Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
ewcia1288  11-05-12, 18:22 Zgłoś
+ 467 -
Dodano: 2011-05-12, 18:22:22   przez: ewcia1288
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 467  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Portfel mu oddał, a telefon rozwalił
  •  Powrót do domu po zakupach
  •  O, pojawił sie pierwszy klient.
  •  Kopciuszek tuz po północy
Ukryj komentarze(43)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
shoter
    Ocena: 7 (glosow:13)
2011-07-04 14:47:15
Niektore dziewczyny wgle sie nie szanuja nie wiem czemu :D kto popiera ?

wislak1993
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-12 04:02:50
założę sie ze każdy by to zrobił

Orgazmista
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-10 02:54:24
Jadę od razu! Nawet furmanką, obojętnie. Tylko kto mnie później oderwie? Super dziewczyna, super zdjęcie, Bardzo dobra pozycja ciała. Ona może, innym to się nie podoba. Dlaczego- wszyscy wiemy.

szucu123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-09 09:53:42
ja na pewno jestem chętny

grapa252
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-08 15:56:12
a pod peruką też lubisz????

lenka007m
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-07 02:10:39
ładna dziewczyna, a tak się nie szanuje.. :(

Matys2455
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-06 01:14:19
bym jej nie wylizał, ale palcówe bym jej zrobił.

marek_skw
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-07-05 21:58:00
jestem chetny :) kto tez lapa w gore :D

human
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-05 21:47:51
Ekheemm... Chodzi mi o komentarz Zboczeńca666, żeby nie było :D

human
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-05 21:46:58
Fajny komentarz :) Ale naprawdę :D Nie wiem, co mi odp!ierdala, ale aktualnie piszę, co myślę :D A myślę, że Twój komentarz jest zajebisty :D

Zboczeniec666
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-05 17:29:48
fajna basia

ulaszek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-05 14:47:30
To też z pewnością fake i ustawiony podpis pod zdjęcie :)

pompa_hahaha
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-05 10:10:21
taka chętna , teraz tylko ciekawi mnie to , co ona ma między nogami ...

Justaa_Sebaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-05 07:59:56
Nogi to ma ładne ale ten jej mózg pozostawie bez komentarza ! ;o

MajkHell
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-05 01:46:13
Futro krulika strasznie wchodzi między zęby, także dziękuję :/

cincian
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-07-04 23:24:28
ja tam tez bym wylizal ;d haha jak i tak kazda Kobieta ma Ciebie za swinie ;/ :D

edd20328
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-07-04 22:27:21
niech dokładnie określi to miejsce bo między nóżkami jest dużo do lizania :)))) a ja dorzucę moją marchewkę :DD

Rasian017
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-04 21:26:04
ewcia1288- daj link do zdjęcia.:D PS.. a tak wg nie uważacie, że te całe tokeny przeciw botowaniu niedługo tylko boty bd umiały odczytać?:P

Tensor
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-05 01:21:43
Nie

Anal
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-07-04 21:04:07
a ja bym z chęcią wylizał xD są chętne? xD

Cezar2010
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-04 20:17:08
Przynajmniej szczera... ;)

Corporal
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-04 20:03:25
Stopki to bym wylizał ;D

Ewelina369
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-07-04 19:54:59
Troszkę obrzydliwe jest to, że by każdemu dała.

Bladders
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-04 19:45:34
No Commend!:D

hiphop996
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-04 19:28:42
"Już pędzę! Tylko musze koło od składaka napompuję" heh!:D

welciaa
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-04 19:17:45
figura zajebista i na tym się kończą jej atuty :D

sanki88
    Ocena: 1 (glosow:9)
2011-07-04 18:45:00
komentarz usunięty przez użytkownika

Kebabozerca
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-04 21:59:29
Jeżeli dziewczyna na zdjęciu spełnia Twoje oczekiwania to ok ale zrozum człowieku ,że nie wszyscy faceci się nią jarają ! Poza tym że ma cycki i dupę to trzeba też mieć z nią o czym porozmawiać, nie tylko o tym jak bardzo lubisz lizać jej p*zde !

pitbullek909
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-07-04 18:37:53
ja jestem chętny. :)

siepacek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-04 18:11:51
albo nie maja takiego konia zeby dojechac do jej wiezy ;pp

mooniaxx
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-07-04 16:26:14
ja wole nie wiedziec co byscie po takiej lasce zlapali jak taka chetna dla wszyskich:) myslcie czasami rozumem nie tylko h**em :)

asio264
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-07-04 16:18:23
Mówcie co chcecie ale nogi ma zajebiste

kwiatek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-04 15:58:34
znajdzie sie ktos na te nozki napewno ... jak sie facet tez nie szanuje ...

longcock
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-04 15:51:38
pewnie niezly spiwor miedzy tymi nozkami, jak dziewczyna taka imprezowa

Strawberry19
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-04 15:43:44
to jest wiocha bez kitu

BoskiFlavio
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-07-04 15:33:48
To wiocha, pustak ale i fajna dupa, więc pewnie chętnych znajdzie.

piechu1839
    Ocena: -6 (glosow:8)
2011-07-04 14:51:32
też bym polizał hihihi fajna:D

shoter
    Ocena: 7 (glosow:13)
2011-07-04 14:47:15
Niektore dziewczyny wgle sie nie szanuja nie wiem czemu :D kto popiera ?

wikta666
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-07-04 15:15:22
ja popieram ; D

jebacdziunie
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-04 16:40:09
jestem ZA!!!!

parchy11
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-04 21:39:01
ja również. :)

sugarbabylove3
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-07-04 14:32:03
trochę szacunku do samej siebie!

wiedxma
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-07-04 13:57:31
to zwykla szmac, a nie zwykla dziewczyna...zacznij sie myc ,a nie lizac ciziu

blabla_on
    Ocena: -4 (glosow:14)
2011-07-04 13:20:00
Bym ja wylizal ;* To nie wiocha, tylko fajna dziewczyna, ktora ochote przeleciec ;)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300