Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
To nie jest fikcja!
karman  12-09-25, 08:54 Zgłoś
+ 856 -
Dodano: 2012-09-25, 08:54:35   przez: karman
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 856  Zgłoś nadużycie
4
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  A Ty? Byłeś kiedyś tak narąbany...
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
  •  Wymuszenie
  •  Portfel mu oddał, a telefon rozwalił
Ukryj komentarze(179)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
sabor
    Ocena: 28 (glosow:44)
2012-09-25 21:40:12
jak tak można jak ktoś nie ma pojęcia niech się nie wypowiada już raz ten absurd był i napisałam wtedy o co w tym zdjęciu chodzi i raz jeszcze powiem że to zdjęcia przedstawia jedno z świąt w strefie Gazy w którym każdy rodzic prowadzi swoją pociechę ulicami miasta na znak pokoju.wiocha to dla dodaj

RafalKZN
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-21 21:54:26
ja myslalem na poczatku ze to komunia :)

Lisiczarnia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-09 10:08:55
I zaraz się okaże, że szczęśliwie jesteśmy tak cywilizowani, że u nas kobiety wychodziły za mąż po 30 już od czasów jaskiniowych :/ Flaki się wywracają. Ciekawe co oni myślą widząc "demokratyczne kraje" w których nasze super cywilizowane 13 latki rozkraczają się pod baletami jak stare pros

Lisiczarnia
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-09 10:10:45
może to i lepiej że ostatnie słowo ucięło.

damien_omen
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-03 22:18:09
To jest identyczna sytuacja jak u nas dorośli prowadzą dzieci do komunii. :D

Max74
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-04 18:56:39
Ty chyba do komunii nie byłeś, bo ja czegoś takiego nie widziałem.

uweuweuwe
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-10-02 10:11:25
sory pomylilem sie wybacz zachowalem sie jak gówniarz ale obiecuje wiecej sie to nie powtórzy

glutowa
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-10-01 14:10:11
widac ze z tej pierwszej wyrosnie wyrafinowana sucz ;)

szyderczyGoblin
    Ocena: 3 (glosow:15)
2012-09-30 11:00:12
Do kury nędzy! Co za niedouczenie! Przecie w Islamie kobiety w szmatach na głowie chodzą! Gdzie tam makijaż, gdzie welony i tak dalej...zanim się coś publikuje, proszę myśleć, żeby z siebie czasem wiochy nie zrobić;) pozdro!

Max74
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-09-30 12:57:28
Może Ty najpierw poczytaj i zanim coś walniesz to dowiedz się, że szmaty nie obowiązują małych dziewczynek.

karman
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-09-30 03:07:55
alednak!!! wejdz na stronę (mass weddings in gaza) A PÓŻNIEJ PIERDOL GŁUPOTY!!! a policję to do ciebie wysłać. OBROŃCO PEDOFILÓW. Na pewno coś by się znalazło

popiel09
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-09-29 03:49:40
To nie jest zdjecie slubu islamskiego!!!! Tak biora slub ortodoksyjni zydzi w izraelu!!! Jezeli juz podajesz to jako wiche(a jest to wiocha)to odpowiednio to zatytuluj

Max74
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-09-29 20:03:47
Ty żeś chyba chłopie żyda na oczy nigdy nie widział.

tashunkewitko
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-09-30 12:34:12
komentarz usunięty przez użytkownika

Max74
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-09-30 12:59:17
Taki jesteś pewien, że żaden z Twoich przodków pejsów po kolana nie nosił ?

tashunkewitko
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-09-30 13:04:51
Jestem pewien - jestem herbu Gozdawa.

Max74
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-09-30 13:31:39
No i co ? Dałbyś sobie rękę uciąć, że żaden z Twoich przodków nie spiknął się z żydkiem ? Przecież nikt tym na pewno się nie chwalił. W Polsce żyło ich mnóstwo przez wiele wieków i siła rzeczy ich geny są zmieszane z naszymi. Podobno nawet Hitler miał żydowskie korzenie.

tashunkewitko
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-09-30 13:54:18
Hitler nie miał żydowskich korzeni, tylko jego ojczym był żydem. Syjonizm to nie geny (w izraelu nie ma już żydów semitów), tylko stan umysłu.

Max74
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-09-30 14:31:01
Jeśli to tylko stan umysłu, to tym bardziej możesz być Żydem ;-)

tashunkewitko
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-09-30 16:30:21
Nie mogę - ja jestem za wolną Palestyną.

jano1101
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-09-28 23:17:34
nie żebym bronił islamu, ale to chyba jedyna najmniej przekłamana wiara ze wszystkich, jak dla mnie islam to islam a sluby z dziecmi i inne absurdy to kwestie kultur danych krajów...

