Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Jednego dziecka ona ma 4 to jest 10 tysięcy brawo dla Polski
rafalbdg  12-10-19, 23:35 Zgłoś
+ 602 -
Dodano: 2012-10-19, 23:35:39   przez: rafalbdg
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 602  Zgłoś nadużycie
81
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  ZUS zabrał rentę niewidomemu bo dorobił za dużo.
  •  Nie wolno
  •  Pijawki Smoleńskie chcą 40 mln
  •  Głupota wyryta na twarzy u córki i matki.
Ukryj komentarze(82)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
siostra_stefania
    Ocena: 22 (glosow:36)
2013-02-03 19:59:21
jeżeli w Polsce zaczniemy płacić ludziom tylko za to, że są biedni i się mnożą (po obrazku wnioskuję, że autor marzy o 2000zł zasiłku na dziecko), to nagle się okaże, że 80% obywateli jest biedna. Kobiecie powinni pomóc, ale nie przez dawanie pieniędzy, ale np. można jej wynająć opiekunkę do dzieci na 8h dziennie, żeby ta mogła iść i na nie zarobić. Dawanie pieniędzy rozleniwia do pracy, bo "po co pracować, jak i tak dadzą". Nie wspomnę już o tym, że takie wysokie zasiłki przyciągnęłyby do naszego kraju wszelkiej maści ciapatych, którzy słyną w świecie z niebywałej płodności.

karol8892
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-11 00:22:35
taa jeszcze tego by brakowało. A gdzie miała głowę jak robiła tą czwórkę dzieci? jakąś wątpie w czworaczki ;) Zawsze mało... jakby dawali 2k zasiłku na dziecko miesięcznie to wiesz ile nagle takich pań Beatek by się znalazło? Po 20 dzieci by miały biedne samotne mamy. Ciekawe tylko kto zapracuje na te wszystkie zasiłki panie wrażliwy.

Lysycsw
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-08 13:03:33
Popieram Siostre_Stefanie jeżeli ktoś nie ma za co utrzymać dzieci i w dalszym ciągu rodzi i jest przekonany ze mu się wszystko należy to powinien iść się leczyć.Ilu mamy takich w Polsce ze naprodukują dzieci bo inaczej tego nazwać nie można i dostają mieszkanie od gminy i jeszcze im mało, a do pracy to nie bo im się należy. A tacy którzy zapier.... i kredyt na głowie bo inaczej to nie ma szans na mieszkanie mają co najwyżej 2 dzieci i nie wiedzą jak związać koniec z końcem, to im już się nie należy. To nasz NIESAMOWITY RZĄD jest temu winny !!!!!

wiochawiocha20
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-07 18:15:14
przedwszystkim nie wiadomo co tak naprawde bylo czynnikiem zabrania dzieci to raz.. a koszty utrzymania sa mozliwe.. bo to dom dziecka... policz sobie ile kosztuje ubior dziecka, wyzywienie, edukacja... itd... a juz nie wspomne o tym ze ktos tymi dziecmi sie musi opiekowac a za darmo nikt z nimi nie siedzi w dodatku calo dobowo... potem dochodzi utrzymanie osrodka.. media itd.. ZANIM WSTAWISZ BARANIE COKOLWIEK TO SIE ZASTANOW DWA RAZY

ukasz1993
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-02-06 13:58:41
dla mnie wiochą jest mieszkać w jakiś skrajnych warunkach i nie być w stanie zapewnić dzieciom, bliskim utrzymania i nadal robić dzieci. Nie mam co żreć ale przynajmniej sobie zrobię piątkę nowych dzieciaczków

martear
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-06 13:58:00
Wcale nie musieli by dac tej kobiecie tyle pieniedzy, zaloze sie ze wystarczyloby Jej po 500zl na dziecko. Cale zycie dawala sobie rade wiec napewno jest oszczedna, a dzieci bylyby z mama, ktora je kocha. Co innego gdy rodzice pija czy bija. Ale dobra matka, tyle ze biedna? Lepiej wydac 10,000 miesiecznie niz np 2,000 i nie rozbijac rodziny?

