Zaloguj si  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Pewnie s御iad siedzi na zasi趾u i narzeka to nie wiocha, ale czyste sku...wo !!!
gregibegi  12-06-10, 00:06 Zg這
+ 1990 -
Dodano: 2012-06-10, 00:06:07   przez: gregibegi
 Oce:  Zag這suj na TAK!   Zag這suj na NIE!  | Ocena: 1990  Zg這 nadu篡cie
43
 Udost瘼nij inaczej
Ukryj komentarze(169)Dodaj komentarze
Aby doda komentarz musisz si zalogowa
 Najwy瞠j oceniony komentarz:poka
LadyPretensja
    Ocena: 18 (glosow:24)
2012-06-12 12:16:51
Wiocha to jest Tw鎩 komentarz.Teraz niestety takie czasy nasta造瞠 jak pracujesz 8 godzin to g闚no masz!

xDevelinka
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-06-27 23:34:50
Ja bym urwa豉 jaja komu kto by co takiego zrobi...

zlepek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-06-17 14:07:02
komentarz usuni皻y przez moderatora

slavic87
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-06-16 18:41:46
Musia貫 komu podpa嗆, bez powodu takiego czego si nie robi

wojtekzelow
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-06-15 11:13:13
albo jeste podpier...em, i kto ci pr鏏uje wyt逝maczy 瞠 to nie豉dnie

M3NDY0U666
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-06-15 08:41:52
OFERUJE ! USΣGI LAKIERNICZE ! ELEMENT TYLKO 260ZL.

daniel16126
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-06-15 08:36:21
niekt鏎zy nawet 36 godzin zapierdzielaj 瞠by kupi sobie jakie auto widz 瞠 na tym zdj璚iu jest ca趾iem ca趾iem samoch鏚 bezczelno嗆. we嬈ie sie ludzie do roboty a nie zazdro軼icie innym

clostridium
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-06-14 18:11:32
nie kazdy parkuje jak debil, a ma porysowany samochod. moich sasiadow tez bardzo boli kazdy nowy samochod pojawiajacy sie na parkingu - wystarczy tydzien i jest rysa przez cala dlugosc auta.

zmijan
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-06-14 16:12:42
a moze to karny kutas ????????????

samzi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-14 03:39:46
komentarz usuni皻y przez moderatora

xxxdraco
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-06-13 23:58:08
A mo瞠 parkowanie na chodniku i jaka wkurzona kobieta pchaj帷a po polskim dziurawym chodniku ob豉dowany w霩ek z rycz帷ym noworodkiem, mia豉 po prostu ch耩 nauczenia delikwenta przepis闚?

inkabam
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-06-13 22:15:10
a mo瞠 po prostu niew豉軼iwe parkowanie?

MrGloomy
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-06-13 22:13:59
Racja takie chamy dzisiaj po tym 鈍iecie chodz stary kupi niedawno honde CR-V z salonu tydz. p騧niej mia ju ca陰 mask porysowan ;/

licz
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-06-13 22:07:48
niech kupi mazak z telezakup闚

claudia81
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-06-13 21:18:58
Mi niestety kto zrobi tak samo:(

flaki781
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-13 20:56:38
komentarz usuni皻y przez moderatora

kosiara123
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-06-13 20:09:32
"Od dziecka lubi貫m rysowa samochody"

Tamtaramtam102
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-06-13 18:15:07
Mnie to sie wydaje, ze to zwykle usilowanie wyludzenia pieniedzy z ubezpieczalni jak to zwykle bywa w 99,99% przypadkow. Wiem to gdyz pracuje w lakiernictwie i na setke pojazdow moze z jeden byl prawdziwym aktem wandalizmu. My kierowcy pozniej za takich debili placimy kosmiczne skladki oc i ac.

pete78
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-06-13 20:26:01
widzia貫 kiedy wy逝dzenie bez sprawcy? co k..wa z AC? sam sobie porysowa 瞠by mu oddali 瞠by zap豉ci za napraw i dosta wzwy磬 heh nie幢e wykombinowane ,,co za debil

lukasz2v51
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-06-13 15:48:06
Tak sam ryse mam na klapie samochodu...jak bym si dowiedzia kto to zabi bym z miejsca;/;/;/

gebels82
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-06-13 15:26:17
Co ty gadasz ch這pie? To przecie rysa na lakierze.

karabaszta
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-06-13 14:23:02
Mi te kto tak porysowa auto!!!

maniekx28
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-06-13 11:06:30
komentarz usuni皻y przez moderatora

sell71
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-06-13 09:56:17
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

EVIVI_85
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-06-13 10:10:12
Tak napewno niechcocy :) Jak kto 幢e zaparkuje to dzwoni si pod pewien numer i Ci Panowie zawsze ch皻nie do takiego wezwania przyjad. Jak ju si chce kto bawi w 鈍i雟twa to lepiej karniaka naklei.

EVIVI_85
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-06-13 09:53:53
I nie trzeba zaraz 幢e parkowa 瞠by kto Ci takie 鈍i雟two zrobi, smarkacze robi takie rzeczy dla jaj kiedy im sie nudzi i nie pisz bzdur na wiocha. Uwa瘸m 瞠 ka盥y kto ma samoch鏚 zrozumie 瘸l tej osoby, a ca豉 reszta to smarki kt鏎e roweru si nie dorobi造!!!!!!

EVIVI_85
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-06-13 09:50:49
Wiadomo嗆 dla wszystkich wie郾iak闚 kt鏎zy my郵 瞠 sta Cie na auto to zaraz musisz je na parking strze穎ny dawa.W dzisiejszych czasach byle menel kupi auto za 1 000z na Tablicy!!! Nie 篡jemy w latach 80 - tych gdzie auto posiadali tylko nieliczni.

kirer2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-13 07:54:25
czy kto probowa usuwa rysy za pomoc tych flamastr闚 co reklamuj na "mango"-chce kupic ale sie boje ze to zwyk貫 g...o??

dawidow99
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-13 08:20:23
Na tak jak na zdj璚iu to nie pomo瞠 , one s na drobne ryski , nie ods豉niaj帷e podk豉du. Spr鏏owa zawsze mo積a. Swoj droga wiem co to znaczy taka ryska, kiedy zrobi mi tak przez ca貫 auto z這miarz jad帷y z w霩kiem , wystawa mu jaki drut... ale co takiemu zrobisz ?! 4rfa9

LadyPretensja
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-13 00:06:28
komentarz usuni皻y przez moderatora

meru
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-06-13 00:05:34
A dlaczego ma go trzyma pod kluczem. Czy w tym kraju nie mo積a trzyma auta pod blokiem bez zamartwiania si? Krety雟kie wyt逝maczenie. Nie ma wyt逝maczenia dla debila rysuj帷ego komu auto. Nawet je郵i 幢e zaparkowa.

upablada
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-06-13 04:18:27
90% os鏏 paruj帷ych pod blokiem robi to w ramach dr鏬 wewn皻rznych,dojazd闚 przeciwpo瘸rowych, trawnik闚 itp. To nie jest miejsce na parkowanie. Nie chodzi ju o wandalizm, ale nawet mo磧iwo嗆 przejazdu karetki i stra篡 po瘸rnej.

upablada
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-06-13 04:21:08
Zreszt je瞠li jeste w posiadaniu cennego przedmiotu np. pier軼ionka z brylantem, to raczej nie przechowujesz go na parapecie zaokiennym tylko w odpowiednim miejscu.

