Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Każdy kto chociaż raz chorował, przeżył to samo
Djorganista  12-10-09, 15:35 Zgłoś
+ 1037 -
Dodano: 2012-10-09, 15:35:17   przez: Djorganista
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1037  Zgłoś nadużycie
1
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Pijany kierowca i zatrzymanie obywatelskie
  •  Toruń przeprasza.
  •  Wymuszenie
  •  Szkolana łazienka
Ukryj komentarze(158)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
wab66
    Ocena: 10 (glosow:10)
2012-10-12 16:32:59
Powiedz babci żeby kogoś zabiła bandyci w naszym kraju mają bardzo dobrą opiekę medyczną i nie muszą czekać za badaniami.

boro13
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-09 01:01:19
juz niedluho

jakub1975wawa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-04 00:37:24
czlowieku w takim rzie zaiwez babcie do szpitala najlepiej z tym ekg jak nie bedzie kardiolog chccial jej obejrzec zawolaj policje oczywiscie powolaj sie na pogrszajacy stan babci i i zalecenia lekarza ktory zrobil ekg

Psiapsiolek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-22 02:24:24
No, i to jest prawdziwa wiocha!

i.nasa
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-16 11:07:58
Prawda też jest taka, że ludzie potrafią zarejestrować się do 10 lekarzy na to samo skierowanie (gdzie ich szybciej przyjmą) nie odwołując reszty rejestracji. Przez to również robią się takie odległe terminy.

kleksiq
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-10-15 09:14:57
Popierdoliło się tym starym prukwom do końca. Co tydzień do lekarza bo coś je boli i strzyka ... Po 70 opieka medyczna prywatna i skończyły by się roczne kolejki do lekarzy. A młodzi nareszcie by byli leczeni w termie ... PS. Tak pracuje w służbie zdrowia i 70% pacjentów jest właśnie w wieku 60-80

kajo1502
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-14 12:51:29
ode mnie banda złodziei nie zobaczy składki zdrowotnej i zusu

monsteer
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-14 00:36:09
Bandzie złodziei którzy Nami rządzą przecież o to chodzi żeby starzy ludzie wyzdychali bo są nie potrzebni i przynoszą straty, kosztują. Po co wydłużyli wiek emerytalny??? Żeby nie dożyć . W Tym kraju to potrzebna jest już tylko rewolucja, kilka gilotyn i szubienic i zrobić porządek z Rakiem narodu.

Nerwowa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-13 19:14:37
odn prywatyzacji nie byłoby to złe NFZ mógłby co najwyżej obejmować fundusze na przeszczepy i operacje, wtedy pieniądze które idą na beznadziejnych lekarzy rodzinnych mogłyby iść np na kardiologów, może wtedy by nie było takich problemów

misiek2004
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-13 14:10:13
Pomyślcie, że kasa którą co miesiąc płacicie na służbę zdrowia mielibyście w kieszeni. Sporo tego by się uzbierało w skali roku. Na milion prywatnych lekarzy by starczyło. PRYWATYZACJA!!!

misiek2004
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-13 14:05:19
No, jak płacimy, to trudno żeby bezpłatna była, barany...

zawszespokoo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-13 13:31:38
ja mialam propozycje operacji na nowotwor za 2 lata albo zaplacic 10tys. i miec za 2 tygodnie :) POLSKA :)

Orchidka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-13 13:06:58
i kart z chipami (nie wiem czy w całej polsce ale na śląsku tak zrobili i pozostawili Śląską Regionalną Kasę Chorych)

Orchidka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-13 12:59:17
DobraMama istniały ale nie było już pieniędzy przez co wprowadzili właśnie NFZ a z tego co zostało z kas chory poszły zł na komputery, karty chipowe i łapówki aby owy system przeszedł. Nie było weryfikacji kto płacił a kto nie dlatego po 2004 roku zostało to "rozwiązane" w postaci solaris

miszczud
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-13 11:14:27
Nie jest źle. Moja mama jak się rejestrowała to najbliższy termin na wrzesień 2013.

morita83
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-13 10:04:43
Szczera prawda, życie a Polsce!!!

MAKACAKA
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-13 07:51:32
opisze swoj przyklad.prozaiczny uraz - opiłek w oku wbity powiedzmy w poniedzialek.we wtorek swiecie przekonany ze go wyciagnalem ide do pracy.wtorek godz 14 dalej podraznienie(jednak siedzi)ide do prychodni godz 15.02 przychodnia zamknieta wiec szpital.pk 16.00najwiekszy szpital twierdzi ze o tej

MAKACAKA
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-13 07:57:10
porze to w bydgoszczy w jednyym szpitalu.godz 16.30 zarejestrowany czekam.godz 17.50 zmiana (okulistka twierdzi ze zaraz przyjdzie jej zmiennik.godz 19.00 interwencja w recepcji(gdzie jest k... okulista)19.30 babka z recepcji przychodzi i mowi ze nie przyjdzie bo jest na innej sali i jak cos to mozn

MAKACAKA
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-13 08:01:32
sie ustawic w kolejce do niego(ja juz bylem 2)godz 21.00- 4 piwka na zasniecie.sroda godz 10 ide do wspomnianej przychodni(prywatna pod nfz wiec nie placilem)10.01 recepcja twierdzi ze nie musze sie rejestrowac.10.02 babka mowi ze ma jeszcze jedna osobe i moge sie w tym czasie zarejestrowac.

