Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
ferdal  12-08-08, 20:07 Zgłoś
+ 516 -
Dodano: 2012-08-08, 20:07:28   przez: ferdal
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 516  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Rzuciła się na niego, więc ją szybko uspokoił
  •  Męska solidarność
  •  PROSTO
  •  Pytanie na dziś.
Ukryj komentarze(73)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
gunieczol
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-08-14 21:30:06
Ludzie to ,że jest otyła to chyba dobrze ,że wychodzi na dwór i sie wgl rusza a nie siedzi zamknięta w domu i sie opycha przed telewizorem , nikt nie zna dnia ani godziny i może wyglądać tak samo albo gorzej , nie ma to jak tolerancja ..

duska886
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-09 22:29:17
Podobni ...

Paulina888
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-09-03 20:51:39
komentarz usunięty przez użytkownika

ICanSeeYou
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-09-03 21:46:18
widac ze masz ten sam problem. Chorzy na nadwage byli 20 lat temu. Teraz to tylko piep..ne spaslaki wpychajace w siebie chipsy, kebaby, McDonalds'a popijajace dietetyczna Cole. A pozatym to nie paski cie pogrubiaja - to tluszcz.

ICanSeeYou
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-03 21:47:40
komentarz usunięty przez użytkownika

chochliczek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-02 17:51:56
LoL . czy wy to uważacie za wiochę ? To, że jest gruba, nie trzeba jej wrzucać na wiochę, bo sobie akurat zdjęcie z morsem zrobiła. ferdal może jej zazdrościsz że ma trochę ciałka ? ^^

lordandy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-28 01:49:04
ciekawe czy lubi tran?

jarych22
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-08-21 20:52:29
Wiochą raczej jest ten kto się z niej naśmiewa, może być chora i przez to tyje. Nikt nie widzi siebie..

aw222
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-08-18 03:46:48
Mors i foczka, dobrana para

slonzok
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-08-19 17:30:19
dobre

duuj13
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-16 20:00:13
Z ta kobitką to każda fotka będzie "wiochowata", I jaki tu splendor dla animatora? Pokaż się, a może ty jesteś doskonały? I podaj swój adres.

i_tattoo_you
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-16 16:56:36
Wygląda jakby się rozpuszczała na słońcu ;)

malenka017
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-08-16 15:46:02
Taki ktoś jak ona jest uzależniony od jedzenia, tak jak alkoholik od alkoholu, ale alkoholik na odwyku nie dostaje poprostu alkoholu, a jeść trzeba, taki człowiek codziennie musi dostać porcję tego od czego jest uzależniony. Spróbujcie dawać alkoholikowi codziennie tylko 3 kieliszki wódki. Idioci..

Para.wodna
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-08-16 13:53:39
Jak dwie krople wody :D

czarna1281
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-08-16 09:38:36
chamstwo się szerzy

klaudiusz123411
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-08-16 08:25:39
ja pierniczę ale z was debile baba z nadwagą i co z tego?? żeby to był któryś z was też byście takie komentarze sadzili

Damaskinos
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-08-15 16:43:25
Kazda potwora znajdzie swego amatora!!!

ASVR
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-08-15 15:25:06
Bliźniaki.

wiesiu24
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-15 14:28:41
FOCZKA x)

natinati
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-08-15 12:27:56
NO GDZIE SĄ OBROŃCY BIEDNYCH, PASKUDNYCH SPAŚLAKÓW?

menelll
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-08-15 08:29:02
Nie obrażajcie morsa!!!!!xd

tam96
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-08-15 02:16:09
scena jak w rejsie :D ciekawe kto polknal maklakiewicza :D

SzalonyJebaka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-08-15 01:18:47
ale foczka:D

ilGladiatore
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-08-14 23:47:54
komentarz usunięty przez użytkownika

HadesZcS
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-08-14 23:18:25
ładna para lwów morskich

leper1
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-08-14 22:42:56
dziwne ze ławka wytrzymała

gunieczol
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-08-14 21:35:20
I jeszcze jedno wiecie co to jest nałóg ? Mówicie a bo żre a bo świnia a bo coś tam , niech przestanie żreć to schudnie , kto tak łatwo wychodzi z nałogu ?troche rozumu ludzie i zrozumienia to ,że człowiek jest otyły to nie znaczy ,że jakiś odmieniec,trzeba poznać człowieka a nie go tak wyśmiewać,

gunieczol
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-08-14 21:30:06
Ludzie to ,że jest otyła to chyba dobrze ,że wychodzi na dwór i sie wgl rusza a nie siedzi zamknięta w domu i sie opycha przed telewizorem , nikt nie zna dnia ani godziny i może wyglądać tak samo albo gorzej , nie ma to jak tolerancja ..

