Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Nie płacili mu czynszu. "to" zostawili po sobie. Brud smród pufka na stoliku itd. oceńcie sami
I13350  12-10-01, 22:30 Zgłoś
+ 654 -
Dodano: 2012-10-01, 22:30:01   przez: I13350
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 654  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(112)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
pervka
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-10-05 11:57:39
najbardziej szokująca jest ta pufka na stoliku. co to za ludzie?!

Mrthezyga2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-04 17:53:21
Wiem kto to teraz dopiero zauwazylem ze szwagier to wrzucil nazywaja sie onio stanislawscy i mieszkaja w Miastku w osirze tym bloku co tam maja

imiele
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-20 16:00:58
Jeśli wynajmował na czarno bez odprowadzania podatku do US to nawet nie może tego zgłosić na policję.

Gutek1983
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-10-12 10:05:28
hahaha Przecież widac że to stary zdezelowany i opuszczony dom albo chatka wstawiającego

janko86
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-10 10:38:47
wziąłbym i spizgał szmaty...

xxiwonkax2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-08 14:53:51
na pierwszy rzut oka myślałam że tu jakaś domówka była

whyza
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-07 08:08:44
W głowie się nie mieści jak mogli coś takiego zrobić, kto normalny tak traktuje pufy? Pytam kto? Przecież one też mają uczucia.

ptakzjajami
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-05 22:40:55
komentarz usunięty przez moderatora

kroliskier
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-10-05 18:25:55
syf każdy ma prawo zostawić.. ale ta pufa to czysta złośliwość

Astalavista
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-05 15:52:33
Chamstwo w najczystszej (najbrudniejszej) postaci

pervka
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-10-05 11:57:39
najbardziej szokująca jest ta pufka na stoliku. co to za ludzie?!

k73k73
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-05 11:20:52
komentarz usunięty przez użytkownika

kichaplock
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-05 10:03:10
Jak tak dalej będą Polską rządzić to wszyscy będziemy musieli się wynieść za czynsz w taki czy inny sposób...

laxygen100
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-05 07:07:10
komentarz usunięty przez moderatora

ploki007
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-05 02:05:07
eycie to nie opieka społeczna nie płacisz wiec tak konczyśz !!!! dlaczego ja mam płacic a ty nie ?? sprawietliwość!!!

Samwise_Gamgee
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-10-05 01:13:24
pwenie złośliwie mu zdemolowali jak kazał im sie wynieś, aż dziw że do tv nie polecieli beczeć jak to "wredny" właściciel ich na bruk wyrzuca, motłoch łyknie wszystko

Mrthezyga2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-04 18:23:38
Poszli i dostali dom za darmo...

drLOUBITCH
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-10-04 22:30:48
Hehe w podobnym stanie było moje nowe mieszkanie, jakie kupiłem. Remont od A do Z. Koszmar. To prawda, że ludzie zostawiają po sobie taki syf. Do niedawna w to nie wierzyłem, teraz wiem, że to niestety prawda.

szulcik
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-10-04 21:37:14
pierd..ne skurw..ny !!! Jak tu ludziom wynajmować ?? bydlo !!

jzwitka
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-10-04 19:39:30
Niech się ciesz, że mu gumulitu nie zwinęli.

nautilus
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-10-04 19:48:02
nie wzięli, bo jest pozdzierany ;)

alojz155
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-10-04 19:16:43
Ciekawe skąd Pan Autor wiedział o tym , że facet kazał się komuś wynosić czyżbyś był jedną z jego ofiar? ;>

I13350
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-04 21:23:11
nie umiemy czytac? ;) w komentarzach jest wyraznie wyjasnione co i jak ;)

rusofil
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-10-04 19:12:46
Ciekawe czy zgłosił to chociaż. Pewnie podkulił ogon i udał, że nic się nie stało, a ścierwa dalej będą bezkarne.

