Zaloguj si  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
zbycha00  12-08-17, 02:19 Zg這
+ 384 -
Dodano: 2012-08-17, 02:19:00   przez: zbycha00
 Oce:  Zag這suj na TAK!   Zag這suj na NIE!  | Ocena: 384  Zg這 nadu篡cie
0
 Udost瘼nij inaczej
Ukryj komentarze(108)Dodaj komentarze
Aby doda komentarz musisz si zalogowa
 Najwy瞠j oceniony komentarz:poka
Mundzio84
    Ocena: 9 (glosow:15)
2012-08-30 10:58:51
O k*rwa to ju nie mo積a sobie zrobi fotki na si這wni, bo wiocha i lans.Mam par, jak jad na rowerze, ale nie wstawi tego nigdzie, bo kto mnie tu wstawi i napisze, 瞠 lans na rower.Puknijcie si w 貫b.

as12397
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-05 13:01:48
no co zrobi豉 sobie zdj璚ie u swojego ch這paka w pokoju przerobionej na si趾e i od razu wielka wiocha 瞠nada

janko86
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-09-14 13:16:28
Ku德a, wyciska na klat wi璚ej ode mnie ;/ :D

gb38
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-09-12 10:31:48
fajna dupensja !!!!!!!!!!!

Eroor21
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-10 12:53:02
komentarz usuni皻y przez moderatora

karmelitan20
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-08-31 18:07:19
Szybciej podniesie to swoimi ustami i wytrenowan szcz瘯, a nie tymi chudymi r帷zkami ;]. Ale trenowa trzeba, bo potem brakuje pary, kiedy trzeba pom鏂 sobie d這闓i :P...

bounded_kid
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-08-31 16:18:08
Jak jej pot zaleje oczy to mog si zakitowa na dobre:P

glupiportal
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-08-31 13:44:11
Nied逝go b璠ziecie nazywa 'lansem' najzwyczajniejsze fotki pod drzewem!!! Mo瞠 ju zacznijcie!!! Ludzka zawi嗆, zazdro嗆 i ca豉 ta strona jest 瘸這sna!

PatRyShiaa
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-08-31 14:32:44
A czego kto ma jej zazdro軼i ? ehehehe we嬈ie si puknijcie w te wasze male鎥ie m騜d磬i potworki i wyjd嬈ie ju st康 bo wasze p豉cze na nic si tu zdaj to wiocha a nie biuro za瘸le :)

PatRyShiaa
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-08-31 14:42:15
wr鵵 .. Ci zazdro軼i * NanaGdansk zmyli豉 mnie awatarem ...

glupiportal
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-31 13:40:43
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

glupiportal
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-08-31 13:39:39
Yhym ja tu nie 獞icz ;p a co do opisu... jaki tu lans? Przyjaci馧ka pstrykn窸a mi fot u kumpla, wysz豉m ok. Rzeczywi軼ie mam si czym laaansowa hahahahah ;D ! Wstawiaj帷y ma kompleksy ;*

PatRyShiaa
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-08-31 14:35:15
Kompleksy to chyba ty masz najwi瘯sze z wszystkich tu zgromadzonych dziewczynko ;)

sweetvergin
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-08-31 20:10:24
Wez sie opanuj !!! Patrycja !!!

PatRyShiaa
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-08-31 22:46:25
Sweetvergin:Nie wydaje mi si aby鄉y byli na TY ? wi璚 daruj sobie ..

glupiportal
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-09-02 11:05:19
Kompleksy ma wstawiaj帷y i ty PatRyShiaa ;) 郵edzisz ka盥y komentarz pod moim zdj璚iem hahaha 瘸這sne !!! ogarnij sie !

PatRyShiaa
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-09-02 19:17:12
Po prostu na og馧 odpisuje na komentarze,kt鏎e w jaki spos鏏 mnie dotycz a i przy okazji mam niez造 ubaw ;) Nie mo瞠sz mi tego zabroni,mia豉 swoje 5 min ale niestety si sko鎍zy這 a na marginesie to sama musisz r闚nie tu tylko wpada i 郵edzic moje komentarze bo skoro mi odpisujesz...;)

glupiportal
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-09-04 09:55:32
hahhaha zal mi cie to moje zdjecie wiec logiczne ze bede sprawdzac komentarze a twoje mnie irytuj najbardziej bo piszesz tu takie glupoty ze az zal wszystkim dupe sciska trzym sie kolezaneczko buska ;* szkoda mi cie ze nie masz wlasnego zycia... zyjesz tylko wioch ;)

mika2616
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-08-31 13:34:36
stwierdzam 瞠 ta tapeta na ryju idealnie odwzorowuje jej zapa do 獞icze:D

