Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
mario1111191  12-06-02, 22:23 Zgłoś
+ 792 -
Dodano: 2012-06-02, 22:23:40   przez: mario1111191
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 792  Zgłoś nadużycie
80
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Rzuciła się na niego, więc ją szybko uspokoił
  •  Kiedy Twoja dziewczyna ma lęk wysokości
  •  Wymuszenie
  •  Dziewczyna o tym jak dotknęła Justina Biebera
Ukryj komentarze(57)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
PozoryMyla19o8
    Ocena: 19 (glosow:27)
2012-06-09 15:21:15
W połowie muszę zgodzić się z 'niki1981'. Bo szczerze mówiąc naprawdę nie rozumiem dlaczego kobieta musi mieć wydepilowane nogi, miejsce intymne czy pachy, (bo jeśli nie, to faceta to odrzuca, może nie każdego) a facet może mieć jajka zarośnięte tak, że prawie sprzętu z pod nich nie widać i jest ok.

gloOnek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-03 11:28:56
spojrzcie czasem na siebie :P a dopiero komentujcie innych

gloOnek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-03 11:26:39
rozbrajaja mnie wasze komentarze typu "obrzydliwe" czy "busz"..a zwlaszcza od facetow,sami macie taki "busz" a komentujecie u kobiet..depilacja to sprawa indywidualna kazdy robi tak jak chce, poza tym jest takie powiedzenie "nic co ludzkie nie jest mi obce" ;]

toshiba79
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-06-30 10:07:06
jak dla mnie to ona może sobie nawet wąsy zapuścić i tak z nią spać nie będę.

menton
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-14 10:25:13
Śmiać mi się chce jak czytam argumenty o naturze. Pewnie, jak ktoś chce to nie goli, jego sprawa. Ale, że to natura i tak powinno być?! To się najlepiej nie myjmy, nie perfumujmy, bo pot to naturalny zapach... Argumenty z epoki kamienia łupanego.

forok
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-11 15:17:40
ta po lewej aż się przerazila

milorda
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-11 09:15:17
to zgol wiewiórę!

czugi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-10 22:51:10
Sztuczne są te kłaki na bank

drLOUBITCH
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-06-10 22:34:21
Ja mam bardziej bujne owłosienie w tych partiach i się nie chwalę.

Popek1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-10 22:29:05
No trochę pewnie bije jej spod pióra ;)

maciek260375
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-10 22:26:44
Przepraszam!! Co to za Pani po prawej ,bo nie kojarzę?

SEBA.K
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-10 16:42:16
jaka dżungla

an_tidotum
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-06-10 09:47:36
Natura,tolerancja itd, mówcie co chcecie, paszki trzeba golić dla higieny i estetyki. Obrzydliwie to wygląda i trudno sobie wyobrazić, że taka paszka pachnie podczas upału...

strup11
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-10 09:32:09
komentarz usunięty przez moderatora

Darkson118
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-06-10 07:23:34
specjalnie zrobila to? nie golila sie z pol roku? hehe pewnie wszedzie ma taki busz :p

snake81
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-10 02:17:02
a co miala miec pod skrzydlami jak nie piora :)

Blaabu
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-06-10 01:30:45
Golenie się tu czy tam to sprawa estetyki.. Wbrew pozorom nieogolone kłaki przyciągają spojrzenia i ktoś sobie może być tolerancyjny, ale jeśli nie chcemy się rzucać w oczy, przyciągać niemiłych spojrzeń czy być obiektem obgadywań to trzeba golić. Dla mnie to sprawa wyglądu, i nie chcę obciachu

xxxxbejbexxxx
    Ocena: 1 (glosow:13)
2012-06-10 00:03:17
od kiedy nie golenie pach to wiocha?

rafal1435
    Ocena: 2 (glosow:16)
2012-06-10 00:14:51
od zawsze wiesniaro/wiesniaku

cienkibolek
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-06-09 23:14:48
po prostu brzydkie i tyle

welcometopoland
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-06-09 23:13:33
komentarz usunięty przez moderatora

WodzWielkiBuc
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-06-09 21:52:58
Dlaczego wiocha? Przecież po francusku to jest bez golenia bikini i pach... Co kraj to zwyczaj i obyczaj. Trochę więcej tolerancji.

Shredi
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-06-09 18:22:36
NA ŻYWCA WIDAĆ ŻE DOKLEJONE!!!

Lola90009
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-06-09 17:25:40
,,Ja na dole sie nie gole'' hahahah ;D.

piotrek2011m
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-06-09 20:22:21
Ja raz ogoliłem, to później dwa razy dłuższe wyrosły, ale dobra jest, bo teraz przed wyjazdem na plażę traktuję je lakierem, a one sztywniejąc, wypełniają wolną przestrzeń i nawet skarpety w majty nie muszę wkładać, żeby jako tako się prezentować:)

Blaabu
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-06-10 01:23:07
Piotrek2011m@ LOL nie musiałeś się chwalić

Lola90009
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-06-11 10:51:39
Leże i leje ze śmiechu. Naprawdę nie oglądałeś filmików na yt?stąd ten tekst własnie : ,, ze ja na dole sie nie gole'' xD .

Gantrop
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-06-09 16:48:45
jedni blyszcza cyckami drudzy wlosami pod pachami ^^

Vegeta84
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-06-09 16:45:14
Golilbym!!!

alexis777
    Ocena: 9 (glosow:21)
2012-06-09 16:24:58
A ja jestem zdania, że to jest naturalne - komuś może sie nie podobać, to niech się goli, jasne czemu nie, a jak ktoś chce być w tym temacie naturalny to niech sie nie goli i nie depiluje i nikt nie ma prawa tego krytykować, nie ich sprawa.