O105N
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-04 19:04:57
Ja jak wynajmowałam mieszkanie to nie niedość ze nie płacili to jeszcze mi okradli ;/;/

jk1970
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-10-04 18:38:25
za ten syf płacić czynsz?????

air_jordan_show
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-10-04 19:09:45
no dokładnie, zapadająca się podłoga itp. to jakaś ściema (zdjęcie jakiegoś pustostanu)

I13350
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-04 21:25:16
cofnijcie sie do zerowki bo czytac nie umiecie.. w sieci kozaczki a w realu laczki.

Renia_400
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-10-04 22:23:00
Jak ciepły kąt nie pasuje to zawsze może kolega jeden z drugim spać na dworcu zamiast ludziom mieszkanie niszczyć i narzekać że musi płacić. Albo odliczyć sobie z czynszu, ruszyć tyłek i pomalować ściany. Lub wziąć kredycik i kupić swoje.

bezkasku
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-10-05 10:27:04
renia to widać od razu, ze ty też pewnie jakieś pustostany wynajmujesz ludziom i wmawiasz, że to apartamentowce z ogromnym potencjałem i że lepszych do końca życia nie znajdą, bo to wyjątkowa okazja. mnóstwo takich jest, którzy nie maja co wynając ale sie staraja, żeby potem narzekac na lokatorow

Renia_400
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-05 12:46:00
Bezkasku rozumiem że jak ty będziesz chciał wynając mieszkanie to nie obejrzysz go wcześniej tylko będziesz słuchał "wmawiania" że to apartament i uwierzysz? A potem je zdemolujesz bo nie spełniało Twoich oczekiwań? Widać że nie wiesz o czym piszesz. A twoje domysły że ja coś wynajmuje są

Renia_400
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-05 12:49:29
są żałosne.

I13350
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-10-05 12:54:39
Popieram cię Renia ;) jedni rozumieja o co chodzi, inni tylko z nodow dodaja bez sensowne komentarze nie majace nic wspolnego z tematem bawia sie w docinki innym zeby na zlosc zrobic

bezkasku
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-05 16:02:58
renia, czyli nie wynajmujesz? przecież to nie ja wyżej pisze o bilansie strat w zwiąku z wynajmem ;p Kłamałaś? w swoim czasie ze znajomymi mnóstwo lokali pod wynajem pooglądaliśmy. i większośc miała takie podejście - albo weźmiesz mój syfek - a jak nie chcesz, to kup swoje albo sobie moje wyremontu

Renia_400
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-05 16:21:02
A może tak doczytaj dokładnie? Wynajmowałam, kiedyś. normalne zadbane mieszkanie które ktoś doprowadził do okropnego stanu. Tacy którzy uważają, chyba jak ty, że jak nie jego to może niszczyć. A dlaczego mają mieć inne podejście? dokładnie tak jest- jak się nie podoba to nie wynajmuj, proste prawda?

bezkasku
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-05 18:38:03
panno renato, ktoś tu faktycznie ma kłopoty z czytaniem. Ja niczego nie niszczę, wprost przeciwnie, i to, co moje, i to, co pozyczone zawsze szanuje. Nie szanuje natomiast ludzi, którzy nie szanuja innych i łaskę robią wynajmujac coś bylejakiego, żądając za to czesto sporych sum.

bezkasku
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-05 18:41:42
i to po stronie własciciela lokalu powinno być jak to piszesz ta puszka farby. twoje - maluj. niekazdemu opłaca sie kupowac mieszkanie, jak wie, ze w tym miejscu to moze ze 2 lata pomieszka. wynajmowanie to norma. czesto ci co oferują byle co chca wiecej od tych, co oferują zadbane mieszkania

I13350
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-05 20:05:11
bezkasku to co piszesz jest nie wiem jak to nawet nazwac "bez sensu". wedlug ciebie osoba ktora chce wynajac komus mieszkanie to najpierww ma remont kapitalny zrobic zeby lokatorom dogodzic i wtedy im wynajac? chyba kpisz. lub masz dziecinne podejscie do zycia i zerowe o nim pojecie.

