Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Z samego srańca
Fatiii  11-05-24, 10:40 Zgłoś
+ 504 -
Dodano: 2011-05-24, 10:40:45   przez: Fatiii
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 504  Zgłoś nadużycie
1
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kiedy Twoja dziewczyna ma lęk wysokości
  •  Biedna kobieta, woła o pomoc
  •  Kobieta i telefon
  •  Męska solidarność
Ukryj komentarze(30)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
aborym66
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-06-29 22:14:05
punk mot death hehehehe

Flaming007xd
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-31 11:59:29
on pewnie myślał że to poduszka xd . Punk's not dead !

czekoladkaa_92
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-28 19:31:54
oo festiwal w Jarocinie

izka32strzalka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-05 00:35:25
pewnie mają gacie z draską,fee

metallica95
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-07-01 18:04:08
HAHHHAHAHAHAHAHHAA Punk not Dead! \m/ Woodstock!

aborym66
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-06-29 22:14:05
punk mot death hehehehe

Lady_Nina
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-06-25 13:55:51
jabol punk:) hehehe

jendruswuju
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-06-25 09:17:57
Na bank wyzsał mu rodzyny z ... :)

bleusolei
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-06-23 19:43:23
Osobiście ich widziałem na Woodstocku ze 3 lata temu ;] Mało dziwne dla tamtejszych ludzi ,bywało gorzej

Conflagros
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-06-23 15:51:52
Oj tam, po prostu robi mu badanie prostaty... :D

gekon80
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-06-23 01:57:46
GRUBO MUSIAŁO BYĆ lol

zeus80
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-06-23 00:50:47
gazy rozweselające

Nat77
    Ocena: 0 (glosow:12)
2011-06-22 23:34:46
ch. was to boli co robia :D . punx not dead!

magg69
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-06-22 23:09:03
Może wciąga pozywną energię haha;P

atroz
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-06-22 22:38:08
ciekawe czy języczek poszedł w ruch?

theksc
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-06-22 22:07:05
Ale zapili :P

atroz
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-06-22 20:18:38
wyssyssa kakao

patryq021
    Ocena: -4 (glosow:10)
2011-06-22 19:03:43
s końcu lewacy :)

maciej_z_zadupia
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-06-22 16:37:58
z serii : "pocałuj babcie w żabcie" .;DD

Monia82
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-06-22 15:46:24
Cóż może się nawet wcale nie obuidzić...

marcych17
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-06-22 15:09:14
zastanawialiście się czasem za co mamy te minusy za komentarze?

kazikZ1959
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-06-22 13:52:07
No cóż . Niektórzy lubią takie klimaty...

denzelgda
    Ocena: -5 (glosow:7)
2011-06-22 13:47:13
mmmm chętnie bym się przyłączył :D :P

muffinek
    Ocena: 4 (glosow:10)
2011-06-22 13:33:38
mogę się założyć ,że to woodstock xD

bydgoszc17
    Ocena: 3 (glosow:9)
2011-06-22 12:48:12
"Tak mi dobrze ,tak mi rób !!!":)

lordxam
    Ocena: -2 (glosow:14)
2011-06-22 12:32:10
Punk'i Górą!!!

pigbull
    Ocena: -9 (glosow:13)
2011-06-22 11:49:49
to ze tobie z dupy smierdz nawet po kapieli nie znaczy ze kazdemu,jestes tak gruba ze tluszcz ci jelczeje i to stad ten zapach paskudny,daj zyc wiesniaku i spal sie w piecu

NaNa979797
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-06-22 11:45:43
beka by była jak by tak go obsrał/a.... hahaha xd

kirer2
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-05-24 14:14:48
chyba mu lizał rów i zmorzyło go to troszkę i zasnął:)

prz3mand3r
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-05-24 13:06:16
kakaowy nosek ?

likoskilos
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-05-24 13:00:42
dobre i to gdy brakło kasy na butapren


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500