Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
sebek110974  12-09-20, 06:56 Zgłoś
+ 584 -
Dodano: 2012-09-20, 06:56:09   przez: sebek110974
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 584  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(131)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
jurek1102
    Ocena: 26 (glosow:30)
2012-09-20 15:01:28
Bo nie umiesz gotować :) Ja robię pyszną :)

net244
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-22 19:24:15
no takie jest życie, ci co mają więcej kupują więcej i tyle. Można by dać równo wszystkim towarzyszom jak w korei pln ale chyba raczej nie chcieliby się tam przeprowadzić

sudan
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-01 16:11:30
Niech sie ciesza ze maja w ogole co jesc.

victos
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-09-25 01:04:59
Ja na tym zdjęciu nie widzę żadnej zastawy, więc nie kupuję tekstu o rzekomej segregacji klasowej dzieci. Jeśli miałbym się pod czymś podpisać to chciałbym dowód, a nie domniemanie. A żarcie zupełnie przyzwoite swoją drogą, gorszy syf kiedyś na stołówkach się jadło - i nawet na prawdziwym talerzu.

Hasdan
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-09-25 00:16:53
Bueah. U mnie w sq też było takie coś, ale moja mama wparowała i na drugi dzień głupoty w sq nauczycielek i dyr wywietrzały

wisz35
    Ocena: 10 (glosow:10)
2012-09-28 06:32:38
weź te swoje skróty sobie w dupsko wpakuj. Nie długo może zaczniesz srać na raty.

kurdenoniewiem
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-09-24 22:07:12
Zatłukłbym za miskę fasolki po bretońsku, uwielbiam to. Mogę wpieprzać to nawet z papierowego kubka po kawie

buber12345
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-09-24 20:15:54
A może dzieciakom totalnie wisiało to na czym jedzą; tylko "starzy" zrobili aferę na miarę TVN. To takie medialne. Musimy też pamiętać o względach epidemiologicznych bo przecież była to firma kateringowa.

Polacca
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-09-24 15:21:49
no i? Jak masz 5tys złotych to kupujesz Tico, a nie Jaguara XS. Skoro kupiły tanie obiady to jedzą tanie, chyba normalne.

BlaszzzaK
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-09-24 12:52:35
Tu nie chodzi o zawartość posiłku tylko sposób ich podania. Podaja na 2 różnych zestawach naczyń biedniejsi na plastikowych a bogatsi na szklanych (porcelanopodobnych). Taka segregacja jest niedopuszczalna, a szczególnie dzieciaki są wredne dla siebie i to tylko prowokuje ich zachowania o wysmiewa

kopyt
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-09-24 08:59:22
OK. Ci co płaca mniej lub wcale nie mogą co prawda narzekać bo co by było gdyby dostawali takie dania jak Ci Nowobogadzcy. Oburzenie tych co płacą więcej. Ale czemu po prostu nie można zrobić 2 przerw obiadowych.Nikt by nie patrzył nikomu do talerza i nie było by ze ktoś ma lepsze czy gorsze

net244
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-09-24 08:06:34
komentarz usunięty przez użytkownika

sebek110974
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-24 05:56:37
komentarz usunięty przez moderatora

puszekp
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-09-24 01:24:53
jak ja lubie fasolke po bretońsku smaka robią

karolkolobrzeg
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-09-23 19:09:38
Tą fasolkę to bym op***dolił...;>

Mr_Flood
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-09-23 17:51:47
to jakaś bzdura. skoro te bogate dzieci jedzą lepiej, to gdzie zdjęcie ich obiadu do porównania... ?? poza tym to co widze na zdjęciu jest pełnowartościowym posiłkiem, a talerza się chyba nie je o ile się nie myle....

domagalag
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-09-23 00:14:19
komentarz usunięty przez użytkownika

kunovsky
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-09-22 23:41:01
o uj tu chodzi???????????? ze w innych szkolach podaja na talezach?????? a uj te dzieci to obchodzi !!!!!!!! wazne ze nawet za te 2 zl maja cos cieplego do zjedzenia!!!!!! bo nieestety w wielu rodzinach to moga liczyc tylko na chleb z margaryna .... z biedronki

ev_ce
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-09-23 13:47:07
nie rozumiem dlaczego masz tyle minusów. Jeśli ich posiłek tak wygląda - zupa, fasolka, chleb, herbata/kompot za 2 zł to nie ma co narzekać,że to w plastikach jest! Za taką cenę? W żadnej stołówce tak się nie zje

kunovsky
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-22 23:34:41
komentarz usunięty przez moderatora

marillion
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-09-22 23:01:43
Ja takie zupy mogę jeść codziennie, nie wiem co tutaj jest takiego smutnego.

