Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
shark7  12-07-15, 21:03 Zgłoś
+ 570 -
Dodano: 2012-07-15, 21:03:04   przez: shark7
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 570  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(144)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
zmudziak2
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-07-30 22:20:37
Ale z was gamonie przecież ten z tyłu to nie facet takie tam mają kobiety

RUCHAUKE
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-08-26 01:51:18
Orientacja jest jedna- ta właściwa... zresztą wiecie co z nimi zrobić...

Made-In-Poland
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-08-20 19:50:52
Zgadzam się z moim przedmówcą. Niech się pedalą w domach. Skoro oni wychodzą na ulice chcąc promować homoseksualizm to my go będziemy skutecznie zwalczać.

M1CLAY19
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-08-20 19:07:02
Niech sie wala w zaciszu swoich domostw .Wszelkie afiszowanie sie,teczowe parady i marze rownosci powinny byc traktowane jako promowanie zboczenstwa i oszukiwanie spoleczenstwa.

ZoltaanChivay
    Ocena: 8 (glosow:18)
2012-08-05 22:36:12
Widzę, że jednak bardzo wielu HOMOSIÓW odwiedza wioche. Ludzie piszący prawdę o chorobie zwanej 'pedalstwem' są momentalnie krytykowani. No dalej Zboczuchy. Pokażcie ilu was jest. ZAKAZ PEDAŁOWANIA CWELE !!! Czekam na minusy...

ogiolaf
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-08-02 01:08:48
za samo bycie niemcem miałby te szyby wybite

pasikowie
    Ocena: 4 (glosow:26)
2012-08-01 13:33:22
U mnie w mieście nie tylko szyby by powybijali... Nie toleruje gejostwa i jestem z tego dumny :) Mogli by chociaż się tym nie chwalić... Mnie to osobiście obrzydza.

vitekk
    Ocena: 5 (glosow:15)
2012-08-01 11:52:10
i bardzo dobrze, zakaz pedałowania!!, niech sobie żyją ale się z tym nie obnoszą i wmawiają ze to jest normalne.

toudiz
    Ocena: -1 (glosow:19)
2012-08-01 00:36:42
ej wy cwele a jak sa dwie lesby i dotykaja sie cyckami to jest super widok itp. a jak kolesie to juz pedalstwo i zygac wam sie chce. Pieprzeni hipokryci!

czakiperez
    Ocena: 2 (glosow:14)
2012-07-31 22:25:26
dzisiaj tolerancja jutro ADOPCJA DLA GEJÓW, ładne rzeczy, ja pierole...

doman800
    Ocena: 2 (glosow:14)
2012-07-31 22:24:17
komentarz usunięty przez użytkownika

rijsiard
    Ocena: -3 (glosow:15)
2012-07-31 13:22:15
... Kłócicie się, czy gej, katolik, muzułmanin jest dobry czy zły. Dobry a że daje się pukać w czoko-co to kogo obchodzi. Nasza cywilizacja jest zdegenerowana już od czasów przedchrześcijańskich. A my jesteśmy najlepszym przykładem.

rijsiard
    Ocena: -4 (glosow:14)
2012-07-31 13:18:36
Zminusujcie. I don't give a FUCK!!

rijsiard
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-07-31 13:06:52
Ej k**wa olśniło mnie. Haha. Wszyscy jesteśmy degeneratami. Cała nasza cywilizacja. A wiocha.pl to kwintesencja tego procesu. I bohaterowie wrzutek, i tak samo my. Takich dyskusji jak tu nie powinno być, takich konfliktów też...

rijsiard
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-07-31 13:10:49
... Orientacje seksualne, religia-o tym nie powinno się dyskutować, bo w cywilizowanym społeczeństwie to nie powinno mieć znaczenia. A w całej euro-cywilizacji to powód do wojenek bez znaczenia...

