Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Zyskiem by się z nami nie podzielili
dahomej  12-08-30, 20:40 Zgłoś
+ 1536 -
Dodano: 2012-08-30, 20:40:38   przez: dahomej
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1536  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
  •  To skandal!!! Jak drogi mogą komukolwiek służyć?
  •  Edukacja
  •  Nie jestem homofobem.
Ukryj komentarze(74)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
m_a_c_i_e_k_85
    Ocena: 25 (glosow:33)
2012-08-30 23:43:57
Na niekorzyść lokat w Amber Gold świadczył fakt, iż nie były one objęte Bankowym Funduszem Gwarancyjnym i te 16,5% w skali roku dawało to do myślenia ludziom którzy mieli trochę oleju w głowie a tym co wykazali się chciwością i głupotą dla czego mamy pomagać?

sadamadam
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-09-22 12:55:06
Są frajerzy jest AMBER GOLD dzięki takim pazernym @ujkom powstają takie "firmy". I niech spie2dalają od naszych pieniędzy , mieli po 300 tysi trzeba było chlać a nie teraz stękać i kręcić programy. Ja zapierdalam po 12 na dobę i jakoś nie zbliżam się do ich oszczędności.

Griffin
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-09-06 23:48:32
A dla mnie wiocha jest to, ze ktos nie zna znaczenia slowa utopijne.

krystoferos
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-09-05 15:49:56
szacun dla kolejnego oszusta co wydymal polski rzad , panstwo, i kontrole, posiedzi ? lub nie zaplaci grzywne 500 tys zl. dla niego to pryszczi w du.. pie ma biede.oszukal wszystkich . tuska , komora, i wszystkie instutucje nadzorujace.

spoko240v
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-09-04 09:58:45
ZA chciwosc trzeba płacić z własnej kieszeni !!!!

flejka
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-09-04 00:07:30
Jak dla mnie szacun dla *prezesa*. Posiedzi 5 lat i ma spokój do końca życia. Ludzie mają mózgi po to żeby myśleć a nie teraz z rąsią w nocniku obwiniać państwo!

CRAZYBABY1
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-09-03 23:10:12
popieram

bombelsk
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-09-03 21:29:59
Najciekawsze w tym wszystkim jest to, jak ci ludzie dorobili się takiej kasy(paredziesiąt/ pareset tysięcy) skoro nawet nie zapytali o gwarancję bankową- jak dla mnie to naprawde idioctwo....

Stefanzkace
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-09-03 19:06:52
Dokładnie tak, święta prawda. Nie mam zamiaru płacić za ludzka głupotę i chciwość!!!

YareK691
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-09-03 11:06:13
kiedyś była Kasa Grobelnego i ci pazerni co utopili w Amber Gold szybko zapomnieli o aferze z przed lat ...

apm1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-09-03 09:17:58
zgadzam się z powyższym!!

Rebus364
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-09-02 16:09:40
Każdy sobie rzepkę skrobie.Tu nie chodzi o to by państwo zwracało utopione pieniądze ale żeby aferzyści byli surowo karani.Tymczasem przykład Marcina P pokazuje że tak nie jest.

Twistqr
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-09-02 22:21:50
komentarz usunięty przez moderatora

Paindemonium
    Ocena: 11 (glosow:13)
2012-09-02 15:26:22
70k utopić w złocie i mają im to zwrócić podatnicy co czasem dostają do reki mniej niż 1000 zeli miesięcznie? Takiego wała pazerne staruchy!

rijsiard
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-09-02 11:59:34
Czytając poniższe można się mocno dziwić, że 90% naszego parlamentu to lewaki, przy czym największe lewaki siedzą w rządzie.

Twistqr
    Ocena: 9 (glosow:11)
2012-09-02 08:29:16
komentarz usunięty przez moderatora

FrankEinstein
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-09-02 01:39:15
to byli pazerniacy!!!

machoho12345
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-09-02 01:11:08
a pazerność zawsze gubi k**wa....

kasagaz
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-09-01 22:58:33
Niestety luki w prawie dają szanse wszelkim chochsztaplerom i uchodzić im to nie powinno bezkarnie. Prawo winno być precyzyjne. Ustanawiane przez sejm składający się z prawników, ekonomistów i polityków znających sie na zagadnieniach gospodarczych, a nie przez osoby z polecenia partyjnego.

ja1ja
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-09-02 00:00:42
To wolny kraj, Ty jesteś wolnym człowiekiem, kanciarze też. Jak jesteś idiotą i dałeś się wyruch@ć to Twoja wina i nie miej pretensji, że w prawie nie ma takiego zapisku. Umowa to umowa jak się nie czyta co się podpisuje to trzeba ponieść konsekwencje!

kola88
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-09-01 22:55:57
Z tego co wiem, to poszkodowani złożyli zbiorowy pozew wobec Plichty i nie domagają się pomocy od państwa tylko zajęcia ruchomości i nieruchomości należących do AG. Według mnie to nawet dobrze, że ta afera wybuchła bo może zobaczą obywatele, że za PO afery i złodziejstwo to codzienność.