NanaGdansk
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-08-31 02:18:22
Nie masz ju co wstawia? Ty robisz wszystko aby tylko nas upokorzy. Chcesz w ten spos鏏 jako si wywy窺zy? Niestety wstawiaj帷 tu nasze zdj璚ia upokarzasz jedynie siebie, bo zamiast powiedzie nam w twarz co o nas s康zisz to anonimowo wrzucasz nas na wiocha. Chod si spotkamy dziewczynko:)

liszka91
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-08-31 10:27:30
:) Je郵i to Twoja fotka mo瞠sz si tylko cieszy,ze jaka zazdrosna i pusta laska Ci tu wrzuci豉 bo jest zawistna o to jak wygl康asz, a pewnie 10 razy lepiej od dodaj帷ej absurd.

glupiportal
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-08-31 14:24:26
Nana dobrze gada!!!!!! dawaj na spotkanko ;>

krystian026
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-08-31 01:02:59
瞠 niby gdzie tu wiocha? ;|

Nicole12
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-30 23:10:56
moze i plastik, ale wiochy w samym zdjeciu nie ma

KrystiaN1995
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-08-30 22:45:06
co wy macie do tego zdjecia? takie samo zdjecie jak w pokoju, lazience czy na imprezie.

ZyklonB
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-30 22:22:41
Czy te oczy mog k豉ma?

PePe1994mk
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-08-30 21:53:29
Pustaczek xD

anna003
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-08-30 21:21:12
brawo za pomys 獞iczenia w pe軟ym makija簑 i paseczku

szulcik
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-08-30 21:01:10
wzi窸a by i by sie zesra豉 ... U nas si販e jest tak ,ze nie dasz rady to nie bierz .. PROSTE bez lans闚 czy innych debilnych system闚 ..

CripS111
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-08-30 20:54:08
No wida ze cwiczy (od 5 minut) awaria przez duze A.

antyromantyczna
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-30 20:40:30
HM... dba o kondycj mo瞠, a to nie wiocha. Ale full tapeta na si這wni to ju pora磬a.

Kinga.GDA
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-08-30 20:08:33
TANDETA !!! NIENAWIDZ TAKICH PUSTAK紟 !!!

sweetvergin
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-31 20:06:38
a ty sie szmat豉wcu zamknij bo ciekawe jak ty wygladasz znam ta laska to moja przyjaciolka i jest zajebista !!

dadaa92
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-30 19:15:46
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

dadaa92
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-30 19:02:18
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

dadaa92
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-30 19:01:10
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

dadaa92
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-30 18:58:30
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

dadaa92
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-08-30 18:54:26
O bo瞠 ... nie nawidze takich ludzi jak ludzie tacy co to wstawili . Normalna dziewczyna ... Ma mocny makijaz i co z tego ? jej wyglaad ;) Jest pi瘯na Kaazdy by chcial sie z nia umowic . a koles co to wstawil poprostu jest zalamany bo wie ze nigdy by jej nie mial :) wspoluczuje wam ludzie... ja

allejaja
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-08-30 20:09:42
a ja wspolczuje tobie.. pewnie na codzien masz tyle samo szpachli na mordzie..

JeeeJeeJe
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-08-30 21:59:46
allejaja a ja tobie wsp馧czuj bo masz tak za*ebi軼ie zryty baniak 瞠 to jaka pora磬a. Zazdro軼isz ?. Patrz na sb. Jaki ty masz ryj. Pewnie jaki wykrzywiony, pryszczaty, piegowaty i rudy.

