Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Jestem za karą śmierci w Polsce
TYGRYS-1984  12-09-06, 21:49 Zgłoś
+ 831 -
Dodano: 2012-09-06, 21:49:53   przez: TYGRYS-1984
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 831  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(173)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
outlaws13
    Ocena: 17 (glosow:21)
2012-09-09 13:05:23
a przypomnijcie sobie teraz ilu z was tłukło by dzieciaka za rozbitego IPhone kilka dni temu pod innym absurdem. HIPOKRYCI ZBIERAJĄCY PLUSY A NIE WYRAŻAJĄCY SWOJE OPINIE I POGLĄDY.

szydera88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-18 20:24:58
nie ludzie nawet bydło dba o swoje potomstwo kula w łeb i w piach

Raveros
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-18 21:31:24
Brak słów na takie pojeby ;/ . Niech zginą tak samo jak ta biedna kruszynka, tylko im to jeszcze przedłużyć .

poziomka24
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-08 08:13:42
Za takie coś powinny być tortury prowadzące do śmierci, powolnej i bolesnej...

szczeraszczena
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-02 00:48:12
Chciałam wyjaśnić mój poprzedni komentarz.Mam wrażenie , że ktoś mnie źle zro zumiał. Pisałam, że święty by się wku*wił, oczywiście na tych pseudorodziców.

szczeraszczena
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-09-27 20:05:20
No święty by się wku*wił!

De_Mole
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-09-17 13:33:15
Zrobić im tak samo,jak oni temu dziecku! I pozostałym,którzy znęcają się nad dziećmi! Niech zobaczą łachudry,jak to jest być bitym za byle co,mieć łamane żebra,przypalane ręce i nogi,być duszonym i rzucanym o ścianę!

milinia1
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-09-14 19:00:40
oko za oko!! jestem za karą smierci!!!

bzcmg
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-09-14 01:34:00
patologia.. poznęcałbym się nad nimi w tan sam sposób

ateczka86
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-09-13 21:17:49
im zrobic to samo>>>oko za oko....

Dorian_22
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-09-13 11:10:58
kara śmierci

petsi3
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-09-12 12:37:25
Nie powinno sie zakrywac mord takich gownien bo to nie sa ludzie, niech kazdy widzi i zapamieta jak takie smiecie wygladaja - powinni byc meczeni az zdechna. Jak mozna taka krzywde zrobic wlasnemu dziecku !

petsi3
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-09-12 12:35:59
Nie powinno sie zakrywac mord takich gownien bo to nie sa ludzie, niech kazdy widzi i zapamieta jak takie smiecie wygladaja - powinni byc meczeni az zdechna. Jak mozna taka krzywde zrobic wlasnemu dziecku !

shoobi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-11 21:06:46
Do pudła tam już będą wiedzieć co z nimi zrobić

PI.GOROL
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-09-11 18:45:03
Kara śmierci przez głód

kris66626
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-09-11 17:31:01
szmaty nie powinny zyc,sam mam małe dziecko i nie sa dla mnie ludzmi i nie maja prawa do zycia

Zuzu17
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-09-11 00:28:34
Bestie ! Tacy ludzie są nie wiele więcej warci niż to co trafia na wysypiska ... Bo swoje życie pewnie cenią, są w stanie za siebie decydować, dziecko skazali na katusze bo mieli możliwość podjęcia decyzji za nie... jakim prawem to stąpa po ziemi

liderka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-10 21:53:14
komentarz usunięty przez moderatora

neska
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-09-10 21:52:19
gnoje. Aż się prosi; oko za oko, a na koniec kula w łeb.

ivel
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-09-10 20:56:58
wystarczy oddac ich w rece ludzi a i sąd by roboty za duzo niemiał sam bym powyrywał CHWASTY !!!!!!!!!!!

Kacperoscros
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-09-10 17:00:19
I dziecko chyc o podlego bec

palcia_1990
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-09-10 16:19:52
A może to rodzina szanownej pani kasi waśniewskiej! Piz*a jedna!!

CzarnaMambaaa19
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-09-10 15:00:20
Hitler by wiedział co z takimi zrobić !

blue_sky4
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-09-13 05:46:59
Tak. Zatrudnilby ich w obozie do zabijania dzieci o sciane. Tak wlasnie robili hitlerowcy... Zatem niezbyt trafny komentarz.

mongoo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-09-10 14:28:53
Do gazu !!

grzela100
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-10 12:53:27
komentarz usunięty przez użytkownika

SickAngel
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-09-10 12:00:47
Patologia,po co płodzić dziecko i potem je katować by następnie zabić.Jeszcze oczy im zakryją,niech pokażą w telewizji,zrobić publiczny lincz.