Deejzelka
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-06-12 23:21:26
Co ludzie nie zrobi z zazdro軼i.. Oto jest pytanie ..

melon_88
    Ocena: -5 (glosow:13)
2012-06-12 23:04:57
Naucz si kur*a parkowa i nie p豉cz, 瞠 Ci auto porysowali, a nie jak ju sobie kupi貫 je za ci篹ko zapracowane pieni康ze to my郵isz, 瞠 jeste panem wszelkich dr鏬 i chodnik闚.

meru
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-06-13 00:00:41
Rysowanie auta nie jest dobr kar za z貫 parkowanie. Rysowanie auta to wandalizm. Je郵i kto 幢e zaparkowa, przyblokuj go albo mu naklej karnego...

LethalPwnager
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-21 20:20:33
mi porysowano auto po tygodniu, nawet nie mialem okazji zle zaparkowac... wiec ogarnij sie chlopie bo chyba zycia nei znasz, jest kupa spoleczniakow ktorym cos przeszkadza, szumowiny kreca sie wczesniej, znajomy znajomego kupil nowego lancera i na 2gi dzien mial juz caly bok zjechany...

def1234
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-06-12 22:58:15
komentarz usuni皻y przez moderatora

KosmicznyJebaka
    Ocena: -6 (glosow:8)
2012-06-12 22:50:52
Ale je寮zi, nie? Wi璚 o co chodzi?

martusia82
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-06-12 22:40:41
komentarz usuni皻y przez moderatora

Rogallus
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-06-12 22:21:38
jak 幢e parkujesz, to nic dziwnego 瞠 Ci samoch鏚 porysowali!

alita33
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-06-12 22:12:01
wystarczy pisak z mango;)

jackowik
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-06-12 22:05:00
przykre jest to, 瞠 zawsze znajdzie si kto kto tw鎩 najwi瘯szy sukces zmieni w twoj najwi瘯sz wad

bigboy96
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-12 21:39:44
dlugowieczny pewnie ma czeste wizyty u lakiernika

dlugowieczny
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-06-12 21:54:55
Raz tylko musia貫m odwie嗆 samoch鏚 do lakiernika. Maj帷 siedemna軼ie lat spotyka貫m si z dziewczyn z blokowiska. Najpierw kolesie mnie straszyli, 瞠 mam do niej nie przyje盥瘸, ale mia貫m ich gdzie, i kt鏎a pi***a gdy by貫m u niej, przerysowa豉 mi drzwi. To by by這 tyle.

nuczensja
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-06-12 21:32:50
a ja my郵, 瞠 to jaki g闚niarz chcia za kozaczy w stylu jaki jestem the be軼iak i porysuje komu auto, nie przesadzajmy, 瞠 ludzie s tak zawistni...

upablada
    Ocena: -6 (glosow:6)
2012-06-12 21:25:42
Kupi貫 samoch鏚 za ci篹kie pieni康ze i gdzie go trzymasz? Pod blokiem? Skoro by這 Ci sta na auto to nie trzymaj swojego "skarbu" byle gdzie tylko wydaj troch pieni璠zy na parking strze穎ny lub gara.

dcp115c
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-06-12 20:36:01
Tak sie sklaada ze akurat dzisiaj schodze rano do swojego samochodu, a na kablach wisza 2 urwane lusterka. myslalem ze szlag mmnie trafi! co za patologia! auto zaparkowane pod blokiem, tak ze z okna je widzia貫m :(

bigboy96
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-06-12 20:18:59
pracujie po 20 godzina na swoje wypasione samochodziki szok ale odpowiedz sobie na pytanie czy po to sie urodziles

dlugowieczny
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-06-12 20:25:07
Wiem ty i twoja rodzina nie splamicie si przez ca貫 篡cie jedn godzin uczciwej pracy. Pragn ci tylko uzmys這wi paso篡cie, 瞠 gdyby nie podatki, kt鏎e p豉c pracuj帷y, to twoja rodzinka nie dosta豉by zasi趾u z mops-u.

evertos
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-12 20:01:12
komentarz usuni皻y przez moderatora

bigboy96
    Ocena: -14 (glosow:20)
2012-06-12 19:49:40
to mogles poracowac jeszcze po 12 godzin i zamisat kupywac dla lansu super wypasiona samochod zmienic miesce zamieszkania, a jak juz kupiles samochod mogles sie nie panoszyc jak burak pamitaj za darmo takie prezentu nie dostales

nick-16
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-06-12 19:58:23
Tak, z zazdro軼i. Bo takie nieroby jak ty mu zazdro軼i造...

bigboy96
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-06-12 20:10:46
tak sobie to t逝macz bo wytlumaczyc sobie to jakos musisz

Kronchol
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-06-12 20:20:02
Po co piszesz takie durne komentarze? Sam sobie pracuj najlepiej po 24 godziny na dob i przeprowad si od razu do lasu cieciu , skoro boli Ci 瞠 innych sta na samoch鏚.

dlugowieczny
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-06-12 20:22:38
Po wpisie wnioskuj, 瞠 z patologii si wywodzisz. Net, jedzenie, pr康, wszystko z mops-u, a tym samym z moich podatk闚, a potem taki 鄉ie jeszcze ci samoch鏚 przerysuje, bo si z pieni璠zmi obnosi. Zero zasi趾闚, dop豉t, niech zdychaj.

bigboy96
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-06-12 21:48:53
a gdzie w moim komentarzu jest zazdrosc ?? dlugowieczny jestes prostaki i dorobkiewiczem

dlugowieczny
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-06-12 22:09:36
Lepiej by dorobkiewiczem ni paso篡tem. Ponadto pragn ci przypomnie, 瞠 ten drugi 篡je tylko dzi瘯i pierwszemu, z kt鏎ego to podatk闚, ten drugi dostaje pomoc. Dlatego dla tobie i tobie podobnym, powinno zale瞠, aby tych pierwszych by這 jak najwi璚ej.

