla kogo sa piekne? dla mnie

MoCuishle03669
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-14 23:32:35
komentarz usunięty przez moderatora

matkaZP
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-06-13 11:49:14
jak dla mnie tylko przesadzily z tuszem do rzęs, reszta ok

mirandamcz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-07 21:13:24
Czemu obie mają ręce do robienia zdjęć ? o.0

patrzeihujawidze
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-06-07 11:33:17
Gdzie się podziały,lalala Tamte dziewczęta,lalala Bez tej tapety i tandetnych poz

ukasz8325
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-06-07 09:24:00
Nie widzę tutaj żadnej wiochy...Każdy ma prawo decydować o własnym wyglądzie...z resztą dziewczyny pierwsza klasa...po prostu zrobiły sobie fotkę a jakiś debil wrzucił to na wiochę

sourgirl
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-06-07 00:10:36
a takich jest pełno...niedługo ludzie zapomną jak wygląda naturalna kobieta.

DolceGabbana
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-06-06 20:07:03
Ładne byłyby , gdyby nie ta cała sztuczność !! ;]

imperator2012
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-06-06 11:57:36
Zazdrosna koleżanka która wstawiła tą fotę powinna zastanowić się nad swoim istnieniem... a admin kolejny raz zabłysnął swoim wątpliwym intelektem... o wiocho.pl koga WY TAM ZA STERAMI MACIE...? ;MASAKRA

martinleft
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-06-06 19:16:41
@rolllek. Jakiś 28-letni eunuch..

chanka4
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-06-06 11:38:10
dla producentów pornoli ;d

milena8464
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-05 22:38:32
Właśnie tak mi się wydawało...

pitbul1975
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-06-06 08:32:31
Nie chcę nikogo obrazić, ale moim zdaniem te panie reprezentują typ kobiet tzw " blachary"....

Hebe18
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-06-06 08:28:04
No jest solara, jest szpachla, są szablonowe brwi i tona tuszu na rzęsach, ale fakt, bywało gorzej... Włosy chociaż jako takie i dzióba nie ma :)

greg197413
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-06-06 08:19:50
Dlaczego to zdjęcie trafiło tutaj? Ten dupek co je tutaj wstawił powinien trafić na wiochę.

plastus715
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-06-06 07:56:49
Normalne zdjęcie

maximsyndicate
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-06-06 01:35:34
nie no.. Blondi by robił niemiłosiernie..

wezu69
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-06-06 00:48:30
kurna normalne laski ludzie, jeden tak sie ubiera drugi inaczej przesady tutaj nie ma. gimnazjalisci opanujcie sie

nusika2124
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-06-06 00:09:47
ja akurat lubie taki rzesy...:D ale zrobi je jedynie laska ktora ma wlasne dlugasne rzesy ...czyzby azdrosc tych o krotkich ....;///

klisza08
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-06-05 23:01:22
dzieczyny-pajaczki wokol oczek juz nie sa modne.Wygladacie z tym makijazem jak dwa lemury.

Nadia94
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-06-05 22:44:54
nie są brzydkie.

pitbul1975
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-06-06 08:43:08
litośni to widocznie nie widziałeś/aś ładnych kobiet

snake81
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-06-05 22:15:35
nie lubie zdjec tego typu, kazdy jest jaki jest. nikt sie na mordzie tutaj gownem nie wymazal wiec o co zaper@#$%@ wstawiajacemu?

SxSweet
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-06-05 22:02:16
OGÓLNIE TO NIE WIEM JAKA TU WIOCHA TE DZIEWCZYNY SA LADNE I NIC DODAC NIC UJAC

Atalanta
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-06-05 22:01:30
Nie umiem malować sobie oczu; więc nich nie maluję... ;)

kinia81
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-06-05 21:47:53
trochę przesadziły z makijażem ale tak to ok

Stokrotka166
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-06-05 21:34:05
makijaż powinien podkleślać to co piękne umiejętnie robiony upiększa nas, jednak w tym przypadku dziewczyny zrobiły sobie krzywde :/

pppempekkk
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-05 21:32:39
komentarz usunięty przez moderatora

kiciuch1299
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-06-05 21:21:45
yyy... dobra... padłam

xaas
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-06-05 20:46:12
Trzepałbym jak babka mleko na masło!

