Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
jurek1102  12-07-13, 11:36 Zgłoś
+ 1139 -
Dodano: 2012-07-13, 11:36:46   przez: jurek1102
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1139  Zgłoś nadużycie
3
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Poprzedni dziadek do orzechów służył 30 lat
  •  Nie drażnij strażnika
  •  Dzwoni facet do sejmu
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
Ukryj komentarze(216)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
hetera
    Ocena: 19 (glosow:25)
2012-07-13 12:39:09
Zamiast zadbać o dobro dziecka zadbał o siebie... jakie to typowe. Szkoda kruszynko, że miałaś ojca egoistę i tchórza.

credible
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-16 17:48:23
mrau83 masz racje w 100%!! Najgorzej jest na wsiach tam dla ludzi ksiądz jest na takiej samej pozycji co Bóg. Ofiarę jeszcze zgnoją za oszczerstwa przeciwko "świętemu" księdzu. Niestety polska to ciemnogród

lojpad
    Ocena: -9 (glosow:11)
2012-07-26 19:09:03
Że też jeszcze ludzie się nabierają na "wiadomości" z tego serwisu....

mrau83
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-07-29 17:51:45
Nie wiem jak pozostałe, ale ta wiadomość jest prawdziwa. Natomiast dziwię się niektórym, którzy wszystko, co jest nieprzychylne kościołowi, traktują jako kłamliwe lub sprawę bagatelizują a często atakują tych którzy o sprawie mówią.

jurek1102
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-07-29 20:55:39
Gazety o tym pisały i wszystkie media o tym trąbiły

outlaws13
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-03 23:29:15
to się nazywa fanatyzm albo ślepowiercy.

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-08-03 23:30:43
Ja to debilizm nazywam

RemekDenylak
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-07-24 21:09:11
Ksiądz uczący w szkole. To jest dopiero wiocha. Mdło mi się robi

dzialko123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-23 11:15:52
a to ku..rwy

Sbomba
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-22 01:21:16
dlaczego mnie to nie dziwi? bezkarni zbrodniarze,ktorzy pouczaja grzesznikow i nie dopuszczaja do sw.komunii kiedy bez slubu sie mieszka z partnerem..a ich zycie seksualne kwitnie zyciem jak splesnialy ser..szkoda mi dzieciatka.

mrau83
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-26 14:40:03
Ale o co chodzi? Przecież oni ślubu nie zamierzają brać a z grzesznych stosunków przedmałżeńskich się wyspowiadają innemu księdzu czy biskupowi, który z doświadczenia zna ciężar grzechu spowiadającego, więc da rozgrzeszenie i .. sprawa załatwiona, są czyści w oczach boga a skoro tak to jakim prawem

mrau83
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-26 14:43:14
my zwykli ludzie chcemy ich osądzać? Toż to niedopuszczalne aby zwykły człowiek mógł osądzać przedstawiciela boga na ziemi! A co do opisywanego przypadku --> przecież dziecko zmarło samo(?), więc do aborcji nie doszło, więc wszystko jest w jak najlepszym porządku, czyż nie?

matez14
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-07-21 22:59:09
wiekszość ksiedzy ma kochanki. Moim zdaniem kazdy ksiądz nógłby normalnie pracować jako robotnik czy cos. Ksiądz patron bogatych.

mrau83
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-07-26 14:47:32
Większość ma kochanki, pozostała część ma kochanków lub molestuje dzieci lub są za starzy na takie numery(chciałoby się rzec 'numerki') lub.. są świeżo po święceniach i jeszcze natura im o sobie nie dała znać. No może jeszcze jakiemuś tak odsetkowi wystarczają robótki (własno)ręczne..

sarkazm888
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-21 20:11:24
Typowy ksiądz.

jurek1102
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-07-30 01:24:04
Typowy ksiądz to raczej dzieci molestuje a nie zabija

jejuuu
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-07-20 18:12:36
ale o Madzi z Sosnowca to będą pierd**ić jeszcze z kilka lat.

KKKasssikkk
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-20 09:42:36
"ksiądz" już dawno powinien przestać być księdzem. Matka też niewiele mądrzejsza, skoro facet mówi ze nie chciał dziecka i udawali ze go nie ma to pewno mieli i tak jakiś dobry plan po porodzie co zrobić z owocem swojej "miłości"- raczej j.ebaności.

Bluznierca
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-07-20 09:41:47
A co na to katole?

KKKasssikkk
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-07-20 09:45:11
nikt o nic nie pyta, nawet proboszcz w parafii dopuścił "księdza" do ołtarza zadając mu tylko głupie pytanie czy ma czyste sumienie. Pewnie że czyste- k.rwa nieużywane!!!

Bluznierca
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-07-20 09:49:26
Bo reka rekę myje... a czasem nie reką tylko paszczą, i nie rekę... Zebyscie sie *h*je podlawili swoimi *h*j*mi.

Szydlo1983
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-20 08:59:03
mówicie ze kiedyś był straszny ciemnogród, ale jeszcze jakieś 50 lat temu to społeczeństwo tej parafii by tego bydlaka na widłach z plebanii wyniosła....a milicja by nawet nie szukała winnych

miszka5
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-19 23:56:19
jak dla mnie pod mur tatusia

zulek76
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-07-19 23:55:27
Usuwajcie komentarze, sprawa ucichnie .....

zulek76
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-07-19 23:54:05
kastrować !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

miszka5
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-19 23:47:41
komentarz usunięty przez użytkownika

zulek76
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-19 23:34:30
komentarz usunięty przez moderatora

angieee1989
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-07-19 21:09:04
Pewnie z ambony głosił,że życie to dar i krytykował takie występki. IDIOTA!

mariom460
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-07-19 16:11:23
Patologia.