Max74
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-09-01 21:57:05
Najśmieszniejsze, że większość "inwestorów" zdawała sobie sprawę w co się pcha, ale żądza zysku była większa i nadzieja, że im się jeszcze uda zarobić zanim to wszystko padnie.

blaaakonto
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-09-01 21:35:13
mnie tez oszukano nie raz zrucicie sie dla mnie ?

Starbreaker
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-01 20:37:35
komentarz usunięty przez moderatora

tdmichael
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-09-01 18:30:06
dobrze powiedziane, wystarczyło się troszkę zainteresować tematem żeby się dowiedzieć, że to lipa ale tylko dolarki w oczkach zostały.

ja1ja
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-09-01 18:29:14
Bo mamy socjalizm, tak jak odszkodowania rodzinom ofiar w smoleńsku. I wiele innych...

Adrian5005
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-09-01 17:31:33
Penie co racja to racja było iść do normalnego banku!!! A nie teraz w telewizji płakać i robić z tego aferę!!!

Dindaa45
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-09-01 17:16:17
Ludzie przecież ta cała afera z Amber Gold to jeden wielki chłam... tu się rozbija na prawdę o gruba kase a do tego wciągnięci są w to nasi politycy w tym też Pan Tusk jak i jego syn.. Media rozdmuchało to tylko po to, żeby ludzie skupili się na tym na czym nie powinni...

witawu
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-09-01 16:04:25
A pieniądze wpłacane do ZUSu i fundusze emerytalne to dopiero piramida i to pod przymusem,80procent obywateli w ogóle nie doczeka emerytury i tu jakaś cisza.....

witawu
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-09-01 16:00:37
Plichta zmienił nazwisko i M Tusk również w konspiracji.

kravcio
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-09-01 15:45:09
Czemu "utopijne"? Co w pieniądzach może być utopijnego?

cavefalcon
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-09-01 18:20:31
komentarz usunięty przez użytkownika

Pwuriel
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-09-01 15:20:32
Całkowicie się zgadzam z autorem.

rusofil4
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-09-01 15:15:36
komentarz usunięty przez moderatora

rusofil4
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-09-01 15:19:09
komentarz usunięty przez moderatora

sex4all
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-09-01 15:09:12
dość,że zabierają 40% od wypłaty ch*uj wi na co tak na prawdę!!!!hmm emeryturę?? zus zadłużony, twierdzi iż nie ma na wypłacanie świadczeń należnych.

Satyr4
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-09-01 14:49:48
Najlepsza byla babiczka, która sądziła, że wpłaca kase na ALPEN GOLD :D a wstawke popieram :D

Tescosatan
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-09-01 14:22:28
O przyczyny należałoby tu zapytać ludzi, którzy przed każdą każdą kumulacją ustawiają się wężykiem do kolektury totolotka i zostawiają tam niekiedy po trzy, cztery stówy na zakłady, chociaż i tak wiedzą, że nic z tego nie będzie, a pieniądze utopią. W tym kraju nadal są nikłe możliwości, żeby się

Tescosatan
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-09-01 14:25:08
utrzymać od wypłaty do wypłaty, czasem nawet żeby ją w ogóle mieć. A co dopiero dorobić się albo zarabiać na odpowiednim poziomie. Dlatego niektórzy wolą stracić pieniądze, bo ktoś im obiecuje miliony za darmo. Wolą mu uwierzyć, może coś z tego wyjdzie - bo w przeciwnym razie trzeba wracać do szarej

Tescosatan
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-09-01 14:29:01
rzeczywistości. Tyle że trudno, jest jak jest, cudów nie ma, trzeba się z tym pogodzić, myśleć, wyciągać odpowiednie wnioski. To nie takie trudne. A nie liczyć, że zrobi się głupotę, a ktoś później za to zapłaci. Państwo nie kiwnęło palcem, żeby ukrócić ten interes, a teraz i tak skarb państwa ma

Tescosatan
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-09-01 14:33:10
pierwszeństwo do skonfiskowanego złota i nieruchomości, grając w dodatku wielkiego szeryfa i mydląc oczy komisją śledczą. Bezczelne robienie z ludzi idiotów. Ale na państwo nie można liczyć ani mu ufać - czy to nowość? Tak czy inaczej - wtopili w głupi sposób, niech płacą i się uczą.