MAKACAKA
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-13 08:13:16
10.05 wracam pod sale babeczka czeka pod drzwiami.i mnie juz wola 10.10 usuniety opilek oko wyczyszczone z rdzy poglad na oko przez pomocniczke okulistki(bo moze czegos nie zauwazylam)wypis recepty 10.20jestem w domu.

Fired
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-13 09:52:47
aha

teka83
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-10-13 02:36:20
jak nie zapewnia?? co za idiota to napisal? zapewnie! przeci3ez sam napisales ze dostala termin jakby nie zapewnial to by go nie dostala to po raz a po dwa jezeli Twoja babcia ma 84 lata to nie zaplacila ani jednej skladki zdrowotnej w zyciu wiec tez nie pierd***l

lexisnexis
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-13 00:57:29
Moja ma 90 lat, wczoraj się przewróciła - rozwalone 2 łuki brwiowe, wybite żeby strasznie poobijana - po szyciu lekarz spojrzał na mnie wymownie i mówi ,że nie wie czy ją zatrzymać na obserwacji bo w zasadzie to nie wie i czekał na łapówę sq...l j..y. Nienawidzę tego sepleniącego kaszuba.

a1ednak
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-10-13 00:45:27
Panie Donaldzie,jak żyć?? -Jak najkrócej!!!

figo-fago
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-13 00:44:51
ktoś kiedyś dobrze napisał na wiocha.pl..."je**ć polskę" i wyjechał wraz z rodziną do innego kraju szukać godnego życia....

orzel77
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-13 00:23:58
uświadomcie sobie wreszcie że jesteście niewolnikami i jak nie wyjdziecie na ulice to pentla na szyi coraz bardziej będzie sie zaciskać...

kucyk8
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-12 23:51:13
Polska służba zdrowia,nie ma co sie dziwic

jupiter79
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-12 23:46:21
I wychodzi bokiem tak wielka krytyka wszystkiego związanego z prywatyzacja "Służby Zdrowia". Twój prywatny ubezpieczyciel wyśle cie na każde badanie kontrolne bo mniej wyda na badania niż na leczenie ciebie.

hica
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-12 22:34:18
uuu to dodam ze w marcu tego roku wylądowalem na kardiologi w szpitalu wojewodzkim w Gdansku po wyjsciu ze szpitala okolo poczatku kwietnia dowiedzialem sie ze moge sie dostac do rejestracji w czerwcu a w czerwcu zarejestrowalem sie do kardiologa na 5 grudnia( dodam ze musialem byc 2 razy prywatn

hica
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-12 22:43:24
komentarz usunięty przez moderatora

hica
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-12 22:47:36
ie dodam ze mam 32 lata i dam jeszzce troche dla tego kraju ale co ja za to dostane czy warto tu placic podatki??? zcas opuscic umierającą ojczyzne

mierzey
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-10-12 22:20:14
Głosujmy dalej na PO paprańców

hica
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-10-12 22:45:24
gLosuj na pis dostaniesz darmową łopate by sobie sam dziure wykopac a potem sam sie niazasyp tyle sa lepsi od reszty

vampiria69
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-12 21:59:06
dodam jeszcze ze dla panstwa to super sprawa, o jedną emeryturę mniej do wypłacenia.

vampiria69
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-12 21:57:23
racja. Moja prababcia jest w szpitalu przynajmniej 1 na 2 miesiące w szpitalu.. i również odsyłanie od jednego do drugiego lekarza.. A jak pytają sie o wiek to już całkiem kaplica... jak masz +80 to lekarze maja Cie serdecznie w dup*e.. Nie ,,opłaca'' sie leczyć starych ludzi na to wygląda.

satellite1984
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-12 21:42:17
bo system nie jest idealny

beeveer
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-12 20:37:46
to hejtujecie, je..ać polaków (którzy wam to robią) hejtujecie... ogarnijcie się.

grog
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-10-12 20:29:21
spójrz na to inaczej, twoja babcia za komuny w pracy sie nie przemeczala, miala darmowe wczasy, szkole i opieke medyczna, a teraz jeszcze by chciala co chwila waloryzacje emerytury, ja na wszystko musze zapieprzac sam i nie mam nic za darmo wiec nie jecz razem z ta swoja babcia do cholery!!!

vampiria69
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-12 22:07:42
za kilkadziesiąt lat ktoś będzie na Ciebie zapieprzał.. To nie wina jej babci tylko tego chorego rządu!

M1CLAY19
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-15 03:57:05
Grog -mysle ze ty jestes najwiekszym ciezarem dla podatnika.

niemyj7
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-12 19:38:24
Wielka mi nowość. Kilku letnie kolejki to normalka. Taką zieloną wyspe chcieliście.

Fired
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-10-12 18:34:06
Bo tak już jest.. Według rządu nie opłaca się utrzymywać przy życiu emerytów.

estena
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-12 17:41:09
może na skierowaniu nie było "CITO!!!" wtedy nie biorą od razu nawet za godzine...

wab66
    Ocena: 10 (glosow:10)
2012-10-12 16:32:59
Powiedz babci żeby kogoś zabiła bandyci w naszym kraju mają bardzo dobrą opiekę medyczną i nie muszą czekać za badaniami.

Chmura_Gradowa
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-10-12 15:55:53
Fakt, długo czeka się na wizytę u specjalisty, ale nie popadajmy w skrajności... Gdyby wyniki były takie "bardzo złe" to zostałaby skierowana na oddział, poza tym jeśli lekarz napisze na skierowaniu "pilne" to czas czekania jest krótszy...