Tailor_PL
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-31 12:19:54
Ważne, że HD

yogi666pl
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-31 07:22:53
nie widziałem jeszcze takiego Daihatsu - wie ktoś może jak to się sprawuje?

specnazQQ
    Ocena: -1 (glosow:15)
2012-07-31 01:49:14
nie toleruje gejów

BabolHans19
    Ocena: 0 (glosow:14)
2012-07-31 01:02:00
i właśnie przez brak tolerancji i Homofobie jesteśmy postrzegani w innych grajach jak banda motłochu do utylizacji. Ale nie ma co sie spierać i wdawać w zbędne dyskusje jak durniowi z ilorazem inteligencji poniżej 50 nie wytłumaczysz

foma4
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-07-31 00:34:57
... na szczęście mieszka w cywilizowanym kraju.

beeveer
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-07-31 00:25:01
i zęby...

wyczes1981
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-07-31 00:03:33
jaram sie,te pośladki,mniam mniam...

magic76
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-07-30 23:00:55
@tuboosh: przyjaźnij się z takimi stworzeniami, tylko za dużo nie pij przy nich, bo któryś może Twoje dobre chęci źle odebrać i Ci wjedzie w tyłek.... W dodatku sam niczego nie wymyślasz tylko i wyłącznie nieudolnie hejterujesz... Płytkie, płaskie, ograniczone..

tuboosh
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-07-31 12:08:28
Słucham?

zmudziak2
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-07-30 22:20:37
Ale z was gamonie przecież ten z tyłu to nie facet takie tam mają kobiety

Grgorywg
    Ocena: -6 (glosow:18)
2012-07-30 21:19:06
Niemieckie świnie. Za to że są Niemcami należy się wybicie szyb!

tuboosh
    Ocena: -5 (glosow:17)
2012-07-30 21:43:51
Że tak zapytam kulturalnie, dlaczego?

Podlasiak1977
    Ocena: -4 (glosow:14)
2012-07-30 22:22:03
bo to niemiec i hu... :)

tuboosh
    Ocena: 1 (glosow:15)
2012-07-30 22:29:34
Dzięki za dojrzałą i wyczerpującą odpowiedź, wiedziałem, że mogę na ciebie liczyć ;p

Podlasiak1977
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-07-30 22:35:03
zawsze do uslug :)

Szydlo1983
    Ocena: 8 (glosow:16)
2012-07-30 20:31:02
co wy z tą nietolerancją w Polsce ????ludzie u mnie w pracy jest gej i nikt po nim nie jeździ do tego w pracy są prawosławni, katolicy i muzułmanie i też nie ma spięć BA wszyscy happy bo na swoje święta mają wolne, do sejmu wybrano geja Biedronia i transwestytę Grodzką. GDZIE TA NIETOLERANCJA!!???

zajcew26
    Ocena: 8 (glosow:14)
2012-07-30 21:52:06
Tutaj. U mnie w sercu

magic76
    Ocena: 7 (glosow:13)
2012-07-30 20:23:25
a przesłanie tego kierowcy nie jest przypadkiem - puknij mnie od tyłu? :P

szulcik
    Ocena: -3 (glosow:19)
2012-07-30 19:57:28
Oni jadą do mnie do pieca .. Juz ruszta gotowe ,koledzy pomogą zamknąć właz !!

lucy123
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-07-30 19:31:17
Ni mnie tak nie wku*rwia jak to, kiedy "polak" mówi o innych polakach "polaczki"..

Youpidou
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-07-30 19:37:51
ten to tak mówi (polak o innych polakach polaczki) ma wysokie mnie manie o samym sobie i uważa się za lepszego od przeciętnego Polaka ;)

Max74
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-07-30 21:51:13
Mnie tak samo. To tak jakby Żyd mówił na swoich ziomali: wy żydowskie ścierwa, albo Chińczyk wyzywał rodaków od żółtków.

tuboosh
    Ocena: -4 (glosow:12)
2012-07-30 22:04:11
Domyślam się, że wszyscy pijecie do mnie. Ok, używam tego słowa bo nie mogę nazwać normalnym, prawdziwym Polakiem takiej łysej, brudnej hołoty z ONR. Paradoksalnie robię to bo kocham ten kraj i wiem, że takie ksenofobiczne brudasy zaśmiecają i niszczą go gorzej niż "pedały".

Max74
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-07-30 22:06:09
A ja ich lubię, bo pedałów tępią ;-)

tuboosh
    Ocena: 1 (glosow:13)
2012-07-30 22:07:54
Szybki opis: polaczek to dla mnie pełen nienawiści do wszystkich innych (innych krajów, innych kolorów skóry..) agresywny buc i prostak, który nie potrafi powiedzieć zdania bez "ku**wa" w roli przecinków, tępy dresiarz, lub zawistnik ociekający jadem. Normalnym Polaków szanuję i kłaniam si

outlaws13
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-07-31 08:14:47
A jestem łysy i z ONR, hahaha

Niedouczony
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-07-30 19:26:46
Nie rozumiem autora. Wiochą jest ta "ozdoba" czy to, że powybijaliby komuś za nią szyby?