Kosmos1986-K1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-10 10:47:56
Do gazu !!

Bozenka92
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-09-10 10:44:26
Ja znam nauczycielkę, która ma chorobę psychiczną, a ma dziecko i męża i wiesz co? Lepszej matki na świecie nie widziałam. To że człowiek ma coś z psychiką, nie skreśla go z bycia rodzicem, a co najważniejsze człowiekiem.

rozpruwacz78
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-10 10:18:22
Szubienica qrwa mać. I niech dyndają przez miesiąc dla przykładu.

milenuszka88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-10 10:07:29
dla takich to powinna byc kara smierci skoro jej nie chcieli trzebabylo zostawic w okienku zycia masakra boze widzisz i nie grzmisz!!!!!!!!!!!!

AnkaLP
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-09-12 16:20:08
Boga nie ma...

NinaWhite
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-09-10 09:13:14
pierdzielone popaprańce! to samo bym im zrobiła, głodziła aż by sobie nawzajem kończyny odgryzali z głodu! Zamknąć w pomieszczeniu bez okien! co za naród...

devey
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-09-10 08:41:02
Po kiego wała mają zakryte oczy? Nasze prawo jest chore...

kopcic
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-10 06:00:03
komentarz usunięty przez moderatora

blazej986
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-09-10 00:34:35
Za chwilę będzie afera na cała Polskę (dobrze) zaraz przyjdzie Rutkowski da im nowe życie prace i pieniądze i ślad po nich zaginie. Taki mamy chory kraj.

Bozenka92
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-09-10 08:01:14
Właśnie, to samo miałam napisać :D

KrzysioPysio
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-09-10 00:08:31
po mordach widać, że to patole.

mariusheq1
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-09-09 23:47:13
Mieszkanie im i prace za minimum 3tys netto na miesiac !

TacT
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-09 23:20:20
komentarz usunięty przez moderatora

Michu1945
    Ocena: 2 (glosow:14)
2012-09-09 22:48:27
"Jeśtem zia kalą śmiejci". A KIM TY KU*A JESTEŚ, ŻE CHCESZ DECYDOWAĆ O ŻYCIU INNYCH? Wystarczy dać takiemu kilof w łapę, posłać do kamieniołomu i nie wydawać mu zupy, dopóki nie przywiezie 15 taczek gruzu po 100 kilo. I tak codziennie przez X czasu.

Fafikuleniek
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-09-09 22:44:49
Czemu nie pokazują twarzy ? Przecież takie bydlaki to nie ludzie więc nie powinni być też uznani za obywateli !!!

shahal85
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-09-09 22:41:14
W takich przypadkach jestem za karą śmierci i to w męczarniach

estena
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-09-09 22:31:39
w pierdlu jest prawdziwa sprawiedliwość....tam tacy życia nie mają....i bardzo dobrze!!!

kinia122005
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-09-09 22:22:05
coraz więcej rodziców idzie za śladem Katarzyny W. wziąść i do pieca wsadzić

O105N
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-09-09 22:19:13
komentarz usunięty przez moderatora

Pinki10cm
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-09-09 22:12:40
WY wszyscy ktorzy jestescie za kara smierci , zycze wam procesu sadowego przy polskiej korupcji , przemyslicie wtedy wprowadzenie takiej kary.

BEERserker
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-09-09 22:07:39
Dajcie namiary

Lyrette6
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-09 22:03:45
komentarz usunięty przez moderatora

patrycja2012
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-09 21:57:09
komentarz usunięty przez moderatora

Podlasiak1977
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-09-09 21:30:07
ciekawe czy teraz stana sie celebrytami jak "matka" Madzi?

Gacor002
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-09-09 21:07:54
Pokażcie twarze tych SKURWWIELI , zabic to za malo, obciąć rece i nogi kazdemu z nich i pusicc takich kadłubków w miasto niech sobie radzą sami - zadnej renty itp.... ehhh

kris19830
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-09 20:43:38
komentarz usunięty przez moderatora

kris19830
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-09 20:41:34
komentarz usunięty przez moderatora

kamil-24i
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-09-09 20:34:24
prawo do dupy i tyle!krzesło elektryczne dla tych debili!!! jak można takie coś robić!!!tusk ma wszystko w dupie a wy głosujecie na zjeb..!!!

