Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Drama11  12-07-24, 23:17 Zgłoś
+ 382 -
Dodano: 2012-07-24, 23:17:08   przez: Drama11
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 382  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Rzuciła się na niego, więc ją szybko uspokoił
  •  Biedna kobieta, woła o pomoc
  •  Pamiętaj słowa matki
  •  Pracowitych powinno się nagradzać...
Ukryj komentarze(289)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
YoSoyElDueno
    Ocena: 21 (glosow:43)
2012-08-04 10:45:36
A po cholerę heterycy wrzucają zdjęcia ze ślubu, z uroczystości, pokazują jak się tulą, całują na każdym kroku, idą trzymając się za rękę, obnosząc się ze swoim heteroseksualizmem? Po co katolicy przyklejają ryby na auta, obnosząc się ze swoją wiarą? Co za ciemnogród. Do Europy się nie nadajecie!

ado1986
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-03 14:05:17
komentarz usunięty przez moderatora

sagita206
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-08-23 13:43:44
Wiochą nie jest to że oni się całują tylko komentarze obok zdjęcia... ciągle nietolerancyjny ten nasz kraj jest.

mmw171
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-22 12:40:26
kur*a kolesie pierd*licie ze to ochydne itd ze byscie takich zabili ale jakby sie tutaj dwie laski lizały to byloBY:"oo ale bym je wyrznal itp" ten wasz w spodniach od razu wypelnilby pusta przestrzen ale jak faceci to robia to od razu oblesne itp. zastanowcie sie troche

ziomek1900
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-08-13 03:01:40
znam go on jest z chorzowa hahahaha

misiek.84
    Ocena: -6 (glosow:8)
2012-08-10 01:15:40
nadzialbym ich przez odbyt na ostre pale i tak zostawil az by sie wykrwawili :)

juleczkakluseczka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-09 23:09:54
YoSoyElDueno: To zdjęcie byłoby tak samo niesmaczne, gdyby to była para heteroseksualna liżąca się w obrzydliwy sposób. Trzymanie się za rękę, czy dyskretny pocałunek - ok. Ale afiszowanie seksualności w wulgarny sposób, to już co innego - nieważne kto to robi.

cramp933
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-08 17:59:19
komentarz usunięty przez moderatora

malina201
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-07 10:01:42
nie wiem czy ktos zauwazyl, ale jak wejdziecie na nk to chlopak, ktory byl wlascicielem tego profilu pisze w komentarzach pod zdjeciem z innego konta, ze ktos mu sie wlamal na nk i takie zdjecie dodal

Drama11
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-07 22:53:48
To przecież by usonoł :)

boombeel
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-08-06 22:57:33
Jestem przeciwny jawnemu homoseksualizmowi.Ale nie dla zasady ale dlatego,iż uważam to za całkowicie nienaturalne.To nie są ludzie mogący "przeżyć".Mam na myśli to,że naturalnym połączaniem jest kobieta-mężczyzna i tylko tak "gatunek" może przetrwać.Wiec tak ohydne pokazanie tego

Minix6
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-13 19:08:49
Brawo. Gratuluję ignorancji. Zwierzęta też bywają homoseksualne. To też nienaturalne?

epickoo
    Ocena: -3 (glosow:15)
2012-08-06 18:23:21
wiocha dla nietolerancji :)

Marcambs
    Ocena: -1 (glosow:15)
2012-08-06 16:46:58
Pamietajcie dobry pedal to martwy pedal!!!dziadostwo sie szerzy!

przyroda96
    Ocena: -3 (glosow:13)
2012-08-06 11:42:06
Obrzydliwe! Niech robią co chcą, ale po cholere się z tym obnoszą?!

NiecoCyniczna
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-08-06 10:10:10
Takie zdjęcie jest obleśne również, gdy pokazują je pary heteroseksualne. Przedstawianie miłości w tak ostentacyjny sposób jest równie bezmyślne co wstawianie nagich fotek podczas seksu. Zdjęcie samo w sobie jest wiochą, a wystarczyło jedynie zamknąć usta i tylko się cmoknąć.

rusofil
    Ocena: -5 (glosow:17)
2012-08-06 01:13:44
Wiochą są jedynie te komentarze bezmózgich homofobów. No i wrzucanie na NK.

Minix6
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-13 19:11:10
Po całości się z Tobą zgadzam. Największa wioch na tej stronie to komentarze bojówkarzy, kiboli, czy zakompleksionych idiotów, JP 100%!!! -,-

tasior777
    Ocena: -6 (glosow:26)
2012-08-05 22:33:05
i znowu ta ku.rwa tuboosh z klientem... pedały do pieca OSZCZĘDZAJ WĘGIEL PAL PEDAŁEM!!

tuboosh
    Ocena: 4 (glosow:20)
2012-08-05 23:30:18
Morda tasior, i do nauki bo niedługo sesja poprawkowa w podstawówce. Wiem, że jesteś zagrożony z wszystkich przedmiotów. Może cię przepuszczą, zważając na twoj zaawansowany niedorozwój.

chiqiqita
    Ocena: 7 (glosow:17)
2012-08-05 22:05:18
raz, że gdyby to było zdjęcie pary hetero, wszystko byłoby OK. Dwa, niech osoby piszące "do gazu z nimi" pojadą do muzeum w Sztutowie i popatrzą na zdjęcia ludzi idących na śmierć. Nie rozumiem życzenia komuś śmierci bo jest inny.

ZerX
    Ocena: 4 (glosow:18)
2012-08-05 21:19:57
Najlepsze jest to, że jakby to były lesbijki to większość by się jarała, a w sumie to też homoseksualizm. No ale ogólnie temat rzeka, bla bla, miłej dyskusji :P.

szulcik
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-08-05 21:03:38
Cholera przez te parszywe zdjecie nie dojrzalem bledu ortograficznego . ,,MOIM " tepić takie tępaki !!

Pitero_pl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-09 03:25:02
komentarz usunięty przez moderatora

ferdal
    Ocena: 11 (glosow:27)
2012-08-05 16:12:02
Raz już to napisałem,ale powtórzę - przestańcie przypier... do czyjejś seksualności

krwiszonek
    Ocena: 2 (glosow:14)
2012-08-05 16:10:04
admini jak zwykle nawet palcem nie kiwną, żeby takie rzeczy usuwać :/ ehhh

tuboosh
    Ocena: 10 (glosow:26)
2012-08-05 15:59:19
Po raz kolejny ostra i żarliwa dyskusja o homoseksualistach. Po raz kolejny zupełnie bezsensowna i do niczego nie prowadząca. Po raz kolejny napiszę to samo: niezależnie od tego jakie macie zdanie w tym temacie - oni i tak będą istnieć, niczego wasz sprzeciw ani poparcie nie zmieni.

Mundzio84
    Ocena: 15 (glosow:23)
2012-08-05 16:37:13
Tuboosh, a czy ty, podobnie jak ja, dla tych żarliwych dyskusji na takie i inne gorące tematy nie spędzasz tu czasu, mimo, że niczego nie zmienią?Ja przy takich tematach lubię np. poobserwować, jak nasz kraj zmierza ku nowoczesności i wyjściu z tego ciemnogrodu opanowanego przez zacofanych homofobów

Max74
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-08-05 16:39:26
No właśnie, brakowało tu Ciebie :P

lucy123
    Ocena: 10 (glosow:14)
2012-08-05 16:40:01
Mundzio, pamiętaj że tu mało ludzi kuma sarkazm :)

tuboosh
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-08-05 16:41:38
Oczywiście, że lubię tu siedzieć Mundzio jednak nieco irytuje mnie zbyt daleko idąca monotonia niektórych wypowiedzi. Z jednej strony skrajności - 'kcemy tolerancji!', 'kcemy pedałów do gazu'!, z drugiej na szczęście strony są głosy rozsądne i logiczne takie jak... ehm.. nasze:D (tja skromność);d

tuboosh
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-08-05 16:44:15
Miło, Max, że zauważyłeś moją nieobecnośc:P. Byłem pare dni odpocząć od internetu u rodziny, lecz wróciłem do walki o lepsze jutro z debilizmem niektórych (klansman, tasior) i do interesujących dysput z pozostałymi użytkownikami :]

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-08-05 16:44:35
To w takim razie większość z nich pochwali mnie za powyższą wypowiedź.Max ja takich rodzynków nigdy nie opuszczam:)

Mundzio84
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-08-05 16:48:51
A to do Tuboosha było...ups.A co do tych skrajności, niektóre wypowiedzi są całkiem zabawne.Sporo tu nowych, pragnących wyrazić swoje poglądy na ten temat ludzi.Oczywiście niektóre fronty np. Homofobów - jak ja, Max, czy Lucy się mało zmieniają, ale zawsze jest ciekawie.

tuboosh
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-08-05 17:01:29
No tak, ale z drugiej strony spójrz na posty szulcika. Z całym szacunkiem do chłopa, ale są takie monoootonne. Nic tylko piec i piec, ja nie wiem skąd on bierze tyle opału, żeby nieustannie coś palić w tym piecu.