TheBells18xx
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-09-28 22:57:51
Strefa Gazy: zdjęcie z masowych ślubów organizowanych przez Hamas. W tej ceremonii wzięło udział 450 panów młodych (średnia wieku 25-30 lat mężczyzn, średnia wieku "kobiet" - poniżej 10 lat). Po ogromnej burzy medialnej Hamas zaprzeczył wszystkiemu.

spino
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-09-28 22:35:24
Bo żonę to trzeba sobie wychować...

cokolino123
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-09-28 21:40:35
Ludzie nie wierzcie w to co pisze niejaki SABOR. Wrzućcie sobie zdjęcie do wyszukiwarki a dowiecie się że to nie żadne święto tylko masowe śluby w Gazie. Dzisiaj właśnie czytałam w gazecie art. na ten temat. w islamie śluby z dziećmi to 30%!

Neym
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-09-28 21:35:51
Tego wiesniaka co to wrzucil bym nie pozalowal talibom ...

kognak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-28 19:32:40
komentarz usunięty przez moderatora

uweuweuwe
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-09-28 19:14:41
komentarz usunięty przez użytkownika

estena
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-09-28 18:53:55
islam, islam.... a co robią księża katoliccy?W naszej kulturze nie współżyje się z małolatami, a co chwile słychać afery pedofilskie w kościelnych kręgach....

tashunkewitko
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-09-28 20:09:42
Dodam że według watykańskiego prawa sex można uprawiać już z 12 latkami, dodam też że watykańskie prawo było oparte na włoskim i choć Włosi swoje w tej kwestii zmienili, to watykańczycy woleli pozostać przy starym.

Max74
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-09-28 20:42:13
Kościół, kościół... a to co ciapaci robią to już jest ok. W naszej kulturze małolaty nie współżyją - to skąd tyle młodocianych matek ? tashunkewitko, Watykan jest najmniejszym krajem świata i raczej nie ma tam 12 latek i do tego legalnie współżyjących z nimi dorosłych.

Max74
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-09-28 20:46:32
Muzułmanin-pedofil, może zaś za parę brudnych kóz dostać kilkulatkę za żonę i nikt jej nie obroni. Polecam "Kwiat Pustyni" wielbicielom Islamu, może przejrzycie troszeczkę na oczy zalane jadem do KK. Ps. U nas się słyszy afery pedofilskie a u nich nie, bo tam to normalne.

cokolino123
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-09-28 21:34:14
aaa, rozumiem. Wg. twojej logiki nie mamy prawa się oburzać na islamskie zwyczaje bo u nas raz na kilka tys. księży zdarzy się pedofil. Stuknij się

Max74
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-09-29 19:35:52
komentarz usunięty przez użytkownika

tashunkewitko
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-09-30 12:31:50
Max74 - mieszkałem w kraju arabskim od 95 aż praktycznie do dziś i zapewniam cię, że jak zwykły prostak generalizujesz i kłamiesz, a listę klechów pedofilów (długą) mogę ci wysłąć na maila. I nie bronię islamu, bo uważam że każda insytucjonalna religia to SYF!

Max74
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-09-30 13:02:27
Więc co księży to też generalizujesz. Nie mieszkam w kraju muzułmańskim ale muzułmanów tutaj (Belgia) pełno. Trafiają się spoko ale większość to swołocz.

tashunkewitko
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-30 13:08:23
Zgadza się ze "swołocz", bo nie dorośli do demokracji, choć demokracja wywodzi się właśnie od nich. Dlatego uważam, że te całe "rewolucje" w krajach islamskich to (zamierzony) błąd. Irak to też (zamierzony) bład.

Max74
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-09-30 13:36:31
Myślałem, że demokracja to grecki wynalazek ;-) Też podobnie myślę z tymi "rewolucjami". Najpierw lizali d... Kadafiemu a potem nagle, jak oni go nie lubili. A jak już "wyzwolili" kraj to zaraz topili się na tratwach, żeby tylko dostać się na zgniły zachód.

tashunkewitko
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-09-30 14:00:01
To tylko "myślałeś" bo wcześniej był Sumer.

tashunkewitko
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-09-30 14:06:59
A za Kadaffiego było tam super - darmowa energia, prawie darmowe mieszkania, prawie darmowe paliwo, darmowa służba zdrowia i szkolnictwo, minimalna pensja kilkakrotnie większa niż w Polsce, ehh - stare dobre czasy. Szkoda że plemienne zaleciałości spotkały się z amerykańskim "wyzwolicielstwem&q

Max74
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-09-30 14:47:15
Jednak będę się upierał przy Grecji jako kolebce demokracji. Sumerowie zaś nie wiadomo skąd się wzięli w południowej Mezopotamii tysiące lat przed powstaniem Islamu, ale ich ustrojem politycznym była raczej monarchia teokratyczna.

tashunkewitko
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-09-30 16:36:12
W UK też jest monarchia, czy to znaczy że nie ma tam demokracji?

Max74
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-09-30 17:02:27
Kur... jeśli mówisz gdzie powstała demokracja, to nie wciskaj, że Sumerowie sami sobie wybierali władców. W UK królowa jest na pokaz i już dawno przestała mieć władzę, tak jak i w Belgii, Holandii czy innych krajach demokratycznych i podobnie jak prezydent w Niemczech - to tylko dekoracja.

tashunkewitko
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-01 19:46:43
Niech ci będzie, Grecy ukuli to pojęcie, więc słowo "demokracja" zamieniam na CYWILIZACJA.