joasia260
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-08 19:34:30
ja nie dostaję nic od państwa na dzieci. "nawet" tych 500 zł. Ja i mąż pracujemy. Jesli rodzina traci mieszkanie, można CAŁĄ umieścić w schronisku.- Koszt pobytu i wyzywienia CAŁEJ rodziny wyniósłby okolo 3 tysiecy - ŁĄCZNIE. w Polsce nie odbiera się dzieci "za biedę". Chyba że dochodzi czynnik patologiczny...

just222
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-05 22:18:08
To tak samo jak by powiedzie że utrzymanie więźnia kosztuje 3,5 tys miesięcznie dostał wyrok 1 roku ( czyli 35tys) za to że ukradł 1 tys. bo nie miał co jeść. Nie lepiej mu by było dac mu ten tysiąc ???? To chyba nie o to chodzi to jej obowiązek wykarmi te dzieciaki i jeszcze jedno - a gdzie tatuś dzieci???

sirmatti
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-02-04 20:49:43
po co uczciwie pracować jak można zrobić +3/4 dzieci i utrzymuje cie państwo... znam takie przypadki że mają po 5 dzieci a oboje rodziców nie robią... polska mentalność...

SpedBoy
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-02-04 19:33:04
Nie tylko Włoszczowa z tego słynie. jak to mówią przejedziesz całą Polske we Włoszczowie cię złapią ,wiem bo nie daleko mieszkam

SpedBoy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-04 19:31:42
komentarz usunięty przez użytkownika

luzak1977
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-02-04 19:13:40
Ta wiocha przestaje być wiochą. Z pretensjami do polityków a nie na wiochę.

ilus20
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-02-04 18:47:05
bo to wszystko powinno być weryfikowane - co innego jak kobieta ma dzieci -miała dochód /męża utrzymującego no i np. maż zginął/odszedł, czy straciła pracę, a co innego jak ma na wszystko wy****ne i po prostu nie chce iść się jej do pracy lub jak już chodzi to i tak za robotę się nie bierze i się dziwi ze ja zwalniają, a co do opiekunek o których piszecie - no przecież od tego są żłobki i przedszkola - i na to powinno się zrzędzić -bo non-stop nie ma miejsc -no i oczywiście na opłaty za nie- bo 500zł m-c za publiczne to ich trochę jak dla mnie pogięło, no ..musiałam się wygadać ...

Nikita541
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-02-04 17:36:24
i to jest Polska wlasnie.Sredni moj zarobek za 2011r.wyniosl 1570zl miesiecznie.To dla naszego Panstwa strasznie duzo.Zabrano mi alimenty z funduszu bo przekroczylam dochod.Nie mam zasilku rodzinnego,nie nalezy mi sie dodatek do mieszkania.Nie narobilam dzieci,mam jedno a i tak po oplatach nie stac mnie na zapewnienie godnego zycia sobie i dziecku.Wstyd mi ,ze mieszkam w takim kraju.Jedni przyznaja sobie premie po 50 000 a zwykly obywatel zarabiajc gowniane pieniadze wedlug Panstwa zarabia kokosy

pasia251
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-04 14:38:55
komentarz usunięty przez moderatora

sarna
    Ocena: 5 (glosow:13)
2013-02-04 12:24:30
gdzie jest rozum tej kobiety !? mnie najbardziej dziwi fakt że skoro wie że ją nie stać na zapewnienie godziwych warunków swoim dzieciakom to po co je rodzi jedno za drugim ?? i funduje im cierpienie i sama też cierpi;/

sedziadread
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-02-04 14:06:59
Trza by zapytać jej chłopa co o tym myśli ahahhhh

anna-maria-1
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-02-04 11:48:08
Rozmnażamy się jak chomiki nie myśląc co będzie później. Cytat kobiety która ma 9-cioro dzieci,37 lat i państwo ją i jej rodzinę utrzymuje-Bóg dał Bóg wychowa KPINA.Jednodniowy koszt utrzymania jednego dziecka kosztuje tyle co tabletki antybocianowe,kpiną i niesprawiedliwością by było gdyby państwo dawało taką kasę tylko dlatego że ktoś ma dzieci a nie jest w stanie ich utrzymać.