HoobyDoo
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-06-05 20:38:04
do wstawiającego: głupiś bo brak wiochy

maslawi
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-06-05 20:24:20
Oczka naprawdę piękne

szulcik
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-06-05 20:13:53
i to ma byc wiocha ??? tak?? Admin !!! załóż ty kur...wa pingle te swoje na oczy ...

drLOUBITCH
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-06-05 20:13:40
Gdyby nie ten makijaż byłoby naprawdę w porządku. Dziewczyna z prawej jest bardzo ładna i przypomina mi moją znajomą.

fidelis
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-06-05 19:45:17
Absurdalne co trafia na główną, czasem w poczekalni są zdjęcia, które idealnie odzwierciedlają słowo "Wiocha" a tu takie na głównej... Według mnie nie ma nic wieśniackiego w tym zdjęciu, podpis i dobitnie podkreślone słowo "piękne" jest nie na miejscu raczej...

ja1234567ja
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-06-05 18:27:53
To nie ich wina, że nie urodziły się ładne...Na tej stronie powinny być zdjęcia absurdalne, głupie, a nie zdjęcia nieładnych osób.

Krytyk50
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-06-05 18:20:06
Więcej tego tuszu bo za mało...

grog
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-06-05 18:09:23
co one takie wystraszone?

anja.struna
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-06-05 18:01:16
Panie wyglądałyby ładnie,gdyby miały mniej tapety na twarzach.Za dużo czarnej smoły na rzęsach,za dużo samoopalacza/solarium,za ciemne brwi w odniesieniu do barwy tęczówek oczu oraz niedopasowana szminka.A to daje wiejski/tandetny imaż.Tylko,czy zdjęcie jest na tyle zdumiewające,by trafić na główną?

Kleoonka
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-06-05 17:56:20
Bardziej "wiochowata" jest na pewno pani po prawej; przesadziła w makijażem oczu. Dziewczyna po lewej nie wydaje mi się wiochą - nie ma przesadnego makijażu i może też dochodzi to, że ma łagodny, ciepły wyraz twarzy, ufne spojrzenie, i sprawia całkiem sympatyczne wrażenie.

snake81
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-06-05 22:24:01
tylko kobieta mogla wylac z siebie tyle informacji, ogladajac przez chwile czyjes zdjecie :)

evertos
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-06-05 17:43:16
mimo wszystko dla mnie wiocha jest to ze wiekszosc kobiet szpachluje twarz i robi rozne inne cuda na kiju

scyzoryk8
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-06-05 17:05:51
szpachelka i tak nie podziała ;D

Baron_Sanedi
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-06-05 17:04:38
kto wybrzydza ten nie rucha!!

henry1125
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-06-05 17:03:57
To już przesada, niedługo każde zdjęcie, czy śmieszne, czy głupie, czy brzydkie, czy ładne, czy dla jaj, czy nie będzie tutaj na głównej. Ja chyba mam kiepski wzrok, więc niech ktoś mi podpowie, o co chodzi, gdzie tutaj wiocha??

yggdrasil
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-06-05 16:30:48
to w poczekalni nie ma już prawdziwych absurdów, że admina bawi wygląd innych ludzi? MINUS - dla dodającego i admina morona.

przem
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-06-05 16:24:26
jakie? piękne pojęcie względne i karny kutas za ten podpis

niedamrady6632
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-05 16:17:50
komentarz usunięty przez moderatora

kontroler
    Ocena: -7 (glosow:13)
2012-06-05 15:56:02
no właśnie czemu laski myślą, że takie się podobają facetom

neo86
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-06-05 21:53:03
też się zastanawiam ... ja osobiście wolę bez tego masakrycznego makijażu ... pukniesz taką podczas sexu w potylice a tu twarz odpada ... no dajcie spokój ...

mipa
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-06-05 15:39:38
takimi nosami to mogłyby se same nawzajem dogodzić

mamuska156
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-06-05 15:10:40
tapeciary... ;)

