Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
M1CLAY19  12-09-24, 21:32 Zgłoś
+ 523 -
Dodano: 2012-09-24, 21:32:33   przez: M1CLAY19
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 523  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Pijawki Smoleńskie chcą 40 mln
  •  No super jesteś koleś, kozak z ciebie.
  •  Chamstwo i debilizm na polskiej drodze
  •  Powrót do domu w poniedziałek rano
Ukryj komentarze(72)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
realistka33
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-09-25 10:21:35
I ten rozstaw między cyckami

sylwiannnka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-26 13:19:13
i te rzesy... mnie rozwalily

Arczys
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-22 22:14:06
Smołowane rzęsy jak papa na moim garazu hehe

Tonetti
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-20 02:26:10
Tusz którego użyły najwidoczniej jest strasznie niedobry :/ i jeszcze ta focia -.- omg

ema777
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-11 13:38:18
komentarz usunięty przez moderatora

aluniasz1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-06 09:50:06
jakimi cyckami? ^^ no ale te rzęsy............ Żal mi was.

zapanjen
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-05 16:53:23
Skąd te prostaczki się biorą?

samzi
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-03 13:32:37
twoja stara nie narzeka :_)

gogaxBx1289
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-01 18:53:39
Ta ... I te rzęsy ...

rusofilII
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-09-30 19:40:58
Co one mają na rzęsach? Wylał im się kubeł czarnej farby na pyski? Fatalnie to wygląda.

kalambur
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-05 00:52:46
to mi wygląda na smołę?

mijagi52
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-09-30 17:51:41
ssaki leśne a ta szpara między cycami to od ku..sa.

zdradadobrychrani
    Ocena: -6 (glosow:8)
2012-09-30 13:54:38
ten portal schodzi na psy, teraz jak tu wchodzę to widzę laski co bym pruł dzień i noc a wy tu wiochę widzicie.

pigbull
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-09-30 13:22:05
M1CLAY19 jakbys ty chociaz mial 7 lat to zrozumiem ze belkotasz i pisanie ci slabo idzie ale w twoim wieku tak poslugiwac sie rodzinnym jezykiem,analfabeto wtorny wroc do gimnazjum jeszcze nie jest za pozno,moze nauczysz sie mowic w jezyku choc troche przypominajacym polski

M1CLAY19
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-15 03:09:21
Jezeli powyzsze zdanie zbudowane jest poprawnie;wg zasad obowiazujacych w jezyku polskim,to jedz po mnie dalej.Jezeli jestes kotlem ,ktory przygania garnkowi.....to idz sie wypaluj. Moze ulzy.

wyczes1981
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-09-30 12:30:37
jak widze takie cos,zdecydowanie wole męzczyzn:D

basiaa966
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-30 11:51:17
komentarz usunięty przez użytkownika

basiaa966
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-09-30 11:49:52
typowe Angielki ..

IamThex
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-13 09:45:51
Albo Rosjanki :S

puszekp
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-30 01:22:49
komentarz usunięty przez użytkownika

puszekp
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-30 01:21:23
komentarz usunięty przez użytkownika

natinati
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-09-29 23:18:21
rzęsy z painta :D

Sphinx1992
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-09-29 21:28:53
Według mnie są całkiem ładne i nie rozumiem dlaczego to ma być wiochą ?? :O

DariuszJaworzno
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-09-29 21:15:14
Biust z jęzorem mnie przeraża :0

drLOUBITCH
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-09-29 21:15:04
Chciały wyglądać jak wylaszczone lalki a wyglądają jak parująca psia kupa na mrozie.

MrooH
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-09-29 21:11:49
Rzęsy z paint'a?

marta210877
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-09-29 20:43:04
Przeterminowany tusz do rzes,ot co.

elchupacabra007
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-09-29 20:01:59
Z powodu takich wlasnie panien, do tuszu do rzes powinna byc dodawana instrukcja obslugi ;)

Lola90009
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-09-29 19:25:29
Rzęsy beznadzieja O.o

szyszka135
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-29 19:23:48
jprdl jakie rzęsy :P

julisexi
    Ocena: -12 (glosow:12)
2012-09-29 19:09:27
dziewczyny fajnie wygladaja zadrosnicy byli sa i beda ludzi których nie stac na dobre wdzianka lub kolesi co nie moga miec takich lassek zawsze beda krytykowac!!!!!!debile byle czego sie czepiaja!!!!niech spojrza sami na siebie czy sa tacy idealni mamy 21W LUDZIE obudzie sie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

magduha797
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-09-29 23:18:28
Człowieku a Tobie się chyba w dupie poprzewracało. Ponoć o gustach się nie dyskutuje, ale jeżeli według Ciebie "TO" wygląda fajnie, to ja jednak bym polemizowała...

frania3
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-09-29 19:06:04
Te rzęsy wyglądają jak nóżki robaków...

Ubermensch
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-09-29 19:10:19
Witaj Katiu. Rzęsy jak rzęsy ale liczy się to co wewnątrz niej tętni.

frania3
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-09-29 19:12:07
Witaj. Ja jej bym chyba nie tknęła, są lepsze okazy.

