Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
MaQWH  12-06-19, 21:03 Zgłoś
+ 714 -
Dodano: 2012-06-19, 21:03:39   przez: MaQWH
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 714  Zgłoś nadużycie
6
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Bez komentarza
  •  Poprzedni dziadek do orzechów służył 30 lat
  •  W rosyjskim tańcu na lodzie
  •  O, pojawił sie pierwszy klient.
Ukryj komentarze(101)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
pandino
    Ocena: 19 (glosow:35)
2012-06-29 11:24:46
"Liczy się wiedza i umiejętności" - lol, dla mnie żaden argument. Nie neguję tego, ale uczelnia wyższa tak jak każda szkoła ma też nauczyć trochę KULTURY, a stosowny ubiór to jeden z objawów wysokiej kultury osobistej.

superior
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-21 19:50:21
szorty nie i pióropusz tez nie ale odkryte ramiona i np, spódniczka 5 cm nad kolano nie wpływa na poziom wiedzy, chyba że egzaminator płci męskiej jest zboczony i nie skupia się na tym co ma robić a płci żeńskiej jest zazdrosna że jej lata już minęły. schludność i tyle

Bede_Wkurwial
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-07-03 11:00:46
ocen akurat jest 666 wiec w tym wypadku nie dodaje nic, aby nic nie naruszyc :) a moze to na KUL bylo wywieszone?

crpgmaniak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-20 17:03:02
To nie wiocha i utnę spekulacje - to nie KUL, dobrze znam każdy centymetr kwadratowy ogłoszeń na tej uczelni.

marika87
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-07-01 15:11:26
troche prawdy w tym jest raz na pół roku nawet latawica moze sie normalnie ubrac na egzamin :)

ayumi
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-07-01 14:49:09
mi się wydaje, że przychodząc na egzamin stosownie ubranym, okazujemy też szacunek komisji.

Nagasukaaa
    Ocena: -9 (glosow:13)
2012-07-01 14:09:55
Stonowane kolory? Najlepiej niech przyjdą wszyscy na szaro i nabawmy się chandry jesiennej wiosną czy latem. Kultura? Kulturę okazuje się zachowaniem a nie ubiorem, może być odświętnie ubrany a cham pozostanie chamem.

iskierka19
    Ocena: 11 (glosow:17)
2012-07-01 12:11:28
Właśnie te, które nie mają wiedzy i kultury zakładają krótką spódniczkę i bluzkę z dużym dekoltem w nadziei, że wystarczy, aby dostać 3 :D

KvaSS
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-06-30 23:23:12
"Przykrywające co najmniej palce" Czyli w kapciach można przyjść?

inka07
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-06-30 22:44:29
zgadzam sie z władzami uczelni :)

zeebee
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-06-30 18:22:21
Nowyje elyty jadą po majtach staruchom

fasolmateusz
    Ocena: 6 (glosow:14)
2012-06-30 11:40:11
Moim zdaniem wiocha i bezczelność. Uczelnia ma pewne kryteria ubioru, choćby minimalne, pewne zasady, których nie należy łamać. Ludzie, którzy zdobywają wykształcenie wyższe powinni mieć odrobinę oleju w głowie.

artystyczna123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-06-30 08:32:28
komentarz usunięty przez moderatora

heniek513
    Ocena: -11 (glosow:19)
2012-06-30 07:29:21
Dobrze student napisał. JA wczoraj na zakończenie poszedłem też ubrany jak na dwór, podkoszulka, krótkie spodenki itd. ale i tak znalazła się krowa co się przyczepić musiała:)

opuncja
    Ocena: 11 (glosow:13)
2012-06-30 13:15:55
Gimbusy tak mają... Szkoda czasu na czytanie i komentowanie, bo prowokacja słabiutka. Szkoda tylko, że taka menda trollująca negatywnie wpływa na obraz wszystkich gimnazjalistów.

ZyklonB
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-06-30 02:13:56
Z reguły te najbardziej wypindrzone panieny są najgorzej przygotowane. Na szczęście, również z reguły, na studiach naprawdę cyce na wierzchu, miniówy i wojenny makijaż nie są pozytywnie odbierane, zwłaszcza gdy stanowią stylizację "do egzaminów".