Max74
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-10-01 20:45:43
Rzeczywiście to "niewielka" różnica ;-)

tashunkewitko
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-02 11:52:24
Wolność z "cywilizacją" są nierozerwalne.

Max74
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-10-02 21:27:04
A to dlaczego ? Chyba jest wręcz przeciwnie i najbardziej wolne są ludzie niecywilizowani np. Indianie z Amazonii. Nikt im nic nie każe, nie narzuca praw, robią co chcą i kiedy chcą.

tashunkewitko
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-10-03 17:56:02
Widocznie są bardziej cywilizowani, niż my.

tashunkewitko
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-10-04 19:16:12
Nie dałem Ci minusa.

Max74
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-05 21:55:56
Ja Tobie też nie ;-)

CiasnyWiesiek131
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-09-28 10:27:10
co nie zmienia faktu, ze wydaja 12 letnie dziewczynki i nie tylko za mąż

pigbull
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-09-28 08:53:09
karman zal mi twojej matki

niki116
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-28 05:22:13
komentarz usunięty przez użytkownika

niki116
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-28 05:17:01
komentarz usunięty przez użytkownika

crazybread
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-09-28 04:14:11
to jest nie mozliwe. to jakies swieto. Nie przepadam za "allah pozwallah", ale wiocha dla wstawiajacego.

gieri87
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-09-28 00:30:40
komentarz usunięty przez moderatora

danielslodki
    Ocena: -3 (glosow:29)
2012-09-27 22:55:21
komentarz usunięty przez użytkownika

jabol1
    Ocena: 3 (glosow:17)
2012-09-27 22:22:23
co tak niektórzy bronia tego islamu?? oto wicinek tego co przczytałem : Państwa islamskie systematycznie obniżają granicę wieku, w którym dziewczynki mają przyzwolenie na zawieranie małżeństw. Arabia Saudyjska, chcąc dogonić sąsiadów, obniżyła wiek do 10 lat. Jednak granicę przekroczył Iran, któ

Max74
    Ocena: 10 (glosow:16)
2012-09-27 21:30:03
Mimo, ze to zdjatko nie przedstawia faktycznego ślubu, to jednak zmuszanie nieletnich dziewczynek w Islamie jest częste. No ale to nie dotyczy księdza z pianką na kolanach, więc Ci sami, którzy tamtego by własnoręcznie kastrowali, tutaj są bardzo wyrozumiali.

Max74
    Ocena: 10 (glosow:16)
2012-09-27 21:36:11
Na pewno wielbiciele (a raczej wielbicielki) ciapatych nic nie słyszeli, jak kobiety są tam traktowane, nic nie wiadomo im o honorowych zabójstwach, okaleczaniu, pobiciach tylko za to że sama wyszła na ulicę lub zachciało się jej nauki pobierać. O pomyśle legalnego seksu ze zmarłą żoną

Max74
    Ocena: 8 (glosow:16)
2012-09-27 21:43:21
(Egipt) też na pewno nie słyszano. Poznałem niestety tę nację i serdecznie ich nie polubiłem. Ciężko o większych cwaniaków i nierobów żerujących na socjalach na "zgniłym" Zachodzie i wiecznie nie zadowolonych.

tashunkewitko
    Ocena: -3 (glosow:13)
2012-09-27 22:13:16
Szkoda że nie dodałeś, że egipcjanie się z tego pomysłu śmieją, a zmuszanie tam nieletnich dziewczynek do ślubu, to karalny margines. Wszystkie instytucjonalne religie to zło, jednak nie wszyscy ich wyznawcy to imbecyle.

Kronchol
    Ocena: 7 (glosow:13)
2012-09-28 00:00:00
Pracowałem 2 lata z ciapatym , oto jaki podał mi przepis na udane małżeństwo(głównie chodzi o to by żona od Ciebie nie chciała odejść)Raz na tydzień żonie należy porządnie wpierd*lić aby się Ciebie bała i nawet nie pomyślała o rozwodzie, bo po rozwodzie dostanie taki wpierd*l że już nie wstanie...

tashunkewitko
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-09-28 01:10:48
Kronchol - kłamiesz - ana arf.

ster000
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-09-28 09:23:02
Max74 musze Cię podplusować żebyś dostał zaszytną a i jakże chwalebną rangę ł-owcy:)

DobraMama
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-09-28 09:56:49
Kronchol - wiesz, to i u nas bywa częste :/ Teściowa opowiadała, że mieli kiedyś sąsiada, który wyznawał identyczne poglądy. Dzieciaków w domu 9, żona co roku rodziła nowego obywatela, systematycznie dostawała wpier**** - a publicznie twierdziła, że mąż to anioł :/ A było to w Toruniu, nie w Egipci

Max74
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-09-28 17:47:28
Ster000 i tak mnie zminusują, więc nie będę się starał ;-) Kronchol ma rację, najbardziej mnie wku... jak spotkam się gdzieś z ciapatym i jak dowie się, że jesteś Polakiem to zaraz musi się pochwalić, że ruchał Polkę - maja je za darmowe dziwki a te się cieszą, że powodzenie mają.