Binek888
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-14 21:41:23
Prawda jest taka, 瞠 ka盥y ma prawo do tego co sam sobie zapracowa. Ja mam nadziej znale潭 w ko鎍u nied逝go fajn prac i co zacz望 odk豉da. Moje ostatnie prace to troch niewypa造, wi璚 mam nadziej si ustatkowa.I je郵i b璠zie mnie sta na fajny samoch鏚 to sobie kupi dla w豉snej przyjemno軼

MINTOR
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-06-12 19:42:22
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

MINTOR
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-06-12 19:43:57
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

ralpf
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-06-12 19:24:01
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

borys1223
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-06-12 19:13:29
zabi豚ym takiego 鄉iecia, nienawidze sku.....n闚 kt鏎zy nie szanuj cudzej w豉sno軼i i niszcz j z zazdro軼i. Mojemu bratu jakis pedal przerysowa ca造 bok audi a4

fidelis
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-06-12 19:04:30
Taka sama sytuacja mnie spotka豉, innym razem kto kopn掖 w 鈍iat這 :) a co do opinii, 瞠 autem si je寮zi a nie si je podziwia - c騜, ka盥y w 篡ciu chce co osi庵n望, spe軟i jakie swoje marzenie. Dla jednych to dom z basenem, dla innych samoch鏚. A przecie w domu si mieszka, a nie go podziwia.

Dajana1707
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-06-12 19:03:44
U nas mog這by si to sta z dw鏂h powod闚 - rzeczywi軼ie, albo s御iad z MOPSu dostaje wszystko pod nos, a Tobie musi dowali, bo buntujesz si przeciwko ca這dziennym imprezom, albo parkujesz swoim samochodem na samym zakr璚ie lub chodniku ;p

patusia3577
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-06-12 18:03:48
wsp馧czuj.. mnie spotka這 to samo.. i to nie jest z貫 parkowanie to po prostu ludzka zazdro嗆.. nie mog znie嗆 tego, 瞠 siedz nic nie robi i chcieli by, aby z nieba im spad這.. a cz這wiek w naszym kraju ci篹ko pracuje..

obeah
    Ocena: -10 (glosow:18)
2012-06-12 17:57:06
I bardzo dobrze widocznie si nale瘸這, pewnie zaparkowa貫 jak baran i tyle !! a po za tym auto ma s逝篡c po przemieszczania si? wi璚 co za r騜nica jakie ono jest i za ile ??!!

zanzara90
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-06-12 18:34:35
No jasne, kto ci zniszczy auto, na kt鏎e oszcz璠za貫 miesi帷ami czy latami, ale to nie ma 瘸dnego znaczenia, bo dalej je寮zi. A przemieszcza mo積a si r闚nie pieszo, wi璚 w og鏊e to po co komu samoch鏚, nie? Tylko wk*rwia innych...

Kronchol
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-06-12 20:25:02
TO mo瞠 ja powybijam Ci szyby w oknach w domu bo gdy s這鎍e 鈍ieci to mnie razi po oczach i mi to bardzo przeszkadza...co za g逝pie my郵enie.... Wiadomo 瞠 jest masa debili kt鏎zy 幢e parkuj ale mo積a uwag zwr鏂i, lub zostawi kartk za wycieraczk a nie od razu niszczy czyje mienie

Yarek48
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-06-12 17:53:57
To jest debilizm i tch鏎zostwo, jak ma sie co do w豉軼iciela to jemu co powiedzie w twarz a nie na samochodzie sie wy篡wa, auto nie odda...

tyger1234
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-06-12 17:21:09
Polska mentalno嗆: nienawi嗆, zawi嗆 i brak poszanowania dla cudzej w豉sno軼i

Nadia94
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-06-12 22:43:14
豉pka!zgadzam sie.

Nagasukaaa
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-06-12 17:13:08
komentarz usuni皻y przez moderatora

zanzara90
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-06-12 17:02:26
Znam ten b鏊. Ludzka zawi嗆 to co strasznego. Cztery lata temu m鎩 tata przeszed na zas逝穎n emerytur. Za pieni康ze, kt鏎e wtedy dosta m鏬 wreszcie wymieni sypi帷ego si malucha na 3-letni cors. Niestety kt鏎ego wie郾iaka z mojego bloku bardzo to zabola這, mo磧iwe, 瞠 dlatego, 瞠 mamy

zanzara90
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-06-12 17:23:54
jeszcze jedn "superfur" - astr rocznik '99. W ka盥ym razie nie min掖 nawet tydzie jak kto "篡czliwy" przerysowa w corsie ca造 bok r騜owym sprejem. Dla takich prostak闚 nie liczy si to, 瞠 kto harowa na to co ma d逝go, ci篹ko i uczciwie. Widz tylko, 瞠 "on ma wi璚ej

SnakeVG
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-06-12 16:58:38
S這wo honoru, by貫m 鈍iadkiem jak w Londynie dresy przejecha造 kolesiowi po ramieniu za to. I bardzo dobrze!

krzysiekpli
    Ocena: -9 (glosow:11)
2012-06-12 16:51:05
kto normalny robi po 12 godzin na auto??? autem si je寮zi, a nie go podziwia

Crazy_Thug
    Ocena: -11 (glosow:15)
2012-06-12 16:47:27
kto normalny kupuje auto w salonie. roczne z takim samym standardem mozna miec za polowe ceny. zal takich ludzi

rozkminator
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-12 16:44:44
komentarz usuni皻y przez moderatora

brudnykebab
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-06-12 16:42:52
alternatywa zamiast karnego kuta** za parkowanie. jak zniszczone z zadzro軼i to wiocha jak za parkowanie to wiocha 瞠 kto to wrzuci i jeszcze si 瘸li

dlugowieczny
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-06-12 20:15:12
Nie b璠zie w tym kraju dobrze, dop鏦i 篡j tacy idioci jak ty. Skoro kto z豉ma przepisy, to dzwonisz po odpowiednie s逝瘺y i po sprawie. Tymczasem jedziesz po kim co pope軟i wykroczenie, gloryfikuj帷 kogo kto pope軟i przest瘼stwo. Tylko idiota mo瞠 tak my郵e.

rozkminator
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-12 16:42:50
komentarz usuni皻y przez moderatora

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-12 16:20:35
komentarz usuni皻y przez moderatora

SZA7BA
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-06-12 15:59:07
Zr鏏 tak sam z drugiej strony i 瞠 niby tak oryginalnie ma by ;) Co tu poradzi... Na prostactwo nie ma lekarstwa

delik
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-06-12 15:48:31
mo瞠 to nie zazdrosny s御iad tylko baran stan掖 nie tak jak trzeba....teraz sie nauczy parkowac zgodnie z przepisami/normami spo貫cznymi

NAFTA87
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-06-12 15:48:23
Jakby ktos tak moje auto porysowal to ja bym temu komus morde tak porysowala.

alii
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-06-12 15:39:23
szczyt chamstwa!! brak s堯w na takie bezsensowne niszczenie cudzego mienia :/

Alcatraz91
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-06-12 15:32:28
Rok temu te jaki debil porysowa mi samoch鏚. Na szcz窷cie akurat wtedy szed貫m do sklepu. Z豉pa貫m go i nie musz oczywi軼ie t逝maczy, 瞠 sko鎍zy z podbitym okiem i z豉manym nosem. od tego czasu nie widz go na osiedlu.

joka951
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-06-12 15:03:37
szczerze to ani policja ani stra miejska nie reaguj na telefony kiedy to pod Bazylik 安i皻ej Tr鎩cy stoj samochody na(dw鏂h rondach znajduj帷ych si obok), ulicach czy nawet na wysepkach! Nie wspomn o pasach. Przejecha tam si nie da i brak miejsca nawet na jedno auto. Co robi rysowa drani!!

edyy91
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-12 14:45:13
komentarz usuni皻y przez moderatora

rusofil
    Ocena: -18 (glosow:30)
2012-06-12 14:38:38
Ja jestem za rysowaniem w ten spos鏏 aut debili, kt鏎zy 幢e parkuj. Od razu sko鎍zy這by si debilowanie.