NickiMay
    Ocena: -6 (glosow:8)
2012-06-30 00:16:29
komentarz usunięty przez moderatora

marl1111
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-06-29 23:10:06
Poniekąd laska ma racje - liczą się umiejętności. Aczkolwiek mnie zawsze śmieszyły te laski z wywalonymi cycami na wierzchu przychodzące na egzaminy, które liczyły, że z tego tytułu dostaną wpis do indeksu...

pajakpajak
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-06-30 13:18:35
Z takimi ? ;)

Fleuri
    Ocena: 12 (glosow:14)
2012-06-29 23:03:12
jak zobaczyłam jakie teraz się towarzystwo przyjmuje na studia to się żal robi. W mojej grupie były laski malujące paznokcie na ćwiczeniach i goście w różowych koszulkach chrumkający przez pół godziny na wykładzie. Edukacja na siłę takich osobników to wyrzucanie publicznych pieniędzy w błoto.

OnaJestSzalona8
    Ocena: -9 (glosow:9)
2012-06-30 23:22:04
a co to ma do tego? Też miałam okazję sobie na sali malować paznokcie, a większość egzaminów pozdawana na 5 lub 4 :) zazdrość, co?

nidbjor
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-07-02 14:39:08
:D

nidbjor
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-07-02 14:40:55
Pani szanowna, Pani się nie chwali, co Pani malowała. Jeśli studia nie nauczyły Pani ogłady i kultury, to dyplom, który Pani dostanie, będzie o kant dupy rozbić. A tak między nami: cóż Ty dziecinko wiedzieć możesz o 'egzaminach' mając 20 lat i zaczynając studiowanie? ;)

traczek10
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-06-29 22:41:44
Anonimowy mondrala, ciekawe czy by tak błysnął wiedzą i ciętą ripostą na egzaminie. A może skończyło by się na poprawce i wyjściu zegzaminu z podkulonym ogonem

Velusia
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-01 21:07:12
mONdrala?!? Szkoda słów po prostu...

anty_red
    Ocena: 8 (glosow:12)
2012-06-29 21:53:50
Studia uczą nie tylko wiedzy. Wykształcony człowiek powinien umieć się zachować stosownie do sytuacji. PS: Ciekawe czemu mądrala się nie podpisał(a)...

Szymko30
    Ocena: -12 (glosow:20)
2012-06-29 21:40:44
To się wiedzę ocenia na egzaminie a nie jakiś strój. A szacunek tym głąbom uczelnianym również się nie nalezy. Za co? Niech się cieszą, że są studenci bo z tego zyją. I pisze to jako były pracownik uczelni (wytrzymałem 2 lata w tym z........m towarzystwie)

MaestroS
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-06-29 22:32:28
Jeżeli ktoś nie ma szacunku do pracowników naukowych, nie ma prawa korzystać z ich dorobku naukowego, proste. Dobrze, że byłeś pracownikiem uczelni, a nie pracownikiem naukowym.

ZyklonB
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-06-30 02:15:51
Nie wytrzymałeś dłużej, bo co? Bo zakończenie przewodu doktorskiego było za ciężkie?

opuncja
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-06-30 13:12:53
Akurat zgodzę się po części, że wykładowcy potrafią być irytujący i zarozumiali, ale w całej mojej karierze spotkałam tylko jedno babsko, które z ludźmi styczności mieć nie powinno. Większość to bardzo ciekawi ludzie, często pasjonaci.

christo55
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-08-31 20:21:40
Misiu różowy! Wykładowcy nie z tego żyją, że są studenci, tylko z tego, że są idioci w postaci podatników, płacący swoją krwawicą za nieudane próby wykształcenia takich (piiiiip), jak ty.

sadi
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-06-29 21:17:43
Haha UJ rządzi! Pozdro:D

sadi
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-06-29 21:16:31
haha UJ rządzi! :D

PatRyShiaa
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-06-29 20:54:48
"Nieprzeźroczystość" czyli chodzą tam w przeźroczystych rzeczach ?No to nie zdziwiła mnie frustracja ze strony nauczycieli , a dziewczyna która odpisała na ten komunikat najwidoczniej chciała zabłysnąć wśród rówieśników .

fearsometickler
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-06-29 23:19:19
Mnie dziwi ze nadal spora część społeczeństwa pisze słowo "przezroczysty" przez ź

PatRyShiaa
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-06-30 19:50:06
Sugerowałam się komunikatem nauczycieli przepraszam mój błąd.

PatRyShiaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-29 20:52:50
komentarz usunięty przez użytkownika

drLOUBITCH
    Ocena: 9 (glosow:13)
2012-06-29 20:38:00
Ubiorem wyraża się szacunek do komisji egzaminacyjnej. Owszem można i przyjść na egzamin z gołą dupą czy w worku po kartoflach, byle wiedza w głowie była, ale istnieją jakieś zasady dobrego wychowania. Po prostu są okoliczności, gdzie trzeba ubrać się odpowiednio do okazji.

szulcik
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-06-29 20:36:10
Akademik uczy życia :) kto nie pije ten kapuje

doman800
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-06-29 20:25:05
komentarz usunięty przez użytkownika

FameMonster
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-06-29 23:36:22
owszem co do akademików to masz rację, ale są jeszcze osoby które naprawdę chcą się uczyć i moim zdaniem lepiej jest błysnąćintelekyem niż wyzywającym czy krzykliwym ubiorem!

S_urwiel
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-06-29 20:09:48
akademik to dopiero kultury uczy.

leszkowaty
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-06-29 17:51:44
widzę ze większości wydaje się, ze kultury osobistej maja uczyć nauczyciele i później wykładowcy. Tak macie racje, wydaje Wam się! Kulture wynosi się z domu, a nie z "gimbazy" czy uczelni wyższej (smutne ale prawdziwe)

pandino
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-06-29 20:16:42
A dzieciak, który ma 6 czy 7 lat idący do podstawówki? Wyniósł już najwyższych lotów kulturę osobistą? Szkoła i dom mają kształcić równolegle, kultura osobista się w to wpisuje.

leszkowaty
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-06-29 20:37:54
na 6~7 lat wystarczy ze wie ze na rozpoczęcie roku szkolnego trzeba iść na galowo, umieć powiedzieć podstawowe "zaklęcia" (dziękuje, przepraszam, proszę ..... oraz miec szacunek dla starszych) a dzisiejsza młodzież może i zna, ale nie używa tej "magii"

opuncja
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-06-29 20:43:07
Taaa... kształcić równolegle. Z której choinki się urwałeś/aś? Teraz rodzic może przyjść i powiedzieć, że sobie takiego wychowania nie życzy, przykładowo WDŻu. Poza tym... ile razy się zdarza, że nauczyciel pisma tworzy, rodzica do szkoły wzywa, bo problemy wychowawcze, a on ma gdzieś?

pandino
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-06-29 21:14:37
do @opuncja : Ale to już jest specyfika i bolączka współczesności niestety. Kiedy ja byłem w podstawówce to nauczyciel nieraz mocniej za rękę złapał (nie mówię o biciu) i powiedział, że tak nie wolno (teraz byłby posądzony o znęcanie się), a dzieciak jak założy belfrowi kubeł na głowę to jest bohate

opuncja
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-06-30 13:08:39
Ale musisz wziąć na to poprawkę. Ja sobie zdaję sprawę, że są środowiska, gdzie patologia patologię pogania, ale szkoła cudów nie zdziała. Zwłaszcza przy braku współpracy rodzica/opiekuna. Smutne, ale prawdziwe.

KOBIETA2012
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-06-29 17:48:49
Słuszna uwaga :)

kriss92
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-29 17:07:35
maja te poczucie humoru,ze niech ich szlag...

pioleo158
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-06-29 16:59:20
Kulturę wynosi się z domu w potem wprowadza w przestrzeń życiową. Pandino przypomnij sobie co znaczy dokładnie słowo "studiować" potem wytłumacz co ma stosowny ubiór do noszenia sandałów przez kobiety latem swoją drogą na mojej uczelni jeden profesorek łapał studentki za cycki...wykłada d

atorafal
    Ocena: 14 (glosow:14)
2012-06-29 16:17:54
Niech taki studencik spróbuje tak pójść do sądu i tam powie, że sąd to nie kościół. Albo potem niech do pracy w banku czy urzędzie tak się ubierze. Jakieś normy społeczne obowiązują chyba. No ale w dzisiejszych czasach to już tylko "chyba".