Mundzio84
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-09-01 15:03:14
Zgadzam się.Jeszcze podsumowując - Państwo odzyska to co utraciło, rekwirując majątek tego parabanku, a prezes?Cóż...On odsiedzi dla przykładu parę lat a potem wyjdzie i będzie ustawiony do końca życia.Wszyscy są zadowoleni.Prócz tych sponsorów, którzy mimo woli to ufundowali.

witawu
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-09-01 16:07:57
MĄDRY POLAK po AMBER GOLD !!!

Quattro85
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-09-01 17:19:46
Niestety Polacy to naród chciwy,wszystko by chcieli mieć za darmo,a i tak by im było źle.Owszem w Polsce żyje się ciężko,a niektórym nawet bardzo ciężko ale nie potrafię współczuć pazernym ludziom jak klienci Amber Gold.Nikt nam nic nie da za darmo,trzeba sobie ciężko zapracować!

Max74
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-09-01 21:52:12
Nikt nikomu nie może zabronić co chce zrobić ze swoimi pieniędzmi i taka jest prawda. Ja osobiście wolę postawić zakład przy kumulacji, bo mimo, że szansa na szóstkę jest minimalna to jednak ktoś zawsze zostaje milionerem. W przypadku AG pewnym milionerem mógł być tylko jej prezes.

renia161
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-09-01 14:14:35
`co z tego , że siedzi jak całe więzienie za waszą kasę może sobie kupić...

anemik123
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-09-01 13:14:50
A czy ktos pamięta kase Grobelnego gosc dostał 9 lat a kasy niema ,no i Grobelnego też śp.

Mundzio84
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-09-01 13:24:54
Bardzo dobry przykład.Tutaj też nie znajdą tej kasy, którą ludzie tam utopili.Co z tego, że zarekwirują gościowi dwa domy i kilka aut, skoro to tylko mały odsetek tej zaginionej kwoty?On dostanie kilka lat, potem wyjdzie i będzie się śmiał, bo jest ustawiony, a więzienie to mała cena za to.

AnonimowyPremier
    Ocena: 15 (glosow:19)
2012-09-01 12:59:16
Podobna rzecz ma się do rolników. Jeden ubezpiecza rok w rok, a drugi wcale, ale jak przyjdzie klęska to ten nieubezpieczony i tak dostanie od państwa (czyli od nas wszystkich). Trzeba być zdrowo trzaśnięty by wierzyć w zyski jak z bajki. Za głupotę trzeba płacić!

Tescosatan
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-09-01 14:16:35
Dostanie od państwa? Ile? Tyle co powodzianie? Nie ma ubezpieczenia, nie ma kasy, rolnicy nie są tu żadnym wyjątkiem.

AnonimowyPremier
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-09-01 16:43:59
Oczywiście że dostają. Tak rolnicy, jak i poszkodowani przez powódź, czy wichurę. Bo tak się wszyscy socjalu nauczyli. Dach mi zdarło -niech państwo płaci. Zboże zgniło -dotacja z min. rolnictwa. Za dużo żywca, w skupie mało płacą - dotacja. Ubezpieczać się kur*a! Darmozjady.

bombelsk
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-09-03 21:40:35
wiedziałem że gdzieś przy okazji amber gold ktoś napisze w końcu o ubezpieczeniach rolników- brawo!!!! to możę państwo powinno jeszcze wracam w takim razie kase za ubezpieczenia tym co zapłacili, a żadna klęska ich nie dotknęła!

cinek890
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-09-01 12:53:20
w tv i ci "eksperci" tego nie powiedza, iz patola w kraju i ludie chwytają sie wszystkich sposobow by miec dodatowy grosz by ŻYĆ! Życ a nie rozbijac sie furami za niby ogromne pieniadze... wklad 10-20tys nie generowal wielkich pieniedzy ale i tak wiecej niz to co oferowaly banki.

Mundzio84
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-09-01 13:09:29
Odpowiem ci krótko.Jeśli chcesz, żeby twoje pieniądze poprzez ich ulokowanie, lub inwestowanie zarabiały same na siebie, musisz niestety ale myśleć.Nie wystarczy tylko dysponować jakąś kwotą, ale i rozumem.Naiwniacy i ludzie nie mający o tym zielonego pojęcia będą zawsze tracić na tym interesie.