Mundzio84
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-08-05 17:04:30
Szulcik poszedł zdecydowanie w ślady kolegi Ubermensha.Jeden dekapituje, drugi smaży na rusztach.Jednak z takim czymś oryginalnym można być tylko za pierwszym razem.Powielanie tego schematu jest niewskazane.

lucy123
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-08-05 17:11:51
Szulcik zawsze był konkretny i nie uważam aby szedł w ślady Ubermescha. Fakt, że są stali w swych poglądach, tacy jak my. Ale są też tacy którzy zmieniają swoje poglądy pod publikę. Przekładając w ten sposób chęć akceptacji nad swoją osobowością.

Max74
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-08-05 17:36:48
Ciebie również miło widzieć Mundzio :) Muszę przyznać, że trochę się zmieniam bo polubiłem Gaargoda, więc czy to oznacza, że już nie jestem homofobem ? :P

Mundzio84
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-08-05 17:46:08
Teraz dopiero doczytałem, że on jest gejem.Jest tu paru takich, z którymi da się porozmawiać na poziomie, i którzy nie mają w głowie powiedzonka "Jestem homosiem, masz mi wtórować i mnie tolerować, bo jak nie to będziesz polaczkiem i zas*rnym ciemnogrodem".Jeśli ktoś z kim się nawet nie zg

Mundzio84
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-08-05 17:49:06
adzam, potrafi uszanować i przyjąć do wiadomości to co mam do powiedzenia i jakoś się do tego ustosunkować, to człowiek na poziomie potrafi odpłacić tym samym.A homofobem i tak będziesz:)

Max74
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-08-05 20:12:39
To dobrze, bo już zaczynałem się o siebie martwić ;-)

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-08-05 20:33:05
Co mam nowego dodawac do moich wypowiedzi?? Ze może dzisiaj niedziela i dzisiaj mam dzien tolerancji * Sorry jak to mozna tolerowac* ,no ale założmy stał sie cud na Wisła ,a jutro poniedziałek i znów pedałow do gazu !! Sorry ja jestem stały w uczuciach ,a do tematu niczego nowego wniesc

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-08-05 20:35:31
nic nowego o nowej tresci wniesc sie nie da... Tubosh oceniam Twoja osobę jako inteligentnego i równiez w tym przypadku monotematycznego ,ale zadam Tobie znow takie samo pytanie jak w innej wstawce tez z takimi pedałami , CZY UTOŻSAMIASZ SIE Z TAKIMI JAK CI POWYZEJ WE WSTAWCE???

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-08-05 20:39:13
Czy bedziesz dalej opowiadac sie za takimi jak ci we wstawce ?? czy nie masz godnosci ?? Jestes człowiek trzeżwo myslacy do cholery ,widze po Twoich wpisach ,ze do debilnego gimbazjum nie nalezysz i słownikiem ,ześ sie nie podcierał ,ale poparcia w tym ze temacie nie rozumiem z Twojej strony??

tuboosh
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-08-05 20:44:12
Przecież mój pogląd w tym temacie jest dokładnie taki jak zawsze - gejoza to zjawisko mi obojętne. Nie utożsamiam się z nikim innym, poza sobą samym. Nie popieram homoseksualizmu, bo tu nie ma nic do popierania, ani nie życzę im źle, bo to jest zupełnie nie mój interes. A komentuję, bo lubię:)

tuboosh
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-08-05 20:46:27
Ale muszę ci się przyznać, że ja też w poniedziałki najchętniej gazowałbym ludzi masowo...:P. Ale serio to nie używam takich słów jak "homofobia", czy "tolerancja", bo od tego macie innych wiochmenów, te słowa są zbyt nadużywane. Te obelżywe też. Dziwi mnie tylko takie zaintereso

tuboosh
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-08-05 20:48:50
Jak zwykle jednak - jest tu pewne ALE. Bo widzisz, ja nie lubię skrajności. Nie lubię skrajnych lewaków, skrajnych prawicowców, skrajnych "tolerancyjniaków" i skrajnych agresorów. To przeciwko nim właśnie się opowiadam. Polemika z kimś kto głosi zbyt radyklane imho poglądy to moje zajęcie

szulcik
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-08-05 20:54:17
Tubosh w tej ze kwestii ,bedziesz mial zawsze duzo do pisania ,powiem szczerze ,ze to czsem szkoda klawiatury ;)

lucy123
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-08-05 20:57:13
Prawda jest taka, że nie wielu jest tu ostro trzymających się swojego zdania. Zaliczacie się do tego grona , dlatego macie mój szacunek za to , że nie włazicie nikomu w dupkę by się przypodobać i być poprawnym politycznie.

szulcik
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-08-05 21:01:21
Ja mam swoje zasady i reguły ... Homo dla mnie to tylko serek homogenizowany nic innego

dedede66
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-08-05 21:24:55
Tuboosh, ale Ty chcesz jestes wobec wielu spraw obojetny. Niby mowisz, ze cos Ci nie odpowiada, ale nigdy sie temu ostro nie przeciwstawiasz. Zawsze szukasz czegos po srodku, a nie o to chodzi bo moim zdaniem obojetnosc to po prostu ciche przyzwolenie. Zastanawiales sie kiedys nad tym co by bylo gdy

dedede66
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-08-05 21:26:47
by wszystko bylo wszystkim obojetne? Trzeba miec swoje zdanie i go bronic chocby nie wiem ilu przeciwnikow sie znalazlo.

tuboosh
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-08-05 21:39:18
Tolerancja to właśnie ciche (i niechętne) przyzwolenie. Dopóki ze strony homoli (nie użyję słowa homoś bo nie lubię JKM) nie grozi mi żadne niebezpieczeństwo to oni takie moje ciche przyzwolenie dostają. Bo przeca nie będę robił krucjat przeciwko nim. Nie miałbym powodu do tego.

tuboosh
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-08-05 21:41:06
Natomiast dede, skrajność zawsze prowadzi do zła. Skrajna lewica, skrajna prawica... to jedno i to samo gówno. Lubisz ciepłą pogodę? Wyobraź sobie, że jesteś na plaży. na której panuje +90 stopni... To tylko przykład, ale imho należy szukać porozumienia, złotego środka, kompromisu.

tuboosh
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-08-05 21:43:21
Jedyne wobec czego jawnie się przeciwstawiam to właśnie... skrajności. Skrajna nacjonalistyczna retoryka prowadząca do powstania faszyzmu, agresji, nienawiści. Skrajne lewactwo prowadzące do.. tego samego. Trzeba umieć spojrzeć na coś z boku, a nie ograniczać i szufladkować.

Max74
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-08-05 21:45:40
"Prawdę swą głoś spokojnie i jasno, słuchaj też tego co mówią inni, nawet głupcy i ignoranci, oni też mają swoją opowieść" - to jeden z moich ulubionych ustępów z Desideraty.

tuboosh
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-08-05 21:45:49
Już kończe, spokojnie:). Chce tylko dopisać, że to wspaniale mieć własne zasady i regułu, ale nie można zapomnieć, że inni ludzie mogą i mają prawo wyznawać zupełnie inne. O ile w sposób bezpośredni nie wpływają tym na nasze zasady i życie, to nic im nie możemy zrobić.

dedede66
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-05 21:50:29
Czyli z jednej strony nazywasz ich homolami(co moiom zdaniem brzmi jednak obrazliwie), a z drugiej zezwalasz im na bycie takimi jakimi sa? No chwila, moment. Tak wyglada Twoja obojetnosc?

tuboosh
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-08-05 22:10:56
Chciałem tylko, by słowo homoseksualista i gej nie powtarzały się w co drugim moim poście. Doszukujesz się dziury w całym, kolego ;p... Poza tym to nie brzmi obraźliwie, przecież właśnie wymyśliłem to słowo (a jako student filologii polskiej mam prawo dokonywać takich neologizmów:D).

tuboosh
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-05 22:12:47
I to nie jest tak, że "zezwalam im" na bycie gejami. Co ja, król świata, żeby oni potrzebowali mojego zezwolenia? Moje zdanie nie ma najmniejszego dla nich znaczenia, więc po prostu akceptuję fakt, że istnieją, żyją, robią co chcą i tyle.

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-05 22:27:03
Tuboosh, wiesz co by się działo na tym świecie, gdyby każdy robił co chciał?Jako nie-student, tylko zwykły pracownik fizyczny podam ci przykład.Wyobraź sobie, że na drogach nie ma żadnych znaków, świateł itp.Co się wtedy dzieje?Co się dzieje, kiedy przestają panować jakiekolwiek zasady

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-05 22:28:20
No sorry, moze nie jestes krolem swiata, ale gdyby wszyscy mieli takie podejscie to chyba ten swiat nie wygladalby najlepiej. Piszesz wlasnie tak jakby Twoje zdanie nie mialo zadnego znaczenia- "Co ja? Krol swiata?".

