Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Sędziowie uniewinnili go... + koment
nightriders87  12-07-07, 09:15 Zgłoś
+ 779 -
Dodano: 2012-07-07, 09:15:19   przez: nightriders87
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 779  Zgłoś nadużycie
1
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kto normalny chodzi w zimę w chodakach ?
  •  Nie drażnij strażnika
  •  Pijany kierowca i zatrzymanie obywatelskie
  •  Portfel mu oddał, a telefon rozwalił
Ukryj komentarze(74)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
allanek
    Ocena: 21 (glosow:25)
2012-07-13 10:23:38
Koment akurat zupełnie do rzeczy.

sedziadread
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-07-30 15:20:49
to miał być sedzia ??? to jakaś popierdółka ! dawać mi go tutaj , sedzia jest aby ino jeden i to jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nim jestę :D weźmiego go z tensorem i twojomkochankom wew obroty :DD będzie kwiczał jak stary zetor , niochniochniochnioch :D

twojakochanka
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-07-31 00:39:45
komentarz usunięty przez moderatora

sedziadread
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-07-31 00:44:34
to dlaczego tak jęczałaś i kwiczałaś jak zarzynany wieprz moja szmatko jak posuwałem ostatnio twoje jelito ? jesteś zła bo nie chciałem wytrzeć mego miecza o twój pysk?

lucy123
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-07-30 14:55:09
A jak kobieta zgwałci kobietę,np butelką lub innym przedmiotem, to też taką sąd uniewinni, bo obie mają pochwy?

Made-In-Poland
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-07-26 11:49:37
Kiedyś słyszałem o 2 drechach którzy dorwali jakiegoś gotha bo pomylili go z panienką przez lateksowy strój lecz to im nie przeszkodziło bo chłopak został zgwałcony przez obydwóch napastników.

wiochamenkaxdd
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-07-24 23:10:56
Ale to jest próba gwałtu !!!

Mundzio84
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-07-17 08:44:20
Dla tego gwałciciela takie coś będzie o wiele bardziej dotkliwą karą niż wyrok sądu, który go czeka.

Zboczeniec666
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-07-16 12:09:28
W sumie racja. Jak można zgwałcić coś co ma kutasa i wygląda jak kobieta? Poza tym złapanie za jaja nie jest gwałtem.

twojakochanka
    Ocena: -3 (glosow:15)
2012-07-14 14:54:41
komentarz usunięty przez moderatora

sedziadread
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-07-30 15:17:37
to zostaw wreszcie psy w spokoju i daj się wybatorzyć sedziemu :D

Lisiczarnia
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-07-14 03:00:58
I oto księża odetchnęli z ulgą. Gorzej z ministrantami...

Galeazzo
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-07-14 02:13:35
Po raz kolejny dajecie się zmanipulować jak ostatnie naiwne owieczki. Dalsza część tego artykułu mówi o tym, że zostały postawione zarzuty naruszenia nietykalności cielesnej. A czego sobie życzycie za chwycenie za krocze i cofnięcie się z niesmakiem? To jest gwałt? Oł.

raifel
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-07-13 23:29:45
komentarz usunięty przez użytkownika

raifel
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-07-13 23:29:45
komentarz usunięty przez użytkownika

Max74
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-07-13 20:34:05
Trafił swój na swego ;-)

pani-emonayn
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-07-13 19:46:26
Popieram komentatora! (-:

KonradRastaman
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-07-13 18:57:27
polskie prawo jak zwykle ultra de lux ;///

pan_ksiadz
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-07-13 20:48:10
to było w Szwecji, ale nie spodziewałem się, że tacy debile są sędziami

Max74
    Ocena: -4 (glosow:20)
2012-07-13 18:11:32
Teraz gwałcący powinien zaskarżyć tego pedryla za wprowadzenie w błąd i narażenie na straty moralne ;-)

Gruber
    Ocena: -6 (glosow:10)
2012-07-13 18:55:36
Max74 znajdź se dziurę i zatkaj nią sobą

szulcik
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-07-13 19:47:52
Tez bym zaskarżył tego pedryla ,za wprowadzanie w bład !!

pan_ksiadz
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-07-13 20:31:29
dzieci nauczcie się może rozróżniać podstawowe pojęcia - transseksualizm, transwestytyzm, homoseksualizm to nie to samo!

