Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Wśród nas jest patologia .
lolita007  12-07-22, 22:30 Zgłoś
+ 461 -
Dodano: 2012-07-22, 22:30:40   przez: lolita007
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 461  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Rzuciła się na niego, więc ją szybko uspokoił
  •  Rzuciła się na niego, więc ją szybko uspokoił
  •  Dron nagrał leśnego śmieciarza (Polska)17
  •  Tak się spieszył
Ukryj komentarze(148)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
rosomak86
    Ocena: 20 (glosow:24)
2012-08-05 12:02:46
czekała dużo mniej, gdyż zaalarmowana rodzina zaraz przybyła ją odebrać. Rodzice byli zdenerwowani, matka się wahała, ale jestem bardzo ciekawa co wy byście zrobili. Tępa, bezmyślna nagonka w mediach i wśród takich młotów zniszczyła pewnie tej rodzinie nie tylko wakacje, ale całe życie na jakiś czas

Malpa29
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-13 20:16:34
Pewnie w tej Pieprzonej Polsce zbierali na urlop 3 lata,oni zadzwonili po dziadkow i polecieli.Najbardziej mnie wk..a ze przez ta medialna nagonke mowili o tym w Niemieckiej TV.Niemiec nie rozumie ze Polak pracuje za 400euro bo przcez socjal w niemczech to 370euro-:)+czynsz i ogrzewanie:-)pozd.

Jamagic
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-11 06:34:02
Łeb sobie usuń.

amonamarth25
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-13 22:16:28
Też bym tak zrobił...dzieci to skutki uboczne :D

aleassxd
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-08-11 00:19:57
to nie jest wiocha pajace.. ciekawe, które z was nie pojechałoby na wakacje na które odkładaliście przez rok. debilizm! dziecko było odebrane przez rodzinę, pewnie każdy zrobiłby tak samo, pieniędzy za wakacje nikt by im nie zwrócił!!! żenada.

goophy
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-08-12 23:04:49
buda! juz!

Hadvar
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-09 16:13:41
Mega face palm

TaoX
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-08-08 11:06:14
To taka polska wersja "Kevin sam w Nowym Yorku" tyle że w Przowicach.

olababel
    Ocena: -7 (glosow:7)
2012-08-07 08:15:04
komentarz usunięty przez użytkownika

arytmetyk98
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-08-06 22:57:47
Boże, mam pytanie o co ta afera: dziecku nic się nie stało bo było pod opieką obsługi lotniska, a jak rodzice zostawiają dziecko pod pieką opiekunki, która nie koniecznie jest sprawdzona to o tym nie robi się afery!

Lowejek
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-08-06 14:38:35
Znając polskie realia zbierali z 5 lat na te wakacje więc pewnie cięzko im było rezygnować ;/

pepsi001
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-08-06 13:52:04
Stało się coś temu dziecku, bo nie wiem o co ta afera?

ToRnADo147
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-08-06 13:45:49
Moze kręcili "Kevinka sama na lotnisku" ?

inspire92
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-08-06 13:43:32
a ludzie teraz nie maja życia przez takich tepaków jak ten co to wstawil, zajmijcie sie swoimi sprawami a nie innych ludzi..!

goophy
    Ocena: -7 (glosow:9)
2012-08-06 15:17:39
po ch..j sie odzywasz jak cie nie interesuja sprawy innych ludzi?

daasiaa
    Ocena: 10 (glosow:12)
2012-08-06 11:51:40
Ludzie to nie było tak ! Rodzice zostawili dziecko pod opieka ludzi z recepcji a dziadek za 10 min mial ja odebrac wiec w czym problem ?? Mieli nie jechac i stracic kase... zastanwocie sie troche ;/

goophy
    Ocena: -11 (glosow:11)
2012-08-06 12:17:50
buda

vegaa
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-08-06 11:38:23
Mała sama sobie winna, mogła sprawdzić czy ma ważny paszport przed wyjazdem.

anet104
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-06 11:07:26
komentarz usunięty przez moderatora

ggaajjaa
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-08-06 10:24:32
rosomak86 jak ty bedziesz mial dzieci to mozesz ja nawet zostawic w schronisku dla zwierzat, ja za dziecmi nie przepadam ale nie powinni byli myslec tylko o wlasnej dupie juz ulozonej na lezaku, za dziecmi nie przepadam ale skoro juz sobie je robic to dbac o nie a nie zostawiac obcym NAWET na 12 min

Szydlo1983
    Ocena: 8 (glosow:12)
2012-08-06 08:09:54
żałosna autorko myślisz że nigdy nie zostawisz swojego dziecka w żłobku???? albo u rodziców???? ludzie co wy wiecie o życiu że takie brednie wypisujecie.....

rzyletka
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-08-06 12:38:41
Taaa,ale jak się jedzie na weekendową popijawę i zostawia się dzieciaka u dziadków,to ok.No dobra,może inne warunki.Ja znam jedną dziewczynę,co mieszka i pracuje w Belgii,a na całe wakacje dziecko przywozi do babci do PL.Ja bym wolała zapłacić niani i mieć syna przy sobie, no ale co kto uważa...

wiejski18
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-08-06 02:01:04
Gdyby mała miała np. 5-6 lat, jakby jej wytłumaczyli, że zostawili ją na 2 tyg.? Przynajmniej matka miała tyle wstydu w sobie, że wróciła szybko do domu. Do komentujących: znaleźni się pedagodzy...