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-03 22:52:36
Niestety KK to sama patologia

monikaaa
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-07-19 15:55:09
To się nazywa "być księdzem" ? Po tylu przypadkach, co się słyszy aż do kościoła się iść nie chce..

arigold7
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-07-19 22:45:50
a do kosciola chodzisz dla siebie czy dla ksiedza? a moze w ogole nie chodzisz? ksiadz to tylko czlowiek owszem powinien dawac przyklad ale zamiast pisac debilne komentarze pomodl sie za tego czlowieka i o powolania zeby ludzie szli do seminarium z powolania z glebi serca

monikaaa
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-20 01:37:26
dla siebie, ale wychodze z zalozenia, ze Bog jest wszedzie. nie tylko w kosciele. do kosciola przestalam chodzic odkad widze, co sie dzieje. Debilne komentarze? stwierdzam fakty bez zbednego filozofowania.

Bluznierca
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-07-20 09:45:21
Przez takich jak @arigold7 ciemnogrod pozostanie ciemnogrodem. Wez sie je*****nij w czolo i nie namawiaj nikogo do tak glupiej czynnosci jako modlenie sie za tego ch******a i kolejnych, przyszlych panow ksiezy.

United-Stereo
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-07-19 15:25:36
Ten ksiądz mieszkał niedaleko mnie, ale pozostali księżowie go wyrzucili za jego zachowanie i poszedł właśnie do Poznania...

suiCid3R
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-19 15:23:25
Czeka na niego ciepła posadka.W piekle, gdzie jego miejsce.

KKKasssikkk
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-07-20 09:46:46
obecnie w klasztorze. "za karę"

PaladynKopacz
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-07-19 13:13:35
nie bojcie się-jeszcze 1 maksymalnie 2 pokolenia i to cholerstwo zniknie

Tailor_PL
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-19 18:39:28
Patrząc w jakim kierunku świat zmierza, obawiam się, że będzie coraz gorzej

PaladynKopacz
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-20 08:36:20
jak się religię usunie będzie jedną złą rzecz mniej.

monika29
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-07-20 09:16:16
Oby tak było,bo rzygać mi się chce jak widzę tych bezkarnych kiecuchów!

voytek77
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-19 12:33:55
Taki ksiądz powinien zostać suspensowany, a po wyjaśnieniu sprawy (w tym przypadku, o ile to prawda) eskomunikowany. Ksiądz jest niestety w dalszym ciągu tylko człowiekiem, popełnia błędy. Ale to ciężko nazwać błędem. Powinien podlegać rygorystycznej karze kościelnej i państwowej (prawnej).

borre
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-07-19 12:30:47
Sprawę umorzono, nikt o niej nie słyszał, nie widział, tylko jeden sprawwiedliwy , który ją wkleił w swoje gg. Qwa, co za bzdury!!

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-19 22:58:34
Do idiotów takie tematy nie docierają

gurool
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-07-19 12:13:07
Winny jest tutaj chory system kościoła katolickiego, ksiądz też człowiek i ma ludzkie potrzeby jak każdy inny. Księża powinien mieć prawo do posiadania rodziny. Dopóki to się nie zmieni będą takie akcję oraz różne dewiacje seksualne (homo,pedo). Do tego alkoholizm wśród kleru na porządku dziennym.

hopek20o
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-07-19 12:16:34
nie kur... albo jesteś księdzem i masz czegoś przestrzegać , albo robisz dzieci pierwszej lepszej idziesz do fabryki i zapierd... 10 godzin , nikt nie będzie bachorów utrzymywał ich samochodów , domów .

pawelek897
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-19 12:10:11
komentarz usunięty przez moderatora

spanish22
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-07-19 10:06:05
niezwykle ciekawe jest to, że kilku księży o tym wiedziało ;] w celibacie żyją ponoć ;]

Dupcio12
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-07-19 08:42:05
jestem Katolikiem ale w tym wypadku zero litosci dla sk0rwysyna. niech podadzą jego nazwisko.

Venbar
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-07-19 07:19:10
Zabić cały kler!

isri
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-07-19 06:45:45
Prawdziwa "Miłość bliźniego" i "ochrona dziecka poczętego" wg Kościoła...

Yo64
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-07-19 04:34:35
Ale jak to, nie, przecież to nie możliwe żeby ksiądz miał dziecko! NIeee. Zaraz, zaraz to cuda!

drLOUBITSCH
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-07-19 02:30:06
Potwierdzam zgon bo umar hehehempgru. Nasrą w jego grobą xD

DestructoBITCH
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-07-19 02:39:08
Stfierdzam zgon bo kocyk śliski hehehemoroidy

Onek84
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-07-19 00:56:48
Zaje. . ć go !!!!!!! na stos z nim !!!! to ma być ksiądz???!!!! FRAJER!!!WALONY W KAKAOO!!!

jurek1102
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-07-19 01:47:30
No ale ten nie jest pedofilem a to u księży rzadkość

Kathia...32
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-19 00:06:54
Żal mi go. Czemu on musiał odpowiadać ze grzechy debila.? Jam jest głosem boga. A w głowie mam SIANO. WStyd i tyle.

dr_gonzo
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-07-18 23:42:34
DO TAKIEGO CZARNUCHÓW WYSŁAĆ Z OBCĘGAMI ŻEBY NAD NI POPRACOWALI I Z DUPY MU ZROBIĆ ZMIERZCH ŚREDNIOWIECZA

Krzysiek_28
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-18 23:14:42
komentarz usunięty przez użytkownika

noktowizor
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-07-18 22:49:15
Ale mi sensacja.Nie pierwsze i nie ostatnie zrobione w zakrystii :P

NieMamLoginuBejbe
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-07-18 22:38:26
Nie mogę już patrzyć na to...

strusz-lewa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-18 22:29:51
komentarz usunięty przez moderatora

strusz-lewa
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-07-18 22:33:26
To już linka nie można udostępnić? nasygnale.pl -pełny opis sprawy. Mordercza mafia! Strach się bać, sukienkowy żadnej kary nie poniósł - a w ramach pogrożenia paluszkiem wysłano go na misje na Ukrainę, coby dalej "nawrcał"

IGotYouDancing
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-07-18 22:21:49
Sku*wysyństwo. Gdzie teraz podziali się obrońcy z wiochy.pl? Nie mają nic do powiedzenia? typowe. Zwykle jak wjeżdża temat kościoła i księży, toczą pianę z ust, a teraz co...? zatkało?

strusz-lewa
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-07-18 22:34:26
a to czytać nie umiesz?

