Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Ten element ubioru który pani ma na nogach?
burgerqueen  11-05-21, 22:09 Zgłoś
+ 488 -
Dodano: 2011-05-21, 22:09:24   przez: burgerqueen
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 488  Zgłoś nadużycie
1
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Tymczasem w Suwałkach.
  •  Toruń przeprasza.
  •  Portfel mu oddał, a telefon rozwalił
  •  Wymuszenie
Ukryj komentarze(129)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
honolulu123
    Ocena: 18 (glosow:18)
2011-07-01 12:35:26
To są tzw."janosiki". Janosik takie nosił co by mu pokrzywy nóg nie pokrzywdziły, jak Marynę w zaroślach ruchaczył... ;D

Maryanne
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-02 23:25:44
komentarz usunięty przez moderatora

Jagos17
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-19 19:19:56
antygwałty ! ; d

hrabipotem
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-11 20:28:22
podfiranówki ;)

izak0017
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-08 17:00:47
to są 'antygwałtki'!! jak facet ją rozbierze to ucieka przerażony xD

Agatuskaa
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-05 23:33:30
yeeeaaaa firana grana, curva i sie lansuje , baaaaa!!! ktora by na to wpadla? firana+tasma= ekonomia si? brak papy zmusza do myslenia "powiedzmy" xD

Akisiowa
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-23 20:48:12
Legwamersy z firanki? Pierwszy raz widzę xd

Pastylka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-22 17:52:23
Firanka ! xD

idj95
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-21 20:19:01
To są jakieś beznadziejne legwamersy ;/

ZakreconaMalina
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-21 14:03:10
ona się wczówa WWE Divas xD ** ( sorki zapomniałam dopisac ; P )

ZakreconaMalina
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-21 14:00:30
ona się w WWE Divas xD

paulusa96
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-19 16:32:55
szkoda że nie jest naga.ohh szukam tu laski!!

Szara1250
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-12 20:05:54
TO JEST STRÓJ DO DISCO-DANCE. WIDZIAŁAM JA NA ZAWODACH TYLKO NA BOSAKA BYŁA. Haha tanczy tak dziadowo jak dziadowy ma strój ;p

golew
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-10 19:02:27
O lol! moja panna ma identyczne buty, tyle, że wygląda w nich o niebo lepiej - nie dość że jest piękna to też nie nosi ich z firankami :P (Ej, normalnie zwracam uwagę pierw na inne rzeczy, ale ona serio ma takie buty :/

Ghost.go
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-30 15:31:22
Pokaż zdjęcie Panny :) zobaczymy czy lepiej wygląda :)

eZEK
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-10 06:38:01
Zdecydowanie firanki ^_^

peroxide
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-09 22:09:56
to sa rekawki mamusinej sukni slubnej.przerobione do potrzeb.

westcoast666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-09 21:46:27
Firanki z gumką

mr.blackair
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-08 16:23:21
firanki? no ewentualnie obrusik

paulinka13brd
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-08 05:37:41
nowa moda ; firanki mieszane ;D

nazwakonta
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-07 20:17:36
Ja myślałam o spodczochach, ale faktycznie, to jest chyba z firanki.

Blaabu
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-06 22:38:06
Firajstopy

Kalendarz09
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-06 00:28:53
Firanki.

sunrise199
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-05 20:58:01
Firanonosze ;D

czarnaaxo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-05 15:13:28
pewnie jest krawcową i projektuje swoje ubrania ;D

ilonkaroxi
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-05 14:14:52
według mnie to firańczochy:D buhahahahha

TheSaint9393
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-05 01:58:32
to wgl jakaś okiennica jest ;D wszystko ma jakies elementy firanki ;dd

lol_xD
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-04 18:19:45
to są firanki przyszyte do gumy od majtek!

kinga095
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-04 17:51:19
Nogawice! Czy to takie trudne?

Galll1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-04 15:49:59
firańczochy :D

bartuswb
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-04 14:18:14
Jak dla mnie to sa BURDELOWE FIRANKI.TAK ZWANE BURTELÓWKI!!!

kmwtw
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-04 13:53:34
firanka!