wiejski18
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-08-06 01:55:37
Nie chodzi, o to, że zostawili małą na kilka minut. Pojechali bez niej na wczasy. Na szczęście mała ma tylko 2 latka i nie będzie miała traumy. Ale smród w rodzinie zostanie. Ktoś "życzliwy" na pewno jej to kiedyś przypomni i pokaże jak ją mamusia i tatuś "cenią". Nuworysze. Młod

wiejski18
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-06 01:52:28
"Kiedy chłop awansuje, nabiera wielkopańskich manier i staje się karykaturą pana" Polacy to chłopskie społeczeństwo, nie zmieni się to za 100 kolejnych lat ani za 200.

goophy
    Ocena: -4 (glosow:12)
2012-08-06 01:10:33
Info dla 90% palantow, gymbusow, dzieci neo i innych "inteligentnych" poniżej otóz dziecko nie zostało bez rodzicow na 7, 10, 12 ani k...wa 30 minut tylko na caly tydzien czy dwa !!! jezeli dla kogos pare tysiecy jest ważniejsze od wlasnego dziecka to jest ścierwem i nie jest dziecka wart

goophy
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-08-06 01:15:13
jak do cholery ktos normalny moze wypoczywac w takich warunkach ?! a jaki to szok dla dziecka, ktore nagle niewie dlaczego zostaje opuszczone przez zwyrodnialych rodzicow. Wiec tępaki przymknijcie sie, zwalić konia i odrabiać lekcje. P.S. dla tępych inaczej, paszport dla dziecka wazny jest rok

marekneo
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-08-06 00:34:14
Jakiś tępy ch... to tu wrzucił a następny pozytywnie oceniał. Nie znasz sytuacji nie wprowadzaj innych w błąd. Dzieci ery tv... Dno

goophy
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-08-06 01:16:33
nie pier...ol

krystoferos
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-05 23:39:00
jak sie w polsce na wakacje i wycieczke pol zycia pracuje to tak jest. ida na calosc, a zeby ludzie na lotnisku byli to dziecko poscic by tez mogli . malo kogo stac gdzies za granice wyjechac, POLSKA TO DZIKI KRAJ BEZ PEAWA I WOLNOSCI SLOWA. GLOD , SMROD I UBUSTWO.

satellite1984
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-05 23:29:02
niema sie co czepiac

tomi2000
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-08-05 23:22:43
wiocha to obsługa lotniska która zaalarmowała wszystkich zamiast poczekac na opiekunkę dziecka jak została poproszona

Bish
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-05 23:20:59
komentarz usunięty przez moderatora

prolu
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-08-05 22:43:49
Czekali do ostatniej chwili na nianie która stala w korku, potem poprosili obslugę informacji do przypilnowania dziecka i po 12 minutach przyjechala niania by zabrac małą do dziadków, wiochą są ci wszyscy tempacy co ślepo jak ćma do żarówki, lecą na takie gówniane rozdmuchywane przez media tematy, ż

doti28
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-08-05 22:41:47
ja tego nie czaje po pierwsze jak tak można zostawić dziecko 2 letnie z obcą osoba a po drugie paszporty dla dzieci zmienia się częściej ponieważ dzieci rosną i się zmieniają ....durnota ludzka nie zna granic dla mnie bo mam sama dziecko i co to za rodzice którzy nie dopilnowali paszportu dziecka

pawel21konin
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-08-05 22:40:28
niania była po 12 minutach bo przegapiła zjazd z autostrady i miała problemy z autem -cały czas była w kontakcie z rodzicami.......

MinorumGentium
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-08-05 22:17:28
y z tym do mediów i rozkręcili aferę. Jak będziecie mieli własne dzieci to może zrozumiecie o co mi chodzi.

MinorumGentium
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-05 22:15:06
komentarz usunięty przez moderatora

MinorumGentium
    Ocena: 9 (glosow:11)
2012-08-05 22:11:06
Czytam te komentarze i własnym oczom nie wierzę. Ludzie czy wam już (poza Dango) mózgi wypaliło? Po pierwsze jak można było przeoczyć ważność paszportu dziecka? Matka pewnie bardziej była zainteresowana kupnem stroju kąpielowego niż takimi bzdurami jak dokumenty potrzebne do podróży. Po drugie kto z

artiistar
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-05 22:09:36
Dango zamknij pysk ;) Jesteś wku*wiająca..

orzeszek01
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-08-05 22:04:35
No i co z tego że dziecko zostało pod opieką obsługi lotniska? Zostawili ją z całkowicie obcymi osobami których nigdy nie widzieli! Skąd wiedzieli co to za ludzie co będzie się działo z dzieckiem zanim przyjedzie ją ktoś odebrać!Nigdy nie zostawiła bym tak dziecka nawet jesli miałabym stracic milion

amala
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-05 21:50:20
Naoglądali się Kevina :P

Jamagic
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-05 21:25:49
komentarz usunięty przez moderatora

kacpersorc123
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-08-05 21:24:27
tylko że paszport jest wydawany na 10lat więc się nie mógł skończyć

rzyletka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-06 02:07:33
Dla dziecka od 0 do 5 lat paszport jest ważny tylko 12 miesięcy.

wioseczka85
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-08-06 15:16:32
Nie 12 miesięcy, tylko 24 miesiące, czyli cały rok. Wiem, bo sama taki wyrabiałam dziecku.

rzyletka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-09 19:33:35
24 miesiące to 2 lata :]. Nie wiem, jak wyrabiałaś dziecku paszport jak tego nie wiesz. Pewnie rodzice z absurdu pewnie tak samo zrozumieli.... Poza tym na stronie ministerstwa jest dokładnie napisane, dziecko 0-5lat paszport na 12 miesięcy

Gen.Daimos
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-08-05 20:09:14
Tak to jest jak ktoś nie pomyśli przez chwile tylko łyka jak pelikan to co media krzyczą...

