Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Programowej?! Nie dajmy się zwariować!
LiptonRedTea  12-10-09, 19:57 Zgłoś
+ 854 -
Dodano: 2012-10-09, 19:57:48   przez: LiptonRedTea
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 854  Zgłoś nadużycie
3
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Wykopki
  •  Pijawki Smoleńskie chcą 40 mln
  •  Tymczasem w Suwałkach.
  •  Jaki ten świat mały...
Ukryj komentarze(119)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
XARAA
    Ocena: 10 (glosow:12)
2012-10-13 10:47:26
Wydawnictwa nie chcą jednorazowego zarobku na danym podręczniku, dlatego też wprowadzanie mało istotnych zmian, jest na ich korzyść- dany podręcznik zostaje znów zakupiony. Ponowny zarobek, bez kosztów na książkę nowych autorów, niestety poprzez odebranie innym środków do życia. Chora Polska...

GMOzabija
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-31 00:47:22
zad jest pejsaty nie polski od 1000 lat chodzi im o powolne wybicie nas i przejecie naszych terenow

Adrianoxy
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-05 03:54:45
mała poprawka, Ministerstwo Propagandy Narodowej

barti65x
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-30 14:58:50
moje ksiązki w tym roku kosztowaly mnie 1600zl -,-

komandorkenig
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-25 23:36:44
Co są winne te dzieci!? Co winni są rodzice!? pozostał im tylko wstyd!!!!!!!!!!! A wstydzić powinni się ci, którzy doprowadzają nasze społeczeństwo do takiego zubożenia

Stef54321
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-25 03:22:37
Dokładnie zgadzam się z Tobą, książki przechodziły ze starszego rocznika na młodszy, ew ćwiczenia zapisane długopisem się nie nadawały. Dlatego było zalecenie by wypełniać je ołówkiem, a potem na koniec roku gumka i następny rocznik mógł spokojnie z nich korzystać

LiptonRedTea
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-21 20:14:01
Teraz nawet nauczyciele często każą wypełniać ćwiczenia długopisem. Przypadek?

monikaaa
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-15 14:40:54
zgadzam sie. mam siostre o 3 lata mlodsza, od podstawowki czekam zeby przejęła po mnie chociaz ksiązke, dzisiaj chodzi do liceum, raz sie udało - ksiązka do religii w gimnazjum, a te "nowe podstawy programowe" nie dużo różnią sie od starych, albo i wcale, ciu,le.

LiptonRedTea
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-15 15:24:13
komentarz usunięty przez użytkownika

deathmind
    Ocena: -5 (glosow:5)
2012-10-15 11:58:17
700 zł to nic gdy pójdzie się na studia gdzie dobry zestaw książek np do prawa może wynieść pod 2000 zł. Od tego masz biblioteki. Jak kogoś nie stać na komentarz wart 400 zł to idzie do biblioteki. Uczniowie też mogą sobie wyrobić karty biblioteczne w lokalnych bibliotekach.

Reasone
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-15 13:24:57
Nie wszędzie są takie biblioteki w których można wypożyczyc takie ksiązki ...

malami.online
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-16 17:13:42
I wypożyczyć wszystkie podręczniki? Realne? Wiem, że nie.

Luker88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-04 18:53:48
jasne, a później się okazuje, że masz 10 książek na 200 uczniów. a nauczyciele, którzy wymagają podpisanych książek ? na studiach na książkę do ang wydałem 100zł, użyłem raz, jak mi się stolik gibał

dawidex460
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-10-14 20:46:44
Kretyni, w tych czasach się nie chodzi do liceum. Tylko technikum :). Już lepiej do zawodówki chodzić :). A potem się dziwia, że zawodu nie ma i do Anglii na zmywak. Co do cen to głupota 700zł za ksiażki w których gówno jest i potrzebne tylko po to by mieć papierek, 0 nauki o życiu i są gamonie

