Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
murinforte  12-07-01, 15:49 Zgłoś
+ 772 -
Dodano: 2012-07-01, 15:49:05   przez: murinforte
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 772  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kiedy Twoja dziewczyna ma lęk wysokości
  •  Częsty obrazek w marketach
  •  Pamiętaj słowa matki
  •  Pijawki Smoleńskie chcą 40 mln
Ukryj komentarze(204)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
miron_pieron
    Ocena: 15 (glosow:31)
2012-07-06 12:10:49
Ja jestem osobą wierzącą i nie jestem dewotem. Ale coś takiego uważam za bardzo niesympatyczne. Wiadomo, że wiara jest indywidualną sprawą ale stanowi ona coś ważnego w życiu człowieka (jeśli jest wiarą). Ktoś, kto robi sobie coś takiego, po prostu ma gdzieś człowieka, dla którego wiara jest ważna.

suicide86
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-07-17 16:40:15
Mam pytanko, gdzie można kupić taką figurkę ?

dibzik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-16 02:01:32
Moszna? Moszna! jak mawiał mój dziadek.. nie da się tylko parasola w dupie otworzyć.. a jak już się da to na pewno nie da się go wyjąc ;)

marzenka2021
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-07-12 17:49:56
No co jak co ale czegos takiego to nie powinno być!!! Debilstwo sie szerzy!

ChojiAbura
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-07-12 03:38:46
WYJĄTKOWO NIESMACZNE i NISKIE to było, przykre dno i WIOCHA !!!

ChojiAbura
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-12 03:35:54
WYJĄTKOWO NIESMACZNE i NISKIE to było, przykre dno i WIOCHA !!!

Lukatek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-11 12:19:49
komentarz usunięty przez moderatora

ivi12345
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-07-10 21:26:25
Za wyprodukowanie czegoś takiego a także handlowanie tym i rozpowszechnianie takich zdjęć w internecie powinna być kara więzienia. TAKŻE PROSZE STAD USUNĄĆ TO ZDJECIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ivi12345
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-07-10 21:18:46
Szok jakis szatanista cos takiego wyprodukował i wymyślił. PROSZE USUNĄĆ TO ZDJECIE STAD!!! Obrażą mnie i nie tylko mnie...

mortiur
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-07-11 08:38:39
szatanista ?? lol

abyssos48
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-07-09 23:40:36
Fajne!! a gdzie takie można kupić?

Dango
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-09 21:39:32
komentarz usunięty przez użytkownika

piotrek2011m
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-07-09 16:07:44
No i je-ać religie wszystkie wraz!

MrKonstantino
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-07-09 11:42:48
omg... przykro patrzeć - kolejny przykład jak ludzie nie potrafia poszanować żadnych wartości!

Dango
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-09 09:48:37
komentarz usunięty przez użytkownika

alex24
    Ocena: -3 (glosow:13)
2012-07-08 17:01:34
w końcu ktoś nazywa rzeczy po imieniu, kult maryjny to kult waginy, fakt

mizon16
    Ocena: -11 (glosow:17)
2012-07-08 15:17:26
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH AHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH AHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAH

sebek110974
    Ocena: 8 (glosow:12)
2012-07-08 22:11:45
haha co osiągnąłeś haha ośle haha czwarta klasa przed Tobą...powodzenia

outlaws13
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-07-09 00:40:32
nauczył sie używania nowych znaków H i A. Mój syn tak miał w przygotowaniu do szkoły jako pięciolatek. Daj dziecku szanse. Ojciec zostawił zalogowanego kompa to sie dziecko pobawiło

gugulka
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-07-09 00:47:22
napisze malymi literkami,hahaha, bo tyz mom litosc, nad dzieciakami ;)

Dango
    Ocena: 13 (glosow:25)
2012-07-07 23:16:05
Zostalam opluta za wyglad, moj maz uderzony za to ze jest Japonczykiem, zwyzywany od zoltkow i ze takich sie powinno wytruc, przez katolikow, co w kosciolku w pierwszym rzedzie siedza. Wiec nie chrzan jacy to wy cudowni jestscie, a my ateisci was gnebimy.

dedede66
    Ocena: 1 (glosow:13)
2012-07-08 00:02:26
I mnie porownujesz do takich ludzi tylko i wylacznie dlatego, ze staram sie bronic tego w co wierze, tego dzieki czemu stram sie byc dobrym czlowiekiem?

outlaws13
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-07-08 17:36:40
Katolik jak masz inne zdanie od niego to potrafi nawet zabić, a najlepsze w tym jest to że on będzie przekonany że zrobił dobrze, w imię boga, nie będzie widział złego. Rasizm działa w obie strony i do białych i od białych, ten wychodzący od białych jest niczym przy tym od czarnych(Afroamerykanów:)

dedede66
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-07-08 17:44:02
Out, nie myl normalnego, wierzacego czlowieka z fanatycznym czubkiem.

outlaws13
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-07-08 17:48:12
Ja piszę tu o tych z batalionów radia M. A to oni nakręcają dziś taką opinię. Widzę nie raz u siebie jak się starsi ludzie zachowują to żeby nie ich wiek to bym dupę nie jednej babci skopał

achaja1
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-07-08 21:54:33
dede,masz prawo wierzyć w co tylko chcesz,ale nie odmawiaj ludziom prawa do nie wiary,nie zapominaj że każdy ma prawo do własnych poglądów i zmuszanie przez KK do klękania przed figurkami i wmawianie że od dziecka rodzimy się z grzechem jest hipokryzją

Tescosatan
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-07-08 22:00:56
Dajcie mu spokój, nic nie zdziałacie. Mogłabym nawet ustanowić dowolnej wysokości nagrodę dla tego, kto będzie w stanie coś mu wyjaśnić i być pewna, że nie stracę ani grosza. Zresztą nie tylko w tym przypadku.

outlaws13
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-07-08 22:07:36
Najlepsze jest to że malec ma grzech śmiertelny i szybko trzeba ochrzcić (500zł )a jak chcesz zrobić akt apostazji to musisz być pełnoletni , świadomy swego czynu. To mam teraz rozumieć że 3-6 cz12 miesięczne dzieci są świadome chrztu? :) błagam

dedede66
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-07-08 22:46:46
Achajo, a czy ja komukolwiek odmawiam prawa do, jak to nazwalas, nie wiary? Absolutnie nie. Chodzi mi tylko o to, ze nikt, ani ateista, ani katolik nie powinien byc opluwany za swoje przekonania. Bo mozna sie posprzeczac, uzywac ostrzejszych slow, czasami nawet uderzyc piescia w stol, ale chamstwa