dupablada1989
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-09-22 22:22:41
dobrze, że w ogóle mają co jeść. wiochą byłaby wtedy, gdyby część dzieci siedziała przy pustych stołach, a część przy przeładowanych żarciem. podziały zawsze były, są i będą. trzeba się z tym pogodzić.

wrau
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-09-23 00:08:27
Niejednokrotnie dorośli nie mogą się pogodzić z powodzeniem drugiego człowieka, a ty wymagasz od dzieci, aby były wdzięczne za to, że w ogóle mają co jeść, gdy jego koledzy objadają się smakołykami. Niepojęte dla mnie to przyzwolenie na eksponowanie podziału między biednymi a bogatymi.

Samarka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-23 10:12:47
komentarz usunięty przez użytkownika

Samarka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-09-23 10:15:20
dupablada1989 masz rację,ale zaraz tu wyjdziesz na najgorszego jak ja:) Że biednych prześladujesz i w ogóle drań najgorszy z Ciebie:)Podziały są,były i będą,ale ludzie lubią się oszukiwać i udawać dobrych,a za plecami śmieją się z biednych.

thiquee
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-09-22 21:01:27
Największą wiochą w tym przypadku jest opis pod zdjęciem.

bzyku1123
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-09-22 20:08:45
powiem krótko. popatrzcie na ich rodziców. a potem oceniajcie!

sebek110974
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-09-22 20:18:24
...dobrze że wybrałeś sobie rodziców i napisałeś piąty post od 16.05.2011r

Mychaty
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-09-22 20:05:03
Niech sie cieszą że cokolwiek mają :>

Frozen06
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-09-22 20:02:34
To w takim razie czemu nikt się nie czepia że po ulicy jedni chodzą w markowych ciuchach a inni nie? Taka prawda,że kto ma pieniądze ten ma wszystko a ludzie biedniejsi nie mają nic. Nie rozumiem oburzenia od zawsze było tak że bogatsi mają lepiej nie tylko dzieci ale i młodziez czy ludzie starsi.

mortiur
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-09-22 20:04:42
racja, zadna nowosc

Agrippa
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-09-22 20:26:46
Chodzi o to, że szkoła to nie miejsce na taką segregację. Wystarczająco jest tego gdzie indziej.

drLOUBITCH
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-09-22 19:35:52
Uważam, że takie coś jest absolutnie niedopuszczalne.

mtek9
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-09-22 19:27:40
Tu chodzi o to, że są dwa rodzaje obiadów- tańsze za bodajże 2,50 i droższe za 7zł i dzieci które płacą mniej jedzą troszkę gorsze i na plastikach, a te co płacą więcej lepsze na szklanych talerzach, ja tam nie widzę żeby im się krzywda działa.... jedzą taniej to mają gorsze, dziwne strasznie....

jacek35
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-09-22 18:58:51
to nie chodzi o to czy fasolowa,czy pomidorowa,ale powinni podawał posiłek poprostu w talerzu,a nie na plastikowej tacce,wtedy wszystkie dzieci spożywały by posiłek w jednakowch telerzach

hamakowa
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-09-22 17:28:31
patrze na to zdjęcie, patrze patrze i patrze i mysle o co tu chodzi..... zal mi was ludzie, normalne jedzenie, az mi slinka cieknie jak na to patrze..... ^^

lifelover88
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-09-22 17:26:17
Fasolka jest przecież świetna :) Osobiście wolałbym jeść ją zamiast tych "urozmaiconych posiłków".