bierut1
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-02-04 10:25:35
Na pewno z jednej strony jest to barbarzyństwo, coś strasznego i mechaniczność prawa ale z drugiej strony jak by Jej dano po 2-2,5tyś na dziecko to każdy żul miał by przynajmniej 4 i libację non stop a dzieci i tak by były głodne. KTO by na to zarobił. KTO I JAK by je wychował. JAK BY wyglądało społeczeństwo za 2 pokolenia - 50lat.

rafalbdg
    Ocena: 0 (glosow:18)
2013-02-04 10:22:15
dzień świra modlitwa rodaka,co za naród podły,kobieta samotnie wychowująca 4 dzieci w uk jeździ nowym bmw w Polsce nazywa się ją qrwą, kto zarobi na wasze emerytury?szmaciarze,wiecie ile jest pracy przy 4 dzieci? chcecie dać prace opiekunce?dlaczego nie matce?

KIKI1010
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-02-04 10:44:39
rafalbdg co sie irytujesz tez tak myslałem ale przeczytaj komentarz deve123 ponizej.

rafalbdg
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-02-04 10:55:44
irytuje mnie ten brak refleksu Polaków,dawno wyjechałem z kraju bo mam dzieci i nie stać mnie było na je utrzymanie gdzie pracowałem po 200 godzin miesięcznie teraz pracuje 30 godzin tygodniowo i mam wszystko co chce

Samwise_Gamgee
    Ocena: -6 (glosow:6)
2013-02-05 02:22:12
najpierw mi daj gwarancje szmaciarzu że te bachory będą pracować, a nie siedzieć w przyszłości na zasiłkach, czyli na koszt reszty "podłego" narodu jak mamunia, no ale bachorów naklepać to każdy debil potrafi a potem morde drzeć "mi sie należy bo nogi rozkładałam"

KIKI1010
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-02-04 10:05:11
To zmienia wszystko jezeli to prawda to nie pozostaje mi nic innego jak ! Pani Beato Ch,,j pani w czoło młoda wywłoko.!!!!!!

rafalbdg
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-02-04 10:23:36
komentarz usunięty przez użytkownika

zygmunt1952
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-02-04 10:04:48
To są właśnie państwowe dzieci utrzymywane przez podatników.Gwałcicieli podobno mają kastrować a co zrobić z kobietą,która rodzi dzieci bez opamiętania nie zwracając uwagi na to że nie ma na ich utrzymanie?

rafalbdg
    Ocena: 2 (glosow:14)
2013-02-04 10:25:24
jeszcze raz kto zarobi na twoją emeryturę,poczytajcie o zasiłkach w ue to zobaczycie jacy puści jesteście

zygmunt1952
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-02-04 12:23:13
Wydaje mi się rafal coś tam że ja na swoją emeryturę to już zarobiłem pracując bez mała 40 lat ale ciekawi mnie czy ty zarobisz na swoją.

anna-maria-1
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-02-04 13:14:55
A kto zarobi na nasze emerytury jeżeli pozwolimy młodemu pokoleniu myśleć że państwo jest od utrzymywania obywateli.Jeżeli państwo zasponsoruje wikt i opierunek matkom tylko dlatego że rodzą w jakich wartościach te dzieci się wychowają To my zaszczepiamy w nich ambicje,uczymy,swoim zachowaniem i codziennymi decyzjami pokazujemy jak żyć,Czego nauczą się takie dzieci,jak żyć za państwowe,bo mama żyje i jest ok.