Leash
    Ocena: 1 (glosow:17)
2012-07-30 19:25:15
Nietolerancja jest cecha kretynow.

magic76
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-07-30 20:28:47
ale tolerancja też ma swoje granice, inaczej byłaby anarchią!!! Poza tym, gdzie tolerancja dla mojego poczucia estetyki i tego, że taki obrazek mnie obrzydza??? Przecież ona powinna działać w obie strony - czyż nie?

monikam167
    Ocena: -3 (glosow:13)
2012-07-30 19:11:44
Mówi się,że Polska to tolerancyjny naród,ale po tych komentarzach widać,że to wielka pomyłka..lecz tak naprawdę większość z Was jak by była,albo okazało się,że Wasz przyjaciel,przyjaciółka to homoseksualista?/ka to było by ok...zresztą jesteśmy wolnym narodem...

outlaws13
    Ocena: 4 (glosow:16)
2012-07-30 19:18:00
Polska jest jednym z najbardziej tolerancyjnych krajów w europie. Już przed wojną homoseksualizm przestał być karany a dla przykładu we Francji dopiero w latach 90-tych XX wieku.

outlaws13
    Ocena: 0 (glosow:16)
2012-07-30 19:19:42
większość z Was (niby tolerancyjnych) myśli dokładnie tak samo jak Ja , tylko boi się tego mówić.

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-31 20:52:00
Nie martw sie OUT sa tacy ,którzy nie boja sie mówić tego co powinni ..

hetera
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-07-31 22:54:04
Ja tam zwykłam mówić co chcę a nie to co powinnam ;p

Podlasiak1977
    Ocena: -3 (glosow:25)
2012-07-30 18:26:07
obrzydliwy widok,a te zboki jeszcze pokazuja to publicznie.jasne ze powybijal bym im szyby.jeszcze pocial opony,wybil lampy i ukradl radio:)

tuboosh
    Ocena: -7 (glosow:23)
2012-07-30 19:05:18
Bo jesteś tępaczkiem, polaczkiem i złodziejaszkiem. Dzięki za robienie normalnym Polakom (nie bandytom) złej opinii takimi tekstami i zachowaniem.

outlaws13
    Ocena: 0 (glosow:14)
2012-07-30 19:16:13
szybciej było by podpalić albo wystawić auto za kilka stówek

Podlasiak1977
    Ocena: 0 (glosow:20)
2012-07-30 19:25:45
tubosz zlodziejaszkiem nie jestem,ale dla tych zbokow zrobilbym wyjatek:)a tepczaki jak mnie nazwales to sa/jest wlasciciel tego auta,wystawia to na widok publiczny wiedzac ze nie kazdy chce to ogladac.dla ciebie zadnego epitetu nie wymysle bo jestem za duzy zeby uzerac sie z gowniarzeria:)))

neurotyczny_jan
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-07-30 19:54:11
podrzuć temat do E. S. z TV Narodowej.

tuboosh
    Ocena: -1 (glosow:17)
2012-07-30 20:06:01
No właśnie. Duży chłop, niby 35 lat [o ile twoje dane nie są fałszywe], a poglądy jak u zbuntowanego, sfrustrowanego nastolatka. Byle kogoś pobić, byle natrzaskać po łbie! Ogarnij się w końcu i poszukaj innego ujścia dla twych negatywnych emocji, panie "duży"...

Podlasiak1977
    Ocena: -2 (glosow:16)
2012-07-30 21:09:14
haha homofobia nie jest frustracja.ale nahalne pokazywanie takich obrazkow to juz frustracja.czy ty i tobie podobni nie mozecie zrozumiec ze ktos sobie nie zyczy takich widokow w miejscach publicznych.dla wyladowania negatywnych emocji tacy jak ja maja sale sportu,pakernie itp.

tuboosh
    Ocena: 0 (glosow:14)
2012-07-30 21:16:49
Ja sobie również nie życzę wielu widoków, dźwięków i wydarzeń w miejscach publicznych, wielu wygłaszanych w różnych miejscach poglądów i tysiąca innych rzeczy, dostępnych na codzień, lecz wiem, że mamy w kraju wolność wypowiedzi, więc treści które mnie "rażą" ignoruję.