intimidator
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-09-30 19:20:52
DobraMama , gdzie w Toruniu taki przypadek? haha. Chyba za duzo lokalnych plotek.

blij
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-01 11:01:30
akurat znam sie na temacie bo duzo podrozuje i tez jestem z belgii. W duzych miastach panst arabskich jest juz mniejsze bezprawie ale w malych wioskach jest tragicznie, w jemenie ddziewczynki sie sprzedaje za kure, niektore maja po 8 lat i musza sluzyc swoim tesciowym, sprzatac i gtowac a noca seks

blij
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-01 11:05:44
polecam ksiazke dziesiecioletnia rozwodka jezeli ktos twierdzi ze sredniowiecze odeszlo, a ciapaci maja zupelnie inny tok myslenia, maja wyprane mozgi, dla nich kazdy belg to rajer a belgijak to kur;;a a kobiety tuatj sa tak zastraszone, nie znaja w gole swoich praw, maja zakaz nauki jezyka

blij
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-01 11:09:06
bo by sie dowiedzialy o swoich prawach, w szkole arabow nikt nie lubi, oni sa po prostu tak wychowani jakby ktos im mozg zabral, wynajmuja stare domy, rrobia dzieci i zyja na socjalach,zaden nie pomyslal zeby sie doastosowac, wedlug nich to belgia powinna sie dostosowac do ich kultury

Max74
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-01 19:44:45
Dokładnie tak jak mówisz. To są paniska i to do nich inni się muszą dostosować i jeszcze ich ta rąbnięta, zawodząca "muzyka" na full w tramwaju. Można wiedzieć gdzie w tej Belgii przebywasz ?

Vampofilka
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-09-27 20:59:43
Ludzie użyjcie internetu też z innej strony poczytajcie ,poznajcie inne kultury a potem wrzucajcie coś na wiochę!! świat to coś więcej niż obszar koło komputera.

a1ednak
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-09-27 19:51:15
sabor ma rację. po drugie karman (ten co to tu wstawił) powinien zostać zrewidowany + jego komputer ,bo coś mi tu śmierdzi ukrytą pedofilią . bo skoro widzi ją tam gdzie jej nie ma to znaczy,że widzi to co by chciał zobaczyć..

crazybread
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-09-28 04:28:50
Na stos koo-tasa

Eira
    Ocena: 8 (glosow:16)
2012-09-27 19:50:58
jakim trzeba być idiotą żeby pomyśleć o tym zdjęciu że przedstawia "śluby pedofilii" Boże, zrób coś z tymi idiotami...

aneciorek3
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-09-27 19:16:30
ta 7ma dziewczynka na fotce to już chyba stara panna...

kiepski07
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-09-27 19:04:56
nie sadze zeby to byl slub... z logicznego punktu widzenia, (ok)20 osob naraz ? po za tym widac ze to jakies swieto

rafalbdg
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-09-27 19:03:35
ale prosto was wkręcić nie wieże ile jest ludzi co na słowo wieżą w wszystko co się piszę

outlaws13
    Ocena: 3 (glosow:23)
2012-09-27 19:06:43
wszyscy wyborcy Tuska i Palikota.

nataliia93
    Ocena: -9 (glosow:15)
2012-09-27 18:39:18
pedofilia, i pomyśleć, że to wszystko w imię religii.

tashunkewitko
    Ocena: 9 (glosow:17)
2012-09-27 18:56:05
W krajach arabskich za pedofilię jest kara śmierci, więc shut up.

blij
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-10-01 11:11:54
szkoda ze ostatnio ogladalam dokumant i w krajach arabskich stare oblechy zamiast prostytutek biora sobie malych chlopcow do towarzystwa

kawalrafala
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-09-27 18:31:59
To prędzej komunia a nie ślub:)

candylook
    Ocena: -3 (glosow:13)
2012-09-27 17:49:48
to nie fikcja, wpiszcie sobie w wyszukiwarke ''mass weddings in Gaza''

candylook
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-27 17:47:16
komentarz usunięty przez moderatora

niejestem
    Ocena: 11 (glosow:21)
2012-09-27 17:43:49
TO JEST FIKCJA! CO ZA IDIOCI DALI NA GLOWNA AHHAHAHAHAHAHA TO JEST SWIETO OJCOW I COREK.... ZAPOMNIALEM NAZWY

itaknicnieumiesz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-27 17:43:27
komentarz usunięty przez moderatora

JackCola
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-09-27 17:33:27
To nie jest też farmazon, bo to chan4chan

LOCO87
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-09-27 16:59:46
zapewne wszystkie starsze kobiety wylądowały w niemczech

buczek23
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-09-27 16:57:28
lol mysłałem że to Pierwsza Komunia

kometa2421
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-09-27 16:55:04
Pierwsza dziewczynka jest słodka. :)

outlaws13
    Ocena: 6 (glosow:14)
2012-09-27 16:35:40
Widzę że dopisywanie własnych historii do fotek dalej w modzie. Presja głównej wykończy nie których. Szanujcie swoje serca.

lukash24h
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-09-27 16:27:07
Mogli by być ich ojcami

Eira
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-09-27 19:48:30
bo są... -.- ojcami kretynie

lukash24h
    Ocena: -6 (glosow:14)
2012-09-27 16:25:31
Dosłownie jak pedofile z dzieciakami się żenić ja pier..

thakanori11
    Ocena: 14 (glosow:24)
2012-09-27 15:54:57
oj tam, u nas księża nie muszą brać ślubów żeby dzieciaka "zaliczyć".