Max74
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-09-01 21:44:55
Tak jak Mundzio powiedział. Ja otwieram bank i daję 1000 % rocznie odsetek, chętnym na zysk podam swój nr konta - łapiesz się cinek890 ?

cinek890
    Ocena: -8 (glosow:14)
2012-09-01 12:50:23
a czemu wszystkich nazywac chciwymi!?!?!? wtf ?? niektórzy, fakt liczyli na wielkie kokosy. ale duza czesc osob wlozyla troche odlozoego grosza by mec za co zyc z odsetek. czy 1000zl zarobione przez 6mcy to majatek i synomim chciwosci i glupoty??? puknij sie w glowe durniu!! pomyśl...

traczek10
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-09-01 12:20:40
Zdecydowane "NIE" zwracaniu kasy oszkodowanym przez AG a jednoczesnie wielkie "TAK" dla natychmiastowego zlikwidowania podatku belki. Przecież to skandal by po opodatkowaniu podatkiem belki nawet najlepsze lokaty byly realnie oprocentowane poniżej inflacji ogłoszonej przez GUS.

wiedzmaxxx
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-09-01 11:52:17
panstwo zabezpieczylo pieniadze amber gold. proponuje wiec najpierw oddanie pieniedzy ludziom a dopiero potem sciagac niezaplacone podatki przez firme. szkoda tylko ze najpierw mysli sie o napelnieiu koryta dla swin a dopiero potem o zwyklych ludziach.

Fafikuleniek
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-09-01 11:22:13
Gdzie tam od razu "uczyło". Jeśli się stworzy precedens to wszelkie niepowodzenia kombinatorów będziemy finansować z podatków a o wielkość zadłużenia i dziury nikt się nie będzie już nawet pytał. I to jest misja tego rządu, utopić Polskę.

Quattro85
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-09-01 11:13:55
Mnie jest żal starszych ludzi,którzy mając małe emerytury i poddając się swojej chciwości ulokowali pieniążki w Amber Gold,a reszta "klientów" jest sama sobie winna!!!Jak mówi powiedzenia"Chytry dwa razy traci"!.

vanessaio
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-08 18:24:54
a mi nie jest zal tych starszych ludzi . moi dziadkowie są wśród nich i w sumie uważam,że dobrze im tak. najpierw pchali w skarpetę ,a później oświeciło ich,ze nic nie robiąc dorobią się grubej forsy i będzie na szlug asy i inne rozrywki

vanessaio
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-08 18:26:04
komentarz usunięty przez moderatora

vanessaio
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-08 18:27:20
komentarz usunięty przez moderatora

vanessaio
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-08 18:29:51
komentarz usunięty przez moderatora

vanessaio
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-08 18:31:59
a teraz chca od nas kasy bo ich jakis cwaniaczek wykiwał.

Lowejek
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-09-01 11:07:58
No jasne, lepiej podatkami napychajmy kieszenie polityków

beti0202
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-08-30 23:11:34
Bardzo mądre,to odrazu powiedziała moja żona

shark1245
    Ocena: -13 (glosow:19)
2012-08-30 21:07:19
Ci co dają mocne - nie ważcie się żądać zwrotu utraconych pieniędzy jeśli bank w którym macie konto upadnie!

m_a_c_i_e_k_85
    Ocena: 25 (glosow:33)
2012-08-30 23:43:57
Na niekorzyść lokat w Amber Gold świadczył fakt, iż nie były one objęte Bankowym Funduszem Gwarancyjnym i te 16,5% w skali roku dawało to do myślenia ludziom którzy mieli trochę oleju w głowie a tym co wykazali się chciwością i głupotą dla czego mamy pomagać?

hetera
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-08-31 16:55:00
Po pierwsze: od tego są odpowiednie ubezpieczenia. Po drugie: banki mają odpowiednie zabezpieczenia.

jahed
    Ocena: 9 (glosow:13)
2012-09-01 10:33:47
Lecz Amber Gold bankiem oficjalnie nie było - brak odpowiednich koncesji. To był zwykły parabank, piramida finansowa. Kto miał trochę oleju w głowie nie dał się nabrać na 16,5%

Mundzio84
    Ocena: 15 (glosow:17)
2012-09-01 10:42:10
Dokładnie.Jak można być tak naiwnym, żeby w firmie, która istnieje tak krótko (od 2009), oferuje odsetki jak z bajki, a do tego nie miała uprawnień takich jak banki inwestować pieniądze?Każdy oszust mógł do tej pory w ten sposób ominąć przepisy i obiecywać takie rzeczy.Za głupotę się płaci.

anemik123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-09-01 13:10:41
Do hetery jasne ze banki mają zabezpieczenie ale do 50 tysi euro co daje jakies 200tysi pln.

hetera
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-09-01 14:48:38
Ja się na tym jakoś specjalnie nie znam, ale z tego co wiem: rezerwa obowiązkowa wynosi 3,5%, do tego różne ubezpieczenia, kapitał początkowy... nie jest aż tak źle. Każdy chętny też może ubezpieczyć swoje konto od różnych wypadków.

miikee18
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-08-30 21:00:45
Gdyby ktoś okradł jedną osobę z dużych pieniędzy to nikt by jej nie pomógł. Daje mocne.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.5500