Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
nosiema  12-07-08, 00:50 Zgłoś
+ 661 -
Dodano: 2012-07-08, 00:50:15   przez: nosiema
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 661  Zgłoś nadużycie
1
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Problemy i rady w internecie
  •  Tak się spieszył
  •  Wyjaśniona poza
  •  Motywacja
Ukryj komentarze(33)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
robik-dzapan
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-07-14 10:47:02
A może to koleżanka siostry :]

doman800
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-08-06 15:00:00
komentarz usunięty przez użytkownika

GTW0914
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-08-02 18:43:45
Już od małego tszeba sie doświadczać w tych sprawach ;]

bigmama772
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-07-28 23:21:04
Synu ale masz farta:D

cakp
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-07-26 20:42:32
uff synu przynajmniej w dobrą stronę sie rozwijasz, nie przezylbym gdyby to stal chlopak

bydle123
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-07-22 11:48:05
ale ją ujeżdża

olomolo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-21 13:52:31
Tak braciszek podrośnie i bedzie bawił sie z siostra:D

Alegrim
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-07-19 22:33:02
Taką siostre też bym szarpał xD

maszek1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-18 13:47:33
fajna :] A fota smieszna pzdr i pewnie w tym celu ja zrobili ;d

czarna1281
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-07-17 08:02:02
mały wcześnie zaczyna ciekawe kto go nauczył

Nerwowa
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-07-16 17:39:27
mały ale wariat (: na barana chciał skoczyć ale za mały i nie sięga

maciek007i
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-16 01:06:37
ale koleżanka zadowolona ;;)

Cperka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-07-15 23:39:33
Coraz szybciej zaczynają... Idę o zakład, że zwalą na brutalne i prowokujące gry komputerowe >_

koniowizamelduj
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-07-15 20:26:29
Kojarzy się źle, ale może tylko brat próbował siostrze na barana wskoczyć? Pozory bywają mylące (mam nadzieję, że tak jest w tym przypadku).

wiget15
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-07-15 16:29:43
JA BYM TAK CHCIAŁ :P

rudy335
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-07-15 16:21:26
Jak się nie ma co się lubi , to się kocha własną żonę :D

theKicia
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-07-15 11:24:41
Co ona z dzieckiem zrobiła ... szkoda dzieciaka ... xD

Rudzielec84
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-07-14 21:08:32
ciekawe co za geniusz takie zdjęcie zrobił?! To jakaś masakra, a potem się dziwią że dzieci są zdeprawowane :(

chrupeczek1
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-07-14 20:26:10
Ja powiem tak... byłyby to moje dzieci to by jedno i drugie wpie... obskoczyło A później się dziwić ze taka ta młodzież wulgarna, wyuzdana hm...

maciex8787
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-14 19:37:02
komentarz usunięty przez użytkownika

maciex8787
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-07-14 19:39:25
komentarz usunięty przez użytkownika

SzalonyJebaka
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-07-14 19:28:34
młody się uczy od najmłodszych lat ;) a tak nawiasem bardzo ładna dziewczyna

dragons86
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-07-14 18:41:06
jokotumia a lokotrom a lalalokotrom

pan_ksiadz
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-07-14 17:21:15
mały przyjął odpowiednią pozycję :D problem jest taki, że on w samych majtkach, ona w koszulce i może ma majty a może i nie i to juz podchodzi pod zdjęcie pedofilskie :/ a nie jako żarty z młodszym bratem, bo żart to może by był jakby oboje byli kompletnie ubrani

SzalonyJebaka
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-07-14 19:26:50
ciężko ocenić o co chodzi w twojej wypowiedzi, na prawdę...

omen100
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-07-14 12:58:33
Niech go jakis pedofil upatrzy to wtedy razem sie tak pobawia a malemu debilny usmiech z twarzy zejdzie.

marwaldo
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-07-14 12:23:19
ładna dziewczyna : )

d_j_siwy
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-07-14 12:02:42
Być na gówniarza miejscu--- bezcenne ;)

LubieBuraczki
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-07-14 11:39:42
A gdzie wiocha? Niech się uczy(ą) :D

Monotonny
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-07-08 09:09:57
Chłopiec wie co dobre ;-], chyba że to siostra.

nosiema
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-07-08 11:48:02
To jest jego siostra.

robik-dzapan
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-07-14 10:47:02
A może to koleżanka siostry :]

Hustlin
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-07-08 01:01:57
komentarz usunięty przez moderatora

Nie_Dla_Tensora
    Ocena: -9 (glosow:11)
2012-07-08 01:06:25
Użytkowniku Tensor, w imieniu nas wszystkich sugerujemy ci, abyś natychmiast skończył ze swoją szkodliwą działalnością na tym portalu - inaczej będziemy zmuszeni skonsultować sie w twojej sprawie z naszym zaprzyjaźnionym administratorem.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0200