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-05 22:29:30
jest na wszystko przyzwolenie, nie ma żadnych kodeksów postępowania, moralności, wyznaczników porządku, nie ma w niczym granic?

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-05 22:31:00
Nie wiem dlaczego tak myslisz, ale naprawde zdanie kazdego czlowieka sie liczy. Co by bylo gdybysmy wszyscy mysleli, ze jestesmy tylko i wylacznie pionkami? Masz do powiedzenia bardzo duzo, ale czasami widze, ze nie piszesz bezposrednio tego co myslisz.

tuboosh
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-05 22:44:51
Nie do końca zrozumieliście co mam na myśli. Moja niechęć do skrajności i próba szukania złotego środka pomiędzy jednym, a drugim (odwrotnym) poglądem, to nie anarchizowanie. Po prostu nigdy jeszcze w historii świata skrajna postawa nie zaprowadziła do niczego dobrego.

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-05 22:52:22
Owszem tu się zgodzę.Jak kiedyś nazizm i komunizm, tak teraz skrajne lewactwo, poprawność polityczna, chore propagowanie wielokulturowości, które wiodą prym w rozwiniętych krajach na zachodzie z pewnością do niczego dobrego nie zaprowadzą.

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-05 22:57:10
Nie ma tak dobrze i nie zawsze znajduje sie rozwiazania korzystnego dla obu stron. Tak to juz jest. Nie uwazasz, ze czasami uderzenie piescia w stol i powiedzenie czegos bez szukania bzdurnych wytlumaczen jest najlepszym rozwiazaniem?

tuboosh
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-08-05 22:57:38
Podobnie jak prawicowa histeria, bojówki neofaszystowskie, skinole walczące z krzyżem i bejsbolem o "polskem dla polakuf" itp. Jak mówiłem - to działa w obie strony. Fajnie by było jakby polacy nieco zluzowali i wzięli przykład np od Czechów. Knedle wiedzą jak żyć bez stresu :D

tuboosh
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-05 23:06:14
Odpowiedź dla dede - tak, czasami tak jest, że trzeba walnąć w stół i kategorycznie coś nakazać/zakazać. Ale kwestie obyczajowe, a więc homoseksualizm raczej się do takich przypadków nie zaliczają. Co innego pedofilia - tutaj zawsze walę w stół i krzyczę "fiutki obcinać!" :D

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-05 23:07:45
Jasne. Bo najlepiej miec wszystko w d*pie i na wszystko sie godzic. Gdy Hitler ladowal sie do ich kraju tez nie protestowali. Kiedys dorabialem sobie na studiach w Anglii, pracowalem z kolega Czechem i weszlismy nat takie, a nie inne tematy w czasie jednej z naszych rozmow.

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-05 23:11:36
Gdy uslyszalem, ze jego 10-letni brat pewnie bedzie gejem bo juz teraz mozna to zauwazyc po jego zachowaniu to uwierz mi, czacha dymi. Jak mozna dac sobie cos takiego wmowic?

user_user
    Ocena: -1 (glosow:17)
2012-08-05 15:28:12
Homofobię jak i inne fobie się leczy. Trzeba tylko chcieć...

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:13)
2012-08-05 16:19:16
Oczywiście, przecież to ci których brzydzi taka fotka są chorzy, a z tymi co na niej są wszystko jest zupełnie w porządku.

lucy123
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-08-05 16:31:21
Gdzie Twoja tolerancja dla homofobów? Jesteś taki zacofany, przecież my chcemy tylko normalnie kochać, dlaczego wyzywasz nas od chorych ludzi? Co za ciemnogród, dżizas..

Tayend
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-05 16:37:40
Mamo, kocham Cię :D

rusofil
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-08-06 01:16:09
Ale człowiek psychicznie chory (homofob) powie ci, że jest zdrowy i ch*j z leczenia. A to powinno być przymusowe.

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-08-06 07:52:51
Rusofil Koleżanko droga ... Czyżbyś zmieniła poglady ?? Czyzbys przeszła na zła strone mocy?? ;)

rusofil
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-08-06 19:32:43
Nie zmieniłam poglądów. Jakie były, takie są.

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-06 20:26:07
Jako rozumna i inteligentna kobieta, popierasz to??

Max74
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-08-07 18:12:49
Rusofil rozumna ? To taki żart ?

fyFuks
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-08-05 15:04:17
chrzanie wszystkich homofobów. jak mozna wpier.dalać sie komus w zycie? zdychajcie w gównie i swoich ciasnych horyzontach. lesbijka.

lucy123
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-08-05 15:27:01
wiesz co znaczy słowo homofob? Bo widać najwyraźniej , że nie. A poza tym, jak można życzyć komuś śmierci w gównie? Jesteś gorsza nawet ode mnie. Gratuluje.

kevciak
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-08-05 22:37:36
w gównie będą zdychać i wyznawać sobie miłość geje. Pozdrawiam, heteryk

tesar3
    Ocena: -6 (glosow:12)
2012-08-05 14:39:12
ten świat już długo nie będzie istniał, hitler by wiedział co z nimi zrobić!

tuboosh
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-08-05 16:37:01
...fajnego masz idola k**wa, z tobą też by wiedział co zrobić. Leżałbyś sobie w rowie z paroma kulkami w tym durnym łbie, a obok ciebie żydzi, czarni i geje. ZACZNIJ MYŚLEĆ!

szulcik
    Ocena: -1 (glosow:31)
2012-08-05 07:45:50
Pedały do gazu !!!Obrzydliwość !!

Pitero_pl
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-09 03:29:56
Sam się poddaj Krystynie z Gazowni i odejdź stąd... Zero tolerancji, czyżby 2 Hitler się w Tobie utożsamił ?

wiochmenista2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-05 00:42:35
komentarz usunięty przez moderatora

kevciak
    Ocena: -2 (glosow:18)
2012-08-04 23:40:48
Pożytku z nich żadnego nie widzę ponieważ nie mają zdolności do rozmnażania się. Zakładając czysto teoretycznie,że będzie wyspa przykładowo nazwijmy ją Homo. Będą na niej jedynie gejki i les. Jak długo ich gatunek przeżyje ?

Nightmare09
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-08-05 00:57:43
Przeżyje tyle, ile cały gatunek ludzki, bo... W końcu na tę wyspę będą przybywały kolejne osoby homoseksualne spłodzone przez pary hetero ;)

Schabowa_Nimfa
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-08-05 12:39:39
Posługując się tokiem myślenia, pary hetero powinny przestać używać prezerwatyw podczas seksu. Przecież nie ma z tego żadnego pożytku.

malgolina
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-08-05 13:45:38
Tylko,że ja mam wybór, albo stosuję prezerwatywy albo nie. Chcę przedłużyć gatunek,to nie użyję gumki. A pary homo? W jaki sposób spłodzą potomstwo?

hetera
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-08-05 15:22:22
Malgolina a pary bezpłodne? :P

lucy123
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-08-05 15:28:09
Zawsze mogą adoptować dziecko , dając w ten sposób kochający dom małej istocie. A to też pożytek.

hetera
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-08-05 15:43:55
A lesbijki mogą sobie urodzić :)

tuboosh
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-08-05 16:38:10
Bez ingerencji siusiaka nie za bardzo:)

hetera
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-08-05 16:44:03
Tuboosh, ich siusiaki nie pociągają co prawda, ale dla wyższego celu pewnie potrafią się poświęcić. ;)

malgolina
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-06 11:04:32
A czy podczas aktu zapładniania takiej kobiety homo,ona ma na twarzy obrzydzenie? Naprawdę aż tak potrafiłaby się poświęcić?

hetera
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-06 14:12:20
Malgolinko, pomyśl o tym co kobiety potrafią zrobić dla swojego wymarzonego, wyczekanego dziecka... a potem sama sobie odpowiedz. ;)

monster1221
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-08-04 23:22:45
Bez przesady, ale to jego sprawa jaką ma orientację. Ale po jaki Ch** za przeproszeniem wstawia to na takie portale. Nie rozumiem takich ludzi.

mariom460
    Ocena: -3 (glosow:15)
2012-08-04 22:39:59
Wszędzie. Osoby według których facet ma cztery litery tylko do siedzenia i sra*ia są wyzywane od ciemnogrodu i katoli itp. Zaraz, ale kto ich wyzywa? Wyzywają ich ludzie, którzy nie potrafią tolerować nawet wiary innych ludzi (nawet ją znieważają)

Podlasiak1977
    Ocena: 4 (glosow:16)
2012-08-05 00:36:47
wystarczy zobaczyc jak na tych swoich paradach przebieraja sie za ksiezy.jak oni drwia z kogos to im wolno,bo walcza z w ich mniemaniu ciemnogrodem.obraz homosia,to szum medialny,kary,homofobia,faszyzm bla bla bla

Ewa96r
    Ocena: -4 (glosow:14)
2012-08-04 22:20:17
Jakby to była facet i baba to byście se przy tym zwalali ale nie trzeba zaszpanować jak to się ma wyjeb. na pedałów nie ? Jestem hetero ale daje minus bo wiochą jest dla mnie dyskryminowanie homoseksualistów

Gaargod
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-08-05 10:31:45
My ich (nas?) nie dyskryminujemy. Nie chcemy po prostu, żeby się z tym tak obnosili. Takie rzeczy zostawia się za drzwiami mieszkania/domu.

omen100
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-08-06 19:50:59
Walic przy zdj calujacej sie pary? Desperacja;D

omen100
    Ocena: -6 (glosow:28)
2012-08-04 21:43:57
Bardzo odwazni wyzwoleni panowie,slodki widoczek brawa dla nich. Oby tak dalej.

