Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
kris154  12-10-04, 19:55 Zgłoś
+ 279 -
Dodano: 2012-10-04, 19:55:30   przez: kris154
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 279  Zgłoś nadużycie
96
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dron nagrał leśnego śmieciarza (Polska)17
  •  A Ty? Byłeś kiedyś tak narąbany...
  •  Jedyne media, które nie kłamią
  •  Wyjaśniona poza
Ukryj komentarze(59)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
martin987
    Ocena: 22 (glosow:32)
2013-07-19 11:58:42
A skad wiesz? probowales ciagnac i nie chcial stanac?

GMOzabija
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-07 00:18:12
czaszka 2x size

siuppp
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-27 19:13:13
oooo jak miło tu ujrzeć angelike sawicką

szeryf111
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-17 18:20:27
Bić lewaka !!!

lol9319
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-09 21:32:29
a może to jego córka? xD

Wagda
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-23 18:57:40
To jestem ja za 20 lat ;]

kakaoo1
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-23 18:42:52
Dziw*i,koks,tajsko boks. Za kogo pieniądze?

szatanoslaw
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-07-23 11:42:23
ale obleśny grubas

passatwtdi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-23 09:32:50
komentarz usunięty przez moderatora

house32
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-07-22 14:06:30
To polityk już zdjęcia nie może zrobić?

Andorian
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-22 13:59:14
Ja bym żałował na niego kulki w łeb ...

fwio
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-22 13:01:07
pornogruby...

DeNNiSpro
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-22 00:14:59
komentarz usunięty przez moderatora

klaudia9676
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-07-21 21:29:19
"Teraz będę całować Misia Rysia . Prawe oczko Misia Rysia , lewe oczko Misia Rysia " xD Cytat z filmu "Miś" Bareii

mrxbox
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-21 20:26:02
też ja tam lubię świnie ale się do nich nie przytulam ;D

kozza_oi
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-07-21 18:06:21
Rychu jest ok ;)

kemor93
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-07-21 17:08:48
a ja lubie panaRysia jedyny kolo co ma pojęcie o życiu i jak dlamnie to wiocha ze ktos zwykle zdjecie walnal na wioche

SzalonyMagazynier
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-07-21 16:28:52
Rysiu lubi takie młodziutkie pupcie. Hehe stary zebreźnik, nawet łapa mu z automatu poleciała na tyłek. Ale w sumie stara czerwona gęba, kto w tym PRL syfie dbał o jakąkolwiek moralność?

gregorypeck11
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-07-20 16:23:01
Zajebiście pusto wygląda ta dziewoja.

Dzika22
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-20 13:19:10
Jaką on ma ogromną twarz....

patryk2014
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-07-20 19:18:42
bo tyle żre za pieniądze podatników i wygląda jak wieprz

xxxdraco
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-07-20 11:57:36
A to on nie pedał? Myślałem, że tak, bo to u lewaków ostatnio modnie.

klisza08
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-07-20 10:05:18
alez on ponoc bardziej lubi piosenki Geri Halliwell i Marylki Rodowicz( wtajemniczeni beda wiedziec o co chodzi)

stan1998
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-20 07:49:54
Piękna i bestia

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-07-20 07:27:47
Rysiu lewacki gośc to dzieki takim jak on bedziemy mogli podziekowac ze w kraju zamist Świąt Bożego Narodzenia bedzie panowac szariat !

robsen
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-20 04:35:50
komentarz usunięty przez użytkownika

thecreative123
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-07-19 23:22:18
Podoba mi się ta dziewczyna :D A wam?

meeron
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-07-19 22:24:27
I gdzie wy tuwidzicie wiochę? Zwykłe zdjęcie ze znana osobą...