DestructoBITCH
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-07-19 02:40:59
Jemu wolno jest księdzem wg mnie wie co jest zle a co nie a wgl to to dziecko krzywy ryj miało podobno dobrze ze zginelo

Lowejek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-07-19 20:23:59
Szkoda że ku*wa w twoim przypadku się tak nie skończyło. Jednego z prostym ryjem, ale za to bez mózgu byłoby mniej.

adamosow
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-18 22:20:04
Przywiązać go za jaja do słupa na plaży w czasie przypływu A i nóż zostawić w zasięgu ręki Sam sobie obetnie

IGotYouDancing
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-07-18 22:23:02
a nóż taki do smarowania, żeby tylko ostry nie był, bo łatwiej by k*rwa poszło.

mikomm
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-07-18 22:33:22
Nóż? Przecież by się uwolnił ;)

IGotYouDancing
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-07-18 22:55:13
Nie, jeśli byłby "przywiązany" łańcuchem. ;))

szybka8
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-07-18 22:11:13
Kastrować i to wszystkich bez wyjątków!!! Jak można innym mówić jak postępować będąc takim skur***

Lowejek
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-07-18 22:10:50
No k*rwa kiedy w końcu przerwie się to jeb*ne tabu i zacznie się traktować tych degeneratów na równi z innymi przestępcami? "Ksiądz jest bezkarny, ksiądz jest święty"

paul1984
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-07-18 21:59:12
Kastrować TAK i do pierdla z TAKIMI psycholami.. bo inaczej nie można nazwać takich ludzi!Co chciał sam poród odebrać?czy bał się że się wyda!?

Rei_Ayanami
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-07-18 21:52:17
bo nie ma odgórnej kontroli tego zwyrodnialstwa :p, księża, lekarze czują się bezkarni bo wiedzą że wszystko im ujdzie na sucho :D tak samo panowie w niebieskich czapeczkach. Nikt nie kontroluje tej dziczy i zoo to szlachta szaleje :D hulaj dusza piekła ni ma :D upublicznić zdj. i tyle :D

kufor
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-07-18 21:51:58
Proponuję pluton egzekucyjny dla tego księdza + jego przydupasa (wikariusza).

kufor
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-07-18 21:49:23
Proponuje pluton egzekucyjny dla tego księdza + jego przydupasa (wikariusza).

vasil
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-07-18 21:37:14
jaki ksiądz ? to morderca , nie ksiądz.

Fafikuleniek
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-07-18 21:08:56
Nie wiadomo co lepsze, dzieciak mógłby być w przyszłości bity i gwałcony a tak powiększył grono aniołków. Ciekawe czy tatuś choć pogrzeb odprawi, chociaż może się wyprze bo jakoś nie zdążył ochrzcić ... . Woli na co dzień pouczać jak czynić należy. Miał szanse rzeczywiście żyć dla stworzenia Bożego.

omen100
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-07-18 20:34:23
Ona chyba przytomna byla sama pomoc mogla wezwac,a to ze raz byla u lekarza swiadczy o tym ze olala to,ze jest w ciazy,moze nawet chciala zeby tak sie stalo przynajmniej nie ma dziecka z ksiedzem.

Andendur
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-07-18 20:16:52
jestem osobą niewierzącą i pewnie jak ja bym nie wezwał karetki to poszedłbym siedzieć.

kasia10081992
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-07-18 20:10:05
jej takiego księdza tylko za jaja powiesic!!

rbk17
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-07-18 20:08:20
Gratuluję każdemu, kto przyjmował komunię od tego księdza, będzie co opowiadać dzieciom ...

StanleyRR
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-18 21:49:12
100% racji i najszczersze współczucia :/

Asteroth
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-07-18 20:06:48
Powinien conajmniej za nie udzielenie pomocy odpowiadac. Osobiscie zalecilbym kastracje kwasem solnym i wyrwanie jajnikow tej bezmyslnej kretynce ktora sama nie chodzila na badania, ale przeciez mamy prawa czlowieka.

Thompsonn
    Ocena: 10 (glosow:10)
2012-07-18 19:53:00
Zrobił dziecko a potem je zabił bo się karetki wezwać nie chciało no jak tak można Ja bym tak nie mógł mam tylko nadzieje że prędzej czy później sumienie go zeżrę

Fafikuleniek
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-07-18 21:11:36
Naprawdę Myślisz że ma sumienie ?

zosiasamosia_00
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-07-18 19:49:48
No i dosiedliście, Bracia i Siostry, Księdza (nawiasem mówiąc rzadki okaz gnidy), ale dziewuszka to co? była kaleką? niepełnosprytna? Nie wiedziała że jak się bzykać to można zajść, a jak się zaszło to można godnie urodzić? Na rekolekcjach jej o tym nie powiedzieli to pewne...

