Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
zbycha00  12-08-17, 02:24 Zgłoś
+ 810 -
Dodano: 2012-08-17, 02:24:16   przez: zbycha00
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 810  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  PROSTO
  •  Równość społeczna w/g Morawieckiego
  •  ZUS zabrał rentę niewidomemu bo dorobił za dużo.
  •  Kiciuś.
Ukryj komentarze(51)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
suiCid3R
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-08-27 14:12:04
Piwo jest,papieros jest,urody brak, mózgu brak.

astro3000
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-09-08 15:15:54
i cycki sa :P

mamut1000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-02 21:31:15
komentarz usunięty przez moderatora

talib69
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-09-02 11:53:34
jaka lampucera :)

kiniakluska
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-08-31 13:53:01
Oj one mają juz dawno po 18 lat a że nie wyglądaja na tyle to dla nich lepiej. I co się czepiacie o papierosy jak to nic złego a patologie to wy macie w domu nie one one są naprawde z porządnych rodzin nie znacie ich to nie piszcie takich głupot one są porządne

laskanaczaciee
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-08-31 09:29:18
OMG Sandra z Malborku co ona tutaj robi :D nie no musi sie podjarac że u mnie jarać szluga :D w domu patologia :/

niwus
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-08-30 15:22:46
GIMBUSY!! XD

meritum
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-08-29 23:44:48
z ryja też straszy :/

zapachtrafki
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-08-29 18:07:38
tragiczne małolaty porażka xd

OllieOllieOllie
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-08-29 10:42:38
i do tego cyce na wierzchu :c Wstydzę się bycia dziewczyną.

czeslauf
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-08-28 17:21:32
Malborska patologia xD

Albatross
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-08-28 14:54:25
Wiecie co jest najgorsze? Że teraz coraz więcej takich dzieci chodzi z fajkami i piwem, aż boję się pomyśleć co będzie za 10-15 lat;/

qwad14
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-08-28 14:30:41
To nie wiocha tylko patologia.

GrubaAnka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-28 12:55:56
Papierosy,piwo - Ale jesteś dorosła

elolek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-28 11:18:12
hmmm wyczuwam w domu patologie ;/

LysyZiombel
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-08-28 03:19:07
terz jak miałem 14 lat to lubiałem sobie wypic albo zajarac z wiaderka hehe, jakby na solarium poszly to ladniejrze ale i tak za mlode, lepsze sie pompowalo :))

robus15s
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-08-28 02:24:03
gówniary je**** za książki !!

LysyZiombel
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-08-28 01:25:59
malbork hehe

ZyklonB
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-28 01:24:23
Skoro takie szczawiany robią sobie podobne zdjęcia i wrzucają na swoje profile, to najwyraźniej jest na to zbyt i komuś to imponuje. Jeśli w tym wieku ich ambicje kończą się na focie z piwem, to nie oczekujmy, że wyrosną na profesorki. A skoro rodzice do tego dopuścili, to widocznie są dumni z córek

salata555
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-08-28 00:55:28
Ruda taka mloda a jak zulówa juz wyglada

knowdeathsoclose
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-08-27 23:41:00
cycki braku urody jej nie zrekompensują :(

djbakteria
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-27 22:42:26
komentarz usunięty przez użytkownika

djbakteria
    Ocena: -7 (glosow:7)
2012-08-27 22:28:25
Nie ogarniam was, jestem młody mam 15 lat i sam od czasu zapalę czy wypiję i dam sobie rękę uciąć że w takim wieku każdy was na pewno spróbował. W końcu to 21 wiek, jaka POLITYKA taki KRAJ...

DarkFieldsOfPain
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-08-27 23:52:06
Nie każdy mongole się z tym afiszuje a na pewno nie w tym wieku.Zapewne wśród ziomali będziesz git kolega ale uwierz mi pokolenie starsze w tym twoi sąsiedzi/rodzice nauczyciele widząc wasze afiszowanie się taką "dorosłością" chwyta się za głowę.15 latek wypowiada się o polityce i kraju.Mi

DarkFieldsOfPain
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-27 23:53:35
Miazga ;]

rusofil
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-08-27 23:54:25
Nie, nie każdy był takim z*ebem.

rusofil
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-08-27 22:01:22
Widać gołym okiem, że szczyle z patologicznych rodzin. Właśnie dlatego ludzie powinni być dokładnie badani i sprawdzani, jeśli mają zrobić bachora. Pozwoliłoby to uniknąć takiej ch*ni.

Hugokoptel
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-08-27 21:59:45
Piwo hmm? Fajne mi piwo karmi (0.3-0.5) na pewno im coś się stanie jeżeli wypije te dwie flaszki naraz

drLOUBITCH
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-08-27 21:52:14
Pogoniłbym gówniarę do książek i roboty, to by jej głupot się odechciało.

lucy123
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-08-27 21:56:43
Za swojego syna się weź, wakacje się kończą a on się szlaja po bibliotekach..

Tayend
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-08-27 22:14:22
:C nie było książki :C Musze się pociąć :C

nevaehen
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-08-27 21:08:02
komentarz usunięty przez użytkownika

FD_God
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-08-27 20:23:54
Cycki? Są.

Thebeginning
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-08-27 19:57:51
komentarz usunięty przez użytkownika

szulcik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-08-27 19:15:17
Palenie to najwieksza wiocha !! Choc upijanie sie do nieprzytomności nie odbiega ,wrecz bym napisal iz gorsza wiocha !!

marta210877
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-27 19:11:33
wszystko jest oprøcz rozumu.no i moze aparycji choc to wzgledna rzecz.

Verky
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-08-27 17:12:01
a niedługo będzie ciąża [;

metiu6
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-08-27 16:39:10
U tych młodych dziewczyn już widać zmiany alkoholowe na twarzy po prostu żal !!!

nevaehen
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-27 16:00:09
komentarz usunięty przez użytkownika

Geniuuu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-27 14:12:24
komentarz usunięty przez użytkownika

suiCid3R
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-08-27 14:12:04
Piwo jest,papieros jest,urody brak, mózgu brak.

LubieBuraczki
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-08-27 13:29:40
Na górnym lewym i dolnym lewym wygląda jakby stolca cisnęła. Żal mi takich kretynek.

BooShelby
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-27 12:50:21
komentarz usunięty przez użytkownika

Ouuuu
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-08-27 12:38:53
To się nazywa niedoświadczenie ;/ Młode i głupie, nie wiedzą, że życie to nie papierosy i alkohol. Klasyczny błąd młodych.

sweetasnie
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-08-27 12:38:33
A te piwo to nie jest czasem Karmi ? :D

matheus94
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-27 12:37:56
Naiwne małolaty, próbują zaistnieć w świecie rówieśników o tym samym ilorazie inteligencji, lub nawet mniejszym...

donRafael
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-27 12:33:46
komentarz usunięty przez moderatora

Sage12
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-08-27 12:20:53
komentarz usunięty przez użytkownika

wiochowiec85
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-08-27 10:26:27
haha z tym szlugiem i wyrazem twarzy wygląda jak facet :D wiocha to takie fotki na głównej, daj coś lepszego admin

romantik
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-08-17 11:03:15
bydlo dziwka

Anka0055
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-08-17 09:25:12
Zapomniales dodac - Cycki sa . Nie ma to jak sweet focie na lozku z rakietkami :) TAK !

gurool
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-08-17 08:18:58
młoda się już pewnie sypie od dawna....


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400