SYSOP
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-19 17:34:25
komentarz usunięty przez użytkownika

tasior777
    Ocena: 4 (glosow:18)
2013-07-19 17:31:12
zdjęcie z tym knurem komuchem i czy się tu chwalić przecież to wstyd

mariom460
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-07-19 17:14:54
A potem mu jeszcze zrobi laskę i będzie się chwalić w szkole.

smyku25
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-07-19 16:46:16
Mina Ryska mówi sama za siebie, chłop się spokojnie piwa nie może napic ;)

antylewak
    Ocena: 1 (glosow:23)
2013-07-19 16:04:25
komentarz usunięty przez moderatora

aneta.buziaczek
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-07-19 15:50:01
widać, że pustak, chce zrobić kariere w znamienity sposób, no coż każdy orze jak może...rysiek to mógłby się za siebie wziąść, ograniczyć jedzenie, przestać żłopać piwo. Bo niebawem będzie szerszy jak dłuższy.

yeti1992
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-07-19 14:58:20
Jeśli masz hajs nie musisz wyglądać.

kamuimac
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-07-19 14:37:03
ale jakby z krety.nka doda czy inna jola rutowicz sobie pier.dolnela fotke toby wiochy nie bylo nie gimbusy

szatny
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-07-19 14:25:10
Jak wie gdzie rączkę trzymać - profesjonalista...

kuki06
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-07-19 14:12:32
Ale laseczka fajna:-)

wasel1985
    Ocena: 9 (glosow:13)
2013-07-19 13:47:11
tak sie bawia opasle ku...... za nasze $$$ . mlode dziwki i chlanie

sauronik
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-07-19 13:06:43
ale on ma duza glowe

ChudyKN
    Ocena: 2 (glosow:18)
2013-07-19 12:44:08
To moja swinia, wczoraj mi z chlewa uciekla.

aneta.buziaczek
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-07-19 15:52:02
kogo masz na myśli ?

mazitbg
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-19 12:22:13
A ja mam z Kononowiczem w pociągu heh zrobione po pijaku

wsciekla_helga
    Ocena: 7 (glosow:11)
2013-07-19 11:58:36
no ludzie litości...Może to jest jego znajoma? Robienie sobie foty z kimkolwiek nie podpada jeszcze pod wiochę. Serwis schodzi na psy.

wieslav
    Ocena: -2 (glosow:12)
2013-07-19 11:50:01
Ale obleśny, spasiony impotent.

martin987
    Ocena: 22 (glosow:32)
2013-07-19 11:58:42
A skad wiesz? probowales ciagnac i nie chcial stanac?

aneta.buziaczek
    Ocena: -11 (glosow:13)
2013-07-19 15:47:14
martin, to że ty jesteś przy*upasem sldowskich klownów, nie znaczy, że każdy facet ciągnie opasłym warchlakom.

czarnobialykot
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-19 23:34:31
Do tego lewak i populista.

pdzran
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-07-19 11:36:39
Co to za Rysiek ? Znam tylko Ryśka z Klanu ;-)

kostek7273
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-07-19 12:05:02
To Rysiek z pokładu Idy.Czytałem o nim bardzo dawno temu.Coś tam komuś ciągnie,czy coś...nie pamiętam już dokładnie.

klisza08
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-07-20 10:03:20
tiaaaa,bo wszystkie Kryski to fajne chlopy;-)

homunkulus
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-07-19 11:23:08
Idę o zakład, że gdy przyjdzie Rysiowi zejść z tego świata, to odbędzie się to przez zawał w ramionach pięknej dzieweczki:)

Rob600
    Ocena: 3 (glosow:13)
2013-07-19 11:17:39
Jak można sobie zdjęcie z taką świnią zrobić :(

dziku26
    Ocena: 8 (glosow:16)
2013-07-19 12:03:37
Ja też się Kaliszowi dziwię...

deo_optimo_maximo
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-19 11:01:30
Ktoś potrzebuje MAŚĆ OD BÓLU DUPY

camelxp
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-07-19 10:49:35
Rysiek trzyma rękę na "pulsie" :)

roger_money
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-07-19 10:31:28
i weź tu niie pij ....

kilov
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-10-04 21:48:30
Rysiek, nie bądź snob. Daj namiary....

Mehmed
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-04 20:14:56
Rysiek wie co dobre

bum6bum6bum6
    Ocena: 8 (glosow:16)
2012-10-04 20:00:16
a Ryśkowi powolutku lewa dłoń coraz niżej schodzi ;P


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600