Dango
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-07-08 22:50:54
Ja już się przekonałam jakim "dobrym katolikiem" jest dede. Wprost nazwał mnie kłamcą tylko dlatego, że nie może wierzy iż zostałam huknięta różańcem przez taką "dobrą katoliczkę" jak on sam. Ja nie bede szanować wiary katoli jeżeli oni nie szanują mojej wiary. A przykre doświa

dedede66
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-07-08 22:52:04
i buractwa nic nie usprawiedliwia. Tescosatan, co do Twojej wypowiedzi to nie rob ze mnie czegos w stylu PZPN-owskiego betonu bo z nawet z takim antykatolem jak outlaws w wielu kwestiach sie zgadzam, a to ze mam takie przekonania jakie mam i szanuje wartosci, ktore wynioslem z domu to chyba nie powo

Dango
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-07-08 22:52:08
doświadczenia z takimi jak oni nazywają kłamstwem. Pewnie kłamcami są też dzieci, które molestują i gwałcą księża co nie dede? Miałam do ciebie szacunek jako człowieka i katolika. W momencie jak mi zarzuciłeś bajkopisarstwo straciłam do ciebie te odrobinę szacunku. Jesteś katolem nie katolikiem.

achaja1
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-07-08 22:53:27
No, tak masz to rozumieć, do tego dzieciak idący do komunii też nie jest świadomy swojej decyzji, a bez tych bajerów ma schrzanione życie "towarzyskie" ani bierzmowania ani ślubu dla rodziny etc.

outlaws13
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-07-08 23:03:12
Pogodzę Was, Katolik nie wierzy w 999 innych religii tego świata, ateista tylko w jedną więcej. Amen

dedede66
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-07-08 23:05:26
Dango, czy ja nazwalem Cie wprost klamca? Nie przypominam sobie. A to, ze nie za bardzo chce mi sie wierzyc jest wina tego, ze wiele podobnych historii juz tu czytalem. Nie myl mnie z fanatycznym katolem bo na codzien mam do czynienia zarowno z zydami jak i z muzulmanami i nie zyje z nimi w zlych re

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-07-08 23:06:42
relacjach.

outlaws13
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-07-08 23:14:15
w tv były relacje z pielgrzymki RM do Częstochowy i pokazane było jak babcie przerywały modlitwę i śpiewy żeby okładać parasolkami reporterów i kamerzystów dlatego ja jej wierzę

Dango
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-07-08 23:24:02
Bajkopisarz to równie pogardliwe określenie (synonim) co kłamca. Więc się nie zasłaniaj, bo tak mnie nazwałeś. To tak jakbym ja powiedzała jakiemuś homoseksualiście " nie nazwałam go zbokiem tylko pedałem" To, że ciezko ci w cos uwierzyc przez ciasne poglady nie jest rownoznaczne ze to nie

Dango
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-07-08 23:25:55
A to, ze tobie ciezko uwierzyc nie daje ci prawa do zarzucania mi klamstwa i teraz nie wymyslaj, ze podobne historie sa tutaj. Co za kiepska wymowka hipokryto. Jesli ja nie moge albo nie chce uwierzyc w Boga to jest rownoznaczne z tym, ze go nie ma?

Dango
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-07-08 23:28:43
Obrażanie w ten sam sposób czy to ateisty czy homoseksualisty jest równie obrzydliwe co nazywanie tak katolika. Z tym, ze katole uwazaja, ze robia dobrze i "nawracaja" innych. Ja w zyciu bym sie nie odwazyla kogs obrazic w ten sposob. A katole nie maja problemow z nazywaniem homoseksualist

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-07-08 23:34:09
Tak, ja wymyslam? Jest tu taki jeden co pisal, ze za swojej ministrantury widzial w sypialni proboszcza po zakrapianej imprezie prostytutki. Prosze Cie!

Dango
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-07-08 23:38:55
Moja koleżanka z podstawówki ma dziecko z ksiedzem. Na wsi jak bylam na weselu ksiadz zrobil awanture ze nie udzieli mlodym slubu bo tort byl czekoladowy a nie smietanowy a CORKA ma alergie na czekolade! Dla nich to cos calkiem normalnego. Powiedz tym molestowanym dzieciom przez ksiezy ze klamia

dedede66
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-07-08 23:57:38
Czy ty nie widzisz, ze jesli mowi sie o molestowanych dzieciach to media wspominaja tylko o przypadkach wsrod ksiezy? Tych gnid jest pelno wszedzie. Wsrod innych grup wyznaniowych, wsrod nauczycieli. Tylko, ze media hucza tylko o skandalach w KK.

outlaws13
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-07-09 00:04:33
dede nie jedną imprezę robiłem księżom w zamkniętej knajpie i wiem jak się bawią. Nie bierz wszystkiego na swoją klatę bo nie dasz rady nie wszyscy są tacy ale nie należą do mniejszości.... kumpla żona też puściła się z księdzem i mam kumpla "księdza" który ma już oficjalnie kobietę i dwoj

outlaws13
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-07-09 00:08:36
dwójką dzieci. Trwało to cztery lata zanim zdecydował sie wystąpić. Przyjeżdżali do niego kilka razy na wie i namawiali żeby nie rezygnował , że oni załatwią wszystko itp

Dango
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-07-09 00:10:36
Oni placa za milczenie i to niezla kase. Dede wiem, ze takie gnidy sa wszedzie. Ale dlaczego az tyle ich jest wsrod ludzi, ktorzy mowia innym jak maja zyc?

dedede66
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-07-09 00:18:22
Nie chcialbym po prostu, zeby w spoleczenstwie utrwalil sie stereotyp ksiedza pedofila bo ja osobiscie spotkalem w swoim zyciu wielu prawdziwych kaplanow z powolania i mozna bylo to dostrzec, ktorzy potrafili o religii mowic madrze i ciekawie i nie wciskali dzieciom glupot o Radiu Maryja.

outlaws13
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-07-09 00:19:54
stwierdzone jest naukowo że w zamkniętych grupach kobiet czy facetów rodzą się dewiacje częściej niż w otwartym społeczeństwie. Internaty, wojsko, księża, zakonnice. Na 1000 kowalskich i na 1000 księży większy procent będzie po stronie księży, smutne ale prawdziwe. Nie każdy ale jednak sporo.

outlaws13
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-07-09 00:22:49
Ja też znam takich normalnych ale niestety w mojej parafii była ku...rwa taka i popsuła wszystko. Podawałem link do tego kiedyś. Dam Ci na pw żeby nie siać tu nowego wątku mega długości.

