Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Nic nie może mnie już zaskoczyć.
lewy14  12-07-05, 14:37 Zgłoś
+ 439 -
Dodano: 2012-07-05, 14:37:34   przez: lewy14
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 439  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  W rosyjskim tańcu na lodzie
  •  Magia uczuć.
  •  Pracowity gość
  •  Kopciuszek tuz po północy
Ukryj komentarze(85)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Siwy055
    Ocena: 39 (glosow:43)
2012-07-05 22:04:20
dajcie link xD

christo55
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-30 22:54:36
Ta notatka to bzdura. Zamieszczanie treści pornograficznych w sieci nie jest przestępstwem, o ile nie łamie lokalnego prawa. Przestępstwem jest zamieszczanie materiałów bez zgody osób uczestniczących (prawo do wizerunku) i treści zoofilskich oraz pedofilskich.

Samwise_Gamgee
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-01 02:36:59
dzisiaj pas nic nie da, tylko konfliskata kompa i komórki, żeby nie miały swoich piździor gdzie pokazywać, pozatym dasz w łeb, pójdziesz siedzieć

kojot9000
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-07-30 08:43:43
Współczuję jej rodzicom gdy się dowiedzieli

ElJacQ
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-13 20:43:02
Nie wiem jak to mam skomentować,nie jestem w stanie tego pojąć...

sussxd
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-07-13 18:37:58
ona jest z moich okolic... i to sprawa była aktualna rok temu... Teraz sprawa ucichła i nikt o tym nie mówi... A ona sie zachowuje jak by sie nic nie stało...

BluRay2012
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-12 22:52:05
komentarz usunięty przez moderatora

Dragyyx
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-07-12 22:35:43
dajcie link trzepne sobie na monitor jak bedzie scena ze zblizeniem jego qtaska :*

anamara
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-07-12 18:11:55
Wsparcie? Wsparcie dla dziewczyn? Wywalić ze szkoły, do poprawczaka, a potem kamieniołom.

squashKT
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-07-11 22:39:30
posmarowała sobie "cos" pasztetem a pies to lizał, nagrała filmik, ukazując twarz i jęki.. ZAL

Andriej1990
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-14 14:21:29
Skąd wiesz? :P

Agnes_19_09
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-07-11 20:14:31
"(...) był to incydent jednorazowy, związany z klasową modą (..." Zajebista klasowa moda, nie ma co! Ku*wa po co robić takie rzeczy, a tym bardziej po co nagrywać?!?

filipp90
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-11 19:38:02
komentarz usunięty przez moderatora

Fafikuleniek
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-07-11 19:25:52
Już dwa lata sprawa przedawniona. Film jest na torrentach do tej pory, mnie się nie spodobał. Jednak autorka nie skrzywdziła tego psa bo na filmie nie widać by go przymuszała. Za to jej koleżanka, która powinna była film pokazać rodzicom i go skasować, niewątpliwie skrzywdziła dziewczynę.

karmelitan20
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-07-11 18:47:14
Blisko związana ze swoim czworonogiem :D... P.S - Miałem znajomą, która swojemu pieskowi dawała pewną część ciała do wylizania :p.

yeti1992
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-11 17:31:43
komentarz usunięty przez moderatora

SweetMati
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-07-11 14:23:14
W tym artykule robia z niej ofiare swojego zachowania i to jest blad bo powinna zostac zbesztana a nie ze szkola uruchomila program ochronny dla niej i jej rodziny TO JEST SMIESZNE!.Kto normalny robi takie rzeczy?Rodzice powinni zafundowac jej taka kare zeby sie predko nie pozbierala.