LubieBuraczki
    Ocena: 1 (glosow:13)
2012-09-22 17:01:18
Jak dla mnie nie ma co się czepiać, oczywiste, że jak ktoś płaci, to dostanie lepsze, sprawiedliwości nie ma na świecie, niestety. Ja szczerze nigdy nie rozumiałem idei obiadów w szkołach, chyba, że dla dzieci z biednych rodzin, które nie mają w domu,a tak poza tym, to dla mnie bez sensu.

kacperpol
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-23 10:45:03
Dziwne , gdyby u mnie były obiady w technikum to bym chodził codziennie. A tak to trza wpieprzać jakieś kanapki .

onet12
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-09-22 16:42:29
Jak w Macdonaldzie wcinaja z papierowych pudełek albo styropianu to jest COOL, ale w szkole to juz dyskryminacja. Cieszcie sie ze maja co jesc zamiast wyszukiwac dziury w calym

Samarka
    Ocena: -5 (glosow:13)
2012-09-22 16:30:32
Jeśli rodzice mają pieniądze to naturalne,że ich dzieci powinny jeść lepiej niż dzieci z rodzin patologicznych.Niedość,że jedzą za darmo to jeszcze mają pretensje,że talerz plastikowy,że nie smakuje...

sebek110974
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-09-22 17:26:38
Samarka ubóstwo to nie patologia.

Samarka
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-09-22 17:37:02
Rzeczywiście,masz rację...Ale często ubóstwo idzie w parze np.z alkoholizmem.Większość biednych dzieci ma w domu rodziców alkoholików.Nie wszyscy,ale większość.Taka smutna prawda.

leszko1967
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-09-22 20:01:06
Nie wszyscy biedni to patologia a zresztą co są dzieci winne że ojciec pije i bije a na obiad nie da ?????? Słyszałem o tym przypadku w radiu te na plastikach dostawały dzieci które miały posiłek opłacany z pomocy społecznej a na normalnych talerzach jadły dzieci którym opłacali rodzice .

Agrippa
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-09-22 20:30:16
Samarka. Skąd ty bierzesz takie brednie? Większość biednych to alkoholicy? To tak jakby powiedzieć, że zdecydowana większość zamożnych to złodzieje i pazerne bydlaki. Jedno i drugie twierdzenie bez sensu.

Samarka
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-09-22 21:30:25
Z doświadczenia to wiem.Jak chodziłam do podstawówki dzieci ubogie miały rodziców zaglądających do kieliszka.Zresztą to jest wszędzie widoczne-alkohol jest przyczyną ubóstwa bardzo wielu rodzin.Nie trzeba szukać daleko-na osiedlu,w bloku,w mieście...Wszędzie jest pełno przykładów.

Samarka
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-09-22 21:38:17
Znam takie rodziny,że choćby im dać nie wiadomo ile kasy wszystko przeznaczą na alkohol a potem chodzą i pożyczają od sąsiadów.Zresztą miałam raz"przyjemność" być w siedzibie MOPS-u w moim mieście,gdzie wywieszona była kartka"ZAKAZ WSTĘPU POD WPŁYWEM ALKOHOLU"-to chyba o czymś św

MadRat
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-23 12:20:26
komentarz usunięty przez użytkownika

MadRat
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-09-23 12:23:44
A ja przyznam rację Samarce. A dlaczego? Pracuję na kasie w supermarkecie w małej mieścinie co kojarzy się klientów bo często robią zakupu. Poza chlającymi emerytami, są też ubogie rodziny co kupując chleb, masło, jakąś tanią wędlinę, nie kupią nic dziecku słodkiego ale za to najtańszy

MadRat
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-23 12:28:12
komentarz usunięty przez użytkownika

MadRat
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-09-23 12:30:31
(cd.) browar i to po kilka puszek. I co? sebek110974 ubóstwo to nie patologia? Nie przyczepiłbym się, gdyby było napisane, że nie każda rodzina w ubóstwie to patologia, ale takowe są a w nich, papierosy, alkohol i przemoc. Zamiast tego alkoholu, od niedzieli dziecko by coś dostało.