Monsignorae
    Ocena: 6 (glosow:18)
2012-06-12 14:49:20
Rysy ty masz na m霩gu ;p

Maldar
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-12 16:35:29
komentarz usuni皻y przez moderatora

hetera
    Ocena: 4 (glosow:14)
2012-06-12 16:37:21
A ja jestem za tym aby ludzi rysuj帷ych auta obci捫a kosztami ponownego lakierowania.

Sigmund_Freud
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-12 16:45:08
komentarz usuni皻y przez moderatora

Sigmund_Freud
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-06-12 16:47:34
oraz niepo膨danym post瘼owaniu w sytuacjach mi璠zyludzkich.Leczenie farmakologiczne mo瞠 przynosi jedynie st逝mienie zachowa agresywnych,jednakpodstawow metod leczenia wi瘯szo軼i zaburze osobowo軼i jest d逝goterminowa psychoterapia.

porter111
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-06-12 17:54:54
Dosta貫 minusy od ludzi kt鏎zy parkuj gdzie si da

Alexia
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-06-12 14:24:56
kilka dni temu to samo nie spotka這 ;((((((

SxSweet
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-06-12 14:14:26
Morze sam zrobil bo myslal ze odszkodowanie dostanie

klacska
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-06-12 15:36:37
moRZe chcia trafi na g袋wnom

Nadia94
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-06-12 13:59:19
omm... Chyba bym zabi豉.

posiew
    Ocena: -6 (glosow:12)
2012-06-12 13:54:15
Jakbym przy豉pa kogo albo po czasie dowiedzia si kto mi tak oprawi samoch鏚 to bym dos這wnie cz這wieka zat逝k, zaj*ba jak psa, kopa po twarzy a przestanie rusza si albo oddycha, a jakby by wi瘯szy kozak ode mnie to bym mu wsadzi kose prosto w ryj. Przysi璕am i odradzam.

kocurman
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-06-12 19:47:02
P騧niej w pierdlu prosto w ryj kutasy hurtem b璠ziesz przyjmowa :))

posiew
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-06-12 13:49:47
A

posiew
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-12 13:47:57
komentarz usuni皻y przez moderatora

jarrow
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-06-12 13:21:25
U mnie jaki weso造 imprezowicz za豉twi w ten spos鏏 8 samochod闚 ,陰cznie z moim. Koszt lakierowania tylko 1600 z.

martin89
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-06-12 13:14:04
Czekam tylko na sytuacj, kiedy przy豉pie kogo na rysowaniu jakiegokolwiek auta, w najlepszym wypadku wyl康uje w szpitalu.

piskor74
    Ocena: 10 (glosow:18)
2012-06-12 13:12:14
Ludzie ogarnijcie si!!! To, 瞠 kto postawi samoch鏚 nie tak jak trzeba to nie pow鏚 aby mu drapa samoch鏚!!! Policja i Stra Miejska s od tego i wszystko w temacie. Czy wy ku.wa od ruskich ze Syberii przyjechali軼ie, bo je郵i tak, no to tylko AK-47 i na miasto!!! 疾nada na maksa....

miczurin
    Ocena: -6 (glosow:8)
2012-06-12 13:06:16
Owszem jest to chamstwo i skur... zrobi co takiego. Z drugiej strony ja zarabiam naprawd du穎 ale uwa瘸m, 瞠 niesta mnie na drogie auto wiec je盥輳 starym i pordzewia貫m, niemartwie si 瞠 kto mi porysuje albo ukradnie. 疾by kupowa nawy samoch鏚 trzeba zarabia 20k.

Niedostateczny92
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-06-12 12:31:19
gregibegi nie musi by jakim frajerem cwaniactwo i zazdro嗆 u ludzi sk豉nia do tego dzia豉nia tak jest przynajmniej u mnie na osiedlu... to nie wiocha ze pracuje po 12h taka ma prace i widocznie tak by musi mo瞠 lepszej u siebie nie znajdzie... a tak poza tym to jaki to samochodzik?

StefaM87
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-06-12 12:26:14
Je郵i wioch jest ci篹ka praca, nawet po 12 godz to dla mnie wioch jest nie mie samochodu w tych czasach!!

PokaFejsu
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-06-12 12:24:53
Skur**synstwo.Ale tak to juz jest jak sie mieszka w miescie a zw豉szcza w blokach i nie ma sie gara簑 na auto...chodzi taka banda poj*b闚 i uwa瘸ja sie niewiadomo za kogo na osiedlu i rysuja auta bez sensownie zamiast wzi帷 sie do nauki lub jakiejs roboty...ale no c騜 POLSKIE REALIA.

StefaM87
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-06-12 12:24:21
Pewnie jak kto ma co do w豉軼iciela, to mu tego w oczy nie powie tylko porysuje samoch鏚, wybije szyb w domu, nasra do ogr鏚ka. Brawo dla tch鏎zy. O dziwo najwi璚ej do powiedzenia maj pewnie Ci kt鏎zy samochod闚 nie maj.

miodzjo
    Ocena: -24 (glosow:34)
2012-06-12 12:11:09
Wioch jest pracowa po 12 godzin dziennie.