KarolciaXxX
    Ocena: -6 (glosow:8)
2012-08-14 21:42:52
Czemu mam tolerowac kogos kto sam sie do takiego stanu doprowadza. A co to za roznica czy przy telewizorze czy nie ? wazne ze sie obzera! nigdy nie bede sie uzalac nad takimi ludzmi , tak samo jak nad alkoholikami.

cielak12345
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-08-14 22:11:45
@Karolcia troche dystansu do siebie, to że nie miałaś jeszcze do czynienia z nałogami nie znaczy że w takowy nie wpadniesz. Mi takich ludzi szkoda, bo to ciężka choroba, ale otyli ludzie są bardzo sympatyczni, mam kilku puszystych znajomych i są 100% ludźmi i też mają uczucia.

KarolciaXxX
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-08-14 23:22:52
Ja nie twierdze ze nie sa sympatyczni i ze nie maja uczuc , nie dopisuj sobie to co sobie sam w glowce uroisz. Rzeczywiscie ciezko ruszyc tyleczek z domku czy odmowic sobie paru ,,malych kaskow,, :> A co do nalogu to od 1 sierpnia nie pale :*

Samwise_Gamgee
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-08-16 01:42:35
a co chciałabyś ją zabić, skoro nie chcesz tolerować? i co dalej, rudzi, łysi i cała reszta która nie będzie ci pasować do "ideału" z mtv? mamy chyba wolność do diabła, dlaczego chcesz decydować jak kto ma wyglądać i co robić? mnie to wali, a skoro paliłaś to powinnaś wiedzieć jak trudn

Samwise_Gamgee
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-08-16 01:43:59
o rzucić nałóg i nie oceniać tak szybko, 2 tyg to tyle co nic nic, może za 10 lat będziesz mogła powiedzieć że rzuciłaś ja rzucałam 6 x, mój rekord to pół roku i niekiedy jeszcze ciągnie jak diabli, ale połowa mnie pilnuje ;) ps. ja znowu nie pale od 1 stycznia ;) powodzenia i więcej luzu

KarolciaXxX
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-08-16 22:41:54
O matko a czy ja pisze zeby zabic odrazu. Chodzi mi o to ze nie bede sie napewno uzalala nad takimi osobami. bo sami sie tak zalatwili. To tak jakbym miala sie uzalac nad alkoholikiem , on tez jest w nalogu.

nieznana0011
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-08-14 21:21:38
polska niby taka tolerancyjna jest . a co do czego to wyśmieją otyłe osoby . ŻAL MI WAS LUDZIE !!! życzę wam obyście też tacy byli w przyszłości .

szulcik
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-08-14 20:40:46
Obrzydlistwo ... feee !! tfu !! paskudztwo !! Jak tak mozna sie zaniedbać !! Pewnie ma mikrofalówkę przy łóżku ..

Orchidka
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-08-14 19:37:43
może cierpi na otyłość dziedziczną? może po ciąży popadła w depresje i zajadała stres? Dlaczego kpisz z ludzkiego nieszczęścia? Dla mnie wiochą jest wstawianie takich fotek i naśmiewanie się z podobnych jak ona ludzi.

grog
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-08-14 19:32:30
ktory z nich jest w przebraniu?

Thompsonn
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-08-14 18:29:41
Nie wiem w jaki sposob ona doprowadzila sie do takiego stanu moze to przez newlasciwy styl zycia a moze przez to ze posiada takie geny przez ktore szybko nabiera masy nie mam pojecia tak czy owak w jej przypadku wypadaloby przejsc na jakas diete bo to juz jest otylosc kliniczna.. trzeba tylko chciec

Thompsonn
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-14 18:53:36
komentarz usunięty przez użytkownika

Thompsonn
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-08-14 18:56:40
Ona musialaby po prostu dbac o siebie bo jak nie to w koncu dojdzie do tego ze przestanie sie ruszac i ostatnia deska ratunku dla niej bedzie szpital...

dresymatkiteresy
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-08-14 18:07:06
hehe na poczatku myslalem, ze te grube cielsko po prawej to czlowiek, ale partner wszystko wyjasnil

niewiemcotuwpisac
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-08-14 17:43:58
minusujcie, ale to nie Wasz zasrany interes jak kto wyglądaa!

Twistqr
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-08-14 17:17:08
komentarz usunięty przez moderatora

MArcin11122_1M1
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-08-14 17:05:51
pewnie jeszcze to nie jej wina, "już taka jestem", że nie może sobie odmówić jedzenia chipsów batonów, i całega fst foodów nawet o 3 rano Ludzie troche ruchu na świeżym powietrzu jakieś bieganie, jazda na rowerze i 99% przypadków pomaga i NIE ŻREĆ tyle i całego tego syfu jak Mc'donald i

zoltanka
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-08-14 17:40:03
Dla niej to chyba musieliby specjalny rower zrobic zeby utrzymal to cielsko:/ No i pozamykac wszystkie McDonaldy i inne,a pobudowac same warzywniaki to moze by przychudla troche.