anna-maria-1
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-02-04 13:25:13
Pozatym nikt nie zabiera dzieci matkom tylko dlatego że żyją biednie,naprawde musi być tragicznie żeby coś takiego się stało.Opieka społeczna pomaga ludziom którym jest ciężko,ale samemu też trzeba coś robić,nie jest tłumaczeniem mam małe dzieci więc nie mogę iść do pracy,kupe kobiet pracuje,bo muszą takie jest życie.Zamiast do telewizji i gazety niech szuka pracy to dzieci oddadzą,wybacz ale takie jest moje zdanie.

Renia_400
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-02-04 10:02:08
Nigdy nie zrozumiem jak można narobić tyle dzieci nie mając domu, oszczędności, pracy i liczyć że jakoś to będzie.Ja drugie odwlekam bo muszę być całkowicie pewna że dam radę. Trzeba myśleć, bo pozniej najbardziej cierpią dzieci.

siostra_stefania
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-04 09:39:12
komentarz usunięty przez użytkownika

deve123
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-02-04 09:36:32
doskonale ją znam,ta kobieta to pijaczka , cpunka!i z tego powodu zabrali jej dzieci ktorych ma szescoro!z tym, ze jedno zostawila w szpitalu po porodzie z polamanymi nozkami bo obwiązywała brzuch,a w listopadzie zostawila noworodka w reklamówce w Grodkowie!niezły bilans jak na 24lata.poczytajcie o niej za nim ją beatyfikujecie!

pasia251
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-02-04 14:37:53
prawda - nie zabrali jej dzieci za biedę, tylko za picie, ćpanie i brak należytej opieki... był o niej artykuł w NTO... ta pani liczy, że jak pokrzyczy w mediach to kasę dostanie i nowe mieszkanie... i będzie dalej mogła chlać... a dzieci tak broni, bo jak je zabrali to nie dostaje żadnych zapomóg i nie ma za co pić!

KIKI1010
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-02-04 09:33:59
Pomysl pało jeden z drugim chodzi o to ze gdyby te 2500 zł nie przeznaczac na utrzymanie 1 malucha w Domu Dziecka tylko dac tej kobieci np za zamiatanie ulic /czyli stworzyc jej miejsce pracy/ to niedoszło by do tego,

KIKI1010
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-02-04 08:45:46
Co wy sie uwzieliscie na tą kobiete,? Kazdy powinien miec tyle dzieci ile chce a obowiązkiem kraju jest zapewnic im godne zycie.Oczywiscie nie zasiłki tylko prace.

MarioZed
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-02-04 08:27:05
Ten kraj a szczególnie jedną budę na Wiejskiej to tylko ojszczać i podpalić.

mamil100
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-04 07:39:38
komentarz usunięty przez użytkownika

KIKI1010
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-02-04 09:23:43
Pewnie z ruchu Palikota.

bozkam16
    Ocena: 9 (glosow:11)
2013-02-04 00:31:08
z całym szacunkiem dla ludzi biednych....kto jej kazał mieć 4 dzieci? ja wiedząc ze nie wykarmie duzej gromadki urodziałm 1 dziecko .I tez nie mam kokosów!

EvilWolf
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-02-03 23:00:39
To, że kobieta jest niewydarzona życiowo, nie znaczy, że trzeba jej zabrać dzieci od razu! Owszem nie powinna dostać pieniędzy, bo takie osoby nie potrafią nimi dysponować, ale powinno się jej pomóc w inny sposób, przystosować do życia i samodzielnej egzystencji, dać wybór. Gdyby z niego nie skorzystała, to może faktycznie dzieciom byłoby lepiej w innej rodzinie. Ale znam wiele przypadków ludzi po prostu biednych, nie żadnej patologii, którym odebrano dzieci. Znam też masę ludzi, która żeruje na Państwie, bo tak jest po prostu wygodnie.