FuckThatSystem
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-04 10:40:57
Yyyy.. czyż to nie jest może gardinka?? O_o :/ Bleeeee :/

diablo0dbgt
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-03 20:51:26
zalotne firany... a gdzie sterczący karnisz?? :D

Damian0088
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-03 16:13:14
sunrisowe wdzianko ;)

laleek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-03 12:47:05
firanka;d

mgrQ
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-03 02:49:20
Legwarmersy te wyglądają jak jakieś firany serwetkowe pewnie babcia uszyła wnusi xD

karola1319
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-03 01:56:24
fachowa nazwa koronkowe naudniki ;) hihihi

BaSiOrNS
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-03 01:32:09
ale firanki miala ladne :D

Tomkiller18889
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-03 00:08:21
to są firanki -,-

Dzang
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-02 22:03:28
Ona ma z tego cały komplecik :D xD I ten pasek do majtek ! xD A te buty ... :D

rejli
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-02 21:50:34
Ten element ubioru jest to tzw firankopety (skarpetki zrobione z firanki)

wiedxma
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-02 21:41:06
to jakas stara rudera :D i ten "stroj" hahahaaha

mastersuperwow
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-02 20:06:39
zalll mi jej

Cikusiax3
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-02 18:58:51
Niby pończochy ale nie widzi mi się to :D

korek1897
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-07-02 17:54:18
Firankowe Nogawice(Obrona: 13 Szybkość +10)

mariooshek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-02 17:51:10
firanka ze ściągaczami...xD :D:D:D

jaboljabol23
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-02 17:46:58
yyy.. tak, to zdecydowanie firana

kamilx6
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-02 15:36:58
OP-1 :P

binekbnk
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-02 14:22:52
Jest to mix pończochy z firanką ;D

edekedek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-02 13:35:44
Nogawice :)

niezastapiona1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-02 13:06:05
Firanka? Poszewka? xD

fliper743
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-02 12:50:35
Podcipitka

IKillYouBoy
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-02 12:41:40
Emmm... nogawki? XD Nie wyśmiewajcie się z firanek, koronka jest trendy w tym sezonie xD

paula88662
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-02 11:29:04
Niee ! . To są $w33t@$n3 firanki . ;p

Cropp
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-02 09:20:51
altenpfleger to po co się udzielasz?

nike4561
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-02 09:15:33
To są firanki przyklejone do ud taśmą izolacjną ;D

Szpaku33
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-02 09:06:29
To jest karnisz ^^

pstrykelektryk
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-02 09:05:07
Buty ;)

Chii
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-07-02 00:37:15
To są Legwarmersy, ale jakaś słaba kolekcja.

burito89
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-01 23:58:10
chyba ze starych firan:D

altenpfleger
    Ocena: -6 (glosow:6)
2011-07-01 23:33:51
moze ktos ci powie ale ja nie bo mi sie nie chce

szyderca_haha
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-01 23:18:58
firanka !!

Owen
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-01 22:40:40
takiego byka jak ty to jeszcze nie widziałem xD "zdjęncie" - Masakra!

DeadH
    Ocena: -6 (glosow:6)
2011-07-01 22:26:55
To jest firanka jak byś nie wiedział ... I kolejne zdjęncie które nie nadaje się na główną !

burgerqueen
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-01 23:42:35
queen to królowa wiec latwo wywnioskowac ze jestem dziewczyna jakbyś nie wiedział :)

Owen
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-01 22:08:20
Mnie to najbardziej zaciekawił pasek na majtkach ! xd

olafasola11
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-01 21:59:12
firanka na gumce

kamilusia934
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-01 21:47:11
firana ; D

werek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-01 21:31:03
po co jej dwa staniki??

przemons4
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-01 20:49:02
to będą zasłony od babci na 100% moja ma takie same;ppp

kalii123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-01 20:35:12
firanki, takie slitasne xD

wrobel79
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-01 20:25:40
firanogacie,majty,biustonosz....................cepelia.

penetrator
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-01 19:51:06
Dzwony samopodtrzymujące

dziara35
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-01 19:25:54
To jest zasłonka firanowa...

Madziuuusx333
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-07-01 18:57:10
zauważcie, że nie tylko na nogach :D majtki i stanik tez xD ona jest projektantką :PPP

HeehKochamCie
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-07-01 18:55:49
obrus . haha . !

Anek_9312
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-01 18:30:41
Ja Ci powiem: Firanki na gumce od gaci (bielizny) XD

skarpetka20
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-01 18:01:35
nogawki ;)

rudzinka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-01 17:23:25
porażka

breakfree
    Ocena: 10 (glosow:10)
2011-07-01 17:06:42
wchodzisz do pokoju babci, urywasz kawałek firany. Szukasz starych gaci z gumą. Wypruwasz z nich gume i obszywasz wczesniej zdobytą firane. I masz taki oto element sexy wdzianka jak pani na zdjęciu xD hm.. firanojce zakolanowe :D

czarna20wrock
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-01 16:51:50
firanka ze wstążką ;P

maluszek
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-01 16:31:05
firanka+guma do majtek= to coś na nogach tej pani;]

grabiksawera
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-01 16:18:18
firanka szyta na kolanie??!!