Ziomek_Anqul
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-07-11 13:22:49
oglądałem , ale lipa , cienki i wgl słabe porno

fiocha.pl
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-07-11 12:45:23
komentarz usunięty przez użytkownika

Samwise_Gamgee
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-01 02:33:17
matko gdzie ja żyje? same qrwy? może Chińczycy mają racje likwidując dziewuchy przy porodzie?

axxis121
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-11 10:22:27
filmik był w sieci, w zakodowanym pliku...Szarik wylizał to i owo i szluz

ihimlen
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-07-11 04:20:49
Film natychmiast zniknął z sieci, jego bohaterka znana jest w środowisku z imienia i nazwiska. Nie brakuje więc wytykania palcem, wyzwisk i poszczekiwania.

Andriej1990
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-07-11 02:50:34
Ludzie, przecież to jest staroć z 2010 roku, a samego filmiku nikt nigdy nie widział.

urolog1500
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-07-11 01:21:54
"Hipotezy można snuć różne:że był to incydent jednorazowy, związany z klasową modą, rywalizacją wśród dziewcząt....." Teraz w każdej klasie dziewczyny rywalizują, która zaliczy więcej psów ;// Teraz już taka moda w tych klasach w gimnazjum. Za moich czasów była moda na świnki morskie.

Nolimits
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-07-11 12:28:42
musiałeś ją sklejać taśmą żeby się nie rozleciała? :D

miki950
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-07-11 00:37:32
Mam to do dzisiaj, beka z laski ;d

Andriej1990
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-07-11 02:48:24
Zarzuć, od 2 lat znaleźć nie mogę. xD

SzYnA_GNT
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-07-11 11:31:09
dokładnie podeślij linka . jak sa małolaci takie debile niech cierpią, może się nauczą inni na błędach rówieśników :)

bleidd
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-07-10 23:58:06
spoko, jeszcze bardziej jej zaszkodźmy

misiek.84
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-07-10 23:15:15
jak sie nie ma pod reka chlopaka kiedy jest chciaca to rozne rzeczy przychodza do glowy

armani7
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-07-10 21:12:29
suka nie da pies nie ruszy !

fearsometickler
    Ocena: 13 (glosow:15)
2012-07-10 21:03:36
A wszystkiemu winne "bezstresowe wychowanie" i brak staroświeckiego, soczystego wpie*dolu. Nie jestem zwolennikiem pasa jako środka dydaktycznego, ale co poniektórym jednostkom, jak widać zresztą, nie zaszkodziłoby trochę szorstkiej rodzicielskiej miłości

Majka18
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-07-10 20:49:05
No nieźle nigdy bym się nie spodziewała że 50 km ode mnie takie rzeczy się dzieją.... Gdzie ta dziewczyna mózg wtedy miała?

MINTOR
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-07-10 20:42:16
Kretynka. Ma teraz za swoje, w pełni zasłużyła na wytykanie palcami, itp. po cholerę takie chore rzeczy robić jeszcze się tym chwalić? Sama sie o to prosiła.

omen100
    Ocena: -9 (glosow:21)
2012-07-10 20:32:21
Jak mozna skrzywdzic tak psa,ktory jest naszym przyjacielem. To tak jakby zrobila to z bachorem jakims.Pies jest rownie bezbronny. Zamknac ja. [Moderator to ciec]

Mrmrmr
    Ocena: 1 (glosow:15)
2012-07-11 09:42:44
stawiasz dzieci na równi z psem ? o.O pogratulować

omen100
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-07-11 14:35:28
Wole psy w sumie. I w komentarzu chodzilo mi o to ze pies jest bezbronny jak dziecko. Bo faktycznie jest.

Mrmrmr
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-07-12 12:00:27
ja tam nic nie wole ;) jedno i drugie hałaśliwe, chociaż pies Ci przynajmniej po 15 latach nie wykrzyczy, że Cie nienawidzi

drLOUBITCH
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-07-10 20:25:09
Biedny ten pies.

omen100
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-10 20:24:39
komentarz usunięty przez moderatora

Hm-ciekawa-sprawa
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-07-10 19:57:53
Pogratulować przyjaciółek ;/ Co kto robi i z kim to jego rzecz upowszechnianie tego to wg mnie gorsze świństwo ..