Hesferas
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-08-05 19:39:06
Gdybyś się tym bardziej zainteresował, a nie tępo wrzucił to na wiochę, to wiedziałbyś, że dziewczynka została bardzo szybko odebrana przez rodzinę. Może nie postąpili najlepiej, ale szczerze wątpię, czy ty, autorze, postąpiłbyś inaczej, gdyby miało ci przepaść kilka tys. zł.

mrufka90
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-08-05 19:20:56
jakim cudem to na główną trafiło? chyba każdy by tak zrobił... najlepiej wyrwać coś z kontekstu byle by komuś pocisnąć- to jest dopiero wiocha!

jeden_jedyny
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-05 18:36:38
co burki t wstawiają

gonia511
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-08-05 18:18:03
Ktos pracuje caly rok jak nie wiecej zeby zarobic na wakacje. przeciez nie porzucili jej od tak o na lotnisku. wielka afera i patologia

tshai
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-08-05 18:13:45
Jeśli po ulicy w godzinach nocnych kręcą się pijani 12 i 13 latkowie, nikt nie robi rabanu (a powinni), natomiast tu dziecko czekało pod opieką na dorosłą osobę. Jak się zgubi dzieciak w markecie, czy na lotnisku, też jest afera na pół świata?

przyroda96
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-08-05 18:06:28
Nie widzę w tym wiochy, dziecku nic się nie stało. Na pewno ktoś odebrał je z lotniska zaraz po tym zajściu. Wiochą jest to, że ktoś robi z tego niepotrzebną aferę.

h4cker
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-08-05 17:58:53
Jak dwulatka może mieć nieważny paszport? Chyba, ze robią miesięczne paszporty...,

daqwid2727
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-08-05 17:09:31
to artykuł z onetu nie? widać jak zwykle że dostosowują tytuły do poziomu komentarzy na tym portalu :>

Dango
    Ocena: -12 (glosow:14)
2012-08-05 17:07:05
Ja bym 4-o letniej siostry meza do kabiny w wc w centrum nie puscila samej, a co dopiero zostawic 2 letnie wlasne dziecko. Jakby mi maz zaproponowal ( bo ktorys inteligent musial na to wpasc niekoniecznie on) zeby tak zrobic, to bym w pysk dala i zamiast wakacji rozwod zalatwiala.

saqigar
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-08-05 18:39:43
Dziecko bylo pod opieka obslugi przez 10min - zaraz potem dotarla na lotnisko opiekunka. Mniej TV, a bedzie lepiej.

mipa
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-08-05 19:05:57
taka mądra jesteś to idź i zwróć uwagę ludziom którzy biją dzieci i piją lub nakarm głodne dzieci z obdartych kamienic a nie obrzucaj kamieniami ludzi gdzie nie znasz sytuacji tylko leczysz swoje kompleksy bo gnojąc kogoś czujesz się lepsza

Dango
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-08-05 20:37:44
1. Nie oglądam TV 2. Tak jestem taką mądra. Pracuje w różnych fundacjach, zajmujemy się przemocą w rodzinie, pomocom takim rodzin i dzieciom, które są zaniedbywane czy katowane w domach. A tam gdzie mieszkam to nie jest częste zjawisko.

rosomak86
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-08-05 21:08:16
Nie wiem czy jesteś taka mądra,skoro 4 latki nie wpuścisz samej do kibla i brałabyś rozwód za coś takiego.Sytuacja była podbramkowa,mięli zrezygnować z wakacji dla głupich 7 minut czekania z dzieckiem na pół rodziny,które już było w drodze? Może przewrażliwienie? Współczuję przyszłym dzieciom.

mipa
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-08-05 21:44:00
pracujesz w różnych fundacjach a nie wiesz że dziecko zawsze płacze za rodzicami np w przedszkolu dzieci ryczą za rodzicami albo w domu jak mama wychodzi do sklepu i właśnie ten płacz tak społeczeństwo rozsierdził a media szczuły że niektórzy jak ty zagryzliby im gardła

magicznamagda
    Ocena: 11 (glosow:15)
2012-08-05 14:11:56
nie rozumiem linczu na tych rodzicach..dziecko zostawione pod opieką pracownic lotniska,po 12 min.odebrała opiekunka i zawiozla do dziadkow.zainteresujcie sie lepiej sobą ewentualnie dziecmi bitymi i glodzonymi w prawdziwych patologicznych,pijackich rodzinach

Dango
    Ocena: -10 (glosow:14)
2012-08-05 17:09:45
Jaki rodzic leci na wakacje i zostawia samo dziecko na lotnisku? A jakby nikt po nie nie przyjechal? To co? Pracownicy mieli sie zajac mała 2 tygodnie bo rodzice odpczywaja? Jak w ogole mozesz nie rozumiec?

rosomak86
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-08-05 21:04:29
@Dango, pani świętojebliwa i oburzona, chciałabym zobaczyć Ciebie w takiej sytuacji. Odbiór dziecka był umówiony, ciocia, dziadek i opiekunka - wszyscy byli zaalarmowani. Dziecku przez 7 minut nic się nie stało, nawet nie skumało że coś nie tak. Nie będzie miało ani traumy ani skazy na psychice.