Hyyyyyyyy
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-15 20:29:20
Liceum to nie tylko profile humanistyczne, ale także biolchemy imatfizy po których (jeśli wybierzesz dobry kierunek studiów) masz zagwarantowaną pracę, więc twoja teoria mija się z prawdą.Już pomijam fakt, że nie każdego bawi zawód fryzjera albo mechanika samochodowego. Aquila non capit muscas suk

LiptonRedTea
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-21 20:18:49
Zgadzam się z poprzednią odpowiedzią. Nie każdy czuje się usatysfakcjonowany wiedząc, że jego przyszła praca to fryzjer/mechanik/elektryk/budowlaniec. Faktycznie technikum daje możliwość pracy i pójścia na studia, czego nie ma w LO. Jednak kiedyś poziom technikum był wyższy niż obecnie.

Fired
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-14 20:43:04
Jestem uczniem klasy pierwszej Technikum,więc niestety też na to trafiłem. Szczerze mówiąc PIERD*LE tą nową podstawe. Mam podręczniki ze starszych roczników i też jest dobrze. Jedyne zmiany jakie tam zauważyłem np. w matematyce to zadania są w innej kolejności ułożone

Niofacz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-14 19:56:01
NO I TO JEST PIE#DOLONA PRAWDA!!! KSIĄŻKA DO JĘZYKA ANGIELSKIEGO W ZAWODÓWCE KOSZTUJE ''SKROMNE'' 70 ZŁOTYCH!!! ŻE JUŻ NIE WSPOMNĘ O KSIĄŻKACH Z PRZEDMIOTÓW ZAWODOWYCH!!! TU JUŻ CENA OSIĄGA APOGEUM!!! TO JEST cHoRe!!!!

Metalian
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-14 14:24:55
nie masz aż źle ja za książki do technikum dałem prawie 800 zł bo te wszystkie książki jak do liceum i zawodowe gdybym urodził sie rok wcześniej dał bym za książki około 400 zł cóż nasi politycy to idioci

LiptonRedTea
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-14 10:56:48
PiS & PO niby się nienawidzą. Zwracają na siebie uwagę ludzi, którzy opowiadają się po jednej ze stron i na nią oddają głosy, a prawda jest taka, że oddając głos na tych lub na tamtych głosujemy na tych samych. Czysta manipulacja, ale jaka skuteczna.

mariom460
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-14 12:59:06
Może się naprawdę nienawidzą, ale to w niczym nie przeszkadza aby służyć jednemu panu.

Podlasiak1977
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-10-14 10:32:33
kiedy ja chodzilem do podstawowki podreczniki dostawalismy ze szkoly po starszych rocznikach.rodzicow nie kosztowalo to nic.teraz nawet mlodsze rodzenstwo nie moze korzystac po ksiazkach od starszego rodzenstwa bo co rok to inna ksiazka.paranoja!

malgolina
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-14 13:09:01
Ja też przejmowałam książki po starszych rocznikach.Dzisiaj w książkach dzieci mają jednocześnie ćwiczenia,w których piszą i rysują,dlatego co roku nowe muszą być.Wygoda,bo nie muszą w zeszytach pisać.Ktoś kiedyś wziął w łapę za ustanowienie takich przepisów o podręcznikach.A wydawnictwa zarabiają..

malgolina
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-10-14 13:12:43
..niemałą kasę,bo za śmieszny zestaw do I klasy 300 zł. trzeba dać. Plus wyprawka, plus składki na szkołę, na którą powinno dawać państwo. Rok temu, swojemu dziecku do zerówki w szkole, nawet papier toaletowy i mydło kupowałam! Paranoja! Posłowie w Sejmie też z własnym papierem do d... przychodzą?

ankaskakanka1983
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-10-14 10:17:41
Nowa podstawa programowa obowiązuje od 3 lat (to 4 rok szkolny). Mogłaś więc odkupić podręczniki od starszych roczników.