komercjusz
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-06-29 19:04:49
Zgadzam się z wypowiedzią, potem takie nie wiadomo co (często widać takowe monstra na zdjęciach na tym portalu) twierdzi że nie może znaleźć pracy,podobno taka moda, pytanie tylko gdzie? wątpię żeby ktoś z mopem na głowie miał lepsze stanowisko niż prac/fiz

dragons86
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-06-29 15:59:03
Zależy jaka uczelnia.Czasem wykładowca może cię wyprosić z egzaminu.Są jakieś tam zasady na uczelniach i powinno się do nich stosować.

opuncja
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-06-29 15:46:44
Jestem belfrem. Byłam studentką. Tak sobie myślę, że naprawdę warto szaleć z ubiorem na egzaminach. Przecież wykładowcy nie przyjdzie do głowy, żeby zadać bardziej szczegółowe pytanie, nie pomyśli nawet, że wypadałoby tak wybitną jednostkę dopytać. Tak myślę.

zbiczeek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-29 19:00:35
cyt "studenci gotowi sa jeszce pomyslec, ze to my tu jestesmy dla nich..."...

fearsometickler
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-29 23:21:35
opuncjo, rozumiem że planujesz naprawiać wspomniane niedopatrzenia i dawać szansę wybitnym jednostkom ? :)

ZyklonB
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-06-30 02:20:58
Więc błędnie myślisz - właśnie takim komediantkom zadaje się trudniejsze pytania, a już tylko i wyłącznie od ich poziomu inteligencji zależy, czy dotrze do nich, dlaczego się je tak traktuje.

opuncja
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-06-30 13:05:26
Fearsome, jeśli mnie ktoś w tak niebanalny sposób poprosi, o dopytanie, to z pewnością go/jej nie rozczaruję. ;) Najs to see you back. ZyklonB, poczytaj sobie może czym jest sarkazm zanim zaczniesz komentować moje wypowiedzi.

zenchorst
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-06-29 15:02:01
Takie ścisłe umysły a tu proszę, mają swoje słabe strony.W czasie egzaminu leżą kiedy odezwią się pierwotne instynkty .

kontroler
    Ocena: 6 (glosow:20)
2012-06-29 14:30:06
i takie tępe strzały studiują

Rudol
    Ocena: 17 (glosow:27)
2012-06-29 14:15:58
Wiocha dla studentów, że o podstawowych zasadach kultury osobistej należy im przypominać za pomocą komunikatów.

pete78
    Ocena: -8 (glosow:8)
2012-06-29 21:22:30
wiocha dla Ciebie,że kulturę człowika oceniasz przez jego wygląd zewnętrzny

anty_red
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-06-29 21:57:09
pete78 - nie wygląd wewnętrzny tylko ubiór stosowny do miejsca i sytuacji. Akurat to DUŻO mówi o człowieku i jego poziomie kultury.

tomgol8
    Ocena: -3 (glosow:13)
2012-06-29 13:53:18
A gdzie tu Wiocha? UWM

bad_chick
    Ocena: -3 (glosow:15)
2012-06-29 13:46:26
stonowane kolory strojów haha... dobre, wybitnie dobre... i oczywiście tylko do kobiet się zwracają, a panowie mogą nosić co chcą :)

opuncja
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-06-29 15:43:04
Tak, oczywiście w domyśle było, że Panowie mogą przychodzić na egzaminy w tęczowych sweterkach, albo najlepiej bez... Ewentualnie, w stroju jednego z członków Village People. Tak, na pewno o to chodziło.

szatano999
    Ocena: -8 (glosow:18)
2012-06-29 13:42:00
co się śmiejecie przecież to KUL- Katolicki Uniwersytet Lubelski....pewnie jakiś "księżulo" pisał.....panowie mogą nawet w slipkach przychodzić...bo to go kręci

bad_chick
    Ocena: -6 (glosow:14)
2012-06-29 13:48:45
zgadzam się z tobą w zupełności :) faceci mogą szaleć ile chcą, a kobietom nie wypada jak zawsze :) co za hipokryzja... pewnie pisał to jakiś nauczyciel który przez dekolty skupić się na zajęciach nie może...

neosly
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-06-29 15:11:59
WIWAT MOHERY!MASAKRA

oena
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-06-30 00:15:56
czepiacie się, ale przecież mężczyzna idzie na egzamin w koszuli czy garniturze. Przecież nie przyjdzie w mini czy bluzeczce na szelkach. Logiczne chyba.