Mrmrmr
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-07-11 09:50:25
zoofilie uważasz za coś zupełnie normalnego? XD tak jak pedofilia, dendrofilia czy podofilia?

bellaadonnaa
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-07-11 13:47:18
a co jest niby dziwnego w podofilii, czyli fetyszu kobiecych stóp? Jak dla mnie to nic nienormalnego..

Mrmrmr
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-12 12:02:26
podofilia-lizanie i ssanie stóp doprowadzające do orgazmu... no cóż, to całkowicie normalne. Pozdrawiam podofili, ja wole standardowo po bożemu

towkaczor
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-07-10 19:14:55
Ja sie pytam- co z psem?

KonradRastaman
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-10 18:58:54
arkadiusz to wszystko zmyslil.lepszy taki film niz o facecie w łódce

Max74
    Ocena: 21 (glosow:25)
2012-07-10 18:10:35
Pies powinien iść siedzieć za pedofilie skoro to była gimnazjalistka ;-)

szulcik
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-07-10 19:16:41
ciekawe ile dadzą psu w odsiadce ?? :)

gurgi07
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-10 18:08:41
komentarz usunięty przez użytkownika

OwOcOwySzejk
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-07-10 17:50:13
nie ma tego na necie. Laska wysmarowała się w tym miejscu pasztetem a pies ją lizał :D. filmik obrzydliwy , obejrzany na wycieczce klasowej - do dziś żałuję ...

Vedat
    Ocena: 14 (glosow:22)
2012-07-10 17:56:05
To musiało być wstrząsające przeżycie. Łączę się z Tobą w bólu.

Ziomek_Anqul
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-07-11 13:25:48
eee to lipa, myślałem że jej wsadzał :D

Lola90009
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-07-10 17:22:34
Już dawno ludzka głupota przestała wzbudzać mój podziw.

konias12
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-07-10 17:17:30
Jeszcze chwila i napiszą artykuł że gimnazjalistka zgwałciła szkolnego szczura od sali Biologicznej xD

rockbeybee
    Ocena: 8 (glosow:12)
2012-07-10 14:00:17
Stara sprawa..Widziałam ten filmik, obleśny i tyle, mały szczeniaczek pieścił ją oralnie, o ile można to tak nazwać, patologia.. Kolega pokazywał mi to z 1,5 roku temu, bo filmik rozprzestrzenił się w bardzo krótkim czasie, nie wiem czy znajdziecie go w internecie, ale ludzie wciąż go mają na telefo

rockbeybee
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-10 13:58:05
komentarz usunięty przez użytkownika

Greg0666
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-07-10 13:54:27
Prawdziwa suka :D

Losiek93
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-10 13:39:50
komentarz usunięty przez użytkownika

BuahahahaxD
    Ocena: -22 (glosow:22)
2012-07-10 13:28:56
Hahah ludzie nie widzicie, że to ściema? Już raz na takiej stronie wylądowała moja siostra jako milionerka, a ja jako osoba która okradła sklep z odzieżą (WTF?!)... Są takie strony, że każdy może napisać jakiś artykuł i zostanie on tam zamieszczony... Wiochą wy jesteście skoro wierzycie w te bzdury.

BuahahahaxD
    Ocena: -21 (glosow:21)
2012-07-10 13:30:24
Żeby nie było, ani moja siostra nie jest milionerką, ani ja nie okradłam żadnego sklepu xD

lukaplast
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-10 15:24:05
komentarz usunięty przez użytkownika

lukaplast
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-07-10 15:25:15
normalnie żeś jes celebrytka

Isarico
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-07-10 18:34:00
Akurat ten artykuł jest prawdziwy, sam pamiętam jak go dwa lata temu czytałem.

NokBrain
    Ocena: -14 (glosow:18)
2012-07-10 13:20:19
komentarz usunięty przez użytkownika

rijsiard
    Ocena: -3 (glosow:15)
2012-07-10 12:53:33
To pewnie wina proboszcza, biskupa, papieża, wuefisty i moherow.