LiptonRedTea
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-14 10:54:29
Widzę, że niewiele wiesz na ten temat. Pierwsze zdanie jest prawdziwe, ale weź pod uwagę, że ta "nowa podstawa" jest co roku ulepszana. Zachodzą mało istotne zmiany, które kosztują nas 2 tyle. Nie wypowiadaj się jeśli nie masz o tym zielonego pojęcia.

Siersciuchowy
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-14 12:16:59
Chodzi głównie o to, że nowa podstawa obowiązuje już ten 4 rok. Ale weź pod uwagę to, że w Liceum weszła ona dopiero w tym roku (rocznik 96 jest takim rocznikiem doświadczalnym)

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-14 09:09:56
Czy to rząd Tuska złodzieja czy to rząd Kaczyniaka szaleńca ,najwieksze korporacje wygrywaja z maluczkimi tak czy siak bedziemy tyle płacic!! Jedynym lekarstwem na te pierd..ne stare swinie w rzadzie jest ich dymisja i totalna czystka!zatrudnienie ludzi mlodych niepartyjnych!

Majka18
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-14 07:11:26
Jak dobrze że w kwietniu skończyłam liceum i nie mam do czynienia z tym nowym eksperymentem. Przed nową podstawą programową zawsze co roku można było kupić używane książki za które płaciłam ok 120zł.

yeti1992
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-14 04:35:56
Po wojnie domowej wszystko wróci do normy.

zelki1987
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-14 03:48:22
komentarz usunięty przez użytkownika

guinnessd
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-10-14 03:12:33
Polska - kraj rzadzony przez debili. Rzadzacy wybierani przez debili. Jedyna sluszna partia to partia PANA JKM1! Zapamiętajcie to sobie! Debile!

Majka18
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-14 07:02:35
Dokładnie!

Tescosatan
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-10-14 13:23:52
Żywienie złudzeń, że jakakolwiek partia jest słuszna, to też debilizm. Państwo, które swoje istnienie opiera na symbiozie z biznesem i kościołem, a nie na dobru swoich obywateli, zawsze będzie tworem absurdalnym, wrogim zwykłemu człowiekowi. Więc każda partia, która w takim państwie dorwie się do

Tescosatan
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-10-14 13:27:05
władzy, prędzej czy później stanie się taką samą bandą złodziei albo tę władzę straci. Z kolei ludzie, którym jest za dobrze, którzy żyją w kraju, w którym się o nich dba, szybko zapominają skąd ten dobrobyt i przestają wspierać rządzących, którzy im go zapewnili. Wolą jęczeć, że przecież mogło być

Tescosatan
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-14 13:30:20
jeszcze lepiej. Właśnie dlatego u władzy są zazwyczaj złodzieje. Dobrobyt rozleniwia, szczęście ogłupia, myśleć zaczynają zazwyczaj dopiero ci, których coś ciśnie, kiedy jest im źle i na nic nie wystarcza. Dlatego nikt po dojściu do władzy nigdy nie będzie jedynie słuszny. Błędne koło.

LiptonRedTea
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-21 20:24:11
Nie po to nadeszło Oświecenie, a tuż za nim kolejne epoki, żebyśmy cofali się do Średniowiecza. Władza w rękach kleru? To chyba jakaś kpina.

Avenger09
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-14 01:06:49
Chyba każdy w tym kraju chce jak najwięcej zarobić i nie martwi się o innych, bo warunki w Polsce mamy słabe i średnio zamożnym ludziom ciężko wyżyć..., ale mimo wszystko rząd zamiast coś z tym zrobić, to ma społeczeństwo gdzieś i prowadzi swoje życie jakby byli "odrębnym narodem"...

ankaunw
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-10-13 23:19:45
teraz ksiazki sa nawet w przedszkolu i kosztuja 200zl!

lovedsmile
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-13 22:03:48
ja za swoje zaplacilam okolo 450, ale to też zalezy do jakiej szkoly idziesz. ale to jest naprawdę straszne, bo podobno szkoła jest darmowa, a za same książki płaci się grubą kasę, a to nie są jedyne koszty

rzyletka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-13 22:02:41
Do liceum 700zł? To co powiecie, na to, że w klasie I i II szkoły podstawowej, komplet to ponad 300zł, a to dopiero początek "nowszego" programu, zanim moje dziecko dojdzie do liceum, to już będzie pewnie z 1000.