Max74
    Ocena: -3 (glosow:15)
2012-07-13 20:37:07
Gruber Ty niemiecka spedalona świnio ;-) Po Twoim nicku widać, że lubisz mieć zapychaną dziurę. A pan ksiądz niech sobie wyobrazi, że nie wszyscy mają ochotę zagłębiać się w niuansach różnych dewiacji.

pan_ksiadz
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-07-13 20:42:11
homoseksualizm i transseksualizm nie jest dewiacją :) widzisz, poczytałbyś choć trochę na ten temat i byś to wiedział. warto wiedzieć takie rzeczy żeby potem nie wyjść w towarzystwie na idiotę :)

Max74
    Ocena: -1 (glosow:15)
2012-07-13 21:05:26
Ślimak jest rybą a marchewka owocem. Tak, tak słyszałem ale idioty z siebie nie dam zrobić. Facet przebierający się za babę, żeby dawać dupy facetom jest pedziem podobnie, jak ci chętni na niego. Nawet gwałciciel się nie połasił na takie "wdzięki" a facet musiał być zdesperowany.

pan_ksiadz
    Ocena: 2 (glosow:14)
2012-07-13 21:28:07
nie będę z Tobą dyskutował bo widzę że nie rozumiesz, za płytkie masz myślenie, to nie był transwestyta tylko transseksualista. jak kiedyś będziesz potrafił rozróżnić te dwa pojęcia to możemy podyskutować bo póki co nie ma sensu :)

dedede66
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-07-13 23:31:36
Drogi ksiezulku, wszystkie te okreslenia sprowadzaja sie do jednego slowa- dewiacja. W koncu ci wszyscy wykolejency ida na "paradzie rownosci" w jednym szeregu. Czyz nie?

Zawisza666
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-07-14 01:03:43
czy na poważnie na tym portalu są osoby, które nie potrafią odróżnić mutacji genetycznej (transseksualista) od dewiacji seksualnej (transwestyta)? rly?

Max74
    Ocena: 0 (glosow:14)
2012-07-14 01:33:57
Czy na poważnie są na tym portalu osoby, które odróżniają, który dewiant ma bardziej zrytą psychę ? Zaczęli nadawać określenia zbokom i myślą, że ludzie większych zmartwień nie mają tylko zastanawiać się, który zbok jest dewiantem a który mutantem. Wszyscy są walnięci z definicji.

Zawisza666
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-07-14 02:28:01
Czyli wg Ciebie ta dziewczyna jest dewiantem bo urodziła się, i bez operacji nie jest w stanie usunąć, z penisem tak? To jest według Ciebie osoba walnięta z definicji? Ciekawe. Zatem osoby od urodzenia głuche, ślepe czy kalekie także są szajbusami, wg Twojego toku myślenia. Eh...

Max74
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-07-14 12:27:33
Nie myl kaleki z kimś chorym na umyśle. To nie dziewczyna tylko chłop i tylko mu się zdaje, że jest babą, ale nawet desperat nie połasił. Jak będzie myśleć, że jest psem to mają mu ogon doszyć i w kojcu trzymać ?

dedede66
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-07-14 12:43:54
A od kiedy transseksualizm to mutacja genetyczna? Skad masz takie zaje*iste niusy? Z tego co wiem to choroba psychiczna.. To ty kolego mylisz pojecia.

pan_ksiadz
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-07-14 17:16:08
nie choroba psychiczna tylko zespół dezaprobaty płci i dopóki taka osoba nie zmieni operacyjnie płci nie może normalnie funkcjonować, męczy się w swoim ciele, ma mysli samobójcze, depresje. dopiero po operacjach może cieszyc sie życiem

pan_ksiadz
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-07-14 17:18:18
wystarczy że matka w czasie ciąży przechodzi jakiś ogromny stres, a już hormony szaleją i dziecku mózg może ukształtować się na żeński a ciało na męskie i już mamy małego transseksualistę. więc jaka to choroba psychiczna??