Adrian2712
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-09-22 16:29:47
K***A to wola o pomstę do nieba!

lucy123
    Ocena: -5 (glosow:5)
2012-09-22 16:28:43
Ja miałam babcie..

uweuweuwe
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-09-22 16:27:05
obiadow i zyje

uweuweuwe
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-09-22 16:25:41
w mojej szkole dzieci z biednych rodzin nie chodzily na lekcje ale na obiad przychodzily wiec dla nich posilek byl najwazniejszy podzial jest niesprawiedliwy ale dla dziecka ktore w domu nie ma jedzenia to i taki obiad mu smakoje takie jest zycie nikt nie mowil ze bedzie lekko ja tez nie jadlem

kasiasz7
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-09-22 16:19:54
si ze sobą jedzenie i sprawa załatwiona.

kasiasz7
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-09-22 16:16:55
U mnie w szkole każdy dostaje jedzenie z plastikowych pojemników i krzywda im się nie dzieje, dania są identyczne dla każdego. Posiłki nie są ani złe, ani jakoś specjalnie dobre, ale jakoś da się je zjeść. Ceny nie są wygórowane 2zł za zupę 5 za drugie danie. Jak komuś się nie podoba to niech przyn

szulcik
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-09-22 15:53:39
eee wcale nie tak najgorzej .. fasolowa z kiełbaska całkiem niezła wyżerka tylko brakuje tam papryczki chili ..

MARILYN_DEAD
    Ocena: 16 (glosow:18)
2012-09-22 15:37:40
komentarz usunięty przez moderatora

MARILYN_DEAD
    Ocena: 19 (glosow:21)
2012-09-22 15:40:18
komentarz usunięty przez moderatora

lucy123
    Ocena: 11 (glosow:15)
2012-09-22 15:43:21
Ode mnie masz owacje na stojąco za tą wypowiedź, a nawet ukłon :)

rusofil4
    Ocena: -12 (glosow:14)
2012-09-22 15:46:14
komentarz usunięty przez moderatora

outlaws13
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-09-22 15:47:10
Ja też się kłaniam, tęskniłem za takim Tensorkiem. Kiedyś było go dużo takiego.

rusofil4
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-09-22 15:48:32
komentarz usunięty przez moderatora

creed1984
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-09-22 16:17:20
rusofil4: sama sobie zaprzeczasz w tym co piszesz! Najpierw piszesz, że Twoja mama korzysta z pomocy opieki społecznej, a teraz wyzywasz biednych ludzi od nierobów? WTF?

Hustlin
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-09-22 16:25:09
komentarz usunięty przez moderatora

blahhh
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-24 01:24:02
rusofil4: naucz się czytać ze zrozumieniem to raz, dwa - naucz się pisać poprawnie po polsku. Ja zbytnio nie kumam tej wiochy. Jakbym miał mieć za friko nawet stosunkowo gorsze żarcie, ale takie jakie widać na zdjęciu to z radości bym skakał. (te "gorsze obiady" są opłacane przez MOPS)

HaniaZkartonu
    Ocena: -17 (glosow:23)
2012-09-22 15:31:40
nie lubie dzieci dobrze im tak xD jedyne dziecko co lubie to Connie Talbot xD

Aseptyka
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-09-22 21:32:06
Zapewne sama nie jesteś osobą starszą, a chodzisz do gimnazjum, ale jeśli już jesteś osobą dorosłą i pustą to dedykuję ci to " Zapomniał wół, jak cielęciem był "

yggdrasil
    Ocena: 9 (glosow:15)
2012-09-22 15:08:54
jedzenie z plastików jest droższe, więc brakuje tu ewidentnie logiki. ktoś stara się tym dzieciom pokazać, że są gorsze. jedna stołówka, jeden obiad, tak powinno być - jeśli zamożnym dzieciom się nie podoba, to niech mamusia i tatuś wykupią obiadki w restauracji.

lazl0
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-09-22 14:52:30
Jak ja chodziłem do podstawówki to nie jadłem żadnych obiadów, bo rodziców nie było na to stać. Jadły tylko dzieci z zamożnych rodzin albo tych co dostawali z mopsu. Mi musiały wystarczyć same kanapki i do nikogo nie miałem żalu.