Niereformowalna
    Ocena: 1 (glosow:13)
2012-06-09 22:19:42
Według mnie to sprawa higieny..

PozoryMyla19o8
    Ocena: 19 (glosow:27)
2012-06-09 15:21:15
W połowie muszę zgodzić się z 'niki1981'. Bo szczerze mówiąc naprawdę nie rozumiem dlaczego kobieta musi mieć wydepilowane nogi, miejsce intymne czy pachy, (bo jeśli nie, to faceta to odrzuca, może nie każdego) a facet może mieć jajka zarośnięte tak, że prawie sprzętu z pod nich nie widać i jest ok.

Blaabu
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-06-10 01:25:35
Moja odpowiedź: faceci niech za nasze męki golą jajca i będzie OK :D

FireCrow
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-06-11 13:19:37
przepraszam bardzo, ale ja sobie jajka golę, bo żona nie znosi wyjmować kłaczków z pomiędzy zębów... a pachy przy okazji, łatwiej higienę utrzymać :D

bobasekk
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-07 18:49:10
ja sosbie gole jajca i wszyscy sa szczesliwi :D

golew
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-06-09 15:18:24
Ona tak siedzi, bo czeka aż jej ktoś w ręce da po golarce i będzie mogła z tym zrobić porządek :)

mkkm
    Ocena: -9 (glosow:15)
2012-06-09 14:30:05
to jest mega wiocha, pawia można puścić.

Viperone
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-06-09 14:13:25
Program nie program - blondynę aż odrzuciło

zbiczeek
    Ocena: 5 (glosow:13)
2012-06-09 13:29:17
Moglaby jeszcze oczu nie podmalowc, nie obciac paznokci ani wlosow nie ulozyc, no i zebow nie myc - byloby bardziej "naturalnie"...

tyger1234
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-06-09 13:05:50
Ach ta śródziemnomorska uroda

niki1981
    Ocena: 14 (glosow:16)
2012-06-09 12:42:09
...czassmi sobie myślę że to przegięcie, że baby muszą się golić czy depilować i że to takie niesprawiesliwe, a potem widzę takie lub temu podobne zdjęcie i dziękuję Bogu za golarki:)

HEYAAAA
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-06-09 12:17:02
vive la France :D

zombeczek
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-06-09 12:12:47
Może jej zimno ?

Inspectah
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-09 12:07:45
komentarz usunięty przez moderatora

Hm-ciekawa-sprawa
    Ocena: -6 (glosow:18)
2012-06-09 11:29:08
No i dobrze...wszystkie dziewczyny wyglądają już jak śledzie , trochę naturalności to zobaczymy kto jest naprawdę ładny a nie naturalizowany xP

klisza08
    Ocena: 3 (glosow:15)
2012-06-09 11:51:30
sledzie?wypraszam sobie.....;-)))

agaflaga
    Ocena: 18 (glosow:22)
2012-06-09 10:46:11
To był program na temat zarostu u kobiet czy coś, wiec ona to zrobiła specjalnie

mibun
    Ocena: 10 (glosow:14)
2012-06-09 10:50:16
tak wlasnie. nie golila sie z 18 miesiecy z tego co pamietam

CallMeJohny
    Ocena: -6 (glosow:10)
2012-06-09 10:35:53
Jak to rzekł kiedyś pewien mędrzec : " Wietrzejszyn pachejszyn " !

Troglodytarum
    Ocena: -27 (glosow:41)
2012-06-08 13:33:50
Lubie takie owłosione-nawet nie wiecie jaką przyjemność sprawia lizanie takich seksownych kłaczków,czasem można je trochę poskubać ząbkami,świetnie gdyby była spocona-wtedy możlna by wąchać jej zapaszki z paszki i polizać-smaczne:lekko słone,ale dobre.polecam.

tomekk84
    Ocena: 11 (glosow:21)
2012-06-09 10:17:44
Też tak mam, myślałem że jestem sam w tym zboczeniu. A tak na poważnie, po co piszesz takie głupoty? Rozumiem że jesteś na wiocha.pl i chcesz dostosować się do klimatu.

grog
    Ocena: 12 (glosow:16)
2012-06-09 11:29:47
moze faktycznie lubi, niektorzy lubia jak im sie wali kupsko na twarz, ludzie sa dziwni

Troglodytarum
    Ocena: 6 (glosow:14)
2012-06-09 12:01:30
grog:akurat nie lubie,ale drobna tolerancja przydałaby się na tej stronie,żeby ktoś mógł spokojnike napisać:ładny brzuszek, słodkie stópki, z chęcią bym ją powąchał i nie został zminusowany,ale edukowanie tej hołoty z gimnazjum już przerasta czyjekolwiek możliwości.

shark7
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-06-09 15:11:58
Nad Tobą dawno przestali się pastwić edukując,uznając to za bezsens.

SweetMati
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-06-09 18:08:54
@Troglodytarum a więc mówisz WĄCHAŁBYŚ xD tego jeszcze nie było hehe:P:P

down.pl
    Ocena: -8 (glosow:18)
2012-06-03 00:05:27
to jest fotomontaz...

szatano999
    Ocena: -5 (glosow:13)
2012-06-08 12:32:01
albo doklejone

familimen
    Ocena: 9 (glosow:13)
2012-06-09 10:53:34
nie to wina oświetlenia, tak cień lampy rzucają


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300