Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
To drugi stopień do piekła...
TYGRYS-1984  12-10-05, 21:14 Zgłoś
+ 540 -
Dodano: 2012-10-05, 21:14:51   przez: TYGRYS-1984
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 540  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(104)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
dragonow
    Ocena: 11 (glosow:19)
2012-10-08 14:44:05
Ale mi nie przeszkadza, że moje ciuchy lecą do prywatnej firmy. Typowe polactwo-moja rzecz, moja sprawa. Będę chciał to oddam ubogim, albo się tym podetrę. Prościej się nie da.

Tonetti
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-10-20 02:30:52
No dobra,trafiają do sklepów z używaną odzieżą,ale o wiele tańsze od nowych.Przecież jakiś biedny też może zajść do takiego sklepu z odzieżą i wybrać sobie coś,tak samo nawet bogaci ludzie chodzą po takich sklepach ;d

abcba
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-16 06:33:22
Jeśli się nie mylę to mnie poprawcie - ale te prywatne firmy płacą PCK za możliwość używania jego logo na tych pojemnikach, co pasuje obu stronom. PCK nie musi ponosić kosztów (magazynowanie, pranie, segregowanie...) i może przeznaczyć gotówkę na to, co akurat potrzeba, a firma na tym trochę zarobi.

medrox
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-10-12 16:41:34
Ubrania trafiają do Azji :>

dariam
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-12 02:59:25
komentarz usunięty przez użytkownika

puszek1908
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-11 12:28:20
Lepiej pójśc do lokalnego oddziału PCKu tam gdzie wydają ciuchy potrzebującym. Jest gwarancja, że chociaż część tych rzeczy trafi do ludzi.

crazybread
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-10-10 22:09:15
ludzie smieci powinni tam wzucac zeby wypelnic to pudlo jak najszybcziej. No, smarowanie gownem tez mogloby dzialac.

ludzkabakteria
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-10-10 20:30:52
przepraszam bardzo, a czy ktoś wie w ogóle, że duża część pieniędzy ze sprzedaży tych ubrań idzie właśnie dla ubogich i domy dziecka? przecież lepiej dzieciom jest kupić ubrania które nie są stare i na nich pasuję. minus dla autora/

abcba
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-16 06:37:50
Jeśli się nie mylę to mnie poprawcie - ale te prywatne firmy płacą PCK za możliwość używania jego logo na tych pojemnikach, co pasuje obu stronom. PCK nie musi ponosić kosztów (magazynowanie, pranie, segregowanie...) i może przeznaczyć gotówkę na to, co akurat potrzeba, a firma na tym trochę zarobi.

kapeetek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-10 09:50:30
A gdzie tam pisze że czerwony krzyż. Może ktoś kiedyś użyje te ciuchy które tam wrzucam, wolę tam wrzucić niż wywalić do śmietnika. Pojemniki do segregacji odpadów też stoją po to by ktoś mógł na nich zarobić ...

tigga
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-10 00:04:21
Jak ci chłopie żal to wystawiaj swoje lumpy na allegro. Lepiej wrzucić do pojemnika gdzie przerobią na czyściwo czy sprzedadzą niż do śmietnika gdzie trafi to na kompost. Wot ekologia to zwą.

tomcores
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-10-09 16:16:37
Ja wrzucam bo i tak na śmieci mają iść te ciuchy. Jak ktoś kupi niech bierze mi i tak już się to nie przyda.

Bongowy
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-09 13:17:03
Pojawiły się kolejne, zielone kontenery. Wg mnie - psuje to wizerunek. Jak ktoś głupi - niech wrzuca ciuchy, nie ma to jak dać jakiemuś "przedsiębiorcy" zarobić. Jak Wam sie nie podoba - wrzucajcie tam domowe śmieci. Też je muszą zabrać.