DobraMama
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-07-18 20:17:17
Ty naprawdę nie rozumiesz, o co chodzi, czy tylko sobie jaja robisz? W tej sprawie w ogóle nie chodzi o bzykanie a o nieudzielenie pomocy w sytuacji zagrożenia życie. Nieudzielenie pomocy doprowadziło do śmierci człowieka. Może i sprytna nie była, bzykając się z wikarym

DobraMama
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-07-18 20:19:46
Ale czy to oznacza, że nie należy jej się opieka medyczna podczas porodu a ich dziecku prawo do życia? Każdy ma obowiązek udzielenia pomocy - a zwłaszcza ksiądz. Ale nie! Kariera i "co ludzie powiedzą" było ważniejsze od ludzkiego życia. A tobie tylko bzykanie w głowie :/

omen100
    Ocena: -8 (glosow:8)
2012-07-18 20:36:16
Mogla sama zajac sie soba i swoim porodem.

DobraMama
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-07-18 20:54:47
omen100 - Dziecko Drogie - rodziłaś już? Jak będziesz w trakcie to może wtedy pogadamy na temat racjonalnego myślenia, świadomości umysłu i w ogóle może o filozofii podyskutujemy pomiędzy skurczami, co? Dorośniesz - zmądrzejesz i zmienisz zdanie.

pesad0
    Ocena: -6 (glosow:10)
2012-07-18 21:07:49
Omen100 - Rodziła, ostatnio w poczekalni. Wydaliła odbytem 3 króliki.

omen100
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-07-18 22:45:38
Odrazu rodzic nie zaczela,wydaje mi sie,ze na poczatku sa skurcze wiec mogla sie ogarnac a nie czekac:)

malgolina
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-07-18 23:22:38
To dobrze Ci się wydaje,doskonale! Pierwszy kurs zaliczony! Nie masz pojęcia co mówisz, DM ma rację. Przyjdź pogadać jak sama będziesz po porodzie.No i spróbuj się ogarnąć jak skurcze będą rwały Ci podbrzusze a Ty nie będziesz miała ochoty na nic innego tylko na to,by było po wszystkim.

malgolina
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-07-18 23:34:52
A jak kiedyś zdarzy Ci się rodzić,to zajmij się sobą i swoim porodem ;) Przytrzymaj główkę,przetnij pępowinę a po wszystkim zaszyj się sama.Wstań,zajmij się noworodkiem i wtedy będziesz mogła powiedzieć,że jesteś wielka,bo sama się sobą zajęłaś.

omen100
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-07-19 00:16:14
Zajac sie,czyli zadbac o pomoc,to mialam na mysli,a nie samodzielnie odbierac porod.Tak czy inaczej jest tak samo winna a napewno bezmyslna.

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-19 11:47:52
A jak miała zadbać o pomoc skoro leżała w pokoju na plebanii,gdzie z pewnością nie miała dostępu w danej chwili do telefonu,nie mogła się ruszyć z łóżka,a tym bardziej wyjść na zewnątrz i zawołać o tą pomoc?Pomyśl troszkę zanim coś napiszesz,bo z każdym zdaniem rozwalasz mnie coraz bardziej ;)

omen100
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-07-19 13:18:34
To jest moje zdanie i go nie zmienie nawet jesli sie myle.

rekin666
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-07-18 19:41:47
Pewnie Go nawet nie ochrzcił bo w swym zakłamaniu uznał że to bękart.

DobraMama
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-07-18 20:25:06
Wiesz, akurat chrzest był temu dziecku w tej sytuacji najmniej potrzebny :/ Raczej należało działać, aby mogło żyć.

szulcik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-07-18 19:05:30
Jak najbardziej chcesz byc ,,batmanem" to trzeba wyłuskac jajca .. A tego pierd..nego skurw..sa obciazyc ch..ja za nie udzielenie pomocy dziecku.

Sebo30
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-18 19:03:37
I to jest moi drodzy OBŁUDA Cie sie nie uda a księdzu sie uda bo jedna wielka zafajdana obłuda.

Sebo30
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-18 19:02:26
powiesić za jajca.Z tym kastrowaniem to racja a laske do wojska na tydzień do przetestowania wytrzymałości

du-hast-mich
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-07-18 18:38:21
Jak można pójść do łóżka z księdzem? Mnie by chyba skręciło ze wstrętu...

strusz-lewa
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-07-18 18:41:46
Jasne, jasne! Kasę byś poczuła, to byś się nie zastanawiała :D

omen100
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-07-18 20:39:45
Ciekawe wyzwanie.

totentom
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-07-18 18:13:45
Bog powiedzial do ludzi ktorych stworzyl 1 Mojz 1 :"idzcie i rozmnazajcie sie ,zapelniajcie ziemie " ani slowa: oprocz ksiezy!!! celibat to wymysl instytucji koscila, stworzony w celu nieroztrwaniania dobr koscielnych (KASA!) na utrzymywanie rodzin kleru!!!! to jest prawdziwa wiocha!!!

taipan3
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-07-18 18:11:04
Sprawa została sprawnie zamieciona pod dywan.Sąd wezwał tylko jednego biegłego i nie był to ginekolog położnik,który zoponiował ze dziecko i tak by zmarło bo było okręcone pępowiną. Sąd uwierzył i księdza uniewinnił.Gdyby poród odbywał się w szpitalu przez cięcie cesarkie można było je uratować.

Thompsonn
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-07-18 18:10:16
jak czasami czytam ze ksiądz poznał młoda dziewczynę a potem zrobił jej dziecko to rzygać mi się chce Podany tutaj pomysł dot. kastrowania księży nie wydaje się taki zły moim zdaniem

lastbutcher
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-07-18 17:53:29
Mozna wiele pisać ale ksiądz uniknie kary... sprawa przyschnie jak zwykle a powinien odpowiadać jak kazdy inny "cywil" ale zawsze mozna go spalić:)

piotrek2011m
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-07-18 17:44:45
Kościół kat dzieci.

kukardka93
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-07-18 17:40:12
Polska..