ZyklonB
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-06-30 02:27:31
@bad_chick - tu nie chodzi o to, czy ktoś może się skupić na widok dekoltu, czy nie, tu chodzi o to, że nieprzyzwoity ubiór to wyraz najzwyklejszej pogardy dla egzaminujących i żadne młodzieńcze napinki tego nie zmienią. Tzw. "Dress code" istnieje nie od dziś.

isia21
    Ocena: -3 (glosow:23)
2012-06-29 13:36:18
Oczywiście dziewczyna, która napisała odpowiedź, posłużyła się sarkazmem, czego, jak widać, większość z was nie zauważa bądź nie rozumie. Pióropusz i szorty wymieniła zapewne celem mocniejszego zaznaczenia tego, co chciała przekazać:

isia21
    Ocena: -3 (glosow:21)
2012-06-29 13:37:20
"Liczy się wiedza i umiejętności". I ma całkowitą rację, na miły Bóg!

Shana
    Ocena: 9 (glosow:11)
2012-06-29 14:45:37
Nie zgodzę się z Tobą. Oczywiście że wiedza się liczy i nie wiem dlaczego obuwie ma okrywać palce- przecież jak jest lato to dlaczego sandały czy japonki miałyby być zakazane? Uważam jednak że chodzenie z tyłkiem na wierzchu czy prawie całym biustem widocznym jest trochę niesmaczne.Trzeba znać umiar

abelja
    Ocena: 7 (glosow:15)
2012-06-29 14:47:19
Captain obvious! Dziewczyna wykazała się brakiem kultury, znajomości etykiety i dobrego wychowania. Dla mnie podstawowy savoir vivre (czyli między innymi stosowny ubiór) jest zewnętrznym ukazaniem siebie jako wartościowego, inteligentnego człowieka.

hetera
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-06-29 15:07:18
Tak to prawda, że liczy się wiedza i umiejętności. Ale ważna jest też kultura. Zresztą uczelnia ma podobno przygotowywać do dalszego życia... a jakoś nie wydaje mi się aby pracodawca chciał mieć pracownice które noszą skąpe ubrania. Zwykle nie sprzyja to wizerunkowi firmy.

opuncja
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-06-29 15:40:53
Oczywiście, sarkazm użyty przez tę jednostkę był wybitnie wysokich lotów i przy okazji wielokrotnie złożony. Wszyscy pomyśleliśmy, że owa dziewoja nagminnie przychodzi na egzaminy w różowych pióropuszach. Swoją drogą, to by wiele tłumaczyło...

pandino
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-06-29 20:18:58
Do @isia21 : Sama wiedza i umiejętności nie wystarczą. Nawet najlepszy specjalista o niebywałej wiedzy i umiejętnościach szukający pracy jeżeli pójdzie na rozmowę kwalifikacyjną w klapach i rozpiętej koszuli na wejściu zostanie skreślony. Nikt nawet nie sprawdzi tej wiedzy i umiejętności

isia21
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-06-29 21:47:00
Nie staram się Wam udowodnić, że ubiór jest zupełnie bez znaczenia. Uważam jedynie, że nie należy pióropusza i szortów brać na poważnie, bo to tylko riposta. Poza tym nikt mi nie wmówi, że jeśli ubierze się głupotę w garsonkę, można coś tym osiągnąć. :P

ZyklonB
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-06-30 02:30:08
isia21 - a czy Twoim zdaniem głupota odziana w lateks/mini/cokolwiek podobnie wiochowatego jest lepsza od głupoty ubranej w garsonkę? ;-)

leszkowaty
    Ocena: 9 (glosow:15)
2012-06-29 13:05:19
ciekawe czy na rozmowę kwalifikacyjna tez pójdzie w szorach i pióropuszu. no chyba ze w McDonaldzie albo innym KFC taki obowiązuje strój

malamysza
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-06-29 13:00:55
racja w 100%

greentea992
    Ocena: 9 (glosow:19)
2012-06-29 12:58:40
do każdego miejsca jest odpowiedni ubiór. Do opery w stroju kąpielowym też nie wypada iść...