Kabalista123
    Ocena: -2 (glosow:12)
2013-02-04 00:23:54
Czy ty człowieku umiesz czytać?! cyt "kobieta jest niewydarzona życiowo" ty zasrany debilu nie rozumiesz przesłania. NIE rozumiesz ze w polsce niektórzy ludzie mają 400zł na miesiąc! BYŁEŚ KIEDYŚ GŁODNY!!!! PROSIŁEŚ RODZINĘ O JEDZENIE?? JAK NIE TO ZAMKNIJ RYJ. PIEr...do....ony HIPOKRYTA!

carmamir
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-02-04 08:45:19
@Kabalista Nedzny biedaku. Wyobraz sobie ze to czy jestes biedny czy nie zalezy TYLKO I WYLACZNIE od Ciebie. Druga sprawa ze jesli jest biedna to po co chce miec dzieci ? Jesli nie stac jej na gumki/tabletki/implant to niech nie daje dupy na prawo i lewo. Mamy kapitalizm i nieprzystosowani gina. KONIEC TEMATU

Kabalista123
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-02-04 09:23:08
@carmamir W jakim ty świecie żyjesz ??? W tych czasach biednym można stać się bardzo szybko. Stracisz pracę nie będziesz w stanie spłacić kredytu, komornik wejdzie Ci na pensje i powoli wszystko zabierze. Gdyby to zależało tylko i wyłącznie od nas to nikt w polsce biedny by nie był, jak jest każdy widzi.

EvilWolf
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-02-04 23:39:24
Kabalista123 debil to jesteś ty. Gdybyś poczytał o tej sprawie nie tylko z Wiochy może zamknąłbyś tą wymądrzałą japę! Ja nie osądzam tej kobiety i jej błędów, ale decydując się na dzieci trzeba mieć świadomość tego, że to koszty, a miłością ich nie nakarmisz.

orson1406
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-03 22:55:35
komentarz usunięty przez moderatora

dineve
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-02-03 22:31:12
zrobić porządek z "tymi ścierwami" przyjdą następni którzy będą chcieli się szybko dorobić i i tak się nic nie zmieni.... 2,5 tyś. średnio na miesiąc na dziecko?? skąd oni takie liczby biorą??- no chyba że weźmiemy pod uwagę że do średniej wlicza się pensje opiekunów dzieci.... przeciętna PL rodzina 2+1 powinna mieć dochodu około 7tyś. żeby wg powyższej średniej aby utrzymać siebie i dziecko, a nie którzy nie mają nawet najniższej krajowej... śmiech na sali

groh
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-02-04 06:04:18
niektorzy ?? chyba zdecydowana wiekszosc nie ma sredniej krajowej

omen100
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-02-03 22:21:26
Ciekawe czy pani beata pracuje,czy tylko siedzi,dzieci rodzi i wyciaga rece po kase.

Bezpardonowy666
    Ocena: 0 (glosow:18)
2013-02-03 21:51:36
Prawidłowo. Tu nie chodzi wyłącznie o ich utrzymanie, ale i o wychowanie! Żyjąc z taką mamusią uczą się złych wzorców. Zamiast pomóc im w rozwoju niezależności, ambicji, charakteru, mamusia pokazuje im jedynie że można być społecznym pasożytem, potrafiącym tylko obciążać swoimi problemami innych, zamiast je rozwiązywać samemu. Nie potrzebujemy kolejnego pokolenia dziadostwa żyjącego na cudzy koszt. Powinni ją jeszcze wysterylizować, żeby na pewno nie zapaskudziła świata kolejnym beznadziejnym miotem.

