Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Glonojadę"
klacska  12-10-20, 21:55 Zgłoś
+ 732 -
Dodano: 2012-10-20, 21:55:33   przez: klacska
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 732  Zgłoś nadużycie
4
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Męska solidarność
  •  A Polsat jak zwykle w swoim stylu
  •  Afront
  •  O, pojawił sie pierwszy klient.
Ukryj komentarze(72)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Eclat_Lunaire
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-10-23 20:22:51
to nie glonojad tylko flądra bałtycka z przekrzywionym pyszczusiem:)

candyshop
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-25 23:40:03
tak to może i jest Denise Fagerberg so nie zmienia faktu że przesadziła z silikonem, solarium, i operacjami plastycznymi i jak wygląda? sami widzicie. wszustko jest dla ludzi, ale z umiarem a tak się kończy jego brak, a ona sobie wstawia te fotki do netu, bo myśli ze jest cudem natury

candyshop
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-25 23:36:01
To jest po prostu wybryk natury..Jakiś mutant genetyczny albo coś w tym stylu... Nie do wiary lol

HaliLali27
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-16 16:37:10
W sam raz do robienia za odkurzacz kieszonkowy....

Enlightened
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-14 12:10:09
Szkoda że mózgu nie mogła sobie powiększyć.

i_tattoo_you
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-11 18:16:40
Nie obrażać glonojadów, mój był ładniejszy od tej panny.

artu9
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-10 18:28:33
o ku*wa!!!! WTF

upsidedown81
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-10-27 20:44:54
jestem glonojadę - sic! qurwa! OMG! WTF!

samzi
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-10-26 16:54:31
żywy przykład na populację gimbazy na wiocha.pl ęęęęęę

Rajska1910
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-10-26 13:06:11
Niewiem o co wam chodzi ludzie .. To jest Denise Fagerberg.. ;/ Akurat jest ładna.. A jeśli chodzi o usta to są one wynikiem nie udanej operacji .. ;(

Szajba19
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-26 09:51:24
I dziki brecht mnie ogarnął... jak można coś takiego z siebie zrobić plastic fantastic... bleeeeeeeeee

MadziiQ
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-26 00:28:04
Czasem żałuję że nie żyje w średniowieczu ...Tam wszystkie kobiety były naturalne :/

loveone00
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-25 20:51:08
O rzesz w mordę

THexa
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-24 21:03:12
O ku*wa, ale się przestraszyłam xD

SzatanskiMisiek
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-24 15:48:44
Próbuje tak zrobić,ale dalej nie potrafię ogarnąć jak ona to zrobiła ;o

tomasenko
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-10-24 13:17:01
jak korek z wanny

oniemoge
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-24 09:57:24
komentarz usunięty przez moderatora

noktowizor
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-10-24 07:29:21
takiego pyska dostaje się od pisania na GG bez okularów.

opticaly
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-10-23 23:36:31
zalosne jest to,ze wiekszosc panow widzac taka na ulicy( z normalna mina) , oglada sie za taka, a tutaj wysmiewacie ja..Wkurza mnie,że 80% absurdow to polnagie lub osmieszajace sie panienki, a przeciez to facetom w wiekszosci sie takie podobaja.Moze by tak panow zaczac na wioche wrzucac?

opticaly
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-10-23 23:38:22
Bo jakby nie patrzec, rownie zalosni jestescie panowie jak te glupiutkie i puste dziewczyny ( rowniez jak ta na zdjeciu) , jesli podobaja wam sie takie blachary , a podobaja sie utlenione spalone blondyny, nie ma co ukrywac.

anik84
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-10-24 10:26:38
Myśle że nie do końca masz rację ponieważ mnóstwo kolesi po prostu by ją wyśmiało a podobać to się może tylko panom o zbliżonym do niej poziomie inteligencji czyli dresom i półgłówkom których zaprawdę powiadam ci wielu jest wśród nas

Abrykadyje
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-10-23 22:16:50
ktoś jej nieźle obił morde

kaMil_xD
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-10-23 22:16:49
O ja, best dziubek ever :))

Kamisia7137
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-10-23 21:49:24
naturalna, bez przeróbek ;D

Trikitu
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-10-23 21:25:50
To jest kurde fizycznie możliwe?...eeee - ło ja pier...e.

hanauer
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-10-23 21:00:59
komentarz usunięty przez użytkownika

Cydianek
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-10-23 20:44:28
jpdrl jak można się tak oszpcić??

pigbull
    Ocena: -9 (glosow:13)
2012-10-23 20:33:13
jestem glonojadem sie pisze wtorny analfabeto,prawdziwa wiocha to klacska...

Eclat_Lunaire
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-10-23 20:22:51
to nie glonojad tylko flądra bałtycka z przekrzywionym pyszczusiem:)

drLOUBITCH
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-10-23 20:00:36
Przypomina mrówkojada.

mika2616
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-10-23 19:35:58
Jaki glonojad ,czegoś takiego do akwarium bym nie wpuściła ,wszystkie rybki by nagle zaczeóy wyskakiwać z akwarium i podejmować próby samobójcze.