Gusmas
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-09 20:30:23
komentarz usunięty przez moderatora

jarzomb85
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-09 20:19:56
komentarz usunięty przez moderatora

kolejowahools
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-09-09 20:15:55
Co z nich za rodzice ... a nasze prawo ;/ nastepny zal ... jak ich skaza? dadza im duzo peklu tak jak tej co rzuciła swoim dzieckiem o podłoge jeszcze mieszkanie i co do tego ... za to kara smierci powinna byc ...JPPK...!!!

banand
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-09-09 20:14:54
ja bym sie qrwa nad takimi znecal do konca ich zycia ;d kara smierci takim ludziom

shark7
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-09-09 20:03:58
A czego mamy się spodziewać jak nasze prawo karne jak i również europejskie jest mało restrykcyjne,można zabić kilkadziesiąt osób czy jedną osobę a za dobre sprawowanie wyjść wcześniej z więzienia.Ukarani mogą procesować się o odszkodowania za złe warunki,tak złe że wielu uczciwych ludzi płacąc poda

shark7
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-09-09 20:07:10
podatki utrzymujące tych więźniów żyje częstokroć w gorszych warunkach.Za bardzo się uczłowieczamy w tym względzie bo przestępcy zaczynają mieć więcej praw niż szarzy uczciwi obywatele...w złym kierunku to wszystko podąża.

twojakochanka
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-09-09 20:21:46
komentarz usunięty przez moderatora

Ecstasy240
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-09-09 20:02:46
Dlatego uważam ze nie którzy ludzie nie powinni mieć dzieci. J.eba.ć to sie kazdy chce ale bawić i opiekować to nie ma komu dzieci zostawia sie u babci.

fififiona
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-09 20:01:18
komentarz usunięty przez moderatora

rusofilII
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-09-09 19:47:12
kie gówniane sytuacje. Ale kretyni i tak stwierdzą, że każdy powinien mieć prawo. Szkoda, że po tej planecie chodzi tylu idiotów. W dupę sobie wsadźcie te prawa człowieka. Widać, do czego one w większości doprowadzają. Nawet nie można zabić sukinsynów, by ich ukarać.

DemonisAngel
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-09-09 19:51:42
po co zabijać? Nie lepiej skazać na kilka lat zapier*alania w kamieniołomie, albo innym przemyśle ciężkim po 14 godzin dziennie, 7 dni w tygodniu? Tak się sami wykończą, a przynajmniej pożytek będzie.

rusofilII
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-09-09 19:44:54
Właśnie dlatego każdy, kto chce mieć dzieci, powinien być dokładnie badany przez różnych lekarzy pod względem chorób fizycznych i psychicznych. Jak się coś znajdzie - kastracja/sterylizacja i do widzenia. Powinno się odsiewać ludzi, którzy mogą się rozmnożyć, a nie pozwalać na to każdemu. Potem są t

twojakochanka
    Ocena: -7 (glosow:11)
2012-09-09 19:49:01
komentarz usunięty przez moderatora

sedziadread
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-09-09 19:53:28
zrupciE ztoważyszenje RÓSOFILUW WIOSKOWYH J@BANE K@RWY :D

Podlasiak1977
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-09-09 21:27:41
jak czytam twoje komentarze rusofil to mysle ze dziecko w lonie matki tez powinno byc badane przez psychiatre.jesli wyjdzie ze glupie to usunac,ale wtedy twoich "madrosci" nie czytalbym:)

blue_sky4
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-09-10 01:30:03
To rusofil Twoi rodzice sie napewno nie badali.

tadziu1939
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-09-10 18:13:18
komentarz usunięty przez użytkownika

Majka77
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-09-09 19:43:52
Oko za Oko i nic do dodania.

blue_sky4
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-09-09 19:34:39
Takich skvrwysynow zabijalbym bardzo powoli, bolesnie i przed kamerami. Moze udaloby sie uniknac podobnych sytuacji.