Keront
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-09-27 15:49:52
Dokładnie, jak w mediach. Nieistotne co naprawdę przedstawia zdjęcie. Ważny jest komentarz.Jak np. ten zamieszczony. Nieważne, ze piszą bzdury, ważne, ze większość oglądających i tak nie ma pojęcia i przyjmie kłamstwa za prawdę. To się nazywa sterowanie masami.

DobraMama
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-09-27 15:42:54
wiecie co, ta fotka oraz pełne przekonanie karmana (autora) nie dawały mi spokoju, poszukałam, popytałam znajomych i coś się wyjaśniło. Otóż: fotka (i wiele podobnych z tej samej imprezy) jest datowana na 2009 rok. Nie jest to fałszywka.

DobraMama
    Ocena: 4 (glosow:14)
2012-09-27 15:45:49
Jak ktoś wcześniej wspominał - pochodzi ze strefy Gazy. I nawet ma związek z uroczystością zaślubin! Tyle, że dziewczynki na zdjęciu nie występowały na tej uroczystości jako panny młode!! To dziewczynki z rodziny pana lub panny młodej celowo ubrane w białe sukienki.

DobraMama
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-09-27 15:47:26
Nam oczywiście kojarzą się ze ślubem, bo jakże by inaczej. Tymczasem na tej uroczystości panny młode były przyodziane w czarne szaty, z zasłoniętymi ramionami, twarzami i w momencie wykonania zdjęcia akurat były w innym miejscu.

DobraMama
    Ocena: 5 (glosow:15)
2012-09-27 15:49:08
Masowe śluby nie są tam powszechne, takich imprez było w historii niewiele. Tymczasem wśród widzów owej ceremonii znalazł się jakiś nadgorliwiec, który wykonał te zdjęcia, napisał artykuł o tym, że 6letnie dziewczynki są zmuszane do ślubu.

DobraMama
    Ocena: 5 (glosow:15)
2012-09-27 15:52:27
Tymczasem na owej ceremonii panny młode były w wieku "zaawansowanie nastoletnim" :p Czyli 16+ (co i u nas występuje). Artykuł poszedł więc w zachodni świat. Fotki pojawiały się na licznych zachodnich blogach, forach. No i tak się porobiło, że wszyscy się oburzają

DobraMama
    Ocena: 4 (glosow:14)
2012-09-27 15:54:06
bo brzmi to dość prawdopodobnie. Bezkrytycznie przyjmujemy to, co nam podają. Tymczasem nic się tym dziewczynkom nie stały. Uczestniczyły w imprezie i tyle. Minie jeszcze trochę czasu, zanim staną się żonami.

outlaws13
    Ocena: 8 (glosow:14)
2012-09-27 16:42:29
A może wstawiający ma jakiś problem z dziećmi skoro wymyśla takie fantazje. Mam nadzieję że to presja głównej a nie jego marzenie erotyczne.

DobraMama
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-09-27 16:49:54
Myślę, że to tylko presja głównej. Miejmy nadzieję :)No fakt, fotka jest dość sugestywna i na pierwszy rzut oka może budzić takie skojarzenia. Temat chwytliwy bardzo. No i wyszło tak, nie inaczej.

outlaws13
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-09-27 16:55:14
Po zobaczeniu fotki pierwsze co mi pasowało to coś z religią jakąś. Ja nie mam takich skojarzeń.

DobraMama
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-09-27 17:03:06
No, widzisz, bo jako jeden z nielicznych nie dajesz sobie wody z mózgu robić :)

MARILYN_DEAD
    Ocena: -15 (glosow:27)
2012-09-27 15:33:45
komentarz usunięty przez moderatora

wladsenty
    Ocena: 11 (glosow:15)
2012-09-27 15:49:29
Bo jesteś chory? Zgłoś się do lekarza...

wladsenty
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-27 15:51:07
komentarz usunięty przez użytkownika

DobraMama
    Ocena: 18 (glosow:26)
2012-09-27 16:08:03
Bo jest jeszcze bardzo malutki i dlatego staje na widok malutkich dziewczynek. Nie dorosłeś jeszcze do tego, aby mógł sięgnąć nieco wyżej. Skoro już pytasz...

thakanori11
    Ocena: 8 (glosow:12)
2012-09-27 16:13:04
jak każdemu księdzu.

drLOUBITCH
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-09-27 20:03:37
Bo masz nietypowe upodobania seksualne. Pedofilia, nekrofilia, zoofilia i ciągoty homoseksualne. Po prostu jesteś bardzo ciekawą i barwną osobą tego portalu.

artarus
    Ocena: 12 (glosow:14)
2012-09-27 15:01:51
Trzeba być debilem by nie odróżnić żyda od muzułmanina....Trzeba być idiotą aby napisać że to jakieś śluby.... karman to popeliniarz , gimbus bez mózgu !!!!!!!!!!