LadyPretensja
    Ocena: 18 (glosow:24)
2012-06-12 12:16:51
Wiocha to jest Tw鎩 komentarz.Teraz niestety takie czasy nasta造瞠 jak pracujesz 8 godzin to g闚no masz!

miodzjo
    Ocena: -7 (glosow:15)
2012-06-12 14:58:07
Bzdura. Poza tym lepiej mie g闚no i czas dla rodziny, ni super bryk b璠帷 w domu tylko 瞠by si przespa.

mingos777
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-06-12 18:06:04
Cz這wieku, schowaj si z takimi komentarzami. Ja te zapieprzam po kilkana軼ie godzin dziennie, w tym te w weekendy. Niestety, w tym miesi帷u nie sta mnie na wszystkie sta貫 wydatki: ZUS, rachunek za telefon, sk豉dka na III filar, benzyna, rata za moje Clio. Nie mam na 篡cie, ale za to jestem wie

miodzjo
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-06-12 19:23:05
Ogarnij si. Zmie prac, nie zbieraj na III filar, samoch鏚 kup ta雟zy samoch鏚, za to za got闚k, albo zastan闚 si, czy napewno jest ci potrzebny. Ja kupi貫m u篡wany nieca貫 20tys, przynajmniej mi nie szkoda b璠zie jak go porysuj, co jak do tej pory si nie wydarzy這, bo nie parkuj jak 鈍 krow

mingos777
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-06-13 17:45:41
Z dupy te twoje 篡ciowe porady. Je寮zij rz璚hem, w kt鏎y przez X lat za豉dujesz wi璚ej w naprawy ni w kredyt. Nie odk豉daj na emerytur, ZUS szybciutko ci zag這dzi na 鄉ier i b璠zie pozamiatane. Ja celuj troch wy瞠j. A je郵i musz si pom璚zy zanim do tego dojd - takie 篡cie.

miodzjo
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-06-14 00:29:08
O ile do篡jesz tej emerytury (67lat). Ja wol cieszy si 篡ciem p鏦i jestem w miar m這dy, a dziecko niech si cieszy obecno軼i ojca, nie zamierzam ca貫go 篡cia sp璠zi w pracy, tylko po to 瞠by mie samoch鏚 z salonu i zbiera na emerytur kt鏎ej mog nie do篡. 7 letni samoch鏚 nie psuje si.

miodzjo
    Ocena: -8 (glosow:20)
2012-06-12 12:07:31
U nas na osiedlu wszystkie samochody parkujace na chodniku i drodze rowerowej maja taka pami徠k.

Nadia94
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-06-12 14:03:32
to wsp馧czuje ludziom kt鏎zy mieszkaj ko這 takich debili.

miodzjo
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-06-12 15:00:24
Na szcz窷cie wi瘯szo嗆 tych debili rozumie za pierwszym razem i nast瘼nym razem szuka lepszej miejscowki.

Nadia94
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-06-12 22:51:27
Z pewno軼i,tak strasznie si przecie Ciebie boj.Nie do ko鎍a zrozumia貫 m鎩 komentarz,debilami nie nazywam parkuj帷ych,ale ludzi kt鏎zy rysuj samochody.Bo tak jak napisa豉m poni瞠j,wystarczy odrobina kultury,i przypominam,瞠 nie Ty jeste od ustalania regu,i wytyczania kar za z貫 parkowanie.

miodzjo
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-06-13 11:45:06
Nadia, to Ty 幢e zrozumia豉. Debilami s w豉郾ie ci co parkuj na chodnikach i drogach rowerowych, bo z parkingu mieliby za daleko. Ja nie ustalam regu, takie s przepisy kodeksu drogowego, a gdzie nie si璕a w豉dza (drogi wewnetrzne), tam dzia豉 niewidzialna r瘯a, ale to nie ja ni jestem.

Nadia94
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-06-13 22:56:25
Napewno w pewnym stopniu masz racje. Jednak ka盥y ma sw鎩 "kr璕os逝p moralny" , i my郵,瞠 od tego zale篡 czy by豚y zdolny do takiego posuni璚ia. Ja osobi軼ie NIGDY :)

lamiantoor
    Ocena: -11 (glosow:19)
2012-06-12 11:58:33
komentarz usuni皻y przez moderatora

LadyPretensja
    Ocena: 17 (glosow:19)
2012-06-12 12:15:34
Ja jestem "spoko" a banda g闚niarzy tydzie temu skaka豉 po moim samochodzie.Auto odebrali鄉y miesiac temu z salonu-wymarzone,grosz na niego ciu豉ny od lat a tu taki debil skacze sobie po nim jak na trampolinie.Normanie n騜 sie w kieszeni otwiera na takich gnojk闚!!!

szulcik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-06-12 19:37:48
LadyPretensja kup wiatr闚ke :) jeden strza rozwiaze wszelkie problemy :) niedu篡 koszt wystarczy 200z

kirer2
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-06-12 11:52:33
ja tez parkuje i to na miejscu dla niepelnosprawnego-sa ch..je ktore i mi gorzej zrobili ryse bo az lakier popeka do golej blachy...

mila_podroz
    Ocena: -5 (glosow:17)
2012-06-12 11:52:28
tez mam ochote tak zrobic sku.wysynom ktorzy zastawiaja caly chodnik. jakos mi nie zal wlasciciela.

Maa86
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-06-12 13:57:15
pewnie ci nie zal bo sam auta nie masz, a ciekawe, czy nie bylo by ci zal samego siebie jakby ktos ci takie swinstwo odstawil jakbys juz sie w koncu dorobil!!! nie zdziwilabym sie jakbys nalezal do tej bandy ktora zlosliwie z zazdrosci wlasnie takie szopki odstawia!!!

mila_podroz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-06-12 16:32:34
Mam samoch鏚 i o niego dbam. Nie parkuje na chodnikach, dla niepe軟osprawnych, na podjazdach ani pod bramami. Po prostu nie odstawiam chamstwa wi璚 samochodowi nic nie jest. Ja nie mam problem闚 z zazdro軼i. Niech sobie nawet je盥膨 ferrari a mnie to guzik obchodzi :)

Radii77
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-06-12 11:44:01
Zaj*eba bym takiego co to zrobi.

PokaFejsu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-12 11:43:29
komentarz usuni皻y przez moderatora

StefaM87
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-06-12 11:35:07
Polacy maj z tym problem. Zero solidarno軼i, zero poczucia to窺amo軼i narodowej. Nie wa積e czy pracuj czy nie, albo jakim jestem cz這wiekiem, co mog zrobi dla kraju, dla przysz造ch pokole. Wi瘯szo嗆 jest zadowolona jak s御iad ma gorzej albo wyrz康z mu szkod. 畝這sne

niuniiek7826
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-06-12 11:23:15
komentarz usuni皻y przez moderatora

Zboczeniec666
    Ocena: 8 (glosow:16)
2012-06-12 11:11:22
Ja jednego g闚niarza z豉pa貫m na rysowaniu mi auta. Wyl康owa w szpitalu, powinien by mi wdzi璚zny za tak 豉sk.

michalng
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-06-12 14:28:56
Je郵i by這 by to prawd to wyl康owa by w wiezieniu na od 3 miesi璚y do 5 lat.

pentiumpl
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-06-12 11:09:46
komentarz usuni皻y przez moderatora

sidor1
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-06-12 11:04:48
niekturzy zapierdzielaja 18h na...zycie

KrisWielki
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-06-12 10:57:17
komentarz usuni皻y przez moderatora