Podlasiak1977
    Ocena: 0 (glosow:14)
2012-07-30 21:26:24
poglady pogladami kazdy ma do nich prawo.co innego upubliczniac preferencje sexualne(czy zboczenia)ja mam prawo przejsc ulica z swoja corka i nie ogladac migdalacych sie facetow w jakis obrzydliwych ciuszkach.

tuboosh
    Ocena: 1 (glosow:15)
2012-07-30 21:35:27
Nie wiem, gdzie mieszkasz (i nie chce wiedzieć:P) ale u mnie w mieście wieży Saurona (Czewa) ani razu nigdy nic podobnego nie było wywieszone w miejscu publicznym, więc myślę, że twoje obawy są nazbyt histeryczne. Póki co nie musisz więc zamykać dziecka w pokoju przez 'degeneracją' tego świata..

neurotyczny_jan
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-07-30 22:13:38
Podlasiak a jak reagujesz na facetów w sukienkach?

Podlasiak1977
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-07-30 22:20:58
tubosz mieszkam na Podlasiu,slepy jestes?:)janek,a jak mam reagowac na ,,facetow,, sukienkach?zadnego nie widzialem,ale pewnie gdybym zobaczyl wysmialbym go.tobie pewnie staje na widok takiego jego moscia:))))))

tuboosh
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-07-30 22:32:37
Jak to księdza nigdy nie widziałeś? PS ok trochę fail z mojej strony z tym Podlasiem, ale odwinę się w ten sposób, że myślałem bardziej o mieście, niż całym regionie :P

Podlasiak1977
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-07-30 22:38:35
ksiedza widuje co niedziele:) a to o czym myslisz nazywa sie sutanna a nie sukienka.moze jeszcze powiesz ze w sukienkach chodza np sedziowie?

Kacpruh
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-07-31 23:12:50
LOL.

urling
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-07-30 18:09:12
Jak nic z motyką w dachu by jeździł

vrubble
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-07-30 17:52:06
Rejestracja z Heidelbergu. Studiuje i jestem tam codziennie, ale takiego auta jak zyje nie widzialam :)

ogarnijto
    Ocena: 2 (glosow:14)
2012-07-30 16:38:48
zapewne szyby powybijane to za mało powiedziane

Kolo1910
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-07-30 16:22:37
Według rejestracji porno w wysokiej rozdzielczości w HD

neurotyczny_jan
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-30 19:55:24
ze wszystkimi szczegółami.

Gruber
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-07-30 15:23:54
Bo u nas jest wiocha. Czy to nie Francois Sagat?

lucy123
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-07-30 14:43:25
I jak tu się nie wkur*wić? Zgubiłam 100 zł.Co za pojeb@ne życie ;/

outlaws13
    Ocena: -2 (glosow:16)
2012-07-30 14:49:27
da się odrobić. Dwa lody i stówkę masz:) Pozdrawiam

lucy123
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-07-30 14:56:45
Od Ciebie nie biorę kasy za takie rzeczy :)

outlaws13
    Ocena: -4 (glosow:16)
2012-07-30 15:37:06
ale ja bym chciał ten raz Ci zapłacić, była byś wtedy "dzifką" pełną gęba a nie tylko z pomówień

fukastic
    Ocena: 1 (glosow:23)
2012-07-30 14:35:00
niech sobie pedałują ale u siebie w domach a nie oficjalnie promują to chore zboczone gó*no

Bania92
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-07-30 13:37:20
jakbys mial takie kobiety w kraju jak on to tez bys cos takiego mial na swoim samochodzie.

NAFTA87
    Ocena: -1 (glosow:23)
2012-07-30 13:27:33
Tak ale jakby byly nagie kobiety to faceci by trzepali. W Polsce faktycznie banda homofobow szyby by mu wybila.

outlaws13
    Ocena: -6 (glosow:28)
2012-07-30 14:08:02
ale ty jesteś głupi

NAFTA87
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-07-30 18:20:12
Nie glupi jak cos bo jestem kobieta :P

Max74
    Ocena: 2 (glosow:14)
2012-07-30 18:29:50
Ale Ty jesteś głupia ;-)

piotrpetrus5
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-07-30 12:31:36
Ja sie nie dziwie, skoro koleś na niemieckich tablicach ma taką pokrywę do koła zapasowego. Przecież tam laski są jeszcze gorsze :)

frakjaw
    Ocena: -10 (glosow:38)
2012-07-30 12:02:38
I wy chcecie to tolerować?Obrzydliwe nie zgodne z naturą.Nie będę tolerować pedzi.Dlaczego?Bo stanowią zagrożenie.To przez nich ludzkość stacza się na samo dno.