ZyklonB
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-08-30 22:24:28
Mo瞠 od razu wskoczcie w b這to, albo w kisiel?

allejaja
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-08-30 23:43:22
JeeeJeeJe: generalnie rzecz biorac to ostentacyjnie pierdze w twoim kierunku

PatRyShiaa
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-08-31 14:08:27
"jest pi瘯na" hmm ... mog豉bym dyskutowa na ten temat gdybym widzia豉 jej "prawdziw twarz" a nie mask zakrywaj帷a zupe軟ie naturalne pi瘯no ka盥ej kobiety :)

JeeeJeeJe
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-08-30 18:37:58
To nie jest 瘸den lans ani wiocha . . 瘸l . Normalne zdj璚ie. ostatnio na wiocha s same debile kt鏎zy wstawiaj normalne zdj璚ie. 涉L mi cie idiotko kt鏎a to wstawi豉 ...

rogal1987
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-08-30 18:29:05
Ka鄂a k....a to Ty?

glupiportal
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-08-31 14:20:55
nie jestem Ka鄂a :P

ewibari
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-08-30 18:26:58
Twoim zdaniem to si這wnia? Ja tu widz normalne panele, a przecie nimi nie wyk豉da si takich miejsc. To po prostu zwyk造 dom. A je郵i twoim zdaniem to zdj璚ie jest wioch, to nie wiem, jakie sam umieszczasz na internet...

marta210877
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-30 17:21:15
Ja tu wiochy nie widze,no moze tylko makijaz zbedy jest na silowni.

sweetvergin
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-30 17:19:48
komentarz usuni皻y przez moderatora

www.czujesz.to
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-30 17:19:00
Wiocha powinna by wioch, obciachem absurdem, jednak widocznie niekt鏎zy nie wiedz jaka tematyka pasuje do tego portalu. Tak jak Mundzio84 napisa strach sobie fotki gdziekolwiek zrobi, bo zaraz b璠zie g堯wna na wiocha pl

wiej-ska19
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-30 16:12:43
Kielni zdj望 jej t g豉d szpachlow, ale w sumie to wiochy ni cholery ni ma

LysyZiombel
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-08-30 16:01:13
fajna laska nawed tylko rze za s豉bo opalona :))

fantazja123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-30 17:56:40
twierdzisz 瞠 Polacy po angielsku nie m闚i a sam nawet pisac po polsku nie potrafisz. Radz zainwestowac w s這wnik t swoj grub kas!!!!!

JeeeJeeJe
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-08-30 22:01:20
Zgadzam si . Bardzo pi瘯na. Ale dodaje odpowied do twojego kom. by powiedzie ci "ortografia" . ;-)

LysyZiombel
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-30 22:51:44
Poprostu nie mam polskiej klawiatury i dlatego tak pirze, pozatym mam dysleksje

kriss92
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-08-30 15:41:48
mius leci idiotko!!

sinponadskale
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-08-30 15:15:43
ej we嬈ie st康 zdj璚ie mojej znajomej....zg豉szam do obs逝gi

JeeeJeeJe
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-30 22:02:36
I tak zg這szenie nic nie da. MILION razy si zg豉sza這 na inne wiochy znajomych i nie zaakceptowali.

glupiportal
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-08-31 14:18:24
Dzi瘯i ㄆkasz ;) Ale to no w豉郾ie nic nie da. Trudo :P To i tak zdj璚ie na si這wni to 瘸dna wiocha wi璚 mam to gdzie ;) fajnie wiedzie, 瞠 kto mi zazdro軼i ;>

zyzy33
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-08-30 15:06:39
Wiochy nie ma. Nie wiem co robi na g堯wnej, w鈔鏚 tych muszyc i pop闚...

glupiportal
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-08-31 14:15:24
Dzi瘯uje

Ekskluzivner
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-08-30 14:58:14
komentarz usuni皻y przez moderatora

glupiportal
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-31 14:14:15
hehehehe :)

Cizia1921
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-08-30 14:50:53
Jaka to k**** wiocha??? Sam jestes wiocha...

barca1421
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-08-30 14:41:20
Przypadek potwierdza regule tak jak kiedys wspomnialem 3/4 uzytkownikow tego portalu to zakompleksieni ludzie ktorym nie chce sie ruszyc d..y i pojsc chociazby na silownie... I wstawiaja tu fotki ludzi ktorzy cos z zycia maja

glupiportal
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-31 14:12:48
tak, z zazdro軼i. Dobrze piszesz

makko
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-08-30 14:21:00
tynk na twarzy wazy wiecej niz gryf z ca造m obci您eniem :)

Pysiolek93
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-08-30 13:33:14
dlaczego odrazu wiocha ... bez sensu to juz nidzie nie mozna sobie robic zdjec ...

glupiportal
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-08-31 14:11:17
no najwidoczniej to ju chyba w og鏊e lepiej sobie ich nie robi heheh masakra..