Max74
    Ocena: 6 (glosow:20)
2012-08-04 23:15:05
Jak tak dalej będzie to tylko Ci ten królik pozostanie do przytulania.

Podlasiak1977
    Ocena: 0 (glosow:22)
2012-08-04 23:22:04
bardzo ohydni "panowie" zero braw,oby mniej takich

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:18)
2012-08-05 07:48:39
Niestety coraz wiecej takiego wynaturzenia !! Ale Polska nigdy nie bedzie tolerancyjna dla takich dziwadeł !!!Won z pedalstwem!!

lucy123
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-08-05 13:59:30
To jest bardzo przerażająca myśl...

Tayend
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-08-05 16:07:24
Nie no, omen, tak daleko to bym się nie posuwał ... Lucy ma rację, nie jest to zbyt dobra myśl. Poza tym ... Takie fotki np. ja trzymałbym w albumie, a nie na fejsbuku, bo sama widzisz, jakie powodują reakcję ludzi, przez co połowa jest uprzedzona do nas.

omen100
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-06 19:48:14
To byla ironia pod zdj calujacych sie piz.. byly takie komentarze jak moj.

Dave2024
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-08-04 20:50:53
Odgrzewane kotlety nie są dobre. Minus.

Podlasiak1977
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-08-04 20:39:39
coz,juz zostali odpowiednio skomentowani na nk:)

mikunia903
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-08-04 20:14:17
Na dobrą sprawę, jak wstawione są zdjęcia całującej się kobiety i mężczyzny, lub dwóch kobiet, to jest fajnie i w ogóle miło.....wiec się zastanówcie zanim napiszecie komentarz -.-

drLOUBITCH
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-08-04 18:45:27
I znowu fotki gejów. Meeeega zieeeew. Nuuuuda.

Tayend
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-05 16:05:34
Kocham Cię, tato :)

lucy123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-05 16:12:53
Widzisz, a matce już nie powiesz , ze kochasz...

Tayend
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-05 16:15:49
A bo mamusia to wie :) :* A tatusia muszę cały czas (od kilku dni) uświadamiać o tym :) Ale skoro Ci zależy, kocham Cię mamo :)

Max74
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-08-05 16:34:44
Myślałem, że masz dwóch tatusiów ;)

Tayend
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-05 16:38:41
A co, chciałbyś zostać moim drugim tatusiem ? Tylko nie wiem, czy doktor się zgodzi :( No i mamy by nie zostawił ...

lucy123
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-08-05 16:44:03
Max zapewniam , że jestem kobietą i bardzo proszę nie rozbijaj mi rodziny. Jestem przeciwna homoseksualizmowi, ale trudno, mój syn jest nim i tego nie zmienię. Kocham go i jestem z niego bardzo dumna.

Tayend
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-08-05 16:45:10
Mamo, wzruszyłem się. Kocham Cię ! < 3

tuboosh
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-08-05 16:46:01
Prawdziwa matka polka, zasłużyłaś na order ;]

drLOUBITCH
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-05 20:26:40
Max74 z łaski swojej odwal się od mego syna.

lucy123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-05 20:51:19
I za to Cię kocham :)

Tayend
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-05 21:14:04
A ja Was obu < 3

Max74
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-08-05 21:47:28
Nie mam zamiary rozbijać kochającej rodzinki. Pokój z Wami ;-)

Poncho2000
    Ocena: 11 (glosow:23)
2012-08-04 18:07:52
Ludzie jesteście żałośni. Ciekawe czy jak wasze dzieci powiedzą jestem gejem albo les to czy powiecie "DO GAZU". Mam nadzieje że każdego was to spotka.

mariom460
    Ocena: -6 (glosow:20)
2012-08-04 18:08:39
Twoich rodziców pewnie już spotkało...;)

lucy123
    Ocena: 0 (glosow:20)
2012-08-04 18:21:06
Moje dzieci tak nie powiedzą, bo będę je uczyć od małego co jest dobre, a co złe.

hetera
    Ocena: 2 (glosow:18)
2012-08-04 19:35:34
Lucy, rzeczywiście nie powiedzą... pewnie, znając Twoje poglądy, będą Cię wolały do końca życia okłamywać.

lucy123
    Ocena: 1 (glosow:15)
2012-08-04 19:47:38
A dlaczego mają mnie okłamywać. Wartości wyniesione z domu przekładają się na życie. Jak będziesz uczyła swoje dzieci od małego, że trzeba szanować starszych, to będą to robić. Tak jest i w tym przypadku.

hetera
    Ocena: 0 (glosow:26)
2012-08-04 19:56:49
Mam kolegę geja, pochodzi z bardzo wierzącej rodziny, rodzice wpajali mu katolickie wartości był nawet przez lata ministrantem. I wiesz co? Nie wpłynęło to na jego orientację... tylko rodzicom przez lata bał się powiedzieć. W końcu to zrobił.. i co? Jego rodzice to przełknęli bo kochają swoje dzieck

hetera
    Ocena: 3 (glosow:17)
2012-08-04 19:57:57
Tobie życzę abyś nigdy nie miała takiej sytuacji... a może życzę tego Twojemu dziecku.

lucy123
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-08-04 20:00:16
Ja też mam kolegę, mówią na niego Batman.

lucy123
    Ocena: -1 (glosow:15)
2012-08-04 20:01:57
Ty mi lepiej nic nie życz. Jeśli jakimś cudem tak się stanie jak mówisz to nie odwrócę się od swojego dziecka ale będę robiła wszystko co w mojej mocy aby taka sytuacja nie miała miejsca.

przesmieszne
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-08-04 20:02:00
@hetera może ten Twój kolega jest gejem bo przez lata był ministrantem?

Ksiwy
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-08-04 20:05:53
Lucy, orientacji się nie wynosi z domu.

hetera
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-08-04 20:10:05
Lucy, ja Ci daję przykład z życia. a Ty próbujesz ironizować (?). Naprawdę niezły... hm... nie wiem co bo na pewno nie argument. Przesmieszne, nie wiem, nie wnikałam. Choć znając jego charakter... nie wydaje mi się. ;)

lucy123
    Ocena: 5 (glosow:15)
2012-08-04 20:10:18
Ksiwy, nie wynosi, ale wychowanie ma wpływ na to jakie relacje mamy z innymi ludźmi kiedy dorośniemy.

szulcik
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-08-05 07:52:06
Lucy dobrze pisze ,dobrze mysli ..

Tayend
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-08-05 16:04:06
Lucy, mamo, jestem gejem. To i ja wtrącę tutaj swoje kilka groszy. Orientacji się nie wybiera. Wychowanie tutaj też nic nie zmieni. Człowiek rodzi się już hetero/bi/homo i nie ma na to wpływu ŻADNEGO. Jedynie może sam siebie okłamywać w strachu przed reakcją otoczenia.

lucy123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-05 16:08:11
Tayend..jesteś adoptowany..

Tayend
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-05 16:11:15
Ale mimo wszystko, jestem Twoim dzieckiem, tak ? .... CO ?! JA JESTEM ADOPTOWANY ?! Jak mogliście mi tego nie powiedzieć :(:(:(:((((((((

lucy123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-05 16:11:29
A tak na poważnie. Zawsze będę kochać swoje dzieci tak jak Ciebie (mimo że jesteś adoptowany) jednak będę robić co w mojej mocy aby nie były homoseksualistami. Jeśli jednak tak się stanie, to zapewne jako rodzic będę o tym wiedzieć i sama wyjdę z tym tematem.

WD-40
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-04 18:01:34
komentarz usunięty przez moderatora

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:18)
2012-08-04 17:34:14
Co za odrzuty społeczne, rzygać się chce. To nie homofobia, tylko zdrowe, racjonalne myślenie, naturalny instynkt i wiara w wartości, które od wieków nam wpajano. Ciemnogród ped.alski coś tam gada o czterech RÓWNORZĘDNYCH orientacjach, a ja znam tylko JEDNĄ i całą masę zboczeń

kawalrafala
    Ocena: 2 (glosow:14)
2012-08-04 17:36:25
zwierzęta, fekalia, zwłoki, drzewa, różne przedmioty, ta sama płeć... wymieniać można bez końca. Czy jeśli koza też nie będzie protestować przy stosunku, może nawet jej się to spodoba, to jest to normalne? STOP pederastii!

lucy123
    Ocena: 2 (glosow:14)
2012-08-04 17:52:07
Widzisz, nie tolerują nas i wyzywają od homofobów. Przymykając oko na takie zachowanie za 50 czy 100 lat będzie więcej homoseksualistów niż heteryków. Ale najlepiej dla Ziemi było by, jakby cała rasa ludzka się wykończyła.