I13350
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-05 20:10:36
to ludzie decyduja czy chca wynajac i placic okreslona sume za wynajem jakiegos mieszkania czy nie. to proste tak bylo jest i bedzie. albo sie podoba albo nie i tyle. ty nie masz chłopie zielonego pojecia co mowisz... ale wesoło mi jak widze bzdury ktore piszesz :D

bezkasku
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-05 20:38:03
Mnie też wesoło się robi, jak was czytam. Panie autor, z twoich wypowiedzi tylko bulwers na lokatorów wychodzi - i wzajemnie - też życia nie znasz. Młody jesteś to masz prawo. Mieszkanie na wynajem to taki sam produkt na rynku usług jak i inne towary. logiczne, że każdy

bezkasku
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-05 20:40:36
człowiek, jak już ma zapłacić za wynajem - to tak, jak i za wszystko inne - za coś porzadnego, nie jakąś ruine. Wiec właśnie tak - chcesz zarabiać na wynajmie, jak panna renata - zrób z tym coś, żeby było warte tego, zeby za to płacić. ty lubisz kupowac byle co? nikt nie lubi

I13350
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-05 20:48:08
mylisz sie nie mam zadnego bulwersu.. tylko chodzi o syf jaki zostawili o nic wiecej ;)

Renia_400
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-05 21:41:06
O tym czy coś jest warte określonej ceny decyduje najemca, albo się na ta cenę i takie warunki godzi albo nie, idziesz do sklepu to też decydujesz czy chcesz kupić chiński podkoszulek czy oryginalną koszulkę. Wynajmując mieszkanie podpisujesz umowę. i to po której stronie jest puszka farby jest kwes

Renia_400
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-05 21:45:07
kwestią dogadania. Takie rzeczy się ustala przy podpisaniu umowy. Ale po co, lepiej zrobić melinę z czyjejś chałupy bo była brzydka i droga. Możemy tak dyskutować długo ale i tak się nie dogadamy. Ale jak to się mówi racja jest jak d@pa, kazdy ma swoją. Pozdrawiam.

shark7
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-10-04 18:07:38
Księża wmawiają nam że jesteśmy Owieczkami Bożymi...mi się jednak wydaje że bydlętami jesteśmy.

Hustlin
    Ocena: -5 (glosow:13)
2012-10-04 18:11:50
komentarz usunięty przez moderatora

shark7
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-10-04 18:24:11
Napisałem to pod wpływem twojego widoku tensor...każdy tak twierdzi gdy ciebie widzi.

lutas
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-04 15:05:37
żule mieli tam melinę

PawelJarosz89
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-10-04 14:55:39
ja na jego miejscu kazal bym im teraz za wszystko placic :) chyba jak podpisywal z nimi umowe o wynajem to musieli podac swoje dane personalne z dowodu i zameldowanie , no chyba ze byl takim debilem ze tego nie zrobil to juz inna sprawa

traczek10
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-04 19:33:17
uwierz mi że wyekzekwowanie zaległej kasy od takich delikwentów a w ogóle skuteczne doręczenie im pozwu przez sąd (i tym samy rozpoczęcie postępowania sadowego) graniczy z cudem. Co z tego ze delikwent jest gdzieś zameldowany jak tam nie mieszka a zwłaszacza nie odbiera poczty.

Macdrv
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-04 13:29:56
ciekawe ile właściciel dostał odstępnego

SteelMike
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-04 13:10:52
No i mamy płakać czy co? Jak się wynajmuje na lewo, bez odstępnego, to nie ma co się dziwić, że takie cyrki wychodzą. Wynajmujesz legalnie, z odstępnym, spisem przedmiotów itp., to Ci żadna menda nie przyjdzie. Pana szkoda, ale nie pomyślał zawczasu.