MARILYN_DEAD
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-09-27 15:03:43
komentarz usunięty przez moderatora

artarus
    Ocena: 10 (glosow:12)
2012-09-27 15:07:41
...bo admin jest taki sam ;)

Konradjv
    Ocena: -9 (glosow:13)
2012-09-27 14:35:29
I to mi się podoba :) Przynajmniej się szybko nie postarzeje :D

NOiSEKiLLER
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-09-27 15:16:20
Pedopedo ?

sailasek1991
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-09-27 14:22:15
ta najwieksza to pewnie wdową juz była i wychodzi za mąż drugi raz xD

Aria88
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-09-27 13:48:49
no ale chyba niektore z dziewczynek, sądząc po wyglądzie, nie miały jeszcze pierwszej menstruacji za sobą czyli ostawiam, że to jakieś zdjecie ze święta jak pisze Sabor

Aria88
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-09-27 13:47:08
„Islam zezwala na małżeństwo, jeżeli dziewczynka ma za sobą pierwszą menstruację” – dodał. Nie wiem ale znalazlam artykuł z tym zdjęciem, w ktorym faktycznie piszą o ślubach nieletnich dziewczynek

zabcia18
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-27 14:47:26
komentarz usunięty przez moderatora

wieslav
    Ocena: 5 (glosow:21)
2012-09-27 12:52:59
Nasi księża będąc w takiej sytuacji byliby w stanie szczytowej ekstazy, która wzrastałaby proporcjonalnie do większej ilości chłopców... A tak swoje pedofilskie zapędy muszą tuszować, przez lizanie kolan.

wieslav
    Ocena: 4 (glosow:18)
2012-09-27 12:56:43
A tłumaczenie, ze dzieci same tego chciały to typowe tłumaczenie zatwardziałych pedofilów. A teraz ortodoksy katolickie proszę o minusy.

blij
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-01 11:18:01
jestem wierzaca ale to nie ksiadz jest moim bogiem. Zdjecie nie przedstawia slubu ale w krajach islamskich male dzieci sa strasznie wykorzystywane, tam nawet zwierzeta sa gwalcone, bylam w jemenie, przejezdzalam przez wioske - to jest dopiero dzicz,nawet sobie nie wyobrazasz

Eric_Cartman
    Ocena: -10 (glosow:24)
2012-09-27 12:51:40
O ja je*ie znowu kundle na wiocha poszły ;P Mieszańce pie*dolone co nie wiadomo do jakiej ich rasy ludzkiej zaliczyć !

evuniaj8
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-09-27 14:10:47
ale glupi i ogramiczony prymityw

Eric_Cartman
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-09-27 17:42:25
Ssij mi jaja ty Turecko żydowska ku*wo skośno oka walona przez czarnucha z garbatym ch*jem !

Liane_Cartman
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-09-27 22:58:32
Eryczku! Zjedz kotlecika i pobaw się z Kitty.

Liane_Cartman
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-09-27 23:00:17
Eryczku, będzie szlaban!

Eric_Cartman
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-09-28 09:00:55
Mamo ty tu ? O ku*wa :(

orson182
    Ocena: 10 (glosow:14)
2012-09-27 12:42:17
debilizm autora, w islamie odsłonięte ramiona i włosy?!?

Mike_83
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-09-27 12:35:37
Jedno słowo...Atom.

lolisawa
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-09-27 12:19:43
Gdzie tu wiocha? Aha, w sensie że buty źle dobrane? xD

saviola1
    Ocena: 0 (glosow:16)
2012-09-27 12:18:31
islam to religia "haremowa" mężczyzna może mieć tyle zon na ile go stać... tzn tyle ilu jest w stanie zapewnić utrzymanie. Czy to aż taka wiocha? Zapewne będą miały lepiej niż nie jedna kobieta w Polsce

DobraMama
    Ocena: 8 (glosow:14)
2012-09-27 12:41:00
Tak, ale nie więcej, niż 4. No i faktycznie musi być go na to stać, bo ma obowiązek każdej zapewnić taki sam status materialny i wszystkim dzieciom taki sam byt. A jak kogoś nie stać - to ma 1 żonę. I z tego punktu widzenia to faktycznie lepiej jest tam, niż w Europie.