M1CLAY19
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-10-12 15:40:59
Kiedys w samolocie gadalem z lekarzem ,ktory lecial na dyzur do szpitala w Anglii. 24 godziny zalecania paracetamolu = 1000 funa. Wroci zmeczony bardziej podroza niz dyzurem i Ty chcesz by poswiecal swoj CENNY czas jakiejs staruszce ?

M1CLAY19
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-10-12 15:37:36
Lekarz przyjmuje 3 godziny w tygodniu by kolejka byla wiekasza. Rownolegle zaprasza pacjenta do swojego prywatnego gabinetu w zaadaptowanej na ten cel piwnicy swojego palacu.

damian2859
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-12 15:31:31
Taki kraj ...

TORWID
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-10-12 15:05:50
Co za bzdura. W takiej sytuacji pacjent dostaje skierowanie na cito lub w stanie ostrym po EKG kierowany jest do szpitala/ostry dyżur. System jest chory ale bez przesady nie wciskajcie ciemnoty.

karina777
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-10-12 17:42:46
Ciemnoty? U mojej córki podczas rutynowej kontroli wykryto poważną wadę serca. Kontrola była w marcu a termin wizyty refundowanej przez NFZ na październik...

Molotov
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-12 14:45:54
Ja też czekałem rok na badanie mojego kręgosłupa, a jak już przyszedłem na wizytę, to lekarz powiedział mi to samo co fizjoterapeuta(płatna wizyta).Ten system jest chory i każdy powinien sam się ubezpieczać, a nie płacić podatki na innych

Orchidka
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-10-12 13:46:20
NFZ został założony w 2004 roku wiec jakie składki "przez całe życie"? Oczywiście, nie bronie tutaj NFZ bo ja całkowicie byłam przeciwko takiemu systemu ale niestety ludzie co odeszli na emeryturę przed 2004 najbardziej przed to cierpią...

DobraMama
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-10-12 14:44:26
Czy sugerujesz, że przed 2004 rokiem nikt nie opłacał składek ubezpieczeniowych? Były kasy chorych, inaczej się to nazywało, ale składki były.

tomasenko
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-10-12 13:44:27
Renia masz racje, ale politycy też tak mówią, a prawda taka że pieniędzy na to nie ma i nie bedzie już. Ktoś za kogoś albo totalna zmiana władzy, nie roszada w sejmie - to jedyna szansa

Renia_400
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-12 13:51:57
No tak, ale raczej jestem za tym drugim, czyli totalna zmiana. Bo wszyscy jesteśmy tacy sami i tak samo chorujemy, nigdy nie wiadomo co kogo spotka, stąd powinien być równy dostęp do leczenia bez podziału ludzi na chorych i mniej chorych oraz limitów. Kombinowanie w tym kierunku jest złe.

martingall
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-10-12 13:42:24
Podziękujcie za to innym emerytom, którzy codziennie zapisują się do lekarzy tylko po to, żeby sobie pogadać w poczekalni o swoich dolegliwościach lub powyzywać się nawzajem walcząc o miejsce w kolejce. Moja żona pracuje w recepcji w przychodni i co wieczór przychodzi dzięki mocherom zmasakrowana.

tomasenko
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-12 13:47:50
prosta metoda ograniczyć im dostęp, tylko nikt tego nie powie i nie zarządzi ustawy bo zmniejszy to elektrorat

opuncja
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-12 14:12:15
Bzdury piszecie - załóżmy, że w poczekalni siedzą dwie starsze osoby. Która z nich jest "moherem", a która potrzebuje pomocy? Poza tym - do rodzinnego wielu chodzi regularnie, po leki przykładowo. A nawet jeśli ktoś się zapisuje "na wszelki wypadek" to co?

opuncja
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-12 14:14:42
Za pół roku może tego specjalisty potrzebować. Prawda jest taka, że nawet w publicznych placówkach i szpitalach ludzie przychodzą z wypchaną kopertą, bo boją się o życie/zdrowie przykładowo dziecka. Liczą, że wtedy pomoc będzie bardziej fachowa, badania dokładniejsze, itp.

Renia_400
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-12 14:15:49
Tylko lekarz się dowie czy ktoś przyszedł bo był chory czy tylko się pożalić. A obowiązuje go tajemnica ;) więc nie da rady ograniczyć, chyba że lekarz odmówi przyjęcia z jakąś pierdółką.

DobraMama
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-12 14:21:11
I na "pierdółki" ludzie umierają. Ostatnio na WP był artykuł o pewnej aktorce. Jej syn, młody chłopak, złamał nogę. Niby nic wielkiego, prawda? Tyle tylko, że zmarł następnego dnia. Złamanie uszkodziło naczynia krwionośne, nikt tego nie zauważył, doszło do zatoru. A niby nieskomplikowane z

Renia_400
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-12 15:44:56
Złamana noga to nie "pierdółks" :) To raczej sprawa pilna. Zreszta żeby stwierdzić czy sprawa jest poważna czy nie i tak potrzebny jest lekarz, więć koło się zamyka.

mcviciu
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-12 13:35:49
Eliminacja emerytów jest na rękę ZUS-owi bo oni są świadczeniobiorcami i pobierają emerytury tudzież renty. Im krócej emeryt żyje tym więcej zostaje w kasie na wypłaty dla rozbudowanej administracji...