Bluznierca
    Ocena: -12 (glosow:26)
2012-06-29 12:53:49
Niektorych trzeba sprowadzic na ziemie. Dla mnie piekna riposta na kretynskie zakazy.

hetera
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-06-29 15:08:46
Już widzę jak ripostuje im profesor... i szeroki uśmiech pojawia się na mojej twarzy.

ster000
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-06-29 12:17:28
w szczególności umiejętności:)

ansela
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-29 12:10:33
komentarz usunięty przez moderatora

ansela
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-06-29 12:15:54
Domyślam się, że za trudnego słowa użyłam moderatorku? Postaram się już tak nie szaleć;-)

Kresto92
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-06-29 11:44:32
C.D. postu: Dresy są dobre na boisko, a jeansowe mini, które nie zakrywają tyłka na dyskotekę. Można przecież założyć jakieś jeansy, i t-shirt, jak ktoś nie lubi koszul na ten egzamin, czyż nie?

bad_chick
    Ocena: -5 (glosow:11)
2012-06-29 13:50:47
zgadza się, ale czy nie uważasz że przesadzono choćby ze stonowanymi kolorami strojów? i dlaczego jest to kierowane tylko do kobiet? a faceci mogą sobie nosić co chcą i przyjść sobie w dresach o których piszesz że nie wypada?

ZyklonB
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-06-30 02:34:32
Z reguły studenci mają w kwestii ubioru na egzamin o wiele więcej wyczucia od studentek. Wybacz, ale tak po prostu jest i pewnie dlatego osoba egzaminująca uznała za konieczne sprowadzić takie studentki na ziemię.

Kresto92
    Ocena: 17 (glosow:19)
2012-06-29 11:42:01
Na egzamin powinno się ubrać, jak człowiek. Nikt tu nie mówi o smokingu. A ludzie przychodzą często w klapkach, i spodenkach dresowych krótkich, które nawet do połowy ud nie schodzą. Chodzi tu o okazanie podstawowego szacunku dla wykładowcy.

nisza
    Ocena: 13 (glosow:19)
2012-06-29 11:27:51
No niestety, egzamin to okazja oficjalna, na ktora obowiazuje stroj elegancki i przynajmniej polformalny. W szortach i rozowym pioropuszu panienka moze sie wybrac na plaze, a nie na egzamin. Na rozmowe o prace tez sie tak wybierze? W sumie - tam tez licza sie przeciez umiejetnosci, prawda?

isia21
    Ocena: 0 (glosow:16)
2012-06-29 13:40:24
Tak, liczą sie umiejętności. Pióropusz i szorty to pewnie tylko zabawny element ciętej riposty, których nie należyu brać na poważnie.

pete78
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-06-29 21:17:16
odp. do isia21 widząc ile dostałaś minusów za tą wypowiedź utwierdzam się w tym że 95% społeczeństwa to debile ,którzy myślą że jak się człowieka ubierze elegancko to będzie wyglądał mądrze i będzie mądrzejszy

pandino
    Ocena: 19 (glosow:35)
2012-06-29 11:24:46
"Liczy się wiedza i umiejętności" - lol, dla mnie żaden argument. Nie neguję tego, ale uczelnia wyższa tak jak każda szkoła ma też nauczyć trochę KULTURY, a stosowny ubiór to jeden z objawów wysokiej kultury osobistej.

RoryBreaker
    Ocena: 11 (glosow:17)
2012-06-29 13:01:40
a prawda jest taka, ze jak sie kultury i pewnych zachowan z domu nie wynioslo to juz nawet uczelnia nie pomoze

ZyklonB
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-06-30 02:37:52
Akurat przekonanie, że wywalenie piersi na wierzch jest kluczem do sukcesów dziewczyny wynoszą zwykle ze środowisk, w jakich się wychowały (rola mamusi jest tu nie do przecenienia!), ew. przeżyły okres dojrzewania. Studia nie tego uczą. Być może nie do wszystkich pań to dociera.

karmel23
    Ocena: -19 (glosow:25)
2012-06-29 11:21:14
Tak trzymaj dziewczyno!!

pan_ksiadz
    Ocena: -21 (glosow:25)
2012-06-29 11:20:45
hahah padłem :) świetna riposta!

Homo_erectus
    Ocena: -19 (glosow:23)
2012-06-29 11:09:28
i bardzo dobrze:)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500