Ksiwy
    Ocena: 7 (glosow:21)
2012-07-30 12:17:35
Tego jeszcze nie słyszałem...

tuboosh
    Ocena: -2 (glosow:18)
2012-07-30 14:23:29
Eccch, znowu slogany. Znowu ludzkość się stacza na dno (tak? nie zauważyłem). A nawet jeśli to czemu akurat przez pedzi? Zresztą tolerancja takich jak trakjaw nikomu do niczego nie jest potrzebna, bo geje i lesbijki nie znikną. Także, chłopie, możesz se zakazywać. A tak btw - zdjęcie śmieszne.

Gruber
    Ocena: 5 (glosow:19)
2012-07-30 15:26:34
"Nie zgodne z naturą"? Homoseksualizm jest w całej naturze, homofobia tylko u człowieka.

Max74
    Ocena: 5 (glosow:15)
2012-07-30 18:28:08
Bo zwierzęta nie myślą, więc poglądów chyba też nie mają.

zajcew26
    Ocena: 2 (glosow:20)
2012-07-30 20:29:38
Tak samo nie toleruje pedałów jak ich obrońców. Dla mnie obrońca pedałów to też pedał tylko, że uryty.

tuboosh
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-30 21:18:56
komentarz usunięty przez użytkownika

zajcew26
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-30 21:33:50
komentarz usunięty przez użytkownika

miodzjo
    Ocena: 6 (glosow:26)
2012-07-30 11:42:55
No i właśnie, tytułowe wybijanie szyb z tego powodu, jest tu największą wiochą

outlaws13
    Ocena: -4 (glosow:30)
2012-07-30 11:35:02
oburzające i obrzydliwe

czarna1281
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-07-30 11:34:49
only for gej

Ksiwy
    Ocena: 2 (glosow:20)
2012-07-30 11:28:09
To jest niesmaczne

kamer95
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-07-30 11:14:23
Tober? Francois? Co wy tu robicie ? ^^

rijsiard
    Ocena: 7 (glosow:23)
2012-07-30 11:12:07
No to ja nie wiem gdzie wy mieszkacie. Bo łu mnie na wiosce jest gość otwarcie deklarujący homoseksualizm. Nie wszyscy go lubią, ale nikt też mu nie dokucza. Może u was się takich linczuje.

tatarian
    Ocena: 8 (glosow:36)
2012-07-30 10:58:48
U nas miałby już szyby powybijane. - i to jest właśnie największa wiocha.. polaczki

Rayo_Carvus
    Ocena: 6 (glosow:28)
2012-07-30 11:54:57
Dokładnie. Polska to jeden wielki nietolerancyjny ciemnogród... Niestety. Ale miejmy nadzieję, że niedługo to się zmieni.

frakjaw
    Ocena: -9 (glosow:23)
2012-07-30 11:59:18
Nie będę tolerować tego co złe.Wiocha dla was!

outlaws13
    Ocena: -3 (glosow:29)
2012-07-30 12:21:46
też mam nadzieję że nie długo naród napasie się już tym pedalstwem i otworzy oczy. Najnowsza choroba psychiczna w Polsce spowodowana strachem to TOLERANCJA wszystkiego hurtem. Dżuma XXI wieku

tuboosh
    Ocena: -3 (glosow:23)
2012-07-30 14:28:11
Trochę żałosna jest ta wasza chorobliwa nienawiść do homoseksualistów. Wiecie dobrze, że NIC z tym nie zrobicie, że NIC nie możecie zmienić, ale najgłośniej drzeta japy. Zajmijcie się sobą, bo prędzej czy później Polska pójdzie w ślady choćby Czech i się zliberalizuje. Wasz bulwers nic nie da.

fukastic
    Ocena: 1 (glosow:21)
2012-07-30 14:33:29
niech sobie pedałują ale u siebie w domach a nie oficjalnie promują to chore zboczone gó*no

outlaws13
    Ocena: 1 (glosow:21)
2012-07-30 14:53:40
tuboosh, Ty chyba nie czytasz tego co piszesz. To właśnie oni drą mory ciągle o swojej biedzie i krzywdzie. Cała ta szopka tolerancyjna zbudowana jest na litości i żebraniu o nią, na szantażu emocjonalnym.