Dango
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-06 10:18:19
komentarz usunięty przez użytkownika

Dango
    Ocena: -6 (glosow:6)
2012-08-06 10:19:33
Rosomak nie potrafisz rozmawiać bez obrażania? Patologia w domu i walenie twoją głową o futryne, że nie masz szacunku do innych? Tam gdzie mieszkam z tak durnowatym zachowaniem się nie spotkałam: Zostawiamy dziecko na lotnisku aż ktoś może po nie przyjedzie, a sami lecimy. I jeszcze się broni takich

rosomak86
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-08-07 20:52:26
Panienko Dango - już wszyscy wiemy, że jesteś okropnie ważną damą zza oceanów, powtarzasz się z tym "tam gdzie mieszkam" :) Oczywiście, u mnie patologia i walenie głową o futrynę, bo nie mam szacunku do jakiejś rozhisteryzowanej panienki z neta :) O czym Ty bredzisz? :)

Podlasiak1977
    Ocena: 12 (glosow:16)
2012-08-05 13:36:46
z tego co wiem to rodzice zanim odlecieli zadzwonili po kogos z rodziny aby odebral dziecko.dziecko na lotnisku bylo samo doslownie kilka minut zanim ktos po nie przyjechal.to wystarczylo zeby ktos nadgorliwy zadzwonil po odpowiednie sluzby i zrobil sie niepotrzebny szum

Podlasiak1977
    Ocena: 17 (glosow:19)
2012-08-05 13:38:06
ciekawe dlaczego nikt tak szybko nie reaguje jak np sasiad cale zycie chla,bije zone i dzieci?

Dango
    Ocena: -14 (glosow:16)
2012-08-05 17:11:24
A jakby opiekunka miala wypadek po drodze? I np zginela? To co? Wszyscy maja czekac az rodzice wroca? I zajmowac do tego czasu przerazonym dzieckiem? Powinni im odebrac oboje dzieci i zamknac. Wysterylizowac najlepiej.

tshai
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-08-05 18:17:56
Dango, masz strasznie skrajne poglądy. Ja mając 4 lata na rowerze po całym mieście (powiatowym) jeździłem. Jako 6 latek sam autobusem do babci na wakacje jechałem. Moje poglądu różnią się od Twoich i tak gwałtownie jak Ty, nie narzucam swego zdania innym jako nieomylne.

Dango
    Ocena: -9 (glosow:9)
2012-08-05 20:40:29
A gdzie ja ci narzuciłam swoje zdanie? Polecam czytac ze zrozumieniem. Może ty. Ale nie puszczę samego dziecka w prawie 14-o milionowym miescie sama. Ty moze i mieszkales/as na wsi czy w nieduzym miescie. Ale ani ja ani moja rodzina nie mieszkamy w Polsce/

rosomak86
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-08-05 21:12:05
Och wielka Pani zza oceanu. Tak, opiekunka miałaby wypadek, dziadka zjadłby pies, a ciocie trafiłby piorun! Nikt nie dotarłby po dziecko! Biedactwo było samo (a właściwie pod opieką miłej pani z lotniska) 7 minut! Nie lubię kobiet, które mają pier**lca na punkcie dzieci.

orzeszek01
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-08-05 22:08:58
a skąd wiesz kim byla ta miła pani z obsługi? skąd wiesz jakim była człowiekiem? jak można zostawić dziecko pod opieką kogoś zupełnie obcego!!!!!!!!!!!

tshai
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-10 12:43:17
Dango, Ostrów to nie takie małe miasto. teraz mieszkam w mniejszym, ale też mieszkałem w Krakowie i Poznaniu. Gdzie mi narzucasz zdanie? Ano tonem wypowiedzi, brzmisz jak wyrocznia. Gdybyś użyła takich słów "moim zdaniem", "sądzę, że..." nie odczułbym tego. Często spotykam "

LubieTox333
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-05 13:22:17
komentarz usunięty przez moderatora

rosomak86
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-05 13:05:34
komentarz usunięty przez użytkownika

Piotr1985
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-08-05 12:37:25
ja piedrole dajcie spokój, nic się nie stało !!! żenada, niech zajmą się czymś ważnym a nie robią afery żeby sprawy ważne dla polski spadły na drugi plan!!!

rosomak86
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-05 12:24:06
komentarz usunięty przez użytkownika

bubby00
    Ocena: 10 (glosow:16)
2012-08-05 12:00:56
Zrobiliście z tych rodziców jakichś zwyrodnialców. Wydali pewnie kupe kasy za te wakacje może jechali na nie pierwszy raz. Dziecko odebrała rodzina. Po ch**j taka afera? I chcą ich karać, niech lepiej się zajmą innymi super rodzicami...

rosomak86
    Ocena: 14 (glosow:22)
2012-08-05 11:54:49
Przez takich święcie oburzonych idiotów, jak autor tego hejta, ten świat jest zgwałcony przez idiotyczne media. W telewizji nakrzyczeli, że straszny ambaras i ludzie, którzy nie umieją myśleć samodzielnie od razu łykają!