achaja1
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-09-09 19:08:52
Człowiekiem? w takim przypadku, to już nie jest się człowiekiem, zwierzęta mają więcej instynktów rodzicielskich. Obojętnie ojciec czy matka, jeśli krzywdzi własne dziecko jest zwykłym ścierwem i miejsce takich jest dwa i pół metra pod ziemią.

outlaws13
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-09-09 19:11:39
dokładnie i życzę każdemu katowanemu dziecku by mógł kiedyś się pośmiać do niego patrząc z góry. Uczucie bezcenne i nie porównywalne z niczym. Balsam dla duszy.

grog
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-09-09 18:59:30
dobrze ze sie Rutkowski nie zainteresowal, pewnie by udowodnil ze im spadla

kris19830
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-09-09 18:51:48
jak widze takie akcje to jestem za przywroceniem kary smierci. zwierzeta nie ludzie !!!!!!!!!wlasne dziecko tak potraktowac $$$%%^#@!*()&^%$#

godeep
    Ocena: -6 (glosow:6)
2012-09-09 18:20:19
To była późna aborcja, o co wam chodzi?

achaja1
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-09-09 18:37:26
Szkoda, że ciebie nie poddali aborcji, ludzkość by na tym nie ucierpiała.

luc-o
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-09-09 17:49:35
cyklon b dla takich

studentka201
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-09-09 17:38:58
Z racji przynależności do UE, nie można przywrócić kary śmierci, ani wprowadzić kar cielesnych. Jeśli w przeciągu kolejnych lat, KK nie ulegnie zmianie, to myślę, że ludzie zaczną wymierzać sprawiedliwość na własną rękę, tylko wątpię, aby prawo było dla nich tak pobłażliwe jak dla dzieciobójców.

Bozenka92
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-09-10 10:46:40
Kiedyś gdzieś doczytałam się, że kara za dzieciobójstwo jest mniejsza niż za zabójstwo człowieka. Sądzę, że za zabicie dziecka powinna być największa kara, bo nie może i nie potrafi się bronić, a poza tym dzieci to jedyne niewinne istoty na tym świecie.

Samwise_Gamgee
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-12 04:02:40
nie tylko przynależnośc do UE decyduje, ale również okupacja watykanu, nic ci nie da wyjście z UE, bo władcy katolandu nie zgodzą sie na kare śmierci

malagosqa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-13 13:36:56
Akurat to Watykan popiera karę śmierci. Co jest troszkę sprzeczne z resztą ich przekonań, no chyba, że znowu im się coś odmieniło.

HaniaZkartonu
    Ocena: -17 (glosow:19)
2012-09-09 17:17:16
ja nie lubie dzieci i bym zabiła.. pozdro

studentka201
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-09-09 17:40:27
Szkoda, że ciebie matka nie wyskrobała. Wtedy byś nie pisała takich głupot! Zresztą za taką deklarację powinni cie od razu na obserwacji psychiatrycznej umieścić.

kobylts77
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-09-09 18:26:36
Wielka szkoda że ciebie starzy nie zabili...pozdro Jesteś mocno chora psychicznie

Samwise_Gamgee
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-09-12 04:05:18
wy to też macie nierówno pod sufitem, brzydzicie sie dzieciobójstwem, ale ją chętnie byście zabili? a to dobre

gtagirl
    Ocena: -7 (glosow:13)
2012-09-09 16:34:37
Zamiast wpajać swoim dzieciom, że to NIENORMALNE dzielić dzieci na te chciane i niechciane (bo ta mała na pewno chciana nie była), wy uważacie, że ten podział jest całkowicie normalny. Tak samo normalne jest powiększanie domów dziecka jest całkowicie normalne.

gtagirl
    Ocena: -9 (glosow:15)
2012-09-09 16:27:10
I tak według mądrych to nie oni są winni. Winna była zygota z dna TEGO DZIECKA. Oczywiście nie macie pojęcia jak było z aborcją u tej kobiety, ale co z tego. Zgaduję, że część widząc niechciane, zmaltretowane dzieci widzi dzieci, które nie miały praw się narodzić.

UannoyMe
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-09-10 07:15:55
komentarz usunięty przez użytkownika

wich3r
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-09-09 16:23:47
Pewnie chcieli dostać mieszkanie i prace w innym mieście ale coś poszło nie tak.

kometa_666
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-09-09 16:11:16
rozj***bała bym ich o sciane z drutu kolczastego....

piotr8711
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-09-09 15:59:08
Lepiej zabić tych niby rodziców niż wsadzić do więzienia.

