Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
miniu2006  12-07-21, 00:22 Zgłoś
+ 641 -
Dodano: 2012-07-21, 00:22:08   przez: miniu2006
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 641  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Wiara
  •  Gratulujemy Sylwii rozumu.
  •  Kopciuszek tuz po północy
  •  Dron nagrał leśnego śmieciarza (Polska)17
Ukryj komentarze(58)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
hovek88
    Ocena: 12 (glosow:14)
2012-07-26 12:27:11
To jest Monroe Lee... i na bank nie ma FB.

onn123456
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-08-15 16:52:10
gówo byście wszyscy zrobili xD aż strach dotykać bo wiadomo jakiego syfa to ma? szmatą na kiju bym nie tknął.

majban
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-08-20 12:14:04
a ja bym chętnie obejzał taką z koleżanką jak sobie pomagają w lekcjach ;)

zajcew26
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-23 23:37:31
Ja też :)

popolupo
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-08-11 21:54:46
To jest jej najlepsza strona !!

Dopeen
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-10 18:29:48
@hovek88 ku*wa, musze nadrobic swoja pornowiedze, bo myslalem, ze znam duza wiekszosc porn-gwiazdeczek :C no coz... lece studiowac dalej *fap* *fap* *fap*

danielo863
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-08-09 07:44:34
Ale Bym Ją Wyruchał; ) a loda by mi robiła.Konia se wale jak to Wiedzę : )))

zabijaka0777
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-08-03 15:43:15
Ale i tak ruchałbym :D

BlaszanyPinokio
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-08-02 05:28:43
Gryzłbym jak dzik żołędzie.

Kwiatk
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-07-30 17:24:46
kolczyk w piczce pierwsza klasa ;) ma dziewczyna mocne atuty

blady32
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-07-29 20:32:29
:) +10

Paco04
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-07-28 17:39:09
ale bym cie wychendozyl....

Exile
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-07-28 02:26:22
Łapy by mogła ogolić

jajko1
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-07-28 01:00:33
Rżnął bym jak chleb nożem o świcie

wiej-ska19
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-07-27 22:31:27
a'la gosia andrzejewicz

pawko143
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-07-27 17:42:33
widać że szuka bolca do dupy..:D

break89
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-07-27 10:58:33
lizał bym :D

LEPPERXD
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-07-27 09:59:39
Jak ma to niech sie chwali, niech pokazuje światu co posiada. Więcej takich zdjęć niż jakiś pasztetów.

drmarian
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-27 09:42:19
komentarz usunięty przez użytkownika

FrankEinstein
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-07-27 01:09:17
Nie wiem, kto to jest, ale kanalizację ma pierwsza liga!

herayo
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-07-27 00:54:47
jak można wrzucić takie coś na wiochę, przecież to sam seks, osoba która to wrzuciła albo pochodzi z radia Maryja albo jest pedałem, pedofilem, lub siedzi przed kompem wali konia i się wyżywa na ładnych kobietach poprzez internet

herayo
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-07-27 00:53:35
jak można wrzucić takie coś na wiochę, przecież to sam seks, osoba która to wrzuciła albo pochodzi z radia Maryja albo jest pedałem, pedofilem, lub siedzi przed kompem wali konia i się wyżywa na ładnych kobietach poprzez internet

krzych89xD
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-26 23:23:23
Zawsze to lepiej niż z dupy strony ;)

hycelius
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-07-26 21:47:09
komentarz usunięty przez moderatora

porcher
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-07-26 21:28:29
I pięknie!

bukos000
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-07-26 21:08:15
Raczej to jej najlepsza strona, bo gdyby przystawiła aparat do ucha, zrobiła zdjęcie to uchwyciłaby tylko ścianę naprzeciwko także nie dziwmy się jej;)

maciek-h1
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-07-26 20:33:47
Jaaa, wyobraź sobie że ją pukasz i jej tak cycuszki podskakują...

onta
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-26 18:07:25
komentarz usunięty przez moderatora

JackCola2
    Ocena: -17 (glosow:17)
2012-07-26 17:19:07
Doskonałą pozycję przyjęła, doceniam to i zamierzam stanąć przed nią z moim boskim wyprostowanym penem ;p

bukos000
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-07-26 21:14:15
Idź pod prysznic i spryskaj się zimną wodą bo nie bardzo Cię ogarniam.

