Zaloguj si  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Dodatkowo ciekawy tekst
DanekCraftPL  12-10-21, 20:57 Zg這
+ 552 -
Dodano: 2012-10-21, 20:57:22   przez: DanekCraftPL
 Oce:  Zag這suj na TAK!   Zag這suj na NIE!  | Ocena: 552  Zg這 nadu篡cie
23
 Udost瘼nij inaczej
Ukryj komentarze(40)Dodaj komentarze
Aby doda komentarz musisz si zalogowa
 Najwy瞠j oceniony komentarz:poka
Pierdzielak
    Ocena: 7 (glosow:13)
2012-10-22 18:31:14
Ze瘸r z blaszk!

neo86
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-27 11:58:14
komentarz usuni皻y przez moderatora

marcin13134
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-26 22:35:01
no wlasnie ch**u oddawaj BLASZKE!

diamentowamaska
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-10-26 12:11:29
Sernik sta na parapecie lub balkonie w blaszce , wzi掖 magnes na sznurek i wci庵n掖 na 1 pi皻ro ;) haha . A powa積ie: ja bym takiej kartki nie pisa , za tydzie bym upiek inne ciasto i tak go nafaszerowa 瞠 "sernikowy z這dziej" by z kibla nie wyszed przez 3 dni :)

Lola90009
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-10-26 11:20:26
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

MissSalmonella
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-28 21:46:52
Lola, dziecko, by豉 Ty kiedy w akademiku?

filet9
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-26 10:09:49
To by豉 zas逝穎na kara!6 Niedzielna praca w g闚no si obraca!

tomi2000
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-10-26 08:59:46
To jest nauczka. Jak si mieszka w akademiku, to na urodziny kupuje si w鏚, a nie piecze serniczki.

szulcik
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-10-26 07:38:17
sernik ze瘸r ,a blaszk wysra ..

memonic1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-26 01:43:48
Jak mieszka貫m w internacie to mieli鄉y wsp鏊n kuchnie, koledze jaki miszcz kotlety z patelni wy瘸r, wystarczy這 5 minut nieobecno軼i.

klopers123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-25 22:40:58
Omg pewnie po這篡豉 na wycieraczce s御iada 瞠by si wystudzi這 xD

KAMIL-M
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-25 20:26:47
"Ponadto 篡cz Ci z ca貫go serca, aby ud豉wi/a si podczas obfitych torsji a tw鎩 odbyt zap這n掖 ogniem piekielnym od krwawej biegunki " i mamy gotowe 篡czenia 鈍i徠eczne :)

Termol
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-25 20:17:22
Tekst dnia !!! ( ODAWAJ BLASZKE )!!!! he he LOL ;D

drLOUBITCH
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-10-25 19:38:59
Przepis na absurd. Piszemy tekst, drukujemy i wieszamy na 軼ianie. Ot i ca豉 filozofia. Naprawd drogi autorze masz nas za takich debili, 瞠 uwierzymy w t denn prowokacj?

shark7
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-10-25 17:40:17
A po co jej zwrot tej blaszki..瞠by znowu jaki sernik ukradli?

vIntelektualistav
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-10-25 16:01:25
砰ciowe a ty i tak powiesz 瞠 to fake ~ Fajne kto ma kafelki w kiblu.

ogarnijto
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-10-25 15:06:18
sernika 瘸逝j

beata220602
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-10-25 13:54:58
u mojego m篹a w pracy kobitce ukradli ca陰 blaszk ciasta w豉郾ie sernika, przynios豉 z tyt, urodzin mo瞠 to i ona t kartk powiesi豉 :D

opuncja
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-10-25 13:50:21
I znowu mi si przypomnia odcinek Friends闚, gdy Chandler z Rachel regularnie podkradali komu sernik. Bajda貫j, te weso貫 ogniki maj symbolizowa "odbyt p這n帷y ogniem piekielnym"?

HerrSkorzeny
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-10-25 13:37:56
Sernikowym skryto瞠rcom m闚imy stanowcze "NIE"

zbiczeek
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-10-25 12:40:02
W zasadzie, to wolalbym aby mi tez ktos ukradl placek urodzinowy, gdym wiedzial, ze po nim dostaje sie krwawej biegunki i obfitych torsji.

loleq0
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-10-25 12:32:26
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

serenere222
    Ocena: -5 (glosow:5)
2012-10-25 12:14:15
Poprostu mial ktos poczucie humoru ,a ty odrazu takie ostre zyczenia o g逝pi sernik WEZ SIE OGARNIJ ,WIDAc ze lubisz pomagac biednym,z 2 strony moze poprostu ktos go wypier... wraz z ta jeb blaszka hehehehehhe

falk87
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-25 11:54:51
w niedziele si nie piecze...kara Bo瘸

inotna1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-25 11:14:43
Przepraszam i co wreszcie z t blaszk

Mundzio84
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-10-25 11:38:17
Spoko, wyklepie si.

Pierdzielak
    Ocena: 7 (glosow:13)
2012-10-22 18:31:14
Ze瘸r z blaszk!

the_knife
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-10-22 18:51:30
Jak na blaszk, to jaka gruba ryba.

zbiczeek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-25 12:36:02
Trzeba bylo stalke dawac. :)

nightriders87
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-22 12:18:25
Ale jak 豉dnie to oprawione.;D

Rexik
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-10-22 11:54:56
Kto by g這dny..to zjad- ok rozumiem.. ale za blaszk te bym si k*urwi豉...

the_knife
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-10-22 18:53:58
@Reksik, w*urwi豉, czy k*rwi豉, bo to r霩nica jest:)

Pierdzielak
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-10-22 18:58:14
Jaka nowa waluta? Ok, daj 2 blaszki!

Rexik
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-10-22 19:05:03
A kurcze w zjad豉m ..oczywi軼ie 瞠 wk@rwi豉.. ;D

the_knife
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-22 19:06:57
Dobrze,瞠 zjad豉 "w", a nie sernik:)

Pierdzielak
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-22 19:11:58
Mo瞠 jedno i drugie! A blaszk?

sharkopi
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-10-21 23:28:56
Czekajcie sam co wydrukuje przyczepie w kuchni na 軼ianie i zrobi zbli瞠nie 瞠by nikt nie pozna 瞠 to jest w moim domu.

LapiacyOkazje
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-21 21:39:31
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

LapiacyOkazje
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-21 21:38:11
Ale tak 瞠by z blaszk zabra ?! To jest dopiero cham ! ;dd .

everydayiamyou
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-10-21 21:04:19
No wkurzy豉 si kobieta :)Ale troch to racji ma bo to chamstwo

wiochaloool
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-21 21:02:39
haha;D
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Zwr鏂ili uwag sprz徠aczce, 瞠by umy豉 okna
  •  Przecinanie palnikiem butli z gazem
  •  To fajnie
  •  Daj bu嶔


Wszystkie absurdy w serwisie s generowane przez u篡tkownik闚 serwisu i jego w豉軼iciel nie bierze za nie odpowiedzialno軼i.
Je瞠li uwa瘸sz, 瞠 kt鏎e zdj璚ie wykorzystano bez twojej zgody to mo瞠sz skorzysta z linku "Zg這 nadu篡cie" kt鏎y znajduje si pod ka盥ym zdj璚iem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Je瞠li nie zgadzasz si na to mo瞠sz wy陰czy obs逝g plik闚ZAMKNIJ X
cookie w przegl康arce. Wi璚ej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300