Hm-ciekawa-sprawa
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-06-05 15:09:22
Dla kogo a dla misia gogo...rolllek pokaż swoje zdjęcie ...skomentujemy ...to Ci się humor poprawi...

seronil
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-06-05 15:06:10
Hmmm wiecie co..O co wam chodzi ? Takie dziewczyny podobają się.Ja szczerze mówiąc wolałabym tak wyglądać niż tak jak wyglądam teraz ;) chociaż laseczki ciut z solarium powinny przystopować a reszta jest ok.Pozdro dla Pań ze zdjęcia ;)

smiechwaldka
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-06-05 15:04:09
wysmarowaly sie nutella :)

HankaMostowiak
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-06-05 14:46:05
Czterdziestka na karku i się w głowie pierdzieli.

mcebury
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-06-05 14:41:27
Po co golić brwi jak się ma je zamiar potem namalować? Nie lepiej nie golić ich w ogóle?

HoodedLime
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-06-05 16:51:41
Po co podcierasz dupę jak później będziesz znowu srał?

opticaly
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-06-05 18:34:15
mcebury ma racje..:) widac ze brwi maja narysowane..Dziewczyny same wyskubują brwi( zamiast chodzic do kosmtetyczki) , robią sie coraz ciensze, az w koncu w ogole zanikają i muszą sobie malować ................

majtek5
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-06-05 14:41:12
Nie wiem co w nich fajnego Wyglądają jak woskowe figurki

kriss92
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-06-05 14:36:00
dla wszystkich procz autora wstawki,ktory jest pedalem!

mlody5141
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-06-05 14:22:44
Nie widzę tu wiochy. Lekka przesada z dodaniem tego na główną...

gregords
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-06-05 14:52:25
zgadzam się,admin się nie nadaje,od jakiegoś czasu zauważam jak ten ignorant wyrzuca z wiochy do archiwum konkretne fotki a takie chłamy wrzuca na główną itd...lista zarzutów do tego obywatela nie ma końca,powinien zmienić typ prace,bo nie czuje ducha tej strony...taki admin to dopiero WIOCHA.

gregords
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-06-05 14:54:05
ZGADZAM SIĘ,admin się nie nadaje,od jakiegoś czasu zauważam jak ten ignorant wyrzuca z wiochy do archiwum konkretne fotki a takie chłamy wrzuca na główną itd...lista zarzutów do tego obywatela nie ma końca,powinien zmienić typ prace,bo nie czuje ducha tej strony...taki admin to dopiero WIOCHA.

malpa007
    Ocena: -7 (glosow:11)
2012-06-05 13:57:16
wyglądają jak ku^wiszony, nie ma to jak naturalne kobiety i delikatny makijaż na co dzień

copymaster
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-06-05 13:33:38
Dziewczyny całkiem fajne (szczegolnie ta z lewej;>), nie wiem co robią na wiocha.pl - no chyba są miłym dla oka przerywnikiem miedzy true wiochami

CocaineSystem
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-06-05 13:32:27
Autorze, wrzuć swoje zdjęcie, chętnie się pośmiejemy. A do reszty, broń was boze abyście wstawiali jakiekol,wiek zdjęcia na nk, facebooki itp a i zapomniałem, nie róbcie zdjęć podczas świrowania i zabaw bo takie zjeby jak autor tylko czekają na face aby takie zdjęcie skopiować i tu dać.

lesisty2311
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-06-05 13:28:29
Masakra jakas.

neo86
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-06-05 13:17:16
Takie rzęsy , że każda oddzielnie od każdej i równoległe niczym odcinki w matematyce oraz na chama przeciągane niczym zbrojenie na budowie przy pomocy smołowatej okleiny ... sorki to mnie od dziewczyn odstrasza ... ładne ale z taka która traktuje swoją twarz niczym plac budowy mnie odstrasza !