tuboosh
    Ocena: -2 (glosow:18)
2012-07-30 15:52:44
Panie out13, przeczytałeś gdziekolwiek, kiedykolwiek tekst typu "spalić homofobów? do pieca z homofobami? pier*** homofobiczne scierwa"? Nie sądze. A wy, internetowi krzykacze, nienawistnicy w co drugim poście drzecie japy o wsadzeniu homosiów do pieca, zagazowaniu, oklepaniu ryja itp.

tuboosh
    Ocena: -7 (glosow:23)
2012-07-30 15:54:00
Ja sam wcale nie szaleję na punkcie gejów, co zaraz kilku z was zacznie mi insynuować, ale darcie mordy, bo komuś się nie podoba czyjść styl życia jest chore. Homoseksualizm NAWET jeśli jest chorobą, a uważasz pewnie, że tak - to nie jest zaraźliwy, więc jego leczenie nie jest obowiązkiem.

outlaws13
    Ocena: 1 (glosow:19)
2012-07-30 16:17:38
Pisałem setki razy że mi nie chodzi o to co robią z dupami tylko przeszkadza mi ich wszędobylskie darcie mordy jak to są pokrzywdzeni, prześladowani. to oni posługują się językiem nienawiśći. Mi narzucają że mam ich tolerować a sami nie tolerują nikogo kto ma odmienne zdanie, coś jak PiS i katolicy.

outlaws13
    Ocena: 2 (glosow:18)
2012-07-30 16:19:36
Nie jest to normalne zjawisko i nigdy się pod tym nie podpiszę, niech sobie żyją ale niech nie narzucają nam swoich norm społecznych. Mniejszość ma się dostosować do większości a nie na odwrót. Pierwsza zasada demokracji. Dodam że Ja jestem bardzo humanitarną opcją.

zajcew26
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-07-30 20:36:29
tuboosh, pogubiłem się. To bronisz ich czy są Ci obojętni ? Ciągle zadaje jedno proste pytanie. Czy byłbyś zadowolony gdyby Twój syn teraz bądz w przyszłości bujał z kumplem pedałem ? A gdyby miał chopaka ? Nie chcesz wnuków ?

zajcew26
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-07-30 20:40:38
tuboosh, może w ramach swojej tolerancji strzel sobie na auto taką fote dwóch dewiantów. Spotkasz wtedy wielu przeciwników. Jak mozesz stawać po stronie spedalenia ? Serio tego nie jarze.

tuboosh
    Ocena: -2 (glosow:16)
2012-07-30 20:57:43
Absolutnie ich nie bronię. Ani razu nigdy w życiu nie użyłem słowa 'tolerancja'. Są mi obojętni, za to bardzo mnie śmieszycie wy. Ja widzę to zdjęcie i co? Dwóch kolesi gołych, nic więcej, o co tyle krzyku z waszej strony, wielkie mi halo. Goła dupa mężczyzny, och nie!

tuboosh
    Ocena: -3 (glosow:17)
2012-07-30 20:59:06
Szczerze mówiąc, wolałbym mieć córkę, ale gdyby trafił mi się syn - gej to.. no cóż. Ze mną miałby najmniejszy problem, ale jego dziadek/babcia by tego nie przeżyli. Poza tym lepszy szczęśliwy gejuch, niż sfrustrowane niewiadomo co z łysiną, obkute żelazem z tatuażem ONR. Wszystko lepsze od tego.

tuboosh
    Ocena: -3 (glosow:17)
2012-07-30 21:00:50
Fotki na auto sobie nie strzele bo 1) nie mam auta 2) nie umieszczam na widocznych zdjęciach czegoś, co mi obojętne 3) nie jestem miłośnikiem homoseksualizmu a jedynie stwierdzam fakt, że WASZA nienawiść do nich jest nonsensowna, zupełnie głupia i do niczego nie prowadzi.

tuboosh
    Ocena: -4 (glosow:14)
2012-07-30 21:02:27
Lepiej więc pogodzić się z faktem "ok geje są, zawsze byli i będą". Dostaniecie wrzodów moi drodzy od tej chorej nienawiści i agresji. Zupełnie was nie rozumiem, co was, zgwałcono kiedyś panowie Out13, Ubercośtam, zajcew? Wybaczcie długą wypowiedź ale przynajmniej macie co minusować :* ;p

zajcew26
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-07-30 21:03:04
Goła dupa mężczyzny gotowa na gołe pento drugiego mężczyzny. Rzygać mi się chce. O to jest wielkie halo. Po co oni się z tym afiszują? Niech się pedalą w domu tak, aby nikt o tym nie wiedział. Czym się chwalą ? Wynaturzeniem ?