Dango
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-07-09 00:24:27
Problem by sie skonczyl jakby KK zamiast zatajac takie dewiacje pozwolil ksiezom na sluby i posiadanie dzieci. Oni by sobie pobzykali i by sie uspokoili a dzieciaki by nie cierpialy z tego poowdu. Jak juz sie pieprza ( to sa w koncu ludzie i maja swoje potrzeby) to niech to robia legalnie.

outlaws13
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-07-09 00:27:26
Głównym powodem dlaczego KK nigdy nie zniesie celibatu jest.......obawa o majątek kościoła. Rozszedł by się przez prawo spadkowe. Kasa i dlatego nie zgodzą się na to. A dobre bzykanie to dar od boga. Dobranoc

Dango
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-07-09 00:31:40
No właśnie. Kasa. Kasa, kasa kasa. Na to jest nastawiona ta instytucja. To już nie XIX wiek czy nawet okres wojny. Oni się nawet z tym już nie kryją. Dobranoc :)

outlaws13
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-07-09 00:47:07
I taką rozmowę rozumiem, bez skakania do gardeł. Moje twoje każdy pogada a i tak każdy z nas ma swoje racje. Byle były poparte faktami, moje akurat są

Dango
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-07-09 10:18:23
Jak mówiła moja polonistka: " Jedna osoba nigdy nie ma całej racji. Racja jest wtedy kiedy poznajemy opinię i poglądy swojego rozmówcy na ten sam temat. Dzielimy się osobistymi wrażeniami i odczuciami. Wtedy dopiero powstaje kompletna racja"

outlaws13
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-07-09 10:30:12
aż sobie skopiuje twój ostatni komentarz.

Max74
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-07-09 20:18:50
Poczytałem i muszę swoje wtrącić. Dango, mam uwierzyć, że stałaś/szłaś sobie spokojnie nie wadząc nikomu, a tu nagle wyskoczyła zza krzaka mocherowa babcia i dalej na Ciebie z różańcem ? Może opisz sytuację, żeby była wiarygodna - nie jednego znam co najpierw zaczyna a potem płacze jak oberwie.

Max74
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-07-09 20:24:25
Ksiądz nie udzieli ślubu bo mu smak tortu nie pasował ? Kurcze, gdzie Ty żyjesz ? Zresztą nie słyszałem o takich zwyczajach, żeby tort na mszę przynosić, bo wesele zwykle jest po ślubie i obecność księdza nie jest tam konieczna. Powtórzę jeszcze raz - fantazjujesz koleżanko.

Dango
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-07-09 21:40:57
komentarz usunięty przez moderatora

outlaws13
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-07-09 21:45:34
Żeby być dziś uznaną za "normalną " ubieraj sie na tęczowo albo jak ciota. Żobacz jak Polacy dziś kochają odmieńców

Dango
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-09 21:47:10
Max całą historie wyslalam Ci w wiadomsoci prywatnej :) Pozdrawiam.

Dango
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-07-10 16:02:07
outlaws13 jakkolwiek bym nie wyglądała ubrana na kolorowo, jak plastik, na czarno, jakbym byla ruda, blondynka, chuda, gruba, z malymi cyckami czy duzymi, z ladnymi paznokciami albo brwiami czy nie i tak by sie ktos mnie przyczepil. Glupi powod zawsze znajdzie.

Max74
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-07-10 18:28:54
Poczytałem. Nie napisałaś wcześniej, że zostałaś znokautowana laską a różańcem na dokładkę. Zresztą to musiała być bardzo dziarska staruszka, że do szpital Cię posłała (albo różaniec był z hartowanej stali ;-)). Jeśli to było tak jak napisałaś to po prostu trafiłaś na starą wariatkę i tyle.

Max74
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-07-10 18:34:24
Ciesz się, że nie naraziłaś się osiłkowi w drechu nie uczęszczającemu do kościoła, bo mogłoby skończyć się o wiele gorzej. Co do tortu to rzeczywiście historia nie z tej ziemi. Zawiozłyście tort księdzu co miał być na wesele ? To co było na weselu ? Nijak w to nie mogę uwierzyć.

Max74
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-07-10 18:40:44
I dlaczego do jasne ch... cokolwiek musiałyście mu zawozić ??? Ślub można wziąć gdzie się chce i nie ma problemu. Ludzie sami uczą tak księży jak i np. lekarzy a potem są tego owoce. Japończycy są tacy normalni ? Litości.

Dango
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-07-12 10:02:41
Bo cała reszta nie była ważna. Liczył się tylko ten symbol religijny a nie to co mi zrobiła. Jak ty uwazasz takie historie za wymyslone to tylko swiadczy o tym, ze albo nie widzisz swiata poza swoim nosem i doswiadczeniami, albo jestes katolem tak robisz.

Dango
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-07-12 10:04:52
Ja nie wnikam w kulture i mentalność tych ludzi. Tam mąż może bić, pić i gwałcić, byleby był. A jak w wieku 20 lat się go nie ma to jest się starą panna. Bo "baba ma dzieci robić i dom ogarnąć, mężem się zająć a nie sie kształcic" Wyobraź sobie, że są wsie gdzie taka mentalnosc ciagle zyje

achaja1
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-07-07 19:08:53
Religia a wiara to dwie różne rzeczy,albo wierzę w "coś" albo klękam przed figurkami i każde obrazo bórstwo mam gdzieś, dla wszystkich nawiedzonych: w co tak naprawdę wierzycie?

outlaws13
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-07-07 20:12:06
od zawsze wiara łączyła ludzi a religia dzieliła i wywoływała wojny. Teraz inaczej też się nie skończy. Będzie III wś na tle religijnym

outlaws13
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-07-07 20:13:10
w to co O.Dyrektor i Kaczka im karze

achaja1
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-07-08 21:35:45
Więc niech nadal słuchają "ojca dyrektora" to będą zimą w sandałkach chodzić,albo jestem katolikiem,albo wyznawcą bałwochwalczym.

outlaws13
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-07-08 21:51:18
po wodzie niech zapier.....dalają. Witam panią, mam prośbę- nie broń dziś pedałów

achaja1
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-07-08 22:27:22
A Ciebie co do cholery dzisiaj ugryzło?

outlaws13
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-07-08 22:41:47
nic właśnie mnie nie ugryzło. Może francuza? Pozwolę pogryźć

achaja1
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-07-08 23:10:01
Gryźć nie będę,lekko popieszczę:)

outlaws13
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-07-08 23:15:28
wchodzę w to. Kupiłaś mnie dziś

Tayend
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-09 08:41:44
Dodał mnie do znajomych. To wystarczy, by miał grobowy humor przez kilka dni :)

outlaws13
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-07-09 10:04:31
Lepiej mieć jednego wroga koło siebie od trzech wrednych przyjaciół

Xevilen
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-07 18:27:49
komentarz usunięty przez moderatora

ogarnijto
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-07-07 10:42:37
Nie wiem jak mozna zniżyc się do tego poziomu by coś takiego zrobic ... Wątpię że normalny człowiek by kupił takie coś, pajac to zrobił i będzie sprzedawał pajacom :D

Dango
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-07-07 07:09:17
Tu nie ma profanacji. Jest tylko wtedy gdy widzisz to co chcesz widziec a nie widzisz tego czym jest naprawde.