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-08-04 18:04:33
Jak w Sodomie i Gomorze Lucy, tyle że tym razem sami się wykończymy, a raczej grupka nadętych, chorych na władzę i pieniądze dupków wykończy wszystkich włącznie z nimi samymi. Homofob? Ja tam nie boję się homosiów...będąc na ich miejscu bałbym się rozerwania kichy:)

kawalrafala
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-08-04 18:06:48
Niech ktoś mi powie, że to jest normalne! Chyba w więzieniu, wśród zwyrodnialców i innych oblechów. Proponuję homciom udać się tam na tydzień, może zmienią zdanie (i orientację), gdy zaczną sr.ać na boki:)

lucy123
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-08-04 18:17:52
Że to normalne powiedzą tylko homoseksualiści.

stivenus
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-08-04 19:21:05
komentarz usunięty przez użytkownika

stivenus
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-08-04 19:23:17
komentarz usunięty przez użytkownika

stivenus
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-08-04 19:25:02
komentarz usunięty przez użytkownika

lucy123
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-08-04 20:07:22
Ja tylko nie chce i nie toleruje aby się odnoszono w taki sposób na "chama" i wulgarnie ze swoimi uczuciami. Jest to portal społecznościowy do którego dostęp mają dzieci, i nie chce by moje kiedyś widziały takie zdjęcia. Niech je sobie wstawiają na jakieś portale o tematyce erotycznej.

Gaargod
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-08-05 10:27:34
Lucy, jestem gejem i przyznaję ci rację

Tayend
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-05 16:09:57
Co do zdjęcia tego typu, przyznaję rację Lucy.

lucy123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-05 16:48:43
Mmmm pieśćcie mnie tak dalej :D

kevciak
    Ocena: -6 (glosow:16)
2012-08-04 17:16:47
owad to coś naturalnego i w 90% przypadkach jest pożyteczny . A taki homoś do czego jest potrzebny ? Jaki z niego pożytek ?

lulcia88
    Ocena: 5 (glosow:17)
2012-08-04 18:12:15
Taki sam pożytek jak i z Ciebie...

lucy123
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-08-04 18:23:08
I takim sam jak z Ciebie.

troillj
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-08-04 19:39:54
A domy po co malować na różne kolory? Przecież to do niczego nie potrzebne, najlepiej pomalujmy je na jeden kolor! A z takiego psa czy kota jaki jest pożytek? Przecież one tylko śpią i jedzą, nic pożytecznego ze sobą nie wnoszą.

lucy123
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-08-04 19:58:19
Pies tylko je i śpi? Pies pilnuje, broni, pomaga niewidomym, ratuje ludzi, szuka zaginionych i mogę tak jeszcze długo. Koty choćby zabijają gryzonie, pomagając na gospodarstwie.

troillj
    Ocena: 6 (glosow:14)
2012-08-04 20:07:05
A geje oprócz tego, że raz na jakiś czas uprawiają seks pracują, płacą podatki i ogólnie są jak wszyscy inni obywatele. I gdzie jest ten brak pożytku?

kevciak
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-08-04 23:27:38
A ze mnie jest taki pożytek ,że w przyszłości będę miał żonę i dzieci/dziecko. Dzięki mnie na świat przyjdzie kolejny Polak. Ktoś, dzięki komu nasz naród będzie wciąż żywy.Podobnie do mnie będą miały miliony ludzi, którzy są normalni. Po co malować dom? Po to żeby wyglądał ładnie. Czy ktoś kto maluj

kevciak
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-08-04 23:34:35
Czy ktoś kto maluje dom na różowo lub kolor sraczkowaty jest uznawany za normalnego ? yy raczej nie. lucy123 dobrze odpisała odnośnie zwierząt. Pewnie, niech jeszcze zalegalizują związki partnerskie to te ich podatki niech sobie wsadzą w swoje rozjechane dupska. Pożytku z nich żadnego nie widzę bo s

troillj
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-08-05 00:11:28
A co z księżami i zakonnicami? A ludzie bezpłodni? Albo ci, którzy po prostu nie chcą mieć dzieci? Przecież - według twojej definicji "pożytku" - oni do niczego nie są potrzebni.

Gaargod
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-05 10:22:45
komentarz usunięty przez użytkownika

Gaargod
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-05 10:23:51
Z klechami to akurat samobój :P. Tylko proszę aby fanatycy się nie obrażali :P

Tayend
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-08-05 16:13:00
Gej też może mieć dziecko ... Są przypadki, gdzie geje ukrywali się ze swoją orientacją, mieli żony, dzieci. Także ...

kevciak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-05 22:45:07
dobra księża/zakonnicy i zakonnice nie mają dzieci bo nasza wiara im tego zabrania. Pastorowie np mają żony i dzieci. Ukrywający się geje..proszę Cię!Jak niby ma wychować swoje dziecko?Będzie miał syna i powie, kochaj żonę swoją, a jak będziesz miał ochotę to wypnij dupę też będzie spoko. Nic nie za

kevciak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-05 22:48:36
Nic nie zastąpi najlepszego tzn w sumie jedynego rozsądnego schematu rodziny ; mama,tata, dziecko.

Tayend
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-06 11:10:30
Nie mam pojęcia, jak syna wychowa i szczerze mam to gdzieś. Nie popieram takich oszustw, ale są na tym durnym świecie ludzie, którzy tak robią. To nie moja wina, ja ich nie powstrzymam. A Twoje gadanie, że gej dziecka nie może mieć to jak już pisałem - głupoty jakich mało.

odejmij
    Ocena: 11 (glosow:19)
2012-08-04 16:59:21
Wiocha to te komentarze obok zdjęcia. Jeśli ktoś wrzuca zdjęcia, na których całuje się para hetero, to jest ok, ale homoseksualiści już nie mają prawa? Jak kogoś to brzydzi, to niech nie ogląda, mnie np. brzydzą zdjęcia owadów, więc ich nie oglądam, ale jak trafię przypadkiem, to szybko przełączam..

Podlasiak1977
    Ocena: -5 (glosow:13)
2012-08-04 20:30:24
pary hetero i owady byly odkad pamietam:)pedaly dopiero od niedawna zaczely chwalic sie swoim zboczeniem.wiekszosc spoleczenstwa nie brzydzi sie jak chlopak i dziewczyna pocaluja sie i wiekszos pewnie brzydzi sie jak robia to dwaj faceci

hetera
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-08-04 20:41:57
Podlasiak poczytaj sobie trochę o starożytnej Grecji :) Tak a propos istnienia od dawna :P

Max74
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-08-04 20:53:21
W starożytnym Egipcie na fali, zaś było kazirodztwo. Pedofilia i zoofilia wśród starożytnych to może też nie występowała ?

Podlasiak1977
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-08-04 21:16:23
hetera ,mowisz o tym ze starszy facet bral mlodego na szkole,a na zakonczenie edukacji robil mu numerek?

hetera
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-08-04 22:17:33
Nie, o tym, że w pewnych środowiskach uważano miłość dwóch mężczyzn za najdoskonalszą. Bo miłować należało nie tylko ciało ale i umysł sobie równy. :) Ogólnie chodzi o to, że nie jest prawdą to iż homoseksualizm istnieje od niedawna.

Podlasiak1977
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-08-04 23:03:09
hetera,wiem o tym doskonale ze homoseksualizm istnieje od dawna,ale dopiero teraz zaczal byc wg mnie zbyt ostro ,,promowany" i nie kazdemu sie to podobaja takie obrazki jak ten ktory min tu komentujemy

grzesiek164661
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-08-04 16:12:03
Mnie nie obchodzi kto z kim sypia mam swoje życie erotyczne i tyle mi wystarcza wszystkie komentarze typu do gazu itp są dla mnie żałosne tak samo jak mówienie to nie naturalne jakoś nie raz widziałem jak pies ruch*ł psa i to też nie naturalne homoseksualizm to nie XX i XXI wiek tak jak wszystkim si

anty_red
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-08-04 16:10:04
Tolerancja - TAK, ale nie na wszystko. Są pewne granice, bo we wszystkim trzeba znać umiar. Pedofilów czy innych dewiantów też mamy tolerować w imię "tolerancji"?