I13350
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-04 13:13:59
prawda. nie spodziewal sie ze tak sie to skonczy ;p

piortbigaj
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-10-04 12:30:33
komentarz usunięty przez moderatora

Ruuuuki
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-10-04 12:50:23
Ile ty masz lat ? wk*rwia mnie już to , że tak najeżdżasz na własnych rodziców , którzy na ciebie ciężko pracują . Ogarnij się

piortbigaj
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-10-04 13:29:32
komentarz usunięty przez moderatora

Homo_eretcus
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-04 22:45:33
witaj w klubie. U mnie podobny patol, ale można się przyzwyczaić

ster000
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-10-04 12:03:40
I13350 nie musisz powtarzać, że to mieszkanie było w lepszym stanie, nie ulega to wątpliwości. Nikt normalny nie wynająłby takiego jak na załączonym obrazku no chyba ze do nakręcenia programu przyrodniczego.

I13350
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-10-04 12:07:00
no własnie o to chodzilo ;)

rafcio20
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-10-04 11:25:51
Za takie lokum tez bym nie placil...:P

Renia_400
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-10-04 10:59:45
Ale syf...wierze że to prawda, też kiedyś wynajmowałam, u mnie bilans to stłuczone okno, pomazane kredkami ściany, wanna nie myta przez 2 lata oraz działalność gospodarcza prowadzona na mój adres. Mieszkanie ma być oddane w takim samym stanie jak było na początku, nawet jeśli nie było luksusowe.

rafcio20
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-10-04 11:26:53
Dlatego bieze sie spore odstepne:)

Renia_400
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-04 11:41:48
Wzięłam, nie na wszystko starczyło. A ta ich "firma" ciągnęła się za mną przez rok. Niektórym po prostu brak mózgu i kultury.

I13350
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-04 11:45:31
Popieram cie Renia, kumasz o co tu chodzi ;)

ghsghs
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-10-04 10:26:55
Na litość boską, kto to jest FLUSTRANT!?

ster000
    Ocena: 8 (glosow:16)
2012-10-04 10:12:48
tak, pufka na stoliku... wszystko miałoby inny wyraz gdyby nie ona:)

A141
    Ocena: 5 (glosow:13)
2012-10-03 15:17:54
sami internetowi flustranci.. nie podoba wam się to nie po co robić jakieś prowokacje typu czemu podłoga tu nie wytrzymała a gdzie indziej wytrzymuje lub ze opis się nie podoba. "wiocha" jest ten zostawiony syf nie to ze dom w kiepskim stanie.

bezkasku
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-10-04 11:50:07
nick twoj i autora jest jakoś tak podobny. Konto sprzed 3 dni. Przyznaj się.

Wade31993
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-04 12:23:49
panie bezkasku nie szukaj poklasku

I13350
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-10-04 12:40:26
czy teraz kazdy wpis na plus tego absurdu bedzie traktowany jako ze ja uzywam kilku kont? taa jasne mam ich tylko 1500 na wiocha.pl zadowolony "bezkasku" ? zal mi cie.

bezkasku
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-10-04 20:35:28
wade, załóż sobie i 186544 tych kont i prowadź dialog sam ze sobą jak prawdziwy internetowy flustrant. mnie to tam lotto, pisze, co widze. i tak wiem, że to ten sam gościu ten cały A141 i ten co to wstawił. pisze też podobnie. a na poklasku mi nie zależy, minusuj na zdrowie

I13350
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-04 21:33:30
smieszny jestes tyle ci powiem. moze ty sam ze soba gadasz nie interesuje mnie to. bo nie wiem czy do mnie piszesz czy do wede. wiesz tyle co zjesz a pewnie masz anemie. hm pisze podobnie? wydaje mi sie ze po polsku pisze ;) w du**e mam twoje minusy, i sie tak nie burz bo zylka ci peknie :)

I13350
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-03 13:06:25
komentarz usunięty przez użytkownika

I13350
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-10-03 13:01:53
po raz kolejny powtarzam ze mieszkanie bylo w lepszym stanie ale przez ciagle libacje stolo sie melina i nawet podloga nie wytrzymala.