TaoSPL
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-09 22:11:29
haha, dobry pomysł z tymi śmieciami. Ale w sumie czemu nie dać zarobić komuś? Ty i tak nic z tego nie masz.

bonaparte303
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-09 11:13:25
A ja powiem tak, pracowałem w Holandii i tam mają ogromne hale sortownicze, gdzie polacy sortuja ciuchy, czesto przyjezdzaja tiry z polski z tymi własnie ubraniami, oni to nawet na Amsterdam puszczają co firmowe za ciężką kase sprzedają a jak przychodzili bezdomni to mówili 5euro za kilogram!!!!

beeveer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-09 10:56:40
25% idzie do lumpeksu, 75 % jest przerabiane na materiały filcopodobne lub sprzedawane jako czyściwo (nie ma żadnnych śmieci), PCK dostaje symboliczną kasę za prawo umieszczenia logo na pojemniku. tak to wygląda.

agentfoxmulder
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-09 22:21:02
PCK dostawało 2 mln złotych rocznie od Wtórpolu. Czy to dużo czy mało - zależy jak na to patrzeć. Lepiej jak zamiast do śmietnika ludzie wyrzucą niechciany ciuch do pojemnika Wtórpolu (czy innej firmy), ale nie powinno się sugerować, że to na biednych bezpośrednio idzie.

Pit92
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-10-09 10:45:22
ja tylko oddaje tam szmaty jakies potargane itp zamiast do kosza na smieci za ktory trzeba placic wywalam do tych pojemnikow

kroliskier
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-09 02:27:51
dokładnie, a to co jest nie do użytku idzie na tzw czyściwo czyli na szmaty (w hurtowni lakierniczej 10kg czyściwa kosztuje 40 złotych

wiz3ard
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-08 22:08:09
Taa.. Ostatnio tak samo miałem, wrzuciłem tam moją starą bluzkę (mało używana), a po tygodniu wisi sobie idętyczna w sklepie na osiedlu ;)

Ambasador69
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-08 22:08:07
Dla ubogich czy do ciucholandu, jeden czort, nie zmienia to faktu że to wciąż najprostszy sposób na pozbycie się nieużywanych ciuchów, które być może jeszcze komuś posłużą.

parkfufu
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-10-08 22:03:14
Widze ze autor bez pojecia to wstawil. Owszem nic wspolnego nie ma z Czerwonym krzyzem" ale corocznie odpala im ta firma naprawde spora sumke kasiory...

agentfoxmulder
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-09 22:27:14
Już od dawna PCK i Wtórpol nie współpracują ze sobą. Moim zdaniem jednak lepiej jak ubrania czy szmaty zamiast trafić na wysypisko śmieci są segregowane i albo sprzedawane, albo przerabiane m.in. na paliwo dla cementowni. Nie wiem jak dziś, ale Wtórpol dawał pracę ponad 1000 ludziom - to też jest j

PIOTR20701
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-08 22:02:45
Dzisiaj widzialem to zabierali i policja przyjechala i certyfikaty i wszystko musieli pokazywac. Ale na tych ''budkach'' muszą byc certyfikaty

tolek44
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-08 21:23:08
komentarz usunięty przez moderatora

Cadavera
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-10-08 21:20:53
niestety szkoda wyrzucić a by oddać do rąk własnych...nie znam osobiście potrzebującej rodziny.Dlatego pojemnik to szybki myk by pozbyć sie ciuchow tak aby te nie poszły na śmietnik

mcebury
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-10-08 21:02:00
Zanim polecą one do prywatnej firmy to wcześniej ukradną je cyganie :P

agentfoxmulder
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-09 22:30:11
hehehe była w sieci filmik jak cyganki dziecko do środka pojemnika wkładały by wyciągało ciuchy :)

domagalag
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-10-08 20:33:20
komentarz usunięty przez użytkownika

Karolinkaaa85
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-21 17:58:43
To pomyśl, jak ucieszyły się kobiety, który musiały to posortować.

h3h3
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-10-08 20:32:57
A co mam do śmietnika wywalać? :|

saviola1
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-10-08 20:26:57
a dlaczego tak jest? ponieważ to była inicjatywa PCK i tak to ludzie pamiętają a to ze te pojemniki przeszły pod prywatne "raczki" takie fakty nigdy nie zostało rozgłośnione

idj95
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-08 20:24:41
A mi to zwisa. Ładniejsze ciuchy oddaję biednym na własną rękę, a najgorsze wywalam do takich pojemników.