WitoldzikPL
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-10-14 09:53:36
Płacisz mniej. Moi rodzice płacili 250zł na semestr.

rzyletka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-20 15:21:18
Do II klasy szkoły podstawowej! Koszt przez neta 300zł, a na miejscu 420zł. Nie słyszałam nigdy o droższych książkach do podstawówki od naszych, więc nie wiem skąd tą cenę wziąłeś, może to do gimnazjum?

Dobry_Mordimer
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-13 21:25:43
A to nie koniec absurdów nowej podstawy. Np jeśli ktoś ma rozszerzone fizykę, matematykę i biologię, nie ma ani jednej lekcji chemii i geografii, które są przedmiotami pokrewnymi do tych rozszerzonych i są pożądane przez uczniów. To samo tyczy się nauk humanistycznych. Nie można mieć równocześnie

Siersciuchowy
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-10-13 21:28:33
A mnie tam się to podoba:P za rok będzie "papa chemio, papa geografio i biologio, wcale was nie lubiłem!":P

Dobry_Mordimer
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-13 21:39:13
...więcej niż trzy przedmioty. A na niektóre kierunki studiów potrzebne jest więcej. Chciałem być lekarzem, a teraz hói. Siersciu, jeśli mieszkasz w wielkim mieście to zajeb1ście, możesz sobie wybrać profil, który Ci si ę podoba. A ja mieszkam w pi*dolonej dziurze i szans na to nie mam.

Siersciuchowy
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-10-13 21:41:02
Trzeba było przyjechać do mnie jak zapraszałem XD

martin987
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-10-13 21:18:22
Nie od dzis wiadomo ze utrzymanie dziecka troche kosztuje. Wiec jesli nie stac cie na jego utrzymanie to zainwestuj w gumki. Nie ma nic gorszego niz 'mezczyzna' ktory plodzi bachora a pozniej wola o pomoc ze go nie stac na jego utrzymanie, niestety cierpia na tym dzieci

cookiesx3
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-13 20:57:04
Ja wydałam na podręczniki ok.700 zł. Śmieszni są co niektórzy nauczyciele, bo : "jeżeli nie będziecie mieć podręcznika do 2 tyg. wstawiam pałę za nieprzygotowanie" - nie, nie wolno mieć jednego na ławkę :).

Macdrv
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-13 20:16:37
2,5 mln ludzi w Polsce (7% populacji) żyję za mniej niż 500zł/mies. na osobę (stan na 2012 i cały czas rośnie), wiec co niektórzy to pewnie mają problem z kupnem zeszytów, długopisówi i innych przyborów:(

marcin0600
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-10-13 20:01:35
Słusznie poruszony temat lecz z nimi się nie wygra, tam ręka rękę myje i nie jeden na tym zarabia nie ważne czy przy tym ktoś głoduje lub wcale nie kupi bo go nie stać. To jest nasz popier*olony kraj niestety. Za dużo świń przy korycie zasiadło.

piotrbigaj
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-13 19:42:32
witamy w Polsce...

wrednaankabardzo
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-10-13 18:49:44
Ja tez chodzę do 1 liceum ogólnoksz. I na ksiązki wydalam 780 zł. Te ksiązki z nowej podstawy prograwowej są beznadziejne i nie zaweiraja tak naprawde istotnych informacji tylko same bzdety które i tak sie nie przydadzą i wogule nie mozna się niczego z nich nauczyc i znaleźc w nich istotnych inform

d_j_siwy
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-10-13 19:38:27
"wogule" się dziwię że cię do liceum przyjęli ://...

zer0space
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-14 00:55:38
Może profil nie-humanistyczny :)

Reasone
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-15 13:28:44
a to co znowu walka liceum-technikum? Na studiach też znajdziecie analfabetów,spokojnie..