JackCola
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-08-30 13:26:48
W御ka ale tylko w barkach. Ciekawe jak ni瞠j... tapeciarka hmmmmmmmm

Galaxia
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-08-30 13:20:28
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

imperator2012
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-30 13:15:33
Dla dzisiejszych bezbarwnych dzieciak闚, dla kt鏎ych posiadanie wypasionej kom鏎ki jest jak wyj軼ie na Mont Ewerest, zwyk貫 czynno軼i to zawsze lans. Ludzi jest za du穎 i ka盥y t這cz帷 si w t逝mie potrzebuje byle czego 瞠by wed逝g mot這chu by kim...masakra jakie czasy

patrolek
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-08-30 13:03:04
Mam taka sam si這wni na sprzeda btw No co dziewczyna bary robi, tylko ci篹ko jej b璠zie w ten spos鏏 podnie嗆 ta sztang.

ogarnijto
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-08-30 12:50:36
nad opisem trzeba by這 troch pomy郵e.

glupiportal
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-31 14:08:39
Dok豉dnie! ten opis jest w og鏊e bezsensu ;)!

omen100
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-08-30 12:30:31
Widac,ze laska ogarnieta tylko ten makijaz kiepski.

PatRyShiaa
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-08-30 12:57:36
No wida bardzo ogarni皻a nie ma co ...

omen100
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-08-30 14:49:59
A co wyglada na zaniedbana? Jest zgrabna,dobrze ubrana,ma fajne wlosy,ladna opalenizne. Tylko tapeta wszystko psuje.

witawu
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-08-30 17:05:02
w nocy i tak wszystkie koty s czarne :D

glupiportal
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-31 14:07:06
omen100 dzi瘯uje :) Ty te masz fajne w這sy i 豉dn bu嶔 :) a Patryshiaa... tak, ja akurat jestem ogarni皻a ;]

PatRyShiaa
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-31 14:19:24
Nie mowie,瞠 jest zaniedbana przecie po prostu przeszkadza mi to co ma na twarzy i m闚i o tym wprost nie owijam w bawe軟 bo wko鎍u z jakiego powodu tu trafi豉 :)

allejaja
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-31 22:28:19
mi tez to przeszkadza kobieto zmyj to!! bedziesz ladniejsza ;)

PatRyShiaa
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-08-31 22:51:59
To do ko鎍a te nie jest pewne czy by by豉 豉dniejsza po zmyciu tapety no ale ;d

boniasky
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-08-30 12:25:35
Haha znam t typiar ona i jej kole瘸nki wielkie tapeciarki chodz na imprezki i klej si do wszystkich co maj wygl康 i kase hahaha chcecie wbijajcie do Gda雟ka to zapoznam j z wami

dadaa92
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-08-30 19:18:28
hahahaha my nie chodzimy na imprezy i ona te nie. nie zalezy nam na pieniadzach ani wygladzie.my trzymamy sie w swoim gronie od zawsze i zadna kasa sie nie liczy .! Ps . Ogarnij sie

dadaa92
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-08-30 19:30:02
niechc帷y nacisn窸am plus.... wielki MINUS

JeeeJeeJe
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-08-30 22:07:44
Ona nie chodzi na imprezy i nie interesuje j kasa . Trzyma si w swoim gronie i nie znam ani jednego kolesia z kt鏎ym Mariola si spotyka dla kasy czy za jego wygl康 . Wi璚 to zo piszesz to kompletna bzdura . ;/

glupiportal
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-31 14:01:54
Nie jestem twoj kole瘸nk, 瞠by mia mnie komu przedstawia, a z tak wizyt闚k mo瞠sz jedynie przedstawia siebie, bo ja nie przypominam sobie, 瞠bym chodzi豉 na imprezy, bym by豉 materialistk i by zale瘸這 mi tylko i w陰cznie na wygl康zie.. i w og鏊e, 瞠bym klei豉 si do facet闚 ;O

glupiportal
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-31 14:03:38
Jak i r闚nie moje kole瘸nki 'tapeciarki' to nie twoja sprawa ile kto pudru nak豉da, wa積e 瞠 to prawdziwe przyjaci馧ki i ciesze si篹e je mam od zawsze na zawsze. Pozdro ;*