turbo-mx
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-07-18 17:31:09
Qur... kiedy się skończy ten zboczony ciemnogród i powstanie seminarium ucywilizowacyjne dla kościoła w polsce gdzie będą mogli wyjść z ciemności średniowiecza, inkwizycji i posranego celibatu. Miałby żonę (tak jak prawosławni, czy protestanci) to nie musiał by się gnać z kochanką. Ale po co, przec

achaja1
    Ocena: 13 (glosow:15)
2012-07-18 16:55:05
Pewnie setki podobnych przypadków nie ujrzą nigdy światła dziennego, ponieważ kościół zamiata swoje brudy pod dywan. Księżulka przeniosą, dziewczynie zapłacą, albo zastraszą i według nich po problemie. KK jest lepiej zorganizowany i wpływowy niż włoska mafia.

magda527
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-19 15:42:24
Nam mówią jak trzeba żyć ,a sami siebie nie widzą. Powinni nam dawać przykład do naśladowania, a to my zwykli ludzie pewnie mamy czystsze sumienie od nich. Zwykły człowiek poszedłby siedzieć za to, ale nie ksiądz...

DobraMama
    Ocena: 7 (glosow:13)
2012-07-18 16:49:39
Mam w dalszej rodzinie dwie takie czarne stonki, więc wiem, co mówię. A moje dziecię niech trzyma się od takich ludzi jak najdalej. Dopóki jest małe i to ja nad nim czuwam, staram się, aby przede wszystkim był człowiekiem uczciwym wobec siebie - nie takim z podwójną moralnością.

meta88
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-07-18 16:26:50
Jak zwykle ksiądz został bezkarny - za takie coś nabić księdza na wielki gruby pal może kutas zrozumie swoje czyny

matreos
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-07-18 16:09:48
wszyscy są równi wobec prawa ale są równiejsi, niestety

wirus0666
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-07-18 15:47:05
a dla mnie wiochą jest tu tylko sam celibat, który wprowadzony został bynajmniej nie z pobudek religijnych... biedny zaszczuty człowiek bał się wezwać karetkę i przez tą wiochę nie żyje dziecko, które nic nikomu nie zawiniło... oczywiście nie wykluczam tymi słowami jego odpowiedzialności karnej

pesad0
    Ocena: -14 (glosow:14)
2012-07-18 16:18:54
Popieram takich księży łeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Masz rację!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

drLOUBITSCH
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-19 02:13:20
Zgadzam się z psedao , dobsze zrobiu co by sobie Lucie pomysleeeli? sam bede ksiecem żeby móc dzieci zabiac xD pozdro

Zeusek
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-07-18 15:44:59
Sa dwa fakty tego wydarzenia dowiadujemy sie ze ksieza ukrywja wiele klamstw i waznych spraw przed calym swiatem zeby ten dalej ich "utrzymywal" a dobra sprawa jest to ze ksieza zostaja atakowani przez nowe pokolenia ktore widza jak jest naprawde ...

twojakochanka
    Ocena: -16 (glosow:20)
2012-07-18 15:33:34
komentarz usunięty przez moderatora

pesad0
    Ocena: -15 (glosow:15)
2012-07-18 16:20:16
Nie popieram !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Księża mają też swoje prawa ::xD

twojakochanka
    Ocena: -8 (glosow:12)
2012-07-18 17:17:37
komentarz usunięty przez moderatora

strusz-lewa
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-07-18 18:44:03
Matka pewnie w szoku - ksiądz więc pewnie do wzięcia znowu. Nadstawiaj pupę - teraz ty masz szanse. I może wreszcie marzenia spełnisz o brutalnym gwałcie :d

twojakochanka
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-07-18 19:21:17
komentarz usunięty przez moderatora

twojakochanka
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-07-18 19:34:45
komentarz usunięty przez moderatora

drLOUBITSCH
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-07-19 02:15:10
Odfalcow się od tego księca! On tak mosze jest bambaryuom boga i wie co może a co się jest !!!!!!

Lisek85
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-07-18 15:31:04
mówią że ksiądz to też człowiek ale z tym co wyżej to polemizował bym

Lola90009
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-18 15:22:52
jak kto sie mówi ksiądz to na wszelki nosi ale tym razem nie założył xD

pawlittooo
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-07-18 15:06:15
A skąd wiadomo, że to prawda? Jakieś źródło? Taką nowinkę robi się 10 min w photoshopie...

jurek1102
    Ocena: 10 (glosow:10)
2012-07-18 15:24:04
Musisz być bardzo ograniczonym człowiekiem ... Kup czasem gazetę albo włącz telewizor to się dowiesz co się na świecie dzieje .

jetischimalajuf
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-07-18 15:00:40
Podziwiam go! Ma u mnie wielki szacunek! Chętnie bym mu uścisnął dłoń! A ten ksiądz to niech lepiej się za odprawianie mszy weźmie...

pies13
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-18 22:08:54
i na jaki temat ta msza, o j.baniu bez odpowiedzialnosci? o krzywdzeniu kobiet? o zabijaniu bezbronnych?

drLOUBITSCH
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-19 02:31:52
Hehehelmans

mila_podroz
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-07-18 14:59:55
Tak właśnie są traktowani księża. Jak zrobią dziecko babce to wystarczy, że się wyspowiadają, zostaną przeniesieni na inną parafię i hasta la vista, baby. A księża pedofile są odsuwani na rok - dwa od dzieci i na tym się kończy sprawa. Kastrofać sku...synów!

gumbas1994
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-07-18 14:40:48
i co się tu dziwić, w dzisiejszych czasach jak się nie ma od sporego czasu kobiety to po prostu jest wysoki popęd seksualny no i właśnie do takich skutków dochodzi a żeby go zmniejszyć to wiadomo jak to zrobić, niestety taki jest świat

blaumro
    Ocena: 10 (glosow:10)
2012-07-18 14:33:00
Ktoś kiedyś powiedział, że piekło będzie wybrukowane głowami księży.

d_j_siwy
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-07-18 15:48:59
chyba jajami --żeby było w co kopać...