rusofil4
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-09-22 16:05:02
komentarz usunięty przez moderatora

rusofil4
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-09-22 16:07:24
komentarz usunięty przez moderatora

rusofil4
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-09-22 16:10:25
komentarz usunięty przez moderatora

rusofil4
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-09-22 16:14:34
komentarz usunięty przez moderatora

rusofil4
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-09-22 16:16:11
komentarz usunięty przez moderatora

lazl0
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-23 12:19:37
Czego miałem współczuć jak w moim domu pracował tylko tata u prywaciarza na koparce i na papierze zarabiał 2500 zl wiec nie przysługiwało nam nic z opieki, a na święta dostał wypłatę dosłownie 100 zl bo szef mu powiedział ze nie ma pieniędzy...

lazl0
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-23 12:26:59
Poniewaz musial synowi kupic nowy samochod... A przez plot mam sasiadow ojciec w wiezie niu za kradzieze, matka pijaczka. Dla takiej rodziny obiadek w szkole i pieniadze z mopsu oczywiscie przysluguja. W tym karju pomaga sie ludziom ktorzy nie doceniaja pomocy,

lazl0
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-09-23 12:32:54
a tym którzy na nią zasługują brakuje pieniędzy... Jezeli uwazasz moje myslenie za skandaliczne to wykarm 5 osobowa rodzine za 100 zl. Poprostu mowie to czego sam doswiadczylem jako dziecko i do nikogo nie mam zalu ze rodzice nie mieli dla mnie na czegolade.

lazl0
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-09-23 12:35:00
A dzieci z "biednych" rodzin dzien w dzien przebywali pod sklepikiem szkolnym

lazl0
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-24 20:55:00
rusofil4 a tak poza tematem weź dodatkowe lekcje jeżyka polskiego bo popełniane przez Ciebie błędy ortograficzne są skandaliczne...

suiCid3R
    Ocena: -3 (glosow:13)
2012-09-22 14:50:49
Dobrze im tak.

aganella
    Ocena: 8 (glosow:12)
2012-09-22 14:34:33
bez przesady nie róbcie afery.przecież nie dają dzieciom gówien tylko normalne jedzenie.a myslicie że co jak kolega koleżanka ma ubrania firmowe i inne bajery to jak czuje dziecko które ma bety od po braciach siostrach znajomych można by tak wymieniać bez końca. takie jest zycie.

wiocho
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-09-22 14:06:33
Osobiście uwielbiam fasolkę, ale wytłumacz to dziecku dlaczego Polska to dziwny kraj.

szczeryham
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-09-22 13:46:28
Co to w ogóle tu robi?! Nie wiadomo kompletnie o co chodzi...

pepee774
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-09-22 13:22:53
Nie szkoda jednorazowych naczyń?Moim zdaniem jak biedne dzieci jedzą za darmo to powinni talerze za sobą umyć a nie rosnie mlode pokolenie nierobów co będą wiedzieć ze i tak opieka da za darmo to po h.j robić

creed1984
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-09-22 14:22:49
Po pierwsze kolego nie jedzą za darmo tylko szkołę dofinansowuje GOPS lub MOPS. Po drugie to nie ich wina, że mają rodziców alkoholików, którzy wolą piwo lub wino zamiast dać dziecku jeść. Poza tym jak dostawałeś jedzonko pod nosek od mamusi to po ch*j się udzielasz???

Monsignorae
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-09-22 15:29:53
Popieram. Stop państwu opiekuńczemu !

xKarolusx
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-09-22 13:19:25
Nie wiem co za debil pisał opis pod tym zdjęciem bo nic nie da się z niego zrozumieć.

Lola90009
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-09-22 12:53:51
Oglądałam to tv ze te dzieciaki są podzielone biedne jedzą w tacka a bogate w zastawach i mają lepsze meni, bardzo przykre ze sie tak dzieje. Niby miało sie to zmienic tak mówili no ale zobaczymy. Przykre i smutne. Ale fasolka bo bretońsku jest wyje*ebana mniam ;)

lucy123
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-09-22 15:45:32
Jeszcze zależy jak i z czego zrobiona.

outlaws13
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-09-22 15:49:08
Ja lubię fasolkę jak jest zrobiona z grochu i kukurydzy.

Lola90009
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-23 10:30:57
Kukurydzy ? fuuujjj.

house32
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-09-22 12:51:31
Jak mozna byc takim gnojem i zrobic takie cos biednym dziecia

pajakpajak
    Ocena: 0 (glosow:14)
2012-09-22 12:19:02
To jest kraj według Tuska i jego "niedojd ministrów" refundacja recept.... podział na równych i równiejszych ....