Bezpardonowy666
    Ocena: -5 (glosow:17)
2013-02-03 21:53:02
Tacy ludzie po prostu nie powinni w ogóle istnieć. Zresztą jeżeli ona tak świetnie dysponuje pieniędzmi co swoim kroczem, to nawet jakby jej 100 tys. miesięcznie dawali, to i tak by je przepie*doliła i wyciągnęła brudne łapsko po więcej!

carmamir
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-02-04 08:47:17
To prawda w 100%. Nie ma mowy o slitasnym plakaniu nad biedakami. Mowa o przyszlosci ludzkosci jako tepego gatunku ktory leci w dol. M.in. bo biedaki daja dupy na prawo i lewo maja po 8 debilnych bachorow wiec liczebnoscia zabijaja nas, inteligencje i bogactwo. Je*** smiecie a nie ludzie. Zwierzeta sie inteligentniejsze. Pluje na ich biedne ryje.

devey
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-03 21:45:19
komentarz usunięty przez moderatora

KIKI1010
    Ocena: -4 (glosow:16)
2013-02-03 21:44:19
I co panie Donaldzie to sie nazywa polityka prorodzinna według pana,? zebys ty dziadu po wodzie chodziłi i pic wołał.!!!

galahad1811
    Ocena: 13 (glosow:13)
2013-02-03 21:42:03
Państwo nie jest niczemu winne w tej sytuacji. Proszę przeczytać caly artykuł, a dowiecie sie ze Pani Beata była karana, nidgy nie pracowala i wielokrotnie był eksmitowana z lokali. Jaka przeszlośc mogła zapewnić dzieciom? a dają jej na dziecko 2,5 tys to mielibysmy w Polsce same samotne matki ...

Kabalista123
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-02-03 21:39:52
Jest to bardzo smutne iż państwo wydaje potężne pieniądze na domy dziecka itp a nie potrafi pomóc rodzinie która zarabia po prostu za mało. Ale niestety póki politycy nie dojrtzeją do pewnych spraw nic nie jesteśmy w stanie zrobić. Zbyt "katolickie" państwo.

Kabalista123
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-02-03 22:05:39
Katolickie- słowo na prawdę niektórych obraża.. i bardzo dobrze bo mam wysrane na minusy!

szatano999
    Ocena: -5 (glosow:11)
2013-02-03 21:26:05
ale za to rząd zabierając ludziom dzieci do domów dziecka....utrzymują i tworzą nowe miejsca pracy dla ich opiekunów, kucharek, nauczycieli...itp.....zawsze to wskaźnik zatrudnienia wzrośnie

strzalka7
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-02-03 21:25:01
No co za podle kure....two jak tak mozna

candycane1988
    Ocena: -3 (glosow:11)
2013-02-03 20:51:49
i co pan na to panie "premierze"?????????????????????????????????????

daiana19
    Ocena: -3 (glosow:13)
2013-02-03 20:19:00
No tak to zamiast pomóc kobiecie finansowo i dać jej te pieniądze,to lepiej odebrac matce dzieci i płacic te 2616,69zł. rodzinie zastępczej lub pokryć koszty utrzymania w domu dzieck!!!!PARANOJA CO SIĘ DZIEJE W TYM KRAJU!!!!ŻAL

fragsite
    Ocena: 4 (glosow:16)
2013-02-03 20:15:25
Dla mnie ten absurd jest po prostu smieszny. Czyzby autor proboje zagrac na litosc? Czy ta szanowna Pani jest obloznie chora, ze wystarcza jej srodkow do zycia? Czy zostala zgwalcona i dzieci nie byly planowane? Najbrawdopodobniej nie. Nikt jej nie kaze tak zyc. Moglaby zyc godnie. Mi nie wystarczyloby wstydy zeby prosic innych o pomic kiedy moglbym sam cos zdzialac

Beatmaker24
    Ocena: 2 (glosow:16)
2013-02-03 20:25:21
sorry ale takie podejscie wlasnie mają urzedasy.obys kiedys dotknąl dna,jakies nagle nieszczescie to moze wtedy zrozumiesz co to znaczy byc czlowiekiem.nie widze czlowieczenstwa w twojej osobie po tych paru zdaniach.I prawdą jest ze glupota jest odebranie dzieci,upodlenie jej i oplacanie pobytu dzieci w przytulku itp zamiast przeznaczac ten hajs na rodzine;/!