Diablica_13
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-30 12:05:19
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

l777i
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-08-30 12:01:31
po pierwsze gdyby laska chcia豉 獞iczy to z豉pa豉by poprawnie ten gryf... a tak to trzyma jak jaka "cipa" :D

naya1310
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-30 13:01:04
i ubra豉 by sie odpowiednio :P

glupiportal
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-31 13:57:10
ehehehe nie 獞iczy豉m to na pewno trzymam jak cipa :P

jebbnijsiewleb
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-08-30 11:32:44
ale kto normalny idzie z tak tapet na si這wnie.

naya1310
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-08-30 13:04:03
normalny? nikt

glupiportal
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-31 13:52:43
racja, ale ja nie 獞iczy豉m. normalna osoba chyba widzi 瞠 w takim stroju w這sach i makija簑 si nie 獞iczy, co nie ;)?

PatRyShiaa
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-08-30 11:21:43
Za sam wygl康 r闚nie dobrze mog豉by tu trafi.

glupiportal
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-31 13:49:21
Mo瞠 ty bo ja akurat wygl康am normalnie ;) naucz si odr騜nia opalenizn od tony tapeci kole瘸nko pi瘯na ;*

PatRyShiaa
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-08-31 14:17:12
Ch皻nie odpisz Ci na komentarz ot騜 doskonale wiem jak wygl康a naturalna opalenizna bo tak si sk豉da 瞠 mam 郾iada cer i wierz mi na s這wo nigdy w 篡ciu nie wygl康a豉m tak jak ty ale to ju twoja sprawa jak wygl康asz ja oceniam to co widz a jak kogo to boli m闚i si trudno ;)

karina777
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-08-30 11:08:16
Lans nie lans ale z tapet przegi窸a

Mundzio84
    Ocena: 9 (glosow:15)
2012-08-30 10:58:51
O k*rwa to ju nie mo積a sobie zrobi fotki na si這wni, bo wiocha i lans.Mam par, jak jad na rowerze, ale nie wstawi tego nigdzie, bo kto mnie tu wstawi i napisze, 瞠 lans na rower.Puknijcie si w 貫b.

Waadylit
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-08-30 11:23:17
U篡tkownicy tego upad貫go portalu zawsze si b璠 oburza widz帷 獞icz帷ych ludzi. Ile by這 wioch z umi窷nionymi facetami, zazdro嗆 z瞠ra, 瞠 nie maj takiego cia豉

Schabowa_Nimfa
    Ocena: -7 (glosow:11)
2012-08-30 11:43:20
No to zdj璚ie akurat jest dla lansu... No, chyba 瞠 komu jest wygodnie 獞iczy na si這wni w takim stroju i makija簑, ja nie wnikam.

d_j_siwy
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-08-30 13:10:00
schabowa -- r闚nie dobrze mog豉 do ch這paka przyj嗆 i akurat jej fotk cykn掖 -- nie musia豉 獞iczy a 瞠 ma fotk na si販e to zaraz lans -- Qwa wstawi豚ym fotk na NK z Drift-Show z kierowc lub Jankiesem z ESKI ale co-- bym wyl康owa tu z podpisem szpan liu lans na fur i/lub Jankesa---浩NADA!!!!

JeeeJeeJe
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-30 22:10:48
Zgadzam si z Waadylit i d_j_siwy .

allejaja
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-08-31 01:22:52
Waadylit ma racje.. ja za same cialo minusy dostaje.. tak mi przykro z tego powodu ze az walilem pare razy o sciane z rozbiegu ale tylko dziure zrobilem..

glupiportal
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-31 13:46:06
Dok豉dnie Mundzio84 heh.. ;)

PatRyShiaa
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-31 14:28:22
alejaja:to dam Ci plusa je郵i to w jaki spos鏏 Ci pomo瞠 ;d

haron1101
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-31 16:09:25
wstaw odrazu sam na wioche, zaoszcz璠zisz komu roboty
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  疾by k霩ka nie skaka豉
  •  Nie da rady
  •  No w豉郾ie
  •  Tymczasem na budowie


Wszystkie absurdy w serwisie s generowane przez u篡tkownik闚 serwisu i jego w豉軼iciel nie bierze za nie odpowiedzialno軼i.
Je瞠li uwa瘸sz, 瞠 kt鏎e zdj璚ie wykorzystano bez twojej zgody to mo瞠sz skorzysta z linku "Zg這 nadu篡cie" kt鏎y znajduje si pod ka盥ym zdj璚iem.
X