DobraMama
    Ocena: -5 (glosow:11)
2012-10-03 14:16:49
Nowa była i nie wytrzymała? Po remoncie, odnowiona i załatwiona w ciągu roku? To jakim cudem w akademikach, internatach i tym podobnych przybytkach, gdzie nikt niczego nie szanuje podłogi są jeszcze z minionego ustroju - i nie pękają? Wiochą jest żalenie się w necie.

hetera
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-10-03 14:59:04
Jak dla mnie wiochą jest niszczenie czyjegoś mienia- nieważne w jakim stanie by ono nie było.

DobraMama
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-10-03 16:18:06
oj, hetera - wandalizm sam w sobie, to oczywiście, że jest wiochą i to wielką. Chodzi tylko o to, że lokal jest w takim stanie, że nie ma pewności, że to lokatorzy dokonali dewastacji. Prawdopodobnie przed ich zamieszkaniem był już w fatalnym stanie. No i podłoga padła:/

hetera
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-10-03 16:31:22
Biorąc pod uwagę stan w jakim lokal pozostawiono... jestem skłonna w to uwierzyć. Wydaje mi się też, że wynajmujący widzieli co biorą. Nie każdego stać na pełen remont zanim odda do wynajmu. W takich wypadkach jednak czynsz jest odpowiedni do stanu mieszkania.

DobraMama
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-10-03 16:40:22
No, pieniądze to zapewne kwestia decydująca. Jak widać po lokalu - to nikt ich nie miał, ani właściciel, ani lokatorzy. Jedna sprawa to dewastacja - a inna to niechęć do ogarnięcia bałaganu. A skoro lokal był "zabytkowy" to podłoga nawet podczas ustawienia mebli mogła popękać i tyle.

ster000
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-10-04 10:09:52
jaka jest różnica między skatowaniem komuś mieszkania a zniszczenie "źle" zaparkowanego na chwile samochodu? "wandalizm sam w sobie, to oczywiście, ze jest wiochą i to wielką"...

DobraMama
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-10-04 12:53:48
Oj, ster, pamięć to ty masz doskonałą, ale jak widzę, to nutka pieniacza się w tobie odzywa. A ja dostrzegam w tych 2 kwestiach delikatne niuanse. Wandalizm to dla mnie niszczenie cudzego mienia bez wyraźnej przyczyny, bezcelowe, powodowane wyłącznie głupotą wandala.

DobraMama
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-10-04 12:56:49
A z tamtym autem, o ile sobie przypominasz był pewien zasadniczy problem. Ktoś złamał prawo, zaparkował w miejscu niedozwolonym, utrudniając tym życie innym - no i ktoś nieco nadgorliwy postanowił wymierzyć mu sprawiedliwość. kwestia dyskusyjna, czy to był dobry sposób, czy nie.

DobraMama
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-10-04 12:59:53
Nie łącz więc niepotrzebnie 2 odrębnych kwestii, bo to nie jest to samo. Poza tym - przedmiotem tego absurdu nie jest przecież wandalizm a bałagan. Bałagan nie niesie w sobie nieodwracalnych zmian, o ile mi wiadomo.

DobraMama
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-10-04 13:02:05
No, chyba śmiecenie w mieszkaniu, które wymaga generalnego remontu uważasz za skatowanie mieszkania. Bałagan się po prostu sprząta i tyle. Jęki i lamenty nic nie pomogą.

ster000
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-10-04 13:26:30
nie wiem co to jest 'nutka pieniacza' (nie spinam się jak już) przypomniałem sobie tylko o aprobacie na wandalizm cudzego mienia a tutaj jego potępienie. Nie chce mi się rozważać tamtej sytuacji raz jeszcze, wydaje mi sie że była dostatecznie wyczerpana a kwintesencją tego było skasowanie posta,

ster000
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-10-04 13:32:16
czy "utrudniało to komuś życie" z tamtym samochodem... nie wracajmy do tego:) słaba mam pamięć, to co widzisz to tylko nikłe przebłyski:) To nie są dwie odrębne kwestie, urwany zlew oderwane drzwi, zdarta podłoga i ściany to nie jest zwykły bałagan. Chyba ze jestem do tyłu z pojęciem bajzl

ster000
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-10-04 13:38:32
może kiedyś zmienisz pogląd jak zaczniesz jeździć samochodem za 300000 i ktoś Ci je przerysuje, jak będziesz wynajmować komuś swoje mieszkanie i ktoś Ci tak "nabałagani"... w obu przypadkach coś mogę powiedzieć. Łamanie obu rąk w nadgarstkach, od tego bym zaczął.