tuboosh
    Ocena: 1 (glosow:13)
2012-07-30 21:06:43
Reasumując (obiecuję ostatnie zdanie na chwilę obecną) nie stoję po stronie "pedalstwa" ale po stronie NIE WPIERD**NIA SIĘ w czyjeś życie. Stoję po stronie stuprocentowej wolności samoposiadania. Każdy ze swoim życiem może zrobić absolutnie wszystko, co tylko ze chce.

zajcew26
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-07-30 21:09:49
Nie minusuje tylko dlatego, że masz inne zdanie. Nie twierdzę też, że dresy są fajni. Ale szczerze wole mieć dresa niż pedała co się tłucze w kakao z kolegą. Nie wierzę tez, że Ty będziesz dumy z syna pedała

tuboosh
    Ocena: 1 (glosow:13)
2012-07-30 21:20:39
Wierz mi - nie byłbym. Ale co mialbym zrobić, zabić go? A ty co byś zrobił, gdyby ci sięto przytrafiło. Ok, powiesz, że się nie przytrafi, ale hipotetycznie, jakbyś zareagował? Młody by wyleciał z domu? Czy też do pieca?

zajcew26
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-07-30 21:39:46
Mam nadzieję, że nie będe musiał podejmować takich decyzji jak wyrzucenie syna z domu. Kazdy ojciec obecny bądz przyszły o tym myśłał. Mam pytanie : czy któryś z obecnych ma syna pedała ? Może z któryś z obrońców ? Ma ktoś odwagę się przyznać ?

zajcew26
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-07-30 21:50:34
Tak właśnie myślałem. Dużo obrońców ale zaden się nie przyzna. Wielcy tolerancyjni głupcy. Tuboosh, pytam hipotetycznie: gdybyś miał syna cieplaka to czy tolerowałbyś ich obecność i buziaczki przy np kolacji , wigili? A może unikałbyś ?

tuboosh
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-07-30 21:59:38
Już ci odpowiedziałem, nie wiem co bym zrobił, ale na pewno bym go z domu nie wywalił. Nie mam dzieci, ale wydaje mi się, że miłość rodzica jest bezwzględna i całkowita. Za to ty mi nie odpowiedziałeś, co byś zrobił w takiej sytuacji. JEstem ciekaw.

Max74
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-07-30 22:02:55
Tubooshu nie sądzę, że należy godzić się z czymś dlatego, że było i będzie. Myśląc w ten sposób należałoby pogodzić z istnieniem morderców, pijanych kierowców czy pedofilii - przecież, zawsze byli i będą, więc po co ich tępić ?

Max74
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-07-30 22:04:58
Z pewnymi rzeczami nie wolno się godzić, chociażby po to, żeby własny syn pedałkiem nie został.

zajcew26
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-07-30 22:06:35
Odpowiem Ci podobnie. Nie wiem jaki będe za kilka lat i co zrobię, ale wiem ze od zawsze jestem przeciwny pedalstwu. Miłość rodzica jest ogromna i wszystko zniesie, martwie się jednak, że to może być za silne.

tuboosh
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-07-30 22:13:03
Ależ kolego Max! Przecież dokładnie tak jest, jak napisałeś. Pijani kierowcy są i będą dopóki będą istnieć samochody. Mordercy są, byli i będą zawsze, pedofile również. Różnica polega jedynie na tym, że w wyniku działań "pedała" nikt jeszcze (poza dumą ojca:D) nie ucierpiał.

Gaargod
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-07-31 12:08:40
Max na to czy twój syn będzie homoseksualny czy nie raczej nie wpłyniesz. Najwyżej się nie przyzna widząc jak na takie tematy reagujesz i go stracisz. Tyle. Hah jestem gejem, a podobnie jak "out" nie toleruję takiego zachowania ciotek. Nie mówiąc o tych paradach... Można minusować :)

Gaargod
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-07-31 12:12:00
I przestańcie pie*****ć z tym ciemnogrodem czy zaściankiem. Nie można tolerować wszystkiego.

outlaws13
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-31 15:21:45
Gaargod, plusy masz ode mnie. Dobrze gadasz

SzatanianPotasu
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-07-31 15:22:41
Nie. Największą wiochą jest obnoszenie sie ze swoimi ZBOCZENIAMI. Homoseksualizm to zboczenie i to dosyć poważne a wszyscy dookoła próbują nam wmówić że to jest dobre. Mi nie przeszkadza to, co robicie w łóżku, ale po kiego grzyba sie z tym obnosić?