Mundzio84
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-12 16:04:37
Dokładnie.Ale teraz wyszło na to, że żyją jednak za długo.Więc dostaną emeryturę później, a jak będą zapi*rdalać do 67 roku życia, to i tak szybciej się wykończą.O ile w ogóle zdążą wziąć jakąś emeryturę.Zaiste wspaniały wspaniały plan naszego miłościwie panującego nam premiera.

tomasenko
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-12 13:34:05
komentarz usunięty przez użytkownika

tomasenko
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-12 13:27:42
Czemu widząc takie problemy dalej głosujecie na ludzi którzy są u władzy. Czemu nie zagłosujecie na partie które aktualnie nie są w sejmie. Zobaczcie że ludzie którzy są w tej chwili, siedzą na stołkach ponad 20 lat! Wystarczą nowe osoby na tych miejscach a układy i korupcja znikną

aga8800
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-12 13:24:29
komentarz usunięty przez moderatora

tomasenko
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-12 13:20:50
Ludzie ocknijcie się!! Państwo polskie nie ma pieniędzy. Nie wszystko może być refundowane i nie na wszystko są pieniądze. Wg mnie każdy powinien pracować na swój rachunek i mieć pewien limit w NFZ. Jeśli ktoś go nie wykorzystał powinien mieć pierwszeństwo w kolejce na badanie.

outlaws13
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-10-12 13:27:14
nie do końca bo np ktoś kto nie chorował i potrzebuje jakieś badanie a jego stan jest stabilny nie może zablokować komuś np onkologicznemu bo ten już miał więcej badań, zawsze będzie miał więcej. Nie ma złotego środka bo pieniądzę są marnowane i wydawane na otoczkę a nie na zdrowie.

Dziad00
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-12 13:32:24
ale żeby zatrudnić dodatkowych kilka tysięcy urzędników to kasa jest, wystarczy wejść do urzędu gminy i zobaczyć jacy oni są zapracowani. Pewnie przydałby się im zastępca zastępcy od spraw szukania zastępców bo takich stanowisk w Polsce jest mnóstwo.

Renia_400
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-12 13:37:56
tomasenko, ale ktoś kto jest zdrowy i chodzi do lekarza tylko z grypą w takim wypadku będzie miał pierwszeństwo przed tym który jest cieżko chory i jest u lekarza 3 razy w miesiącu. Bo ten drugi szybko wyczerpie limit.

tomasenko
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-10-12 13:39:46
Niestety, PAŃSTWO TO MY! Pieniędzy brakuje, trzeba wybrać. Ktoś za kogoś. Niestety, tych co stać na prywatne leczenie, mają szanse na przeżycie inni nie. Póki ludzie się nie ockną i nikt tego nie powie że tak jest i bedzie dalej będą wierzyć w te kłamstewka że pieniądze są.NIE MA ICH SĄ MARNOTRAWION

outlaws13
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-12 13:41:02
do każdego urzędu. Urząd pracy bije wszystkie urzędu, komu on służy i do czego jest potrzebny. Pralnia kasy z budżetu.

DobraMama
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-12 13:57:29
out, urzędy pracy to powinni już dawno pozamykać. One służą wyłącznie temu, żeby kliku urzędasków miało posady i tyle. Znajoma poszła się zarejestrować jakiś czas temu. Coś tam słyszała, że czasami UP dofinansowuje studia podyplomowe, czasami wypłaca jakieś dodatki tym, którzy sami sobie szybko etat

DobraMama
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-12 13:59:47
zajdą i tak dalej. Teoretycznie UP dofinansowuje: staże, prace interwencyjne, studia podyplomowe, płaci dodatki aktywizacyjne, organizuje kursy, szkolenia, opłaca stypendia za kontynuację nauki tym bez żadnego zawodu. Sporo tego, prawda? Jest jeszcze trochę, nie che mi się przepisywać.

DobraMama
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-12 14:02:02
Każdy taki "dodatek" obsługują 2 osoby, zajmujące osobny pokój. W każdym pokoju powiedzieli jej: "w tym roku nie było i nie będzie". To ja się pytam - po co stanowiska dla osób, które w danym roku nawet żadnego papierka nie wypiszą? Nie ma kasy - rozumiem. Ale wobec tego po co on

DobraMama
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-12 14:04:22
Skoro na nic nie ma kasy, to i urząd powinni zamknąć, tak, jak każdą prywatną firmę, która nie jest w stanie utrzymać się na rynku. Znajoma więc zapytała, co może otrzymać? No zasiłek i będą jej ubezpieczenie płacić. :D No więc ona swoje: "nie chce zasiłku, chce oferty pracy"

DobraMama
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-12 14:06:17
"no bo to przecież urząd pracy jest, nie urząd zasiłków - więc chyba pozyskuje jakieś oferty, no to chyba logiczne". Nie, nie pozyskuje, nie ma, a jak pani nie chce zasiłku, to nie musi go brać :D A skoro ubezpieczenie może mieć przy mężu - to po co w ogóle przyszła??

DobraMama
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-12 14:08:23
Czyli UP istnieje dla siebie samego. W żaden sposób nikomu nie pomaga - przeciwnie generuje tylko straty w budżecie państwa, bo to całe ubezpieczenie mógłby przejąć ZUS na przykład. A UP i tak nic innego przecież nie robią, po co utrzymywać kolejny generator kosztów?

nasurdin
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-12 13:12:25
komentarz usunięty przez użytkownika

P1u70
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-12 13:07:16
macie swoją platfomę. zamiast iść glosować na wyborach to w domu ludzie siedzą. jeżeli my nie wybierzemy, to nikt tego za nas nie zrobi dobrze!