lucifer81
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-07-18 14:24:53
Ksieza do piekla-CZEKAMY :)

czarnakita
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-07-18 14:19:47
Prawda jak oliwa - na wierzch wypływa.

komercjusz
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-07-18 14:17:38
Celibat jest nie zgodny ze słowem Bożym, nie wolno zadawać cierpienia samemu sobie, bóg powiedział idźcie i rozmnażajcie się, celibat wprowadzono bo za mało pieniędzy wpływało do kasy watykanu,przecież ksiądz musiał utrzymać najpierw rodzinę a to co zostało szło dalej, dusz pasterz powinien dawać pr

komercjusz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-18 14:19:43
komentarz usunięty przez użytkownika

komercjusz
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-07-18 14:22:24
przykład, dla tego pastor jest duszpasterzem, musi pracować i mieć rodzinę, a duszpasterstwo jest powołaniem

Jasiczka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-18 14:08:44
na oltarze znim....

Big_John
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-18 14:07:02
A co mnie obchodzi jakas patologia.

hellknight
    Ocena: 10 (glosow:14)
2012-07-18 13:23:03
Jestem chrześcijaninem (nie katolikiem) ale osobiście uważam że księży powinno się kastrować. Skoro wybierają życie bez kobiety a sami nie potrafią się powstrzymać, to powinno się ich wyręczać. Bo jak się okazuje, to diabły w maskach świętych. TĘPIĆ.

Arakiel666
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-07-18 13:12:17
Ksiwy został przeniesiony do innej parafii a później na, jak się nie mylę, Ukrainę.

olchinatorka550
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-07-18 12:57:45
Nawet księża są okrutni...niestety :-C

DobraMama
    Ocena: 1 (glosow:17)
2012-07-18 13:25:40
Nie "nawet księża" - a głównie księża są okrutni :/

pesad0
    Ocena: -6 (glosow:8)
2012-07-18 13:35:19
DobraMama - To wyślij swojego syna, by usługiwał przy wszy.św Wiesz, na ministranta :-C

DobraMama
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-07-18 14:03:58
pesad0 - któreś z nas najwyraźniej ma kłopot z czytaniem ze zrozumieniem... Nie wyślę swojego syna do kościoła, tym bardziej aby pełnił tam jakiekolwiek funkcję, bo od ponad 25 lat nie chodzę do kościoła i nie mam z tą łupieżczą instytucją nic wspólnego.

DobraMama
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-07-18 14:06:25
A skoro ja tam nie bywam, to moje dziecię tym bardziej. A nie bywam z wielu powodów - jednym z nich jest właśnie haniebne postępowanie wielu księży - okrutnych, karierowiczów, pysznych egoistów. I jak napisałam - okrucieństwo to domena duchowieństwa. Rozumiesz już??

pesad0
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-07-18 15:10:42
Tak, tak... zastanów się nad tym. Może dzięki wysłaniu Go na ministranta, potem zostanie Księdzem? Wtedy Ty, będziesz dumna z syna i dostrzeżesz co to znaczy korporacyjna solidarność ludzi władzy. I zobaczysz również jak społeczeństwo udziela takiemu systemowi łatwej legitymacji.

pesad0
    Ocena: -10 (glosow:10)
2012-07-18 15:15:37
Poza tym popieram takich Księży, jak Ten powyżej. Nie udzielił pomocy i za to Go cenę. I tak wszystkie "takie" Lub podobne sprawy, zamiata się pod dywan. A Tobie radzę, wstąpić do kościelnego chórku. Powinnaś się tak sprawdzić. Masz minus za komentarz :P

DobraMama
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-07-18 16:45:04
Dziecko Drogie, gdzież ja mam twój minus... :D Oj, nie chciał byś, abym występowała w twojej parafii, bo pomimo licznych talentów, ten wokalny raczej nie jest najlepszy. Popieraj sobie nieudzielanie pomocy. Młody jesteś, życia nie znasz - a ono nie jeden raz cię zaskoczy.

DobraMama
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-07-18 16:47:16
I jestem ciekawa, czy takie samo zdanie będziesz miał w tej kwestii, kiedy to ty lub ktoś z twoich bliskich znajdzie się w sytuacji zagrożenia życia - a ktoś pomyśli tak samo, jak ty - "a niech sobie zdycha". Nadal będziesz tak twierdził?? Sam sobie zostań księdzem - masz predyspozycje wsz

DobraMama
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-07-18 16:51:44
Jak opisany księżulo. Znasz dekalog? Mówi ci coś przykazanie "nie zabijaj"? Nie udzielił pomocy bezbronnemu dziecko, w wyniku nieudzielenia pomocy zmarł człowiek. On tego człowieka zabił. Masz rację - popieraj go dalej. Oby los ci psikusa nie spłatał i nie pokazał w czym rzecz.

Loluaaaaaaa
    Ocena: 11 (glosow:15)
2012-07-18 12:56:29
To sie ksieżulek popisał..Zresztą ksieza to w wiekszosci( o dziwo zdarzają sie wyjatki) egoisci, więc nie ma cos sie dziwic.