POLITYKA PRYWATNO列I SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNO列I

Na naszych stronach u篡wamy technologii plik闚 cookie w celu personalizowania tre軼i i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam spos鏏 technologi t wykorzystuj r闚nie Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. kt鏎zy tak瞠 chc serwowa reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie u篡wane s do przechowywania informacji o zalogowanym u篡tkowniku w zwi您ku z czym nie jest mo磧iwe zalogowanie si do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatno軼i. U篡tkownik kt鏎y nie loguje si na stronie a jedynie j przegl康a mo瞠 wy陰czy u篡wanie plik闚 cookie dla naszej witryny. Zapoznaj si z poni窺zymi informacjami przed przej軼iem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowi您uje Rozporz康zenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os鏏 fizycznych w zwi您ku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep造wu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (okre郵ane popularnie jako "RODO"). RODO obowi您ywa b璠zie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a wi璚 tak瞠 w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach reguluj帷ych przetwarzanie danych osobowych, kt鏎e b璠 mia造 wp造w na wiele dziedzin 篡cia, w tym na korzystanie z us逝g internetowych.

Czym s dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub mo磧iwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu tak dan jest Tw鎩 adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane s przez witryn tylko gdy u篡tkownik zdecyduje si na rejestracj w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych us逝g, przetwarzane b璠 wy陰cznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzaj帷y dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wy陰cznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane b璠 do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofni璚ia, ograniczenia lub innych dzia豉 z Twojej strony ograniczaj帷ych t zgod.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane b璠zie przetwarza OF.PL Sp. z o.o z siedzib w Dabrowie G鏎niczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, je郵i wyrazisz im zgod, ale mog by one r闚nie powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W ka盥ym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyra幡ie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na og馧 w przypadku wsp馧pracy z podwykonawc (np. agencj marketingow) lub us逝godawc (np. dostawc us逝g przechowywania danych). W ka盥ym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazuj帷ego z odpowiedzialno軼i za ich przetwarzanie. Dane mog by te przekazywane organom publicznym, o ile upowa積iaj ich do tego obowi您uj帷e przepisy i przedstawi odpowiednie 膨danie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowi您uje si nie przekazywa Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysy豉nia ofert marketingu bezpo鈔edniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach u篡wamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych s逝膨cych do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udost瘼nianych tre軼i i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten spos鏏 technologi t wykorzystuj r闚nie nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Sp馧ka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy kt鏎e tak瞠 chc serwowa reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urz康zeniu ko鎍owym (tj. Tw鎩 komputer, tablet, smartphone itp.), kt鏎e przegl康arka wysy豉 do serwera przy ka盥orazowym wej軼iu na stron z tego urz康zenia, podczas gdy odwiedzasz r騜ne strony w Internecie.

Witryny stosuj cookies, w celu:
- 鈍iadczenia us逝g,
- dostosowania zawarto軼i Witryn do urz康zenia ko鎍owego U篡tkownika, zapami皻ywania indywidualnych ustawie U篡tkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpiecze雟twa, poprzez kontrol nadu篡 w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepsza funkcjonalno嗆 Witryn,
- utrzymania sesji U篡tkownika (dotyczy Witryn z opcj logowania si U篡tkownik闚), aby U篡tkownik nie musia, na ka盥ej stronie Witryny ponownie wpisywa loginu i has豉,
- umo磧iwienia korzystania z podstawowych funkcjonalno軼i Witryn (np. zapami皻ywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywr鏂enia na "膨danie" U篡tkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosowa do preferencji U篡tkownika tre軼i reklam oraz tekst闚 wy鈍ietlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu 豉twego zarz康zania plikami cookie, nale篡 wybra preferowan przegl康ark i post瘼owa zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam tak瞠 informacj o tym jak zmieni ustawienia przegl康arki, by ograniczy lub wy陰czy funkcjonowanie plik闚 cookies itp. oraz jak usun望 takie pliki z Twojego urz康zenia.

Z Polityk Prywatno軼i Google mo積a zapozna si tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotycz帷ymi gromadzenia i wykorzystania danych mo積a zapozna si tutaj.
Z Polityk Prywatno軼i TVN S.A. mo積a zapozna si tutaj.