DobraMama
    Ocena: 8 (glosow:14)
2012-09-27 12:44:16
Gdzie, często mąż małżonkę prosto po założeniu szwów na porodówce do pracy wygania, bo musi zarobić na siebie i ponieść 50% kosztów utrzymania dziecka :D Trochę celowo przesadzam, wiem. Ale jak w islamie, gdzie to mąż jest głową rodziny i zapewnia jej byt, u nas nigdy nie będzie :)

tashunkewitko
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-09-27 21:24:06
Można mieć 4, ale nawet to już dawno odeszo do lamusa. Wiadomo że są tam (tak jaki i unas) bigoci, większość jednak się od tego odcina.

saviola1
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-09-27 22:50:03
@DobraMamo a widzisz mimo tego ze mam racje poziom intelektualny większości urzeczownikow tego portalu widać po ocenie mojego komentarza

chinskigong
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-23 18:13:20
Skoro taki twój tok myślenia, to pewnie, jeśli będziesz miał córkę, gdy będzie okazja oddasz ją jakiemuś bogatemu pedofilowi, bo "będzie jej lepiej, niż niejednej kobiecie"?? Zastanów się, co piszesz.

rexxx
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-27 12:03:25
komentarz usunięty przez moderatora

Vivi
    Ocena: 5 (glosow:13)
2012-09-27 11:57:03
To nie Islam... W Islamie nie pozwolono by na takie stroje ślubne...

robolov
    Ocena: 15 (glosow:17)
2012-09-27 11:46:07
a tak w ogole to srednio mi to pasuje na islam, bardziej na judaizm, ale moze sie nie znam :P

Makaron666
    Ocena: 11 (glosow:17)
2012-09-27 11:42:42
tak islam i sukienka z odsłoniętymi ramionami pewnie

kolos24cm
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-09-27 11:50:49
Indie obstawiam

kermitttt
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-09-27 11:35:56
Może to pierwsza komunia ;)

robolov
    Ocena: 6 (glosow:18)
2012-09-27 11:34:45
A ja nie rozumiem dlaczego tu na wiocha.pl jest wyśmiewana albo gardzona inna religia.. nawet gdy to prawda i to jest zbiorowy ślub to nic nam do tego.. gdyby Jezus tak jak Mahomet ożenił się z 6 latka wtedy byłoby OK? a wiecie jakie obrzedy religijne sa jeszcze na swiecie. temat nie na wioche

Bluznierca
    Ocena: 6 (glosow:18)
2012-09-27 11:32:36
Islam, jak chrzescijanstwo i inne sekty, to tez choroba.

cywil
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-09-27 12:13:40
Wygląda jak komunia.To marna próba odwrócenia uwagi od problemu pedofilii i pianki do golenia w kościele watykańskim.

DobraMama
    Ocena: 21 (glosow:29)
2012-09-27 11:23:37
Drogi autorze - śluby w islamie nie są fikcją, podobnie jak nie są fikcją w religiach chrześcijańskich. Ale to zdjęcie to okropna pomyłka - to nie jest ślub! A na temat islamskich ślubów radzę doczytać - bo widzę, że coś tam kojarzysz, ale nie wiesz, z czym to połączyć :/

karman
    Ocena: -13 (glosow:15)
2012-09-27 14:06:19
Droga mamusiu masz chyba męża araba!? i udajesz że jesteś taka biegła z islamu pewnie też znasz koran na pamięć!?

DobraMama
    Ocena: 11 (glosow:15)
2012-09-27 15:06:33
Nie, mam męża Polaka, chociaż gdyby tak jego drzewo genealogiczne prześledzić, to płynie w nim domieszka niemieckiej krwi. Niczego nie udaję, w przeciwieństwie do ciebie. Po prostu patrzę na zdjęcie i wiem, co na nim widzę. To tobie się wydaje, że jesteś wyrocznią w kwestii islamu.

crazyloop
    Ocena: 17 (glosow:21)
2012-09-27 11:01:50
Może i muzułmanki nie mogą sobie same wybierać mężów w większości przypadków to to na pewno nie jest ślub. Dziewczyna żeby wziąć tam ślub musi być gotowa do rodzenia dzieci czyli to znaczy, że musi mieć okres. Autorowi gratuluje... głupoty.

DAGFEN
    Ocena: 15 (glosow:23)
2012-09-27 10:48:05
Debile. To jest święto a nie ślub! Autor tego tematu zabłysnął głupotą.

slesz
    Ocena: -4 (glosow:12)
2012-09-27 10:55:06
Ahmed nie broń już tak. A nawet jak święto to muzułmanie mogą brać śluby z tak małymi dziewczynkami. Gdzie niegdzie normalny seks od 9 lat!A jak młodsza to seks udowy....

HarriOlli
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-27 10:47:44
komentarz usunięty przez użytkownika

sabor
    Ocena: -7 (glosow:9)
2012-09-26 01:47:19
Jurek mogę mieć to i to ale przynajmniej rasistą nie jestem :))

sabor
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-09-26 01:43:41
Jurek mogę mieć to i to ale przynajmniej rasistą nie jestem jak ty :)

sabor
    Ocena: 14 (glosow:24)
2012-09-26 00:41:48
Karman kłamie i na zdjęciu są tylko dzieci z rodzicami w Palestynie na jedno z świąt w strefie Gazy.Jemu tylko zależy aby jego absurd trafił na Głowno i nic więcej .

karman
    Ocena: -6 (glosow:10)
2012-09-27 14:29:42
to nie ja kłamie tylko internet to było ściągnięte z internetu i taki był opis!!!! a strona się wydaje wiarygodna zresztą sięgnij do koranu!!!nie będziesz miał żadnych wątpliwości. Spędziłem 12 lat w kraju islamskim wiem co mówię i piszę kraje islamskie się bardzo różnią.