Agrippa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-22 20:33:15
A za innych rządów było lepiej? Przecież to jedna banda.

lolek177
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-09-22 12:00:07
za moich czasów obiad w szkole kosztował 2,20 zł i to był taki syf ze nie dało sie tego zjeść :P Lepiej było kupic sobie chipsy z pokemonami i było smaczniej i przyjemniej :)))

cupamo
    Ocena: 13 (glosow:15)
2012-09-22 11:51:10
Dupa tam ze biedniejszym jedzeniem,bo fasolka jest ok,ale największą wiochą jest sposób podania.Bo czy darmowego jedzenia nie można podać na normalnych talerzach?A nie w plastikowych jak na jakimś festynie.

czesman
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-09-22 11:34:18
Truja dzieciaki tymi plastikami... wspolczuje im w przyszlosci

magik_88r
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-09-22 11:28:26
ja pi**dole! co za czasy! ja to w szkole moglem pomazyc o fasolce w ktorej plywa kielbasa. Ja jadlem pomidorowke na wodzie po gotowaniu "parowek" z dnia wczesniejszego. Co prawda podana byla na ceramicznych talerzach, ktorych nie bylo nawet jak zlapac bo byly tak powyszczerbiane ze mozna b

Dostron
    Ocena: -9 (glosow:17)
2012-09-22 11:25:00
To co proponujecie lewaki? Szlachta ma jeść te gorsze posiłki, czy ma dopłacić plebsowi do lepszych?

marcinekcom
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-09-22 15:12:20
te szlachcic, żeby nie plebs nie miał byś co do dzioba włożyć;] chodzi mi o jedzenie, bo pewnie przypał jak ty co innego sobie od razu skojarzył...

marcinekcom
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-09-22 11:20:52
a ktoś tam na wysokim stołku ostatnio dostał nowy tv i nowy tablet, będzie mógł sobie przynajmniej poczytać co inni sądzą o takim roz***niu pieniędzy gdy oszczędza się nawet na dzieciach...

arhs
    Ocena: 9 (glosow:13)
2012-09-22 11:13:59
Gdy ja chodzilam do szkoly, w stolowce w ogole nie bylo darmowych posilkow dla 'biednych dzieci' i wszyscy jakos zyli. Dzisiaj to juz sie niektorym w dupie poprzewracalo..

Renia_400
    Ocena: 6 (glosow:14)
2012-09-22 11:25:22
Może i się poprzewracało, ale jak już są te posiłki to powinno być równo dla wszystkich, żeby dzieciaki nie czuły się gorsze, bo co one winne. Albo nikt nie powinien dostawać albo wszyscy to samo.

outlaws13
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-09-22 11:28:40
Gdy ja chodziłem do szkoły to nigdy nie widziałem nikogo szukającego jedzenia w śmietniku. Dziś widze takich ludzi codziennie. Władzy państwowej sie poprzewracało.

MArcin11122_1M1
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-09-22 11:02:13
Szkoda, że autor nie postarał sie bardziej bo na obiad dyrektor szkoły ma 5zł na "wsad" do kotła a dla wieźnia jest 7zł. I to jest dopiero wiocha

zagiell
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-09-22 10:56:29
W ramach zemsty za tańszy obiad, później będą zagazowywać tych, którzy jedli ten droższy :)

wyslannik
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-09-22 10:26:36
marudza... sam bym z checia tak pojadl co dzien :P a nie jestem biedny

klansman
    Ocena: 8 (glosow:16)
2012-09-22 10:23:23
Niech sie cieszą że wogóle mają coś ciepłego do zjedzenia a nie pierdzielą o segregacji na stołówce.

cokolino123
    Ocena: 16 (glosow:22)
2012-09-20 14:52:17
nie rozumiem o co ci chodzi? Tak jest w świecie kapitalizmu, gdzie liczy się pieniądz. A myślisz że poza stołówką jak jest? Jedne dzieci jedzą Snickersa a inne mimni wafelka z czekoladopodobnej masy, jedne chodzą w markowych ciuchach a inne w ubraniach z lumpeksu.