rosomak86
    Ocena: 12 (glosow:20)
2012-08-05 11:57:35
Ludzie odkładali pewnie na te wakacje cały rok, lecieli w pośpiechu i nagle taka tragedia! Przeoczenie! Powinni byli nie polecieć tylko po to, żeby przesiedzieć te 15 minut z dzieckiem do momentu przybycia cioci i opiekunki? Dziewczynka miała tylko zaczekać pod opieką obsługi lotniska 15 minut, czek

rosomak86
    Ocena: 20 (glosow:24)
2012-08-05 12:02:46
czekała dużo mniej, gdyż zaalarmowana rodzina zaraz przybyła ją odebrać. Rodzice byli zdenerwowani, matka się wahała, ale jestem bardzo ciekawa co wy byście zrobili. Tępa, bezmyślna nagonka w mediach i wśród takich młotów zniszczyła pewnie tej rodzinie nie tylko wakacje, ale całe życie na jakiś czas

rosomak86
    Ocena: 14 (glosow:16)
2012-08-05 12:06:11
Podejrzewam, że to ogromny stres, presja, pół kraju wytyka Cię palcami, że jesteś wyrodnym rodzicem, a w gruncie rzeczy nic takiego nie zrobiłeś. Oburzenie ogólnopolskie na rodziców,którzy zostawili dziecko na 7 minut w krytycznej sytuacji pod opieką pani z lotniska, a nikt jakoś nie zwraca uwagi na

rosomak86
    Ocena: 12 (glosow:14)
2012-08-05 12:07:49
całą masę patologii, gdzie dzieci w domach są głodne, bite, zaniedbane, rodzice piją i biją. Takich domów niestety nie brakuje, nawet w moim pseudo-rajskim mieście.

Dango
    Ocena: -7 (glosow:9)
2012-08-05 17:14:35
Jak sie ma dziecko to sie MYŚLI a nie "przeocza" za dziecko trzeba być odpowiedzialnym. Jakos nie sadze aby dziewczynka za 10 lat byla im wdzieczna za to. Nieraz przez dziecko idą ogromne pieniądze za szkode jaką wyrządziły. Trudno - trzeba płacić. W końcu to moje dziecko tak? Jestem za ni

zoltanka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-05 18:18:13
Jesli odkladali caly rok na wakacje to znaczy,ze planowali je,wiec mieli duzo czasu zeby wyrobic nowy paszport dla dziecka.Kiedy ja chce leciec na wakacje to sprzawdzam wszystkie dokumenty zeby pozniej nie bylo takich wlasnie sytuacji.

rosomak86
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-08-05 21:16:55
Tak, dziewczynka za 10 lat oczywiście wszystko będzie pamiętać i to zostawi trwały uraz na jej psychice! Weź się stuknij :) Jedyne co może się za nimi ciągnąć to ta cała rozdmuchana afera w mediach! Oczywiście, że za dziecko jest się odpowiedzialnym, ale nie chce mi się wierzyć, że Ty jako rodzic (m

rosomak86
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-08-05 21:22:08
może przyszły,może już) nie popełnisz żadnego błędu?Nie zapomnisz o czymś?Twoi rodzice w natłoku spraw nigdy niczego nie przeoczyli?Wyjmij kij z tyłka,błagam! Może i powinni byli sprawdzić tą sprawę wcześniej (swoją drogą też jestem zaskoczona, że paszport jest nieważny w przypadku 2-letniego dzieck

rosomak86
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-08-05 21:25:04
dziecka) ale skoro już nieumyślnie stało się tak, a nie inaczej, to rozumiem, że powinni byli nie pojechać na te wakacje, stracić całą kasę i urlop i może jeszcze po powrocie do domu się wychłostać? Wtedy byłoby OK? Czekanie dziecka 7 minut to zbyt szokujące? Już wiem skąd się biorą te wszystkie

rosomak86
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-08-05 21:26:34
rozpieszczone, rozwydrzone i rozhisteryzowane dzieciaki. Ach, wy poszajbowane mamusie.

Dango
    Ocena: -7 (glosow:7)
2012-08-06 10:23:08
Jasne, że moi rodzice popełniali błędy. Jak każdy rodzic. Z tym, że nigdzie mnie nie zostawili nawet na 5 minut w tym wieku. Ale może dlatego, że mam inteligentnych, odpowiedzialnych rodziców, a nie idiotów co nie potrafią używać prezerwatyw i niestety się rozmnażają.

rosomak86
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-07 21:05:19
Cieszę się, że jesteś idealna, że podążasz według idealnego schematu idealnego życia. Niestety mi nie zaimponujesz posiadaniem męża, pięknego domu na kredyt i pochodzeniem idealnej rodziny. Skoro jak sama twierdzisz Twoi rodzice też popełniali błędy, to dlaczego potępiasz tak tych ludzi?

rosomak86
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-07 21:07:37
Może Twoi rodzice nie popełnili TAKIEGO błędu, ale pewnie popełnili inne i komu się teraz licytować o wartościowanie które błędy są bardziej szkodliwe, a które nie. Twoi pewnie popełnili jakis poważny, bo jesteś straszną histeryczką i do tego jesteś zarozumiała.

rosomak86
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-07 21:11:12
Ci popełnili akurat taki błąd, chociaż moim zdaniem to nie jest żaden poważny błąd, gdyż dziecku nic od tego będzie, a sytuacja była absolutnie podbramkowa. Pani z lotniska zaoferowała zaopiekować się chwile dzieckiem do przyjazdu rodziny i tyle. Byli w stresie, pośpiechu, nie wiedzieli co zrobić.