CocaineSystem
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-08-04 16:39:14
No proste. ale wytłumacz to tym baranom wielce tolerancyjnym co pier**lą głupoty. Jeśli ma sie tolerowac dwóch ped.a.l.ów walących się w tyłek to czemu by nie tolerować pedo? Albo zoofili ? Albo jeszcze jakichś dewiantów? No i co ped.a.ł.y? Co jeszcze w imie tolerancji?!

lucy123
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-08-04 17:01:55
Ci tolerancyjni będą się wypowiadać, jak ich jedyny syn przyjdzie do domu z chłopakiem i powie "Mamo , Tato, to jest Ryszard, kochamy się"

Max74
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-08-04 19:10:42
... a to nasz pies Azor i jego też kochamy - mamy taki mały trójkącik ;-)

troillj
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-08-04 19:33:21
Różnica między pedofiią a homoseksualizmem jest taka, że pedofil zmusza dziecko do seksu, a homoseksualiści robią to z własnej woli. To samo z zoofilią - od kiedy zwierzęta świadomie wyrażają zgodę na seks z ludźmi?

hetera
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-08-04 19:33:34
W jaki sposób wyrządza wam krzywdę dwóch homoseksualistów "walących się w tyłek" w swoim własnym łóżku? Jesteście jak babcie wiszące u parapetu i obgadujące nienawistnie wszystkich wokół. Zainteresujcie się może swoim życiem i swoich bliskich a nie jakiś tam, bliżej nieznanych, osób.

lucy123
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-08-04 19:55:53
Dopóki walą się w tyłek we własnym łóżku nie robią mi krzywdy. Ale robią mi ją kiedy pokazują takie zdjęcia na nk. Gdyby była to para heteroseksualna też bym skrytykowała.

hetera
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-08-04 19:59:41
Z tym się zgadzam... już kiedyś pisałam, że nie podoba mi się gdy ktoś się obnosi z czułościami i swoją wielką miłością. Niezależnie od orientacji.

Max74
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-08-04 20:11:18
troillj, czy myślisz, że dla krowy jest ważne czy robi to z bykiem czy z panem w gumowcach ? W jaki sposób określisz, że nie wyraża ona zgody ? To samo pedofilia, bo co innego nieświadomy kilkulatek a co innego cycata 14-stka, sama szukająca "sponsora".

lucy123
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-08-04 20:14:37
Max, po raz pierwszy podpisze się pod Tobą.

hetera
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-08-04 20:25:09
Bo nie powie Ci tego w pełni świadomy ukształtowany osobnik? Jeśli dorosła równoważna istota wyraża zgodę to jej to nie krzywdzi. Nie jest tym samym przelecenie owcy która po prostu nie może zaprotestować (bo ja Ty mi udowodnisz to, że jej to nie przeszkadza? ) bądź zmanipulowanie 14 i wykorzystanie

hetera
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-08-04 20:28:20
jej. Umysł dziecka jest niedojrzały, pewnych rzeczy jeszcze nie rozumie. Nawet więc jeśli podejmie decyzję to nie jest to w pełni świadoma decyzja. Nie zna boiem wszystkich przyczyn a przede wszystkim skutków. Nie ma jeszcze wykształconego myślenia przyczynowo-skutkowego, nie myśli długofalowo a kon

hetera
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-08-04 20:29:57
ewentualnych konsekwencji nie jest sobie nawet w stanie wyobrazić... Dorosły człowiek (!) już potrafi.

Max74
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-08-04 20:48:06
Owszem owca może zaprotestować np. przez kopnięcie a do tego można narazić się baranowi ;-) Pełno jest pornoli np. z psami na "paniach" i gdyby pies nie wyrażał zgody to żadna siła by go nie zmusiła do kopulacji. Dorosły często nie oznacza myślący.

hetera
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-08-04 20:57:44
Pominąłeś ten fragment mojej wypowiedzi z równoważnym? :P

karcinko
    Ocena: -2 (glosow:18)
2012-08-04 16:01:23
są szczęśliwi dziewczyny moga sie liza i wzucac takie fotki na facebooka a chłopaki nie żal mi was i wg żal mi polski że nie jest tolerancyjna

lucy123
    Ocena: 7 (glosow:19)
2012-08-04 16:22:54
To wypierd@laj z tego kraju.

Pitero_pl
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-08-04 16:46:12
Dajesz Lucy dajesz :]

lucy123
    Ocena: 6 (glosow:14)
2012-08-04 16:58:57
Szkoda mi czasu marnować na taką 15-latkę jak Karcinko. Nawet pisać jak Polak nie potrafi. Co to za słowo "wg"? Szkoda to mi będzie Polski jak takie nieuki dorosną i pójdą do pracy na jakieś wysokie stanowiska, które dostaną po znajomości lub daniu dupy.

kawalrafala
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-08-04 17:17:50
Lucy, sam "prezydent" Komuruski stwierdził w jednym z wywiadów, że w Polsce nie ma chyba aż takiego kryzysu, żeby trzeba było zatrudniać specjalistów (chodziło o wykształcenie ministrów rozbieżne z piastowanymi przez nich stanowiskami). Znajomości to 90 procent sukcesu. Lepsze jutro było w

CocaineSystem
    Ocena: 7 (glosow:21)
2012-08-04 15:47:45
Wypier**lać z tą wasza tolerancją, prawda jest taka, że to NIE JEST NORMALNE jak liże się dwóch peda.ł.ów albo 2 les. A jeśli chodzi o zdjęcia k+m to tez nie widuję na portalach jakichś chamskich erotycznych fot. Ale k+m to JEST NORMALNE

troillj
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-08-04 18:45:41
Powiedz mi jeszcze czym jest normalność? Czy normalność=większość? To by znaczyło, że bycie kobietą NIE JEST NORMALNE, bo na ziemi jest więcej mężczyzn. A ludzie o rudych włosach? Przecież oni też należą do mniejszości, czy to znaczy, że są nienormalni?

Max74
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-08-04 19:07:18
Nastały czasy, gdy gimbusy nie rozumieją już pojęcia "normalność". Zaraz zaczną pytać dlaczego normalne jest, że je się ustami a nie odbytem.

troillj
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-08-04 19:27:59
Max74: Szczerze? Dla mnie pojęcie "normalność" nie jest aż takie łatwe, ale może ty masz jakąś dobrą definicję tego słowa?

Max74
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-08-04 20:05:09
No widzisz, Ty już jesteś tak spaczony, że nie odróżniasz co dobre, złe, normalne, zboczone itp.

troillj
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-08-04 20:30:36
Ale ty nadal mi nie wytłumaczyłeś co znaczy "normalność", a ja czekam. Świat nie jest czarno-biały i to co niektórzy uważają za dobre, inni mogą uważać za złe. W naszej kulturze normalnym jest jedzenie krowy, a w innej kulurze za normalne uważa się jedzenie psa. Czemu więc mamy jeść krowę,

Max74
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-08-04 20:41:51
To zjedz psa jak Ci to pomoże. Bo to jest NASZA kultura i w naszej kulturze NORMALNYM jest, że się nie je zwierząt mięsożernych: psów, kotów, tygrysów a także ludzi. Jeśli Chińczycy maja w zwyczaju jeść psy to dla nich jest to normalne a dla reszty świata chore.

troillj
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-04 20:44:48
komentarz usunięty przez użytkownika

troillj
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-08-04 20:50:53
Niby tak, ale przecież istnieją kultury gdzie zjedzenie krowy również uważane jest za nienormalne. Ale nadal mi nie wytłumaczyłeś czym jest "normalność" i czemu homoseksualizm ma być uważany za nienormalny?

Max74
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-08-04 23:04:45
Co do jedzonka to można dyskutować co jest normalne. Natomiast tak zostaliśmy stworzeni, że nóżki mamy do poruszania, rączki do pracy, główkę do główkowania a narządy rozrodcze do tego co zawarte w nazwie i to jest normalne. Takie to skomplikowane ?

troillj
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-08-05 00:15:37
Ale jednak te narządy rozrodcze są o wiele częściej używane do zaspokojenia swoich potrzeb niż do tego co zawarte w nazwie. Oznacza to, że prezerwatywy są nienormalne i ich też trzeba zakazać.

lucy123
    Ocena: 6 (glosow:14)
2012-08-04 15:17:36
...bo jak można powiedzieć: "jestem tolerancyjny, ale nie toleruje czegoś takiego"? To czysta hipokryzja. A poza tym jak jesteście tolerancyjni to tolerujcie też nas, czyli tych którzy są przeciw takim zachowaniom Rzygam już słowem "TOLERANCJA"

Lola90009
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-08-04 15:41:51
Masz racje. ;).

anty_red
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-08-04 16:03:44
Bo "tolerancja" jest dobra, ale nie na WSZYSTKO! We wszystkim trzeba mieć umiar.

lucy123
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-08-04 16:21:40
anty_red To dlaczego można tolerować takie zachowanie jak na absurdzie, a krytykować np. pannę z cyckami na wierzchu? Przecież w obu przypadkach to dorośli ludzie którzy robią to co chcą, czyż nie? Dlaczego jedno zasługuje na TOLERANCJE a drugie nie?

lucy123
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-08-04 15:15:14
Pod każdym absurdem tego typu , nic mnie tak nie irytuje jak pytanie jakiegoś kretyna "nie wiecie co to tolerancja?" Otóż wiemy, wiemy bardziej niż tacy jak wy. Podobnie jak napisał kolega pode mną. Tolerancyjnym albo się jest do wszystkiego albo wcale...