Kapiszkon
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-07-18 12:46:15
Księża tacy są np. w mojej parafii proboszcz chce mieć kasę tylko kasę wymyślił sobie że co drugą niedzielę mamy mu dawać po 10zł... Nie rozumiem tych księży.

rene30
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-07-18 12:40:31
Śpij w spokoju aniołkuu... ps.gdybym tak zrobił to bym pewnie dostał dożywocie...

rodzyn3197
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-07-18 13:04:19
Nie, dostałbyś mieszkanie.

maximax
    Ocena: 7 (glosow:13)
2012-07-18 12:20:14
komentarz usunięty przez użytkownika

sad1sta
    Ocena: 9 (glosow:15)
2012-07-18 12:04:56
jestem w szoku! myslalem ze ksieza leca tylko na chlopcow

mynameislegion
    Ocena: 11 (glosow:13)
2012-07-18 11:45:09
Jak znam polskie prawo to skończy się na przeniesieniu tego sku#@$%@'a do innej parafii:/

rodzyn3197
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-07-18 12:32:14
I tak się skończyło, bo akurat znam tą parafie i tego księdza. ;>

miszcz82
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-07-18 11:37:48
komentarz usunięty przez użytkownika

klacska
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-18 11:21:40
komentarz usunięty przez moderatora

klacska
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-07-18 11:23:00
sorki, nie wkleiło linku.Jeśli ktoś jest zainteresowany to polecam odwiedzic stronę głosu wielkopolski.

solar
    Ocena: 9 (glosow:11)
2012-07-18 11:21:20
W sobotę w Kielcach był pogrzeb księdza Józefa Z. proboszcza parafii Św. Maksymilina. Osierocił trzech synów... !sic. żenua.

Ksiwy
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-07-18 11:12:45
Co za squrviel, nie wierzę, że są tacy ludzie. Do tego ksiądz, powinien dawać przykład. Babka też głupia, że do lekarza nie poszła, kto jej bronił? Bała się, że się ludzie dowiedzą? No to się doigrała. Ale niestety najwięcej na ich głupocie straciło niewinne dziecko

emi002006
    Ocena: -3 (glosow:15)
2012-07-18 11:00:03
Moim zdaniem celibat powinien być zniesiony. Nie chce bronić tego mężczyzny bo oczywiście, taki człowiek nigdy nie powinien zostać księdzem ale, oni też są ludźmi więc dlaczego nie mogli by mieć żony i dzieci?

Mundzio84
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-07-18 11:08:00
Oczywiście, że by mogli.Religia chrześcijańska sama w sobie nie zabrania duchownym mieć rodzin.Tylko widzisz problem zupełnie gdzie indziej.Otóż potomstwo duchownych automatycznie miałoby prawo do dziedziczenia dóbr, które po śmierci kapłana przechodzą teraz na własność kościoła.A jak wiesz

Mundzio84
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-07-18 11:10:23
jest takie bardzo trafne powiedzonko - "Jeśli nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o kasę".Niestety KK zaczyna przez swoje czarne owce, zarówno wśród zwykłych kapłanów jak i wysokich dostojników, mijać się z misją, którą tak głosi.Aczkolwiek jest jeszcze wielu dobrych księży.

emi002006
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-07-18 11:20:15
Niestety masz rację. Dlatego ja wierze w Boga ale, nie wierze w ludzi.

pesad0
    Ocena: -10 (glosow:12)
2012-07-18 11:25:11
No tak, tutaj masz słuszność. Dostałęm ban na Mundzio84 - To moje 2 konto :D

DobraMama
    Ocena: 9 (glosow:13)
2012-07-18 11:37:20
Otóż to. Przymusowy celibat duchownych wprowadzono dopiero w 1015 roku - czyli ponad 1000 lat istnienia KK duchowni mogli legalnie mieć rodziny. Ale problem był z kasą, bo duchowni byli zazwyczaj zamożni i ich rodziny po nich dziedziczyły. A skoro nie mogą uznać dzieci - dziedziczy KK. Proste.

rainbowONA
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-07-18 17:10:19
Mudzio84 Czlowieku niestety ale nigdy nie będziesz tak mądry i inteligentny jak K4mil z demotów:) Więc nawet sie nie wysilaj;p

CzarnaaBambaa
    Ocena: 8 (glosow:14)
2012-07-18 11:00:00
Nas to księża by umoralniali, a sami co robią? Przez takie sytuacje czasami się zastanawiam, po co w ogóle oni są? Skoro sami zabijają...

gjetek
    Ocena: 17 (glosow:25)
2012-07-18 10:51:09
a jakby tak zacząć kastrować księży?

maphius1986
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-07-18 22:21:00
To może kastrujmy wszystkich debili i debilki żeby się nie rozmnażali, dlaczego ograniczać się tylko do tych w sutannach? Mam wątpliwą przyjemność znać statystyki na temat takich przypadków jak ten wśród świeckich - o tym już nawet nikt nie pisze bo nie można sobie zrobić takiej fajnej sensacji jak

gjetek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-19 09:35:17
Jakoś mi się wydaje, że księża to grupa wyjątkowo podwyższonego ryzyka. Co do "debili" jak ich określiłeś, to tego nie przewidzisz - tutaj pomoże jedynie zaostrzenie prawa.

ster000
    Ocena: 9 (glosow:13)
2012-07-18 10:41:03
wszystko przez te rekolekcjie...

slimak93
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-18 10:26:28
komentarz usunięty przez użytkownika

DobraMama
    Ocena: 11 (glosow:17)
2012-07-16 10:37:14
Szkoda, że jego ojciec wezwał karetkę, byłoby jednej szumowiny społecznej mniej... A gdzie zwyczajne, ludzkie odruchy?!? Pomijając fakt, że ksiądz z definicji bycia księdzem powinien nieść pomoc na miarę możliwości - taki obowiązek wpisany w bycie księdzem - to gdzie ludzki, zwyczajny odruch???

DobraMama
    Ocena: 11 (glosow:17)
2012-07-16 10:39:12
Każdy NORMALNY, człowiek starałby się pomóc rodzącej kobiecie, jak tylko potrafi. Na przykład wzywając pogotowie - to przecież miasto, nie środek afrykańskiego buszu, gdzie najbliższy szpital jest 200 kilometrów stąd. A ten dupek co???

DobraMama
    Ocena: 11 (glosow:17)
2012-07-16 10:41:21
Hipokryta cholerny, dla ratowania własnej dupy i szeroko pojętej kariery wolał patrzeć, jak umiera jego dziecko. Qr**, zrobić dziecko to umiał, ale wziąć za nie jakąkolwiek odpowiedzialność to już nie?! Morderca normalnie!