DobraMama
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-09-27 15:59:52
karman - no właśnie - już nawet wiem, z jakiej strony ty tę fotkę wyhaczyłeś. Dlaczego nie przeczytałeś, co wstawiasz? Gdybyś więcej poczytał na temat tej konkretnej fotki, to wreszcie udałoby ci się dotrzeć do informacji, że to dziennikarska manipulacja mediami, że to fałszywka.

DobraMama
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-09-27 16:01:51
Nie zrzucaj odpowiedzialności na internet - bo on jest jak papier, wszystko przyjmuje. Po prostu trzeba mieć do niego trochę dystansu, nie należy bezkrytycznie przyjmować wszystkiego, co on podaje. I dziwię ci się tym bardziej, że to łyknąłeś, bo piszesz przecież, że

DobraMama
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-09-27 16:03:54
w krajach arabskich spędziłeś kilka lat. I nie poznałeś w tym czasie obyczajów, tradycji, obrzędów związanych z zaślubinami? Gdyby tę sytuację na europejskie realia przenieść - to te dziewuszki kimś w rodzaju druhen były, nic więcej.

DobraMama
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-09-27 16:06:19
Wiele można mieć zastrzeżeń do muzułmanów, czasami aż zimne dreszcze po grzbiecie przechodzą, co tam się dzieje i jest za normę uznawane - ale tym razem - pomyłka. Tak, koran dopuszcza taką ewentualność, ale nie tym razem.

tashunkewitko
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-09-27 19:05:49
karman - enta kaddap kibir!

sabor
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-09-25 21:42:22
dodającego i dla komentujących.

sabor
    Ocena: 28 (glosow:44)
2012-09-25 21:40:12
jak tak można jak ktoś nie ma pojęcia niech się nie wypowiada już raz ten absurd był i napisałam wtedy o co w tym zdjęciu chodzi i raz jeszcze powiem że to zdjęcia przedstawia jedno z świąt w strefie Gazy w którym każdy rodzic prowadzi swoją pociechę ulicami miasta na znak pokoju.wiocha to dla dodaj

karman
    Ocena: -26 (glosow:36)
2012-09-25 22:00:43
gówno wiesz na ten temat to się nie odzywaj spędziłem 12 lat w kraju muzułmańskim i wiele widziałem.

sabor
    Ocena: 17 (glosow:29)
2012-09-26 00:37:10
Co ty możesz wiedzieć tobie zależy na Głowno tylko!na zdjęciu coś innego a ty piszesz coś innego i to kłamstwa tak nie wolno,w Polsce też dużo złych spraw się dzieje i nie tylko w krajach muzułmańskich.

jurek1102
    Ocena: -7 (glosow:29)
2012-09-26 01:09:42
sabor ty masz widzę spory problem z pisownią . Czy to ociężałość umysłowa czy zwykły analfabetyzm ?

sabor
    Ocena: 8 (glosow:18)
2012-09-26 01:54:11
Jurek rasizm to dopiero wiocha.mogę mieć to i to ale przynajmniej rasistą nie jestem jak ty :)

karman
    Ocena: -9 (glosow:15)
2012-09-26 09:13:13
A ile lat miała żona proroka Mahomeda w niektórych krajach muzłumańskich nie ma takiego art...jak pedofilija

tlenowygonzo
    Ocena: -2 (glosow:14)
2012-09-27 10:48:50
A te pociechy wszystkie dokladnie w wieku 7-9 lat? I "rodzic" to w islamie zawsze jest młody facet?

skinhead77
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-09-27 14:05:03
@karman O którą żonę Mahometa Ci chodzi? A ile lat miała pierwsza żona Władysława Jagiełły?

DobraMama
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-09-27 15:14:34
no, 12 lat miała... Ale w średniowieczu kobiety szybciej dojrzewały, bo krócej żyły :p Poza tym ponoć z konsumpcją małżeństwa czekano właśnie na pierwszą menstruację. Poza tym - u nas wolno. :p

rusofil4
    Ocena: -8 (glosow:24)
2012-09-25 16:26:30
komentarz usunięty przez moderatora

piotrbigaj
    Ocena: 4 (glosow:14)
2012-09-25 17:23:57
dokladnie, sam pracuje z jedna Azjatka, ona ma 27 lat a jej maz 63.

BoaKrztusiciel
    Ocena: 5 (glosow:31)
2012-09-25 10:35:49
Przecież one nawet okresu jeszcze nie mają. Już wolę tą swoją moherową Polskę, bo ich religia to zwykłe upodlenie kobiet.

darkoniser
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-09-27 11:45:39
toż to plus

Pepa_87
    Ocena: -4 (glosow:34)
2012-09-25 09:35:59
I niech ktos powie ze to nie pedofilia.....;/


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600