Renia_400
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-12 13:18:30
Za bardzo nie ma kogo wybierać. Teraz to na zasadzie "z dwojga złego..."

outlaws13
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-12 13:24:31
To głosujcie na program a nie na osoby, ładny ten a ten mi sie nie podoba. Nie oglądajcie reklam wyborczych tylko czytajcie program. ładny i przystojny ma być prezydent bo nic nie robi tylko bywa, premier ma być zaradny, kompetentny i nasze gusta można wyłączyć na czas głosowania.

Renia_400
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-12 13:33:46
Tak, tylko w tych programach też zawsze są jakieś punkty na które nigdy się nie zgodzisz. Ale wiadomo, wszystkim się nie dogodzi.

outlaws13
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-12 13:42:46
ale ułamek ludzi zna program tych na których głosuje, reszta kieruje sie wizerunkiem i tym co jest w spotach wyborczych.

tomasenko
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-12 13:46:30
Renia ma racje, program platformy był bardzo dobry. Ale nam potrzeba zmiany włądzy nie roszady powtarzam!!! NA STOŁKACH SĄ CI SAMI LUDZIE OD 25 LAT!!!

Renia_400
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-12 13:48:25
Może tak jest- ale wydaje mi się że jak komuś się nie chce zapoznać z programem to tym bardziej nie chce mu się iść na głosowanie. U nas panuje raczej "mitowisizm", dopiero jak robi się głośno bo jest zle, to dopiero część się zainteresuje. Ale tylko część.

igor622
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-12 12:59:41
komentarz usunięty przez moderatora

Pixiee
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-12 12:20:34
to nie tylko tyczy się emerytów.. Miałam w ręce szwy, w szpitalu powiedzieli, że mam się zgłosić za kilka dni na ich sciągnięcie (kazali tylko zadzwonić i zapisać się na daną godzinę) tak też kilka dni później dzwonię i dowiaduje się że mam przyjść w czerwcu 2013..

opuncja
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-10-12 12:15:32
Całą ciążę chodziłam prywatnie do lekarza, bo ginekologa może bym się w jakimś 7 m-cu dostała, ale stres, pyskówki, przepychanki wśród tych bab kosztowałyby mnie więcej niż wizyta prywatna.

Homo_erectus
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-10-12 12:19:11
"przepychanki wśród tych bab" dlaczego z góry zakładasz, że każda kobieta w ciąży jest "przepychającą się babą"?

drLOUBlTCH
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-10-12 12:27:16
komentarz usunięty przez moderatora

opuncja
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-12 12:33:02
HE, ja byłam w poradni K u nas przed ciążą, nie wszystkie były w ciąży, ja sama nie byłam, ale to co się tam działo... Jedna kolejka do rejestracji, 3 inne do ginekologów, a nikt nie wie, kto go kogo, babeczki już niemalże rejtanem w drzwiach stawały...

opuncja
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-12 12:34:27
Swoją drogą, teraz wśród "świadomych ciężarnych" panuje jakieś przekonanie, że im więcej zapłacą za wizytę, tym lepszą będą mieć opiekę. Ja po prostu chciałam uniknąć stresu. Tensor, czyli to nie był jednak śnieg? To wiele wyjaśnia...

Renia_400
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-12 13:44:35
Opuncja jakbym widziała moją przychodnie ginekologiczna :D Jedna kolejka do zapisów, do lekarza i do badań. Stanie na zimnie jeszcze przed otwarciem przychodni bo nie zapisują telefonicznie- kto pierwszy ten lepszy :)

Homo_erectus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-12 13:55:07
hmm, ja też raz byłam w poradni K (to był mój pierwszy i ostatni raz tam), ale nie ze względu na kobiety (które nawiasem mówiąc były tam bardzo miłe), ale ze względu na lekarkę, która pacjentki traktowała hurtowo, wychodząc z założenie, że "na kasę" można im poświęcić mniej uwagi, zgroza

DobraMama
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-12 14:13:04
Albo byś się nie dostała. Czytałam kiedyś artykuł, jak kobieta w swoim mieście chciała na NFZ prowadzić ciążę. Była w 4 przychodniach i w każdej jej powiedzieli, że ma spadać, bo oni już limitów na prowadzenie ciąż nie mają, niech sobie szuka dalej... No, chyba, że zapłaci...

opuncja
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-12 15:02:48
Ja płaciłam. Za wizyty, za badania. Jeśli by mi przyszło odwiedzać specjalistę to pewnie też prywatnie. O stomatologach nie wspomnę.

drLOUBlTCH
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-10-12 12:10:58
komentarz usunięty przez moderatora

Zenkowaty
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-12 12:04:56
Moja babcia poszła prywatnie i raptem u pani doktor znalazł się termin w przychodni.