mysliwy
    Ocena: 8 (glosow:12)
2013-02-03 21:23:09
Przekazać hajs rodzinie mówisz? I pieniążki pójdą na wódeczkę albo na papieroski. Patologia nie bierze się znikąd.

sernik_na_zimno
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-02-03 22:41:12
tak!każda samotna matka to pijaczka, masz racje

korsarz7
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-02-03 20:13:01
zabieranie dziecka w tej kwestii nie było najlepszym wyjsciem,są rodziny wielodzietne które czesciej potrzebują zasiłku są tez tacy którzy na zasiłkach jadą całe zycie,powinni przynajmniej opłacic złobek,dac opiekunke itp,jakas zywnosc,nikt nie mówi zeby od razu przyznac po 2 tys ale kazda pomoc była by lepsza niz unicestwienie tego problemu w skutku negatywnym dla dzieci i matki,ale cóz prawo i tępaki maja zawsze wyzszosc nad społeczenstwem i czesto jest to absurd jak zreszta cały rząd

siostra_stefania
    Ocena: 22 (glosow:36)
2013-02-03 19:59:21
jeżeli w Polsce zaczniemy płacić ludziom tylko za to, że są biedni i się mnożą (po obrazku wnioskuję, że autor marzy o 2000zł zasiłku na dziecko), to nagle się okaże, że 80% obywateli jest biedna. Kobiecie powinni pomóc, ale nie przez dawanie pieniędzy, ale np. można jej wynająć opiekunkę do dzieci na 8h dziennie, żeby ta mogła iść i na nie zarobić. Dawanie pieniędzy rozleniwia do pracy, bo "po co pracować, jak i tak dadzą". Nie wspomnę już o tym, że takie wysokie zasiłki przyciągnęłyby do naszego kraju wszelkiej maści ciapatych, którzy słyną w świecie z niebywałej płodności.

Beatmaker24
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-02-03 20:28:49
z takim rozwiązaniem tez sie zgadzam.wzrosnie populacja,spadnie bezrobocie bo wzrosnie zapotrzebowanie na opiekunki do takich rodzin,by matka mogla podjąc rowniez prace.My mlodzi mozemy wiele dobrych opcji wymyslic,ale blokuja nas stare ryje w rzadzie i poki nadal one bedą to nic sie nie zmieni,a Nasza przyszlosc w ich rękach to pieklo.kazdy widzi co sie dzieje.w Młodych Nadzieja i Sila!

siostra_stefania
    Ocena: 6 (glosow:12)
2013-02-03 20:58:11
Polska młodzież niczego nie zmieni, bo swoje tłuste dupy sprzed komputerów podnoszą tylko wtedy, kiedy ktoś chce im zabronić oglądania pirackich pornosów na necie. A każdy młody polityk w sejmie został odpowiednio przeprany przez młodzieżówkę swojej partii (polecam Kołobrzeg i "młodych demokratów", takiej tępoty umysłowej i lizania dup starszym kolegom nie spotkałam nigdzie wcześniej)

sernik_na_zimno
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-02-03 22:38:58
nie chodzi o zasiłki, ale o to, że cały system polityki prorodzinnej kuleje, i to bardzo. Dawanie nie jest dobre, zgadzam się, ale najłatwiej przyjść zabrać dzieci i mieć w d... A w ogóle, to pijakom się należy, bo chorzy, a samotnej matce nie, bo tak jest łatwiej.

StachTraktorzysta
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-02-03 22:44:36
Niestety ale to prawda. To że nas jeszcze nie zalali tzw. biedni z Afryki, to tylko dzięki temu, że za socjal który by tu dostali, żyli by gorzej niż w Afryce. Putin jednak wprowadził zasiłki za wychowanie dzieci w swoim kraju. Ale warunkiem jest, że obydwoje rodzice to Rosjanie. Jakoś go jeszcze zachód nie posądził o rasizm.