RofTW
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-06-05 13:06:15
Wy jesteście wszyscy poj***ni! Normalne dziewczyny a wy wiochy szukacie??? sami robicie wioche! Dbanie o siebie to wiocha? od kiedy? może lepiej chodzić brudnym i nie uczesanym? a nie, chwilka, to dla was przecież też wiocha. Po**by.

Barbie-Ken
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-06-05 14:02:28
Nie chodzi o to zeby chodzic brudnym i nie uczesanym, Ladniej wygladalyby bez tej tapety, gdyby to byl delikatny makijaz to byloby ok. Ale widocznie niektorym sie to podoba. Pzdr .

majtek5
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-06-05 14:44:00
Normalne dziewczyny sobie tynku na twarz nie kładą

RofTW
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-06-05 14:59:32
Normalne dziewczyny znają takie określenia jak: 'fluid', 'podkład', 'róż do policzków', czy 'puder'. Ten 'wiejski sprzęt' jest używany przez kobiety na całym świecie - przez aktorki, oraz dyktatorki mody także... Wygląda na to,że cały świat to wiocha z wyjątkiem was moje wy ideały :)

krasnal122
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-06-05 13:03:32
I w czym masz tu wiochę ?? O.o

zbyho222
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-06-05 12:37:55
Piękne dla Kogo już mowię !!! Każdy Normalny facet szarpałby jak Reksio Szynkę.... Wstawiający ma "podobno" 28 lat gdy by tylko tak laska trochę się kole niego pokręciła to no sami wiecie jak by było :D

HoodedLime
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-06-05 16:54:18
Uciekłby w podskokach :D

termoleptyk
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-06-05 12:24:55
Tak to jest, jak gówniarstwo dorwie się do internetu, znajdzie taki szczyl jakąś fotkę, wymyśli kretyński komentarz a reszta szczyli nie zastanawiając się daje łapki.Żal mi cię dziecko

dracenka20
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-06-05 12:22:22
ile one mają lat?

liszka91
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-06-05 12:20:25
oprócz tego,ze rzęsy mają okropnie pomalowane to nie jest to materiał na wiochę.

you.da.one
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-06-05 11:52:50
ee. są lepsze wiochy, ta pierwsza ujdzie, druga przesadziła.

cienkibolek
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-06-05 10:47:52
kurde, czy jak one mi się nawet podobają, to znaczy, że ze mną jest coś "nie tego"?

pitbul1975
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-06-06 08:45:01
Jest z tobą coś nie tak przecież to maszkary. makijaż i styl sugeruja, ze stoją na poboczu jakieś drogi krajowej.

ster000
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-06-05 10:47:41
rolllek chyba gustuje w chłopakach.

buczo
    Ocena: 11 (glosow:13)
2012-06-05 10:43:10
jak dla mnie jeszcze wszystko w normie, zdjęcie mogłoby być lepsze, ale same dziewczyny są ok

cycu30.78
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-06-05 10:29:17
po c...u!!!

happy_mala
    Ocena: 7 (glosow:13)
2012-06-05 10:24:51
gdzie tu wiocha? normalne zadbane dziewczyny. czy w tym kraju zrobienie sobie henny to wiocha? ja tez robie henne i jakos nie traktuje tego jako wiocha ... co sie dzieje na tym swiecie :) zapewne wy wszyscy idealni! a idealnych ludzi nie ma !

Bluznierca
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-06-05 12:14:08
Czy ja wiem? Nie zachwycalbym sie tymi odrostami, tym bardziej bedac dziewczyna.

Mundzio84
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-06-05 10:12:58
Patrząc na podpis, to do autora chyba laski przychodzą na casting przed chatę.Ta fotka jest za słaba nawet na poczekalnię, a co dopiero na główną.

x2v34
    Ocena: 9 (glosow:13)
2012-06-05 10:07:08
Wiochą jest dodanie tego zdjęcia tutaj, wywalenie aż na główną i taki podpis zdjęcia. Pewnie osoba dodająca jest ideałem piękna...

anula2707
    Ocena: -10 (glosow:12)
2012-06-05 10:04:37
ta z lewej zalatuje facetem

toratoratora
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-05-30 22:19:15
Niespecjalnie. Już raczej bardzo pospolite


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500