Tescosatan
    Ocena: -1 (glosow:15)
2012-07-07 01:21:56
Ciekawy pomysł, wykonanie jak z ruskiego targu, ale rozumiem że ktoś chciał nawiązać do konwencji odpustowych figurynek. Tak czy inaczej, chętnie postawiłabym to na półce. Gdzie to kupić?

kriss2666
    Ocena: -7 (glosow:19)
2012-07-07 00:56:45
komentarz usunięty przez użytkownika

Tescosatan
    Ocena: 1 (glosow:13)
2012-07-07 01:26:56
Nie nudź.

monika29
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-07-07 06:20:48
oh oh oh jaki mądrala,jeżeli jesteś ateistą to takie rzeczy powinieneś olewać!

murinforte
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-07-07 13:46:34
Krisssssss chciałbyś być normalny?

Przemolob
    Ocena: 10 (glosow:18)
2012-07-06 23:34:20
Każda religia jest nic nie warta(tak islam tez) i szydzenie z jakiejkolwiek religijności ma swoje uzasadnienie. Ludzie otwórzcie umysły, bo zgnijecie w tym zaścianku.

ButterShitty
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-07-07 00:21:23
W pełni popieram kolegę ;)

outlaws13
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-07-07 09:40:56
Religia to tylko biznes nastawiony na "biedotę" bo ona ślepo wierzy i to ona wali im najwięcej kasy. Sobie leków nie kupi a księdzu odda.

Tescosatan
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-07-09 21:32:47
No tak, prawda z tymi lekami. Tylko że jest problem. Jak babcia leków nie kupi, to szybciej się wykończy i nie będzie miał kto księdza dobrodzieja utrzymywać. Błędne koło. Niech oni im z tacy coś czasem odpalą na aptekę, bo stracą źródło dochodu.

Przemolob
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-07-06 23:32:16
i jeszcze moderator ortodoks, ja cie krece.

Przemolob
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-06 23:31:04
komentarz usunięty przez moderatora

Przemolob
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-07-06 23:27:55
komentarz usunięty przez moderatora

legal_21
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-07-06 23:03:49
to jest już upodlenie i zmałpienie

Andriej1990
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-07-06 22:13:41
Taak, wielka ''torelancja''. Z katolika, PiSowca czy nacjonalisty można się pośmiać, pokpić, poszydzić, ale jak ktoś obrazi lewaka czy geja jest już źle. Z chrześcijaństwa można się pośmiać, bo Inkwizycji już nie ma, nikogo palić na stosie nie będą. Ale z islamu nikt nawet nie spróbuje głośno, publi

kasiula5132
    Ocena: 3 (glosow:17)
2012-07-06 19:43:05
tylko idiota mógł wymyślić coś takiego

olakwa1986
    Ocena: 0 (glosow:14)
2012-07-06 18:49:57
Księża handlują sakramentami i moim zdaniem robią to w równie obrzydliwy sposób jak na powyższym zdjęciu.

Max74
    Ocena: 0 (glosow:14)
2012-07-06 20:21:53
Qrwa chłopie, weź i przetłumacz to teraz na polski. Wiem, że już wakacje ale może pobaw się kredkami.

Mundzio84
    Ocena: 6 (glosow:22)
2012-07-06 17:45:44
Mężczyzna, który w Pakistanie został oskarżony o znieważenie Koranu, został wywleczony z posterunku policji(!), która go wcześniej za to aresztowała, a następnie pobity i spalony przez rozwścieczony tłum.Niech znajdzie się jakiś cwaniak co zrobi to samo produkując tak przerobiony symbol islamu.

bonifacq
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-07-06 18:50:11
Wyznawcy koranu to nie tą fanatycy , nie można tego porównywać a Sekta nie jest normalną rzeczą , zabić kogoś bo w coś nie wierzy , jakim trzeba być zacofanym

Mundzio84
    Ocena: 2 (glosow:18)
2012-07-06 19:06:30
Ależ można porównywać.Chrześcijaństwo i Islam to dwie największe religie świata.Tylko dziwnym trafem wszyscy znajdują w sobie odwagę, żeby naśmiewać się i obrażać tylko i wyłącznie tą pierwszą.Zbieg okoliczności?Chyba nie, bo nikt nie chce mieć przecież bomb na chacie, albo uciętego łba.

Mundzio84
    Ocena: 3 (glosow:17)
2012-07-06 19:08:18
Co chwilę czytam tu o fanatyźmie ze strony katolików.Myślicie, że gdybyście się urodzili w jednym z krajów, w którym główną religią jest islam, to powstawialibyście sobie takie absurdy, lub pisali takie komentarze?Nikt już nie byłby takim kozakiem, tylko grzecznie oddawał pokłony Allachowi.

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:19)
2012-07-06 19:09:55
I to właśnie jest, k*rwa fanatyzm, więc przestańcie pie*dolić głupoty.

Max74
    Ocena: -3 (glosow:13)
2012-07-06 20:16:28
I tu masz Mundzio 100% racji. Gdyby szatano urodziłś się Afganem to teraz waliłby brodą w kierunku Mekki, zamiast pisać jadowite komentarze pod adresem chrześcijan.

tuboosh
    Ocena: 8 (glosow:14)
2012-07-06 20:26:12
Ale dlaczego by tak robił? Oto pytanie! Odpowiedź - wcale nie dlatego, że by tak bardzo wierzył, tylko bałby się tych poj3bów z karabinami. Zazdrościcie im? Podoba wam się taka wizja państwa 'kościelnego'? Poza tym w Afganistanie nie ma komputerów i je się piasek :P

RealityVSDelusion
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-07-06 20:35:16
Sugerujesz, że skoro tam się boją coś powiedzieć to wierzą? Przykro mi ale my "tą twoją wiarę ze strachu" przerabialiśmy w średniowieczu, włączając głownie 1st. 3 wieki po chrzcie Polski, który był wprowadzony tylko ze strachu przed potęgą Niemiec i to właśnie w tamtych okresach na siłę wm

Mundzio84
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-07-06 20:48:33
Wy chyba dokładnie nie czytacie.Mi nie chodzi o wiarę pod presją, tylko o obrażanie tejże wiary, jeśli grożą za to surowe konsekwencje.Nawiązuję do islamu, dlatego, że teraz obraza katolików jest pochwalana, ale z islamem nie bylibyście takie kozaki.