DobraMama
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-10-04 19:53:16
ster, teraz to już się ze mną droczysz zwyczajnie, bo jesteś inteligentna bestia, więc nie wierzę, że nie rozumiesz, co mam na myśli, nie musisz celowo zmieniać znaczenia moich słów:)

DobraMama
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-04 19:55:35
No ale raz jeszcze: Przytaczasz 2 różne sytuacje i doskonale o tym wiesz. Tam o samosąd chodziło - człowiek złamał prawo, no to ktoś wyręczył straż miejską i własnym sumptem wymierzył "sprawiedliwość". Kwestią dyskusyjną jest to, czy kara była adekwatna do przewinienia.

DobraMama
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-04 19:59:40
Temu, kto (już nie pamiętam, pomalował, czy porysował auto) poczuł się jako samozwańczy stróż prawa i nie czekając na władze, sam dał karniaka. Po głębszym zastanowieniu - może mógł nakleić wlepkę z "karnym k***", bo faktycznie mandatu wielkości kosztów remontu właściciel by nie dostał.

DobraMama
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-04 20:02:06
Ale w odróżnieniu od wandalizmu - autorowi tamtego czynu jakaś tam "idea" (chociaż może to nie jest najtrafniejsze słowo)przyświecała. A wandalizm to niszczenie ot tak - leży, stoi, jest - to wystarczający powód, żeby niszczyć. Jak w kabarecie - "aby wesoło i radośnie było".

DobraMama
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-04 20:04:41
I doskonale o tym wiesz. Natomiast tu - jak w tytule - nie posprzątali. Brudas - a wandal to jednak różnica. Sama znam inkasenta z energetyki, który spisywał stan licznika na plebanii w jakiejś wiosce. Zarwała się pod nim podłoga, mimo, że nie ważył 300 kilogramów.

DobraMama
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-04 20:07:38
I doskonale o tym wiesz. Natomiast tu - jak w tytule - nie posprzątali. Brudas - a wandal to jednak różnica. Sama znam inkasenta z energetyki, który spisywał stan licznika na plebanii w jakiejś wiosce. Zarwała się pod nim podłoga, mimo, że nie ważył 300 kilogramów.

DobraMama
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-04 20:10:02
Po prostu - brak remontu przez dziesiątki lat, wilgoć w budynku, brak konserwacji - no i podłoga padła. Skąd wiesz, że tu ktoś ją złośliwie zdewastował? Lokal wygląda właśnie na stary i zaniedbany - ja nie mam pewności, że zarwana podłoga to akt wandalizmu. To raczej efekt upływu czasu.

DobraMama
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-04 20:13:09
A w kwestii mojego mienia - wynajmujemy z mężem kawalerkę studentom i nie narzekamy na lokatorów. Zaglądamy do nich jedynie wtedy, kiedy się wyprowadzają przed wakacjami, poza tym mają spokój z nami - i nie mogę powiedzieć, żeby cokolwiek nam zdewastowano. Przeciwnie -

DobraMama
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-04 20:16:25
kiedyś sami zapytali, czy mogą kolor ścian zmienić, bo ten, który rzuciliśmy latem jakoś za bardzo dawał po oczach :/ Dostali farbę - niech malują :D Naprawdę nie wiem, dlaczego tamci lokatorzy nabałaganili, ale pewnie jest to efekt osobistych porachunków, do których nie powinniśmy zaglądać.

ster000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-05 08:30:37
komentarz usunięty przez użytkownika