anna_wanna
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-01 16:09:00
To są Fussrany :)

Przybita
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-01 15:59:59
tancerka w szpilkach i samej bieliznie? Chyba tanca na rurze xd

Michallo60
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-01 15:27:48
Obrus...

baarteek6
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-01 15:19:05
firanka

waariat92
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-01 15:11:53
Tak taaak ;p To sa firanki :p Babcia na maszynie jej zrobila nogawki haha xD

blackmery
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-01 15:09:26
firanka? ;D

MamCie
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-01 14:59:09
Ona ma firane na nogach :)

muffinek
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-07-01 14:38:33
To są legwarmersy : P choć i tak dość dziwne bo z regóły są futerkowe lub z grubszego materiału :)

addisonek
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-01 16:12:10
polecam zakupić słownik ortograficzny ^^

smiej-zelki_xd
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-01 14:34:59
NIe ma to jak sweet firanka xdd

amstel1
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-07-01 13:48:00
to są rajtoluzy :) hahaha

mietek201
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-07-01 13:38:22
ona zapewne jest młoda projektantka:) szyje ubrania z firanek:D

guru2608
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-01 13:32:45
... hahaha .. firanka!!

nokia0088
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-01 13:18:37
burgerqueen.... niestety kolego/koleżanko, nikt tego nie wie....

CzarnaOwca
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-01 13:08:32
To akurat mogłabym zaliczyć do legwarmersów ! i mi się też wydaje że to jest tancerka.

pippipl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-01 13:03:57
ona jest w grupie tanecznej

longcock
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-01 13:03:37
chyba prababcia jej doradzala jak sie seksownie ubrac

Katti
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-01 12:40:42
Firano-pończochy na bank:D;)

crazashley
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-01 12:37:33
jakie firany hahaha;D

saimon42
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-01 12:37:13
firanka hahah

honolulu123
    Ocena: 18 (glosow:18)
2011-07-01 12:35:26
To są tzw."janosiki". Janosik takie nosił co by mu pokrzywy nóg nie pokrzywdziły, jak Marynę w zaroślach ruchaczył... ;D

NeodesigN
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-07-01 19:01:21
Wiesz, że gościu jesteś z tym na mistrzach :D

Dzika22
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-01 12:35:12
Miały być pończochy chyba a wygląda jak zszyta na ten kształt firanka xD

dmzdomson
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-01 12:29:55
Nie wiem, ale wiem jak się reszta ubioru nazywa :D

Bombelek_007
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-01 12:27:29
Firanka :) bez kitu...

kocurcpsm
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-01 12:23:25
To jest firana na gumie

uprising
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-07-01 12:22:01
emm hmm yy antygwałty rozszerzane.xD

Fourfeeter
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-01 12:20:59
Buty.

wojtas972
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-01 12:20:52
to są kalesony. . .

blablax
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-01 12:09:00
Mi to wygląda jak za wysokie legwamersy zrobione z firanki xD

janekskakun
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-07-01 12:00:20
Jednak Myślę że to firankowizcydoza

border93
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-07-01 11:59:28
do ponczoch to nie jest podobne... moze sklejone woreczki sniadaniowe;phahahahahahahah

heineken
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-07-01 11:52:37
Buty - ubierz kiedyś, fajne uczucie - szyszki nie wchodzą między paluchy

kawah
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-01 11:52:33
stuptuty ;]

BuzzAstral
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-05-23 15:21:15
a przypadkiem to nie jest ubranie na pokaz tanca? imbecyle?

ZlaNaSwiat92
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-05-22 18:28:13
to powinno się ukazać w jakimś czasopiśmie dla kobiet pt. "Zrób to sama" ! :D

karolinaopo31
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-05-22 10:57:13
można? można! :D

Cr01
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-05-22 02:44:15
tak ten element to firana

LiMeo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-05-22 02:25:39
łona mo gardina !

jarajsiebis
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-05-21 22:58:59
pewnie zmieniała firanki i wpadła na ten genialny pomysł, że można uczynić z nich coś (nie)fajnego ;]

Destruction
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-05-21 22:37:39
To przerobione firanki babci na "pończochy" i stanik.

jaccza
    Ocena: 11 (glosow:15)
2011-05-21 22:36:43
to są firanki samonośne

case
    Ocena: 14 (glosow:14)
2011-05-21 22:16:08
przeciez to pończodzwony

fibonezz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-05-21 23:23:59
hahaha:) dobre!!!:)

CrissCross
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-05-21 22:13:23
a co .? chcesz sobie kupić .? ;)

burgerqueen
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-05-21 22:14:25
oczywiście :D


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600