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-07-06 20:51:23
Czyli reasumując.Skoro tak bardzo "ateiści" wyśmiewają wiarę w wyimaginowanego boga i tym samym wszelakie następstwa tejże wiary, to dlaczego ograniczają się tylko do chrześcijaństwa?Strach nie pozwala?Chętnie zobaczę tu na głównej wyśmiewanie islamu.Bądźcie konsekwentni.

tuboosh
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-07-06 20:52:12
Oczywiście że nie, trzeba być idiotą, żeby ryzykować życie przez własne poglądy :D ale póki w polsce jest wolność słowa (czyt: dopóki Jarek nie jest u władzy) to mam prawo trochę się ponabijać z tego czy tamtego, czyż nie?

tuboosh
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-07-06 20:57:45
ok Mundzio, specjalnie dla ciebie "allah ssie pałe", "Mahomet je psią kupę" "ręka fatimy grzebała se w pupie". Wystarczająco obraziłem? Ale ok rozumiem Twoje przesłanie - Islam jest jeszcze gorszy niż katolstwo i jeszcze bardziej ogranicza. Zgadzam się.

Tayend
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-07-06 21:01:43
tuboosh, nie ma sensu z nim dyskutować. Nie przyzna Ci racji nigdy. W nieskończoność będzie wymyślał durne argumenty, które nawet przedszkolak umiałby obalić.

Mundzio84
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-07-06 21:07:03
Tayend, a właśnie przyznaję mu rację, bo on jest przynajmniej otwarty na czyjeś zdanie, które jest inne niż jego samego, i rozumie to co chciałem przekazać.

Tayend
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-07-06 21:12:32
Ja na temat religii nie zgadzam się ani z Tobą, ani z nim, także tutaj dyskusji nie podejmuję. Bo każdy mógłby mieć swoje zdanie. Ale co do homoseksualizmu ... Tam się będę bronić ;)

Max74
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-07-06 21:14:18
Mimo wszystko podoba mi się wizja szatano w roli brodatego Taliba ;-)

Mundzio84
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-07-06 21:19:58
Tayend poczytaj moje wszystkie wypowiedzi.Czy ja utożsamiam się z jakąkolwiek religią?Mam swoją własną wiarę, jaką nakazują mi moje własne przemyślenia.Nikomu jej nie narzucam, mało tego uważam, że te przemyślenia i tak są małe, bo ludzki umysł nie jest w stanie pojąć wielu rzeczy.A co

Mundzio84
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-07-06 21:24:10
do homoseksualizmu, to ja jako często nazywany przez was homofobem jestem bardziej tolerancyjny od was, bo przynajmniej nie obrażam was za to, że macie takie a nie inne zdanie na temat relacji damsko-damskich i męsko-meskich, niż ja.

outlaws13
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-07-07 09:44:00
Brawo Mundzio, homofobem można rzucać w każdego kto ma inne zdanie a pedałem już nie. Też uważam że jestem bardziej tolerancyjny od tej tęczowej nagonki na świat.

paradox001
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-07-06 16:16:39
wiecznie dziewicza

obiektywny66
    Ocena: -5 (glosow:19)
2012-07-06 15:04:19
Ciekawe dlaczego nie dadza lemingi np. flagi Gwiazdy Davida wsadzonej w psie gowno? Tak jak to zrobil fan POkemonow niejaki garbaty nos wojewodzki z Polska flaga. Czyzby bali sie byc oskarzeni o antysemityzm, rasizm i inne tego typu badziewia? Najlepiej wysmiewac sie z wiary i symboli polskich zenad

tuboosh
    Ocena: -1 (glosow:15)
2012-07-06 15:34:25
ja też uważam, że najlepiej wyśmiewać się z symboli polskich żenad. Zresztą, gdzie tu niby wyśmiewanie z Maryi? Ja widzę tu rozcięty na pół posążek, a ty coś innego? ;p

murinforte
    Ocena: -1 (glosow:17)
2012-07-06 16:00:26
Od kiedy Maryja była polką?

Dango
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-07 06:49:28
To on jest rozcięty?! A ja od 5 minut główkuje, czy to sie roztopiło, bo chińskie czy plastikowa wagina w niebieskim kubraczku

murinforte
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-07-07 21:37:56
Po minusach wnioskuję,że była.Albo kołtuny w to wierzą

Arakiel666
    Ocena: -9 (glosow:15)
2012-07-06 13:53:12
Made In Vatican

malaczarna88
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-07-06 13:45:00
żal...

bonifacq
    Ocena: -3 (glosow:17)
2012-07-06 13:27:31
Buhahahahahha dobre do PIS u bym to podrzucił

qqrraa
    Ocena: -8 (glosow:18)
2012-07-06 13:12:02
Ale fajne kupiłbym sobie takie coś. Dla mnie bomba!!!!

miron_pieron
    Ocena: 15 (glosow:31)
2012-07-06 12:10:49
Ja jestem osobą wierzącą i nie jestem dewotem. Ale coś takiego uważam za bardzo niesympatyczne. Wiadomo, że wiara jest indywidualną sprawą ale stanowi ona coś ważnego w życiu człowieka (jeśli jest wiarą). Ktoś, kto robi sobie coś takiego, po prostu ma gdzieś człowieka, dla którego wiara jest ważna.

tuboosh
    Ocena: 7 (glosow:25)
2012-07-06 13:53:08
Wierzysz w figurki? Gdybyś był naprawdę wierzący, to wiedziałbyś, jakie zdanie ma Biblia na temat figurek/rzeźb/obrazków prezentującymi oblicze 'świętych'. Jedno słowo - "bałwochwalstwo".

Mundzio84
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-07-06 15:37:41
Tubosh owszem masz rację.Tyle, że nie każdy traktuje figurkę jako obiekt, do którego się modli, a jako symbol swojej religii.A bałwochwalstwo odnosi się nie tyle do samych figurek co innych symboli, co do czczenia ich.Chodzi o to, że każdy jest mądry, bo za wyśmiewanie się z katolików nie ponosi

Mundzio84
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-07-06 15:41:02
żadnych konsekwencji, wręcz jest teraz taka moda i można to nawet nazwać mianem nagonki w sieci.Katolików wolno obrażać, ale kiedy ktoś obrazi geja to zaraz wielka fala oburzenia.I najlepsze jest to, że najczęściej wyśmiewają katolików osoby uważające się za bardzo tolerancyjne.Hipokryzja.

tuboosh
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-07-06 15:54:50
Jeśli działa to w obie strony to w czym problem? Jedni naśmiewają się z waginalnej Maryi, inni puszczają ksenofobiczne teksty typu "j**ć murzynow/żydów", więc nie widzę najmniejszego problemu. W tych nieskończonych sporach rodzi się harmonia różnorodności ;p

tuboosh
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-07-06 15:57:07
Trudno tolerować wszystko rozumiem, wiem też, że panuje moda na różne zachowania, ale akurat tu na Wiosze to nacjonalizm jest najszerzej rozpowszechniony (zobacz Mundzio jak mnie wyminusowali przy poście pt. "witaj w warszawie faszystowska k**o". Hipokryzja działa więc w obie strony.