Max74
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-07-14 18:43:32
Jak z główką coś nie halo, to do jakiej kategorii chorób to się zalicza ?

dedede66
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-07-14 23:42:18
Ksiezulku, jak zarzucasz komus brak wiedzy to sam powinienes ja posiadac. Zespol dezaprobaty plci to jednostka chorobowa, ale ci wykolejency juz robia swoje zeby to wykreslic z listy chorob. Zastanawia mnie to jak cos co od zawsze bylo choroba albo zboczeniem w przypadku pedziow nagle przestaje ni

dedede66
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-07-14 23:47:56
nim byc? Czy ta propaganda zboczencow az tak wyprala ludziom mozgi, ze nagle czarne staje sie dla nich biale i na odwrot? Jak mozna uwazac, ze dorosly facet paradujacy w damskich fatalaszkach albo kobieta obwiazujaca sobie cycki jakas tasma i wypychajaca gacie skarpeta sa w pelni zdrowi na umysle?

nuczensja
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-15 00:08:43
Dededede,widzisz możecie się kłócić w nieskończoność bo żadne z was drugiego nie słucha,transseksualizm jest nie jednostką chorobową tylko znajduje się na liście zaburzeń a zaburzenie nie jest równoznaczne z chorobą! ksiądz trochę się pogubił ale ma sporo racji, więc nie zarzucaj mu braku wiedzy.

Zawisza666
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-07-15 13:05:47
kur... z hermafrodytą pochrzaniłem. mea maxima culpa

dedede66
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-07-15 15:11:26
Alez my sie nie klocimy. To najnormalniejsza w swiecie wymiana zdan. Mnie uczono, ze to choroba i tego bede sie trzymal, a doktoratu z psychologii nie robilem, wiec madrzyc sie nie zamierzam. Nie potrzebuje google.pl zeby dowodzic swojej racji.

nuczensja
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-07-15 18:46:29
oj, może nie potrzebujesz Cioci Wikipedii i wujka Google ale korzystasz namiętnie;P i to widać w twoich komentarzach, poczytaj coś więcej na ten temat chociażby po to by potwierdzić swoją opinie, wiesz kiedyś uczono, że ziemia jest płaska...

dedede66
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-07-16 18:03:19
Naprawde? Mozesz mi powiedziec, w ktorym miejscu? Bardzo, ale to bardzo mnie to interesuje bo z tego co pamietam skorzystalem z google raz, zeby przedstawic komus jakies pojecie, ktorego nie potrafil zrozumiec.

nuczensja
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-07-17 00:06:51
a liczyłam, że mnie zaskoczysz... no nic w takim razie niech będzie,nie korzystasz z Google, mogę tylko wyrazić swoje ubolewanie,że treść tu zawartych komentarzy pokrywa się z tą zawartą w najwyżej pozycjonowanych stronach,a propos tego terminu który miał komuś coś wytłumaczyć, no cóż powiedzieć

nuczensja
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-07-17 00:15:33
że jest błędny to mało,to bełkot i kpina,jak to przeczytałam to śmiałam się przez 15 minut, więc nie przywiązuj się do niego za bardzo,mam nadzieje,że osoba której go przedstawiłeś nie wzięła go na serio...

dedede66
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-07-17 00:46:54
A ja mam nadzieje, ze przedstawisz w koncu jakies konkrety bo jak na razie to tylko mnie oczerniasz. Jesli chodzi o to pojecie to nie wiem o co masz do mnie pretensje, kolega go zrozumial. Napisz mi jaki jest prawidlowy skoro posiadasz wiedze na ten temat, a ja posypie glowe popiolem.

nuczensja
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-17 01:52:34
komentarz usunięty przez użytkownika

nuczensja
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-07-17 02:00:19
to miej dalej nadzieje, mnie już znudziła ta rozmowa...

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-17 15:34:56
Masz racje. Uciekaj, uciekaj. Tylko jak nastepnym razem bedziesz chciala z kims powojowac to sie lepiej do tego przygotuj. Moze zapytaj google?

zbiczeek
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-07-13 18:04:51
Skad zalozenie, ze sedziowie byli mezczyznami, a nie kobietami?

pan_ksiadz
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-07-13 20:36:05
bo kobieta by na coś tak debilnego nie wpadła.... czy zgwałcenie kobiety nie w pochwę tylko analnie to też nie będzie gwałt??? nawet zmuszenie do seksu oralnego jest gwałtem jeśli nie było na to zgody drugiej osoby.

pan_ksiadz
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-07-13 20:40:34
wychodzi na to że jest przyzwolenie sędziego na gwałty kobiet i mężczyzn analnie i oralnie (bo według nich gwałt jest tylko wtedy gdy jest stosunek waginalny)... po prostu brak słów, że też tacy ludzie są sędziami.... :/

marwod
    Ocena: 13 (glosow:15)
2012-07-13 14:37:40
ciekawe czy jak by zwalił sędziego w kakao to nie czuł by się zgwałcony? brawa dla sędziego za podejście!!!