BatNaWas
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-06-12 10:31:58
Przykre to jest to 瞠 "Cz這wiek zapierdziela 12 godzin dziennie na auto!"

michalng
    Ocena: -6 (glosow:6)
2012-06-12 14:36:32
Dok豉dnie. Taki cz這wiek jest idiot ;-)

deathmind
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-06-12 10:27:07
Mojemu kumplowi w rodzimym mie軼ie kolo zrobi podobnie, bo wg niego za du穎 chodnika zaj掖 (jaki bezrobotny dziad ofc). Sam boj si w rodzimym mie軼ie zostawia gdzie auto, a je郵i ju musz to komenda policji albo jaka stacja benzynowa z monitoringem.

niki1981
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-06-12 10:26:27
niszczenie cudzego mienia grozi kar od 3 mies do 5 lat wi瞛ienia, do tego 瞠by kara s odpowiednie s逝瘺y ...., a nie samos康 lokatorki .... 瘸l naprawd nie znosz ludzi wy篡waj帷ych si na rzeczach

deathmind
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-06-12 10:33:16
Po 1 je郵i ju to paragraf 2 z wspomnianego artyku逝. Po 2 軼igane na wniosek. W豉軼iciel pr璠zej wytoczy pow鏚ztwo cywilne w celu zas康zenia odszkodowania, a post瘼owanie karne w tym przypadku raczej odpu軼i.

niki1981
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-12 16:32:25
raczej 1 paragrafu o kt鏎ym mowa, ale co tu dywagowa prosz: CYTAT Art. 288. 1. Kto cudz rzecz niszczy, uszkadza lub czyni niezdatn do u篡tku, podlega karze pozbawienia wolno軼i od 3 miesi璚y do lat 5. a co do odpuszczania to zale篡 na kogo trafisz

krzychoo33
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-06-12 10:05:30
nie sadze, ze tu chodzi o zazdrosc. na pewno nikt mu tego nie zdobil za darmo.

artwasz
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-06-12 10:02:34
Ca豉 prawda o polakach. S御iad ma 豉dniejsze auto? Ju nie takie pi瘯ne, wystarczy gw騧d. Ja jak tylko takiego debila zobacz z miejsca ryj mu porysuje.

menton
    Ocena: 8 (glosow:18)
2012-06-12 10:01:43
Po komentarzach widz, 瞠 debili nie brakuje. Wszyscy zaje*i軼ie przepisowi karaj kierowc闚. I ch... z tym, 瞠 kto czasem naprawd mocno si spieszy albo stan掖 na chwil. Lepiej zrobi mu wydatek na 700z. Jak Wam Ja郾ie Panom si nie podoba to r鏏cie zdj璚ia i wysy豉jcie na policje albo dzwo鎍i

menton
    Ocena: 8 (glosow:16)
2012-06-12 10:02:57
na stra. Kierowca dostanie mandat. Co za z*ebane pokolenie...

wior
    Ocena: -4 (glosow:16)
2012-06-12 09:49:13
pewnie kretyn zaparkowa na miejscu na inwalid闚 albo tarasowa komu wyrazd

Krychu85
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-12 09:47:44
komentarz usuni皻y przez moderatora

gregibegi
    Ocena: 8 (glosow:12)
2012-06-10 13:47:46
PODKRESLE ZE PARKOWANY NA MIEJSCU PARKINGOWYM POD BLOKIEM NIE PARKUJE BYLE GDZIE BO PARE RAZY ZAPLACILEM MANDAT

purepurple
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-06-12 12:12:24
No to wkur... osob, kt鏎a pod blokiem wcze郾iej parkowa豉...

nechu
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-06-10 12:09:15
buraki i tyle

inoxi
    Ocena: -13 (glosow:27)
2012-06-10 11:49:14
Ja robie to samo, jak jaki burak my郵i, 瞠 mu wsz璠zie wolno parkowa, bo ma "bryke", heheh... Gwo寮zik i si jedzie :)) Nauczy si, ze nie jest sam na tym swiecie i nie wszystko mu wolno, bo ma kas. To najlepszy spos鏏 na tych ciuli.

jasmin787
    Ocena: 10 (glosow:12)
2012-06-12 10:29:27
Takie komentarze najlepiej 鈍iadcz o autorze. Jak kto ma samoch鏚 to od razu "ma kase"??? Sk康 wiesz gdzie zaparkowa? Kto kto niszczy cudz w豉sno嗆 jest po prostu burakiem i tyle.

Troglodytarum
    Ocena: -24 (glosow:28)
2012-06-10 10:36:49
WIDZ。 TAKI SPORTOWY KABRIOLET TE Z CH犴I BYM CO TAKIEGO ZROBI.

Troglodytarum
    Ocena: -18 (glosow:24)
2012-06-10 11:46:08
Co jest z wami?nie zazdro進cie mu tak jak ja?nie zmienie zdania,a co wi璚ej:spali taki w霩,a nie tylko porysowa!

Nadia94
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-14 21:52:33
mamy doczynienia z idiot.

robek9
    Ocena: 7 (glosow:13)
2012-06-10 10:15:34
za taki numer to po ryju powinien dosta i 豉py w gips

Hm-ciekawa-sprawa
    Ocena: -4 (glosow:18)
2012-06-10 10:04:22
Zale篡 ...mo瞠 palant zaparkowa komu na podje寮zie albo inaczej utrudni np. pieszym 篡cie ...

Jarewa
    Ocena: -5 (glosow:17)
2012-06-10 10:35:17
U mnie w 99% takie co to za z貫 parkowanie, bo kupi sobie taki 這 auto i my郵i 瞠 jest panem drogi.

Nadia94
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-06-12 14:10:01
A gdzie mi璠zy Wami wszystkim grzeczno嗆, znasz w豉軼iciela, idziesz do niego ,prosisz grzecznie ,瞠by przeparkowal samoch鏚 , bo nie da si przejecha-przej嗆, i koniec, 篡cze ka盥emu ,kto m闚i ,ze dobrze mu tak ,瞠by i Wam kto kiedys zniszczy rzecz na kt鏎 ci篹ko pracowali軼ie.

Jarewa
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-06-12 22:20:12
M闚isz o grzeczno軼i a kierowca ma to gdzie skoro parkuje tak auto, a to 瞠by na drugi raz pomy郵a.