Nerwowa
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-13 18:48:07
bezpłatna nauka to bujda

opuncja
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-10-13 21:18:08
Myśl stulecia.

Nerwowa
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-10-13 18:46:56
Według posła Ryfińskiego, duża liczba podręczników wcale nie służy lepszej edukacji. Poseł Ruchu Palikota podkreślił, że zamiast wydawać kilka miliardów złotych rocznie na książki,można za pięć procent tej kwoty udostępnić je wszystkim dzieciom w formie elektronicznej, na i-padach lub laptopach

Nerwowa
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-13 18:44:43
cytuję: rodzice są wręcz okradani, bo wydawnictwa korumpują nauczycieli oferując im różne nagrody i inne zachęty, by wybrali ich książki i zmusili do ich zakupu rodziców

opuncja
    Ocena: -5 (glosow:5)
2012-10-13 21:22:35
Mam chyba do czynienie z nieudolnie korumpującymi wydawnictwami. A to szkoda.

LiptonRedTea
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-13 18:20:56
Nigdzie nie napisałam, że jestem z biednej rodziny. Miałam to szczęście, że moi rodzice mieli pieniądze, by kupić mi i mojemu bratu podręczniki. Oczywiście oboje jesteśmy objęci nową podstawą programową. Chciałam zwrócić uwagę na ludzi biedniejszych. Dla moich to problem, co dopiero dla nich.

blaumro
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-10-13 17:51:41
Mocno zaokrąglone. 700 zł to kłamstwo. Tyle nie wychodzi za książki.

LiptonRedTea
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-13 18:15:33
komentarz usunięty przez użytkownika

LiptonRedTea
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-13 18:24:49
Zbyt szybko wysówasz pochopne wnioski. Nie wnikam w to ile masz lat i jakie miałeś wymagania jeśli chodzi o podręczniki, ale myślę, że lepiej orientuję się ile zapłaciłam za moje niż ty.

Siersciuchowy
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-10-13 21:16:11
blaumro, za połowę podręczników, bez języków, zapłaciłem ok. 400 zł. Następnie: podręczniki do j. angielskiego - 80zł, j. niemiecki - 40zł, zeszyty ćwiczeń do chemii, matematyki oraz fizyki - 70 zł. Podręcznik do wosu - kolejne 40zł. Do tego wszystkiego dochodzą wpłaty: ubezpieczenie ok. 50 zł

Siersciuchowy
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-10-13 21:17:21
Rada rodziców - co najmniej 100zł (oczywiście szkoła nie zmusza do zapłacenia, ale miło by było, gdyby rodzice zapłacili, bo z czegoś żyć szkoła musi) kolejne pieniądze idą na różne inne rzeczy typu papier ksero, budżet klasowy, nie wspominając o wyjazdach integracyjnych, mundurkach w niektórych

Siersciuchowy
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-10-13 21:18:41
szkołach i wielu, wielu innych rzeczy, jak np. wyposażenie piórnika. Kwota raczej nie zamknie się w 1000zł. Także właśnie widać, jaką to darmową naukę mamy w Polsce. (Jestem uczniem liceum)

Inattivo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-13 21:37:24
komentarz usunięty przez użytkownika

Injector
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-10-13 17:48:34
komentarz usunięty przez moderatora

Ambasador69
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-13 20:56:47
Do roboty? Po 7-10 godzinach w szkole i przy konieczności nauki oraz odrabiania zadań? Przypominam, że doba trwa tylko 24 godziny.

opuncja
    Ocena: -7 (glosow:7)
2012-10-13 21:11:44
Injector, chyba pod siebie... @Ambasador69, w weekend można ulotki roznosić. Dla chcącego nic trudnego. Kwestia priorytetów.