rosomak86
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-07 21:15:12
Jakim prawem, nic o nich nie wiedząc, obrażasz tych ludzi, wyzywasz ich, ordynarnie insynuujesz , że mięli korzystać z prezerwatyw i imputujesz, że dziecka nie powinno być na świecie. Oczywiście Twoi byli inteligentni, odpowiedzialni, bezbłędni, ale jako jedyni na świecie. Ci rodzice, moi i wszystki

rosomak86
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-07 21:16:14
wszystkich, którzy się z Tobą nie zgadzają to patologiczni, głupi nieudacznicy z Polski, tak?

rzyletka
    Ocena: 12 (glosow:14)
2012-08-05 11:46:40
Ciekawe, jakbyście wy się zachowali. Odkładasz nie wiadomo ile na wakacje i nagle zonk (potępiam ich za taką głupotę, jak nie sprawdzenie paszportu). Dziecko było pod opieką służb 7-8 minut dokładnie, pani z lotniska mówiła, że dziecko było spokojne, nie płakało, ale tą wypowiedź tylko raz pokazali.

Dango
    Ocena: -9 (glosow:11)
2012-08-05 17:16:23
Dziecko się darło jak oszalałe, biegło za rodzicami i płakało. Opiekunka miała być za momencik a wcale od razu nie dojechała. Szkoda, że ciebie nie zostawili. Może byś myślała teraz. Mam dziecko, nawaliłam to JA PONOSZE KONSEKWENCJE a nie dziecko.

rosomak86
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-08-05 21:30:02
Dziecko darło się jak oszalałe? Biegało i płakało? Skąd Ty masz te informacje? Wylazło na chwile, jak normalne dziecko, które gdzieś łazi. Opiekunka, dziadek i ciocia! A nawet jeśli dziecko czekało 10 minut? Serio? Skaza? Trauma? Szok? To dziecko nawet nic nie zapamięta, pewnie nawet nic nie kumało!

rzyletka
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-08-06 02:19:49
@Dango to się leczy. Trzeba być nieźle pierdolniętym (jak ty), żeby pół dnia siedzieć i pisać takie bzdety. Weź się trzepnij dziewczyno, żyjesz w innym świecie. Nie byłaś na tym lotnisku, a dziecko darło się jak oszalałe, tak... ani razu w TV tego nie pokazali, bo jakby tak było rzeczywiście

rzyletka
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-08-06 02:23:45
to na 100% żadna stacja telewizyjna, by tego nie przeoczyła. Ja też mam dziecko i wiem, że nie znalazłabym się w takiej sytuacji. Ciebie to chyba na 2 tyg. na pustyni zostawili, bo coś masz móżdżek wysuszony i wyprany do tego chyba. Poza tym 3 niezależne od siebie osoby po dziecko jechały.

Dango
    Ocena: -6 (glosow:6)
2012-08-06 10:25:10
rzyletka jaka ty prymitywna jesteś i żałosna. Takim ludziom powinno sie zabronić mieć dzieci. Już za sam brak w wychowaniu. Udowodnij mi to durnowata, że tam nie byłam? Skad wiesz, że wtedy nie czekałam na przylot męża? Albo sama gdzieś nie leciałam? To ze ty siedzisz w domu wsrod pieluch to twoj pr

rzyletka
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-08-06 12:45:23
hahaha,sama pisałaś,że nie mieszkasz w Polsce,eh nawet nie wiesz co piszesz.Skąd ty wiesz jaka jestem i jak dziecko wychowuję?Nie siedzę w domu pośród pieluch,mam dziecko w wieku szkolnym.Jesteś chamska, opryskliwa i dalsza jakakolwiek wymiana zdań z tobą jest bez sensu, bo do tak zakutego łebka nic

rzyletka
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-08-06 12:47:41
nie dociera, tylko się na wszystkich rzucasz i wyładowujesz swoje frustracje.Tobie powinni zabronić mieć dzieci, jak sama nie wyrosłaś na tyle, żeby panować nad emocjami. Sama jesteś prymitywna i żałosna.Jak będziesz miała dziecko to się wypowiedz, na razie nic nie wiesz, a drzesz ryja.

Dango
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-08-06 15:52:46
Nie można mnie nazwać obywatelką RP, bo owszem nie jestem z Polski. Choć rodzina tak. Jestem tu z powodu spraw urzędowych. Skoro w tym wieku masz dziecko w wieku szkolnym to wszystko jasne. A ty szurnieta mamusio znalazłas juz producenta czy ciągle szukasz? Moje dziecko przynajmniej bedzie szczesliw

Dango
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-08-06 15:55:40
i bezpieczne. Bedzie dzieckiem kochanym. A dzieci z takich... 'rodzin' jakie w Polsce sie praktykuje. Owszem dziecka jeszcze nie mam. Bo umiem uzywac prezerwatyw, nie tacy jak niektorzy. Wpadli i "ojej! Jak to sie stalo?" Zaden rozsadny rodzic czy opiekun nie akceptuje czegos takiego. Tylk

rzyletka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-06 20:48:09
Tak, zostałam mamą w wieku 20 lat. Moje dziecko jest kochane, szczęśliwe i zdrowe. Jest wyczekany i upragniony. Wychowuje się w szczęśliwej i pełnej rodzinie bez przemocy i alkoholu, ma wszystko, ja nie miałam takiego szczęścia. Jeszcze nie wiesz co to życie, miłość i macierzyństwo. Dorośnij...