Mundzio84
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-07-06 16:00:25
W tym problem, że stwierdzenie "jestem tolerancyjny" do czegoś zobowiązuje, prawda?Załóżmy, że naśmiewałbym się w komentarzu z czegoś związanego z kościołem, to spoko.Pasuje.Ale jeśli napisałbym coś złego pod absurdem z homosiami, to jestem homofobem i zaściankowcem.To nie działa w dwie st

tuboosh
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-07-06 16:00:31
Bo czy skrajny nacjonalizm (skinolstwo itp) nie jest OGROMNĄ hipokryzją? Faceci mają Boga na obrazku, krzyżyk z Jezusem (największym pacyfistą ever!) na szyi i w imie powyższych leją po ryjach glanami każdego kto im się nie spodoba, czasem na śmierć. Gdzie w tym zachowaniu logika?

Mundzio84
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-07-06 16:03:14
Nie Tubosh, to nie hipokryzja tylko debilizm.Tacy ludzie to margines.Nie mają nic wspólnego z przeciętnym obrazem katolika.Odniosłeś się teraz do największej skrajności w tej materii.Akurat w sieci obrażani są normalni ludzie którzy chodzą do kościoła i wierzą w Boga.

tuboosh
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-07-06 16:09:46
Lecz to już nie do mnie pretensje:), normalni wierzący, podobnie jak normalni homosie to ludzie, którzy są mi obojętni. Na tej stronie wyśmiewam jedynie fanatyków religijnych, księży pedofilów i na równi z nimi, umalowanych zniewieściałych pedziów (mnie również oni bawią).

Mundzio84
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-07-06 16:30:40
No a właśnie ja dążę do opisania zjawiska, w którym obrażanie i wyśmiewanie normalnych katolików, jest pochwalane, a umalowanych zniewieściałych pedziów - tępione.Bo czy robieniem takiej figurki obraża się tylko tych fanatyków?Nie sądzę.

Hm-ciekawa-sprawa
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-07-06 19:11:18
...i tak każdy umrze ...ten uśmiechnięty ironicznie złośliwie i ten rozjuszony zagłębiony ze złożonymi rękoma ...coś mi się wydaję jednak ,że ten który w coś wierzy dłużej utrzyma pozytywny obraz świata w swoich oczach i optymizm...

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-07-06 19:32:48
Bardzo mądre skwitowane.A kto wie, może ten, kto zastanawiał się kiedyś nad sensem naszego istnienia, nad tym, że mamy świadomość, swoje myślenie, swoją własną niepowtarzalna osobowość, będzie kwitowało tym że nie obrócimy się po śmierci w nicość.To ma sens, to nie przypadek.

Mundzio84
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-07-06 19:37:51
Życie, w którym ktoś jest świadomy swojego istnienia, ma świadomy wpływ na to jak ono się dalej rozwinie to nie przypadek.Moim zdaniem stoi za tym jakaś siła wyższa.Ludzie różnie to postrzegają.Niektórzy nazywają to Bogiem, inni Allachem, inni Buddą.Ale napewno są rzeczy

Mundzio84
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-07-06 19:40:26
których nie będzie nam dane pojąć.Jednak każdy ma swoją logikę w rozumowaniu i zapewne każdemu z nas trudno byłoby pogodzić się z tym, że jesteśmy tylko wypadkiem we wszechświecie.Nie trzeba przy tym wierzyć w żadną religię.

miron_pieron
    Ocena: -5 (glosow:5)
2012-07-06 20:02:23
Tuboosh wiem co mówi Biblia. Natomiast Ty jak podejrzewam mało o niej wiesz. Może jakieś wyjęte cytaty i tyle.

Max74
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-07-06 20:10:50
A ateiści święcie wierzą, że stworzyli się przypadkiem i to niesamowitym przypadkiem biorąc pod uwagę, że stworzyła ich nieożywiona, bezmyślna materia, która też nie wiadomo skąd się wzięła.

tuboosh
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-07-06 20:13:56
Ok powiem tak, miron pieron: jeżeli jest ci przykro na widok takich obrazków, to mam radę - omijaj takie strony jak wiocha i podobne, bo tego rodzaju zdjęcia nie znikną. To one wzbudzają największe zainteresowanie odbiorców. Po co się na siłę stresujecie?

dedede66
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-07-06 20:29:12
A dlaczego mialby niby omijac takie strony? Jesli nikt nie bedzie bronil swojej wiary to idioci, ktorzy pluja na KK beda robic to z jeszcze wieksza czestotliwoscia. Takie zachowania trzeba pietnowac, a nie od nich uciekac.

tuboosh
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-06 20:33:26
No widzisz, strona przeciwna uważa, że należy piętnować działalność KK i jest konflikt. Nikt nikogo nie przekona.

RealityVSDelusion
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-07-06 20:39:49
@Max74 Po pierwsze sprawdź w słowniku co znaczą słowa teizm i ateizm. Po drugie "jakaś tam materia", powiedz mi jaka jest wizja twojego rozpoczęcia świata? I skąd na pierwszym miejscu wziął tam się Bóg?

dedede66
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-07-06 20:42:32
Jasne, jasne. Tylko jakos nie widze, zeby katolicy w taki chamski, w ogole w jakikolwiek sposob atakowali ateistow. Moga sobie wierzyc w teorie Hawkinga,rycerzy jedi, motomyszy z Marsa, czy cokolwiek innego.

tuboosh
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-07-06 20:49:42
My, ateiści "wierzymy" w zbawczą moc nauki i wiedzy. Nie chcę wierzyć, chcę WIEDZIEĆ. Natomiast Rycerze Jedi i Motomyszy z Marsa są mimo wszystko bliższe religii chrześcijańskiej ( i każdej innej). W końcu jedno i drugie to czysta fikcja :)

dedede66
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-07-06 20:56:51
Skoro, tak to mam rozumiec, ze nauka dala Ci odpowiedz na pytanie o istnienie Boga? Zapewne pan Dawkins w swojej ksiazce dal Ci na to niepodwazalne dowody.

tuboosh
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-07-06 21:03:14
Jedyna odpowiedź na pytanie o istnienie boga to "nie istnieje". Proste. Nie potrzebowałem do tego znakomitych skądinąd książek Dawkinsa i Hawkinga. Chociaż cenię je bardzo wysoko.