MArcin11122_1M1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-14 18:25:14
można było szybciej o tym pomysleć a nie wtedy kiedy skali na wadze brakuje bo te "nasze" są zazwyczaj do 120kg. Sam mam problem z wagą ale zacząłem ćwiczyć i wage trzymam

ogarnijto
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-08-14 17:01:43
wiochą to jest śmianie się z czyjejś choroby.

MArcin11122_1M1
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-08-14 17:12:38
wiochą to jest roztyć sie do rozmiarów morświna. Jak tyle ważysz to i choroby też Cie dopadną

Aleksandra.93
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-08-14 18:11:54
Ogarnijto proszę Cię przestań. Akurat na tą "chorobę" jest lekarstwo, wystarczy tylko chcieć...

KarolciaXxX
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-14 21:45:46
Spacerek , dieta.. a nie fast-fudy i uzalanie sie nad wlasnym zyciem!!!!!

Editto
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-08-14 16:48:55
ciekawe jak ty wygladasz???? wrzuć swoje foto to z cb tez sie posmiejemy jak wygladasz..

kulka1985
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-08-14 15:51:22
wiocha to ci którzy się wyśmiewają z tej chorej kobiety a nie ona sama

dupablada1989
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-14 15:46:26
komentarz usunięty przez moderatora

RobiBobi
    Ocena: -6 (glosow:12)
2012-08-14 15:23:47
Dwa morświny sie spotkały, jeden duzy drugi mały , se siedziały bo telefon oglądały , na randke by ochote miały lecz portale nie działały co za wielkie kły i wielka masa ma tez buty adidasa, ja poeta nie za wielki wiec podzielcie te rozterki zero tłuszczu i kiełbasy bo nadeszły zdrowia czasy :D

patrycjaa16115
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-08-14 14:47:28
Swój swojego zawsze znajdzie :) :)

magiczna18
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-08-14 14:33:09
na pierwszy rzut oka , widać ze ta kobieta jest chora... wiec nie widzę nic tutaj śmiesznego . Jak dla mnie to nie wiocha.

magiczna18
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-08-14 14:17:43
na pierwszy rzut oka , widać ze ta kobieta jest chora... wiec nie widzę nic tutaj śmiesznego . Jak dla mnie to nie wiocha.

YoSoyElDueno
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-08-14 13:43:38
Dzwońcie po greenpeace. I nie udawajcie takich współczujących już. Powinna przestać żryć 100kg temu.

billie_jean4
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-08-14 12:21:40
widać, że chora jest. jak dla mnie to powinno jej się współczuć, a nie wyśmiewać. też wam się to może zdarzyć

TYGRYS-1984
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-08-14 11:57:28
Małżeństwo

ZyklonB
    Ocena: 2 (glosow:16)
2012-08-14 11:35:02
Lepiej niech siedzą na brzegu, w przeciwnym razie będzie niezłe tsunami.

omen100
    Ocena: 1 (glosow:17)
2012-08-14 11:34:38
No naprawde,nie ma to jak posmiac sie z chorobliwie otylej osoby.

Aleksandra.93
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-08-14 18:18:19
Jest cień nadziei, że jeśli zacznie jej przeszkadzać to, że ludzie się z niej śmieją to weźmie się za siebie. Tu nie chodzi już nawet o wygląd ale właśnie o zdrowie.

sarna
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-08-14 11:16:31
"każda potwora znajdzie swego amatora" - sprawdza się ;)

fiocha.pl
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-08-14 10:50:28
Kto z kim robi sobie zdjęcie??

turandot
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-08-14 10:44:42
Mors ma elegancki kapelusik.

laurapalmer
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-08-09 19:58:01
wagowo jak gdyby takie same,tylko jednej kły nie wystają:)

lucy123
    Ocena: 1 (glosow:15)
2012-08-08 23:10:51
Nie jest źle, jeszcze może trzymać telefon oburącz...

ferdal
    Ocena: 1 (glosow:17)
2012-08-09 10:29:45
Jeszcze może klasnąć płetwami

marcinek5314
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-08-08 20:12:50
Foczka większa od Foki :)

ferdal
    Ocena: -1 (glosow:15)
2012-08-08 20:24:57
Prawie jak siostry bliźniaczki

BoaKrztusiciel
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-08-08 20:28:22
Dwujajowe, bo to mors chyba;)

fellini
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-08-08 23:10:16
komentarz usunięty przez moderatora


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300