rosomak86
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-08-07 20:58:17
Te, panienko, postanowiłaś sobie ryj powycierać o Polaków i polskie rodziny? Jakaś ważniejsza się czujesz z jakiś względów? Skąd wiesz jacy są rodzice tego dziecka? Skąd wiesz czy nie starali się o to dziecko i nie cieszyli się? Skąd wiesz jak je wychowują? To tym krótkim urywku rzucasz osądami?

rosomak86
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-08-07 21:00:56
Sama wszystkich obrażasz, stosujesz jakieś złośliwości w stosunku do polskich rodzin, wywyższasz się jakbyś przynajmniej była chociaż odrobinkę mądrzejsza od innych piszących tutaj (nie,nie widać), a pouczasz ludzi o tym, że są prymitywni i żałośni? Proszę, proszę, księżniczka nam się tu trafiła.

sledzim
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-08-05 11:39:13
najlepsze jest to,że byłam w ten dzień na lotnisku, a żadnej takiej akcji nie było;d

galka666
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-08-05 11:31:50
zanim podniesiecie larum poczytajcie dokladnie o calej sprawie. a najlepiej idelani polacy idzcie zapalic kolejny znicz za mala madzie.

jorker
    Ocena: 7 (glosow:13)
2012-08-05 11:28:15
Dziecko zostało pod opieką służb lotniska, nic mu nie groziło, ciotka odebrała ją z lotniska....

Karolajn99
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-08-05 11:19:41
Nie wiem po co ta cała afera.. Przecież po dziecko miał ktoś przyjechać.. Osobiście nie wiem czy zostawiłabym własne dziecko ale nic takiego się przeciez nie stało.

DaRia.dR
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-08-05 11:03:36
TheGoral101 nie niania tylko dziadek miał przyjechać po to dziecko a ludzie już wielką afere zrobili wokół tego. Wypromujcie ich jak Waśniewską...

klaudia9676
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-08-05 11:03:23
Kevin ???

Homo_erectus
    Ocena: -8 (glosow:8)
2012-08-05 11:00:36
żaden dwulatek nie ma swojego paszportu tylko jest wpisany do paszportu rodzica, więc jak mogła mieć nieważny dokument?

wioseczka85
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-08-05 11:18:45
Moje 1,5 roczne dziecko miało paszport swój... nie ma już wpisów do paszportów rodzica

Homo_erectus
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-08-05 11:39:28
aha, w takim razie ok, inna sprawa.

RofTW
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-08-05 10:58:21
'Zobaczysz kochanie, to będą wspaniałe wakacje! Ups! Peszek. Dla ciebie jednak nie będą :)'

TheGoral101
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-08-05 10:49:16
I pojawila sie wiocha,zaden z was nie zna prawdy na ten temat,nikt nie zostawil dziecka samego,miala niania przyjechac i zabrac malego do dziadka ale nie dojechala i ot czala afera bo jakis pajac wezwal policje

mipa
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-08-05 10:46:49
lincz nad tymi rodzicami jest chory,dodatkowo do linczu nagabywał Owsiak robiąc wrzask na internet i gnębił rzecznika praw dziecka Michalaka który jest bardzo dobrym rzecznikiem, do dziecka jechała ciotka która utknęla w korku i nie skręciła na zjeździe

Antioch
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-07-26 14:25:41
Żadna wiocha zostawili dziecko pod opieką służb po 20 min odebrała dziecko chrzestna z dziadkiem. Nic dziecku się nie stało. Szczekacie bez sensu zlasowane mózgi przez TV.

lolek177
    Ocena: 10 (glosow:12)
2012-07-23 11:05:42
dziecko odebrała ciotka z lotniska ... dajcie spokoj

zosia108
    Ocena: -6 (glosow:14)
2012-07-23 00:00:40
nawet zwierzęta bardziej dbają o swoje potomstwo..."świat bardak-ludzi bladzi"...może lepiej że zostawili dziecko na lotnisku...bo mogli np. utopić w kiblu a potem rozpaczać że małą ktos porwał...przez następne pół roku cała Polska by im współczuła...a tak spokojnie można nimi od razu gard

dext86
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-05 11:52:22
ciotka miała być na czas, przez korki się spóźniła i podjęli decyzję o pozostawieniu dziecka na kilka minut pod opieką dziewczyn z informacji, które bardzo często zajmują się "zagubionymi" dziećmi na lotnisku przez długi czas, a w tym przypadku było to nie 20 min, a 12 minut.

dext86
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-08-05 11:56:01
policja była wezwana jedynie po to by sprawdzić tożsamość osób uprawnionych do odebrania dziecka, bo tak właśnie się robi. ktoś rozdmuchał sprawę, media podłapały, bo wiedzą jak ludzie lubią sprawy z zaginionymi,zagubionymi dziećmi i tak powstała wielka sprawa.

raflo997
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-07-22 23:03:30
Typowe gapiostwo i nie rozwaga,jak wykupując wczasy można nie sprawdzić paszportów?Fakt dziecko zostawili w biurze i odebrała je ciotka,ale to obcy ludzie!!!Mógł być wśród nich potencjalny pedofil,a 2 letnia dziewczynka nie miała by szans

eithel
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-05 16:27:55
Dlaczego teraz wszyscy mają schizy na punkcie pedofilów? Toż to w takim stresie się przecież normalnie żyć nie da. Za każdym rogiem jak nie morderca, to pedofil, albo gwałciciel albo sam szatan. A potencjalny pedofil to może być równie dobrze wujek tego dziecka albo ojciec, a nie obca osoba.