DobraMama
    Ocena: -5 (glosow:11)
2012-10-03 12:18:19
Eh, brak słów. Płacić trzeba. To nie podlega wątpliwości. Ale jak tak patrzę na ten stan mieszkania - to za taką norę to jeszcze lokatorom za straty moralne należałoby coś odpalić :/ Może nie płacili, bo nie mogli się doczekać, kiedy mieszkanie zostanie dostosowane do tego

DobraMama
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-10-03 12:21:02
aby mogli zamieszkać w nim ludzie? Dziurawa podłoga, fragmentaryczne linoleum, zdarte ściany z odpryskami... Dziwne, że ktoś się w ogóle zdecydował na taki lokal. No i ten bałagan jest niewielki w stosunku do fatalnej jakości lokum. Trafił swój na swego, można by rzec.

DobraMama
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-10-03 12:23:36
Jaki właściciel - tacy lokatorzy - a ostatecznie - takie mieszkanie :/ Wnioskuję, autorze tejże fotki, że to właśnie twój lokal i jesteś w trakcie małej zemsty... :/ Aż dziwne, że fotek lokatorów nie dałeś u dołu.

I13350
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-10-03 13:08:07
nie nie jest moje mojego znajomego. to starszy pan ktory wynajął je za bardzo niski czynsz. nie placili czynszu przez kilka miesiecy bo wszystko szlo na chlanie kazal im sie wyniec wiec je zdemolowali i sobie poszli tyle.

I13350
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-10-03 14:40:23
i nie wiem czy ktos sie tu zali komus nie zauwazylem. zrozum ze przez rok libacji wybijanie szyb np troche stan sie pogorszyl tej chalupy. hm teraz podloga tak? nie wiem dokladnie w jakim byla stanie na poczatku bo to stoi od 30 lat. wiec i zarwac podloge nie jest ciezko. tyle.

dgbdg92
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-10-01 23:03:04
mieszkanie bez tego burdelu też nie jest w najlepszym stanie ^^

I13350
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-10-01 23:11:29
no właśnie ci lokatorzy tak je "dotarli" przez jakiś rok użytkowania wyglądało o wiele lepiej a zrobili z niego meline ;)

I13350
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-10-01 22:41:15
Dla jasności: to tylko jeden z pokoi. w innych jest tak samo sterty papierów zużytych dezodorantów brak gniazdek w ścianach idt wiocha i szczyt chamstwa! jak tak można robić?? brak słów patologia i tyle.

BoaKrztusiciel
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-10-03 14:44:45
A skąd wiesz jak jest w innych pokojach? Może byłeś wynajmującym albo to zwykła rudera czekająca na remont? Im bardziej próbujesz przekonać do swoich racji, tym bardziej myślę, że opis jest nieprawdziwy.

I13350
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-10-03 14:53:25
nie proboje nikogo przekonac ani niczego udowaniac. bylem w srodku i widzialem wszystko, akurat ta fotke wstawilem.

BoaKrztusiciel
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-10-03 15:22:53
Sorry kotek, widzę tylko pomieszczenia w strasznym stanie, nie wiem kto i dlaczego do tego doprowadził. Historia o starszym panu jakoś nie podziałała. Bo wiem, że lokatorzy mogą być wandalami, ale właściciele też potrafią nieźle wyru..ać wynajmujących.

I13350
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-03 15:31:32
sorry wężyq ja podaje fakty nie musisz w nie wierzyć ;)

I13350
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-03 15:32:33
komentarz usunięty przez użytkownika

BoaKrztusiciel
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-10-03 15:45:09
Nie lubię faktów, wolę teleexpress;)

I13350
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-10-03 15:48:08
komentarz usunięty przez użytkownika

I13350
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-10-03 15:49:31
komentarz usunięty przez użytkownika
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  W oczekiwaniu na wolna toaletę
  •  Bezdomna i wystraszona psina płacze jak człowiek
  •  Walcz i zwyciężaj ...
  •  Imigrant myślał ze ubogaci kulturowo Holendra


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400