MARILYN_DEAD
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-09-09 15:44:37
komentarz usunięty przez moderatora

Syzdercanrjeden1
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-09-09 15:28:00
Oby z nich celebrytów nie zrobili jak z Katarzyny W...

Samwise_Gamgee
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-09-12 04:06:59
to wy zrobiliście z nich celebrytów, a teraz udajecie idiotów

mijagi52
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-09-09 15:21:23
prawdziwa ludzka tragedia przestańcie komentować takie zdięcia i uszanujcie w ten sposób pamięć dziecka

rz83
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-09-09 15:00:15
Wg mnie to narkomani uzaleznieni od heroiny. wiekszosc z nich ma gdzies co sie dzieje z ich rodzinami a nawet z nimi samymi byleby zdobyc cwiare i sie nacpac. Ale moze sie myle sa poprostu alkoholikami!

Jelonek123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-09-09 14:58:20
jak można takim być ? a za to pewnie dostaną po 25 lat jak zwykle :/ Polskie prawo.

klusiak_buzia
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-09-09 14:37:38
Ciarki przechodzą mnie na samą myśl jak to dziecko musiało krzyczeć i płakać.

cupamo
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-09-09 14:36:24
Uważam że człowiek jest najgorszą gadziną na świecie

kapciowo
    Ocena: -6 (glosow:20)
2012-09-09 13:45:06
Bardziej obchodzi mnie los krzywdzonych zwierząt , które giną dzień w dzień .Skoro tak ,, ANTY ,, aborcji jesteście to , zapewnijcie dom , jedzenie i opieke wszystkim dzieciom.Ale nie bo przecież Muszą cierpieć i głodować całe zycie aż do śmierci no nie ? -.- !

ewa2050
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-09-09 13:44:36
cyklonB rozwiazalby sprawe,ta i wiele innych

Fleuri
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-09-09 13:31:51
7 osób lubi to! :D

MrJasiek79
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-09-09 13:29:15
WTSTERYLIZOWAC OBOJE, PLUS OBCIAC JEDNEMU I ZASZYC DRUGIEJ!!!!!

twojakochanka
    Ocena: -14 (glosow:22)
2012-09-09 13:26:00
komentarz usunięty przez moderatora

kapciowo
    Ocena: -11 (glosow:17)
2012-09-09 13:48:00
a z resztą , mi też nie jest jej szkoda :3

UannoyMe
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-09-09 14:18:13
Co ty pierdo*isz pustaku...

Vingunia
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-09-09 14:47:00
.....mama Madzi z kumpela? szkoda,ze wasze matki was nie zatlukly....zawsze mozna was jeszcze wysteryrylizowac

outlaws13
    Ocena: 17 (glosow:21)
2012-09-09 13:05:23
a przypomnijcie sobie teraz ilu z was tłukło by dzieciaka za rozbitego IPhone kilka dni temu pod innym absurdem. HIPOKRYCI ZBIERAJĄCY PLUSY A NIE WYRAŻAJĄCY SWOJE OPINIE I POGLĄDY.

sedziadread
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-09-09 13:28:03
dokładnie tak ... ale nie niemowlę , nie z taką brutalnością i na pewno nie na śmierć .nie przesadzaj Out.

outlaws13
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-09 13:32:47
komentarz usunięty przez moderatora

outlaws13
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-09 13:39:17
komentarz usunięty przez użytkownika

twojakochanka
    Ocena: -12 (glosow:16)
2012-09-09 13:40:42
komentarz usunięty przez moderatora

outlaws13
    Ocena: 9 (glosow:13)
2012-09-09 13:44:26
Mam rozumieć że np 12-sto latka można za(jeb)ać za telefon. Mi chodzi o fakt a nie szczegóły. Mam dzieci i gardzę przemocą jakąkolwiek w ich kierunku, przemocą do kobiet, domowej itp itd. Wystarczy pisać o swoich poglądach a nie w tonie jaki jest plusowany i nie będzie takich kwiatków.

sedziadread
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-09-09 17:54:12
out jak byłeś dzieckiem , nigdy nie dostałeś pasem po dupsku jak coś przeskrobałeś ? bo o tym właśnie piszę . jeśli nie , to nie zrozumiesz o co mi chodzi.