Rexik
    Ocena: -10 (glosow:14)
2012-07-22 23:00:39
Aż mi się pięść ściska..

gugulka
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-07-22 23:08:14
Rexiku, co misie robi, jak to czytam, tego nie napisze tutaj, bo wysadziloby to w powietrze tych "rodzicow" i pol wiochy.pl...wiec sie wstrzymam z bolami i powole im przezyc.

rosomak86
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-08-05 12:29:35
Kolejne tępe dzidy ... Tak Ci w telewizorku powiedzieli, że to było bardzo bebe, prawda? Więc się złościsz? Biedactwo, szkoda mi Ciebie, że taka głupia jesteś. Obie jesteście. Nastoletnie mózgi sterowane przez TV.

Dave2024
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-07-22 23:00:00
"Ale to już było..."

Mundzio84
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-07-22 23:15:10
"Jednak wróci więcej, I choć zawsze tu gościło, to nagradzać to będziemy wciąż plusami.Ale to już było, znikło w poczekalni, i choć tyle się zdarzyło to my wciąż jesteśmy tak banalni..Uuuuu, uuu, jeee jeee."

gugulka
    Ocena: -4 (glosow:14)
2012-07-22 22:54:56
czegoz innego mozna sie po niektorych z was spodziewac, zaraz sie zaczne ,lzami zalewac ;)

gugulka
    Ocena: -9 (glosow:23)
2012-07-22 22:32:41
no i powinno sie im to dziecko odebrac i pozbawic ich praw rodzicielskich.

gugulka
    Ocena: -7 (glosow:21)
2012-07-22 22:41:58
te minusy to od podobnych rodzicow ? ...bo jakos nie widze, wicu ;/

ferdal
    Ocena: -3 (glosow:13)
2012-07-22 22:57:19
Nie tylko dziecko ale prawo do trzymanie czegokolwiek żywego łącznie z kwiatkami

gugulka
    Ocena: -5 (glosow:11)
2012-07-22 23:16:42
rzekles :) nie mowiac o tym ze muchy do celi tez bym im nie wpuscila ..no ewentualnie chmare komarow, samiczek ;)

rosomak86
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-08-05 12:50:49
Gagulka - nie wiem ile masz lat, ale mam nadzieję, że około 12stu, gdyż jeśli masz więcej, to raczej Ciebie powinno się pozbyć, gdyż zaniżasz statystycznie poziom inteligencji ogółu, a z tym i tak już jest niezbyt dobrze.

rosomak86
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-08-05 12:53:31
O czym Ty bredzisz?! Gdybyś miała moc sprawczą, z obecnym stanem Twojego rozumowania (mam nadzieję że głupiego dziecka) to odebrałabyś to dziecko rodzicom? Skazała je na przytułek? dom dziecka? samotność? bycie niczyim? niekochanym? Dlatego, że co? Że w TV ktoś Ci powiedział, że rodzice to szuje?

rosomak86
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-08-05 12:55:17
A może nawet w TV nic nie widziałaś? Może ten wycinek jakiegoś artykułu na necie wystarczył Ci aby rzucać takie osądy? Media chcą zarobić, zrobić z igły widły, aferę, to jest ich zadanie, a prawdy w mediach jest tyle co rozumku w Twojej główce - niewiele!

rosomak86
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-08-05 12:58:40
Jak już wcześniej pisałam - Ci ludzie odkładali pewnie kasę cały rok, chcieli małą wziąć ze sobą, nagle na lotnisku tragedia! Paszport nie ważny! Zadzwonili szybko po opiekunkę, ciocię, dziadka i wszystkie zastępy wojowników, a dziecko miało zaczekać dosłownie kilka minut pod opieką dorosłej osoby z

rosomak86
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-08-05 13:02:32
z obsługi lotniska. Dziecko spokojnie czekało kilka minut. Uważasz, że rodzice nie powinni byli polecieć? Zostać z okazji tych kilku minut czekania? 7 dokładnie? Rzucasz bezmyślne wyroki, wypluwasz z siebie słowa tak jakby nic nie znaczyły. Odebrać dziecko? Pozbawić praw? Do celi? Co Ty wygadujesz

rosomak86
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-08-05 13:08:46
Tyle ludzi znęca się nad swoimi dziećmi, zaniedbuje je, latają same, brudne, głodne, inni biją własne. To zjawisko jest obecnie tak powszechne, że aż straszne. Ty natomiast oburzasz się na jakąś rodzinkę, która w nerwach zdecydowała się dać poczekać dziecku 7 minut, po czym przyjechało po nią pół ko

rosomak86
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-08-05 13:11:27
kochającej rodziny. Każda kretynka w świętym oburzeniu dyktowanym przez TV rzuca : odebrać! zabrać! pozbawić! I co dalej? Dasz temu dziecku kochający dom? Lepszy niż Ci rodzice, którzy bardzo kochali, ale zrobili jakąś głupotę? Sierotka szczęśliwsza będzie? Rodzicom zrypać i zjechać życie w necie i

rosomak86
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-08-05 13:14:15
i mediach, bo nie mam pojęcia co się stało, właściwie nic się nie stało, ale ja za to mam nad czym się brandzlować i leczyć swoje tępe ego.

eithel
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-08-05 16:24:56
@rosomak - nic nie poradzisz, ludzie się chyba lubią oburzać a media na tym zyskują. Gdy ktoś rzuca oskarżeniami na podstawie jednej wiochy, albo i nawet jednego reportażu, to już wiem, że nie mam do czynienia ze zbyt mądrym człowiekiem.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500