Lola90009
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-10-08 20:01:48
Cygany zawsze to okradają xd.

spokojnypl
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-10-08 19:00:26
...a zysk ze sklepów jest przekazywany dla Czerw. Krzyża. Dziękuję. Polecam najpierw zapoznać się z tematem a potem hejtować.

szulcik
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-10-08 20:19:41
Przepraszam z którego sklepu idzie zysk na Cz.K ??? :) smieszne ;)

piotr8711
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-08 21:44:06
wtórpol, jak byś tam pracował to byś wiedział że to ich są pojemniki i przekazują jakieś pieniądze na PCK. Głównie pieniądze idą do firmy wtórpol ale jakąś część z zysków przekazują do PCK.

achaja1
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-10-08 18:10:36
Wrzucam ciuchy do takich kontenerów, czy trafią do bezdomnego, czy kupi je za kilka złotych ktoś biedny, to i tak komuś się przydadzą i będzie się cieszył. Jeśli ktoś chce to może sam zawieść do przytuliska albo sierocińca.

PukenssS
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-08 17:53:19
największą wiochą w naszym kraju jest to, że nawet szlachetna idea sie nie sprawdzi, bo albo jest nie opłacalna dla pomysłodawcy, który chce po prostu zrobić interes, albo inni wszystko rozkradną, bo w Polsce nikt nie ma zrozumienia dla biedniejszych. Tutaj każdemu wszystko się przyda.

ivaniuczka
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-10-08 17:50:04
to dobry sposob na pozbycie sie nie potrzebnych ciuchow a co z tym zrobia to juz nie wazne...wazne ze porzadek w szafie jest;)

dzuma1
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-10-08 17:26:03
według mnie to lepiej wrzucać do tego typu kontenerów nisz wywozić do lasów.

marko3237
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-10-08 16:39:07
ja tam wrzucam takie ubrania które sie nie nadaja do noszeną zeby nie przepełniac kosza na smieci bo zato trzeba płacić

Sebrof
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-08 17:04:10
Nie martw się, nie marnują się. Z nich robione jest czyściwo:P

BlackiPantera
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-08 14:57:42
Mi wystarczy że dwa razy dzwoniłam do firmy aby zabrali ubrania bo pojemnik jest pełny. Powiedziano mi że w ciągu dwóch dni odzież zostanie zabrana. Wolę powiesić rzeczy na śmietniku by ktoś sobie je wziął i z nich korzystał niż żeby gniły.

BlackiPantera
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-08 14:56:07
komentarz usunięty przez użytkownika

dragonow
    Ocena: 11 (glosow:19)
2012-10-08 14:44:05
Ale mi nie przeszkadza, że moje ciuchy lecą do prywatnej firmy. Typowe polactwo-moja rzecz, moja sprawa. Będę chciał to oddam ubogim, albo się tym podetrę. Prościej się nie da.

mateoqwerty
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-10-08 14:06:31
Te pojemniki dalej naleza do PCK tylko, ze sa wynajmowane dla prywatnych firm:) Wiec kaska idzie ciagle dla ubogich.

pete78
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-08 18:11:31
nie wiem kto Ci takich pierdół na opowiadał ,znam ludzi którzy pracują w tej firmie w Skarżysku Kamiennej,to są zwykłe lumpeksy i nikt nic charytatywnie nie robi

kaliber018
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-09 23:12:50
wszystkie te ubrania idą do lumpeksów a PCK dostaje tylko niewielki procent za sprzedaż tych ubrań za udostępnienie znaczka na Pojemniku.

rafalbdg
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-10-08 13:51:01
nawet jak trafi do PCK czy innej instytucji to i tak co lepsze to rodzina pracowników,wolontariuszy dostanie

magicznamagda
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-08 13:04:03
dokładnie,juz dawno o tym mówili.

Orzel7
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-10-08 13:02:29
firma odpowiedzialana za te pojemniki placi abonamet na zezwolenie na uzywanie znaku PCK

Greg0666
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-10-08 12:55:48
W czasach kiedy na tym był znak PCK pracowałem dla kolesia który legalnie wyciągał z tego pojemnika odzież i sprzedawał ją w swoim sklepie. Znak PCK był odpłatnie użyczany, po za tym PCK z ciuchami nie miało nic wspólnego. Jest tak do teraz i zawsze będzie. Jak chcesz dać ciuchy biednemu to zostaw p

Greg0666
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-10-08 12:56:51
pod śmietnikiem w reklamówce.