Ambasador69
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-13 22:19:05
@opuncja - może i można, ale za te ulotki na pewno się 7 stów nie zarobi ;) Poza tym człowiek to człowiek, a nie jakiś robot, i kiedy po męczącym tygodniu przychodzi łykent, to jednak każdy chciałby odpocząć.

opuncja
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-10-13 22:27:36
Dlatego napisałam - kwestia priorytetów. Zwracam tylko uwagę, że są takie możliwości. ;)

smiacmisiechce
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-13 17:16:12
aż mi szkoda moich rodziców, kiedy mówię im, że muszę dokupić JESZCZE kilka książek, o których nie miałam zielonego pojęcia, bo nie było ich podanych na rozpisce. Książki do języków, do zawodowych cholernie drogie + jeszcze ubezpieczenie, rada rodziców. i jeszcze powiedz, że nie masz to się wydrą

Cebula8321
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-13 17:02:22
Od lat tylko czekam na moment kiedy cała Polska, a raczej ci co jeszcze wiedzą jaka jest w Polsce sytuacja wyjdą na ulicę i powstanie bunt przeciwko tyrani! Ateiści, Chrześcijanie, Pracujący i Bezrobotni złączą swoje siły i ruszą unicestwić problem raz na zawsze!

LiptonRedTea
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-10-13 18:17:03
To nie chodzi tylko o Polski rząd ale o ludzi rządzących całym światem. Urodziliśmy się w niewoli i taka jest prawda. Jesteśmy pionkami w ich chorej grze. Nasze myśli, uczucia nie mają dla nikogo znaczenia i to nie tylko w XXI wieku.

ciekawa5768
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-13 16:51:58
Dokładnie. 700 zł na same książki to już przesada. Moi rodzice musieli kupić dodatkowo mundur i buty dla brata co dało dodatkowe ok. 300zł (jeśli nie więcej), plus jeszcze książki dla mnie. To jest mocno chore.

mar160
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-13 15:52:28
Nauczycielka nam dała tytuł książki do kupienia jedna książka spoko można kupić używaną. Ale zaraz wraca bo jest NOWY PROGRAM! I musimy mieć inną książkę, ale zaraz! Nie jedną jak rok temu mieli ale DWIE! I to NOWE po 28 zł za jedną! DIWE książki na jeden rok. Przegięcie pały...

Dziad00
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-13 15:14:15
Chyba o to chodzi żeby tych których nie stać na naukę zapędzić do roboty za grosze jako tania siła. Z tego co widzę wysuwam tylko takie wnioski

Allahakbard
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-13 15:03:23
A co ma powiedzieć biedny, potrzebujący pieniędzy uczeń 2 klasy szkoły średniej, który nie może sprzedać swoich książek... O nas to już nikt nie myśli :( Ceny na rynku roślin sadzonych takie same a pieniędzy jak nie ma tak nie było. Smutno mi z tego powodu :(

hagen24
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-10-13 14:56:21
Dawniej wystarczył jeden podręcznik który przechodził ze starszego rodzeństwa na młodsze.Teraz nie ma komu sprzedać po roku bo już nieaktualne.Podziękujcie "wolnemu rządowi" bo od ponad 20 lat niszczy Polskę

beeveer
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-13 14:53:43
Coś już jednak wiesz o życiu. tylko pamiętaj, im będziesz starsza tym będzie gorzej, coraz bardziej będziesz czuła, że to państwo jest twoim wrogiem, i niestety co drugi spotkany na ulicy polak to bezmózg, który ten los Ci kreuje. a nauczyciele wymagają bo muszą. raporty sa wazniejsze niz nauka.

mouse-in-house
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-10-13 14:04:03
Mozna tez kserowac ksiazki