Gruby_Czarny_Kot
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-09-22 15:34:39
Dokładnie! Segregacja jest na każdym kroku, więc nie wiem o co tyle szumu. Lepsze ciuchy, telefony, komputery, kieszonkowe. Jak mają się czuć dzieci, które tego nie mają? Może powinni dostać za free? Niech się cieszą, że mają jakieś papu, a skoro nie smakuje to może nie są głodni ...

sedziadread
    Ocena: 12 (glosow:16)
2012-09-20 12:53:20
fasolka po bretońsku z kiełbasą i chlebem jest zaj@bista . ale pomysł z absurdu to wiocha. łapa w górę .

omen100
    Ocena: -33 (glosow:39)
2012-09-20 11:53:36
Fasolka to jedno z najgorszych dan jakie kiedykolwiek jadlam. Fuj. Nie powinno tak byc,szkoda dzieci.

jurek1102
    Ocena: 14 (glosow:22)
2012-09-20 13:25:55
Nie znasz się :)

omen100
    Ocena: -24 (glosow:28)
2012-09-20 14:34:44
Ty sie nie znasz!:P Wole delikatne smaki,a fasolka to taka ciezka,niedobra breja:)

jurek1102
    Ocena: 26 (glosow:30)
2012-09-20 15:01:28
Bo nie umiesz gotować :) Ja robię pyszną :)

omen100
    Ocena: -22 (glosow:30)
2012-09-20 15:15:02
Ja nie gotuje:) Nigdy sie do tego nie przekonam bo nienawidze fasoli:)

Kurkadziurka
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-09-22 10:39:15
a bzdurzysz fasolka jest ok a jeszcze za frajer i im źle za moich czasów mamusia musiała za to płacić a teraz i tak źle narzekanie i szukanie dziury w całym to wiocha

Renia_400
    Ocena: 11 (glosow:15)
2012-09-22 11:20:32
Uwielbiam fasolke po bretońsku, tylko trzeba samemu zrobic, ta ze sklepu jest paskudna. No i ciężkostrawna. Dzieciakom nic nie będzie jak zjedzą raz na jakis czas :)

omen100
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-09-22 13:15:41
Jedni lubia inni nie,ja nie lubie i tyle:)

Ecstasy240
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-09-22 14:09:53
Fasolkę tez wielbię ;)

teka83
    Ocena: 6 (glosow:16)
2012-09-20 11:04:44
tylko nie rozumiem co jest zlego w fasolce po bretońsku. ludziom sie w dupach popierdolilo.

outlaws13
    Ocena: 9 (glosow:13)
2012-09-20 12:00:10
nie oceniaj wyciągając wnioski na podstawie fotek z portalu wiocha tylko odnajdź źródło tematu z zobaczysz o co w tym biega.

bodescu
    Ocena: 5 (glosow:17)
2012-09-20 10:16:05
W mojej szkole było tak samo :/ Dzieciaki co miały obiady z MOPS-u jadły serdele na gorąco, a Ci co mieli wykupione obiady jedli np. schabowego z ziemniakami i marchewką. Żenada. Wstyd dla dyrektora, że w ogóle na takie coś pozwolił!

omen100
    Ocena: -4 (glosow:12)
2012-09-20 17:34:48
Serdle na goraco sa pyszne i duuzo musztardy:D

Python013
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-09-22 13:16:31
Ciekawe czy w tych serdelkach za stawkę żywieniową z MOPSu było choć trochę prawdziwego mięsa... Mięsa oddzielanego mechanicznie na bank w nich nie brakowało.

sexicool
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-09-20 09:37:15
OTAKE Polskę walczyliśmy! hahahahaha

outlaws13
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-09-20 08:02:27
Mam nadzieje ze pomysłodawca stracił prace.

masster12
    Ocena: -4 (glosow:12)
2012-09-20 07:01:35
Nie masz ciekawszych zajęć o 7 rano ?

sebek110974
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-09-20 22:05:23
komentarz usunięty przez użytkownika

masster12
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-09-20 07:00:35
Ja tam lubię fasolke ...
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Modlitwa plus
  •  W szatni
  •  Ciekawy pomysł...
  •  Kibice z Senegalu po wygranym meczu


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500