outlaws13
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-09-09 18:26:46
dostałem wiele razy, często za dziesięcioro innych dzieci, dlatego wiem co oznacza wielkolud zbliżający sie do ciebie (małego) z piana w pysku. Ja wiem czym jest "ojciec" pijak i wiem czym jest być bitym przez takiego bydlaka. dziś jedyne po co chodze na jego grób to się pośmiać. I tak nie

outlaws13
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-09-09 18:30:32
zrozumiesz.

sedziadread
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-09-09 19:20:34
teraz rozumiem . myślę że odmienny punkt widzenia uniemożliwił nam dalszą dyskusję na ten temat . walka na argumenty jest bezcelowa.

outlaws13
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-09-09 19:24:27
dzieli nas przepaść doświadczeń.

lucy123
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-09-09 19:26:18
Doświadczenie doświadczeniem, takie samo na każdego człowieka będzie miało inny wpływ. Jedni będą mieli podejście takie jak Ty, a inni całkiem obojętne. Ciężko orzec.

sedziadread
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-09-09 19:50:10
nie mam zamiaru licytować się z Tobą Out na doświadczenia życiowe ponieważ nie wiemy o sobie nic i podobnie jak Ty mam wyj@bane na plusy czy minusy oraz przychylne komentarze.

KarolynnaPL
    Ocena: 5 (glosow:17)
2012-09-09 12:55:40
A moim zdaniem gdyby aborcja była legalna to nie byłoby takowych sytuacji jak tu ze screena lub Katarzyny W.

studentka201
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-09-09 17:48:53
Po to jest antykoncepcja! Pewnie, zacznijmy zabijać dzieci i osoby starsze, przecież to słabe ogniwa naszej populacji! Ludzie, stajecie się coraz gorsi od zwierząt, a to ponoć one nie myślą... Może i nie posiadają inteligencji, ale za to uczucia, których nie potrafią okazać ludzie.

studentka201
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-09-09 17:54:05
Wstyd mi, że moja rodaczka pisze w ten sposób...

lucy123
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-09-09 18:04:27
Dobrze, legalna, ale aborcja kosztuje i to nie mało. Myślisz, że taka patologiczna parka wyłożyłaby 3000 zł czy ile tam to kosztuje na aborcję? Bo ja myślę że raczej nie, więc legalizacja aborcji nic by nie pomogła. A jak nie jesteś na tyle odpowiedzialną osobą, żeby liczyć się z możliwością

lucy123
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-09-09 18:06:03
"wpadki" to po prostu nie uprawiaj seksu. Bo myślenie "a co tam , przecież aborcja jest legalna" jest nienormalne jak dla mnie..

KarolynnaPL
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-09-09 23:13:49
@studentka201 To,że jestem polką nie oznacza abyśmy miały te same poglądy. Nie sądzisz? @lucy123 kosztuje tyle bo jest nie legalna, a gdyby była legalna to raczej byłaby darmowa. Legalizacja aborcji wiele by pomogła,uwierz.

malagosqa
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-09-10 11:00:07
Już widzę jak ktoś przetłumaczy patolom, którzy głównie kierują się swoją chucią, że mają nie uprawiać seksu jeśli nie stać ich na dziecko. To są zazwyczaj osobniki płodzące następne pokolenia w pijanym widzie. Legalna aborcja i sterylizacja patologii, o to rozwiązanie problemu.

KarolynnaPL
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-09-10 15:39:00
malagosqa 100% racji. Brak seksu, bo ryzyko ciąży jest sprzeczne z naturą. Każdy z nas tego potrzebuje:)

malagosqa
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-09-10 16:42:05
Pewnie, że tak. Poza tym powstrzymywanie swoich potrzeb w tej materii może łączyć się z poważnymi zaburzeniami. Wiele osób tak wrzeszczy 'nie dla aborcji', ale poza obroną 'życia napoczętego' wiele ich nie obchodzi. Zawsze kobiety miały wybór, czy urodzić i nikt tego nie zmieni.

szulcik
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-09-09 12:50:25
Ją do komory gazowej, jego na stryczek w południe na rynku powiesić !!

emmaicyryl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-09 12:38:15
komentarz usunięty przez moderatora

interchangeable
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-09-09 12:26:46
i jak ich teraz nazwać 'ludźmi' , zwierzęta zabijają za pojawienie się w otoczeniu maleństwa innej osoby , a ludzie ... to jest chore ! Sporo par nie może mieć dzieci, skoro nie chcieli mogli oddać do adopcji .