Venti
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-13 13:56:18
kisiel.. tylko że jak wchodzi nowa książka to nie kupisz jej w antykwariacie za 7zł.. a po za tym w antykwariacie książki nie kosztują 7zł tylko więcej. Ja sam na książki wydałem 200zł (3kl. tech.), tylko dlatego że kupiłem 4 książki :d

kisiel1992
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-10-13 13:50:50
płacz, żal się, że nie masz kasy i kupuj nowe książki kosztują kupę kasy. w antykwariacie za 7zł Gdybyś była na prawdę biedna, to byś nie kupowała nowcyh

opuncja
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-10-13 21:20:35
Czytanie ze zrozumieniem się kłania. Potrzebne są nowe, bo stare są niezgodne z nową podstawą programową.

Siersciuchowy
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-13 21:23:28
A czym się różnią stare od nowych? Tym, że jeden obrazek usunęli, a drugi dodali:) Ale i tak nowe książki być muszą, bo "Nowa podstawa programowa"

opuncja
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-10-13 21:44:51
Często tak jest. U mnie uczniowie mogą mieć wydanie sprzed "uaktualnienia", ale problem leży w tym, że są w okropnym stanie. Nie muszą też mieć zeszytów ćwiczeń, za co ja zbieram z je b ki.

Siersciuchowy
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-13 21:48:23
ja w lo tylko do kilku przedmiotów potrzebuję zeszyty ćwiczeń/zbiory zadań. Ale za to wszystkie podręczniki nowe...

joel84
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-13 13:45:51
inteligentna wypowiedz.a w rządzie totalna wiocha.

mistrzu726
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-13 13:38:36
3 klasa technikum wydane pieniądze na książki = 80 zł

MINTOR
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-13 12:47:46
Racja, plusik.

eniu123405
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-13 12:39:42
Ehh.. też mam 16 lat i jestem w 1 klasie liceum.. wiem co czujesz... Nic na to nie poradzimy...

mat857
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-10-13 11:56:50
ja w technikum za sama książke do silników pojadów samochodwych musiałem zapłacić około 100 zł . Do pkm płaciłem około 160 zł

cip123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-13 11:25:31
Dokładnie, jestem w 1 TI i książki są strasznie drogie. Weźmy na przykład historie, zmieniły się tylko strony z informacjami -.-

dking6
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-10-13 11:00:16
Kto kupuje wszystkie książki ?:) miałem 3 ;]

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-13 15:04:16
Może ktoś chciałby się uczyć albo nie zbierać pał za ciągłe nieprzygotowanie. Niektórym wystarczy posłuchać pitolenia na lekcji, inni muszę wertować strony z książek. Takim tekstem pobłażasz temu rozbojowi, nawet jeśli nie ma to żadnego znaczenia to tak, jakbyś dawał przyzwolenie.

DGTLJNK
    Ocena: -14 (glosow:14)
2012-10-13 10:59:53
komentarz usunięty przez użytkownika

DGTLJNK
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-13 10:58:38
komentarz usunięty przez użytkownika

kawalrafala
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-10-13 10:55:24
I tak zaniżają poziom, niedługo będzie tu druga Anglia. Chodzi o poziom edukacji, a nie o zarobki (niestety). Ale nachapać się trzeba, póki można. Porażka dla tego rządu i jego ministrów.

KusyOLN
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-10-13 10:55:15
W technikach (nie wiem jak sprawa wygląda w zawodówkach, ale pewnie też) masz dodatkowo przedmioty zawodowe, z których książka potrafi kosztować 100zł, a jest ich kilka - do tego musisz szukać ich w internecie, bo w księgarni nie znajdziesz za hooy.