DobraMama
    Ocena: 13 (glosow:19)
2012-07-16 10:42:59
I tacy ludzie potem nasze dzieci w kościółkach i na katechezach uczą o moralności, dobroci, czystości przedmałżeńskiej... Brak słów!!!! Takiego to na pal wyłącznie...

Chev-Chelios
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-07-18 14:18:06
Dobrze gada polac jej. Ajak...

Troglodytae
    Ocena: 6 (glosow:14)
2012-07-15 23:04:06
Ja to bym usunął tego księdza, zanim się urodził. Ewentualnie gdybym miał być jego ojcem - spuściłbym się za kanapę.

ANALNY_LOWCA
    Ocena: 12 (glosow:16)
2012-07-16 11:10:02
Gdyby jego ojciec wiedział że syn zostanie księdzem pewnie by go nie zrobił

witawu
    Ocena: 14 (glosow:18)
2012-07-13 20:26:30
Czarne szumowiny to najwięksi hipokryci i zakały ludzkości.A tak walczą o zygotę,o in vitro,o dziewictwo itd.

jurek1102
    Ocena: 9 (glosow:15)
2012-07-13 23:18:59
Ale im wolno wszystko ...

Homo_erectus
    Ocena: 10 (glosow:14)
2012-07-13 15:25:36
no jasne, jakie to oczywiste, przecież dla klechy to idealna sytuacja, dziecka nie ma, nikt sie nie przyczepi, nikt na wierzch nie wyciągnie, zyc nie umierać...

jurek1102
    Ocena: 11 (glosow:15)
2012-07-13 20:16:12
Ja bym się wcale nie zdziwił gdyby się okazało że to dziecko po urodzeniu udusił ...

Sn0pi
    Ocena: 15 (glosow:21)
2012-07-13 15:23:54
Ja jestem za KASTRACJĄ mechaniczna... życie oddaje Bogu wiec po co mu jajka i spółka... nie było by pedofilii.... i takich spraw...

jurek1102
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-07-14 12:07:06
Pedofilii by było tyle samo tyle że nie nosili by czarnych sukieneczek

szatano999
    Ocena: 12 (glosow:20)
2012-07-13 12:51:00
zaraz się tygrysisko odezwie albo terafice....że to nieprawda...ksiądz został wrobiony....a w ogóle to był wtedy 100km dalej...i że to znowu nagonka na kościół

jurek1102
    Ocena: 8 (glosow:14)
2012-07-13 15:00:00
No i ksiundz niema oczywiście penisa więc to nie mogło być jego dziecko

malgolina
    Ocena: 9 (glosow:15)
2012-07-13 15:04:40
Mówili o tym nawet w poznańskiej tv... Makabra...Jak obłudnym być trzeba,żeby świadomie pozwolić na śmierć żywej istotki! A gdzie hasła kościoła o zabijaniu?!? Gdzie był kościół kiedy ów ksiądz świadomie "zabijał" dziecko?!?!

jurek1102
    Ocena: 10 (glosow:14)
2012-07-13 15:06:48
Taki jest właśnie kościół katolicki ...

witawu
    Ocena: 9 (glosow:17)
2012-07-13 20:32:55
Za karę przenieśli go do klasztoru pod Ostrowem Wielkopolskim,teraz będzie posuwał kleryków i zakonnice :)

hetera
    Ocena: 19 (glosow:25)
2012-07-13 12:39:09
Zamiast zadbać o dobro dziecka zadbał o siebie... jakie to typowe. Szkoda kruszynko, że miałaś ojca egoistę i tchórza.

jurek1102
    Ocena: 8 (glosow:14)
2012-07-13 15:20:22
I szkoda że mamusia uczęszczała na rekolekcje

marcinekcom
    Ocena: 11 (glosow:17)
2012-07-13 11:59:26
Super... takich sytuacji jest wiele w naszym kraju gdzie wierzy się w "Jednego, prawdziwego Boga..." cóż, w mieście skąd pochodzę, pewien "sługa boży" po pijaku potrącił dziecko, dziecko zmarło, Policjant, Który należycie chciał doprowadzić sprawę przed oblicze Sądu został dyscyp

jurek1102
    Ocena: 10 (glosow:16)
2012-07-13 12:20:31
Jak nie pedofil to morderca ... I wszystko uchodzi bezkarnie :(

ANALNY_LOWCA
    Ocena: 9 (glosow:17)
2012-07-13 11:42:11
Ksiądz katolicki więc nic w tym dziwnego

jurek1102
    Ocena: 11 (glosow:19)
2012-07-13 11:43:57
I to że nie poniesie kary też jest w naszym kraju normalne bo przecież to ksiundz ...

ANALNY_LOWCA
    Ocena: 8 (glosow:16)
2012-07-13 11:54:29
Jak chcesz gwałcić dzieci na legalu to zostań księdzem

jurek1102
    Ocena: 3 (glosow:15)
2012-07-13 11:56:51
No skoro ona chodziła na rekolekcje to raczej za dorosła to nie była

ANALNY_LOWCA
    Ocena: 8 (glosow:14)
2012-07-13 11:59:41
Księża przeważnie wolą gwałcić chłopców więc ten był i tak w miare normalny O ile ktoś kto morduje własne dziecko może być normalny

Nugget
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-07-13 16:15:47
A jeszcze ktoś się dowie i co se parafianie pomyślą.

Ksiwy
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-07-13 20:35:44
Oj.. ja myślę, że poniesie karę... Do innej parafii go mogą przenieść

jurek1102
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-07-14 00:14:52
Do innej parafii to raczej za molestowanie dzieci przenoszą

hulliken
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-07-19 06:57:24
Rzymskopedofilska gnida, zabić to mało


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600