Nadia94
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-12 22:57:04
Jarewa- Ale czy On napisa w opisie ,瞠 "PORYSOWALI MI SAMOCH笈 BO 昭E ZAPARKOWAΒM" ?? niiie! a wi璚 nie ocenajmy Go ,瞠 dobrze mu tak . Mo瞠 rzeczywi軼ie to by豉 czysta zazdro嗆 i zawi嗆. Zreszta to czy kto porysuje samoch鏚 czy grzecznie zwr鏂i uwag, 鈍iadczy tylko o jego kulturze os

mpeer
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-06-10 01:02:58
Oj ta ludzka zazdro嗆... Bardzo trafny tytu :)

gregibegi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-10 00:12:26
komentarz usuni皻y przez moderatora
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Mina premiera Litwy
  •  Facetom
  •  Odpowiedzialno嗆 notariusza
  •  Ksi康z przyjmuje dar od dziecka


Wszystkie absurdy w serwisie s generowane przez u篡tkownik闚 serwisu i jego w豉軼iciel nie bierze za nie odpowiedzialno軼i.
Je瞠li uwa瘸sz, 瞠 kt鏎e zdj璚ie wykorzystano bez twojej zgody to mo瞠sz skorzysta z linku "Zg這 nadu篡cie" kt鏎y znajduje si pod ka盥ym zdj璚iem.
X

POLITYKA PRYWATNO列I SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNO列I

Na naszych stronach u篡wamy technologii plik闚 cookie w celu personalizowania tre軼i i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam spos鏏 technologi t wykorzystuj r闚nie Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. kt鏎zy tak瞠 chc serwowa reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie u篡wane s do przechowywania informacji o zalogowanym u篡tkowniku w zwi您ku z czym nie jest mo磧iwe zalogowanie si do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatno軼i. U篡tkownik kt鏎y nie loguje si na stronie a jedynie j przegl康a mo瞠 wy陰czy u篡wanie plik闚 cookie dla naszej witryny. Zapoznaj si z poni窺zymi informacjami przed przej軼iem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowi您uje Rozporz康zenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os鏏 fizycznych w zwi您ku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep造wu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (okre郵ane popularnie jako "RODO"). RODO obowi您ywa b璠zie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a wi璚 tak瞠 w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach reguluj帷ych przetwarzanie danych osobowych, kt鏎e b璠 mia造 wp造w na wiele dziedzin 篡cia, w tym na korzystanie z us逝g internetowych.

Czym s dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub mo磧iwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu tak dan jest Tw鎩 adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane s przez witryn tylko gdy u篡tkownik zdecyduje si na rejestracj w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych us逝g, przetwarzane b璠 wy陰cznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzaj帷y dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wy陰cznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane b璠 do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofni璚ia, ograniczenia lub innych dzia豉 z Twojej strony ograniczaj帷ych t zgod.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane b璠zie przetwarza OF.PL Sp. z o.o z siedzib w Dabrowie G鏎niczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, je郵i wyrazisz im zgod, ale mog by one r闚nie powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W ka盥ym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyra幡ie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na og馧 w przypadku wsp馧pracy z podwykonawc (np. agencj marketingow) lub us逝godawc (np. dostawc us逝g przechowywania danych). W ka盥ym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazuj帷ego z odpowiedzialno軼i za ich przetwarzanie. Dane mog by te przekazywane organom publicznym, o ile upowa積iaj ich do tego obowi您uj帷e przepisy i przedstawi odpowiednie 膨danie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowi您uje si nie przekazywa Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysy豉nia ofert marketingu bezpo鈔edniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach u篡wamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych s逝膨cych do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udost瘼nianych tre軼i i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten spos鏏 technologi t wykorzystuj r闚nie nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Sp馧ka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy kt鏎e tak瞠 chc serwowa reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urz康zeniu ko鎍owym (tj. Tw鎩 komputer, tablet, smartphone itp.), kt鏎e przegl康arka wysy豉 do serwera przy ka盥orazowym wej軼iu na stron z tego urz康zenia, podczas gdy odwiedzasz r騜ne strony w Internecie.

Witryny stosuj cookies, w celu:
- 鈍iadczenia us逝g,
- dostosowania zawarto軼i Witryn do urz康zenia ko鎍owego U篡tkownika, zapami皻ywania indywidualnych ustawie U篡tkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpiecze雟twa, poprzez kontrol nadu篡 w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepsza funkcjonalno嗆 Witryn,
- utrzymania sesji U篡tkownika (dotyczy Witryn z opcj logowania si U篡tkownik闚), aby U篡tkownik nie musia, na ka盥ej stronie Witryny ponownie wpisywa loginu i has豉,
- umo磧iwienia korzystania z podstawowych funkcjonalno軼i Witryn (np. zapami皻ywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywr鏂enia na "膨danie" U篡tkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosowa do preferencji U篡tkownika tre軼i reklam oraz tekst闚 wy鈍ietlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu 豉twego zarz康zania plikami cookie, nale篡 wybra preferowan przegl康ark i post瘼owa zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam tak瞠 informacj o tym jak zmieni ustawienia przegl康arki, by ograniczy lub wy陰czy funkcjonowanie plik闚 cookies itp. oraz jak usun望 takie pliki z Twojego urz康zenia.

Z Polityk Prywatno軼i Google mo積a zapozna si tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotycz帷ymi gromadzenia i wykorzystania danych mo積a zapozna si tutaj.
Z Polityk Prywatno軼i TVN S.A. mo積a zapozna si tutaj.

Pliki cookies zwi您ane z badaniem efektywno軼i kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobieraj dane wykorzystuj帷 oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP u篡tkownik闚 witryny, przez co rozumie si zapewnienie u篡tkownikowi ca趾owitej anonimowo軼i.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przys逝guj Ci nast瘼uj帷e uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partner闚:
- 膨danie dost瘼u do Twoich danych
- 膨danie sprostowania Twoich danych
- 膨danie usuni璚ia Twoich danych
- 膨danie przetwarzania Twoich danych
- 膨danie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- 膨danie niepodleganiu decyzji opartej wy陰cznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powy窺ze przys逝guj tak瞠 w przypadku prawid這wego przetwarzania danych przez administratora.
U篡tkownik witryny mo瞠 przegl康a, usuwa, modyfikowa oraz przenosi dane w opcjach przegl康arki jak r闚nie mo瞠 tam wybra opcj wy陰czenia stosowania plik闚 cookie dla witryny.

U篡tkownik witryny posiadaj帷y zarejestrowane konto na witrynie mo瞠 uzyska dost瘼 do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma mo磧iwo嗆 przegl康ania oraz modyfikacji danych. Poniewa nie jest mo磧iwe logowanie si do serwisu bez wyra瞠nia zgody na poni窺z Polityk Prywatno軼i u篡tkownik posiadaj帷y zarejestrowane konto kt鏎y nie wyra瘸 zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamkn望 swoje konto. Zamkni璚ie konta jest r闚noznaczne z usuni璚iem zwi您anych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamkn望 konto nale篡 zalogowa si na witryn (wyra瘸j帷 tymczasowo zgod na Polityk Prywatno軼i tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamkni璚ia konta) oraz wys豉 膨danie zamkni璚ia konta korzystaj帷 z formularza kontaktowego do kt鏎ego odno郾ik znajduje si na dole strony. Mo積a tak瞠 wys豉 wiadomo嗆 z adresu e-mail kt鏎y jest powi您any z kontem u篡tkownika na witrynie. Po weryfikacji 膨dania konto zostanie zakmni皻e a przetwarzane dane usuni皻e.