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-07-06 21:05:15
Tuboosh, teoretycznie to dobre rozumowanie, ale czy uważasz, że nauka jest obecnie na tym etapie, aby wyjaśnić nam coś takiego?Zostaliśmy wyposażeni w coś takiego jak możliwość własnego pojmowania rzeczywistości, a ten aspekt nie pozwala mi się zgodzić z tym, że jesteśmy czystym przypadkiem.

tuboosh
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-07-06 21:09:43
Podoba mi się Twoje zdroworozsądkowe podejście, naprawdę (w przeciwienstwie do kolegów Max74 i dedecośtam uważam, że mówisz z sensem) jednak ja osobiście nie dopuszczam do siebie tłumaczenia, że (jeszcze) nie rozumiemy czegoś = to musiał być Bóg. Trzeba szukać prawdziwej odpowiedzi.

dedede66
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-07-06 21:14:56
A dlaczego odpowiedz, ktora ja i ogromna ilosc ludzi na swiecie jest dla Ciebie nieprawdziwa. Zachowujesz sie tak samo jak wspomniany przeze mnie wzesniej pan Dawkins, ktory w wywiadzie na temat swojej ksiazki stwierdzil ,ze jednak moze istniec jakas istota, ktora to wszystko stworzyla, ale na pewno

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-06 21:16:12
komentarz usunięty przez użytkownika

Tayend
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-07-06 21:18:18
Ponieważ dla niego jest prawdziwą odpowiedź, którą za prawidłową uznaje też bardzo dużo ludzi ;) To nie był argument :)

dedede66
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-07-06 21:18:38
nie jest to Bog, w ktorego wierza katolicy.

dedede66
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-07-06 21:23:41
Wiesz, tylko troche dziwne jest to, ze taki zatwardzialy ateista jak Dawkins w pare chwil, przycisniety do muru nie potrafi znalezc potwierdzenia dla swoich pogladow.

tuboosh
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-07-06 21:26:23
Pamiętam a ty źle sluchasz dede. Powiedział, że NIE MOŻE WYKLUCZYĆ istnienia czegoś na wzór boga, bo całkowite wykluczenie bez dowodów byłoby podejściem nienaukowym. Po czym dodał coś w stylu "jednocześnie równie prawdopodobne jest to, że dookoła Marsa lewituje wielki czajnik"

Max74
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-07-06 21:28:31
A dlaczego Bóg ma nie być prawdziwą odpowiedzią ? Nawet Einstein powiedział: "Nauka bez re­ligii jest ka­leka, re­ligia bez nauki jest ślepa". Wszystkiego nie wiemy i nie wszystko możemy pojąć rozumem. Fizyka kwantowa np. jest pełna przykładów, które na zdrowy rozum pojąć nie można.

Mundzio84
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-07-06 21:28:44
Ludzie, mi chodzi tylko o to, że każdy z nas ma swój rozum, i każdy kto potrafi zrobić z niego użytek poddając się refleksji odnośnie naszego istnienia, dojdzie do jakiśch wniosków.To że ktoś podpiera się w tym JAKĄKOLWIEK religią nie jest niczym złym.One wszystkie mają to samo przesłanie.

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-07-06 21:33:06
Mianowicie to, że istnieje coś ponad człowiekiem, coś co pozwala nam egzystować na tym poziomie, na którym jesteśmy.Nawet z czysto matematycznego punktu widzenia wynika, ze AŻ tak rozwinięte życie, na tym poziomie nie może być przypadkiem.Nie patrzcie na to, co ktoś wam mówi.

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-07-06 21:35:19
Sami macie swój rozum.Przemyślcie to czy faktycznie jesteście przypadkiem w tym wszechwświecie, czy jednak to wszystko może mieć jakiś cel.Mamy swój rozum, nie potrzebujemy żadnych sugestii.Choć podpieranie się nimi(religia)wcale nie jest niczym złym, jeśli faktycznie pomaga.

tuboosh
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-06 21:42:37
Dodam tylko na zakończenie tego olbrzymiego off topu, że Eistein nigdy w życiu nie wierzył w żadnego osobowego boga. W jego genialnym rozumowaniu pojęcie Bóg oznaczało panteistyczną wizję Wszechświata, absolutu oklejającego całość istnienia. Bezrozumnej wprawdzie, lecz wszechobecnej materii.

dedede66
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-07-06 21:44:03
Max, bo kolega tuboosh potrafi uwierzyc tylko w to co zobaczy, poczuje lub dotknie, co jest moiom zdaniem pewnym ograniczeniem.

tuboosh
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-07-06 21:52:39
Kurde, a byłeś tak blisko powiedzenia czegoś mądrego dede. Niestety wierzę w elektryczność, powietrze, miłość i wi fi, mimo że nie mam szansy ich poczuć organoleptycznie:(. Ale może następnym razem, gdy znowu wypalisz z czymś to Ci się uda. Pozdrawiam:p

dedede66
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-07-06 22:00:00
Hmmm... No jesli chcesz to moge Ci pokazac, ze elektrycznosc istnieje i zapewniam, ze poczujesz to organoleptycznie. Dobra, dobra, ale skoro tak, to dlaczego tak Ci ciezko uwierzyc w istnienie kogos kto to wszystko stworzyl. Ostatnio podalem Ci jeden z dowodow.

Max74
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-07-06 22:07:01
Albert Einstein: "Wierzę w Boga i mogę z całą sumiennością stwierdzić, że nigdy w ciągu całego życia nie uznawałem filozofii ateistycznej (...). Moja religia jest pokornym uwielbieniem nieskończonej, duchowej istoty wyższej natury."

tuboosh
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-07-06 22:08:07
Spodziewałem się lepszego pocisku, ale doceniam dowcip:D no ale ok, mowa o tej nawiedzonej niemce? To mi co najwyżej mogłoby udowodnić że demony i diabły istnieją a nie Bóg, szczególnie że egzorcyzm się, że tak powiem nie udał i chorej się zmarło. Ponadto to jakaś ściema.

tuboosh
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-06 22:10:42
Dobrze Max, teraz się bawimy w kopiowanie z Wikipedii. Albert Eisteins: "Koncepcja osobowego Boga jest mi zupełnie obca i uważam ją wręcz za naiwną".

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-07-06 22:11:39
A wy dalej powołujecie się na kogoś,nawet jeśli to taka osobistość jak Einstein.On miał swoją wizję, ale każdy z nas powinien mieć swoją własną i nie ulegać niczyim sugestiom.Jeśli potrafisz się czasem dogłębnie zastanowić po co właściwie tu,k*rwa jesteś-dojdziesz do wniosków, które będą racjonalne.

Max74
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-07-06 22:12:13
Einstein wierzył w Boga a to jak go widział to już inna bajka. Każdy wierzący ma jego własną wizję.

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-07-06 22:17:21
Nie mam zamiaru nikomu pociskac bo to nie lezy w mojej naturze. Sciema powiadasz? Pierwsze slysze. Masz na to jakies dowody? A jesli jest to dowod na istnienie demonow to nie uwazasz, ze powinno istniec cos im przeciwstawnego?