jaczuro
    Ocena: 9 (glosow:11)
2012-09-09 12:20:49
Była Madzia, było ugotowane i zblenderowane dziecko, teraz nowe WYDARZENIE, tym razem Warszawa. Nazwijmy dla ułatwienia "Madzia ver 3.0". Czekamy na następne szokujące tematy - a tymczasem następne afery rządowe i kolejny wzrost podatków już przechodza po cichu.

grzesssiek
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-09-09 12:17:35
Nie zdziwiłbym się gdyby teraz oboje zostali celebrytami, dostali mieszkanie itd.

peterek.1979
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-09-09 12:02:14
nabić na pali posypywać solą

ssij_mi_jaja
    Ocena: 4 (glosow:14)
2012-09-09 11:32:10
dla takich rodziców powinni przywrócić karę chłosty i spalenia na stosie

case5150
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-09-09 11:20:03
w Polsce jedynie co dobrze wychodzi to zabijanie dzieci

magicznamagda
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-09-09 11:19:46
takie elementy nie nadaja sie na rodzicow a jesli panstwo pozwala takiej patologii sie rozmnazac to ich problem mnie to nie dziwi.

case5150
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-09 11:18:49
komentarz usunięty przez użytkownika

evertos
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-09-09 10:55:08
o ile mi wiadomo to ktos z opieki powinien sie tym interesowac itp?i co wszystko bylo ok. cudowni rodzice.aborcja aborcją ale mozna tez dziecko oddac do adopcji i ja nie widze w tym nic zlego. duzo kochajacych sie malzenstw nie moze miec dzieci

budka
    Ocena: 13 (glosow:15)
2012-09-09 10:51:46
Tak to jest że Ci co mają dzieci mieć ich nie powinni, a Ci co pragną i by kochali starają się i nici. Brak mi słów...

sedziadread
    Ocena: 8 (glosow:12)
2012-09-09 10:40:42
to się nazywa 100% wpadka. dziecko przeszkadzało bo się urodziło , nie można było spokojnie przepuszczać kasy na tanie trunki i balować na melinie zwanej "domem". dobrze by było wprowadzić dla takich "rodziców" specjalne "udogodnienia" w więzieniach.

Kajetanka
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-09-09 10:36:54
Nadal jesteście przeciwko aborcji?

sedziadread
    Ocena: 6 (glosow:14)
2012-09-09 10:45:02
tak. problem leży w ludziach którzy nie zasłużyli na to by mieć dzieci, a nie w tym że kobieta zachodzi w ciążę. dziecko to najcenniejszy dar jaki kobieta może dać swojemu partnerowi .podsumowując -jestem przeciw aborcji, ale jestem za KASTRACJĄ :D

sedziadread
    Ocena: 9 (glosow:11)
2012-09-09 10:46:41
... bez znieczulenia , najlepiej w imadle , bardzo powoli.

outlaws13
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-09-09 13:47:16
tak bo znowu wyskrobią nie tych co powinni.

twojakochanka
    Ocena: -9 (glosow:19)
2012-09-08 23:35:59
komentarz usunięty przez moderatora

twojakochanka
    Ocena: -7 (glosow:21)
2012-09-08 23:48:52
komentarz usunięty przez moderatora

Buchan
    Ocena: 8 (glosow:20)
2012-09-09 10:37:17
Gdyby aborcja była za darmo to Ciebie by nie było, a wszyscy dobrze wiemy że Twoich rodziców nie stać było na skrobankę więc niestety jesteś tutaj z nami...

czarna1281
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-09-07 17:27:49
wbić ich oboje na pal

Aldona22
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-09-09 13:35:57
komentarz usunięty przez użytkownika

rusofil4
    Ocena: -6 (glosow:8)
2012-09-07 12:50:48
komentarz usunięty przez moderatora

Samwise_Gamgee
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-12 04:19:07
blabla bla typowe dla katolickiego debila, bo przeciez przed Owsiakiem nikt dzieci nie mordował, wogóle było za..biście, nie było morderstw, narkomanów, niczego, tylko ciekawe po co w tym katolickim kraju gdzie podobno 90% ludzi jest katolami, jest tyle więzień, Monarów, izb dziecka itp, zapewne je