Greg0666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-08 12:57:51
komentarz usunięty przez użytkownika

bestofthebest
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-10-08 12:48:13
Może i nie trafiają dla ubogich ale dzięki temu ponad tysiąc osób ma pracę! A mniej zamożni mogą za grosze ubrać się w lumpeksach.

magdalena
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-08 13:42:39
ubrania idzie kupowac worami z zagranicy dosc tanio. duzo ludzi mysli ze pomaga. lepiej zostawic ubrania i puszki przy śmietniku.... bardziej pomożemy!!!!

Samwise_Gamgee
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-09 03:26:59
tiaaa puszki, i co jeszcze ?może mam za nich pozbierać i na złom zawieść?

electric000
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-08 12:37:17
"Wtórpol" Skarzysko-Kamienna sie tym zajmuje

drLOUBlTCH
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-10-08 12:35:49
komentarz usunięty przez moderatora

traczek10
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-10-08 12:03:22
lepiej wrzucić do takiego pojemnika niż do śmietnika i zostać obciażonym dodatkowo kosztem wywozu śmieci

basista2
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-10-08 12:00:53
to gdzie mam wyrzucić niepotrzebna odzież.? lepiej tam niż na śmieci.. a jeszcze się komuś przyda..

brej
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-08 11:45:22
zajmuje sie tym firma wtorpol w ktorej mialem okazje pracowac ludzie kupuja w lumpeksach wory z ciuchami i wrzucaja tam a firma kreci zajebista kase na tym podwykonawca ze tak powiem mial za tira lachow 30k zl jako firma ktora to zbiera z kontenerow

test001
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-10-08 11:27:34
A nie lepiej zawieźć potrzebującym. Ja skrzętnie zbieram to co jest w dobrym stanie a już nie używam i wiozę w kartoniku do Markotu. Tam zostanie to najlepiej wykorzystane. Może znajdziecie instytucje w swoich miastach mające potrzebujących podopiecznych, którym warto w ten sposób pomóc.

szaruga
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-08 12:52:37
Co lepsze ciuchy owszem, ale takie gorsze już zostawiam w tych pojemnikach bo potrzebujący ich nie chcą.

outlaws13
    Ocena: 8 (glosow:14)
2012-10-08 11:19:17
mi jest obojętne gdzie one trafią. Jak mam wyrzucić to albo stawiam koło śmietnika w torbie albo w te pojemniki. Nie jestem jak pies ogrodnika.

kamilano
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-08 11:14:33
ja stawiam pod tym kontenerem ciuchy, znikają następnego dnia.

slesz
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-10-08 10:59:31
A czy tam, na kontenerze napisane jest że do PCK ubrania trafiają? Już od lat nie ma oznaczeń. A to że ludzie nie myślą i działają jak automaty to inna sprawa

Kisikisi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-08 10:41:06
komentarz usunięty przez moderatora

miszcz82
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-10-08 10:40:40
komentarz usunięty przez użytkownika

Renia_400
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-10-08 10:38:22
Słyszałam że palą tym w piecach? W kazdym razie wrzucam tam tylko bardziej zniszczone ubrania. Na lepsze i na ciuszki po dziecku znalazłam potrzebującą rodzinę przez MOPR.

outlaws13
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-10-08 11:23:23
I znowu coś nas łączy, my też nosimy do MOPS-u. Kiedyś panie w nim najadły sie wstydu bo żona zaniosła maskotki wyprane i za jakiś czas wróciła jeszcze coś dać a panie właśnie się dzieliły tym co ładniejsze i głośno komentowały jak to sie u nich ucieszą w domu.

Renia_400
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-10-08 11:35:59
:) Wiec następnym razem nie zostawiaj u nich tylko poproś o bezpośredni kontakt do potrzebującej rodziny. Tak zrobiłam. Paniom za biurkiem nie wierzę :)

Boreko91
    Ocena: -7 (glosow:9)
2012-10-08 10:30:26
Ja tam wrzucam zwykłe śmieci od czasu do czasu :)

BoaKsztusiciel
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-10-08 16:59:07
Ja tam często wchodzę nago do środka aby się ubrać w te łachy. później wychodzę i wracam pod latarnię.