Max74
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-08-04 19:02:09
Słuszne Twe słowa.

Gaargod
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-08-05 10:15:07
Nikt nie toleruje wszystkiego. Tolerancja nie jest znakiem nowoczesnego społeczeństwa. Raczej takiego, w którym kręgosłup moralny zanika, a wartości tracą na znaczeniu.

Max74
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-08-05 14:46:33
I znów masz plusa Gaargod. Powtarzam, że gdyby wszyscy geje byli Tobie podobni to temat by nie istniał.

tuboosh
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-08-05 16:02:30
Również podoba mi się postawa Gaargoda. Konkretnie, logicznie i racjonalnie.

mariom460
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-08-04 15:01:36
... nas z kamieniami, jak jakieś dzikusy. Ci co uważają się za tolerancyjnych umieją tylko wyzywać i oczerniać innych! Nie mam nic do homoseksualistów, ale mam do zboczeńców! A na tym zdjęciu dostrzegam tylko zboczenie, żadne uczucie.

hetera
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-08-04 21:14:19
Jakiś dowód proszę? Gdzie te "kamienie", gdzie wyzwiska.

mariom460
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-08-04 14:58:43
Jesteście pseudo tolerancyjni, a to jest największa wiocha! Co z tego, że tu stajecie w obronie homoseksualistów, jak zaraz nabijacie się z kogoś bo dodał sobie inne zdjęcie niż wszyscy? Albo tolerujcie innych, albo nie. Bo to co pokazujecie to ciemnogród i zacofanie. My do was z kwiatkiem, wy do na

Ereszkigal
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-08-04 21:12:21
Ty nie rozumiesz co oznacza tolerancja. Ja mam prawo do własnego zdana, może mi się coś nie podobać, mam prawo się wypowiedzieć...ale nie będę zaraz wysyłać takiej osoby "do gazu"... Poza tym nie ma prawa które nakazuje wszystko tolerować. To, że toleruje gejów nie znaczy, że muszę też ras

ignacy1994
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-08-04 14:03:27
ha pedałki :d

bobylon89
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-08-04 13:52:17
Sam jestem gejem, ale nie lubię, gdy ludzie wstawiają takie zdjęcia. Nieważne, czy homo, czy hetero. Nie mam nic przeciwko zdjęciom z delikatnym buziakiem, ale z takim "lizaniem" to już przesada.

grog
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-08-04 13:44:27
mi to nie przeszkadza, nie podoba mi sie, ale to nie ja jade w slimaka, zreszta grube baby tez mi sie nie podobaja ale nie mowie: do gazu z nimi, tak?

user_user
    Ocena: 0 (glosow:18)
2012-08-04 13:30:28
Do edukujcie się homofoby jedne, że istnieją cztery równorzędne orientacje seksualne i żadna z nich nie jest gorsza ani lepsza od pozostałych. Popieram Cię YoSoyElDueno

anty_red
    Ocena: 3 (glosow:15)
2012-08-04 16:06:57
"Równorzędne"? Ze związku kobiety i mężczyzny rodzą się dzieci i gatunek ludzki zostaje podtrzymany na kolejne pokolenie. Co wynika ze związku dwóch pedałów oprócz tego, że czyszczą sobie odbyty? Prokreacja to naturalna rzecz a homosie do tego się nie nadają więc nie są normalni.

tuboosh
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-08-05 16:49:22
Kolejny co nigdy z dziewczyną nie uprawiał analnego...

bobylon89
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-06 19:49:29
zgadzam się z tuboosh

vortyk
    Ocena: 2 (glosow:18)
2012-08-04 13:20:31
Bardzo dobrze, że są szczęśliwi.

Technsor
    Ocena: -2 (glosow:14)
2012-08-04 13:09:45
komentarz usunięty przez moderatora

Racaille
    Ocena: -6 (glosow:28)
2012-08-04 12:17:03
Tolerancja jest dla słabych. W dzisiejszych czasach trudniej być nacjonalistą, patriotą lub katolikiem, niż ćpunem, pedałem czy metroseksualnym znajduchem. Wszelkie wartości są opluwane, zaś wszystko co nienaturalne i wypaczone jest gloryfikowane.

Racaille
    Ocena: -5 (glosow:21)
2012-08-04 12:21:22
Media wmawiają nam, że w imię ogólnie pijętej tolerancji powinniśmy przyklaskiwać dewiacjom. Śmieszne są głosy które nawołują do równania do Europy.Do jakiej Europy mamy równać?Do tej muzułmańskiej, murzyńskiej i pedalskiej?

grog
    Ocena: 4 (glosow:14)
2012-08-04 13:40:07
do tej katolickiej, powinny nami rzadzic cioty w szlafrokach...

Racaille
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-08-05 13:36:04
Cioty, to są na tym zdjęciu pajacu bez wartości. Pewnie masz góra 20 lat, i plujesz na wiarę bo mam każe ci chodzić do kościoła, albo psioczysz bo to modne. Nie libie kościoła jako instytucji, ale szanuje poztywne wartości jakie niesie wiara.

tuboosh
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-05 16:04:50
Te wartości - szacunek do życia, miłośc bliźniego itp istniałyby nawet wówczas gdyby wiary nie było. Człowiek ochronę własnego gatunku ma zapisaną, jak każde inne zwierze w kodzie genetycznym.

michal9518
    Ocena: 4 (glosow:18)
2012-08-04 11:50:12
Po prostu się tego nie wstydzi jak dwie laski się całują, miziają itp. to każdy facet mówi że zajebiście ... To jest ich życie i po co w nie wchodzić ?

VooDoo
    Ocena: -3 (glosow:15)
2012-08-04 12:14:23
Oni już sami w siebie "wchodzą"

Gaargod
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-08-05 09:55:21
Ludzie z reguły mają tendencję do oceniania. Jeśli wstawiają takie zdjęcia na neta, na portal społecznościowy to sami sobie zapewniają że ktoś w to ich życie wejdzie.

mariom460
    Ocena: -6 (glosow:22)
2012-08-04 11:43:59
Tolerujcie wszystko to będziecie swoich dzieci po kostnicach szukać!

Tayend
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-08-04 11:39:54
Eee tam pie*ole ... To zdjęcie widziałem już miliony razy ... I nie, nie jest ono z nk ... FAKE !

mariom460
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-04 11:37:10
komentarz usunięty przez użytkownika

Kabii
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-08-04 11:33:58
Tak ktoś ładnie wszystko pokasował a nad zdjęciem nazwa profilu na nk - brawo :D

iamondine
    Ocena: 5 (glosow:15)
2012-08-04 11:25:09
"Czułe zdjęcia hetero" bywają gorsze. A osoba wystawiająca komentarze pod tym zdjęciem - mogłaby zajrzeć do słownika. Jak widać, nie ma ludzi idealnych.

alpakalipsa
    Ocena: 1 (glosow:19)
2012-08-04 10:54:52
"PRAWO WYBORU"! jak to jest nie na miejscu to żądam nienawiści dla czułych zdjęć hetero !

mariom460
    Ocena: 0 (glosow:16)
2012-08-04 11:48:59
,,Żądam nienawiści'' kolego zgłoś się jakiejś poradni bo coś z Tobą nie tak.

Candy_HanaE
    Ocena: 3 (glosow:19)
2012-08-04 10:53:15
Po co wstawiają takie zdjęcia? A po co Ty je wstawiasz tutaj? Robisz dokładnie to o co masz do nich pretensje.

YoSoyElDueno
    Ocena: 21 (glosow:43)
2012-08-04 10:45:36
A po cholerę heterycy wrzucają zdjęcia ze ślubu, z uroczystości, pokazują jak się tulą, całują na każdym kroku, idą trzymając się za rękę, obnosząc się ze swoim heteroseksualizmem? Po co katolicy przyklejają ryby na auta, obnosząc się ze swoją wiarą? Co za ciemnogród. Do Europy się nie nadajecie!