Wisiennka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-10-13 17:22:01
Ale chyba chodzi o to, że dziewczyna nie może odkupić tej książki po niższej cenie, używanej od starszych roczników gdyż wchodzi nowa podstawa. W twoim przypadku jest to możliwe. Dodatkowo, tak samo osobie która, korzystała z książek na starej podstawie będzie miała kłopot ze sprzedażą.

Arystoteles384
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-10-13 10:54:44
Chociaż już skończyłem szkoły ale brak tych czasów co się potrzebne książki kupowało od starszego rocznika a swoje sprzedawało młodszym i nie było problemów bo nie dowieźli czy każda szkoła inne wymaga

XARAA
    Ocena: 10 (glosow:12)
2012-10-13 10:47:26
Wydawnictwa nie chcą jednorazowego zarobku na danym podręczniku, dlatego też wprowadzanie mało istotnych zmian, jest na ich korzyść- dany podręcznik zostaje znów zakupiony. Ponowny zarobek, bez kosztów na książkę nowych autorów, niestety poprzez odebranie innym środków do życia. Chora Polska...

omen100
    Ocena: -18 (glosow:22)
2012-10-12 22:49:28
No tak najlepiej sie uzalac. Wydaje mi sie,ze panstwo oferuje pomoc dla rodzin biednych,wielodzietnych.

Talula233183
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-10-13 17:52:43
To źle Ci się wydaje.

Homo_eretcus
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-10-13 20:02:03
jesteś tak pusta czy tylko udajesz? już ja jestem chyba mądrzejsza od ciebie:P

Renia_400
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-13 20:18:05
Jaka pomoc? Ta "pomoc" nie starczy nawet na jedną książkę. 700 zł za ksiązki dla jednego dziecka ( a jesli ktoś ma np. troje?) to zdecydowanie przegięcie. Miejmy nadzieje że tobie sie tak ułoży że nie będziesz musiała się uzalać.

omen100
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-10-13 21:23:41
Ja tez mam taka nadzieje bo nienawidze takiego czegos.

Homo_erectus
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-10-12 22:30:30
dlatego w liceum miałam tylko podręczniki z przedmiotów które zdawałam na maturze, reszta nie obchodziła mnie w ogóle, część można było wypożyczyć w bibliotece, część można było mieć "na spółkę" z kolegą z ławki i już.

Homo_eretcus
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-10-13 19:59:59
...ale matury nie zdałam:( nie pomógł nawet lodzik dyrektorowi w samochodzie:(

Ereszkigal
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-10-12 22:18:20
Polacy mało czytają, wydawnictwa zarabiają więc na podręcznikach

midgarzulum
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-10-10 12:51:45
ja to w ogóle nie mam książek bo za takie drogie ceny to szkoda kupować i tak zdaje bez ;]

opuncja
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-10-12 22:34:03
Cena może być co najwyżej wysoka... Może podręcznik do polskiego chociaż kup?

Tescosatan
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-10-12 22:56:38
I zeszyt ćwiczeń. Albo nie, dużo zeszytów ćwiczeń. Jeśli to praktyka czyni mistrza, to będzie orka na ugorze.

midgarzulum
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-10-13 14:26:11
a po co mi do polskiego podręcznik wolałbym z matmy

Tescosatan
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-14 13:37:19
Fizycy i matematycy napisali mnóstwa naprawdę dobrych powieści. Mimo, że literatura nie była ich dziedziną, potrafili. To się nazywa gruntowne wykształcenie i jest dowodem dużej klasy - umieć jedno o drugie. Ale jak widać, to nie są czasy dla intelektualistów, tylko dla automatów,

Tescosatan
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-14 13:38:56
które poza swoją wąską dziedzinę nosa nie wyściubią. Po co, będę grał w grę i ch*j.

Lawliet1994
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-10 01:01:37
Ojj tak, przykre ale prawdziwe niestety. Dbają tylko o siebie będzie nowych reform i ustaw coraz więcej bo przecież przepchnięcie ustawy to kasa dla jej pomysłodawcy a tylko o to im chodzi;/


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500