Boreko91
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-08 23:13:32
To przestanę tak robić, nie będziesz przecież w up*erdolonym chodził.

nightriders87
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-10-08 10:19:56
Nie dziwie sie juz czemu co kolejny kontener jest zdewastowany...

kermitttt
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-10-06 15:13:28
Wali mnie gdzie trafiają o ile komuś się przydadzą, a ja wyzbywam się syfu z szafy.

dianusia
    Ocena: 0 (glosow:14)
2012-10-05 22:41:58
O tym nie słyszałam,ale na szczęście nigdy tam ciuchów nie wyrzucałam.

BoaKsztusiciel
    Ocena: -8 (glosow:24)
2012-10-05 23:03:41
Co nie zmienia faktu że jesteś tępa jak mój dziurawy but.

Jarewa
    Ocena: 8 (glosow:18)
2012-10-05 21:52:07
I to jest właśnie Polska mentalność ktoś woli wyrzucić do śmieci niż dać komuś zarobić. Aby tylko komuś się nie polepszyło.

DobraMama
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-10-05 21:57:40
To nie tak. Jak ktoś mówi wprost: "nie potrzebujesz i masz wyrzucić, to daj mnie, mnie się przyda, zarobię sobie" - to ok. Skoro i tak chcę wyrzucić. Ale jak ktoś "wyłudza" i żeruje na ludzkiej dobroci oszukując tak naprawdę - to już bardziej złożona sprawa. Ludzie nie lubią być

Homo_erectus
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-10-05 22:02:44
dokładnie DM, tu chodzi o najnormalniejszą w świecie uczciwość...

opuncja
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-10-05 22:09:21
Z wszelkimi zbiórkami jest podobnie - czy zawsze jest pewność, że darowizna trafi tam, gdzie powinna? Z resztą, temat był nagłaśniany. I dobrze, można tam wrzucać nawet znoszone rzeczy, bo spokojnie będzie z tego czyściwo. Mnie bardziej bulwersują akty wandalizmu związane z tymi pojemnikami.

opuncja
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-05 22:10:56
Ja akurat jestem w takiej sytuacji, że ciuchy podrzucam pedagog w placówce, w której pracuję. Ona je może rozdać tam, gdzie się na pewno przydadzą.

Homo_erectus
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-10-05 22:15:22
nie ma pewności, nigdy nie ma, ale przynajmniej nikt w żywe oczy nie kłamie. To dobre rozwiązanie, uważam, że brakuje takich "miejsc zrzutu" gdzieś gdzie można by zostawić niepotrzebne ubrania i mieć pewność, że komuś się jeszcze przydadzą

DobraMama
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-05 22:18:16
I to jest najlepsze rozwiązanie. Wtedy wiesz, że dostaną je ci, którzy rzeczywiście tej pomocy potrzebują.

Homo_eretcus
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-05 22:44:36
powtórzę się, że bardzo dobrze że są takie pojemniki. przynajmniej nie musze chodzić do lumpeksów i płacić moje ciężko zarobione pieniądze. a tak to mam łachy za darmo. Ucz sie odemnie DM...:)

Homo_erectus
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-10-05 22:48:16
na szczęście ranga jest aż nadto widoczna

DobraMama
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-10-05 23:06:11
homo coś tam, klonie - moje lenistwo spowodowało u ciebie przypływ endorfin. Z lenistwa nie napisałam na początku wypowiedzi "opuncja" - bo to do jej wypowiedzi się odnosiłam. Ale i tak ciesze się twoją chwilową radością, ponoć każdemu się należy.

DobraMama
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-05 21:50:39
Idziesz dobrym torem - więc doprecyzujmy. 1.PCK sprzedaje naklejki ze swoim logiem firmom, które są właścicielami kontenerów. 2. Zawartość być może czasem trafia do "ciucholandów", ale zazwyczaj jest sprzedawana do firm jako... czyściwo :/ Firmy za grosze kupują to na szmaty.

zucker64
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-08 10:30:40
Wałkował ten temat w radiu Janusz Weiss . Jest mniej więcej tak jak piszesz z tym że nie tyle PCK sprzedaje naklejki co każą sobie płacić za użycie ich logo . Reszta się zgadza . W mojej firmie używam dużo czyściwa i ono najczęściej pochodzi z UK , a nasze wędruje na wschód ...

opuncja
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-10-05 21:48:36
Ten temat był tu wałkowany kilkukrotnie. Ty nie musisz wrzucać tam ciuchów. Możesz wywalić do kontenera.