Paolcia2486
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-12 11:49:10
Ale to przecież nie dotyczy tylko emerytów. Ja usłyszałam w rejestracji, że "czas umierać", po czym prywatnie zapłaciłam 150zł za wizytę, 250zł za badania, 100zł za interpretację wyników i kolejne 150 zł za leki. Choroba przewlekła, a więc czeka mnie wydawanie 650zł regularnie.

hetera
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-10-12 11:31:00
To ja opowiem inną historię. W zeszłym roku moją babcię bolało serce. Od razu zrobiono jej podstawowe badania, jakieś zaburzenie wyszło. Dostała skierowanie do szpitala i dostała się tam od strzału. Bez żadnych problemów. Wydaje mi się, że wiele zależy od pracowników placówki.

outlaws13
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-10-12 11:34:34
i stopnia zaawansowania choroby. Niestety ale lżej chory musi dać miejsce bardziej choremu. tak jak w katastrofie opaski kolorowe. Jakaś segregacja musi być.

outlaws13
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-10-12 11:30:23
Ktoś w komentarzu niżej ma racje że część winy za kolejki ponoszą ludzi którzy sie zapisują na wizytę z bolącym paluszkiem i są w przychodni kilka razy w tygodniu na spotkaniu towarzyski. Powinna być opłata za wizytę skromne 10 zł dla takich codziennych pacjentów z byle czym

outlaws13
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-12 11:32:49
to następnym razem trzy razy by sie zastanowił zanim pójdzie do lekarze na licytacje kto bardziej chory ze znajomymi w poczekalni. Forma straszaka, oni oblegają wszystkie kolejki i w dużej mierze bez potrzeby, hipochondryk do psychologa a nie kardiologa np.

Renia_400
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-12 11:35:59
Wiesz, do ogólnego akurat łatwo sie dostać, to niech przychodzą jak muszą. Mowa chyba o specjalistach- tam chyba chodzą ludzie z poważniejszymi problemami, tak mi się przynajmniej wydaje.

outlaws13
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-12 11:42:34
i do rodzinnego wcale nie tak łatwo sie dostać tym bardziej że np chore dziecko dziś potrzebuje porady a zapisy są od 7.30 a pani o 7.35 komunikuje że już nie ma zapisów na dziś a na dzień nastepny nie ma zapisów. To jak one to robią że 40 pacjentów zapiszą w 5 min? :) POLSKA.

DobraMama
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-12 11:45:32
No właśnie, Renia. Do ogólnego to najwyżej z godzinę w poczekalni się siedzi i nie ma problemu. I fakt - tam czasami ludzie zupełnie z niczym przychodzą. Ale do specjalistów kierują przecież lekarze, nie idzie się ot tak. I czasami na skutek czekania jest już za późno :/

Renia_400
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-12 11:47:08
U mnie z pediatrą podobnie- rano się za cholerę nie dodzwonisz- można wisieć na tel. godzinę i nic (myślę że odkładają słuchawkę). Jak się uda dodzwonić to mówią że już nie ma zapisów, proszę przyjśc i czekac :)

DobraMama
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-12 11:53:29
Czyli wszędzie podobnie bywa :/ Też tego doświadczyłam, że przez 2 dni dzwoniłam do odległego o 80 km szpitala, żeby dziecko na badania zarejestrować i nikt słuchawki nie podniósł, poza sprzątaczką, która powiedziała, że najlepiej to przyjechać i osobiście zarejestrować :/

Renia_400
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-12 11:57:51
Czyli standard :) najlepiej kwitnąć w przychodni już od 7 rano i tam się zapisać.

DobraMama
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-12 12:02:55
Z tym czekaniem od 7 to też jest ciekawe. Kiedyś pani powiedziała, że nie rejestrują na terminy telefonicznie, tylko lekarz przyjmuje pierwszych 10 pacjentów, bo taki kaprys przychodni. Lekarz przyjmuje od 12. Pani powiedziała, że aby się dostać, to tak koło szóstej rano należy przyjść

DobraMama
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-12 12:05:03
A tymczasem bramy przychodni otwierają od 7.30. Czyli 1,5 godziny należało na mrozie odstać (bo to akurat styczeń był) tylko dlatego, że ktoś miał kaprys i nie chciał telefonicznie rejestrować pacjentów... Polski obłęd!

DobraMama
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-12 11:06:55
Ja natomiast znam taki szpital powiatowy, gdzie USG za skierowaniem lekarza z państwowej przychodni wykonują za pięć lub sześć miesięcy, bo ponoć są taaakie kolejki, że się nie wyrabiają. Ale w tym samym szpitalu, na tym samym sprzędzie - ale za opłatą - wykonają USG tego samego dnia...

outlaws13
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-12 11:08:17
Mieszkasz w Płońsku?:)

DobraMama
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-10-12 11:14:20
Ale to jeszcze nic. W tym samym szpitalu na wizytę do specjalisty czeka się około półtora roku. Pewien ubogi pacjent odczekał tyle czasu - a lekarz go opieprzył, dlaczego tak późno z tym schorzeniem przychodzi?! Zamiast leków w tym przypadku konieczna będzie operacja...

DobraMama
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-10-12 11:16:55
Nie, out, w zupełnie innym województwie nawet :) Ale to tylko dowód na to, że są to dość powszechne praktyki. Jestem więc ciekawa - gdzie się nasze składki zdrowotne podziewają??

outlaws13
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-10-12 11:19:59
A flota samochodowa zmieniana co trzy lata , a pałace, a pensje prezesów nfz i dyrektorów. Lekarz jak jest dobry to może zarabiać 100.000 miesiecznie i nic mi do tego, można było sie uczyć ale jak wiecej od lekarza zarabia urzędnik kierujący lekarzem to już jest to złe.

outlaws13
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-12 11:26:03
Powiem Ci że to też kwestia szpitala, na Szasrów jednego dnia miałem spirometrię, echo serce kilka zdjęć, gastroskopie, usg całego organizmu. U siebie bym przez trzy lata tego nie zrobił a jest patent jak dostać sie na kompleksowe badania i nie jest to łapówka.

