Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
marietta123  11-05-24, 17:22 Zgłoś
+ 323 -
Dodano: 2011-05-24, 17:22:17   przez: marietta123
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 323  Zgłoś nadużycie
2
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  W temacie
  •  Toruń przeprasza.
  •  Hakuna Matata...
  •  Co to będzie
Ukryj komentarze(41)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
szyderman
    Ocena: 8 (glosow:8)
2011-06-02 12:34:36
Stwierdzam że ta strona jest nie na moje nerwy. Prędzej czy później wyląduje na Syberii z zachwianą osobowością emocjonalną i percepcyjną.

geralt060993
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-20 14:22:35
ciekawe ile trzymali ja w piekarniku xD

trichotilomania
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-17 09:38:20
Ona to chyba robi furrorę Panny kiczu:D kolejny portal na którym widnieje jej osoba:D Pewnie cieszy ją ten fakt ha ha i może nawet w jej głowie pojawi się myśl: Oni wszyscy mi zazdroszczą:D bo jestem taka super:D:Dd

fgjhgfjnghkhjk
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-18 15:07:34
Chryste ...

homczur
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-08 20:16:35
moja kolezanka chodziła z nią do gimnazjum :D

tequila0074
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-08 10:19:49
bez komentarza............:////

Milliee
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-04 17:46:10
Czegoś takiego jeszcze nie widziałam! Masakra!

relase
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-03 17:22:06
promieniowanie z Fukushimy się odzywa.

Antycep
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-03 13:42:50
ale ulung

sirnoc
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-03 11:39:22
o ja pierdziele co to jest ........

GTForce
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-03 08:02:40
moze wystarczy tylko sie umyc i zejdzie dziunia przemysl to

roksana2603
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-02 23:18:36
o matko!! masakra, jak można tak wyglądać!!

fester5
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-02 20:55:38
troche tak, na pewno kontrast podrasowany

Gwiazdorka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-02 20:50:10
a moim zdaniem troche photoshopem podrasowane... i przeginka. Pewnie normalnie nie jest taka "spieczona"

she123123
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-02 19:40:26
oj przesadziła;/ widac ze ladna z niej dziewczyna o wiele lepiej by wygladala z lekka opalenizna i bez tej szminki bo kompletnie jej nie pasuje ble!!!

OnaJestSzalona8
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-03 10:32:04
co wy chcecie od budowlańców? Sorrrrry, nie każdy budowlaniec wygląda jak czerwona skwara, znam mężczyznę pracującego na budowie, który ma świetną, brązowiutką opaleniznę - czekolada. Nie wygląda jak skwara i nie jest czerwonym burakiem

wiemlepiej
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-06-02 19:24:52
Budowlaniec, który zarabia na swoje życie a laska, która chodzi do solarium z własnej, nieprzymuszonej woli. Widzisz różnicę?

Benia2Bongo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-02 18:45:30
No przecież bez przesady!!

gawron2601
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-02 18:22:42
chyba kurde wykupiła karnet w solarium!!!!!!

centrumuslugowe1
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-06-02 18:09:44
fajnie by moje mleczko na cyckach tego skwarka się kontrastowało : Hiszpan z tą skwarką no no no :P

kolochujamiwisi
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-02 19:16:05
Uważaj że takiego perwer parcha jak ty ktoś zechce... dziura w płocie ci zostaje!

cooonrado
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-06-02 17:19:54
niech sie ogoli na łyso to będzie miała biały czepek

iro_nia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-02 20:46:02
haha

gryzelda21
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-06-02 16:28:10
i usta sobie pomalowala pod kolor bluzki :]

Zblazowany
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-02 16:17:53
Czyżby słońce z lekka przygrzało ?

brajan76
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-06-02 15:53:10
O kurde? Znowu jeb*** czarnobyl?

asasa
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-02 15:50:12
SAMOOPALACZ- niedokładnie ma posmarowne przy skroniach...

baby897
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-02 15:48:25
I niedługo całe jej ciało będzie w zmarszczkach... na własne życzenie.

Jimmyzdr
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-06-02 15:02:28
Wygląda jak kwit na węgiel :D

Annn
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-06-02 13:55:53
Dlaczego te wszystkie dziunie myślą że różowa (bądź jasna) szminka bądź błyszczyk ładnie wygląda?? ;( no pytam się dlaczego?!?

szyderman
    Ocena: 8 (glosow:8)
2011-06-02 12:34:36
Stwierdzam że ta strona jest nie na moje nerwy. Prędzej czy później wyląduje na Syberii z zachwianą osobowością emocjonalną i percepcyjną.

jaramtrawe
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-06-02 11:56:25
ooo fuck...jest aż zwęglona hehe

Artakons
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-06-02 11:51:44
Nie rozumiem tego typu ludzi... Na tej twarzy to co najwyżej kotlety smażyć...

kazikZ1959
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-06-02 11:40:25
Zasnęła bidulka w solarze. Obsługa była na szybkich zakupach i masz...

kazikZ1959
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-06-02 11:42:07
otworzyli gdy już skwierczało...

aImLeSS
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-06-02 11:34:49
Widzę, że mózg to już dawno temu wypaliło jej na solarium. Masakra.

GrubySony
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-06-02 11:19:44
przy tym zdjęciu trzeba sobie ustawić nasycenie barw w monitorze bo można oślepnąć

dixi
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-05-24 20:01:24
już wstawiałam to ;]

marietta123
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-05-24 22:01:30
No okej.. cóż ja też wystawiłam..:)

Aconds
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-05-24 19:40:55
o ku**a

CiociaHela
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-05-24 17:38:43
jakby się gównem wysmarowała :)

emili123
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-05-24 17:26:15
oo fuck:D ale skwara


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300