TYGRYS-1984
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-10-05 21:52:11
opuncjo ja takie ciuchy pale w piecu, przynajmniej ciepło w chacie jest, a chu*jom nie dam zarobić

outlaws13
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-10-08 11:27:02
tygrys ale oni jakiś procent odpalają na biednych. Niech to bedzie 1% to zawsze jest. Dziwne myślenie. Jak mam wyrzucić a sam nie umiem zarobić to co mnie obchodzi co i kto z tym coś robi. Na śmieciach też firmy zarabiaja to pal w piecu wszystko a co sie nie spali zakop w ogrodzie.

M84Michal
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-10-05 21:24:51
Odzież z tych pojemników zawsze trafiała do sklepów na wschód od Polski. Po prostu kiedyś PCK w zamian za umieszczanie swego znaku na pojemnikach otrzymywało pieniądze. Ta organizacja nie ma tysięcy pracowników lub wolontariuszy do porządkowania i rozdzielania ton darów rzeczowych.

dosiasamosia
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-10-05 21:40:12
No cóż, jak mam wyrzucić do śmieci wybieram takie pojemniki.A co z tym zrobią... ważne że nikt już teraz nie wyrzuca worów z ciuchami do lasu.

opuncja
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-10-05 21:50:34
Nie liczyłabym na to, że ludzie przestaną wyrzucać śmieci w lesie. Jeszcze trochę czasu musi upłynąć albo kary muszą być konkretne. Teraz, gdy jakiś sknera zawali komuś las śmieciami o policja rozkłada ręce. A po śmieciach wiadomo - spokojnie można dojść, kto taki oszczędny...

DobraMama
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-05 21:54:26
opuncja - coś ty, nie dojdą. Ostatnio widziałam program, jak to leśnicy cieszyli się z zainstalowanych w lesie kamer, które to mają ratować las przed śmieciami. Komentarz był taki: kamery pewnie zostaną skradzione - a śmieci będą nadal :/

opuncja
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-10-05 22:05:47
Żeby dojść to jakiś odważny musiałby w śmieciach pogrzebać. ;) Kamery w lesie to nieporozumienie.

DobraMama
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-05 22:13:13
z grzebaniem w śmieciach to też jakiś rok temu słyszałam wprost niewiarygodną historię. Mamy rodzinę na zapadłej wsi. I tam w sklepie dyskusja dotyczyła właśnie tego, że i na wsiach wprowadza się obowiązek podpisywania umów z firmami wywożącymi śmieci. A ludzie przerażeni i oburzeni!

DobraMama
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-05 22:16:31
Dlaczego? Teoria spiskowa!! Otóż według niej to policja wraz z MOPSem (GOPSem, bo to wieś) ma grzebać w tych śmieciach, aby po nich poznać majętność podopiecznych tej instytucji :D Czy aby zbyt drogiego alkoholu nie pijają i tak dalej. :D Aż łzy ze "wzruszenia" mi pociekły!

opuncja
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-05 22:23:13
"Nic nie mogę zrobić, bo ktoś mi się patrzy na ręce"? "Wszędzie pełno ludzi, ludzi, którzy chcą utrudnić mi życie"? :) Też uważam, że śmieci się powinny samoistnie dezintegrować, magicznie sublimować, czy coś. ;)

DobraMama
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-05 22:32:32
tak, opuncja, to chyba właśnie o coś takiego chodziło :D Trudno uwierzyć, że ktoś może tak na serio myśleć, ale cóż - może! No i właśnie z takiego myślenia rosną te góry śmieci w lasach.

Rexik
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-10-05 21:17:02
Ale w piekle jest fajnie:)
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Taka prawda
  •  Blacharka w mistrzowskim wykonaniu
  •  Wyższa matma
  •  Taka sytuacja


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400