DobraMama
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-12 11:27:26
Paradoksem sytuacyjnym jest to, że lekarz, który tyle zarabia, to ten dochód zazwyczaj z prywatnej praktyki osiąga... A z etatu w szpitalu, czy przychodni ma niezbyt dużo. W szpitalu własnie więcej zarabia księgowy, który decyduje o tym, czy lekarzowi jeszcze wolno leczyć, czy już limitów nie ma.

DobraMama
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-12 11:29:00
out, ja chyba znam ten patent :) Ostatnie kilka dni spędziłam w szpitalu, aby wykonać wszystkie badania. Tak, jak piszesz, ze skierowaniami ze 3 lata bym potrzebowała.

outlaws13
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-12 11:39:04
Ja przepis dostałem od swojego profesora u którego się leczyłem bo akurat miał związane ręce i nie miał miejsca a decyzję podejmował kto inny.

Homo_erectus
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-10-12 11:43:52
zgadzam się z DM, lekarz "na czysto" z przychodni i dyżurów ma jakieś 2tys., cała reszta to praktyka i niestety, ale dość powszechne łapówki, albo coś bardziej legalnego jak tzw. kontrakty, super sprawa ale tylko dla lekarzy...

Renia_400
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-12 11:05:02
komentarz usunięty przez użytkownika

slesz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-12 10:54:03
O to jest dobra odpowiedź. Jak dla mnie protesty przeciw ACTA to nie że wolność słowa i cenzura, tylko że nie będzie można filmów i muzyki pobierać z sieci - tego się ludzie bali, a nie że Tusk, będzie mógł zamknąć lub cenzurować stronę opozycjonistów.

slesz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-12 10:56:04
Mój wpis miał być odpowiedzią dla outlaws13 (poniżej)

mlw1488
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-12 11:13:31
dokladnie i to wlasnie swiadczy wg mnie o priorytetach pokolenia, nie emerutyry, podatki, szpitale tylko gry, mp3, filmy, facebook

outlaws13
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-10-12 10:48:11
Bo trzeba było wyjść na ulicę w takich sprawach a nie jak acta wprowadzali. Naród narzeka i nic nie robi a jak jest widmo końca ściągania ree to wychodzi na ulicę. Mamy nie te priorytety i dlatego jest tak jak jest, a nasze priorytety są na rękę tym 460 osłom.

DobraMama
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-12 10:56:47
out, dokładnie tak jest. Potrafimy raban podnieść w sprawach, które nie są sprawami życia i śmierci. A kiedy o takich sprawach nasz rząd decyduje - to każdy w telewizor zerka i czeka, co będzie dalej...

mlw1488
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-10-12 10:56:48
no brawo, tylko rzecz w tym ze acta to problem gimbusow matolow ktorzy do lekarza sa prowadzeni przez mame, emerytura to nie ich problem bo nie pracuja a podatki to placa w simcity

DobraMama
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-10-12 11:02:33
Ale o ile pamiętam, to w sprawie ACTA to wcale nie gimbusy na ulicę ruszyły... Niestety! Ruszyli ci walczący o wolność słowa i wolność ściągania plików :/

outlaws13
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-12 11:05:13
komentarz usunięty przez użytkownika

outlaws13
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-12 11:10:01
Jak przeczytasz to ze zrozumieniem i przełożysz to na życie to zrozumiesz.

mlw1488
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-10-12 11:11:12
ja jakos kojarze podjaranych dzieciakow, ktorzy najwiecej krzyczeli na ten temat, max wczesne studenciaki. Dlatego osobiscie uwazam ze problem ACTA to problem kinder-buntownikow, tych samych od "jest krzyz, jest impreza".

hetera
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-10-12 11:25:54
DobraMama naprawdę uważasz, że chodziło tylko o ściąganie plików. Też się pewnie burzyłaś... i nie wiedziałaś o co się burzysz. Wkurza mnie takie gadanie byleby gadać i wychodzić na mądrego. Out, zgadzam się. Ludzie w Polsce często nie wiedzą za co tak naprawdę powinni się zabrać...

DobraMama
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-12 11:31:57
hetera, wiem, że w ACTA te ściąganie plików to tylko wierzchołek góry lodowej. Tyle, że to ściąganie było najbardziej "chodliwe" i przemawiało do mas, więc tego się uczepiono. Potem chwytliwy temat to wolność słowa i tak dalej. Sedno sprawy tkwi głębiej, o tym już mówiono niewiele.

DobraMama
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-12 11:33:54
Nie wiem jednak, czy to był wystarczający powód do tego, żeby ruszać na ulice. W porównaniu z zamachem na nasze emerytury, reformą emerytalną, reformą służby zdrowia, podniesieniem stawek VAT, to mimo wszystko jakieś takie małe mi się to wydaje.

hetera
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-10-12 11:46:14
Ja co prawda nie ruszyłam na ulicę ale uważam, że warto było. Nie znaczy to w najmniejszym stopniu, za za inne rzeczy nie warto. Choć nie za wszystko. Niektóre rzeczy muszą się dziać.