Pliki cookies zwi您ane z badaniem efektywno軼i kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobieraj dane wykorzystuj帷 oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP u篡tkownik闚 witryny, przez co rozumie si zapewnienie u篡tkownikowi ca趾owitej anonimowo軼i.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przys逝guj Ci nast瘼uj帷e uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partner闚:
- 膨danie dost瘼u do Twoich danych
- 膨danie sprostowania Twoich danych
- 膨danie usuni璚ia Twoich danych
- 膨danie przetwarzania Twoich danych
- 膨danie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- 膨danie niepodleganiu decyzji opartej wy陰cznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powy窺ze przys逝guj tak瞠 w przypadku prawid這wego przetwarzania danych przez administratora.
U篡tkownik witryny mo瞠 przegl康a, usuwa, modyfikowa oraz przenosi dane w opcjach przegl康arki jak r闚nie mo瞠 tam wybra opcj wy陰czenia stosowania plik闚 cookie dla witryny.

U篡tkownik witryny posiadaj帷y zarejestrowane konto na witrynie mo瞠 uzyska dost瘼 do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma mo磧iwo嗆 przegl康ania oraz modyfikacji danych. Poniewa nie jest mo磧iwe logowanie si do serwisu bez wyra瞠nia zgody na poni窺z Polityk Prywatno軼i u篡tkownik posiadaj帷y zarejestrowane konto kt鏎y nie wyra瘸 zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamkn望 swoje konto. Zamkni璚ie konta jest r闚noznaczne z usuni璚iem zwi您anych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamkn望 konto nale篡 zalogowa si na witryn (wyra瘸j帷 tymczasowo zgod na Polityk Prywatno軼i tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamkni璚ia konta) oraz wys豉 膨danie zamkni璚ia konta korzystaj帷 z formularza kontaktowego do kt鏎ego odno郾ik znajduje si na dole strony. Mo積a tak瞠 wys豉 wiadomo嗆 z adresu e-mail kt鏎y jest powi您any z kontem u篡tkownika na witrynie. Po weryfikacji 膨dania konto zostanie zakmni皻e a przetwarzane dane usuni皻e.

Wyjasnienia odno郾ie Twoich praw zwi您anych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajduj si w ich politykach prywatno軼i do kt鏎ych linki podano w akapicie powy瞠j.

Zgoda
Je瞠li nie wyra瘸sz zgody na przetwarzanie Twoich danych wy陰cz obs逝g cookie na naszej witrynie lub je瞠li jeste zarejestrowanym u篡tkownikiem wy郵ij wiadomo嗆 z 膨daniem zamkni璚ia konta tak jak opisano powy瞠j.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla os鏏, kt鏎e maj dosy absurdu jaki szerzy si w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obra瘸, ani narusza czyich d鏏r.
Je瞠li komu nie podoba si nasza idea to przepraszamy i nie zach璚amy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie s dodawane przez u篡tkownik闚 serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialno軼i.
Za wszelkie Materia造 dodane na stron odpowiada tylko i wy陰cznie osoba kt鏎a go doda豉. Je瞠li znajdziesz swoj w豉sno嗆 na profilu innej osoby, skontaktuj si z ni osobi軼ie. Redakcja Wiochy nie b璠zie rozstrzyga豉 kto jest w豉軼icielem materia堯w, poniewa nie ma do tego ani 鈔odk闚 ani uprawnie. Od tego jest s康 i tam nale篡 kierowa oskar瞠nia dotycz帷e kradzie篡 zdj耩, film闚 czy innych materia堯w pami皻aj帷, 瞠 fa連zywe oskar瞠nie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszaj帷ego prawo mo積a wys豉 informacje o takim naruszeniu korzystaj帷 z linku "Zg這 nadu篡cie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje s rozpatrywane przez administrator闚 strony w ci庵u 48 godzin od momentu zg這szenia. Domagaj帷 si usuni璚ia zdj璚ia nale篡 przes豉 orygina zdj璚ia lub w inny spos鏏 potwierdzi prawa do materia逝. Tylko zg這szenia zawieraj帷e takie po鈍iadczenia b璠 uznane za wiarygodne w my郵 artyku逝 14 Ustawy o 安iadczeniu Us逝g Drog Elektroniczn. W przypadku uznania wiarygodno軼i zg這szenia dost瘼 to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby doda absurd najpierw musisz si zarejestrowa w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako u篡tkownik zarejestrowany wymaga wyra瞠nia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajduj帷ej si poni瞠j Polityce Prywatno軼i.