Kabalista123
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-02-04 00:36:35
Oczywiście a ta opiekunka zajmie się 6 dziećmi przez osiem godzin??!! . Puknij się w głowę!!!!!. U mnie w pracy mam kilku kolegów którzy mają powyżej 5 dzieciaków zapierdzielaja jak dzikie osły ( po 300kilka godzin miesięcznie) ( oni jak i ich żony)A mimo to niekiedy pożycz ode mnie na lekarstwa dla dzieci. Zasrani hipokryci się wypowiadają którzy nie maja pojęcia o życiu. W polsce zarabia się za mało biorąc pod uwagę koszty jedzenia i opłaty! PRZEROBIŁ KTOŚ TYLE I DOSTAŁ NIECAŁE 3TYS. PIEPRZENI GÓWNIARZE W MERCEDESACH RODZICÓW!!!!!!!!!

Kabalista123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-02-04 00:39:22
brałaś/eś kiedyś zasiłek????? Że się wypowiadasz. ODPOWIEDZ SCZCZERZE> BYLEŚ/AS W MOPSIE PO POMOC!!!!!!!!!?????????????????????????

MarioZed
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-02-04 08:20:01
siostra_stefania - Jesteś przeciw rozdawaniu zasiłków - zgoda. Ale w takim razie daj tej kobiecie pracę taką, żeby jej starczyło tylko na te dzieci. Masz taką w tym polskim zadu-piu? Pokaż mi gdzie taka jest?

siostra_stefania
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-02-04 09:41:19
hurtem odpowiedzi do wszystkich: Opiekunka kilkorgiem dzieci zajmie się w taki sam sposób, w jaki zajmuje się nimi matka. Jak kogoś nie stać na 8 dzieci, nie powinien ich robić, prezerwatywy albo pigułki są znacznie tańsze. A jak to nie po Bożemu, niech Bóg płaci na te dzieci. Zasiłek dawałabym tylko w wypadku, kiedy rodzic by pracował, albo chociaż chciał pracować. Praca za 1200zł śmierdzi, ale brać 1200zł zasiłku by się chciało, nie? Do pensji 1200zł dołożyłabym 500-600zł max. Mało? Teraz przecież żyją za 6 razy mniejsze pieniądze.

biuro.obslugi
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-12-13 13:47:31
boze..

azzaro
    Ocena: 10 (glosow:20)
2012-10-20 02:41:32
Ludzie kiedy wy się obudzicie, że trzeba z tymi ścierwami przy władzy porządek zrobić. Polska to kraj absurdów i chorych przepisów. Zbierzmy się w końcu do kupy i posprzątajmy ten kraj, a ścierwa co podejmują takie decyzje poślijmy do diabła. Niestety po dobremu i dyplomatycznie z nimi się nie pogad

carmamir
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-02-04 08:50:58
A co bys chcial zeby rzad zrobil ? Prawda jest ze jest zbyt miekki, placac podatki rocznie wyzsze niz niejeden zarobi przez cale zycie nie chce aby takim scierowom dawac te pieniadze bezposrednio. Taka moja wola i tak sie nie stanie. Niech idzie do pracy, ja pracuje mimo ze moglbym siedziec na Bahamach do konca zycia nic nie robiac. Skoro ja moge to tym bardziej biedaki maja pracowac.

megan82
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-20 01:25:57
komentarz usunięty przez moderatora

megan82
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-20 01:23:42
komentarz usunięty przez moderatora

megan82
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-20 01:22:22
komentarz usunięty przez użytkownika

megan82
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-20 01:21:04
komentarz usunięty przez moderatora

Galaxia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-19 23:44:11
komentarz usunięty przez użytkownika


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400