Wyjasnienia odno郾ie Twoich praw zwi您anych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajduj si w ich politykach prywatno軼i do kt鏎ych linki podano w akapicie powy瞠j.

Zgoda
Je瞠li nie wyra瘸sz zgody na przetwarzanie Twoich danych wy陰cz obs逝g cookie na naszej witrynie lub je瞠li jeste zarejestrowanym u篡tkownikiem wy郵ij wiadomo嗆 z 膨daniem zamkni璚ia konta tak jak opisano powy瞠j.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla os鏏, kt鏎e maj dosy absurdu jaki szerzy si w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obra瘸, ani narusza czyich d鏏r.
Je瞠li komu nie podoba si nasza idea to przepraszamy i nie zach璚amy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie s dodawane przez u篡tkownik闚 serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialno軼i.
Za wszelkie Materia造 dodane na stron odpowiada tylko i wy陰cznie osoba kt鏎a go doda豉. Je瞠li znajdziesz swoj w豉sno嗆 na profilu innej osoby, skontaktuj si z ni osobi軼ie. Redakcja Wiochy nie b璠zie rozstrzyga豉 kto jest w豉軼icielem materia堯w, poniewa nie ma do tego ani 鈔odk闚 ani uprawnie. Od tego jest s康 i tam nale篡 kierowa oskar瞠nia dotycz帷e kradzie篡 zdj耩, film闚 czy innych materia堯w pami皻aj帷, 瞠 fa連zywe oskar瞠nie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszaj帷ego prawo mo積a wys豉 informacje o takim naruszeniu korzystaj帷 z linku "Zg這 nadu篡cie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje s rozpatrywane przez administrator闚 strony w ci庵u 48 godzin od momentu zg這szenia. Domagaj帷 si usuni璚ia zdj璚ia nale篡 przes豉 orygina zdj璚ia lub w inny spos鏏 potwierdzi prawa do materia逝. Tylko zg這szenia zawieraj帷e takie po鈍iadczenia b璠 uznane za wiarygodne w my郵 artyku逝 14 Ustawy o 安iadczeniu Us逝g Drog Elektroniczn. W przypadku uznania wiarygodno軼i zg這szenia dost瘼 to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby doda absurd najpierw musisz si zarejestrowa w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako u篡tkownik zarejestrowany wymaga wyra瞠nia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajduj帷ej si poni瞠j Polityce Prywatno軼i.

Absurdy mo積a dodawa w o鄉iu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
鄉ieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien by opatrzony opisem i komentarzem bez u篡cia wulgaryzm闚 i s堯w og鏊nie uznawanych za obra幢iwe. Opis i komentarz powinien ubawi u篡tkownik闚 strony do 貫z.
Na stronie u篡tkownicy mog umieszcza materia造, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adres闚 internetowych oraz danych osobowych u篡tkownik闚, kt鏎e dopu軼i造 si absurdu. Dane mo積a pozostawi jedynie w przypadku dzia逝 "Wiocha w polityce" pod warunkiem, 瞠 dotycz os鏏 wykonuj帷ych funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie b璠帷e wioch (w szczeg鏊no軼i zatytu這wane: "Mo瞠 to nie wiocha" lub podobnie) b璠 usuwane. To samo dotyczy absurd闚 prosz帷ych o g這sy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdj耩 pornograficznych, reklam, zdj耩 przerobionych w celu obra瘸nia os鏏 na nich si znajduj帷ych, zdj耩 nawo逝j帷ych do przemocy, zdj耩 roznegli穎wanych dzieci.

Dodatkowo usuni皻e mog by absurdy:
- powtarzaj帷e si lub bardzo podobne a nie wnosz帷e nic warto軼iowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawid這wo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez u篡tkownik闚 serwisu. Im wy瞠j oceniony jest dany absurd, tym wi瘯sza ma szanse na trafienie na stron g堯wn.
Dop鏦i dodany absurd znajduje si w poczekalni, mo瞠sz zmieni jego opis, lub komentarz. Ka盥y absurd mo瞠 by oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych u篡tkownik闚 serwisu. Zawsze b璠ziesz wiedzia co inni o nim s康z.
Absurdy nisko ocenione przenoszone s do archiwum. Postaraj si aby Tw鎩 absurd zosta jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny mo瞠 ograniczy ilo嗆 mo磧iwych do dodania przez jednego u篡tkownika materia堯w zar闚no og鏊nie jak i w konkretnej kategorii. W szczeg鏊no軼i dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez u篡tkownik闚 nie mog zawiera adres闚 internetowych oraz by obra幢iwe dla innych u篡tkownik闚 strony lub os鏏 trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materia造 musz by zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usun望 wpis. Administrator witryny mo瞠 zablokowa u篡tkownika, kt鏎y nie stosuje si do regulaminu, na okre郵ony czas lub bezterminowo. Blokowane s tak瞠 konta zak豉dane jedynie w celu zak堯cania korzystania ze strony innym u篡tkownikom poprzez ich obra瘸nie, powielanie tych samych wpis闚 lub inne zachowania niezgodne z ide strony.  

Ka盥y u篡tkownik mo瞠 przekszta販i swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- ca趾owity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ U玆CIA TOKENA
- je瞠li nie jeste trollem to mo瞠sz doda 2 RAZY WI犴EJ komentarzy
- mo瞠sz doda 2 RAZY WI犴EJ absurd闚 dziennie
- konto u篡tkownika wyr騜nione ikon przy absurdach, komentarzach oraz w karcie u篡tkownika


Regulamin mo瞠 w ka盥ej chwili zosta zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunk闚 prawnych i technicznych o czym u篡tkownicy zostan poinformowani. Poprawki estetyczne (wygl康, kolor, liniatura, poprawienie b喚du stylistycznego itp) nie s uznawane za zmian regulaminu.
Maj帷 na wzgl璠zie dobro wi瘯szo軼i U篡tkownik闚, redakcja Wiochy z przyjemno軼i i bardzo skutecznie wsp馧pracuje z wszelkimi organami 軼igania (policja, prokuratury, s康y) w celu eliminowania dowcipnisi闚, podszywaczy i fa連zywych "w豉軼icieli zdj耩", psuj帷ych reputacj, dobry klimat i mi陰 atmosfer zabawy.


Obowi您kiem ka盥ego u篡tkownika jest znajomo嗆 aktualnego regulaminu.
Zak豉daj帷 sw鎩 Profil potwierdzasz, 瞠 bezspornie i w pe軟i 鈍iadomie zgadzasz si ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatno軼i.



AKCEPTUJ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600