Hugo_Mineta
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-10-23 19:28:47
WOW!!Mina niczym jakaś stara babka..

shark7
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-10-23 18:07:09
Takie usta potrafią odwrócić uwagę od twarzy a całkiem niepotrzebnie.

Sejten
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-10-23 17:46:51
Co ona ma na twarzy? śliczna? Ładne oczy? Na jakim ja świecie żyję.

des69
    Ocena: -6 (glosow:10)
2012-10-23 17:27:22
śliczna jest, dajcie kontakt!

piosz47
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-10-23 16:57:49
Dziubka dej dziubka dej moja mila.;)

Lales17
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-10-23 16:30:30
Ooooo .... mój boże

nicia89
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-10-23 16:23:05
komentarz usunięty przez użytkownika

IGotYouDancing
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-10-23 17:18:04
Takie oczka można sobie kupić nawet na allegro. Wszystko na tej gębie jest sztuczne i kupione. Ba. Cała ta gęba jest chyba kupiona.

nicia89
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-23 16:21:29
komentarz usunięty przez użytkownika

Mike_83
    Ocena: -6 (glosow:10)
2012-10-23 15:49:50
Mnie się podoba.Piękne oczy.

elfcalypso
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-10-23 15:38:56
komentarz usunięty przez użytkownika

OOoMatkoBoskoOO
    Ocena: -5 (glosow:5)
2012-10-23 15:13:17
To Michael miał siostre?

Lola90009
    Ocena: -8 (glosow:12)
2012-10-23 15:12:04
komentarz usunięty przez użytkownika

oniemoge
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-23 14:37:14
komentarz usunięty przez moderatora

ggaajjaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-23 14:18:48
komentarz usunięty przez moderatora

ogarnijto
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-10-23 14:07:32
nad opisem trzeba było troche pomyslec ;D

grechu
    Ocena: -11 (glosow:13)
2012-10-23 13:52:01
Zdjęcie to wielka wiocha, błędy ortograficzne w tytule też.

tlenowygonzo
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-10-23 15:13:32
NAPRWDĘ nie przyszło do głowy, ze to jest celowa parodia małolatów i ich pisowni?

BabaJaga_ToJa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-23 13:17:33
komentarz usunięty przez moderatora

klacska
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-23 13:17:14
komentarz usunięty przez użytkownika

gerwazy192
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-10-23 13:15:04
Krzyworyjka wersja wolnossąca

pani_adasia
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-10-23 13:10:11
myslałam ze to Nicky Minaj

ostry5523
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-10-23 12:42:47
Śliczna:) ale głupia:(

bbysweden
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-23 12:15:13
komentarz usunięty przez moderatora

omen100
    Ocena: -8 (glosow:12)
2012-10-23 12:12:20
Wstawiajacy przerobil zdj. Minus.

Hustlin
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-10-23 12:21:20
komentarz usunięty przez moderatora

klacska
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-10-23 13:19:07
identyczne zdjecie znajdziesz na jej blogu. szukaj pod haslami niiisan blog

omen100
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-10-23 14:17:08
Nie chce mi sie,ale skoro tak mowisz to zwracam honor.

tlenowygonzo
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-10-23 15:19:14
denise fagerberg?

klacska
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-10-23 15:32:00
dokładnie

Mundzio84
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-10-23 11:37:00
Nie no, k*rwa, ona faktycznie wygląda, jakby dopiero co, odkleiła się od szyby.

michu108b
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-23 10:57:18
glonojad:D:D:D

caligo
    Ocena: -10 (glosow:12)
2012-10-23 10:51:52
chyba glonojadEM to dopiero wiocha

granat842
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-23 10:36:45
komentarz usunięty przez moderatora

Homo_erectus
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-10-23 10:33:55
dzióbek dla zawodowców, to są całe lata ćwiczeń:)

ferdaI
    Ocena: -9 (glosow:11)
2012-10-23 11:17:51
komentarz usunięty przez moderatora

kornikuso
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-10-23 15:28:22
Od tych Twoich ,, efektów '' zaczyna mi w chooju strzykać , więc daj już sobie facet luz .

liszka91
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-10-23 15:31:12
Nowa moda na wiosce. Podszywanie, szkoda,ze nieudolne pod użytkowników.

kornikuso
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-10-23 15:43:35
Już za dużo tych klonów i tych głupich postów , mam tego dość .

Macdrv
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-10-23 10:33:34
zaj@biście spasowana...turkusowy naszyjnik do niebieskich oczy:/

Macdrv
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-10-23 11:42:59
oczu

pogromgimbusow
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-10-21 03:16:50
Pożarła pawiana ...i tylko jego odbyt z japy jej wystaje...... ;)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400