cellarka
    Ocena: 8 (glosow:14)
2012-07-13 13:43:06
Komentarz jest jak najbardziej stosowny i na miejscu. Przecież męszczyzne także można zgwałcić i wykorzystywać seksualnie- nie jest to w żadnym stopniu łatwiejsze do przejścia niż dla kobiety. Gwałciciela wykastrować bez znieczulenia!

cellarka
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-07-13 16:48:51
*mężczyznę, przepraszam

fudier
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-13 12:45:33
komentarz usunięty przez moderatora

M1CLAY19
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-07-13 12:13:50
Pewnie sedziowie do dzieci ksiezy. Nie moga karac za cos co jest dla nich chlebem powszednim.

Max74
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-07-13 17:45:11
A teraz przetłumacz to, żeby można było zrozumieć.

Semitae
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-07-14 11:41:39
Nie trzeba być geniuszem, by to zrozumieć, ale widać, niektórych nawet to przerasta. Czego spodziewać się po kimś, kto nie odróżnia homoseksualisty od transseksualisty? Trans to często osoba heteroseksualna, która lubi się wcielać w kobietę, bo czuję się i kobietą i mężczyzną.

Max74
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-07-14 12:24:33
Jesteś na takim samym poziomie jak ta małpa powyżej ? Wybacz ale ja nie znam nowomuflońskiego.

kamillo77
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-07-13 11:46:17
ten komentarz nadaje się dla zdecydowanej większości sędziów w tym kraju , ogromny procent wyroków to są jawne kpiny

adamiania4
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-07-13 11:23:46
komentarz usunięty przez moderatora

nightriders87
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-07-13 12:09:55
jestes w bledzie... ze sfory to byo wiec nie gadaj glupot

pan_ksiadz
    Ocena: 18 (glosow:22)
2012-07-13 10:55:20
no dobrze, a jakby jakiś facet zgwałcił faceta to też to nie będzie gwałt bo nie ma pochwy??? żałosny ten sędzia - chyba coś takiego powinno go spotkać, ciekawe czy wtedy by zmienił zdanie...

Gruber
    Ocena: 14 (glosow:20)
2012-07-13 10:43:19
Według sędziego gwałt może być tylko na pochwie, tak jakby innych opcji nie było. Czubek

Max74
    Ocena: -12 (glosow:14)
2012-07-13 17:42:53
Widocznie sędzia nie jest pedałem.

hetera
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-07-13 17:51:11
Raczej ma ograniczoną wyobraźnię. Zresztą to i tak była próba gwałtu... a, że się nie udało bo coś nagle wyskoczyło.... ważne są intencje.

Max74
    Ocena: -6 (glosow:12)
2012-07-13 18:13:07
Czy nie po to po to się przebierał za laskę, żeby faceci mieli na niego lecieli ?

hetera
    Ocena: 8 (glosow:12)
2012-07-13 18:21:04
To w co był ubrany jest teraz nieważne. Ważne jest to, że sędzia jest ograniczony. Facet i faceta może zgwałcić. Najlepszym przykładem są więźniowie. Powiedz im, że "jest o biologicznie niemożliwe".

pan_ksiadz
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-07-13 20:33:57
Nie ważne w co kto jest ubrany, to że kobieta zakłada sukienkę to oznacza że facet może ją zgwałcić??? no ludzie! myślcie troche

Semitae
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-07-14 11:43:52
Max74, a Ciebie, jakby jakiś gwałciciel wyru*hał w dupę, to nie czułbyś się ani trochę zgwałcony? Może jesteś kryptohomo i próbujesz odciągnąć od siebie podejrzenia ; ).

Max74
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-07-14 12:22:08
Nie ubieram sukieneczek i nie mam warkoczyków, więc o moje tyły się nie martw ;-)

allanek
    Ocena: 21 (glosow:25)
2012-07-13 10:23:38
Koment akurat zupełnie do rzeczy.

teka83
    Ocena: -10 (glosow:12)
2012-07-07 10:31:37
hahahahaha no z punktu prawnego gwaltu nie moglo byc a to co ktos napisal pod art to zupelnie inna sytuacja, inny paragraf.

hetera
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-07-13 10:38:04
Właśnie dlatego sędzia go skazał za napaść a nie za gwałt.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400