Samwise_Gamgee
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-12 04:21:17
zapełnia pozostałe 10% "wrednych" niewierzących

parking12345
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-09-07 11:01:09
zajeb@łbym te ścierwa !!

dianusia
    Ocena: 8 (glosow:14)
2012-09-07 09:41:22
Tacy to powinni ginąć w męczarniach.

inkabam
    Ocena: 8 (glosow:14)
2012-09-07 02:52:33
Nie zrozumcie źle, ale może gdyby o legalności aborcji w naszym kraju nie decydował ciemnogród i te kościelne kreatury w sukienkach, a państwo dbało o obywateli a nie o te świnie z wiejskiej, nie dochodziłoby do takich tragedii. Nie tłumaczę ich, to bestialstwo, ale można by go uniknąć.

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-09-09 13:56:40
No pewnie, przecież to różnica pozbawić dziecko życia przez lekarza w łonie matki, niż jakiś czas po urodzeniu.Jedno jest ok, a drugie już nie?Problem nie leży w prawie do aborcji.Leży tylko i wyłącznie w ludziach.Człowiek, a tymbardziej dorosły człowiek powinien ponosić pełną odpowiedzialność

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-09-09 14:00:29
za to, co robi.Nie chcesz dziecka?To się nie j*b, albo się zabezpieczaj.A jeśli już się stało, znajdą się ludzie, którzy takie dziecko zaadoptują.Jeśli komuś trudno to pojąć, powinien być od razu zamykany, bo nie jest przystosowany do życia w społeczeństwie.Dziecko jest zawsze niewinne

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-09-09 14:02:09
a jeśli ktoś je krzywdzi, nie jest godny, żeby mówić na niego człowiek.Moim zdaniem krzywdzenie w jakikolwiek sposób dzieci, a tymbardziej przez ich własnych rodziców, to najgorszy czyn jaki można popełnić.Powinna być stosowana za to najwyższa z możliwych kar.

inkabam
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-09-09 19:27:39
Tak Mundzio, bo dziecko to zabawka do oddania, jak się znudzi, i tylu chętnych do adopcji, że domy dziecka świecą pustkami!!! Widzisz dla mnie aborcja to nie morderstwo i nie istnieją środki, które zapewnią 100% zabezpieczenie przed ciążą. A nie każdy jak widać się na rodzica nadaje.

inkabam
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-09-09 19:34:14
O jakiej odpowiedzialności mówisz? Urodzić i zrobić komuś z życia piekło, katując go albo skazując na tułanie po domach dziecka? Tak rozumiesz odpowiedzialność? Niezwykły akt miłości i miłosierdzia. A potem Ty je będziesz utrzymywał? Ty zadbasz o ich wychowanie i edukację?

inkabam
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-09-09 19:40:12
Bo jak widać nasze państwo wspiera tylko te świnie przy korycie, a kobieta na wychowująca dziecko, dbająca o dom jest tu nikim. Radź sobie sama. Jakby to nie był wyczerpujący etat. Poza tym w kwestiach aborcji wypowiadają się najchętniej panowie, którzy nie powinni mieć prawa decydować o moim ciele

inkabam
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-09-09 19:43:26
Jeśli natura zdecyduje kiedyś o tym, że będziecie mogli zachodzić w ciążę, nosić brzuch przez 9 miesięcy, rodzić i karmić piersią - proszę bardzo. Ale póki co, nie życzę sobie, byście decydowali czy mój brzuch ma być inkubatorem, czy nie. Zapominacie, że kobieta to też człowiek, nie tylko matka.

osiniak75
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-09-07 01:05:30
Najpierw do pierdla a potem do ZOO na wybieg z małpami.

szatano999
    Ocena: 14 (glosow:14)
2012-09-06 22:05:03
może liczą na sławe i lepsze życie typu Waśniewska???

Yontek72
    Ocena: 17 (glosow:25)
2012-09-06 21:57:01
Jemu uciąć a jej wyciąć , nie nadają się na rodziców.

Moxie2
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-09-07 12:52:32
Jemu głowę, a jej serce.

ailee
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-09-09 11:20:18
Moxie, ta kobieta nie ma serca.

piotr8711
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-09-09 16:00:49
Lepiej zabić.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Pomysł jest
  •  Maszynista cicho podkrada się do dwóch dziewcząt
  •  Zapomniał dodać
  •  Obcokrajowiec wyrzucił śmieci z samochodu,


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0700