Max74
    Ocena: -13 (glosow:35)
2012-08-04 10:55:12
Heteroseksualizm jest naturalny, więc nie ma powodów, żeby się z nim obnosić. Jak biały człowiek może obnosić się swoim kolorem skóry wśród białych a murzyn wśród czarnych ? Nie musimy nigdzie się udawać, bo zawsze byliśmy i jesteśmy i będziemy w centrum Europy.

mx109
    Ocena: 8 (glosow:22)
2012-08-04 12:15:53
Max74 Chemioterapia, transplantacje i cesarskie cięcia też są nienaturalne, tak samo zresztą jak celibat :D

grog
    Ocena: 5 (glosow:15)
2012-08-04 13:50:36
naturalny jest tez smrod z geby rano, wlosy pod pacha i brudne nogi. Chodzisz po miescie sztucznie ubrany czy jak naturysci, czyli naturalnie goly? Naturalne juz dawno przestalo byc naturalne a zaczelo: akceptowane przez wiekszosc

Mundzio84
    Ocena: -5 (glosow:15)
2012-08-04 14:23:53
A kto powiedział, że my chcemy hołdować Europejskiej modzie, na tolerancję wszelkich zboczeń i czegoś takiego?Ludzie w komentarzach, może niezbyt kulturalnie, ale za to dosadnie opisali swoje NATURALNE uczucia na widok czegoś takiego.Mi też się chce rzygać, mam to ukrywać, bo tak wypada?

koziol
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-04 14:44:58
komentarz usunięty przez moderatora

koziol
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-08-04 14:46:50
jest nienormalny i niespotykany wśród natury BO TO NIE PRAWDA. Zwierzęta SĄ biseksualne i nic na to nie poradzicie. "Jak się nie ma, co się lubi - to się lubi, co się ma" To się sprawdza u zwierząt:)

koziol
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-08-04 14:50:12
moderator usunął mi komentarz... chodzi o to, że homo jest naturalne! niestety ale prawda boli, dużo ludzi mówi, że homo nie występuje w naturze a to gó*no prawda bo moje psy codziennie się walą w dupę i są to samce! Więc nie gadajcie, że homoseksualizm jest nienaturalny i nie występuje w naturze

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-08-04 15:07:45
Oczywiście, że homoseksualizm występuje w naturze.Ale to, że występuje, to nie znaczy, że jest naturalny.Jest błędęm.Natura nie jest doskonała, i jest na to masa przykładów.Jednak normą jest to, że samiec dobiera się z samicą, jest potomstwo itp.

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-08-04 15:10:59
A do tych przykładów należą różne wady z którymi, co niektórzy z nas mają nieszczęście się urodzić.Mogą to być wady fizyczne, jak i umysłowe.Np. błędne dobieranie partnera seksualnego.Wszystko inne może być wtedy ok.Ale nie mówmy i nie propagujmy tego, że to jest normalne, bo niestety nie jest.

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:13)
2012-08-04 15:14:44
Żadne głosowanie psychologów, które pod naciskiem tęczowego lobby wykreśliło tą przypadłość z rejestru chorób, żadne promowanie w tv czy internecie nie przekreśli prawdy.To logika - wystarczy spojrzeć na budowę świata i życia w nim zawartego.Na sposób w jaki to życie trwa przez miliony lat.

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:13)
2012-08-04 15:18:12
Możecie sobie wmawiać te rzeczy, nazywać tych, którzy wam nie wtórują homofobami, walczyć o prawo do adopcji dzieci, które wam się NIE NALEŻY.Wielu ludzi ma wady i z tym normalnie żyje.Żyjcie i wy i przestańcie skomleć o tolerancję.

Max74
    Ocena: -5 (glosow:11)
2012-08-04 18:47:18
Kozioł, to Ty masz chłopie jakieś spedalone psy, albo im pedalskie pornole puszczasz bo ja owszem, widziałem kupę psów goniących za suką, ale jeszcze nie widziałem, żeby się samce psów pukały.

Max74
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-08-04 18:58:54
Niektóre zwierzęta pożerają też swoje młode, więc to chyba tez normalne powinno być. Ale słusznie homosie porównują się do zwierząt, skoro kierują się wyłącznie zwierzęcym popędem.

Gaargod
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-08-05 09:47:21
Ej! Nie szufladkujmy :P. Prawdą jest, że homoseksualizm jest naturalny bo występuje w przyrodzie. Jest też anomalią. Odstępstwem od normy, czy się to komuś podoba czy nie. Zauważyłem tendencję, że jak ktoś wyraża nietolerancję to od razu "ciemnogród" lub "polaczki". Ogarnijcie do

Gaargod
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-08-05 09:50:28
Ogarnijcie down'a*. Dwa, że obnoszeniem się i ostentacją w swoich zachowaniach nikt raczej nie zyskuje sobie sympatii ludzi. Więc jak najbardziej NIE! tego typu zdjęciom.

Max74
    Ocena: -3 (glosow:25)
2012-08-04 10:45:12
Nie ma nic do dodania. Zostali już skomentowani odpowiednio.

Devilsangel
    Ocena: 2 (glosow:22)
2012-08-04 10:42:59
No tak jak zwykle zdjęcie całujących się facetów jest fuj, ale jak robią to dwie dziewczyny to jest super i pojawiają się teksty typu "chętnie bym dołączył"...Przestańcie być tak ograniczeni.Dla mnie wiochą są komentarze "znajomych" tego chłopaka, po co oglądają takie zdjęcia jak

BonyDydy
    Ocena: -3 (glosow:19)
2012-08-04 10:33:59
znowu sie zacznie o d*u*p*n*e*j tolarencji gejaszkow... matko bosko kochano...

Schabowa_Nimfa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-04 10:23:56
komentarz usunięty przez moderatora

Schabowa_Nimfa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-04 10:24:58
komentarz usunięty przez użytkownika

Schabowa_Nimfa
    Ocena: 2 (glosow:22)
2012-08-04 10:27:38
"Ja i moja homofobia"- i po co takie zdjęcia na wiochę? Wypi******j człowieku. Nie podoba ci się to? Odwróć wzrok i nie komentuj. Wiocha to tacy ludzie jak ty. Każdy ma prawo do szczęścia, i nie tobie decydować co to szczęście oznacza. Właśnie między innymi dlatego nienawidzę tego społecz

tilman
    Ocena: 0 (glosow:18)
2012-08-04 10:19:06
Znajomi posła Biedronia z ruchu Palikota

kometa_666
    Ocena: 7 (glosow:21)
2012-07-26 01:53:05
powiem tak: jego profil, jego orientacja, jego życie i za przeproszeniem jego du*a, jeśli jego znajomym którzy to oglądają to przeszkadza to niech wyrzucą go ze znajomych i nie będą widzieć tego. owszem mi też nie za dobrze się patrzy jak dwóch facetów się całuje, i dlatego odwracam wzrok...

WMG1945
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-08-04 12:58:32
Nie ublizaj, jaki z niego ''facet''? co to za moda na pedalstwo?

kometa_666
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-08-04 16:12:07
jak ma ptaszka między nogami to jest facet, nie ważne ja ty interpretujesz to pojęcie. a to gdzie wsadza tego ptaszka to już jego sprawa i wolna wola.

Pinki20
    Ocena: 13 (glosow:41)
2012-07-25 13:49:23
Wiocha jest to jak na takie fotki reaguja inni ludzie.Czy slyszeliscie o czyms takim jak tolerancja??jak dwie laski sie caluja to wszyscy komentuja ze sexi itd...ludzie ogranijcie sie.

anty_red
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-08-04 16:12:52
A jak zobaczysz kolesia, który będzie się "całował" ze swoim psem a później może coś więcej to też napiszesz o "tolerancji"? Tolerancja OK, ale są pewne granice. Patologii i zboczeń tolerować nie powinniśmy.

troillj
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-08-04 18:33:56
anty_red: A od kiedy psy wyrażają zgodę na "całowanie i coś więcej" z ludźmi? Zgadzam się, patologii i zboczeń tolerować nie powinniśmy, ale homoseksualizm do nich się nie zalicza.

Max74
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-08-04 19:57:45
A skąd wiesz, że nie wyrażają ?

hetera
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-04 20:50:58
A czemu przypuszczasz, że nie?

Max74
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-08-04 20:57:26
Nie wiem po prostu, więc dlaczego zakładać jedną opcje ?

troillj
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-08-04 21:07:04
No właśnie - nie wiesz. Skoro nie wiesz, to zostaw w spokoju, a od człowieka się dowiesz czy na to wyraża zgodę czy nie.

Max74
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-08-04 21:30:04
Ale po zwierzaczku widać czy jest zadowolony, czy nie. Jak swojego chomika daje do pojemnika z piaskiem to widzę, że jest szczęśliwy gdy może pokopać.

troillj
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-08-04 21:41:34
Ale jednak przed stosunkiem ze zwierzakiem nie masz pewności czy ten zwierzak tego chce czy nie. Nie robiąc tego nikomu nie zrobisz krzywdy, a robiąc to MOŻESZ mu zrobić krzywdę.

Max74
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-08-04 22:57:43
Nie mam żadnych zapędów homo, pedo czy zoofilskich, więc o mojego chomika się nie martw ;-)

tuboosh
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-08-05 17:06:44
Znacie ten dowcip jak zoofil, pedofil, nekrofil i masochista siedzą w pierdlu? "Wyruchałbym kotka" mówi jeden, "najlepiej młodego" drugi, "i żeby był martwi" odzywa się trzeci. Na co masochista - "miau!" Hehe, ale suchar, na pewno znaliście :P...

hetera
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-08-05 18:00:51
Znam z wersji obrazkowej ;)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600