Absurdy mo積a dodawa w o鄉iu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
鄉ieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien by opatrzony opisem i komentarzem bez u篡cia wulgaryzm闚 i s堯w og鏊nie uznawanych za obra幢iwe. Opis i komentarz powinien ubawi u篡tkownik闚 strony do 貫z.
Na stronie u篡tkownicy mog umieszcza materia造, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adres闚 internetowych oraz danych osobowych u篡tkownik闚, kt鏎e dopu軼i造 si absurdu. Dane mo積a pozostawi jedynie w przypadku dzia逝 "Wiocha w polityce" pod warunkiem, 瞠 dotycz os鏏 wykonuj帷ych funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie b璠帷e wioch (w szczeg鏊no軼i zatytu這wane: "Mo瞠 to nie wiocha" lub podobnie) b璠 usuwane. To samo dotyczy absurd闚 prosz帷ych o g這sy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdj耩 pornograficznych, reklam, zdj耩 przerobionych w celu obra瘸nia os鏏 na nich si znajduj帷ych, zdj耩 nawo逝j帷ych do przemocy, zdj耩 roznegli穎wanych dzieci.

Dodatkowo usuni皻e mog by absurdy:
- powtarzaj帷e si lub bardzo podobne a nie wnosz帷e nic warto軼iowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawid這wo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez u篡tkownik闚 serwisu. Im wy瞠j oceniony jest dany absurd, tym wi瘯sza ma szanse na trafienie na stron g堯wn.
Dop鏦i dodany absurd znajduje si w poczekalni, mo瞠sz zmieni jego opis, lub komentarz. Ka盥y absurd mo瞠 by oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych u篡tkownik闚 serwisu. Zawsze b璠ziesz wiedzia co inni o nim s康z.
Absurdy nisko ocenione przenoszone s do archiwum. Postaraj si aby Tw鎩 absurd zosta jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny mo瞠 ograniczy ilo嗆 mo磧iwych do dodania przez jednego u篡tkownika materia堯w zar闚no og鏊nie jak i w konkretnej kategorii. W szczeg鏊no軼i dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez u篡tkownik闚 nie mog zawiera adres闚 internetowych oraz by obra幢iwe dla innych u篡tkownik闚 strony lub os鏏 trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materia造 musz by zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usun望 wpis. Administrator witryny mo瞠 zablokowa u篡tkownika, kt鏎y nie stosuje si do regulaminu, na okre郵ony czas lub bezterminowo. Blokowane s tak瞠 konta zak豉dane jedynie w celu zak堯cania korzystania ze strony innym u篡tkownikom poprzez ich obra瘸nie, powielanie tych samych wpis闚 lub inne zachowania niezgodne z ide strony.  

Ka盥y u篡tkownik mo瞠 przekszta販i swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- ca趾owity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ U玆CIA TOKENA
- je瞠li nie jeste trollem to mo瞠sz doda 2 RAZY WI犴EJ komentarzy
- mo瞠sz doda 2 RAZY WI犴EJ absurd闚 dziennie
- konto u篡tkownika wyr騜nione ikon przy absurdach, komentarzach oraz w karcie u篡tkownika


Regulamin mo瞠 w ka盥ej chwili zosta zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunk闚 prawnych i technicznych o czym u篡tkownicy zostan poinformowani. Poprawki estetyczne (wygl康, kolor, liniatura, poprawienie b喚du stylistycznego itp) nie s uznawane za zmian regulaminu.
Maj帷 na wzgl璠zie dobro wi瘯szo軼i U篡tkownik闚, redakcja Wiochy z przyjemno軼i i bardzo skutecznie wsp馧pracuje z wszelkimi organami 軼igania (policja, prokuratury, s康y) w celu eliminowania dowcipnisi闚, podszywaczy i fa連zywych "w豉軼icieli zdj耩", psuj帷ych reputacj, dobry klimat i mi陰 atmosfer zabawy.


Obowi您kiem ka盥ego u篡tkownika jest znajomo嗆 aktualnego regulaminu.
Zak豉daj帷 sw鎩 Profil potwierdzasz, 瞠 bezspornie i w pe軟i 鈍iadomie zgadzasz si ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatno軼i.



AKCEPTUJ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500