sedziadread
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-05 15:24:50
z czym ? ahhahahahahhahahhahahahhhhhhhhhhhahahhhahahahhahah

marcin1975rm
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-07-26 17:12:17
fajna

martense
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-26 16:57:37
hhah az koszulke zadarła

artuoi2012
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-07-26 15:40:13
Pustka jest po to aby ją czymś wypełnić, sufit bym jej pokazał...

marikotoda
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-26 15:19:09
Bardzo ładna ta strona.

agresywnyy23
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-07-26 15:16:29
"Bóg ją nie źle wyposażył chociaż w głowie ma pustkę, lecz nadrabia te braki kręcąc bezczelnie dupskiem.."

seler
    Ocena: 11 (glosow:15)
2012-07-26 15:05:40
kobieta to nie tylko cycki i dupa!! :< można jeszcze włożyć do papy :D

DjRappo
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-07-26 14:58:36
bardzo fajne ciałko, lecz jeśli wrzuciła na facebook'a to wiocha

Wejherowianin
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-07-26 14:38:34
stukałbym ją jak komornik do drzwi ;D

szotu87
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-07-26 14:27:35
fajna Dupa! niema wiochy! niejeden zazdrości

koalala
    Ocena: -6 (glosow:6)
2012-07-26 13:33:22
ha ha ha jakie futro na rękach

BazyL15
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-07-26 13:00:02
ale cycki ruchalbym

ptaku110
    Ocena: -8 (glosow:10)
2012-07-26 12:52:02
szarpał bym ją jak roksio szynke

Thompsonn
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-07-26 12:35:34
Konkretna dziewczyna pod kazdym wzgledem

hovek88
    Ocena: 12 (glosow:14)
2012-07-26 12:27:11
To jest Monroe Lee... i na bank nie ma FB.

tilman
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-07-26 12:09:42
piękny widok mniam

SevenOrTen
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-07-26 12:02:13
ruchałbym .

imperator2012
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-07-26 11:49:35
Kobieta to tylko cycki i dupa :) a reszta to tylko kosmetyka :) jaki facet weźmie za żonę mądrą, rozsądną, wesołą i wygadaną laskę ale która wygląda jak pokraka...żaden :) więc nie pieprzcie że wygląd nie ma znaczenia ! 99% konfliktów kończy się w łóżku więc...?

fearsometickler
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-07-26 18:18:20
Więc widzę, że nie wiesz jak wygląda związek i z kobietą nie miałeś do czynienia. Z mężczyzną pewnie też nie

opuncja
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-07-26 20:41:47
Sam napisałeś - to tylko kosmetyka. A cycki i doopę można sobie zafundować za większą gotówkę. Rozumiem, że poza pobytem w łóżku rozmawiasz z żoną o pilniczkach i rozjaśniaczach do włosów. Fearsome... ;)

outlaws13
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-07-26 20:59:09
za żonę bierze sie taką kobietę jaką wykluczyłeś-idioto? Kochanka to inny temat, ją się bzyka i spada do żony która jest wszystkim a nie tylko puszką na spermę.

kirer2
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-07-26 11:48:44
CHOC A 2 SRTR POPATZEC TO KAWALEK RUC...ŁKA JEST.....

vc70368
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-07-26 11:42:59
Jest na czym oko zawiesić!1!

azarrr
    Ocena: -10 (glosow:18)
2012-07-26 11:23:36
ALE BYM JEJ ZROBIŁ CHOD DOKA KUTAHEM W TE CYCUHY LOLLLLLLL ALE BYM JOM RUHAŁ ASZ BY JEJ PITKA PENKŁA I CYCKI SIE ÓRWAŁY TKA BY MA GHÓKJU SKAKAŁA LOLLLLLLLLLLLl

sedziadread
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-05 15:27:30
na drugim skrzyżowaniu w lewo , potem prosto 200 metrów a dalej kogoś pytaj .

klimo_bb
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-07-26 11:09:51
Jak znalazles ja na FB to daj do niej namiary chetnie obejrze reszte fotek =D

Lola90009
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-07-26 10:36:08
To nie jest zdjęcie z jakiejś erotycznej strony ?. Bo ona wygląda jak prostytutka.

sabor
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-07-23 01:37:05
Kobieta to nie tylko cycki i dupa a ona o tym zapomniała.

valhaar
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-07-21 11:11:48
Fajne cycki.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400