Ubermensch
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-09-29 19:17:00
Jak byś była wygłodniała i osłabiona to i ona by Cię poratowała.

frania3
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-09-29 19:25:53
Nie wątpię ale z reguły jestem wybredna.

Ubermensch
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-09-29 19:28:57
I z reguły jesteś najedzona więc ucztujemy a nie szukamy ochłapów prawda Katiu.

frania3
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-09-29 19:30:12
Właśnie. Zresztą dawno nie byliśmy razem na polowaniu.

Ubermensch
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-09-29 19:34:39
W ogóle dawno nie byliśmy razem. A polowania łączą i uczą odpowiedzialności i zaufania, uczą działania w grupie i z zasadzki.

frania3
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-09-29 19:40:52
Wiedziałam, że mi nie odmówisz. Mamy całą noc.

Ubermensch
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-09-29 19:59:25
Calutka noc przed nami, a w nocy się najlepiej poluje.

MadziiQ
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-09-29 17:59:15
co one mają z rzęsami O_o ??!!

shadow27
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-09-29 17:51:08
i jedno opakawanie tuszu na raz

kiepski07
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-09-29 16:47:22
wynik bezstresowego wychowania

Laleczka_ejtyejt
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-09-29 15:30:31
Macie cos do lalek ? :D Nie no tym dziewczynkom sie troche mocno rzęski posklejały xD

Laleczka_ejtyejt
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-29 15:29:08
Macie cos do lalek?:D nie no dziewczynkom sie troszeczke rzęski posklejały xD

xshogun
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-09-29 15:22:29
ciekawe ilu osobom wiocha zniszczyla zycie teraz to strach dodac smieszne zdjecie bo ktos je podlapie podkreci photoshopem a pozniej na ulice wstyd wyjsc

jogusieek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-29 14:47:57
No właśnie... zastanawiam się co to za maskara...

dupablada1989
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-09-29 14:40:02
mam wrażenie, że przykleiły sobie do rzęs szczoteczki od maskary.

Rexik
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-09-29 13:59:51
Ta tona tuszu na ich rzęsach mnie przeraża.. że je powieki nie bolą?.. chciałabym je zobaczyć w ulewę bez parasolki ;D

JackCola
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-09-29 16:57:34
Ale ich cera, jest jak masło :D :D Nie mają zniszczonej buzi ;)

agatasratatata
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-09-29 13:29:28
Mam bóle współczujące..patrząc na to rzęsy mnie bolą od nadmiaru tuszu

samzi
    Ocena: -11 (glosow:11)
2012-09-29 12:21:56
yyyyy... i gdzie ta wiocha ?

Eric_Cartman
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-09-29 13:05:37
Ty tu wlazłeś to już jedna jest :P

samzi
    Ocena: -6 (glosow:8)
2012-09-29 13:13:30
Eric_Cartman Twoja stara jest większą i jej tu nie widzę:) widzę że oceniają to sami ginbusi PEDAŁY I ZAZDROSNE SZLAUFY KTÓRE ZAMIAST WYJŚC Z DOMU siedzą przed kompem bo sa tak marne że słońce zachodzi gdy zobaczy ich facjate :)

Liane_Cartman
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-09-30 03:36:55
Wypraszam sobie! Pan jest zwykłym chamem!

seba2255
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-09-29 12:20:23
co jak co ale przyznajcie pobzykalibyście takie :)

Aleksandra.93
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-09-29 15:24:03
Nie.

SoczekZfoczek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-09-29 20:03:18
chyba ty!

czarnax92
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-09-29 12:13:55
Aż cud,że mają otwarte oczy. Podejrzewam,że nie mrugają bo gdyby to zrobiły oczy by im się zakleiły od nadmiaru tego tuszu.

rafcio20
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-09-29 11:24:21
A co to jest na tym zdjeciu?

wrzodtwardy
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-09-29 11:14:33
po prawej niezła, a i we dwie byłyby dobre... laska wstaw siebie to ocenimy i Twoją fotę.

ispo
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-09-29 10:49:43
wyglądają jak mop, który stoi u mnie w kącie.

IWannaFuck
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-29 12:36:34
mój mop jest lepszy, bo nie ma tapety.

szczeryham
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-09-29 10:46:15
Od razu widać,że z wysp brytyjskich. To jest właśnie ich problem. Mają pieniądze,ale za to w Polsce są najpiękniejsze kobiety na świecie.

Kellay
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-09-29 10:38:23
Mają słynne "pająki" na oczach .

katakumb13
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-09-29 10:34:49
rzęsy malowane widelcem . xD

realistka33
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-09-25 10:21:35
I ten rozstaw między cyckami

chugo111
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-09-25 02:21:07
Ale ma chu*owe cyce

chugo111
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-25 02:19:56
komentarz usunięty przez moderatora

Nati50
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-09-25 01:24:19
komentarz usunięty przez użytkownika

Nadia94
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-09-24 23:58:17
Rzesy chyba malowane po 20razy.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400