Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
że brak mi słów
murinforte  12-10-25, 19:16 Zgłoś
+ 653 -
Dodano: 2012-10-25, 19:16:46   przez: murinforte
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 653  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Jaki ten świat mały...
  •  Niech ktoś mi powie
  •  Z cyklu szalone pomysły polityków
  •  Dziewczyna o tym jak dotknęła Justina Biebera
Ukryj komentarze(34)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
CountPerun
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-10-25 19:35:55
Szkoła baletowa, rozciąganie - luz. Objawy chorób? Nie stwierdzone.

paciki
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-22 08:23:05
choroby dopiero zaczną wychodzić z czasem, szczególnie problemy ze stawami

kalikuxy
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-11-13 19:37:08
300 tysi w nastepnej edycji ma byc moje... rozumiesz smarkulo???

intelinside
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-09 22:49:41
Normalne.. Na akrobatyce tez na nas trener siadał, jak robiliśmy szpagaty...

imiele
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-02 08:45:41
Ta baba jest chyba wklejona,to niemożliwe przecież noga tej dziewczynki zsunęła by się po tych szczebelkach.

bingo73
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-31 09:51:30
lat bez treningów i juz nic z tego nie zostało. ani dawnych możliwości, ani żadnych zwyrodnień ani wad. by dojść do wyników, trzeba ostro ćwiczyć. po pewnym czasie można zrobić rzeczy, dla innych nie osiągalne.

bingo73
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-31 09:48:58
bardzo wiele ćwiczeń na rozciąganie jest realizowana przez ciężar innej osoby. oczywiście najpierw porządna rozgrzewka, kilkadziesiąt godzin treningów, by osiągnąć takie możliwości. wiem, co mówię, bo sam kiedyś byłem rozciągany takimi "brutalnymi" metodami. i nie było to wcale bolesne. pó

anjaooo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-31 09:24:41
Biedne dziecko ma przeprosty...

ROBI00000000
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-10-30 17:17:10
Ciekawe jak na starość ta laseczka będzie kuśtykać?

Lola90009
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-10-30 13:47:57
Rosja. Stare babsko a głupie.

blackhaze69
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-30 10:28:08
ruchal bys je...b..ny pedofilu

dwooo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-29 22:45:43
Je***j salto do tyłu i zrób szpagat .

Hustlin
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-10-29 19:32:45
komentarz usunięty przez moderatora

laxygen100
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-29 19:57:27
komentarz usunięty przez moderatora

szulcik
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-10-30 08:08:33
Tez bym spróbował takiej gimnastyczki ;) hehehehehe

nevermore11
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-01 14:55:07
Lubisz 50tki, gerentofilu?

drLOUBITCH
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-10-29 19:17:09
Au! Wygląda to boleśnie.

Zeusek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-29 18:37:14
Niestety za wyniki sie placi ...

mariuszgegala
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-29 18:25:13
Nie daj boże, żeby pod ciężarem coś jej pękło, bo ze sportu nici.

S3b3k0
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-10-29 17:25:37
Drabina 21 Wieku ! Szybko się składa i nie trzeba jej nosić bo sama za tobą pójdzie ! REWELACJA !!!!! Polak jednak potrafi

JCFvti
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-29 16:57:39
Juz wiem skad wzielo sie powiedzenie "Pęknięty Jeż" :D

kurkorior
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-10-29 14:55:50
fail, ktoś trzyma ją za nogę. Chinki robią coś takiego same :P

szatanoslaw
    Ocena: 7 (glosow:13)
2012-10-29 14:43:20
Co jest w tym chorego? Dziewczyna ćwiczy długo, żeby móc tak ćwiczyć. Jest to równie chore i niebezpieczne jak podniesienie 100.kg sztangi - ktoś kto robi to pierwszy raz może się uszkodzić, ale dla kogoś kto trenuje jest to normalne

neo86
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-10-29 14:20:10
Genialny Debilizm najwyższej klasy i ciężka praca na zwyrodnienie stawów biodrowych , kolanowych oraz skokowych ... kaleka w wieku 40 lat !!!

neo86
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-29 14:17:49
komentarz usunięty przez użytkownika

antoniobanano
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-10-29 14:08:50
no i dobrze,w przyszłości facetowi taką kamasutre odpi...Zapisuje swoja na balet:)

Asteroth
    Ocena: 7 (glosow:13)
2012-10-29 12:23:47
w przeciwienstwie do malej chinkina podobnym obrazku, ta dziewczyna nie placze. Nawet sie nie krzywi, wiec wyraznie nie ma z tym problemu. Robi to, co jest jej pasja, a ze zamiast drogiego sprzetu do cwiczen (ktorego pewnie nie ma w calym powiecie) korzysta z pomocy trenera, to gdzie tu wiocha?

arq69
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-10-29 11:18:05
stopa po czole moze sie podrapac

outlaws13
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-10-29 11:12:29
Ona nie ma miny jak by jej się krzywda działa

Renia_400
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-10-29 11:05:31
Dlaczego chore? Taka pasja, chce coś osiągnąć dziewczyna to ćwiczy.

CountPerun
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-10-25 19:35:55
Szkoła baletowa, rozciąganie - luz. Objawy chorób? Nie stwierdzone.

murinforte
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-10-25 19:50:49
Ciekawe jak będzie w wieku emerytalnym?

outlaws13
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-10-29 11:13:41
Patrz Krystyna Mazurówna

elfcalypso
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-10-29 13:38:32
nadal bedzie sie rozciagac :)

evuniaj8
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-29 17:46:13
nie wiadomo ,czy bedzie sie mialo okazje dozyc wieku emerytalnego wiec po co o tym myslec co bedzie za kilkadziesiat lat ,zyj tak aby kazdy dzien byl jak twoj ostatni -byloby super bo nikt by niezalatwionych spraw nie zostawial -no ale to niby poroste ,a takie trudne..


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600