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-07-06 22:18:23
Max i DOKŁADNIE o to mi chodzi.Krótko i składnie podsumowałeś to, nad czym się tu długo produkuję.Naprawdę cieszę się, że ktoś rozumie to, co miałem do przekazania.

tuboosh
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-06 22:30:31
I wystarczy! Wystarczy!! Bo pół piątkowego wieczoru spędziłem na dyskusje z wami, a to o czym rozmawiamy nijak się nie ma już od dawna do tego waginalnego kształtu figurki od którego się zaczęło. Dede gadaliśmy już kiedyś o tej niemce, nie chce mi się drugi raz, wybacz :P

Max74
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-06 22:31:49
Ja Cię świetnie rozumiem a ostatnie wpisy prawie równocześnie zamieściliśmy ;-)

dedede66
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-07-06 22:34:21
Wiem, pamietam jak wtedy uciekles. W kazdym razie, milego wieczoru zycze:)

Max74
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-07-06 22:36:45
Weekend się zaczął, lód w "łyskaczu" topnieje a my tu roztrząsamy to w co z definicji trzeba wierzyć bo człowiekowi zrozumieć nie sposób. Pozdrawionka

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-06 22:38:28
Tuboosh, powinieneś być zadowolony, ze od takiego banału jak wyżej dyskusja rozwinęła się w taki sposób, bo to naprawdę pouczające dla wszystkich stron.A co do Maxa, mimo, ze skończył mi się cukier, gość naprawdę mądrze prawi nie tylko tutaj, i w 99% się z nim zgadzam.

Max74
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-07-06 22:42:01
To tak już całkiem na koniec przesyłam Wam na skrzynki (bo za długie) coś do poczytania przed snem.

Dango
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-07-07 06:57:35
@dedede66 to tylko świadczy o twoim braku znajomości świata i kultury, jeśli ty nie widzisz z jaką nienawiścią katolicy odnoszą się do nas ateistów. Z jaką nienawiścią, pogardą i jadem życzą nam jak najgorzej. To sie nazywa ta katolicka milosc blizniego?

Dango
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-07-07 07:00:31
Islam nie jest chociaz hipokryta jak katole. Oni mowia wprost ze nienawidza innych. Wy niby kochacie, a probujecie zniszczyc psychicznie kazdego kto ma inne poglady niz wy. I mowisz o sobie. To wy nie umiecie znalezc argumentow dla swoich pogladow. Zmartwychstal? Zawsze dziewica i ma syna?

Dango
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-07-07 07:03:56
@dedede66 jak ty bredzisz. Skoro wierza w cos miliony ludzi to to prawda. No zlituj sie! Jesli 13 milionow nastolatek na calym swiecie wierzy w Edwarda Cullena to znaczy, ze on jest? Bo tyle osob wierzy.

dedede66
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-07-07 14:33:05
Dango, a czy ktos za Toba gania z woda swiecona albo pluje na ulicy? Bo KK jest bez przerwy opluwany przez matolow, ktorzy sami nie wiedza o co walcza. Co najwyzej sie bronimy przed ludzmi, ktorzy nie potrafia ogarnac swoim umyslem tego, ze sa na tym swiecie takie rzeczy, ktorych pewnie nigdy nie b.

dedede66
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-07-07 14:36:25
bedziemy w stanie zrozumiec. A co do islamu to nie wiem czy jest hipokryta bo nie znam goscia.

Dango
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-07-07 23:12:26
dede na moje szczescie mieszkam w kraju gdzie jakies 80% obywateli to ateisci, a pozostale to wyznawcy buddyzmu i shinto. I nie mieszaj katolikow z katolami, bo o tych mowie. Mnie katolicy nie wadza. Ale jak obrywam w twarz rozancem od starej koscielnej wariatki, albo jestem opluwana

Max74
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-07-08 12:09:32
"Obrywam w twarz różańcem" ? Przestań chrzanić. Kto, gdzie i dlaczego miałby Cię lać i to w dodatku różańcem ? Nie fantazjuj.

tuboosh
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-07-08 17:31:11
To niesprawiedliwe, ja też chcę mieszkać w Japonii!... :(

dedede66
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-07-08 17:31:30
Tak samo oberwala rozancem jak szatano widzial prostytutki w lozku proboszcza.

SerKozi
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-07-06 11:40:51
Pamiątka z...SexShopu. Mnie chcieli sprzedać sztuczną pochwę. Rumuny się mnie spytały, czy jestem "osamotniony".

xXxtigerxxx
    Ocena: 6 (glosow:20)
2012-07-06 11:35:39
zwykła profanacja

Tescosatan
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-07-07 01:25:45
Wcale nie taka zwykła. Dobra profanacja.

Pashotworca
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-07-06 11:17:23
To jest figurka Matki Boskiej, którą ktoś przekroił...

Homo_erectus
    Ocena: 4 (glosow:14)
2012-07-02 22:06:26
koszmar...

drLOUBITCH
    Ocena: -2 (glosow:16)
2012-07-02 22:00:58
O Matko Boska!!!

secans
    Ocena: 6 (glosow:22)
2012-07-01 17:50:36
jak się odwróci do góry nogami to będziemy mieli stojak na jajko

szatano999
    Ocena: -5 (glosow:25)
2012-07-01 17:32:22
matka boska żawsze dziewica.....można sobie organoleptycznie teraz sprawdzić

szatano999
    Ocena: -12 (glosow:22)
2012-07-02 21:35:14
tylko prosimy za mocno po główce nie smyrać...bo się lakier "roztopi" i wypłynie

PiekielnySzyderca
    Ocena: 1 (glosow:17)
2012-07-01 17:06:21
Idiotyzm ...

LegaNord
    Ocena: -2 (glosow:18)
2012-07-01 16:00:43
Pamiatka z Pochwowa?

murinforte
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-07-01 20:25:40
Z Poronina :)

Ksiwy
    Ocena: 2 (glosow:18)
2012-07-02 21:57:52
Oj Murin, Poronin to straszliwe miejsce. Tam się urodził mój były ksiądz proboszcz, którego niedawno odesłali w miejsce urodzenia, mianowicie za to, że w Niedzielę Palmową na kazaniu nazwał ludzi dupami wołowymi i życzył skarłowaciałych dzieci. robił też gorsze rzeczy, o których tu nie napiszę.

Tayend
    Ocena: -1 (glosow:19)
2012-07-01 15:51:19
Eee tam. Ostatnio jak byłem w Częstochowie to mi wibrator próbowali sprzedać ... A później takiego gniotka w kształcie kutasa. To dopiero są pamiątki !

murinforte
    Ocena: -1 (glosow:15)
2012-07-01 15:54:40
Każdy kut*as to gniotek :)

Tayend
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-07-01 15:58:03
Noo ale takie jak są te gniotki z mąką czy czymś w środku. To takiego chcieli mi sprzedać ...


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0700