Max74
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-07-31 19:11:02
Ojcowska duma to coś bardzo cennego i dlatego warto walczyć, chociaż chorego świata nie zmienię.

Max74
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-07-31 21:51:40
Gaargod mylisz się. Od tego jestem ojcem, żeby wychować dziecko na porządnego człowieka. Przed wszystkim go nie ochronię, ale będę pracował nad tym, żeby nie skończył jako pijak, kryminalista czy jakaś odmiana zboka-taka moja rola. I przestańcie piep... że człowiek się z tym rodzi.

Gaargod
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-01 13:22:15
Szatanian, a gdzie ja się obniosłem ze swoim "zboczeniem"? Po prostu pokazałem, że gej wcale nie musi tolerować zachowania ciotek na paradach. Wcale się z nimi nie solidaryzuje. Wręcz przeciwnie. Uważam, że nie tędy droga.

Gaargod
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-01 13:27:50
Max nie powiedziałem, że człowiek się z tym rodzi. Jeśli tak zabrzmiało to przepraszam. Ciężko to wytłumaczyć. Badania pokazują, że to brak miłości ojca w pewnych etapach rozwoju jest kluczowy. Ale gdyby tak było w 100% to każdy kto ma złego ojca byłby gejem i na odwrót. A to kompletna bzdura.

Gaargod
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-01 13:33:52
Nie wiem co sprawia, że jedni są bardziej podatni na ukształtowanie swojej orientacji jako homoseksualnej. Ja jestem taki odkąd pamiętam, odkąd obudził się we mnie popęd seksualny. Zawsze miałem dobry kontakt z rodzicami itp. Więc w ogólnym rozrachunku nic dalej nie wiem :)

tuboosh
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-08-01 15:51:29
Więc jesteś lewakiem, zboczuchem, degeneratem i ino czekać aż nasi patryjoci z Wiochy cię znajdą i pobiją :P (proszę nie traktować tego wpisu na poważnie, poziom ironii niebezpiecznie wysoki:))

tuboosh
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-08-01 15:53:26
k**wa, zapomniałem dopisac, że to wszystko wina żydów, masonów, rowerzystów, hipsterów, wegetarian, feministek, donalda tuska, tvnu i gazety wyborczej! "nie o takom polskem walczyu muj dziadek i babća"! :D

Max74
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-08-01 18:34:52
Gaargod akurat mądrze mówi. Nie chwali się tym i nie jest dumny jak inni. Zastanawia się dlaczego jest taki a nie inny i nie twierdzi, ze się z tym człowiek rodzi. Takich Homo to ja nie dość, że toleruję to nawet cenię. Gdyby wszyscy geje tacy byli to nie byłoby tematu.

MarilynDead
    Ocena: -13 (glosow:25)
2012-07-16 12:53:07
komentarz usunięty przez moderatora

sedziadread
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-07-30 15:26:37
ciumkaj .

cokolino123
    Ocena: 5 (glosow:17)
2012-07-15 23:46:21
No i dobrze. Nie mam ochoty oglądać ani gołych heteryków ani homosiów na ulicy

mnich85
    Ocena: -2 (glosow:28)
2012-07-15 21:24:16
komentarz usunięty przez użytkownika

sedziadread
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-07-30 15:27:50
ty się chyba nie rozwijosz .

toudiz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-01 00:38:02
komentarz usunięty przez moderatora

olga122
    Ocena: -15 (glosow:25)
2012-07-15 21:10:48
shark7 podniecają cię tacy chłopcy no nie pewnie się walisz jak takie zdjęcia widzisz

drLOUBITCH
    Ocena: 5 (glosow:25)
2012-07-15 21:17:51
Weź się idiotko lepiej nie wypowiadaj.

shark7
    Ocena: 5 (glosow:25)
2012-07-15 21:21:19
Doktorze to troll z najniższej półki...olej tym co ona lubi łykać.

twojakochanka
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-07-30 18:49:11
komentarz usunięty przez moderatora
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Albo kij od szczotki
  •  Witamy w USA
  •  Kryminał
  •  Kiedy kobieta


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy, tacy jak Google Inc. czy Facebook Inc. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400