Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
(jaka jestem sweetaśna) - 100% plastik
selgom73  11-01-19, 19:39 Zgłoś
+ 52 -
Dodano: 2011-01-19, 19:39:15   przez: selgom73
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 52  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nie drażnij strażnika
  •  Toruń przeprasza.
  •  Karny Kut**
  •  El pajaco.
Ukryj komentarze(13)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Iniaaa
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-02-27 13:21:11
wiocha? moze ze fota jest zrobiona w kiblu. a wygląd ma ok. po prostu zazdrościcie dziewczynie figury i urody. ładnemu we wszystkim ładnie! pojmijcie wkoncu ze kazdy jest jaki chce i nie ogląda sie na wasze pieprzone oceny:-/ żenujący jestescie:x

kubmon007
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-20 13:15:40
Jeszcze z dwa paski na głowe...

drLOUBITCH
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-26 21:27:07
Jaką ma fajną wannę. Full wypas.

acocietoobchodzi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-04-23 14:33:05
mmmmm. panterka jest lustro jest , paski są , ale i tak bym RUCHAŁ! jak ktos chce jej wiecej fotek to kontakt ze mna ...

natilove1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-04-21 03:21:11
K**wa jacy jesteście niedorozwinieci.. Oceniajcie samych siebie a potem innych. Ehh te stereotypy -.-'

Marciszonek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-04-16 15:52:00
Zrobiła minę jakby srała !

Iniaaa
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-02-27 13:21:11
wiocha? moze ze fota jest zrobiona w kiblu. a wygląd ma ok. po prostu zazdrościcie dziewczynie figury i urody. ładnemu we wszystkim ładnie! pojmijcie wkoncu ze kazdy jest jaki chce i nie ogląda sie na wasze pieprzone oceny:-/ żenujący jestescie:x

DJ_lubie_wioche
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-17 14:54:18
Dobrze gada, polać mu! Dodam, że zdjęcie nie nadaje się na wioche, a krytycy chyba sami nie wierzą w to co piszą, dobranoc

DJ_lubie_wioche
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-17 14:55:39
jej*

mionia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-02-26 10:37:23
pozdrawiam kogos kto wstawil to zdjecie ;) ciekawe czy bylby taki madry i wstawil swoje ? tak dla jasnosci to moja kolezanka ktora napewno sie ucieszy jak zobaczy zdjecie i ciekawe czy ten kto to wstawil bedzie rowniez zadowolony ;)

alutka177
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-02-23 22:59:57
to dopiero wiocha... :O :/

selgom73
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-02-19 17:21:10
No bo ona jest fajnaa hahahahahaha masakra patrzcie na jej wlosy

Debillass
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-02-19 12:49:08
A po co jej 2 paski na biodrach i jeden pod cyckami??

selgom73
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-01-22 14:48:57
5w33t4$n!3 ! ( sweetaśnie )hahahah ;D Jaki plastik masakraaa


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400