Nugget
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-07-10 12:53:30
Ci co chcą link niech instalują TOR'a i idą na Torowisko. Tam jest masa filmików jak te wyżej oraz te które podobno trafiły tylko w ręce policji [grupowo etc.]. Poza tym jest jeszcze zootube365 [też z TOR'a znam xD], znajdziecie jeszcze inne filie ;)

RysiuDdz94
    Ocena: 9 (glosow:13)
2012-07-10 12:46:26
Jak mnie to rozpierd***, że ludzie uważają, iż te dziewczyny "potrzebują" pomocy. To, że klientka wali się z psem to jest tak poje****, że się w pale nie mieści, nawet tej psiej. Ludzie są teraz tacy tępi, naszą cywilizację niszczą psychologowie, którzy każdemu chcą pomagać. Ja na miejscu

Isarico
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-07-10 18:31:24
"Ludzie są teraz tacy tępi, naszą cywilizację niszczą psychologowie, którzy każdemu chcą pomagać." Wirtualny browar za to zdanie.

gajor89
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-07-10 11:54:39
Ja mieszkam w Krotoszynie, pare lat temu bylo o tyn glosno, to jest prawda co tam sie stalo ;p

malpa007
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-07-10 11:49:32
Trzeba tępić patologie

suiCid3R
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-07-10 11:44:06
Całą tę sprawę zmyślił dyrektor gimnazjum

gajor89
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-10 11:56:27
komentarz usunięty przez użytkownika

Anzelma112
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-07-10 12:42:04
Ja uważam, że to on jest zmyślony

Siwy055
    Ocena: 39 (glosow:43)
2012-07-05 22:04:20
dajcie link xD

DJDamix
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-07-10 20:59:50
Właśnie dajcie linka hehe

ihimlen
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-11 04:19:44
Film natychmiast zniknął z sieci, jego bohaterka znana jest w środowisku z imienia i nazwiska. Nie brakuje więc wytykania palcem, wyzwisk i poszczekiwania.

vilq88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-11 23:25:06
Ja trafiłem na trop, że trzeba szukać w google: d0g p0rn wlkp i po znalezieniu paczki zip z plikiem txt deszyfrować go BASE64... Mnie się poszukiwania nie udały:P może komuś się poszczęści...:P

TyKurvo
    Ocena: 13 (glosow:15)
2012-07-05 16:41:13
No to ma z a j e b i s t e koleżanki...

biszczu
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-07-10 13:08:04
teraz czekać kiedy targnie się na swoje życie...

omen100
    Ocena: -6 (glosow:10)
2012-07-10 20:29:40
Oby jak najszybciej. Ktos kto tak postepuje nie jest czlowiekiem tylko ulomem. A ulomy trzeba likwidowac.

Solkhanar
    Ocena: -10 (glosow:18)
2012-07-05 15:36:18
dodałeś sobie artykuł z Oniet.pl i szpanujesz??

lewy14
    Ocena: 11 (glosow:15)
2012-07-05 19:40:28
czym niby szpanuje ? . jest jakiś zakaz dodawania artykułów z stron takich jak onet czy inne ? no wiec własnie :)

jolienh
    Ocena: -20 (glosow:26)
2012-07-05 14:39:53
O kurde ktoś ma jeszcze Xp ?? o.O

lukasbiggie
    Ocena: 21 (glosow:29)
2012-07-05 16:08:30
ja mam i co? na laptopie mam 7, a na stacjonarnym xp i co w tym dziwnego?

Zidien
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-07-10 23:13:40
Ja też tak mam jak tu kolega wyżej i znam jeszcze przynajmniej z 2 osoby co tez taka maja i co w tym dziwnego ???

jolienh
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-05 14:38:45
komentarz usunięty przez użytkownika


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500