DobraMama
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-12 11:56:43
Ja w tej sprawie też nie ruszyłam. Ale jak rząd ograbiał nas z emerytur po to, aby drugi już raz w niedługim czasie ratować bankrutujący ZUS, to mnie normalnie szlag trafiał. Tyle, że jakoś mało było tych "trafionych". A może do końca ludzie nie wierzyli, że to zrobią?

lukasek1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-12 10:42:54
sKAD JA TO ZNAM, w sierpniu zlamalem reke dostalem skierowanie zrobilem zdjecie poszedlem do chirurga i... w pazdzierniku dopiero wolne miejsca;/ zenada prywadnie po trzech dniach zostalem przyjety ;(

DobraMama
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-12 11:20:45
Jeszcze powinieneś dodać, że zapewne w tym samym szpitalu przyjął cię ten sam lekarz :/

slesz
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-10-12 10:42:04
Bo może gdyby nie ta babacia i jej koleżanki nie latały z każdym byle gównem wcześniej, a Polacy nie leczyli się na ostatnią chwile(badania kontrolne, profilaktyczne) to pieniędzy w NFZ było by więcej. Moja babcia jest bardziej chora niż sąsiadkia a rzadziej chodzi do lekarza bo jest ze wsi nie mias

slesz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-12 10:48:14
chodziło mi o moje sąsiadki w bloku w mieście. Moja babcia mimo że tylko 4 klasy podstawówki i czasem gada głupoty bo czegoś nie rozumie, to jednak po 80 latach swój rozum ma i wie kiedy i z czym się idzie do lekarza. I jedzie autobusem sama, a nie prosi syna który mieszka kilka domów dalej

outlaws13
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-10-12 10:49:54
jedyne dzień bez kolejek w przychodni to ten w którym w mieście jest jakaś super promocja w biedronce. Wtedy można sie bez problemu zapisać do rodzinnego.

Renia_400
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-12 11:10:27
Slesz ale nie tak powinno być, przecież każdy ma prawo iśc do lekarza z czym chce, zdrowie jest najważniejsze. Nie można dzielić ludzi na chorych i mniej chorych, dostęp powinien być dla każdego taki sam. To nie wina pacjentów że tak nie jest.

piotrbigaj
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-10-10 17:41:00
droga wnusiu, jesli taka sytuacja w Polsce wciaz cie dziwi to witamy w szarej rzeczywistosci...

BoaKrztusiciel
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-10-10 16:54:43
Doceniam szczerość, ale takich przykładów jest multum i Wiochy by zabrakło. Tak samo odsyłani są starsi, jak i młodsi. Taka prawda, że nie posmarujesz, nie pojedziesz. Także życzę wszystkim zdrowia i kasy, bo bez tego i tego ani rusz;)

DobraMama
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-10-12 11:00:30
Boa, zabrakło wiochy??!! Przecież to mega wiocha dla naszego rządu. Obowiązkowe składki zdrowotne płacić musisz - ale jak chcesz w razie potrzeby skorzystać z tego, co za twoją, osobistą kasę ktoś powinien ci dać - to cię za 2 lata przyjmą? To może składki też za 2 lata uiścimy??

hetera
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-12 11:26:57
Gdzie Boa napisała, że W TYM nie ma wiochy?

DobraMama
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-10-12 11:37:01
Oburzenie mnie poniosło! :) No fakt - nie napisała.

BoaKrztusiciel
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-12 20:02:47
Hecia, jak już zostanę sławna i bogata, zostaniesz moim rzecznikiem;) A Ty mamo mi nie podpadaj, bo pracuję w PUP-ie i wypisuję milion papierków. Zgadzam się co do biurokracji, ale to nie ja wymyśliłam.

DobraMama
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-12 20:15:30
Zatem pewnie albo rejestrujesz nowych bezrobotnych - albo wydajesz im jakieś dokumenty, których potrzebują :)

BoaKrztusiciel
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-12 20:45:27
Nie, odpowiadam na podstawowe pytanie Jak żyć? Za 7 stów. Siedzę na obsłudze z prawem do zasiłku. Na obronę dodam, że niektóre urzędasy są całkiem normalne i nie każą czekać aż kawusię dopiją;)

alinek
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-10-10 12:35:55
bez tragedii , gdyby z rzekomą Babcią było tak krucho /zawał lub stan przed zawałem/ wezwana karetka zabrałaby Babcię do szpitala, wykonane badanie wykluczyły taką konieczność!

Renia_400
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-12 11:08:36
Chyba takie rzeczy powinno się leczyć wcześniej żeby właśnie nie doszło do zawału? Idąc Twoim tokiem rozumowania to każdy powinien poczekać jak już bedzie umierał, na pewno go przyjmą. Uda się uratować albo się nie uda...a jak się nie uda to jednego chętnego na rente/emeryturę mniej.

outlaws13
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-12 11:17:11
profilaktyka jest dużo tańsza od leczenia celowego ale to tylko słowa w naszym kraju.

DobraMama
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-12 11:19:29
Renia, przerażające jest to, że chyba właśnie z takiego założenia, jak piszesz, wychodzi nasz rząd. Albo będzie twarda sztuka i przeżyje (i nadal będzie płacić składki) - albo umrze i więcej kasy na leczenie z NFZu nie wyciągnie... To chore jest!

Renia_400
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-12 11:30:26
Dokładnie, prywatne leczenie zostaje. Moje dziecko ma wadę serca, u mnie w mieście jest jeden kardiolog dziecięcy, przyjmuje w państwowej przychodni. Opłata za wizytę- 180 zł. Żeby go przyjęli za darmo muszę jechać 70 km, terminy oczywiście 2-3 miesiące. Dorośli czekają jeszcze dłużej-około pół roku

DobraMama
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-12 11:42:16
I w takiej sytuacji powinno dać się ludziom możliwość wyboru, komu się te składki płaci. Co z tego, że jesteś ubezpieczona w NFZ - skoro, jak piszesz, za większość wizyt i tak musisz płacić?Bez płacenia składek się nie da, bo są obowiązkowe - ale świadczenie przez NFZ opieki jest nieobowiązkowe...


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400